Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
2. 2. 2006 14:01
neregistrovaný "Krecula"
2. 2. 2006 16:19
neregistrovaný "jirka22"
2. 2. 2006 18:16
neregistrovaný "Peto.Fiat1"
2. 2. 2006 16:46
neregistrovaný "Krecula"
2. 2. 2006 16:51
neregistrovaný "Nezmar32"
16. 2. 2006 11:56
neregistrovaný "JTS1"
2. 2. 2006 20:53
neregistrovaný "Krecula"
2. 2. 2006 21:04
neregistrovaný "Peto.Fiat1"
3. 2. 2006 13:44
neregistrovaný "R.Barrichello"
2. 2. 2006 22:02
neregistrovaný "T.E.CH"
3. 2. 2006 15:36
neregistrovaný "pulse"
4. 2. 2006 16:03
neregistrovaný "vercule"
5. 2. 2006 13:33
neregistrovaný "zvejkal"
5. 2. 2006 15:17
neregistrovaný "Krecula"
6. 2. 2006 16:18
neregistrovaný "Meky1"
5. 2. 2006 18:00
5. 2. 2006 18:16
5. 2. 2006 18:38
neregistrovaný "sterys"
5. 2. 2006 19:27
6. 2. 2006 14:05
neregistrovaný "zvejkal"
6. 2. 2006 14:18
neregistrovaný "zvejkal"
6. 2. 2006 15:06
neregistrovaný "Mia"
6. 2. 2006 15:36
6. 2. 2006 16:13
neregistrovaný "Meky1"
6. 2. 2006 16:23
neregistrovaný "zvejkal"
6. 2. 2006 16:33
neregistrovaný "zvejkal"
6. 2. 2006 23:01
neregistrovaný "T.E.CH"
7. 2. 2006 09:55
neregistrovaný "zvejkal"
7. 2. 2006 08:15
24. 2. 2006 19:15
neregistrovaný "mapak"
neregistrovaný "Krecula"
2. 2. 2006 14:01
Ojetina do cca 180 000, Corsa C, Clio, Thalia???
Mám zájem o ojetinu v cenové relaci do 180 000, radši kolem 160 :)

Vybral jsem si následující - Opel Corsa C s motory 1.7Di nebo 1.7DTi. A nebo Renault Clio 1.5 dCi, případně obdobnou Thalii (ale Clio se mi líbí víc).

Další kandidáty (např C3, P206, Fiesta s motory 1.4HDi a podobné) jsem vyřadil, protože se za tu cenu skoro nedaj sehnat.

Diesela jsem měl, chci a budu mít, takže žádné benzínové alternativy, prosím.

Srdce mě táhne ke Cliu - ale obávám se motoru - sice je moderní a skutečně nic nežere, ale ty vstřikovače ... existuje nějaká prevence jejich ucpání? Aditiva do nafty? Jaká a jak často? Nebýt tohohle problému, beru Renaulta okamžitě.

Corsa - motor naprosto bezproblémový Isuzu, prakticky žádná údržba, žere trochu víc, ale neí v tom problém. Problém je v tom, že těchto aut s tímto motorem je strašně málo a leckdy mají mizernou výbavu - prakticky žádnou. Jinak proti Opelu taky nic nemám ...

Tak a teď babo raď ....
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "jirka22"
2. 2. 2006 16:19
Re: Ojetina do cca 180 000, Corsa C, Clio, Thalia???
A co Clio s 1.9 dTi? Povinne ruceni neni oproti 1.7 o moc vetsi, je to vykonnejsi (59 kW oproti 48 kW) a s tryskama by nemely byt problemy. Tenhle motor je obecne dost drzak. Znami ho maji v Lagune, na ktere se teda po...lo vsechno mozne, ale ten motor zatim ne. Na TipCars jich par je. Jinak pravda, Thalia je hnus.
neregistrovaný "Peto.Fiat1"
2. 2. 2006 18:16
Re: Ojetina do cca 180 000, Corsa C, Clio, Thalia???
A čo tak Fiat Brava 1,2 16v (59kw).Žere to ako nafťák a je to aj vačšie auto ako Clio,corsa,thalia.
neregistrovaný "Krecula"
2. 2. 2006 16:46
Bez nadpisu
Asi jsem to měl napsat - teď jsem měl Mégana 1.9 dTi - jo, motor fakt dobrej - a udělat ty rozvody není tak drahý jak strašej v recenzích ... - ale právě chci něco pod 1850 - přeci jen jsem ještě chudý student ...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Nezmar32"
2. 2. 2006 16:51
Bez nadpisu
byt tebou beru corsu, pekne male auticko navic s 1,7 rychle a svizne, hur se ovlada v zatackach ale jinak bych si vybral tohle 8)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "JTS1"
16. 2. 2006 11:56
Re: Re:
jednoznačne by som bral Corzu 1.3 CDTi
neregistrovaný "Krecula"
2. 2. 2006 20:53
Bez nadpisu
No, nebudeš mi to věřit, ale před Méganem jsem měl Bravu 1.2 16V rv 2000 ... výborný auto, až na ten motor. Možná jsem měl prostě smůlu, ale rozšouply se otáčky, nějak se podělala jednotka (prý jsem podtáčel motor) a bylo to v pyteli ... Proto mému charakteru víc vyhovují diesely - ten nepodtočím :)

Jo, kdyby tady ještě někdo radil jiný auta - tak ať vynechá Ford Mondeo, Audi 80, Fiat Cinquecento, Fiat Punto a Ford Ka ... ty jsem taky měl, byť jen na pár měsíců každý :)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Peto.Fiat1"
2. 2. 2006 21:04
Re: Re:
No ja som mal 1,2 16v 62 000km a pre mesiacom odišla.len jedna závada (lambda sonda).Človek musí mať štastie na kus.
neregistrovaný "R.Barrichello"
3. 2. 2006 13:44
Re: Re:
Automat taky nejde podtočit :o) A nemusí to být petrolejka (čti dýzl)
neregistrovaný "T.E.CH"
2. 2. 2006 22:02
Renault???
Tak to bych neriskoval....srdce nesrdce.Mě se taky líbí třeba Grandtour, ale , riskovat nebudu.Civic 8G 2,2iCDti v dehtu je má volba...ale k věci.Za ty prachy sehnat rozumného diesela a výbavu bude asi problém.Když už něco bude, tak hafáč kilometrů.Asi bych šel do Focuse...vím to Tddi nic moc, ale benzín nechceš a ta 1,6 jezdí taky za málo a ty výbavy jsou tam OK a auto je to pěkné a spolehlivé.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pulse"
3. 2. 2006 15:36
Bez nadpisu
Ford Fiesta 1,8 Di, idealni Ford Fiesta 1.4 TDCi !

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "vercule"
4. 2. 2006 16:03
Bez nadpisu
hlavně né Thaliu připadá mi to hrozný auto.já měla Fiat Barvu ale 1.6 16 V a docela v pohodě ale moc žrala.Takže neušetříš. Jinak motorově a ostatní v pohodě.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "zvejkal"
5. 2. 2006 13:33
Re: Re:
Hlavne nie Fiat, pripadaju mi to dost hrozne auta ... :)
neregistrovaný "Krecula"
5. 2. 2006 15:17
Bez nadpisu
Mňo, čekal jsem že ty podněty budou nanic. Řeči typu - hlavně ne Renault, hlavně ne Fiat ... kdybyste v tom aspoň seděli.

Já věřím, že modely z 80tých let nestály za moc a furt tam bylo něco rozbitýho. Ale uvědomte si, že chci koupit auto z roku 2000-2003 a tam je kvalita úplně stejná jako v čemkoli jiným.

A hlavní rozdíl - když mi něco odejde na Fiatu nebo Renaultu, tak i kdybych to měnil 2x častěji než na obdobném VW, tak ve finále dám stejně míň peněz ...

Prostě povídání o nekvalitě značek je v dnešní době trošku pasé. Ano, jsou rozdíly - ale asi ne v této kategorii aut.

Možná VW (a ostatní přehypované značky) zvládne 1 000 000 km, kdežto fiat/renault ve stejné kategorii zvládnou "jen" 400 000km. Ale vzhledem k tomu, že tolik nikdy nenajezdím je mi to u zádě.

btw: ve Fiatu Cinquecento jsem svého času najel 160 000 km - bez výměny rozvodů, olej se měnil 3x - prostě zanedbávaný auto jak to jen šlo a Fiátek to zvládnul! Načež jsem ho prodal a novej majitel ho za měsíc rozstřelil. Pochybuju, že by Fabina zvládla takovej náklad při tak minimální údržbě...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Meky1"
6. 2. 2006 16:18
Re: Re:
to KRECULA

:twisted: >:-[] >:-[]

Som myslel, že sem chodia len slušní ľudia. Ale vidím, že sa nájde aj *, čo ničí autá 8-s

Predpokladám, že tomu kupcovi si o výmene olej 3x za 160tkm nepovedal, čo vole???

A ešte sa tu vychvaľuj!!!

Juj, sa mi nôž vo vrecku otvára!!!![
5. 2. 2006 18:00
Bez nadpisu
zvejkal: Správně, jedině nového Logana !!! A popřemýšlet nad svým /tedy tvém/ mozkem...
Rozbalit vlákno
0
5. 2. 2006 18:16
Bez nadpisu
zvejkal:Dost odvážný názor.Mně zas příjde hrozné VW a taky to neroztrubuju >:D

Myslím,že si značky nemají co vyčítat-Fiat jako VW,to že se může posrat kde co,je samozřejmost.Ale kvalitativnost podle značek není myslím dnes už na místě.Japonci to mají zvládnuté sice lépe,ale i Toyota není dokonalá.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "sterys"
5. 2. 2006 18:38
Re: Re:
Jestli jsem zvejkala dobře pochopil myslel to jako recesi na tu poznámku vercule. ;-)
5. 2. 2006 19:27
Bez nadpisu
martas:jj,ale třeba příjde někdo,kdo to bude myslet vážně.Ale zase s těma by se nemělo cenu bavit :D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "zvejkal"
6. 2. 2006 14:05
Ad Fiat.
Myslel som to ironicky ako reakciu na toho podomnou. Preto ten smajl na konci. Mezek, OK? Chapes uz? Urazky nemam rad.

Nemam nic proti fiatu, na druhej strane som (netvrdim, ze uplne najstastnejsim) majitelom Thalie, ktora je pre mnohych tu synonymum pre zle a hnusne auto.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "zvejkal"
6. 2. 2006 14:18
Krecula
Svoje skusenosti s Thaliou som na tomto fore pisal uz niekolkokrat - nie som si isty ako to tu funguje so starsimi prispevkami (mne sa uz nezobrazuju na hlavnej stranke - neviem sa k nim dostat). Znovu sa mi to pisat velmi nechce... Poradi niekto ako by som sa dostal k tym starsim prispevkom?

Vdaka.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mia"
6. 2. 2006 15:06
Bez nadpisu
Pro Zvejkala: Staci kliknout na profil kterekoli tve zpravy a pak na: Hledat všechny příspěvky... 8)
Rozbalit vlákno
0
6. 2. 2006 15:36
Bez nadpisu
zvejkal: V tom případě omluva.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Meky1"
6. 2. 2006 16:13
Bez nadpisu
Ja osm kúpil Clio DCi až potom, keď som v serviske videl, že vstrekovače a čerpadlo boli menené. Podľa toho, čo mi bolo povedané, pri opravách sa používa iný materiál (?) a vstrekovače a čerpadlo by malo ďalej fungovať bez problémov...

Moje Clio má 75000km a naštartoval som aj pri -28°C na tretí pokus, takže odporúčam.

A ako druhá voľba Corsa C, ale na tom motore je poznať konštručný vek. Možno CDTI? Ale to už je asi iná cena. Každopádne, Clio je bezpečné, má moderný motor, dlhé servisné intervaly, málo žerie, je to tiché a keď to máš po výmene vstrekovačov... No problem. >:D >:D :D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "zvejkal"
6. 2. 2006 16:23
Mezek
OK, v pohode ... ja viem, ze mas rad Fiaty :). A Stillo alebo Grande Punto by som miesto Thalie bral (keby pred rokmi boli za porovnatelnu cenu ... )
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "zvejkal"
6. 2. 2006 16:33
To:Krecula
Aby som ti podal nejake informacie o jednom z tych aut, ktore si napisal na zaciatku, tak ti sem skopirujem jeden moj starsi prispevok (niektore veci su OFF TOPIC):

4-rocne skusenosti s Thaliou, 133 tisic km:

Pozarucne opravy a poruchy:

- vymena klaksonu (1200 Sk)

- vymena cievky, odisla po 125tis. km (cca 4500 Sk aj s pracou)

Vymeny opotrebenych dielov v ramci technickych prehliadok, vzdy po 30tis km:

- vymena brzdovych oblozeni a kotucov po 60tis km.

- vymena rozvodov a vodneho cerpadla po 120tis (cca 20 tis aj s pracou)

- pravidelny vymena oleja, filtru.

- Najblizsie si idem dat nastavit spojku a pedal, zabera velmi vysoko a idem si dat skontrolovat brzdy, lebo vzadu su uz asi opotrebene.

Technicke prehliadky som absolvova v Renault Kestler v Petrzalke, spokojnost je polovicna - ale to je v kazdom servise - niekedy ta naseru (dlho to trva, neopravia vsetko, vsetko sa musi objednavat vopred atd...) a naopak niekedy ide vsetko hladko.

Jazdne vlastnosti a podvozok tu uz niekto opisal - oproti Fabii, alebo Cliu (s inym autom som nejazdil, pokial neratam Feliciu a daewoo Tico v autoskole Smile je podvozok maksi a na mna posobi v zakrutach neistejsie z dovodu naklanania. Auto je podla mna mierne nedotacave. Vyssiu svetlu vysku ocenis na nerovnych cestach a v prirode. Kolega s Fabiou drhol podvozok tam, kde Thalia presla normalne. Na druhej strane mna osobne dost vyrusuje citlivost na bocny vietor, ktora je urcite vacsia ako vo Fabii a Cliu.

Co sa tyka bezpecnosti - Je to presne kopia Clia, takze skus si to vyhladat sam (crashtesty). Nieco k tejto teme je aj v teme venovaniej Thalii, v casti "Renault". Thalia mala airbagy v standarte, zakial Fabia o tom este ani nesnivala, takisto 3bodove pasy na vsetkych 5 miestach. Odporucam nejake ABS (ja ho nemam a kupodivu zijem Smile

Thaliu je mozne servisovat aj v neautorizovanych servisoch, takze ak mas nejaky dobry v okoli, ceny budu urcite priaznivejsie ako v Bratislave. Ale ruku na srdce - vsetci znamyi (kazdy mame ine auto) na akykolvek servis NADAVAJU, takze to mas prast jak do drzky Smile

Velkost batozinoveho priestoru je vyborna, pristup je obmedzeny (ja osobne tam vpracem aj kocik, ale je s tym urcite viac ostary ako do hatchbacku). Ak balis na vylet pre 4 ludi (batohy, kufre a podobna batozina), ktorych aj vezies, tak tam Thalia vyhrava na plnej ciare pred takmer akymkolvek konkurentom v tejto triede. Pokial chces prepravovat napriklad bicykle, alebo dlhsie predmety, tak potom ti Thalia ukaze, ze ten pristup do kufru a sposob sklapania sedadiel je totalne na p***iip.

Co sa tyka priestoru vnutri - no, treba si to vyskusat. Subjektivne si myslim, ze priestor na nohy v Thalii je vacsi ako v kratkej Fabii (vzadu). Priestor pre vyssich ludi vzadu v Thalii naopak - ako vravim, treba si to vyskusat. Ak sa vozite styria, myslim, ze rozdiely velke nie su, ak piati, tak je to na*** v kazdom z nich Smile))

Kvalita prevedenia: Myslim, ze Fabia je kvalitnejsie urobene auto, ale je to subjektivny pocit. Myslim, ze ma celkovo kultivovanejsi chod, lepsie radenie, nizsiu uroven hluku v interieri.

Po 130tisic km v Thalii nemam problem s vrzgajucimi plastami, takze ked tu niekto predo mnou zahlasil, ze kvalita spracovania je zla, tak podla mna nevedel o com hovori. Takisto sledujem fora na webe a nikde som na ziadne podobne problemy nenarazil.

No tak si vyber ...Smile))

(Ja osobne by som druhy raz nebral ani Thaliu, ani Fabiu ...Smile

Jo, nespomenul som, ja mam 55kw 1,4 8V, co je ta najlacnejsia varianta, spotreba cca 5,7 litra v lete (kombi) a cca 6,2 v zime.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "T.E.CH"
6. 2. 2006 23:01
Re: To:Krecula
2zvejkal: Napsat že Thalie má lepší řazení než Fábka.Sorry ale musíš mít něco s rukama a Fábia má odjakživa Airbag v základu.
neregistrovaný "zvejkal"
7. 2. 2006 09:55
Re: To:Krecula
T.E.C.H.: Myslis toto? (citujem):

"Myslim, ze Fabia je kvalitnejsie urobene auto, ale je to subjektivny pocit. Myslim, ze ma celkovo kultivovanejsi chod, lepsie radenie, nizsiu uroven hluku v interieri. "

Ako si z toho prosim ta pochopil, ze tvrdim, ze Fabia ma horsie radenie? Vopred vdaka za vysvetlenie ...

Ak pouzijem tvoj styl, tak: "Sorry, ale musis mat nieco s hlavou."

Co sa tyka airbagov, tak u vodica MOZNO, u spolujazdca URCITE NIE, prosim ta clovece, je nutne popierat jasne FAKTY???

Tazko mi je uz teraz dokazovat ponuku zo zaciatku roku 2002, pretoze webstranky su uz davno zmenene, takze ti ani neukazem za kolko sa Fabia v tom case dala dostat (s porovnatelnym motorom, podotykam...)
7. 2. 2006 08:15
Bez nadpisu
Co jsem jel s Fabii, tak řazení bylo utrpením. 1,4 MPI, 2000.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mapak"
24. 2. 2006 19:15
Corsa
Corsa 1.3 CDTi mi taky připadá jako rozumná volba - jedna zachovalá je tady [odkaz]

Ale je pravda, že výbava je velmi slabá :-(
Rozbalit vlákno
0