Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
25. 1. 2006 20:35
neregistrovaný "wladi1"
27. 1. 2006 15:18
neregistrovaný "macho1"
27. 1. 2006 15:22
neregistrovaný "Pucmeloud1"
4. 2. 2006 10:25
neregistrovaný "wladi1"
4. 2. 2006 10:48
neregistrovaný "Rene Valnoha"
25. 1. 2006 23:44
neregistrovaný "xxxx"
26. 1. 2006 00:19
neregistrovaný "Pucmeloud1"
26. 1. 2006 01:39
neregistrovaný "xxxx"
26. 1. 2006 10:15
neregistrovaný "HAROUS"
26. 1. 2006 11:45
neregistrovaný "xxxx"
26. 1. 2006 13:56
neregistrovaný "HAROUS"
26. 1. 2006 14:11
neregistrovaný "R.Barrichello"
26. 1. 2006 14:12
neregistrovaný "Pucmeloud1"
26. 1. 2006 14:50
neregistrovaný "HAROUS"
26. 1. 2006 14:52
neregistrovaný "Lance1"
26. 1. 2006 15:49
neregistrovaný "Pucmeloud1"
19. 2. 2006 00:07
neregistrovaný "JTS1"
19. 2. 2006 11:40
neregistrovaný "xxxx"
19. 2. 2006 12:32
19. 2. 2006 12:49
neregistrovaný "xxxx"
19. 2. 2006 14:16
19. 2. 2006 16:30
neregistrovaný "xxxx"
26. 1. 2006 10:45
neregistrovaný "Pucmeloud1"
26. 1. 2006 00:39
neregistrovaný "KKB"
26. 1. 2006 16:10
neregistrovaný "jan.zowada"
27. 1. 2006 09:13
neregistrovaný "R.Barrichello"
27. 1. 2006 10:31
neregistrovaný "xxxx"
27. 1. 2006 14:49
neregistrovaný "R.Barrichello"
27. 1. 2006 20:38
neregistrovaný "jan.zowada"
27. 1. 2006 21:01
neregistrovaný "xxxx"
30. 1. 2006 13:17
neregistrovaný "R.Barrichello"
30. 1. 2006 14:57
neregistrovaný "ICASK"
3. 2. 2006 23:38
neregistrovaný "Loop"
4. 2. 2006 06:37
neregistrovaný "xxxx"
4. 2. 2006 13:16
neregistrovaný "pavel323"
4. 2. 2006 14:13
neregistrovaný "Rene Valnoha"
4. 2. 2006 14:47
neregistrovaný "Pucmeloud1"
4. 2. 2006 14:58
neregistrovaný "xxxx"
5. 2. 2006 12:43
neregistrovaný "wladi1"
5. 2. 2006 13:06
neregistrovaný "sterys"
5. 2. 2006 20:23
neregistrovaný "xxxx"
6. 2. 2006 00:39
neregistrovaný "T.E.CH"
6. 2. 2006 10:33
neregistrovaný "xxxx"
6. 2. 2006 11:00
neregistrovaný "T.E.CH"
11. 2. 2006 16:55
neregistrovaný "wladi1"
12. 2. 2006 16:49
neregistrovaný "xxxx"
6. 2. 2006 00:46
neregistrovaný "T.E.CH"
6. 2. 2006 01:48
neregistrovaný "xxxx"
20. 2. 2006 16:54
neregistrovaný "blesk999"
20. 2. 2006 19:28
neregistrovaný "JTS1"
neregistrovaný "wladi1"
25. 1. 2006 20:35
VW Passat
Mam zaujem o kupu VW Passat B5 okolo roku vyroby 2000 s TDi motorom.Mohli by ste mi prosim poradit a pridat svoje skusenosti?dakujem
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "macho1"
27. 1. 2006 15:18
Re: VW Passat
jenom jeste takovou malickost, kterou tady nikdo nezminil - kde to budes parkovat? pokud v nejakem vetsim meste na ulici, tak si toho passata radsi privaz retezem ke znacce :-) je to sice blby duvod, proc ne passata, ale dnesni zlodeji jsou vybiravi a passaty jsou celkem v kurzu.

jo a jeste pro jana zowadu: zdravim hlucin! ;)
neregistrovaný "Pucmeloud1"
27. 1. 2006 15:22
Re: VW Passat
macho: Z tohoto pohledu jsou blba koupe vsechna auta z koncernu VW
neregistrovaný "wladi1"
4. 2. 2006 10:25
Re: VW Passat
dakujem vsetkym co pridali prispevky.uz som viac menej rozhodnuty o kupu VW Passat TDI.len ma este zaujima ako je to s prednymi napravami.ci toho dost vydrzia aj koli tazkemu motoru co je vpredu.
neregistrovaný "Rene Valnoha"
4. 2. 2006 10:48
Re: VW Passat
Napravy odchazej dost, presne na kilometry ti to nikdo samozrejme nerekne, ale uz jsem slysel ze i po 40tis km. GO napravy pak neni levna zalezitost. Kolik do toho passata chces dat? Jako porizovaci cena myslim.
neregistrovaný "xxxx"
25. 1. 2006 23:44
Bez nadpisu
Je to něměckej držák, nedá se mu moc věcí vytknout. Pozink, super spotřeba/TDi/, kvalitní zpracování, spolehlivost. Trošku tvrdší sedadla. Je lepší Variant/combi/ protože u kufrovýho se otevírá jen víko beze skla a je horší přístup do kufru, stejně jako u Audi, kterou jsem měl. Nejdou tam dát větší věci. Hlavně ber auto s klimou, jedno jestli s climatronicem nebo mech. A hlavně když tak motorově je to Octávka, jenom tam není motor napříč, ale podél auta, protože tam dávali i 5 a 6 válce, ale nellepší je 1.9 TDi. Všichni se v tom vyznají, a v případě poruchy to kdekoliv ve Škodovce napíchneš na VAG - počítač. Jako u každé ojetiny musíš skontrolovat stav celého auta. Hlavně stav předních čepů v ramenech. Ale kam se na Passata hrabou kvalitou Fiati a šikmoocí. Majitelé prominou.
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "Pucmeloud1"
26. 1. 2006 00:19
Re: Re:
xxxx: V principu mas pravdu, jen s tou kvalitou a sikmookyma jsi to lehce prepisk. Kdyz uz i nemecke zebricky spolehlivosti davaji napr Toyoutu ebo Mazdu hodne pred VW a stejne je to i modelove, tak to s tou spolehlivosti a drzakem Passatu zase az tak slavne nebude. Spise bych videl jako vyhodu to, ze je v CR hodne rozsireny, skoro kazdy to umi spravit a nahradnich dilu bude v obehu hodne.
neregistrovaný "xxxx"
26. 1. 2006 01:39
Re: Re:
Pro úplnost, špatně jsem se vyjádřil. Šikmookejma jsem nemyslel japonce, ale korejce. Na toyotu se sice všechno špatně shání, ale patří mezi nespolehlivější. Fiat není auto a osel není kůň. A až si někdo z vás skusí objednat néé velkej náhradní díl, ale ulomenou kličku nebo podobnou blbost na šikmooký auto, zjistí jakej je to problém, repliky jsou u nás jen nejčastěji používané díly a drobnosti nevedou skladem ani znač. servisy. Ale musím uznat výbavu podobných aut, ale né spolehlivost.Hodně mých známých tato auta nakoupily kvůli ceně, tak vím o čem mluvím. A po 5 letech auta zjistíli, ža je takových modelových změn, že na to moc věcí nepasuje, bez VIN se nedá nic koupit, protože to jinak nesedí min. odstínem a že se v tom nikdo ani nijak moc nevyzná, např. různá čidla apod. a navíc s tím ani většina u nás běžných počítačů nechce komunikovat, jedině znač. servis. Přirovnal bych to k oblečení z tržnice, stačí ale nenadchne, zvášť po nějaké době používání.

Příznivec TDI
neregistrovaný "HAROUS"
26. 1. 2006 10:15
Re: Re:
To xxxx> Muzu se zeptat s kolika korejskymi a italskymi auty mas zkusenost?

Nebo bratranec manzelky strejdovyho holice povidal, ze sou korejsky a italsky auta spatny? 8)
neregistrovaný "xxxx"
26. 1. 2006 11:45
Re: Re:
Dělám do aut už 15 let, tak vím co jsem psal. Ale nikomu v tom nebráním ať si každý koupí co chce. Ale pokud někdo chce jezdit každý den a né jen v něděli na chalupu, tak auto má i nějaké drobné opravy. O závadách bych mohl psást celý den, např. Fiat Croma, téměř plná výbava, senzorové ovládání vypínačů, klima a mnoho dalších věcí nefunkční, problémy s řazením lany,stahovačky oken, celkově elektroinstalace. Fiat Marea, problémy se řemenicí klikovky - trhající se torzní guma, řízení, řazení, při poruše čidla na chladiči došlo k přidření motoru 2.5 D, nesepnul ventilátor a bez většího přehřátí dle ukazatele na přístrojové desce se přidřely písty. Uno Logo 1.4TD, neustálé výměny předních ložisek kol a homokinetických kloubů, pod -10oC nechtělo startovat, občas přeskakoval při startech v mrazu o zub řemen při startování startovacím vozíkem. Hyundai Sonata 3.0, plná výbava, automat, včetně dálkového startování apod. po 5 letech provozu závady v elektroinstalaci, po neodborných opravách téměř polovina super výbavy nefunkční, spotřeba absolutně neodpovídala výkonu s ohledem na jiná auta stejných obsahů. Daewo - kapitola sama o sobě, dnes "Chevrolet". Originální ND se objednávají přes Maďarsko, vozidla která jsou v záruce čekají na drobné ND i 14 dní, kvalita nic moc - mám kousek dealera a orig. servis. Takhle bych mohl hodně dlouho pokračovat. V žádném případě neříkám, že Audi a VW není bez poruchy, ale opravy jsou mnohem jednodušší a méně časté, kvalita zpracování je úplně někde jinde. Ze zkušenosti s auty mohu tvrdit, že Audi A4, A6, VW Passat nebo i Octavia vydrží mnohem víc a je s tím méně starostí, je leší o 2 - 3 roky starší takovéto vozidlo než Fiat nebo korejec. Ale to musí zjistit každý sám. Dál se o tom nehodlám bavit. Aspoň je co opravovat. Ne vše levné s reklamou je kvalitní.
neregistrovaný "HAROUS"
26. 1. 2006 13:56
Re: Re:
Kolik z tech Fiatu bylo koupeno u nas jako novy, pripadne jakej to melo servis?

Myslim, ze stejny zkusenosti by si mohl psat o vsech znackach... Osobne sem se nejvic natrapil se Sierrou a nebudu nikde psat ze to neni auto. Nemel sem ji od novy a uz toho musela mit chudinka dost za sebou...

Podle toho co si psal bych si teda nikdy nekoupil Octavii, protoze Favorit a 105 se strasne sr..y. To je stejna logika, ne? Uno a Croma sou auta z ty samy doby. U ty Marey se docela divim, ta uz byla dost v pohode. Ten motor nebyl 2.5D, ale bud 2.4TD, nebo 2.4JTD. Ktery z nich to byl?

Nicmene ma to tu patrit Passatu, tak vse co o nich vim - jel sem v kombiku TDI a byl sem docela rozpacitej z jizdnich vlastnosti. Kdyz sem to poslal do zatacky, tak to padlo na cumaku na vnejsi kolo a nechtelo to zatacet. Nedotacivost az az. Jinak ve svym blizkym okoli - 1.8T, odeslo turbo po 40.000km (nutno uznat, ze slova o dobehu turba a studenym motoru byla pro majitele jen textem v manualu :-) ), pak se zacal loupat lak z narazniku a blatniku. U TDI turbo asi po 70.000km, plus roztekly plasty v motoru... O spolehlivosti Audin bych se nechtel hadat, idealni by bylo aby sem napsal nejakej servisak od Audi, ale asi sou vsichni na prescasech a servisnich vyjezdech... >:-[]
neregistrovaný "R.Barrichello"
26. 1. 2006 14:11
Re: Re:
Vítě někdo kolik má předchozí generace Passatu m3 uvnitř kabiny? Mám na mysli Cabin Area. Dík.
neregistrovaný "Pucmeloud1"
26. 1. 2006 14:12
Re: Re:
Harous: K Audi zde muzu uvest nasledujici co jsme se dozvedel. Jeden muj kolega dostal A6 jako sluzebni a behem prvniho pul roku s ni byl 3x v servisu kvuli elektronice, z cehoz v jednom pripade mu auto totalne chciplo. Jasne, mohl mit smulu na kus.Pak jsem se ale bavil s byvalym spoluzakem, ktery dela u jedne velke leasingove spolecnosti a ten tvrdi, ze nova A6 a VW Touareg jsou nejproblemovejsi auta, a radove petina az ctvrtina z nich je v zaruce problemovych. U A6 je to hlavne elektronika.
neregistrovaný "HAROUS"
26. 1. 2006 14:50
Re: Pucmeloud
Presne tak byl myslen muj prispevek, diky za potvrzeni. Jak sem psal, vsichni servisaci od Audi makaj prescasy nebo sou na vyjezdech u zakazniku... >:D
neregistrovaný "Lance1"
26. 1. 2006 14:52
Re: Pucmeloud
presne tak, cim vic elektroniky,tim horsi, a hle i bozske audi ma mouchy stejne jako mercedes, a ja furt proc bracha chce auto kde bude co nejmin elektroniky hlavne ale na vyblbnuti,toz to jde pochopit, enzo myslim taky nema okna na elektriku:)
neregistrovaný "Pucmeloud1"
26. 1. 2006 15:49
Re: Pucmeloud
Lance: Pokud chces auto uplne bez lektroniky, je tu novy UAZ Patriot.... >:D Auto co opravis kladivem ve slusivem havu.....
3. 2. 2006 12:33
Re: Pucmeloud
Pozor, částečně můžu souhlasit! Tahle drahé auta musí mít satelitní vyhledávání. Audi používá optické kabely a ty se nesnáší s instalací sat. vyhledávání! V tom může být ten problém. Známý si proto nechal vyhledávání dělat v Německu!
neregistrovaný "JTS1"
19. 2. 2006 00:07
Re: Pucmeloud
no neviem neviem ja poznam jedneho zo mal Octaviu 1.8 T turbo mu odislo po 60 000-km v servise mu povedali ze na to nemoze dupat hned za studena ale tak po 30 km dalej Fabia 1.9 TDi turbo kaputo po 110 000-km majitel starsi pan ktory sa o to stara ukaskovo a nejazdi s tym ako blazon a k Fiatom len tolko ze (Fiat UNO,Tipo,Regata,Ritmo a Cinguecento-nesom si isty ci som dobre napisal nazov) neboli nic moc ak si sa o nich nestaral ako o oko v hlave

P.S. Fiat Croma je kapitola sama o sebe (bratranec ju ma je taxikar ma najazdene 315 000-km je to 1,9 TDs 68-kw a ide to bez problemov
neregistrovaný "xxxx"
19. 2. 2006 11:40
Re: Pucmeloud
Po ujetí cca 5 km je auto běžně ohřáté, ve velkém mrazu tak do 10 km, nevím proč by do ujetí 30 km nemohl "jet"? Např. u nákladních aut uvádí nezatěžovat moc motor do 55 - 60 st. C na teploměru vody, u osobáků je to obdobné. Samozdřejmě že je dobré postupně přidávat, motor hlavně TDI s litinovým blokem se dříve ohřeje. Ale 30 km je blbost.
Avatar - petrumr
19. 2. 2006 12:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "xxxx"
19. 2. 2006 12:49
Re: Pucmeloud
Vodní pumpa se mění preventivně při výměně rozvodů u 2.5TDI V6 a 1.8 20V a 1.8T, ale u benzínu je to při 180000km, u nafty podle rozvodů při 90.000, 120000 - 150000 km, u 1.9 se nemění. Než budeš něco psát, přečti si návod k údržbě, práce při ročních prohlídkách a najetých km :idea:
Avatar - petrumr
19. 2. 2006 14:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "xxxx"
19. 2. 2006 16:30
Re: Pucmeloud
RE: petrumr: myšleno 1.9TDI 66kw,81kW, 1.9TDI PD, 1.9 SDI, 1.9D - např. v Toledu, Felicii atd. Do aut dělám 15 let, mj. mám autodopravu, něco o tom vím.
neregistrovaný "Pucmeloud1"
26. 1. 2006 10:45
Re: Pucmeloud
XXXX: vzhledme k tomu, ze Hyundai vyhrala v USA jako nejspolehlivejsi automobilka za rok 2005, tak bych uz i u Korejcu byl opratrny. Jinak receno, neco takoveho se VW nikdy nepovedlo, snad krome nesoudneho nemeckeho trhu. To je asi to same jako Skodovka v CR
neregistrovaný "KKB"
26. 1. 2006 00:39
Bez nadpisu
FIAT CROMA už srovnávají kvalitou s Mercedesem a né LIDOVÝM autem.Poslední dobou mám dojem, že němci jsou už v "kapitalistickém socialismu" a ještě k tomu na ně dělejí turci a tomu odpovídá kvalita z německa.Pokud vím, v americe se neobávají americké automobilky německé kvality, ale Hyundaje.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jan.zowada"
26. 1. 2006 16:10
Bez nadpisu
Chlapi, co to pořád melete, slyšel jsem od souseda a ten zase od známýho.....jezdím cca 30 let, měl jsem asi 9 různých značek aut, některé 1/2 roku / Renalt, Fiat,/ některé dýl, a na staré škodovky nedám dopustit - úměrně užitné hodnotě, tehdejším cenám, ale za těch cca 30 let se to trochu posunulo jak v cenách tak v kvalitě. Zdá se mi ale, že se to začíná zase horšit - kvalita - ale geom.řadou rostou ceny, holt bussines je busssines. Ale k tématu - jezdím 4,5 roku VW passat -TDI Variant 96 kW, najeto 220tis. km, měnil jsem kromě oleje, obložení a brzdových kotoučů pouze přední levé ložisko a rameno- důsledek vhodně umístěných kanálů našich cest .Jinak nic Jezdím téměř denně po Beskydech, moc aut mě nepředjede, na sněhu už vůbec. Tím se nechválím protože jezdím rychle tam, kde mi to situace dovoluje, pokuty jsem platil vždy jen za rychlost, holt s autem se musí každý naučit jezdit. Objednal jsem si nové , předtím ale vyzkoušel dalších 7 značek a to po cca 14 dnech, a ze své zkušenosti bych znovu šel do VW Passat TDI, ale ne do toho nového- věc vkusu - dle mého názoru již šidí - porovnej např kapotu, přepážku za sedadly, vnitřek kufru, hranu kufru atd.: starý - nový... Proč ale zůstatková cena něm. aut je vyžší..., asi to bude trochu o kvalitě. Jinak si musíte pane " wladi" dát bacha od koho příp.auto koupíte. Lidé jezdí jak prasata a jsou schopni za 50 tis. km auto zničit. Když mám auto v servisu tak si beru náhradní vozidlo a to č u m í m ... v jakém to je stavu!!! Měním značku, objednal jsem MB E 320CDI 4MATIC , když čtu toto fórum, tak většina na MB nadává, tak nevím jestli vůbec jezdí v autech, nebo se jen na tomto fóru předvádějí ? Mám to velmi krátce, ale po půl roce se ozvu. Až najedu tak cca 30 tis. km
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "R.Barrichello"
27. 1. 2006 09:13
Re: Re:
Chtěl bych po 220 tis. na českých tankodromech vidět ty tlumiče a čepy (když bylo měněné rameno).

Vyřidte jim ode mne milý pozdrav :o))

Firidex a olej v převodovce taky neměnen? HM, to musí být fajna kára, chtěl bych vidět vzduch. filtr, žhav. svíce, řemeny atd....
neregistrovaný "xxxx"
27. 1. 2006 10:31
Re: Re:
Koncern VW dělá od r. 2001 rozvody s prodlouženou výměnou, u vozů s tzv. long life service, u TDI se musí měnit častěji, po 120 000 km ale některé i po 150 000 km, řemen je označen písmenem M za sériovým číslem, jedna kladka vačkového hlídele má na konci čísla také jiné písmeno. Fridex G12 je trvalá náplň,červený, u G11 se doporučovala výměna po 3 letech. Olej v převodovce je také trvalá náplň, syntetika, měla by být provedena po čase pouze kontrola hladiny. Tento však je dobré podle mě cca po 100.000 km místo mírného dolití vyměnit, je tam něco přes 2 litry. A čepy a tlumiče vydrží u těchto aut stejně jako celé auto moc . Kdo to auto jednou měl, nemyslím nějakou starou plečku, tak ví o čem je řeč. Kam se na to hrabou auta jako Fiat a korejci. Ale je to vykoupeno vyšší pořizovací cenou.
neregistrovaný "R.Barrichello"
27. 1. 2006 14:49
Re:
No však tady kolega Honza o dvě zpráv níž píše že má TDi.

Tlumiče a čepy nemohou nikdy vydržet 220 tisíc, to mi netvrdte - i kdyby tam byly nějaké luxusní KONI apod. Natož ty co dává výrobce. Vemte takové auto na test a uvidíte...

Velvana většinou uvádí u Fridexů, např. u zeleného G48 3 roky. Doživotní náplně známe - jsou doživotní, ale (není radno tomu věřit, občas se někdo malými písmeny udává v kolika Km to výrobce doporučeuj měnit).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jan.zowada"
27. 1. 2006 20:38
Bez nadpisu
Pan Barrichelo je asi technik u nějaké mongolské konkurence. Každému je snad jasné, že olej, žhavící svíčky, řemeny, filtry nutno v pravidelných a stanovených intervalech měnit - to snad je nutno psát pouze pro dementy. O tom není řeč -ale věci, které u ostatních aut odcházejí často, tady - držák včetně tlumičů a čepů, které mám od novoty.Taky to jede 200 a spotřeba pokud to nehoním kolem 5,8. A to nejsem dealer VW. Na povinné tech. kontrole jako každý co má nové auto musí po 4 letech. Protokol o tech. prohlídce - závady 0, emise perfektní. Co k tomu. Za 2 roky zase. Tlumiče po 220 tis. km - přední 60 a zadní 70%.To čuměl i technik jak to auto jezdí po těch km. Přeji všem ať maj šŤASTNOU RUKU při výběru svého vozu a nevěřící Tomáše zvu k projížďce a prohlídce.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "xxxx"
27. 1. 2006 21:01
Re: Re:
Jenže je to o tom, že většina radí a přitom se v tom možná jenom jednou někde kousek svezli jako spolujezdci, nebo o tom od někoho něco slyšeli, komu už to údajně taky někdo zprostředkovaně řekl. Sami si kvůli ceně koupí nějaké levné auto a potom nevěří tomu, že něco vydrží x - krát víc. Když tak si můžou najít na netu různé recenze ojetin, popř. ještě lépe navštívit nějaký slušný servis a zeptat se ne dealerů, ale mechaniků, co se kdy u čeho rozbije a jaká je spolehlivost, u kolika vozů se "to" stalo.
neregistrovaný "R.Barrichello"
30. 1. 2006 13:17
To u nás
v Ulanbátaru milý pane Zowada se nepíše "měnil jsem kromě xy ještě to a jinak nic".

Píše se měnil jsem běžné věci nebo spotřebák + něco dalšího. Když napíšu měnil jsem jen šroubek a matičku, tak to znamená že už nic jiného. Ne dalších 20 věci za 40 litrů :o)

Váš styl mi totiž připomíná vejtahy kteří tvrdí "sem koupil a tohle a 8 let jsem do toho nic nedal kromě oleje a destiček". Jenže tomu věří tak nějaká blondýna, možná.

Co byste chtěl aby se jako mělo kazit? Motor který nevydrží 200 tisíc? Můžete mi prozradit co třeba se kazí mimo běžných věcí u konkurence? Jedině elektronika. To ano. Nebo se to kazíd díky tomu, jako to bylo pečováno a jak s tím kdo jezdil.

Pokud máte ještě orig. tlumiče a čepy tak bud bydlíte někde na zázračném místě, nebo objíždíte každou díru, zpom. práhy přejídžíte asi rychlostí 3 km/h a v kufru vozíte tak nanejvýš aktovku :o)

Znám taky pár lidí kterým vydržely ještě déle, jenže tak jak jezdí oni nejzdí žádný prům. motorista zde, takže to nelze srovnávat.

Gumy doufám původní nemáte, to už by mě asi položilo a padnul bych údivem (nebo spíš smíchy) pod stůl.

"Taky to jede 200" - jo, to věřím. Až na to že těch 200 jede taky dalších XYZ aut, takže toto číslo není niterak obdivné, to bylo v roce 1990 když sem začla proudit "západní auta".

Tolik moje doplnění.

Aby si tu totiž někdo po přečetení vašich příspěcků nevytvořil iluzi že Passat B5 je nadpozemsky zázračný vůz, který když si koupíte se 180 tisíc km jako ojetinu, tak do něj nic nedáte. Omyl soudrouzi - pokud si na autě neumítě udělat řadu věcí sami, zahučíte do něj na následných opravách 50 litrů stejně jako u jiných aut a ani nemrknete. Možná i daleko víc. On totiž pokud někdo prodává, nebude nikdy prodávat vůz kde předtím vše vyměnil. ŽE.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ICASK"
30. 1. 2006 14:57
B5
Osobne moc skusenosti snim nemam, ale kamos Passaty pouziva uz dost dlho a kedze som ho skoro kupil, tak mi co to o nom povedal. Ma 1,9 TDi 130 k. Jeho slabyna je predna naprava celkom. Meni tam takmer vsetko po 100 000 az 120 000 km, dalej turbo je hodne chulostive( z rozumom pouzivat tak vydrzi). Jeho posledny dost nicil vstrekovace nieco bolo s elektrikou. Aby som este dodal servisne prehliadky za rok 2005 mal v priemere kazdych 50 dni. To auto jazdi krizom cez rakusko az na koniec Nemecka niekolko krat tyzdne. Inac tvrdi, ze VW robi motory dobre a na figu. Ak nemas dobry tak ho nikdy nedoopravujes.

Pozrite si cennik nahradnych dielov VW Passat a clovek sa vobec necuduje, ze vacsina ukradnutych ide na suciastky.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Loop"
3. 2. 2006 23:38
Fridex
Jen musim opravit dezinformaci u prispevku o neco nize. Verte,ze vymenna lhuta u FRIDEXU D EXTRA - naprosto identicka s G12 (jasne cervena kapalina) - obe puvod nemecko!!! - neni BEZ tedy dozivotni, ale 5let!!!!! Melo by to byt i na strankach """vyrobce""" www.velvana.cz Ohledne kapalin doporucuju tema ANTIFREEZE vs FRIDEX
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "xxxx"
4. 2. 2006 06:37
Re: Fridex
Přečti si návod k obsluze VW, Audi a Škoda. Netvrdím že je ideální náplň nikdy nevyměnit, ale uvádí že je trvalá.
neregistrovaný "pavel323"
4. 2. 2006 13:16
Bez nadpisu
musím říct že se mi passat velice líbí ale jen po stránce karoserie vnitřní prostor hlavně palubka jsou ovšem hrozný jak když to osekáš sekerou

jinak k těm tlumičům vlastním mazdu 626 rv.93 mam najeto 175000 a při testech tlumičů pi na předkách bylo naměřeno jeden tkzv.defekt tedy okamžitě vyměnit a druhyý 40% učinnost, ale zadky jsou téměř 100% tak si myslímže je možné dosáhnout těch 220000 km s orig. tlumičema pouze obrazně nevím nevím ale jak jsem se zde dočetl jak by to ty tlumiče měli přežít když je passat tak choulostivý na přední nápravu takže si podle sebe a svých zkušeností ale u uplně jiného vozu myslím že ty předky asi tolik nevydrží u zadních by to možné mohlo být.

ahoj
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Rene Valnoha"
4. 2. 2006 14:13
Re: Re:
ona ta predni naprava se ale nesklada jen z predních tlumicu
neregistrovaný "Pucmeloud1"
4. 2. 2006 14:47
Predni naprava
ono clovek ani nemusi byt nejaky velky odbornik aby mu pri spojeni tezky naftak - ceske silnice doslo, ze to jsou "rybarske povidacky o taaaakhle velkych rybach", ze nekdo ma napravu a tlumice uplne v pohode po 150 - 200 tkm a vice. Zvlaste u Passatu, ktery je tim, ze predek prdlacku vydrzi vseobecne znamy
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "xxxx"
4. 2. 2006 14:58
Re: Predni naprava
Ať o tom píš objektivně ten, kdo to auto má. Ta náprava vydrží o moc víc než na jiných autech. Čepy jsou tam nalisované v ramenech, mění se celky, ale zase je dlouho pokoj. Co odejde nejdřív jsou pouze 2 silentbloky stabilizátoru. Jinak Passat je držák, hlavně TDI , kam se hrabou Fiati apod. Ono kdo s tím nikdy nejezdil, tak je to samé JPP. Měl jsem hodně aut, ale tohle je jedno z nejlepších.
neregistrovaný "wladi1"
5. 2. 2006 12:43
Re: Predni naprava
mas velke skusenosti a autami a opravami xxxx.vo mne passat vzbudzuje doveru ze je to nemecke auto a kvalitne urobene a tym ze je take oblubene medzi ludmi.je dobre ze nestraca hodnotu aj starsie rocniky.nie ako ostatne auta v tej triede napriklad Laguna,406 a tak dalej.chcem do neho vrazit od 300 do 350 tisic.
neregistrovaný "sterys"
5. 2. 2006 13:06
pasat- oktule
CHci se zeptat xxxx i dalších majitelů PASATA, poněvač jsem s ním neměl ještě tu čest, měl jsem jen O-1, u té vím co to auto dokáže příp. menší slabiny. Takže otázka zní dá se octávka 1 srovnat co do kvality s pasatem stejného stáří, příp. do toho vplést O-2, prostě dá se oktávkou pasat nahradit, myslím celkovou spolehlivost, robustnost, fortelnost výrobku, dá se srovnat nebo je zkrátka o třídu jinde, samo ,že nejde o využití prostoru liftback-sedan , ale o jednoduchou otázku má pasat smysl když máme oktulu??díky, p.s. spousta firem takhle uvažuje ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "xxxx"
5. 2. 2006 20:23
Re: pasat- oktule
Passat se malinko větší, větší prostor pro cestující ale menší na zavazadla. Ale Variant je dobrej, u sedanu mě vadilo víko kufru. Oboje má něco pro a proti. U ojetých není velký rozdíl v ceně.

Oktávka:

+ masívní ocelová výztuha nárazníku

+ rozvody skované u podběhu, výhoda při nehodě

+ malinko líp uložený motor z lediska hlučnosti

+ nenápadné auto

+ levnější některé díly

Passat:

+ reprezentativní vzhled

+dost místa na zadních sedadlech

+ auto je celkově větší

+ v základu mívá vyšší výbavu

Oboje je celkem drahé i ojeté, ale kvalitní. Vyplatí se TDI, časem se investice vrátí ve spotřebě, jede odspodu a to dost dobře, ale zůstal bych jen u 4 válce, Octávka ani větší neměla. Další válec dělá spíš spotřebu než výkon, starší 5 válce neměli ani moc výkonu, 6 válec má velkou spotřebu. V současné době bych se díval od roku 2000 a novější.
neregistrovaný "T.E.CH"
6. 2. 2006 00:39
Přepis z jiného fóra
Přepis z jiného fóra -

Provokující nadpis proto, že mi hrozně vadí glorifikace tohoto auta, které má z pohledu automobilového fandy a člověka s řidičskými ambicemi kór v českých podmínkách závažné chyby.

Přední hliníková náprava může být po Praze úplně hotová již po 60 tisících km, pomůže jen kompletní výměna všeho za 45 tis Kč, zlepšení přišlo ne s B6, ale až v roce 2002. Na druhou stranu její zásluhou se nepřenášejí vlivy pohonu do řízení, takže se volantem točíte jako u M-B.

Váhy vzduchu Bosch - pomsta světu. Kdo nasadí tuningový filtr, tomu odejde hned, jinak do 100 tisíc km. Bohužel Fiat JTD, Mercedes CDi atd. nejsou na tom se stejnou součástí lépe.

Turbodmychadlo Garret VNT-15 použité od verzí staré TDI 81 kW a nové PD-TDI 74 kW výše. Zatuhávají naklápěcí lopatky, obvykle od 60 tisíc km. Dvakrát se to podaří rozhýbat, kolem 150 tis km pomůže už jen výměna.

Motor podélně před přední nápravou brání vozu zatočit. Passat má strašně vysoký moment setrvačnosti vozidla kolem svislé osy. Přestavte si, že doprostřed modelu auta zabodnete špejli a pokusíte se ho mezi prsty roztočit jako káču. U kterého to jde lépe - u BMW s rozložením hmotnosti 50 na 50 a motorem posunutým maximálně vzad za přední nápravu, či u passata s těžkotonážním 2,5 TDI V6 před přední? Pokud to není čtyřkolka 4Motion od audi, jenž citlivá na rozdíl momentů auto v zatáčkách šponuje, tak tohle auto umí projet slalom leda rovně. Na druhou stranu je vozidlo stabilní při přímé jízdě po dálnici.

Německá solidnost rychle se vytrácí. Plast vnitřních madel dveří se drolí, zadní dveře dokáží zreznout jako u feldy. Že by výroba na Slovensku.

Volba motoru když už si to nenecháte vymluvit, zvolte alespoň lehký motor. Třeba 1,8 turbo, který tak velké auto před přední nápravou uveze, aniž by se pak ve vyhýbacím manévru zabodlo přídí do země a zulo vnější přední pneumatiku, ovšem bez vlivu na směr jízdy. Chápu, že ne každý dokáže správně provést maximálně účinný vyhýbací manévr, naopak si více vážím předvídavých řidičů kteří dokáží nebezpečným situacím předcházet, ale nemotornost některých verzí je až zarážející. Manželka jednoho mého kamaráda mu s 2,5 V6 TDI čtyřikrát nabourala do plotu, když prostě přejela na štěrkové cestě vjezd do garáže. Celých patnáct let před koupí tohoto vozu tam zajížděla bravurně se vším od Tatry 613 po Alfu 156. Ona zatočila a passat na štěrku ne. Překřtila ho na bourací kladivo. Jak dokáží být ženy citlivé...

Pokud máte ambice závodníků neztrácejte s tímto vozem čas. Zájemci o ojetinu nechť vyzkoušejí Nissan Primera P11/146 (2000 až 2002) 2,0i 16V Sport, zájemci o nový vůz budou chrochtat blahem v BMW 320d (bohatě stačí tento motor, jenž navíc je lehký a BMW s ním je mistrem slalomu).

Jezdětě opatrně prosím. Když už máte passata B5 nebo B6, nehoňte to po dálnici dvě kila. Najel jsem s tímto vozem bohužel asi 100 tisíc km a ani rutinovaný testovací jezdec v této rychlosti již nemá šanci rychleji změnit směr jízdy bez vzniku smyku na hranici zvládnutelnosti.

Omlouvám se za afektovaný tón, slušní lidé v passatech mi nevadí, nemám rád ty, kteří dokazují svoji převahu a s těmito vozy závodí v běžném provozu.
Rozbalit vlákno
5
6. 2. 2006 09:43
Re: Přepis z jiného fóra
Německá solidnost rychle se vytrácí. Plast vnitřních madel dveří se drolí, zadní dveře dokáží zreznout jako u feldy. Že by výroba na Slovensku.

Passat sa uz na Slovensku dlhe roky nevyraba.
neregistrovaný "xxxx"
6. 2. 2006 10:33
Re: Přepis z jiného fóra
Já jsem se s drolícím plastem nesetkal. A dveře pokud jsou origo tak nemůžou reznout, docela kvalitní pozink, i nabourané s oloupanou barvou po roce venku nereznou, jenom zinek zešedne, vlastní skušenost.
neregistrovaný "T.E.CH"
6. 2. 2006 11:00
Re: Přepis z jiného fóra
Chlapi já to jen zkopíroval z jiného fóra.To není ve finále můj příspěvek.Jen info - připadalo mi zajímavé,tak jsem to jsem loupnul :D
neregistrovaný "wladi1"
11. 2. 2006 16:55
Re: Bez nadpisu
Z akeho fora to je?Co by ste povedali na Passat TDI B6?vase skusenosti a tak
neregistrovaný "xxxx"
12. 2. 2006 16:49
Re: Re:
Mezi B5 a B6 není až tak velký rozdíl, jedná se pouze o drobnosti, lampy, lišty, interiér, cena.
neregistrovaný "T.E.CH"
6. 2. 2006 00:46
Bez nadpisu
Passatek je dobré auto , o tom žádná.Ale že by to byl kult spolehlivosti..to ani náhodou.Japonci jsou kvalitnější.....
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "xxxx"
6. 2. 2006 01:48
Re: Re:
RE:T.E.CH

Passat má hliníková jenom ramena a cena kterou píšeš je pouze v autorizovaném servise, jinak je to 1/4 uvedené ceny. Pokud chceš závodit, tak to chce aspoň 3.0 benzín a pohon na všechna kola, aby se přenesl výkon na silnici, ale ta spotřeba. Já jsem měl taky v Audi 2.8 V6 a rychle jsem se toho zbavoval, ručička na palivoměru se hýbala skoro před očima, to mi zezačátku ani tak nevadilo, jelo to pěkně, ale když jsem spočítal, co to sežere za rok, tak šla. Dříve používaný 1.8 20v nejede a žere, skoro stejný 1.8T jede, ale taky žere, pod 10l se s tím moc jezdit nedá, i když z benzínu je to pro tohle auto asi nejlepší motor. 1.9TDI je podle mě nejlepší volba, jede pěkně a za pár litrů, 2.5TDI nemůžu moc posuzovat, jenom jsem se s tím párkrát projel, starší pětiválec mě nenadchl, na obsah malý výkon, spotřeba nic moc, 6 válec byl lepší, ale bral 12.5 l. Samozdřejmě když chceš, aby ti auto vydrželo, tak se k tomu musíš chovat slušně. Když se podíváš na testy TUV, tak Toyota vede, ale určitě je Passat lepší než kojejci, Fiat, Opel a dost dalších a to jak na svezení, tak na spolehlivost. I když zatím nevím, jestli další moje auto bude VW Passat nebo OII, ale zatím mi obě jezdí dobře tak to neřeším. Ale určitě to bude zase nafta.
neregistrovaný "blesk999"
20. 2. 2006 16:54
Bez nadpisu
k droleniu plastu madla u Passsata: plast je striekany a lupe sa dolu prave tato farba. Jedna z mala dost velkych blbosti ktoru VW neodstranili ani za niekolko rokov. Leze to dole u prakticky vsetkych VW modeloch. Co viem tak to tak blbo nebolo urobenene le u prvych octavii ktore mali sde plasty miesto ciernych a nemali madla este striekane ale holy plast. Zato mali tu prisernu palubku co sa donedavna montovala do zakladnych modelov Classic a predtym LX. ten sedy interrier vsak bol velmy prakticky-prach a spinu nebolo dost dlho vidno:-). Tento idiotsky nastrek sa pri novom aute tvari ako prijemne zamatove pogumovanie. Skor ci neskor to vsak zacne liezt dole. Maju to aj nove O2 >:-[]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "JTS1"
20. 2. 2006 19:28
Re: Re:
to striekanie ma aj Altea ;-) ,new Leon :-( ,Toledo :roll: a aj Alhambra :'-( -draha a poruchova