Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
16. 1. 2006 11:46
neregistrovaný "kolohnatbriza"
16. 1. 2006 12:39
neregistrovaný "Meky1"
16. 1. 2006 12:53
neregistrovaný "viados1"
16. 1. 2006 14:12
neregistrovaný "Meky1"
27. 1. 2006 12:39
neregistrovaný "Petr Zahora"
neregistrovaný "kolohnatbriza"
16. 1. 2006 11:46
Vaše zkušenosti s motorem 2.0 DTI 16V 74 kw v Astře
Potrebuju ted narychlo koupit nejake auto a narazil jsem na Astru s timhle motorem,ve slusne vybave,za slusnou cenu a najeto ma kolem 130 tis. Ale nemam vubec zkusenosti s Oplem(doposud jen TDI a VW),takze by me zajimaly vase nazory,at vim,jestli to mam nebo nemam vzit.Dost totiz slychvam o nekvalitnich Oplackych dieslech.Tedy samozrejme do nastupu CDTi.Predem vam vsem diky za reakce.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Meky1"
16. 1. 2006 12:39
re DTI
je podstatný rozdiel medzi DTI a TDI - tento motor je originál Opel, čo znamená hlavne oveľa vyššiu spotrebu, ako v prípade TDi, DCi, HDi a pod....

Výhoda je, že netreba meniť rozvody - používa reťaz, nie rozvodový remeň. Výhoda je tiež použitie 16V technológie - ide to rýchlejšie do otáčok. Napriek tomu zďaleka nemá záťah ani úspornosť TDi. Váha vzduchu by mala fungovať v pohode.

Výborný motor v Oploch sú jedine novšie 1,7dti s 55kw - je to motor od Isuzu - vydrží veľa a máličko žerie. Nevýhoda je, že väčšinou boli používané len v služobných autách, takže bývajú dosť opotrebované. Novšie CDTi - s výnimkou 1,7 - sú produktom Fiatu a teda majú výborné parametre aj životnosť. záverom: keď Opel v nafte, tak radšej 1,7Dti (Isuzu) - pozor 50kw motor je tiež od Oplu!!), alebo potom motory CDTi.

Ak ti však nezáleží na spotrebe (čo pochybujem, keď sa chceš voziť v ropákovi) a výkone, pokiaľ má dobrú servisnú knižku, tak to skús.

A daj potom vedieť, ako to chodí.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "viados1"
16. 1. 2006 12:53
Re: re DTI
Měl jsem Astru G combi s tímto motorem 2.0 DTI 74kW (Y20DTH) a můžu zodpovědně říct, že spotřeba nafty není problém. Na "stará" TDI 66kW/81kW sice nemá, ale je srovnatelná s TDI PD nebo HDI. Dala se s ním jet dálka po okreskách za 4.9 (třeba Praha-Šumperk po I/11), ale průměr jsem měl 6.0-6.4 - to podle účtenek (i když PP se odchyloval jen max. o 0.1/100 km l), přičemž 60% byly dálnice (SRN), kde jsem držel 150 kmh tacho. Problémem tohoto motoru je spotřeba oleje! Mně žral od prvního do posledního okamžiku (3 roky, 118 tisíc km) naprosto stejně a to 3 litry na 10.000 km.

Raději hledej auto s motorem 2.2 DTI 92kW, to je novější i když též klasická konstrukce s rot. čerpadlem, ale znatelně výkonnější a hlavně už nežere olej. Má také rozv. řetěz. Zatím jsem na něj neslyšel špatné slovo. Dává (dával) se kromě Aster a Zafir i do nových Vecter C a Signumu.
neregistrovaný "Meky1"
16. 1. 2006 14:12
niečo na tom
bude, napokon, pokiaľ viem, tie 2,0motory používal Opel pomerne krátko, takže to neboli asi technické zázraky...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Petr Zahora"
27. 1. 2006 12:39
Re: niečo na tom
Tak, tak souhlas s viados. Mame ve firme mimo jine taky astru 2.DTI 74 kW.

Motor je celkem vykony, ale ta spotreba oleje :shock: . Cca kazdych 2000 km jeden litr plny syntetiky.

Jinak ten retez dela docela vyrval, coz se projevi v hlucnosti. I ta TDI jsou tizsi nez toto.

Moje doporuceni je, pokud Astru, tak rozhodne s jinym motorem.