Ok, jenže tomu nerozumím. V úterý auto vezu do citroena v Kralupech tak se na to podívají. To co píšeš pro mě znamená 9000,- v háji. Jen doufám, že pak vše bude ok. Jinak jsem s Picassem spokojen. Netrpí ani nijak závratnou žízní jak jsem četl kdesi níže. Jen ta spojka mě štve.
Pokud to nedělá jenom těsně po sešlápnutí pedálu, zkontroluj jestli se úplně vrací vypínací tyčka válce na převodovce, ale asi budeš muset vymontovat převodovku a zkontrolovat spojku. Jestli to budeš mít venku, vyměň přítlačák, lamelu, ložisko a popř. i simering. Ale na to co to má najeto nevím, mělo by to vydržet víc.
Ten prokluz při akceleraci je i tehdy, pokud jedu na daný stupeň delší dobu a akceleruji. Příklad: stálá rychlost 80km/h na 5-tku poté plná akcelerace, motor jde do otáček auto přestane táhnout, ale během 2-3 sec otáčky spadnou tam, kde mají být a auto jde za plynem. Co to může být?
Zkontroluj ovládání spojky nejprve zvenku, mohlo by to být v hydraulickém válci buď u pedálu nebo převodovky, vypadá že se špatně vrací. Teprve potom hledej dál.
Ahoj, mám Picasso 2.0HDi a nemilý problém. Při akceleraci především na 3-5 stupeň mi vyletí otáčky motoru nahoru, auto chvíli netáhne, asi po 2-4 sec jdou otáčky dolů a auto jde za plynem. Když stojím na ruční brzdě a jdu za plynem na žádný stupeň 1-5 se spojka ani nehne, spojka festově drží i při velké zátěži. Není to divné? Klíňák to není. Máte někdo podobnou zkušenost?