Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
3. 2. 2006 21:22
neregistrovaný "Dorka"
10. 2. 2006 11:38
neregistrovaný "Dusan1"
15. 2. 2006 01:04
neregistrovaný "311"
3. 2. 2006 21:33
5. 2. 2006 17:23
neregistrovaný "Rene Valnoha"
10. 2. 2006 11:54
neregistrovaný "Rene Valnoha"
10. 2. 2006 18:21
11. 2. 2006 11:29
neregistrovaný "Dusan1"
11. 2. 2006 13:29
15. 2. 2006 00:54
neregistrovaný "311"
16. 2. 2006 12:07
neregistrovaný "Dorka"
16. 2. 2006 16:06
neregistrovaný "pulse"
16. 2. 2006 16:52
neregistrovaný "311"
16. 2. 2006 12:15
neregistrovaný "ICASK"
16. 2. 2006 15:57
16. 2. 2006 16:41
neregistrovaný "311"
23. 2. 2006 10:13
neregistrovaný "kublaj"
25. 2. 2006 16:53
neregistrovaný "311"
25. 2. 2006 20:46
26. 2. 2006 10:56
neregistrovaný "311"
26. 2. 2006 13:58
neregistrovaný "Dorka"
3. 2. 2006 21:22
Ešte raz Ford Focus 1,8 TDdi a TDi
Ešte raz sa chcem uistiť, vážne je motor vo Focuse 1,8 TDdi a TDi nepodarený? Je to s ním až také zlé v prevažnej väčšine? Koľko má životnosť? Aké sú najčastejšie závady? Chlapci čo to vozia zvonka a opravené predávajú všetci do jedného tvrdia že je to super auto... brali by sme aj benzín ale to tuším nikto nevozí...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Dusan1"
10. 2. 2006 11:38
Re: Ešte raz Ford Focus 1,8 TDdi a TDi
Ešte raz sa chcem uistiť, vážne je motor vo Focuse 1,8 TDdi a TDi nepodarený Prosim ta co myslis tym TDI? Vo fokusoch (starych) su tieto motory 1,8TDdi Endura 75 koni, potom jeho silnejsia verzia 90 koni, 1,8TDCi Duratorq 100 koni a jeho silnejsia verzia 115 koni. Bol by som konecne rad keby mi niekto konecne vysvetlil preco su tie priamovstrekove TDdi-cka take zle ze sa ich kazdy boji; ale nejlepsie to prijmem od majitelov tohoto auta, lebo ked si to na auto.cz v recenzii precitate aka je tento motor hruza a ako vznikol malymi upravami z povodneho eskortovskeho 1,8TD 90k, a potom to sirite dalej, to mi nestaci
neregistrovaný "311"
15. 2. 2006 01:04
Re: Ešte raz Ford Focus 1,8 TDdi a TDi
to Dorka:

Ked nenajazdis vela km tak ZETEC 1,6i 74kW je mozno este lepsou volbou. Cena je nizsia ako u TD a jazdit sa da o liter viac. Z pocutia od dvoch uzivatelov okolo 7,0/100km. V rozpati 6,0 az 8,5. To je na 100koni a toto auto uplne v ramci normalu. Inak vozi sa ich presne tolko co 66kW TDDi, lebo je to spolu s nou najcastejsia a najlepsia motorizacia pre focus.
3. 2. 2006 21:33
Bez nadpisu
Na to je specialista oddie,pokud vím.Ale jinak staré diesely Ford jsou děs(i TDDi bych zcela určitě nebral).To samý starší diesely Opel(DTI už jde,jinak nic moc).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Rene Valnoha"
5. 2. 2006 17:23
Bez nadpisu
Mel jsem mondeo s tddi 115 ps. 150tis km bez jediny poruchy. trosku slabsi motor na tak velky auto, ale na normalni jizdu staci. Jeste ma jedno- a to ze je celkem dost hlucnej oproti tdci. Ale jinak muzu doporucit. Ve svete motoru jak vysel ten special dil s ojetinama, tak ho oznacili jako jeden z nejspolehlivejsich turbodieslu. Jinak to stary tdi fakt nebrat!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Rene Valnoha"
10. 2. 2006 11:54
Bez nadpisu
Ja mam ten tddi v mondeu tam je to 2.0 115ps. Je na nej zatim spoleh (155tis km) jak jsem uz psal. Jen jak rikam je hlucnejsi. Vubec bych se ho nebal bejt tebou. Mam to z vlastni zkusenosti a kdyz jsem si loni kouipl nejakej svet motoru jmenovalo se to ojetiny 2005 tak tam ho hodnotili jako nejspolehlivejsi motor. Jak ten motor vyvijeli ti nepovim. Ale na to jestli byl ve starym eskortu nebo ne bych nekoukal. Podivej na skodovku. Motor principielne z Mbecka jeste predloni vyrabeli.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - petrumr
10. 2. 2006 18:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Dusan1"
11. 2. 2006 11:29
Re: Re:
Asi sa nechapeme lebo vo fokusoch su len diesely s priamym vstrekom s rotacnym cerpadlom -> to je TDdi alebo CR -> TDCi. Co sa tyka spotreby tak za seba mozem povedat ze spotreba sa pohybuje od 4,3 (leto) do 6,0(zima mesto), priemer 5,0l/100km, co je porovnatelne s 90konovymi oktavkami. Ostatni maju tieto hodnoty spotreby trochu vyssie.
Avatar - petrumr
11. 2. 2006 13:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "311"
15. 2. 2006 00:54
RE: Ešte raz Ford Focus 1,8 TDdi a TDi
to Dorka: Tak kvoli tebe som sa zaregistroval na tomto fore 8)

Takze k veci, kupil som ojazdeny 4rocny kombik TDDi 66kW s tachom 97tis. km a v 10 mesiacoch som najazdil 36tis km. Cize dost intenzivne na predosly sposob pouzivania. Jazdim dlhe trasy, aj so zatazou a dlhodoby priemer je na urovni 6,0L/100km. Min. pri fakt hrackarskej jazde je 5,3 a max. pri naozaj sportovej jazde (plnka vsade a vzdy) 7,2.

Motor ma pre mna nadherny turbo efekt pri 2000 ot./min a tocim ho do 3000. Na 5rs toci 3750 pri 160km/h. V zime je priemer 6,4 v lete 5,8 pri normalnej jazde po SK (dlha dialnica si vypyta v zime 7,0). Auto je zive aj pri 140km/h dalej ochotne dava 160 (toto inak povazujem za prakticku maximalku). Uplne max som skusil 195 (podla rychlomera). Pri kupe som sa sustredil co sa tyka motora na volnobezne otacky, mam ich stabilne na tretej palicke, tazko povedat ci zodpoveda 666ot alebo 750ot, ale stabilne. Zvuk je vyslovene monotonny tak ako ma byt. A toto by malo byt 1.rozhodujucim faktorom pri kupe. Dalej ten turbo efekt. Skusal som 4 focusy rovnake combiky 66kW a mozem povedat ze vsetky boli ine. Mal som pocit ze dvom snad turbo ani neslo, jeden uz mal ten tah a nakoniec som kupil ten moj, ten ma to, co TurboDiesel ma mat. Takze na toto bacha. Treba motor zohriat do prac. teploty a smelo mu vytinat a skusat. ak vas "nenakopne" rozhodne nebrat. Inak so skusenosti turbo mu vytne aj na studenom motore, takze nepripisovat absenciu tomuto. Dalsia skusenost, dvakrat mi doslo palivo. Motor zhasne a uz viac nenaskoci. Lahka pomoc. Rukou/srubovakom odpojit tri (inak velmi inteligentne) vyvody palivoveho filtra, doplnit naftu, 17tkou klucom odskrutkovat 4vstreky, prestartovat pokial nestriekaju kvapky nafty, naspat zaskrutkovat, zasa preplnit pal. filter a startovat ide sa dalej. Inak recept z original servisu Ford(diky:) Nazorna ukazka konstrukcie motora. Je to posledny poctivy "jednoduchy" diesel s turbom. Ak teda je ponuka na TDDi 66kW a auto ma pod 100tis km a aj nalezite na to vyzera a sa aj tak sprava, tak sa nebat a brat. Najlepsie kombi - 4 kotucove brzdy, vynikajuci priestor a je to predsa focus. Takze TDDi brat ked posobi doveryhodne! Inak neviem co je TDi mozno verzia s 55kW ale tuto urcite nebrat! na auto s 1300kg fakt strasne malo. Inak este jeden poznatok vymena rozvodov sa deje po 150.000km co je o podstatne viac ako u konkurencie.

to Dusan: TDDi nie je priamovstrek a preto je to v nasich podmienkach lepsi motor ako TDCi. TDDi davkuje normalne mnozstvo nekvalitneho SK paliva cez 500,-Sk vstrek a TDCi davkuje velmi male mnozstva nekvalitneho SK paliva priamo do hlavy valca piezoelektrickym vstrekovacom za 20.000,-Sk.

To je asi podstata novej technologie v nasich podmienkach.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Dorka"
16. 2. 2006 12:07
Bez nadpisu
OK 311 máš pravdu len mi daj vedieť kde sú tie benzínové, lebo keď pozrieŠ inzeráty a autovia a autobazáre EU tak je tam samí diesel.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "pulse"
16. 2. 2006 16:06
Re: Re:
Dorka treba tady [odkaz]

! ja bych sel dnes take do benzinu 1,6 nebo 1,8 :D
neregistrovaný "311"
16. 2. 2006 16:52
Re: Re:
takze najviac najdes na:

www.autoscout24.de

Je mozne, ze teraz je v nasich podmienkach boom dieselov, pretoze pre mnohych boli tieto auta dlho nedostupne. Preto je ich aj viac v bazaroch.

Ale ako uvidis v nemecku je situacia ina.
neregistrovaný "ICASK"
16. 2. 2006 12:15
311
TDDi nie je priamovstrek ? Co tym myslis? Mam taky pocit, ze vsetky diesle maju priami vstrek paliva do valca. Iba IFA bola komorkova.

Prosim vysvetli rad si rozsirim vedomosti.

Dik
Rozbalit vlákno
2
Avatar - petrumr
16. 2. 2006 15:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "311"
16. 2. 2006 16:41
Re: 311
Hej, pravdepodobne som ja zle pochopil co mi bolo davnejsie vysvetlene. Myslel som, ze prave az common-rail je priamovstrek. Takze ak je vsetko priamo, tak dobre aj tak :*)
neregistrovaný "kublaj"
23. 2. 2006 10:13
Bez nadpisu
Tenhle chlepek taha ojetiny z NL pusobil na mne seriozne.Mam od nej mondeo

www.autoimportstarek.cz/nabidka.htm
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "311"
25. 2. 2006 16:53
Re: Re:
Velmi pekne. Pozri sa ale na zadne koleso toho Focusu. Zda sa mi, ze je vyosene smerom dopredu, musi byt jednoznacne v strede obluka blatnika.

Ale treba vidiet nazivo, mozno foto skresluje...
Avatar - petrumr
25. 2. 2006 20:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "311"
26. 2. 2006 10:56
Re: Re:
Kolesa su original ford 15" mam take iste (195/60 R15). A inak nie si prvy clovek co povedal, ze s tymto obutim je to nejake male :)

No ako pozeram na svoj a na tento, je to dost vyosene.

Ale interier na prvy pohlad vyzera v pohode. Tym padom tie km mozu sediet, vyzera to podla mna na buracku na zadok, kde auto mozno cakalo dlhsi cas na tohto servismana. Takze mozno dobra sprava, neburane na predok a malo km, pekne auto. :-!

Ale fakt nazivo asi povie viac...
Avatar - petrumr
26. 2. 2006 13:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.