0
Zdravim, mel bych spis jen takovy dotaz...sli byste do ojeteho BMW, rocnik 2001, co am najeto 110tkm .. ? Nebo byste se radeji poohlidli po jinem voze...mam na mysli, jestli by se mi neco pokazilo, kolik bych musel dat do oprav..atd. ? Jaky je vas nazor...
0
Možná by neuškodilo napsat o jaký model máš zájem a co by ti v tom mělo vrnět. Jinak koupě JAKÉHOKOLI ojetého vozu s sebou přináší různá rizika, kterým se nedá zcela úplně vyhnout, ale docela se je dá dobrou pozorností a vytrvalostí při výběru eliminovat. Obecně platí, že kdo hledá, ten najde!!!
Diky za reakci...jedna se o BMW 530i M Power, rocnik 2001...
jako nejsem rozhodnuty zatim pro nic, spis me tohle auticko celkem zaujalo...taky by me zajimalo obecne - jak moc jsou BMW poruchove auta..
jako nejsem rozhodnuty zatim pro nic, spis me tohle auticko celkem zaujalo...taky by me zajimalo obecne - jak moc jsou BMW poruchove auta..
Jarmilky: Budeš spokojen, pokud nečekáš, že je to malý mrštný sporťák. Je to velké pohodlné a robustní auto, které docela hezky sedne do ruky a na svou velikost a při tom všem pohodlí a rozmazlování celkem hezky drží na silnici. Opravdu rychlým a silným dojmem působí až motory V8, řadové šestiválce chtějí točit aby jely. Na to, kolik mají motory BMW koní a kolik s sebou tahají váhy, se drží spotřeba hezky nízko. Co se týče spolehlivosti a robustnosti, nikdy jsem k BMW neměl výhrad, vydrží hrozně moc když se o ně někdo dobře stará. Od nějakého podvyživeného a dojetého kousku ruce pryč nebo připravit dalších 50-100 litrů na vypiplání. M-Paket u E39 znamená sadu spoilerů podobných jako má M5 a tvrdší odladění podvozku.
Obecně platí BMW řady 5 za jedny z nejspolehlivějších aut na trhu s ojetinami ve své třídě. Samozřejmě záleží hodně na tom, jak se předchozí majitel ke svému autu choval. Paket "M" Značí trochu sportovní krve a tak bych tipoval, že to dost honil, ale třílitrový šestiválec musí něco vydržet. Takže pokud máte doloženo, že byl vůz pravidelně servisován, nemělo by mu nic být(motoru). Tyto motory by při slušném zacházení měly vydržet bez problémů min. 500 000 km.
Stav ostatních částí spotřebního zboží na autě jako tlumiče, spojka a brzdy je individuální a musí se posuzovat kus od kusu. Před koupí doporučuji kompletní prohlídku v autorizovaném servisu s přečtením řídící jednotky. Sice to něco stojí, ale vzhledem ke kupní ceně to bude pakatel a určitě se to vyplatí. Pokud stávající majitel nebude souhlasit s takovou prohlídku, rychle pryč od takového auta!!!
Takže pokud se Vám auto líbí, servis nenalezne žádné závady, cena je přijatelná a víte že toto auto chcete, neváhejte.
Stav ostatních částí spotřebního zboží na autě jako tlumiče, spojka a brzdy je individuální a musí se posuzovat kus od kusu. Před koupí doporučuji kompletní prohlídku v autorizovaném servisu s přečtením řídící jednotky. Sice to něco stojí, ale vzhledem ke kupní ceně to bude pakatel a určitě se to vyplatí. Pokud stávající majitel nebude souhlasit s takovou prohlídku, rychle pryč od takového auta!!!
Takže pokud se Vám auto líbí, servis nenalezne žádné závady, cena je přijatelná a víte že toto auto chcete, neváhejte.
Pokud je v pořádku,tak se není třeba obávat,110tkm není vůbec nějak závratné číslo.
Tak u BMW z roku 2001 není problém, "aby mělo najeto 110 tis.", otázka je, kolik má ve skutečnosti, je-li to od tvého známého, tak beru, je-li to ovšem navíc dovoz z Německa, tak 110 tis. je rarita.... 😊
Zrovna vcera jsem slozil zalohu na podobny kousek. 330i 2000rok najeto 65tis po prvnim majiteli, tak doufam ze dobra volba. Pokud chces vetsi a pohodlnejsi tak sahni po 530i. Muzu jedine doporucit. Co se zavad tyce je lepsi si priplatit a koupit u autorizovanyho prodejce kde dostanes min 6 mesicu zaruku. Preju hodne stesti pri vyberu.
Proč by 110k km mělo být u 5ti letého auta nepravděpodobné číslo? Je to nějakých 22 k ročně a to je dost nad průměrem nejen v ČR, ale i v SRN nebo CH. Soustružníků koleček, co najezdí 50k km ročně zas tak moc není. Na druhou stranu je pravda, že BMW 530i není průměrné auto pro průměrného českého úředníčka :shock: ale podívejte se třeba na www.autoscout24.de (je to i v češtině) Tam je nabídka takovýchto vozů dost velká. A jsou tam v nabídce i vozy stejného věku s méně kkm a to i u autorizovaných prodejců. Že by v SRN falšovali najeté kilometry více než v ČR?? 😉
Plne s tebou souhlasim. Je auto dvoulete ktere ma najeto 150tkm ale je i auto sestiletektere ma najeto 30tkm. Ale na druhou stranu je pravda ze kdo si kupuje auto typu 530i si ho nekupuje proto aby s nim jezdil 3x mesicne na chalupu.
Je to individulni podle kusu. Proto jak rikam je lepsi trosku priplatit a auto ´koupit od nejakyho vetsiho autorizovanyho dealera. Ten si na triko neveme aby prodal auto ktery ma stoceno 100tkm kdyz na nej musi dat zaruku.
...ale vezme, nevěřim nikomu a už vubec ne velkým dealerům.
Viděl jsem i luxusní voňavou M3 u velikého dealera, nikdy nebouraný nádherný kousek. No a v reálu to bylo komplet stříkaný auto co šlo přes boudu.....
Takže nikomu nevěř, km se dají vyčíst dokonce z klíčku auta, ukládají se na vícero míst a i když bude tacho ukazovat 11000km tak to z klíčku nebo řj v BMW poznají. Podle mě si 5er BMW kupuje borec co jezdí min 50tkm ročně, těm km bych určitě nevěřil, a serviskou se nenech zmást, tam ti každej namaluje co budeš chtít.
Hádám že to bude mít přes 200tkm ale to bych vůbec neřešil, důležitej jej stav auta, hlavně podvozek si zkontroluj. Jinak pokud to nebylo bouraný tak tohle auto nerezne. Nechal bych to vzít na diagnostiku do BMW a budeš zase chytřejší, myslim že tenhle motor má 4 lambdy a ani jedna není za hubičku.
Hodně štěstí.....
Viděl jsem i luxusní voňavou M3 u velikého dealera, nikdy nebouraný nádherný kousek. No a v reálu to bylo komplet stříkaný auto co šlo přes boudu.....
Takže nikomu nevěř, km se dají vyčíst dokonce z klíčku auta, ukládají se na vícero míst a i když bude tacho ukazovat 11000km tak to z klíčku nebo řj v BMW poznají. Podle mě si 5er BMW kupuje borec co jezdí min 50tkm ročně, těm km bych určitě nevěřil, a serviskou se nenech zmást, tam ti každej namaluje co budeš chtít.
Hádám že to bude mít přes 200tkm ale to bych vůbec neřešil, důležitej jej stav auta, hlavně podvozek si zkontroluj. Jinak pokud to nebylo bouraný tak tohle auto nerezne. Nechal bych to vzít na diagnostiku do BMW a budeš zase chytřejší, myslim že tenhle motor má 4 lambdy a ani jedna není za hubičku.
Hodně štěstí.....
Panove diky moc za odpovedi..
Dost nad tim BMW uvazuju, zas bych se ale celkem vycinkal...
mrknu jeste na autorizovane dealery..
Dost nad tim BMW uvazuju, zas bych se ale celkem vycinkal...
mrknu jeste na autorizovane dealery..
Jirka-328 : Je mi to jasne...bude to chtit prohlidku abych byl chytrejsi..takhle pouze spekuluju. Ale obecne BMW motory vydrzi dost jak to tak ctu...takze hadam ze i tech 200 tkm nebude vetsi problem kdyz
to auto je OK
to auto je OK
Nerikam, ze tech 110k u 2001 neni nemozne, ale obecne to neni typicky najezd u tohoto typu vozidel. Najdou se takove kousky, ale typicky tahle auta maji 150+k. Jinak o motor bych se vubec nebal, hlavne si zkontroluj podvozek, ten hlinik tam ma obcas tendenci odchazet. Ale v zadnem pripade tak jako u koncernovych vozu.