Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
14. 2. 2006 09:50
neregistrovaný "jurkov"
14. 2. 2006 11:15
neregistrovaný "dzonnek"
14. 2. 2006 11:17
neregistrovaný "dzonnek"
14. 2. 2006 10:49
neregistrovaný "huugh"
14. 2. 2006 11:12
neregistrovaný "Beaumont"
14. 2. 2006 14:01
neregistrovaný "blesk999"
14. 2. 2006 14:31
neregistrovaný "R.Barrichello"
14. 2. 2006 16:30
neregistrovaný "blesk999"
14. 2. 2006 16:36
neregistrovaný "R.Barrichello"
15. 2. 2006 10:54
neregistrovaný "blesk999"
15. 2. 2006 11:01
neregistrovaný "R.Barrichello"
15. 2. 2006 11:07
neregistrovaný "R.Barrichello"
22. 2. 2006 21:59
neregistrovaný "bob ash1"
23. 2. 2006 13:28
neregistrovaný "R.Barrichello"
22. 2. 2006 11:49
neregistrovaný "mariov8"
22. 2. 2006 11:53
neregistrovaný "mariov8"
23. 2. 2006 17:21
neregistrovaný "blesk999"
23. 2. 2006 17:36
neregistrovaný "0ndra"
23. 2. 2006 18:01
neregistrovaný "frantajetel"
23. 2. 2006 18:09
neregistrovaný "frantajetel"
23. 2. 2006 18:31
neregistrovaný "RedBaron1"
23. 2. 2006 22:26
neregistrovaný "bob ash1"
24. 2. 2006 02:28
neregistrovaný "lidoop"
24. 2. 2006 08:45
neregistrovaný "HAROUS"
24. 2. 2006 09:54
neregistrovaný "R.Barrichello"
24. 2. 2006 10:17
neregistrovaný "HAROUS"
24. 2. 2006 10:29
neregistrovaný "R.Barrichello"
24. 2. 2006 10:40
neregistrovaný "HAROUS"
24. 2. 2006 10:46
neregistrovaný "R.Barrichello"
24. 2. 2006 11:20
neregistrovaný "HAROUS"
24. 2. 2006 11:31
neregistrovaný "R.Barrichello"
24. 2. 2006 11:40
neregistrovaný "R.Barrichello"
24. 2. 2006 11:42
neregistrovaný "HAROUS"
24. 2. 2006 11:58
neregistrovaný "R.Barrichello"
24. 2. 2006 12:40
neregistrovaný "HAROUS"
24. 2. 2006 14:59
neregistrovaný "R.Barrichello"
24. 2. 2006 15:08
neregistrovaný "blesk999"
13. 3. 2006 15:15
neregistrovaný "jurkov"
14. 3. 2006 01:47
neregistrovaný "bob ash1"
14. 3. 2006 01:50
neregistrovaný "bob ash1"
15. 3. 2006 16:43
neregistrovaný "b82"
neregistrovaný "jurkov"
14. 2. 2006 09:50
auto ze 70.let
Zdravím

pídím se po netu ale i po bazarech, atd. po autě ze 70. let vzhledově typ Ford Mustang, Camaro, atd. ale nechci vyloženě americký sporťák, který by žral 20 l a bylo s ním neúměrně práce v servisu atd. Viděl jsem podobné auta i od Oplu a podobně, ale nevím přesně označení modelů atd. Mohli byste mi prosím něco poradit a hlavně říct co koupě takového auta vlastně obnáší a tak. Popřípadě, jestli existují auta, které jsou novější a mají "vintage" vzhled jako ze 70. let Díky moc
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "dzonnek"
14. 2. 2006 11:15
Re: auto ze 70.let
Ještě Ford Cortina dá se sehnat celekm levně. Motory o obsahu 1.6-2.8L. Ale jak bylo již zmiňováno nečekej že koupíš auto a budeš jezdit. Buď to bude vrak a nebo za pytel pěněz. Mrkni v www.veteran.cz nebo na www.oldtimerauto.cz a tam si uděláš aspoň zhruba představu co to ja a co to tak obnáší. Můžeš tam najít i něco jiného co tě nadchne. Tak hodně štěstí s těmihle auty páč tohle jsou auta co mají duši. Teď ty nové plečky to je jen spotřební materiál. Šunt.

PS:Opel GT je neuvěřitelné auto.
neregistrovaný "dzonnek"
14. 2. 2006 11:17
Re: auto ze 70.let
Jo Ford Capri. Omluva
neregistrovaný "huugh"
14. 2. 2006 10:49
Bez nadpisu
opel gt, ale tezko ho nekde sezenes ve stavu jinem nez vrak nebo za uzasny pytel penez

dal je taky otazkou kolik do toho chces dat

p.s. necekej od auta ze 70.let zazraky, ne nadarmo jsou na veteranskych znackach

(tedy budou zrat 20L/100 a bude s nimi neumerne prace v servisech :)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Beaumont"
14. 2. 2006 11:12
Styl 70. let
Zdravím, jen tak namátkou mě napadají Fordy Capri (tři generace od 60. po 80. léta, různé motory od 1.3 do 3.0, ale najít pěkný kus dá práci), nebo Opel Manta (dvě generace se zcela rozdílnými karoseriemi, motory do 2.0, shánění - totéž co Capri). Jako levná alternativa by do úvahy přicházely Fordy Taunus nebo Granada (obojí byly i dvoudveřové), ale ty si svých 15 litrů taky vezmou...

A hlavně - bez urážky - když potřebuješ takhle poradit, nejsem si jist, jestli je takhle staré auto pro Tebe to pravé. Chce to dost údržby a i tak je lepší mít ho jen jako druhé auto pro potěšení...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "blesk999"
14. 2. 2006 14:01
Bez nadpisu
jeden znamy ma auto zo 70tych rokov, tak sa aj oblieka a ma nejaku kapelu hraju cu taku hudbu. Nedavno bol s tym autom na lyzovacke asi 300km od domu a po 100km sa mu pokazilo. Zbytok cesty ho museli tahat. kamosi ho preklinali ze co si nekupi konecne normalne auto. On stale tu svoju ze ine nechce:-) Ma Ford Capri tusim 1,6 asi z polovice 70-tych rokov.

Ford Capri bude vsak jedno z tych co sa bude dat zohnat v relaitvne dobrom stave a za prijatelne peniaze. Je ich totiz pomerne dost. navyse je to fakt celkom prima imidzovka. Ak si pozeraval serial Profesionali tak to je to auto, co v nom tak ostro jazdili Body s Doylom. Mne sa osobne najviac paci az to nasrdeno vyzerajuce 2,8l z prelomu 70-tych a 80-tych rokov.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "R.Barrichello"
14. 2. 2006 14:31
Re: Re:
Zase tlachy kecy a nesmysly a info do JPP.

Pokud to auto z těch 70. let bude v dobrém stavu, nemůže se na něm nic kazit, ba naopak díky absenci elektroniky, ŘJ apod. je daleko spolehlivější a každý mechanik co viděl naposledy šade 120 umí základní věcy spravit!

Je otázka kolik do toho chce člověk vrazit, jak často s tím chce jezdit a co od toho čeká.

Pokud na to má něškdo 100 tisíc a chce s tím jezdit denně, tak nemůže čekat zázraky. To se musí s problémy počítat.

O veterána se člověk musí starat, pokud to má vete značky tak to musí být v dobrém stavu jinak to neprojde atestacemi.

A pokud nehcete Fiat 500, musíte počítat s se spotřebou min 8-14 litrů, u amerik pak 12-20 (dle typu).

Prostě dá se koupit auto po renovaci na které se nemusí šáhnout ale bude drahé něbo polovrak, který se teprv musí dát do kupy.
neregistrovaný "blesk999"
14. 2. 2006 16:30
Bez nadpisu
R.Barrichello: Na denne jazdenie naozaj veteran nie je. No ono to neni len o jednoduchosti auta. Iste najjednoduchsie je kupit auto po komplet renovacii, ak vsak do toho zabrdnes hlbsie zistis ze ani auto po komplet renovacii nemusui byt nejak bezporuchove. Casto sa totiz pouzivaju neoriginalne dielce robene na zakazku, pripadne z ineho auta (z dovodu absencie originalov) a taky diel ma sancu proste odist (ale moze byt aj lepsi ako original, ale kto vie...). Navyse auta so 70-tych rokov este nemali sucastnu antikoroznu ochranu, takze aj na zrenovovavnom ci zachovalom a udzriavanom aute stale ma co idist. To ze dnesne auta maju viac elektroniky ich nmoze apriory robit poruchovejsimi. Co ta elektronika je? zvacsa nepohyblive casti vo forme riadacej jednotky na ktoru su napojene jednotlive snimace, ktorych cinnost ten jednoduchy pocitac vyhodnocuje a dava povely zas el. ventilom, servomotorom, hudraulike..., . Najhorsia elektronika z hladiska opotrebenia su aj tak prave mechanicke casti tejto elektroniky - mechanicke kontakty, rele, spinace...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "R.Barrichello"
14. 2. 2006 16:36
Re: Re:
No proto to chce trochu zauvažovat a koupit něco, čeho bylo víc kusů (pokud dotyčnému nejde o raritu) a na co - jako v případě zmiňovaného Mustangu či Camara jdou v pohodě sehnat originální díly!

K antikorozní ochraně - tak asi málokterý člověk bude tahat veterána do břečky a soli že. A nutností je mít garáž. Jinak to nějak extrémně nerzene, pokud byla renovace dobře udělána.

A většina lidí co má veterány to maj jako končíka, rádi se v tom vrtaj a spravujou atd.
neregistrovaný "blesk999"
15. 2. 2006 10:54
Bez nadpisu
to R.Barrichello: suhlas ale pytal sa jurkov a ten zatial ziadny veteranista asi neni a dost mozne ze ani ta garaz neni. Pochopil som ze mu ide o auto s obdobia pre ktore ma slabost (obdobne ako ten moj znamy) a pritom sa nehodla (ci nie je schopny) v tom aute vrtat po weekendoch a veceroch.

Ja by som tiez prijal nejake M3 EVO, Clio Wiliams (co este sice moc veterani nie su, ale su to prima cars), zo starsich HF Integrale alebo z drahsich Camaro ci Ford GT, ale nemam cas sa zial tomu autu potom adekvatne venovat. Vytiahnut ho obcas v peknom pocku na vylet alebo na okruh je sice pekne ale okrem entuziazmu je potrebne mat na tieto hracicky spustu casu. Existuje este jedna moznost a to mat spustu penazi, ktore treba okrem kupy krasne zrestaurovaneho kusku dat potom niekomu na pravidelnu udrzbu.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "R.Barrichello"
15. 2. 2006 11:01
Re: Re:
No tak třeba Camaro se dá ve slušném stavu sehnat kolem 150-200 táců. 70. léta a pozdější. Něco jiného je ovšem Corvette a o Fordu GT už vůbec nemluvím.

Docela levné jsou třeba i starší Lotusy a další auta z GB, ale tam to bude poněkud složitější......
neregistrovaný "R.Barrichello"
15. 2. 2006 11:07
Re: A pro inspiraci třeba
[odkaz] Jukněte do sekce AutoBazar/Veteráni
neregistrovaný "bob ash1"
22. 2. 2006 21:59
Re: Re:
blesk: kecy. Sám sice jezdím Chevroletem Caprice r.v. 1988, ale nevidím žádnej rozdíl oproti kamarádům, který mají něco podobnýho o 10 a víc let starší. Stejně tak znám dost lidí co jezděj starejma Fordama a nestěžujou si. Navíc na starý Fordky jde použít velká část dílů (např. komplet motor a převodovka) z novějších, jako je Sierra nebo Scorpio.

Ale pokud by na to byl rozumnej rozpočet, je vždycky lepší ta amerika, už jenom kvůli ceně dílů. Na evropský veterány (s výjimkou škodovek:)) vyjdou díly hrozně draho. Třeba na Forda Mustang 1965 koupíte téměř všechno za hubičku ...
neregistrovaný "R.Barrichello"
23. 2. 2006 13:28
Re: Re:
Nezbývá než souhlasit. Přesně tak.
neregistrovaný "mariov8"
22. 2. 2006 11:49
70-ta leta
Jezdim Mercedesem 230TE ze 70-tych let. To je prvni kombik od Mercedesu, ale delalo se i kupe. Motory v kupe 230, 230E a 280E ( cislo x10 je objem v ccm a E = vstrikovani paliva ). Melo to 109, 136 a 185 koni. Spotrebu mam u sve automaticke 230TE v prumeru asi 10,5 - 11L, prakticky tak od 8 do 13L... a to to ma celkovou hmostnost 2100kg!!! Vrcholne spolehlive auto! Nema to prakticky elektroniku a jedine dve krabicky co tam jsou je elektronicke bezkontaktni zapalovani a regulator palivoveho cerpadla. Tam se skoro nema co pokazit. Ale tyhle auta zacinaji lezt do ceny a pokud ho chces udrzovat, pocita se s tim ze bud na to mas finance nebo jses hodne sikovnej kutil ci alespon automechanik. Koupit si klasika co jezdi levne a je levny na provoz mi prijde trosku protichudne! Fiaty a jina mala auta uz vetsinou zrezly a poradne tanky ( jako tyto Mercedesy W123 ci W114/115 ) nepatri v dnesnich meritkach mezi usporna vozidla! Kupe 280CE dokaze brat po meste s tezsi nohou i 18L! Jsou to auta ktere se daji koupit do 100 tis. a pokud jsou v dobrem stavu jsou vysoce spolehlive! Viz. prispevek R.Barricella. Zadna vypocetni technika, temer zadna elektricka cidla i to vstrikovani je rizeno mechanicky! Originalni dily MB jsou dostupne i na vozy z 50-tych let, ale za ceny jako pro nove auta teto znacky. Druhovyroba existuje, ale obvykle kvalitou pokulhava za originalem!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mariov8"
22. 2. 2006 11:53
K Mercedesum
Jukni na:

[odkaz]

a do fora:

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "blesk999"
23. 2. 2006 17:21
Bez nadpisu
to: bob ash nerozumiem co povazujes za kecy?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "0ndra"
23. 2. 2006 17:36
Bez nadpisu
jukněte sem

zajímavá nabídka veteránů, vždycky když jedu kolem (Nová Paka), tak se stavím a kochám se...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "frantajetel"
23. 2. 2006 18:01
Bez nadpisu
a pokud by ti stačil takovejhle Ford Capri [odkaz]

co se v něm proháněl Bodie s Doylem, tak ho tuším v poměrně slušným stavu se šestiválcem 2.8l prodává jeden známej.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "frantajetel"
23. 2. 2006 18:09
Bez nadpisu
2bob: v americe jsou sice díly za pusu, ale jak to děláš s dopravou? Pravidelně něco musím ze Států dovézt, ale pokud toho nemám plnej kontejner, což nemám nikdy, posílám to letadlem, což zase vyjde opravdu ošklivě draho. Tak se jen chci zeptat, jak to dělaj jiný, poněvadž mě ceny TNT, DHL a spol. dost iritujou.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "RedBaron1"
23. 2. 2006 18:31
Re: Re:
frantajetel: Jsou firmy, které sem díly normálně na objednávku vozí, například impexta.cz nebo cartime.com
neregistrovaný "bob ash1"
23. 2. 2006 22:26
Re: Re:
frantajetel: jak říká Red Baron - Cartime, Impexta, Simix. Je to sice o dost dražší než v Americe, ale pořád je to srovnatelný s cenou na obyčejný evropský auta. A třeba ve srovnání s dílama na Mercedes je to zadarmo.

Jinak teď jsem koupil na ebayi chromový poklice na kola a poštovný bude stát $24.50, to mi nepřijde jako nějak moc...
neregistrovaný "lidoop"
24. 2. 2006 02:28
Bez nadpisu
Nestacil by ti Ford Granada? Treba tento vypada byt i v slusnem stavu

Jinak kdyz hledal tu Grenadu, nasel jsem tento hezky kousek. To by se mi hodilo kdybych byl mladsi. Dozadu bych namontoval postel a klatil bych tam holky :mrgreen:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "HAROUS"
24. 2. 2006 08:45
Stylovka
A co nejakou poradnou stylovku, kterou jen tak neuvidis?

Treba Dino Coupe

[odkaz]

nebo AR Montreal

[odkaz]

Akorat to asi nebude zadarmo... ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "R.Barrichello"
24. 2. 2006 09:54
Ta stylovka
a díly na ní budou 3x drazší než to co tu nabízeli ostatní :o)))
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "HAROUS"
24. 2. 2006 10:17
Re: Ta stylovka
To asi jo, taky ta nakupka by byl ranec. >:D Ale byla by to docela pecka.

Ale takova Alfa 75 s transaxlem by byla urcite lepsi volba nez Granada, alespon co do zabavy z jizdy... Vim, ze to nejsou 70. leta, ale ma svuj sarm a jizdni vlastnosti o kterych se muze spousty soucasnejm autum jen zdat...
neregistrovaný "R.Barrichello"
24. 2. 2006 10:29
Re: Ta stylovka
No pokud má někdo k dispozici půl mega a víc, tak apk je otázka jestli nezvolit ještě větší stylovku. Ačkoliv vím že máš Alfu a Fiat rád, tak ruku na srdce jsou i zajímavější auta a značky (a to i italské - Masserati, De Tomaso atd.)....

Třeba kdo má rád britské malosériové výrobce si taky rozhodně má z čeho vybírat...(taková AC, Marlin, Lotus, Jensen, MG)
neregistrovaný "HAROUS"
24. 2. 2006 10:40
Re: Ta stylovka
Anglie by byla taky dobra volba, ale nevim jestli by pak neplatilo tebou zminovane o cene dilu... :-)

A takovej Jag E-type taky asi nebude zadarmo... >:D

Co se Maseratti tyce, tak to je taky bombice, ale u nas asi moc kusu ve slusnym stavu k prodeji nebude...

Idealne by se tohle resilo, kdyby bylo jasne dany napr. nakupka, rocni naklady na udrzbu a probeh kilometru. Pak by se to dalo konkretizovat. Takhle se prave motame mezi Fordem Capri na jedny strane a tim E-typem na druhy... ;-)
neregistrovaný "R.Barrichello"
24. 2. 2006 10:46
Re: Ta stylovka
No to asi platilo. Navíc by bylo víceméně nutné si ty díly vozit či objednávat přímo z GB...

E-type je extrém. Ale i tak zas není extra drahý.

Ale takový Jaguar XJ či XS ze 70. 80. let by šel sehnat za rozumné peníze, bohužel s díly už to tak není no...

Maseratti by šlo dovézt, není problém do hodit na veterány, pokud to bude do roku 82...S díly to bude ale to samé...
neregistrovaný "HAROUS"
24. 2. 2006 11:20
Prvni prispevek
Pouze pripomenu prvni prispevek, at se postupne nepresuneme k vysinam...

Zdravím

pídím se po netu ale i po bazarech, atd. po autě ze 70. let vzhledově typ Ford Mustang, Camaro, atd. ale nechci vyloženě americký sporťák, který by žral 20 l a bylo s ním neúměrně práce v servisu atd. Viděl jsem podobné auta i od Oplu a podobně, ale nevím přesně označení modelů atd. Mohli byste mi prosím něco poradit a hlavně říct co koupě takového auta vlastně obnáší a tak. Popřípadě, jestli existují auta, které jsou novější a mají "vintage" vzhled jako ze 70. let Díky moc

Ja bych podle puvodniho prispevku nejdriv zkusil udelat takovej seznam aut, ktery tomu odpovidaj. Samozrejme tam nebude vsechno, spis jen to na co si vzpomenu... :roll:

Alfa Romeo GTV

BMW 6xx

Fiat 128 Coupe

Fiat X1/9

Ford Capri

Lancia Beta

Opel Manta

Porsche 924/944

VW Scirocco

Vzhledem k nakladum a vzhledem k tomu, ze je moc neznam, sem umyslne vynechal auta japonsky a americky.

Jinak si myslim, ze o tehlech autech byl prvni prispevek...
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "R.Barrichello"
24. 2. 2006 11:31
Re: Prvni prispevek
Dovolím si rejpnout - ale srovnávat Fiat 128 či Scirocco s Mustangem a Camarem či Oplem GT, který měl dotyčný zřejmě na mysli (tím Oplem) je trochu úsměvné :o)
neregistrovaný "R.Barrichello"
24. 2. 2006 11:40
Re: Prvni prispevek
Pro ty co by náhdou netušili jak co vypadá -

Opel GT - [odkaz]

Ford Mustang I - [odkaz]

Chevy Camaro 1975 - [odkaz]
neregistrovaný "HAROUS"
24. 2. 2006 11:42
Re: Prvni prispevek
Bral sem to jako kupe z od 70. let. On zase ten Mustang a to Camaro spada do ty 20l kategorie. Ze je Fiat 128 C polovicni proti Mustangu vim taky. :P

A taky tam bylo vzhledove jako......

Jinak z toho co sem psal, bych ja asi bral tu AR GTV, ale jako italofil asi nejsem objektivni... >:-[]

Pak se mi moc libi Capri, ale musi bejt jak kdyz sjede z vyrobni linky, zadny tuzingbastly...

P.S. prosim neprenasej sem to, ze te nasr... v diskuzi o dovozu US kar... ;-)
neregistrovaný "R.Barrichello"
24. 2. 2006 11:58
Re: Prvni prispevek
Mno tak Mustang byl i s R4 a V6, takže 20 rozhodně nebere...

Camaro taky ne. Ale 15-16 je reálná spotřeba (U V8 Camara)

Nic sem nepřenásím. Jen to srovnání VW a 128-ky k mnohem větším vozům ze silnějšími motory mi přijde úsměvné. Je to jako Fiat Topolino a Opel Admiral. Postavit to vedle sebe :o))))
neregistrovaný "HAROUS"
24. 2. 2006 12:40
Re: Prvni prispevek
OK, nema cenu se v tom porovnani dal pitvat. Ta 128 je trochu ulet...

Kdyz bych to mel brat podle sebe, tak by mi slo v prvni rade o radost z jizdy s takovym autem. A pak bych z toho seznamu vybral bud tu GTV, nebo X1/9. Ale s takovym autem potrebujes mechanika, s Mustangem staci kovar... ;-)
neregistrovaný "R.Barrichello"
24. 2. 2006 14:59
Re: Prvni prispevek
No a pro toho kdo s veterány začíná je možná výhodnější když stačí jen ten "kovář".
neregistrovaný "blesk999"
24. 2. 2006 15:08
Bez nadpisu
no F 128 a Scirocco su typicke skor pre osemdesiate roky, Ale F128 mozno neni zly napad pre toho kto chce jazdit stylovo a relativne za lacno. 128-cka Sport mala celkom prima jazdne vlastnosti a dobry zvuk.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jurkov"
13. 3. 2006 15:15
díky za všechny názory
Zdravím všechny, kteří přispěli na můj dotaz a díky všem...byla tu otázka na konkretizaci, takže ok: Já jsem student, z toho vyplývá, že finance jsou to nejhorší. Jinak z toho co jste nabídli a co jsem zatím zcheckoval by popisu seděla tato auta

Opel Manta A (Opel GT je taky slušivý, ale není to úplně ono)

Ford Capri (MK III je nej, ale i jiné série stojí za to)

Ford Escort 1968

Dino Coupe (tohle je fakt nádhera)

Auta jako Mercedesy nejsou tím ideálem, Jaguar E*type je stylovka, ale trošičku extrém, Ford Grenada s kufrem je zajímavý, ale tak, víte jak, coupe to není...zbytek moc neznám

Co se týče účelu, tak to souvisí s tím studiem...jednou za čas stylová projížďka s kámošema, nabalit roštěnky :-) a pak kdyby bylo náhodou potřeba někam zajet (na zkoušku s kapelou a tak) takže pravidelné ježdění ne...Garáž k dispozici je, známý mechanik taky, jen ty FINANCE NE :)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "bob ash1"
14. 3. 2006 01:47
Re: díky za všechny názory
Jestli nemáš finance, tak na všechny tři zapomeň, jedině možná Capri by se dalo - okolo padesáti už by mohlo bejt vcelku použitelný. Koukej po Fordu Taunus, Cortina (dělaly se i jako kupé, ale 4door je taky sexy, zvlášť Cortina).

[odkaz]

Levně pořídíš ještě Fiat 128 Coupé:

[odkaz]

Fiat 850 Coupé se taky docela dá ...

[odkaz]

Renault 15/17 by se asi taky finančně vlez ...

[odkaz]

a víc už mě nenapadá, pokud to má bejt levný, stylový a kupé ...
neregistrovaný "bob ash1"
14. 3. 2006 01:50
Re: díky za všechny názory
Jinak teď jsem si ještě přečet to o zkouškách s kapelou. V tom případě jednoznačeně doporučuju tu Cortinu MkIII, klidně i v sedanu. Za 40k už by měla bejt hezká, je jich tu hodně a motory jsou stejný se Sierrou (tak půlka těch aut už má dvoulitry ze Sierry místo původních nejběžnějších 1600). Je to relativně prostorný, pohodlný a když to bude ve slušným stavu i spolehlivý. Tomu zbytku bych moc nevěřil, v 70. letech se Ital a Francouz ještě na spolehlivosti opravdu poznali :)
neregistrovaný "b82"
15. 3. 2006 16:43
capri vs.alfy
pěkné snímečky fordu capri

[odkaz]

[odkaz]

jinak jsou samozřejmě nejlepší alfy ze sedmdesátejch let zejména GTV, sprint a spider.Kvalita je bohatě vyvážena jinými přenostmi,každý alfista ví.. >:D

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
22. 3. 2006 08:48
Lancia Beta coupe
Hodně opomíjená, ale opravdu dobrá je Lancia Beta coupe. Renovace je náročná (u kterého auta není), avšak výsledek stojí za to. Mrkni třeba sem: [odkaz] hodně info zde: [odkaz]
Rozbalit vlákno
0