Tak jestli toužíš i po spolehlivosti, tak se ALFÁM vyhni velkým obloukem.
Sice jedou - ale i se...
Trvanlivost motoru, elektrika, nápravy - DĚS
Sice jedou - ale i se...
Trvanlivost motoru, elektrika, nápravy - DĚS
Já jsem 2.0 T.S (114 kw) měl ve 156 a na dvoulitr to jelo jako pila (0/100 za 8.6)a spotřeba taky ušla.Ale měl jsem ho z r.v.98 a tuším,že v 99 roce kvůli euro III mu zkrouhli výkon na 110 kw a začal vcelku žrat.Přečti si na fóru alfa romeo.Každopádně do alfy potažmo do servisu budeš muset investovat.Každopádně je to "pocitovka"jak designem z venku tak i vevnitř.To ti těžko nějaký jiný auto nabídne.
Já mám 156 už s JTS a zatim bez výrazných problémů.Základ je holt chytit kus po dobrym majiteli a netrefovat pravidelně všechny díry.Já bohužel dvakrát prolít neoznačeným frézováním vozovky,což u známýho se Sprinterem znamenalo hranatý kola,urvanej závěs a prasklý přední sklo.Moje alfa měla chycený jedno rameno a naprasklý svody,páč sem zachytil i spodkem.Jinak nic,takže ta výdrž docela jde,jinak ceny jsou jak na Fiat.
Ta bezpečnost bude slušná,páč maj min. 4 ABG a měly 3 hvězdy v crashtestech.Peugeot 406,Laguna I,VW Passat ze stejný doby měly dvě.
Samozřejmě v dnešní době už je všechno zase dál 😄
Ta bezpečnost bude slušná,páč maj min. 4 ABG a měly 3 hvězdy v crashtestech.Peugeot 406,Laguna I,VW Passat ze stejný doby měly dvě.
Samozřejmě v dnešní době už je všechno zase dál 😄
Ta bezpečnost bude slušná,páč maj min. 4 ABG a měly 3 hvězdy v crashtestech.Peugeot 406,Laguna I,VW Passat ze stejný doby měly dvě.
Samozřejmě v dnešní době už je všechno zase dál
Kde si nasel ty hvezdicky? EuroNCAP snad Alfu 156 vubec netestoval. Jinak pocet airbagu neni pro bezpecnost rozhodujici zasadni je pevnost karoserie, pytly jsou az sekundarni.
Jinak i Passat B5 z roku 1997 (tj. starsi nez 156tka) ma tri hvezdicky, takze ta poznamka u dvou je nesmysl.
Samozřejmě v dnešní době už je všechno zase dál
Kde si nasel ty hvezdicky? EuroNCAP snad Alfu 156 vubec netestoval. Jinak pocet airbagu neni pro bezpecnost rozhodujici zasadni je pevnost karoserie, pytly jsou az sekundarni.
Jinak i Passat B5 z roku 1997 (tj. starsi nez 156tka) ma tri hvezdicky, takze ta poznamka u dvou je nesmysl.
Někdy loni sem se dostal ke článku,kdy Alfu a dalších několik aut z tý doby neoficiálně testli a tohle jim zhruba vyšlo.
Jinak v roce 97 už se vyráběla a pytle,ABS,ASR atd. patří k bezpečnostní výbavě pokud se nemýlim.Tam je spíš smutný u toho Pašíka co se ho zastáváš,že v tý době měl v základu s bídou jeden pytel a třeba u ABesko o generaci starší 😉
Jinak v roce 97 už se vyráběla a pytle,ABS,ASR atd. patří k bezpečnostní výbavě pokud se nemýlim.Tam je spíš smutný u toho Pašíka co se ho zastáváš,že v tý době měl v základu s bídou jeden pytel a třeba u ABesko o generaci starší 😉
alfa romeo je srdecni zalezitost....alfu si clovek kupuje proto aby mel ALFU a tak ho takove drobnosti jako jsou mozna castejsi opotrebeni nahradnich dilu ani nezajimaji(kdyz clovek vidi stav nasich silnic,tak se neni ani cemu divit!!)....osobne doporucuji 156 protoze si myslim ze je hezci...ale 147 bude zase asi vic do sportu....
a taky si myslim ze to neni s italama takove co se rika...mam alfu ...najeto 15 000 a byla tam jen jedna zavada s kterou jsem to uz koupil (praskly napinak remenu) a jinak to bylo pouze opotrebeni (ramena,silenbloky,desticky) a samozrejme vymeny naplni. jinak startuje i pri -25 uplne v pohode......
a taky si myslim ze to neni s italama takove co se rika...mam alfu ...najeto 15 000 a byla tam jen jedna zavada s kterou jsem to uz koupil (praskly napinak remenu) a jinak to bylo pouze opotrebeni (ramena,silenbloky,desticky) a samozrejme vymeny naplni. jinak startuje i pri -25 uplne v pohode......
To tadu čtu bláboly o nekvalitě Alfy. Co se na Alfě a ostatně i jiných autech kazí, je hlavně elektronika Bosch.
"Peculiarly, the 156 has not been crash tested by independent agency Euro NCAP."
Jinak 147 ma 3 hvezdicky, kdy totalne selhala pri celnim narazu (18😖, ale naopak absolutne uspesna (100😖 je pri ochrane posadky pri narazu ze strany.
Pravdepodobne se Alfa uz poucila a 159 ma vsech pet hvezdicek. Je to ale samozrejme uplne jina trida.
Jinak jen k te poruchovosti - jsou to jen stroje a porucha potka, drive nebo pozdeji, kazdy. Rozhodne je ovsem 147 spolehlivejsi, nez 156.
Jinak 147 ma 3 hvezdicky, kdy totalne selhala pri celnim narazu (18😖, ale naopak absolutne uspesna (100😖 je pri ochrane posadky pri narazu ze strany.
Pravdepodobne se Alfa uz poucila a 159 ma vsech pet hvezdicek. Je to ale samozrejme uplne jina trida.
Jinak jen k te poruchovosti - jsou to jen stroje a porucha potka, drive nebo pozdeji, kazdy. Rozhodne je ovsem 147 spolehlivejsi, nez 156.
147 i 156 mají stejné podvozkové skupiny i většinu motorů.Liší se pouze kastlí a interiérem,tak nechápu v čem by některej z těchhle dvou typů měl být spolehlivější.
147 i 156 mají stejné podvozkové skupiny i většinu motorů.
Jinak v roce 97 už se vyráběla a pytle,ABS,ASR atd. patří k bezpečnostní výbavě pokud se nemýlim.Tam je spíš smutný u toho Pašíka co se ho zastáváš,že v tý době měl v základu s bídou jeden pytel a třeba u ABesko o generaci starší
Kristova noho, to jsou zase kecy! :roll: Alfa 147 ma o pet centimetru kratsi rozvor, takze ta "podvozkova skupina" nebude az tak stejna.
Passat B5 mel dva bagy v zakladu od pocatku, na nekterych trzich dokonce i bocni. Naopak Alfa nemela airbag spolujezdce v zakladni vybave a bocni airbagy az od poloviny roku 1999!
Alfa 156 se delala az od roku 1998. Passat uz od roku 1996.
Jinak v roce 97 už se vyráběla a pytle,ABS,ASR atd. patří k bezpečnostní výbavě pokud se nemýlim.Tam je spíš smutný u toho Pašíka co se ho zastáváš,že v tý době měl v základu s bídou jeden pytel a třeba u ABesko o generaci starší
Kristova noho, to jsou zase kecy! :roll: Alfa 147 ma o pet centimetru kratsi rozvor, takze ta "podvozkova skupina" nebude az tak stejna.
Passat B5 mel dva bagy v zakladu od pocatku, na nekterych trzich dokonce i bocni. Naopak Alfa nemela airbag spolujezdce v zakladni vybave a bocni airbagy az od poloviny roku 1999!
Alfa 156 se delala az od roku 1998. Passat uz od roku 1996.
Dusan_😒br />
Evidentně moc nevíš o čem mluvíš. Nebo alespoň alfám a vlastnostem materiálů moc nerozumíš.
za a) alfa 147 má zkrácenou platformu 156, jinak naprosto identickej podvozek. Opravdu se liší od 156 jen designem, interierem a rozměry. +možná pár dalších maličkostí.
Za b) pro bezpečnost není zásadní žádná pevnost karoserie, ale především její tuhost ( v ohybu i v torzi) ale i poddajnost( převrácená hodnota tuhosti) jistých částí ( deformační zóny). A tady 147 má ve své kategorii jednoznačně navrch. Naopak pevnost ( napeti na mezi pevnosti) je jistě důležitá veličina, ale ne zásadní( u litinových částí ovšem ano, ale to že ti praskne blok motoru, ti může bejt jedno, hlavně že žiješ). Když už tak mez kluzu ocelových částí konsrukce konstrukce. Nebo už si někdy viděl rozpůlený auto?( až na 156 na Evropský :shock: ) To už jsou ale pak takové síly, kde ti nepomůže nic...
To je k pasivní bezpečnosti, naopak aktivní tu nikdo nezohlednuje. Což nechápu...Silné motory, precizní zpracování podvozku -> velmi dobré jízdní vlastnosti, kvalitní brzdová soustava, komunikativní řízení, to vše zde přece hraje obrovskou, ne-li zásadní roli, nebo ne?
O poruchovosti 156 vs 147 se už dá ale s úspěchem polemizovat...
Evidentně moc nevíš o čem mluvíš. Nebo alespoň alfám a vlastnostem materiálů moc nerozumíš.
za a) alfa 147 má zkrácenou platformu 156, jinak naprosto identickej podvozek. Opravdu se liší od 156 jen designem, interierem a rozměry. +možná pár dalších maličkostí.
Za b) pro bezpečnost není zásadní žádná pevnost karoserie, ale především její tuhost ( v ohybu i v torzi) ale i poddajnost( převrácená hodnota tuhosti) jistých částí ( deformační zóny). A tady 147 má ve své kategorii jednoznačně navrch. Naopak pevnost ( napeti na mezi pevnosti) je jistě důležitá veličina, ale ne zásadní( u litinových částí ovšem ano, ale to že ti praskne blok motoru, ti může bejt jedno, hlavně že žiješ). Když už tak mez kluzu ocelových částí konsrukce konstrukce. Nebo už si někdy viděl rozpůlený auto?( až na 156 na Evropský :shock: ) To už jsou ale pak takové síly, kde ti nepomůže nic...
To je k pasivní bezpečnosti, naopak aktivní tu nikdo nezohlednuje. Což nechápu...Silné motory, precizní zpracování podvozku -> velmi dobré jízdní vlastnosti, kvalitní brzdová soustava, komunikativní řízení, to vše zde přece hraje obrovskou, ne-li zásadní roli, nebo ne?
O poruchovosti 156 vs 147 se už dá ale s úspěchem polemizovat...
to luckhash: Aha, takze kdyz se rozvor podvozku snizi o pet centimetru, tak to nema zadny dopad na jizdni vlastnosti a jde o vlastne stejne auto lisici se jen "designem, interierem a rozmery". Jo to dava smysl. >😁
Ano, ta 147cka ma ve sve kategorii tak navrch, ze v celnim narazu predvedla mozna vubec nejhorsi vysledek za dobu testovani EuroNCAP (s ohledem na rok testu). Ta "tuhost" tam byla opravdu videt, skoda jen ze ty "podajne deformacni zony" tvorily cely predek, takze ridici skoncil motor na kline. 😁
Ano, ta 147cka ma ve sve kategorii tak navrch, ze v celnim narazu predvedla mozna vubec nejhorsi vysledek za dobu testovani EuroNCAP (s ohledem na rok testu). Ta "tuhost" tam byla opravdu videt, skoda jen ze ty "podajne deformacni zony" tvorily cely predek, takze ridici skoncil motor na kline. 😁
Dusan_ : Ses klasickej číslicovej cowboy. V kolika 147 a 156 si jel že hodnotíš jízdní vlastnosti?Podle pár centimetrů rozvoru?ale bez urážky, nenech se vysmát...
Když už se chystáš dělat soudy z technickejch parametrů, tak se alespoň zamysli nad tím co píšeš...
Nevím proč zde přispíváš, když nemáš co k diskuzi říct.
Na přísně laboratorní podmínky těch německejch (!!!) testů já kašlu. Navíc už se tu několikrát řešilo v čem byl problém..pokud si dobře pamatuju tak jsi se té diskuze zůčastnil i ty...
Když už se chystáš dělat soudy z technickejch parametrů, tak se alespoň zamysli nad tím co píšeš...
Nevím proč zde přispíváš, když nemáš co k diskuzi říct.
Na přísně laboratorní podmínky těch německejch (!!!) testů já kašlu. Navíc už se tu několikrát řešilo v čem byl problém..pokud si dobře pamatuju tak jsi se té diskuze zůčastnil i ty...
Aha, tak uz jsme doma. Takze klasicky Alfovy zaslepenec, ktery kdyz nekde Alfa neobstoji, tak jsou to "nemecke testy". Jo tak to uz dal nemusis nic psat vsechno je jasny. Jo Alfa je samozrejme nejlepsi na svete a jediny problem je spiknuti Germanu proti dokonale znacce. Samozrejme v kombinaci se zabozrouty, protoze Renault a PSA maji v EuroNCAP docela velky zajem. :roll:
a ty si myslis, ze crashtest xedosu9 by dopadol lepsie? lebo to si na omyle.
a ty si myslis, ze crashtest xedosu9 by dopadol lepsie? lebo to si na omyle.
Tak tahle souvislost mi opravdu unikla.
BTW: Kdyz uz jsme se k tomu dostali, tak podle americkych testu (ktere samozrejme nejde porovnat s evropskymi) byl zrovna celni crash Xedosu 9tky prekvapive dobry a pro spolujezdce az neuveritelne dobry (srovnatelny s dnesnimi vozy a to se bavime o aute vyrabenem od roku 1994).
Tak tahle souvislost mi opravdu unikla.
BTW: Kdyz uz jsme se k tomu dostali, tak podle americkych testu (ktere samozrejme nejde porovnat s evropskymi) byl zrovna celni crash Xedosu 9tky prekvapive dobry a pro spolujezdce az neuveritelne dobry (srovnatelny s dnesnimi vozy a to se bavime o aute vyrabenem od roku 1994).
žádný zaslepenec. Jen mám zdravě zdrženlivej postoj k všemu co je sponzorovaný a ovlivňovaný německým lobby. Viz převracenej logan apod.
Všichni soudný lidi věděj o co de...
Všichni soudný lidi věděj o co de...
žádný zaslepenec. Jen mám zdravě zdrženlivej postoj k všemu co je sponzorovaný a ovlivňovaný německým lobby. Viz převracenej logan apod.
Všichni soudný lidi věděj o co de...
Skoda, ze ty narozdil od "soudnych lidi" placas o vecech o kterych nemas ani paru. Z jedenacti clenu jsou pouze dva z Nemecka (ADAC + jedno nemecke ministerstvo odpovidajici asi tak nasemu Ministerstvu Dopravy), oproti tomu treba Britanie ma rovnou tri cleny a zucastneny jsou jeste Spanelsko, Nizozemi, EU, Spanelsko, Francouzi a Svedi. Tudiz EuroNCAP jsou opravdu "nemecke testy". :roll:
Všichni soudný lidi věděj o co de...
Skoda, ze ty narozdil od "soudnych lidi" placas o vecech o kterych nemas ani paru. Z jedenacti clenu jsou pouze dva z Nemecka (ADAC + jedno nemecke ministerstvo odpovidajici asi tak nasemu Ministerstvu Dopravy), oproti tomu treba Britanie ma rovnou tri cleny a zucastneny jsou jeste Spanelsko, Nizozemi, EU, Spanelsko, Francouzi a Svedi. Tudiz EuroNCAP jsou opravdu "nemecke testy". :roll:
Hoď mi prosimtě počet hvězd u Golfu a u Passatu z 97-mýho.Mě trochu připadáš jako zaslepenec ty.Je jasný,že Pašík potřebuje vpředu trochu víc hmoty,páč to narve do každý překážky,kterou Alfa hravě objede 😉
Hoď mi prosimtě počet hvězd u Golfu a u Passatu z 97-mýho.Mě trochu připadáš jako zaslepenec ty.Je jasný,že Pašík potřebuje vpředu trochu víc hmoty,páč to narve do každý překážky,kterou Alfa hravě objede
[odkaz]
[odkaz]
Jinak ten Golf je obzvlaste zajimavy. V roce 1998 ctyri hvezdicky, tedy o jednu vice nez Alfa 147 o TRI roky pozdeji.
[odkaz]
[odkaz]
Jinak ten Golf je obzvlaste zajimavy. V roce 1998 ctyri hvezdicky, tedy o jednu vice nez Alfa 147 o TRI roky pozdeji.
a co jako ??? ty si jako myslis, ze se nezabijes tak lehce v aute ktere ma 4 hvezdicky nez v aute, ktere ma hvezdy pouze 3 ?????
dalsi zaslepenec ...
vis vubec, proc alfa 147 dostala 3 hvezdy ????
si to zjisti a potom mudruj
dalsi zaslepenec ...
vis vubec, proc alfa 147 dostala 3 hvezdy ????
si to zjisti a potom mudruj
Koukam, ze byt fanouskem Alfy neni ani tak povahovy rys jako spise diagnoza. :roll:
Ano, smysl EuroNCAP je laboratornimi testy za jasne definovanych podminek rozlisit bezpecnejsi a mene bezpecna auta. Tudiz v aute se ctyrmi hvezdickami je opravdu predpoklad lepsi sance na preziti srovnatelne havarie nez s vozem se tremi hvezdickami. To je totiz princip techle testu. Neni to o designu, neni to o "Cuore Sportivo", neni to o rafickach svisle dolu, je to proste o tom, ze poslu dve auta proti zdi za stejnych podminek a porovnavam, ve ktere dummy clovicek dopadne "lepe".
Jinak Alfa 147 dostala tri hvezdy, protoze nezvladla pevnostne celni naraz a (s trochou nadsazky) poslala ridici na klin motor.
Ano, smysl EuroNCAP je laboratornimi testy za jasne definovanych podminek rozlisit bezpecnejsi a mene bezpecna auta. Tudiz v aute se ctyrmi hvezdickami je opravdu predpoklad lepsi sance na preziti srovnatelne havarie nez s vozem se tremi hvezdickami. To je totiz princip techle testu. Neni to o designu, neni to o "Cuore Sportivo", neni to o rafickach svisle dolu, je to proste o tom, ze poslu dve auta proti zdi za stejnych podminek a porovnavam, ve ktere dummy clovicek dopadne "lepe".
Jinak Alfa 147 dostala tri hvezdy, protoze nezvladla pevnostne celni naraz a (s trochou nadsazky) poslala ridici na klin motor.
Myslím, že tu opět řešíte nesmysly.
156 bych nejvíc doporučil s motorem 2.0 JTS (pozor - JTS NENÍ to samé jako TS!!!!), což je velmi povedený hypermoderní motor.
Ze starších poté spolehlivý, ale nijak oslňující 2.5 V6, který má největší mínus ve spotřebě paliva kolem 11 l. Pro šetřílky potom 2.4 JTD, ale je potřeba dát pozor, protože na starších a neudržovaných si může člověk pěkně naběhnout.
Motory TwinSpark 16v jsou trochu sázkou do loterie. Riziko bývá ale téměř nulové za hranicí 150.000 km (s původním motorem). TS 16v totiž jako nový docela žere olej (dá se eliminovat vysokoteplotním olejem) a kontrolky hladiny nebývají spolehlivé (dá se eliminovat fyzickou kontrolou hladiny oleje). Takže motor TS 16v jako nový je v pohodě při splnění těchto dvou bodů, jako ojetý kupovat až po ujetí min. 150.000 km (vydrží pak dalších cca 250.000 km).
156 bych nejvíc doporučil s motorem 2.0 JTS (pozor - JTS NENÍ to samé jako TS!!!!), což je velmi povedený hypermoderní motor.
Ze starších poté spolehlivý, ale nijak oslňující 2.5 V6, který má největší mínus ve spotřebě paliva kolem 11 l. Pro šetřílky potom 2.4 JTD, ale je potřeba dát pozor, protože na starších a neudržovaných si může člověk pěkně naběhnout.
Motory TwinSpark 16v jsou trochu sázkou do loterie. Riziko bývá ale téměř nulové za hranicí 150.000 km (s původním motorem). TS 16v totiž jako nový docela žere olej (dá se eliminovat vysokoteplotním olejem) a kontrolky hladiny nebývají spolehlivé (dá se eliminovat fyzickou kontrolou hladiny oleje). Takže motor TS 16v jako nový je v pohodě při splnění těchto dvou bodů, jako ojetý kupovat až po ujetí min. 150.000 km (vydrží pak dalších cca 250.000 km).
no je videt ze nekdo nechape .... co je cuore sportivo ...
alfa 147 selhala kvuli vyrobni chybe. Psal zde o tom magic. Bohuzel, test se nikdy neopakoval a tak zustal vysledek v takove podobe, jak jej zname.
Takze i pres chybu dostala 3 hvezdy ...
alfa 147 selhala kvuli vyrobni chybe. Psal zde o tom magic. Bohuzel, test se nikdy neopakoval a tak zustal vysledek v takove podobe, jak jej zname.
Takze i pres chybu dostala 3 hvezdy ...
Jo Dusan je pěkný pako.
Ani ne tak výrobní chybě. Bohužel u toho kusu rupla ta přední vzpěra, takže se celej předek auta rozjel. K tomu ve špatnou dobu bouchl airbag. Byla to blbá souhra okolností. Vzhledem k tomu, že by si Fiat nemohl dovolit prodávat dál auto, u kterého by měla být tato vada opakovaná, tak je pravděpodobné, že to byla věc pouze tohoto jednoho kusu. Bohužel někteří magoři se toho chytají stále i přes to, že i v dnešní době se prodávají nová auta, která tohoto výsledku ani nedosáhnou. Mimo jiné ten Passat z podobné doby, který je brán za etalon nedopadl o mnoho lépe, i když test proběhl v pořádku. Mimoto francouzi 70% všech testů EuroEncap opakují (tuhle nefungují pásy, tuhle airbag, tuhle se něco povolí a podobně). Jsou to splácaniny, co tady Dusánek píše. Myslím, že provoz už AR 147 i 156 prověřil dokonale. Mimochodem se můžete na idnes (tuším) podívat (odkaz je v diskuzi o GP), jakým způsobem dopadla Fabie při čelním střetu s Puntem v reálném provozu. Ten obrázek pro Fabii nevyznívá moc lichotivě. Punto nemělo poškozenou ani kapotu motoru, lidi z Fabie museli vystříhávat (střední sloupek).
Ani ne tak výrobní chybě. Bohužel u toho kusu rupla ta přední vzpěra, takže se celej předek auta rozjel. K tomu ve špatnou dobu bouchl airbag. Byla to blbá souhra okolností. Vzhledem k tomu, že by si Fiat nemohl dovolit prodávat dál auto, u kterého by měla být tato vada opakovaná, tak je pravděpodobné, že to byla věc pouze tohoto jednoho kusu. Bohužel někteří magoři se toho chytají stále i přes to, že i v dnešní době se prodávají nová auta, která tohoto výsledku ani nedosáhnou. Mimo jiné ten Passat z podobné doby, který je brán za etalon nedopadl o mnoho lépe, i když test proběhl v pořádku. Mimoto francouzi 70% všech testů EuroEncap opakují (tuhle nefungují pásy, tuhle airbag, tuhle se něco povolí a podobně). Jsou to splácaniny, co tady Dusánek píše. Myslím, že provoz už AR 147 i 156 prověřil dokonale. Mimochodem se můžete na idnes (tuším) podívat (odkaz je v diskuzi o GP), jakým způsobem dopadla Fabie při čelním střetu s Puntem v reálném provozu. Ten obrázek pro Fabii nevyznívá moc lichotivě. Punto nemělo poškozenou ani kapotu motoru, lidi z Fabie museli vystříhávat (střední sloupek).
Ani ne tak výrobní chybě. Bohužel u toho kusu rupla ta přední vzpěra, takže se celej předek auta rozjel. K tomu ve špatnou dobu bouchl airbag. Byla to blbá souhra okolností. Vzhledem k tomu, že by si Fiat nemohl dovolit prodávat dál auto, u kterého by měla být tato vada opakovaná, tak je pravděpodobné, že to byla věc pouze tohoto jednoho kusu.
no, som trocha zdeseny akou istotou to ty prezentujes. Ako to mozes povedat, ked k tomu nemas ziaden relevantny podklad. Alebo mas?
Lebo mam taky pocit, ze tu prezentujes svoju domnienku ako svetu pravdu, a to nieje dobre.
Je uplne bezne, ze ked nieco v euroncap teste nevyjde, automobilka urobi zmeny a poziada o opakovanie testu. Euroncap to aj vo svojom vyjadreni uvadza.
Preco teda, ak fiat spravil na alfe 147 konstrukcnu zmenu, nepoziadal o opakovany test?
Prepac, ale logicky z toho vyplyva, ze ziadnu zmenu neurobil.
no, som trocha zdeseny akou istotou to ty prezentujes. Ako to mozes povedat, ked k tomu nemas ziaden relevantny podklad. Alebo mas?
Lebo mam taky pocit, ze tu prezentujes svoju domnienku ako svetu pravdu, a to nieje dobre.
Je uplne bezne, ze ked nieco v euroncap teste nevyjde, automobilka urobi zmeny a poziada o opakovanie testu. Euroncap to aj vo svojom vyjadreni uvadza.
Preco teda, ak fiat spravil na alfe 147 konstrukcnu zmenu, nepoziadal o opakovany test?
Prepac, ale logicky z toho vyplyva, ze ziadnu zmenu neurobil.
okrem toho, nikto netvrdi, ze fiat nevie spravit bezpecne auto, resp ze fabia je bezpecnejsia ako punto. Len co ma asi tak spolocne punto s ar 147...
Dusane_ Alfa 156 se vyrabi od roku 97. V roce 1998 je to auto roku. V zakladu ma ABS+EBD a 2x Airbag s predepinaci pasu. Vyskove stavitelne sedalo ridice a stavitelny volant ve dvou osach. Predni naprava je 2x lichobeznikm, zadni McPherson.Vsechny verze maji na vsech kolech kotoucove brzdy.Od roku 99 jsou pridany 2x bocni aigbagy.
Netusim to presne, ale predpokladam, ze dokonce vsechny maji v zakladu klimatizaci.Cert vi, co je definice manualni, automaticka - kazdopadne ma v interieru 3x cidlo, klapky ovladane elekromotorkama a pokud nastavis teplotu a prepnes do rezimu AUTO, pracuje jako jednozonova automaticka.Jinak funguje jako manualni.
Z elektrovybaveni je tusim v zakladu el. predni okna a zrcatka + centralni zamykani s dalkovym ovladanim v klicku.Od roku 99 elektronicky plyn + kaplicka s PP.
Alfa 156 nesoutezi s Passatem, ale s BMW rady 3 .Tomu se stavi jako konkurent.
Netusim to presne, ale predpokladam, ze dokonce vsechny maji v zakladu klimatizaci.Cert vi, co je definice manualni, automaticka - kazdopadne ma v interieru 3x cidlo, klapky ovladane elekromotorkama a pokud nastavis teplotu a prepnes do rezimu AUTO, pracuje jako jednozonova automaticka.Jinak funguje jako manualni.
Z elektrovybaveni je tusim v zakladu el. predni okna a zrcatka + centralni zamykani s dalkovym ovladanim v klicku.Od roku 99 elektronicky plyn + kaplicka s PP.
Alfa 156 nesoutezi s Passatem, ale s BMW rady 3 .Tomu se stavi jako konkurent.
To není tak úplně pravda. Ten opakovaný test stojí hodně peněz automobilku. Fiatu se to prostě u AR 147 nevyplatilo. I tak dostala 3* a nechce se mi to hledat, ale i tak tam myslím nebylo velké riziko smrtelného zranění, tak jako tomu bylo třeba u Sintry, kterou museli stáhnout z trhu. Kdyby to vyšlo na dvě * věřím, že by test opakovali. Málokterý spotřebitel se v tom takhle demagogicky rýpe jako někteří choří jedinci.
Indicie ani konkrétní info z fabriky nemám, jen vím, že případné soudní spory (pokus by to bylo na každém autě a neudělali s tím něco) by je zruinovalo. Pár buchlých 147 sem viděl a můžu ti říct, že nehody přežívali velmi, velmi v pohodě (v porovnání se soky)
Indicie ani konkrétní info z fabriky nemám, jen vím, že případné soudní spory (pokus by to bylo na každém autě a neudělali s tím něco) by je zruinovalo. Pár buchlých 147 sem viděl a můžu ti říct, že nehody přežívali velmi, velmi v pohodě (v porovnání se soky)
Takže pokud jenom hvězdičky ,tak Passat 3 zepředu a 2 z boku a Golf 4zepředu a taky jenom 2 z boku.Pokud je pravda co se tu píše,že u Alfy bylo vyhodnocení testů na základě jenom jednoho,nebo dvou řachlejch aut,tak mi vychází líp furt Alfa a to i 156-ka.Ta je přeci konstrukčně téměř identická se 147,jenom má v některejch místech víc materiálu,což nemůže být na škodu.Navíc při bočním testu zase vyhrává Alfa,nebo ne?
Takže pokud jenom hvězdičky ,tak Passat 3 zepředu a 2 z boku a Golf 4zepředu a taky jenom 2 z boku.Pokud je pravda co se tu píše,že u Alfy bylo vyhodnocení testů na základě jenom jednoho,nebo dvou řachlejch aut,tak mi vychází líp furt Alfa a to i 156-ka.Ta je přeci konstrukčně téměř identická se 147,jenom má v některejch místech víc materiálu,což nemůže být na škodu.Navíc při bočním testu zase vyhrává Alfa,nebo ne?
Chapes jakej je rozdil mezi rokem 1997 a rokem 2001? V tomto obdobi bezne automobilku u svych vozu bezne pridaly minimalne jednu spise dve hvezdicky. Problem Alfy 147 neni v tom, ze je o tolik horsi bez produkce VW z roku 1997, ale ze ona sama je z roku 2001! Zatimco v roce 1997 byly ctyri hvezdicky super, tri rekneme prumer, tak v roce 2001 uz se ocekavaly vysledky pouze ctyri nebo pet hvezd, tri hvezdy v te dobe uz zadna seriozni automobilka nepredvedla.
Takze kdyz si to shrneme: Alfa dodala v roce 2001 model s bezpecnostni urovni ctyri roky zpet a to v obdobi kdy dochazelo k "revoluci" v pasivni bezpecnosti vozu.
Chapes jakej je rozdil mezi rokem 1997 a rokem 2001? V tomto obdobi bezne automobilku u svych vozu bezne pridaly minimalne jednu spise dve hvezdicky. Problem Alfy 147 neni v tom, ze je o tolik horsi bez produkce VW z roku 1997, ale ze ona sama je z roku 2001! Zatimco v roce 1997 byly ctyri hvezdicky super, tri rekneme prumer, tak v roce 2001 uz se ocekavaly vysledky pouze ctyri nebo pet hvezd, tri hvezdy v te dobe uz zadna seriozni automobilka nepredvedla.
Takze kdyz si to shrneme: Alfa dodala v roce 2001 model s bezpecnostni urovni ctyri roky zpet a to v obdobi kdy dochazelo k "revoluci" v pasivni bezpecnosti vozu.
Opet se potvrzuje moje domnenka o diagnoze zvane fanouskovstvi AR. Nebo to mozna neni diagnoza, ale vira, ktera samozrejme nema nic spolecneho s logikou.
To co tady placate jsou naproste nesmysly. Kdyby slo o kusovy problem, tak by samozrejme Alfa test opakovala. V celkovych nakladech jsou to zanedbatelne polozky a jak bylo spravne uvedeno Nemci ci Francouzi opakuji testy kazdou chvili i kvuli pulce hvezdicky a predelavaji kvuli tomu model. Oproti tomu Alfa skoncila naprosto katastrofalne a o opakovani se ani nepokusila. To muze znamenat jen jedine. Jde o konstrukcni problem, kdy evidentne pevnost materialu v pridi vozu neni dostatecna a pri narazu praskne vzpera coz by rozhodne nemela. Zpevneni pride ovsem znamena takove naklady, ze se na to proste Alfa vybodne a prodava auto tak jak je.
Oproti tomu standardni problemy zpusobujici opakovani testu jsou ruzne spatne vystrelene airbagy a dalsi vcelku levne opravitelne zavady, ktere se vyplati opravit a nechat test udelat znovu.
To co tady placate jsou naproste nesmysly. Kdyby slo o kusovy problem, tak by samozrejme Alfa test opakovala. V celkovych nakladech jsou to zanedbatelne polozky a jak bylo spravne uvedeno Nemci ci Francouzi opakuji testy kazdou chvili i kvuli pulce hvezdicky a predelavaji kvuli tomu model. Oproti tomu Alfa skoncila naprosto katastrofalne a o opakovani se ani nepokusila. To muze znamenat jen jedine. Jde o konstrukcni problem, kdy evidentne pevnost materialu v pridi vozu neni dostatecna a pri narazu praskne vzpera coz by rozhodne nemela. Zpevneni pride ovsem znamena takove naklady, ze se na to proste Alfa vybodne a prodava auto tak jak je.
Oproti tomu standardni problemy zpusobujici opakovani testu jsou ruzne spatne vystrelene airbagy a dalsi vcelku levne opravitelne zavady, ktere se vyplati opravit a nechat test udelat znovu.
Neurážej Maďary, tohle je Tatar, co pravděpodobně neumí číst.
P.S. Nikdo nikdy neopakoval test kůli půl hvězdičce.
Pro Tatara😒br />
Např. PT Cruiser, dostal ještě o rok později stejně hvězdiček
Elantra ve stejném roce měla míň bodů
Carnival měla v roce 2003 daleko míň bodů
Freelander měl v roce 2002 míň bodů
Premacy ve stejném roce mělo stejně bodů a hvězdiček
Stejně hvězdiček a bodů měla třeba ve stejném roce i Zafira a tak dále a tak dále...
Snad to takhle stačí... Aby si to pochopil a dál neprudil
Mimoto sem viděl asi tři 147 bouchnutý na předek a všechny vypadaly v relativní pohodě, po nějakém problému ani vidu ani slechu.
P.S. Nikdo nikdy neopakoval test kůli půl hvězdičce.
Pro Tatara😒br />
Např. PT Cruiser, dostal ještě o rok později stejně hvězdiček
Elantra ve stejném roce měla míň bodů
Carnival měla v roce 2003 daleko míň bodů
Freelander měl v roce 2002 míň bodů
Premacy ve stejném roce mělo stejně bodů a hvězdiček
Stejně hvězdiček a bodů měla třeba ve stejném roce i Zafira a tak dále a tak dále...
Snad to takhle stačí... Aby si to pochopil a dál neprudil
Mimoto sem viděl asi tři 147 bouchnutý na předek a všechny vypadaly v relativní pohodě, po nějakém problému ani vidu ani slechu.
Proboha, nejste tu náhodou tataři všichni?
EuroNCAP dělal test AR 147 jako anonymní, tzn. koupil auto a bouchnul s ním ne do zdi, ale do deformovatelné překážky. V testu je jasně napsáno, že praskly sváry přední příčky, což je pravděpodobně chyba konkrétního kusu a proto...bla, bla, bla.
Proč se test neopakoval? Protože nejen tento test, ale stovky dalších, podobných i rozdílných dělalal automobilka sama s vynikajícími výsledky a tehdejší vedení prostě kašlalo na nějaký EuroNCAP. Já tu mám testy jak 147, tak i 156, byly fabrikou prezentovaný včetně závěrů, atd. Můžu je naskenovat a dát na web, ale video nestáhnu, protože je to VHS a nemám kartu. Dokonce se ta jedna barevná brožurka určená pro prezentaci, co se mi tu válí ve sklepě, při příležitosti uvedení 156 překládala i do češtiny. Jestli prošla tiskem nevím. Je tam taky bariérová zkouška dle metodiky EuroNCAP.
V té době byli ve vedení AR inženýři, kteří kašlali na nějaký EuroNCAP. Měli svoje kritéria a svoje výsledky. Dneska jsou ve vedení lidé z reklamy - od Leo Burnetta a všemu šéfuje Němec - a ti vědí, že o bezpečnost tu vůbec nejde. Jde o publicitu a proto má 159 5 hvězd v testu EuroNCAP.
Jestli je ale 159 bezpečnější než 156, to bych si v životě nedovolil tvrdit. Osobně se domnívám, že je to spíše naopak, protože těch 1680 kg je prostě obrovský a nezvratitelný handicap. Čemu se 156 snadno vyhne pohybem volantu, to 159 beznadějně sestřelí.
Myslím si, že byla obrovská marketingová chyba, že se výrobce k testu 147 nevyjádřil a že jeho špatné výsledky pohrdavě přešel. I kdyby to opravdu byla chyba jen jednoho jediného kusu, mohl si jej koupit kdokoliv...
EuroNCAP dělal test AR 147 jako anonymní, tzn. koupil auto a bouchnul s ním ne do zdi, ale do deformovatelné překážky. V testu je jasně napsáno, že praskly sváry přední příčky, což je pravděpodobně chyba konkrétního kusu a proto...bla, bla, bla.
Proč se test neopakoval? Protože nejen tento test, ale stovky dalších, podobných i rozdílných dělalal automobilka sama s vynikajícími výsledky a tehdejší vedení prostě kašlalo na nějaký EuroNCAP. Já tu mám testy jak 147, tak i 156, byly fabrikou prezentovaný včetně závěrů, atd. Můžu je naskenovat a dát na web, ale video nestáhnu, protože je to VHS a nemám kartu. Dokonce se ta jedna barevná brožurka určená pro prezentaci, co se mi tu válí ve sklepě, při příležitosti uvedení 156 překládala i do češtiny. Jestli prošla tiskem nevím. Je tam taky bariérová zkouška dle metodiky EuroNCAP.
V té době byli ve vedení AR inženýři, kteří kašlali na nějaký EuroNCAP. Měli svoje kritéria a svoje výsledky. Dneska jsou ve vedení lidé z reklamy - od Leo Burnetta a všemu šéfuje Němec - a ti vědí, že o bezpečnost tu vůbec nejde. Jde o publicitu a proto má 159 5 hvězd v testu EuroNCAP.
Jestli je ale 159 bezpečnější než 156, to bych si v životě nedovolil tvrdit. Osobně se domnívám, že je to spíše naopak, protože těch 1680 kg je prostě obrovský a nezvratitelný handicap. Čemu se 156 snadno vyhne pohybem volantu, to 159 beznadějně sestřelí.
Myslím si, že byla obrovská marketingová chyba, že se výrobce k testu 147 nevyjádřil a že jeho špatné výsledky pohrdavě přešel. I kdyby to opravdu byla chyba jen jednoho jediného kusu, mohl si jej koupit kdokoliv...
magic:Tak sem rád,že tu někdo napsal něco celkem rozumnýho.
Dusan😜ro tebe by bylo nejlepší se podívat třeba na mobile.de a otevřít si tam lištu pro výběr značek aby ses dozvěděl,že existuje taky něco jinýho,než Passat.Mimochodem bratroň ho má v kombajnu a zatim horší jízdní vlastnosti sem nezažil :roll:
Dusan😜ro tebe by bylo nejlepší se podívat třeba na mobile.de a otevřít si tam lištu pro výběr značek aby ses dozvěděl,že existuje taky něco jinýho,než Passat.Mimochodem bratroň ho má v kombajnu a zatim horší jízdní vlastnosti sem nezažil :roll:
Magicu, když jsi v závěru svýho příspěvku lehce srovnával 156 vs 159, jen můj dojem. Podle mě je 159tka sedan rychlejší a minimálně stejně obratná navzdory vyšší hmotnosti. Pokud si v nějaké verzi 159tky jel, tak tím že to auto je podstatně tišší jak od podvozku tak od motoru, evokuje pocit menší rychlosti a většího klidu, což ve mě také vyvolávalo pocit menší rychlosti, ale stopky se nepletou >😁 . K bezpečnosti 147tky těžko říct, vynikající torzní tuhost a špičkové výsledky při bočním nárazu. Jsem zvědavej na ty výsledky od Magica.
Jarous: Je to věc vkusu. Moje krevní skupina 159 není. Jel jsem na jaře s 2.4 JTD a minulý týden v Modeně i s 3.2 V6 Q4. Bezprostřední srovnání s mojí Q4 je nasnadě. Prostě 159 je jiný auto pro jiný lidi, je super na dlouhý vzdálenosti, ale Cuore sportivo tam hledat je marnost nad marnost. A nevím, s čím jsi co stopoval, ale 159 Q4 s motorem 3.2 JTS V6 je na tom dynamicky podobně jako sériová 156 2.5 V6, jen je jiný průběh momentu (skoro opačný). Na 156 GTA nebo dokonce 147 GTA nemá ani omylem - ta jí naloží kdykoli kdekoli s prstem v nose. Dlouhodobá spotřeba 11,2 l - to je na tom asi nejzajímavější, a to ji majitel rozhodně nešetřil (i když na druhý straně ta moje popelnice tam bere taky o nějaký 2 l/100 km míň než v ČR; proč - to moc nechápu. Zřejmě podnebí). Jízdní vlastnosti odpovídají naložený 166 = na táhlý zatáčky s velkým poloměrem slušný, ale jak začne zavírat, je to auto citelně těžkopádný. Zajímavá bude životnost zadních pneumatik a závěsů - to auto má vzadu snad půlcenťákovou sbíhavost, která v zatáčce přechází skoro do rozbíhavosti. To je super práce, ale jak dlouho to vydrží ukáže čas (až se to rozjede, to bude teprve divadlo!). Nějakýho zavření diferáku se teda člověk bude dožadovat vysloveně marně, to Q4 tam je jen tak naoko. Je to podobný asi jako byla 164 Q4.
Máš pravdu, je naprosto tichá a komfortní, začínám se smiřovat i s tím interiérem a už se mi nezdá tak odporně kýčovitý. Super řízení, super brzdy (to jsem opět zblednul závistí), solidní komfort, jako rodinný auto na dlouhý vzdálenosti výborný a budu-li jezdit každý týden trasu Praha-Maranello a zpět, asi si hned jednu koupím. Ale právě proto, že mi jiank moc nesedí, očekávám obchodní úspěch, protože všechny automobilky, který podle mě vyráběly zajímavý auta, skončily bankrotem...
Máš pravdu, je naprosto tichá a komfortní, začínám se smiřovat i s tím interiérem a už se mi nezdá tak odporně kýčovitý. Super řízení, super brzdy (to jsem opět zblednul závistí), solidní komfort, jako rodinný auto na dlouhý vzdálenosti výborný a budu-li jezdit každý týden trasu Praha-Maranello a zpět, asi si hned jednu koupím. Ale právě proto, že mi jiank moc nesedí, očekávám obchodní úspěch, protože všechny automobilky, který podle mě vyráběly zajímavý auta, skončily bankrotem...
Např. PT Cruiser, dostal ještě o rok později stejně hvězdiček
Elantra ve stejném roce měla míň bodů
Carnival měla v roce 2003 daleko míň bodů
Freelander měl v roce 2002 míň bodů
Premacy ve stejném roce mělo stejně bodů a hvězdiček
Stejně hvězdiček a bodů měla třeba ve stejném roce i Zafira a tak dále a tak dále...
Snad to takhle stačí... Aby si to pochopil a dál neprudil
Ses schopnej vubec pochopit, ze dulezity cas v hodnoceni neni termin testu, ale termin uvedeni modelu na trh? Cas testu je ciste nahodny, tedy
z pohledu hodnoceni bezvyznamny.
Zminovany Freelander byl model pochazejici hluboko z devadesatych let (1996) a tudiz poplatny sve dobe. Mazda Premacy z roku 1999, Zafira z roku 1998. Oproti tomu Alfa 147 byla uvedena na konci 2000, takze slo o rok az dva mladsi model. Takze ano, Alfa dokazala dosahnout podobneho vysledku jako nejhorsi o rok a vice stare modely konkurencnich znacek. Navic hlavnim problemem Alfy neni celkove hodnoceni, ale zejmena naprosto zoufaly vysledek celniho testu, ktery je dost "bezkonkurencni".
Jinak argumentovat Korejci je trosku mimo misu, ti jsou samozrejme mimo soutez.
Mimoto sem viděl asi tři 147 bouchnutý na předek a všechny vypadaly v relativní pohodě, po nějakém problému ani vidu ani slechu.
Ty vole, tak to je bomba argument. >😁 Tomu rikam dukaz. Ja vcera videl Fiat 126 s odrenym naraznikem, to znamena ze je to zdaleka nejbezpecnejsi vuz. 😁
Elantra ve stejném roce měla míň bodů
Carnival měla v roce 2003 daleko míň bodů
Freelander měl v roce 2002 míň bodů
Premacy ve stejném roce mělo stejně bodů a hvězdiček
Stejně hvězdiček a bodů měla třeba ve stejném roce i Zafira a tak dále a tak dále...
Snad to takhle stačí... Aby si to pochopil a dál neprudil
Ses schopnej vubec pochopit, ze dulezity cas v hodnoceni neni termin testu, ale termin uvedeni modelu na trh? Cas testu je ciste nahodny, tedy
z pohledu hodnoceni bezvyznamny.
Zminovany Freelander byl model pochazejici hluboko z devadesatych let (1996) a tudiz poplatny sve dobe. Mazda Premacy z roku 1999, Zafira z roku 1998. Oproti tomu Alfa 147 byla uvedena na konci 2000, takze slo o rok az dva mladsi model. Takze ano, Alfa dokazala dosahnout podobneho vysledku jako nejhorsi o rok a vice stare modely konkurencnich znacek. Navic hlavnim problemem Alfy neni celkove hodnoceni, ale zejmena naprosto zoufaly vysledek celniho testu, ktery je dost "bezkonkurencni".
Jinak argumentovat Korejci je trosku mimo misu, ti jsou samozrejme mimo soutez.
Mimoto sem viděl asi tři 147 bouchnutý na předek a všechny vypadaly v relativní pohodě, po nějakém problému ani vidu ani slechu.
Ty vole, tak to je bomba argument. >😁 Tomu rikam dukaz. Ja vcera videl Fiat 126 s odrenym naraznikem, to znamena ze je to zdaleka nejbezpecnejsi vuz. 😁
magic: odbočím od AR ke spotřebě. Mám stejný postřeh. V Itálii vždy méně, než kolem. Přičítal jsem to italskému autu, ale teď mám Mazdu a je to stejné. Občas jezdím do Španělska a za 400 km k Rozvadovu naberu asi 30 min. zpoždění, které v Německu doženu. Ve Francii a Španělsku čas jízdy odpovídá itineráři. Přitom pouze v Německu mám spotřebu o 0,4 l/100 km menší. A to velkou část toho Německa projedu na plzeňský nebo rozvadovský benzin! Bůh ví, čím to je.
Ač si myslím, že máte oba taky kus pravdy, u mýho auta to bude buď benzinem nebo spíš podnebím. Protože měření jsem dělal při naprosto plynulém nočním dálničním provozu mezi Prahou a Mnichovem a vyšlo mi klasických cca 10 l/100 km. Při stejném stylu jízdy mezi Mnichovem a Brenerem vycházelo něco pod 9 l/100 km a jízda po státní silnici (nikoliv dálnici = nutnost předjíždět kamiony a za nimi se táhnoucí kolony, takže docela často s podřazováním i plyn na podlaze) mezi Modenou a Rimini vyšla na 8,1 l/100 km. Cesta zpět po dálnici 7,4 l/100 km do Verony, mezi Veronou a Mnichovem 8,8 l/100 km a Mnichov - Plzeň už zase 9,8 l/100 km. To mi přijde jako setsakramentsky velký rozdíl.
kurnik, .... to je spotreba na dvoulitr v turbu a jeste pernament ctyrkolka 😄.... jsem zvedavy, kolik mi vezme coupatko
jinak byl jsem ted v italii a jakoby to na ten jejich benzin lip jelo (agip, total/fina/elf, ...) ....kdyz jsem tam byl a tlacil jsem tam s autem vic na pilu (plynulejsi provoz na statnich silnicich a pak i na dalnicich (krom zacp u benatek)) to jelo lip a i kdyz jsem na to vic tlacil, tak i spotreba byla +/- stejna
jinak byl jsem ted v italii a jakoby to na ten jejich benzin lip jelo (agip, total/fina/elf, ...) ....kdyz jsem tam byl a tlacil jsem tam s autem vic na pilu (plynulejsi provoz na statnich silnicich a pak i na dalnicich (krom zacp u benatek)) to jelo lip a i kdyz jsem na to vic tlacil, tak i spotreba byla +/- stejna
jo bylo to s maruskou 1.6
nad alfou srdce mi krvaci..lec..
[odkaz]
..to je hodne spatne..
[odkaz]
..to je hodne spatne..
Kdo ten test, proc ho delal, jak ho delal?
Alfa 156 preci nikde v Euro NCAP nebyla testovana...
Ze by test AutoBildu? :idea:
Alfa 156 preci nikde v Euro NCAP nebyla testovana...
Ze by test AutoBildu? :idea:
jo jo,vypada to tak,ze si Horstwurstove vzali 156 na musku.. ale toto je naraz v 64km/h, NCAP to posila na zed myslim nekde tesne kolem 50km/h.presto bych necekal takovou spoust..
btw: HArousi,narazil jsem na webu na tvou cestu cisteni debimetru.ja se o to sam pokouset nebudu,chci se te zeptat - nema smysl kupovat novou vid? staci repas? nebo nechat si ji nekde v servisu vycistit podle toho navodu?
btw: HArousi,narazil jsem na webu na tvou cestu cisteni debimetru.ja se o to sam pokouset nebudu,chci se te zeptat - nema smysl kupovat novou vid? staci repas? nebo nechat si ji nekde v servisu vycistit podle toho navodu?
NCAP robi 64kmh na deformovatelnu prekazku
Tuhle jsem včera viděl jet úplně novou Alfu 147 a najednou koukám, upadnul jí blatník! Tak jedu za ní ještě kousek dál a když jí už chci předjet, najednou jí uteklo kolo. A jak tak pajdala po třech, narazila do toho plastovýho patníku, co jsou kolem silnice a celá se zlomila v půli. Všichni byli samozřejmě na místě mrtví a všude kolem bylo sousty krve. A jak tak bylo to auto z tý rány celý zdemolovaný, tak z toho tek benzin a mě šlehnul z vejfuku plamen a celý to zapálil... Alfu bych fakt nechtěl. Než řekne člověk krleš, tak to veme šturmem a rozletí sa jak chajda z karát. Ráčej vodpustil, pane hrábě, ale Alfa je nejhorší bazmek, jakej svět kdy viděl!
jj, ja mel taky jednu alfu a radsi ji prodal, protoze v zime jsem mel strach, ze kdyz zacne snezit, rozctvrti mi to auto ...
Co se tyce te 147cky tak to je idealni volba jako auto pro tchyni nebo pro manzelku, ktera hrozi drahym rozvodem, protoze tahle Alfa je opravdu bezbolestna. V pripade celniho narazu se pofiderni konstrukce proste rozpadne a ridici tak nehrozi nejake zraneni s dlouhou rekonvalescenci, nebot to ma ihned za sebou.
--
Alfa 156 Tuning