Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
10. 2. 2006 14:11
neregistrovaný "bmw528"
13. 2. 2006 20:57
neregistrovaný "RedBaron1"
11. 2. 2006 09:21
neregistrovaný "mayklmaykl"
13. 2. 2006 14:28
neregistrovaný "bmw528"
13. 2. 2006 21:26
neregistrovaný "mayklmaykl"
15. 2. 2006 16:59
neregistrovaný "bmw528"
15. 2. 2006 17:37
15. 2. 2006 22:15
neregistrovaný "mayklmaykl"
15. 2. 2006 22:46
16. 2. 2006 13:48
neregistrovaný "bmw528"
16. 2. 2006 14:21
16. 2. 2006 14:27
16. 2. 2006 15:13
16. 2. 2006 17:30
neregistrovaný "mayklmaykl"
16. 2. 2006 18:00
16. 2. 2006 18:38
neregistrovaný "mayklmaykl"
neregistrovaný "bmw528"
10. 2. 2006 14:11
BMW 740iA 1996 a mladší E38
má někdo zkušenosti s tímto vozem
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Arnold Hackel
13. 2. 2006 16:57
Re: BMW 740iA 1996 a mladší E38
Mám celkem bohaté zkušenosti s pozdější verzí 740i (4400ccm). Při dlouhodobém sledování spotřeba asi 13l. Jezdilo to převážně delší trasy po dálnici a po okreskách takže běžné průjezdy městy se na tom zas tak neprojevily. Jinak klasická Praha kromě zimy byla za 16, v zimě o 4 víc... Potom odešel Automat. Repase stála (přesně to už nevzpomenu) kolem 45T. Jelo to slušně, prý se to od 750ky dynamicky nedá rozpoznat :shock: . Najeto to mělo asi 300T, a bralo to celkem už i olej asi 07L/1000Km. Náklady na palivo nejsou vůbec přehnané a pokud chce někdo takovou lim. tak to patří k folklóru. Daleko větší díru do rozpočtu udělají případné opravy- to je opravdu lichva
neregistrovaný "RedBaron1"
13. 2. 2006 20:57
Re: BMW 740iA 1996 a mladší E38
Pokud brala olej, tak to má za vinu závada membrány odvětrání klikovky, která to opravdu dělává a je vhodné ji po 200 tisících km nebo 10 letech vyměnit. Mě čtyřlitr nebral mezi výměnami ani kapku. V pětce jsem se 4.0 jezdil v průměru za 12.8 na sto, a to ze 60% město. Spotřeba je u V8 podobná jako u 735i, ale zátah je mohutnější. Zato E38 mi silně nevyhovuje, neboť je to tank, v jistých směrech těžkopádnější než S-klasse od Mercedesu. Osmiválec, který je v pětce div ne hotrod, se s tímhle parníkem pěkně nadře, ale jedná se o optimální motor. Po přesednutí do staré sedmy jsem měl pocit, že sedím v mrštném hatchbacku.
neregistrovaný "mayklmaykl"
11. 2. 2006 09:21
Bez nadpisu
co bys chtěl vědět? nevlastnil jsem ale najel několik tisíc km...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "bmw528"
13. 2. 2006 14:28
Re: Re:
měl jsi 4000litry nebo jak bylo po roce 1996 4400,automat nebo manuál ,hlavně mě zajímají opravdové spotřeby měl jsem kdysi 735 v automatu ta měla psáno spotřebu 16l na město a jezdil jsem s ní do 11,tak mě zajímá co to opravdu bere,jsou ted dá se říct za dobré ceny na to co staly nové tak bych měl na nějakou chut ted mám 520,ale to není ono dík
neregistrovaný "mayklmaykl"
13. 2. 2006 21:26
Bez nadpisu
jojo spotřeba je běžně kolem 13l u automatu i manualu zhruba stejna je to spotreba kdy člověk nazávodí ani nešetří, šetření je za 10l a závodění za 18l, V8 jsou neuvěřitelný spolehlivý držáky, jediné co může odejít je právě ta podtlaková membrána-regulátor portlaku o kterém psal redbaron-stojí 1500,-kč, a zapřičinuje spotřebu oleje,jinak volnoběžnej ventil 6200,- klapka 2000,- váha vzduchu 12000,- nic jiného snad ani odejít nemůže, obvyklá údržba a servis se u běžného uživatele vejde včetně oleje i pneu a destiček kolem 25000,-Kč při nájezdu asi 20000km ročně, jinak ceny některých dílů jsou vysoké)serepetičky+ elektronika) jiných zase překvapivě nízké(mechanické díly)....740i V8 má sice se sedmou dost práce ale dokáže s ní pohnout tak že 90%tům ostrých hatchbacků naplácá (zrychlení má tuším pod 7,5s 0-100km/h automat), v zatáčkách sedí hodně, potřebuje trochu prostoru a je to auto těžkopádnější, přesto docela dost ovladatelné.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Arnold Hackel
14. 2. 2006 10:19
Re: Re:740
To že to veme nějaký olej není až zas taková závada, ostatně při těch kilometrech se to už dá očekávat. Krátce jsem se kdysi svezl s typem 728i man. mohl to být rok asi 97/98 a nejelo to vůbec špatně- navíc majitel říkal že s tím jezdí za 10L, čemuž opravdu věřím. Díky manuálu motor reagoval vzhledem k hmotnosti překvapivě dobře a byl víc nad věcí než by se mohlo zdát. Hlučnost byla subjektivně nízká jako u naší 40cítky. Rychle se opotřeboval interiér-zejména v té béžovožluté kůži je to znát. Ale jak jsem už napsal ty největší výdaje nejsou za palivo a i kdyby nebylo té proklaté převodovky (cena nové je větší než cena celého auta v letech), tak bohatě stačí když se ulomí přední část výfuku od jedné řady( jako mě) a nebo podobná hovadina a je to. Řeči o tom že je to držák jsou nejspíš pravdivé, ale auto není jenom motor a kola. Tyto auta ujedou ročně 40,50Tkm a za těch X let se už lecos nahromadí. Ale kočár to celkem je. Mě zase nepřipadal tak neobratný, jak tu někdo psal, ale to je na zvyku.
neregistrovaný "bmw528"
15. 2. 2006 16:59
Re:
chlapy díky za názory,leží mi v hlavě ta 740,ale původně jsem měl vyhlídlou 528 taky automat jsou dnes kolem 170000,-kč s tou by to mělo jezdit velmi dobře,chtěl jsem se zaptat jestli s tou 740 byl někdy problém v zimě,kvůli rozjezdu,v kopci atd.měl jsem několik 5-tek E28,E34 a s těma snad nebyl problém se dostat v zimě všade
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Arnold Hackel
15. 2. 2006 17:37
Re: Re:
S tou sedmou to v zimě bylo kapku horší. Je to těžké auto a rozjezdy do zasněžených kopců nejsou vůbec silná stránka-a když vypneč ASC tak se to ani nehne.. Bylo to horší než u 5ky a ta se taky nedá považovat v zimě za bůhvíco. Nevím jestli se to tak sešlo jenom u mě, ale BMW a sníh nebyli kamarádi. Ty píšeš že problémy neměls, tak nevím. Ta naše ještě neměla DSC a samotný protiprokluz to zachránil.

Prostě v zimě to vypadalo tak že mě předjížděli staré škodovky a já sem přesto měl plné ruce práce. Párkrát jsem měl namále a s jinýma autama mě to nepotkalo.
neregistrovaný "mayklmaykl"
15. 2. 2006 22:15
Bez nadpisu
no já nevim já jsem tedy s 5kama na sněhu problém nikdy neměl a na hory jezdim furt,myslim si dokonce ze do prudkych kopcu vyjedou treba vic nez octavie....ale základ jsou gumy ale tak neobvykle důležitý základ jako málo kde-na té 5 ce je cítit kazdej milimetr pneumatiky např na pašíku na té octavii zase ne e, jinak problém nebyl nikdy vyjel jsem všude a ovladatelnost velmi dobrá, ale e38 je na sníh malinko horší-je dlouhá jak pracovní týden, že je těžká neznamená problém vyjet ale spíš u ní záleží na náklonu, vyjede dost a stabilita jí nechybí-dá se s ní v pohodě ve sr.ač.kách jezdit rychle jen je větší umění ji vodit úzkejma silničkama ve smyku... obecně bych raděj doporučoval 528i,530i 540i....vyjdou levneji na udrzbu, zerou min, jsou mrstné....7ma je lod
Rozbalit vlákno
0
15. 2. 2006 22:46
Bez nadpisu
reciam co tu vediete o tom, kolko vyjde bmw po snehu uz neverim.

Ked som sa pred casom stazoval v garazi.autorevue.cz, ako otcov mercedes nechce vyliezt kopec domov, tak som bol "zotrety" (aj mayklmayklom) ze mercedes je srot a neviem co este.

No asi tyzden na to som na tom nasom kopci tlacil rakusaka v bmw 3 prechodzej generacie. Samozrejme, ze mal zimne gumy. Keby sme ho dvaja nevytlacili, aby sa aspon mohol otocit (pretoze hore to proste neslo) tak tam je dodnes.

Asi 10dni dozadu napadlo v Bratislave asi 20cm snehu za den. V celej BA to bolo v pohode, az som dosiel k domu - opat na kopec. Tu bolo poznat, kto ma letne a kto zimne gumyl. Ti zo zimnymi gumami to brali cez protismer, ti co mali letne gumy robili zapchu. Ja som patril k prvej skupine.

V zapati som isiel na pivo, takze v podstate tu istu kolonu som obchadzal pesi.

Stala tam aj predchodzia verzia bmw 5, a tiez tam stala bezradne a pretacala kolesa na mieste. Ku cti mu sluzi snad iba to, ze ani trolejbus sa tam nerozbehol. Inac ostatne auta s FWD a zimnymi gumami sa tam rozbehli a ako som pisal, brali to cez protismer. (pre Blavakov - jedna sa o kopec na hrad)

Urcite je pravda, ze bmw vyjde na snehu daleko viac ako zigulak. Ale stale je to RWD, takze plati pravidlo: na zimu tensie gumy, pytel piesku v kufri a lopatka.

A majitelia bmw nech si tvrdia co chcu, po tejto zime ma nikto presvedci.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "bmw528"
16. 2. 2006 13:48
re
chtel bych našemu sousedovi ze slovenska říci jen,že pokud se na to silničáři vykašlou můžeš mít nejlepšího jeepa a stejně zůstaneš stát, co jezdím momentálně s E28 tak žádné elektronické pomůcky nemá a vždy jsem s tí dojel všude,když je na silnici 30cm sněhu,zůstane ti ležet auto na břiše a nic s tím neuděláš.lopatku v kufru vozím ,ale pytel písku jsem neměl nikdy,zajímalo mě jenom jak taková sedmička chodí když je na silnici tak 10cm sněhu

nelze jednoznačně říci co je z aut nejlepší denně se dohadujeme se sousedem,který jezdí celá léta konzern vw a já mam rád bavoráky,myslím,že je podstatné ,aby mě každý doma auto,kterému věří a hlavně se líbí jemu

dnes už dávno neplatí,že mercedes je kvalitní auto

a není to dáno,že by o to mercedes nestál,ale všechno se dnes dělá ve velkých seriích,každý díl jinde a kvalita jde do p....e,dneska v německých statistikách ADAC bylo nedávno psáno,že nejlepší vozidla byla vyrobena v letech 85-89,takže koupit dnes nové auto je loterie -buď chytneš auto,který je v pohodě,nebo taky auto s kterým jako můj známý z Prahy (mercedes E) navštěvoval jenom servis (ze 180 dní co ho měl doma stálo auto 125dní na sevise-pak mu dali nové a to zatím drží)
Rozbalit vlákno
3
16. 2. 2006 14:21
Re: re
chtel bych našemu sousedovi ze slovenska říci jen,že pokud se na to silničáři vykašlou můžeš mít nejlepšího jeepa a stejně zůstaneš stát

uplne stebou suhlasim.

ale ja som pisal o konkretnom priklade, ked auto RWD so zimakmi malo rovnaky problem ako auta FWD s letnymi gumami. A FWD so zimakmi sa v tom kopci rozbehli. to su moje 2 konkretne pozorovania z tejto zimy.

ad kvalita - tiez s tebou suhlasim. Kedysi bola kupa ojazdeneho auta loteria, dnes je loteria kupovat aj nove auto.

Ked sa k tomu postavia ako v pripade tvojho kamarata s mercedesom, tak je to super a znacke sa este stale da doverovat. Ale ked sa k tomu postavia tak, ako bolo nedavno na prime s 206SW alebo nemenovany clen tohoto fora, tak to je na nervy.
Avatar - Arnold Hackel
16. 2. 2006 14:27
Re: re
matuS :Ale ked sa k tomu postavia tak, ako bolo nedavno na prime s 206SW alebo nemenovany clen tohoto fora, tak to je na nervy.

Rozveď to blíže- to mě zajímá....
16. 2. 2006 15:13
Re: re
[odkaz]

je to trocha dlhe, ale oplati sa pozriet. proste ten kuceravy salamun sa im smeje do ocu
neregistrovaný "mayklmaykl"
16. 2. 2006 17:30
Bez nadpisu
mno ona jizda a zkusenosti s bmw v zime....to je dlouhodoba zkusenost moje a jinych, ad rusak-jsou i experti kteri zapadnou na normalni silnici i s A4Q... >:D nevim ja proste problem nemel...samozrejme ze 4 kola je 4 kola ale dnes pri jizde z obeda jsme zapadli jak vlastenci v touregu v asi 50cm vysoke vrstve snehu a ani se to nehlo presto ze 2 kola zabiraly hodne a 2 malo-pritom si to na brichp nesedlo ... >:D

mimochodem mercedes je opravdu vetsinou vyvazeny jinak nez bmw-je tezsi na predek,tj taky zkusenost
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Arnold Hackel
16. 2. 2006 18:00
Re: Re:
mayklmaykl:: Teď možná někomu připadám k smíchu, když sem napsal svoje zkušenosti s autem ve kterém jsem najel 80Tkm... Holt není nad osobní zkušenost. Vzpomínám si na cestu z Milana do Innsbrucku, kde přímo před mými zraky zmařili svůj bídný život 4 lidé v domění, že jejich bavor přece musí být lepší než Civic se kterým chtěli držet krok.

Hřbitovy jsou plné těch kterým jejich auto sedělo na silnici jako přibité...

Naše 740i prostě nepatřila ani na zimních gumách k autům vzbuzujících bezmeznou důvěru. Znám spoustu aut (i za desetinovou cenu), které v takových ( rozuměj zimních) podmínkách mají navrch.
neregistrovaný "mayklmaykl"
16. 2. 2006 18:38
Bez nadpisu
no sice nechápu proč ta spojitost s milanem a insbruckem ale budiz....

ja netvrdim ze 7ma vzbuzuje kdovíjakou důvěruna sněhu, ne nevzbuzuje ale to je tak cely, da se sní jezdit uplne normalne, musi se brat akorat v uvahu velikost,vaha svetla vejska...jinak treba stabilitou na dalnici nebo okresce me na snehu naopak prijmene prekvapila-horsi jsou na snehu kratke zatacky to jo...to je cejtit jak to auto premejsli :-! zkratka da se to, je samozrejme spousta aut se kterymi se v zime jezdi lip ale tohle bych za zadnou tragedii neoznacil, pro me je tragedii na snehu treba P306 nebo 406 apod
Rozbalit vlákno
0