Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Zpět na článek

55 komentářů

poradte auto kolem 40 000 kc.
No na původní příspěvek se nedá říct vůbec nic... Snad jen, že pasivní a neznalý člověk by si měl při koupi sebou vzít někoho znalého (ne ale Frantu od vedle - absolventa sedmi tříd ZŠ, co loni svařoval Vencovi za ruma radlici na traktoru) a dát na něj, zatímco aktivní si informace sežene sám a zjistí, že za 40t se seženou Alfy Romeo v lepším stavu a s nesrovnatelně lepšími jízdními vlastnostmi než o polovinu dražší odrbané škodovky. O Alfě tu mluvím, protože vím, že jsou nedoceněné a levné, zato nabízejí, co jiná auta ne (podmínka - slušné zacházení a servis u předchozích majitelů).
Tommy100
favorit,při troše štěstí felicia :-!

Záleží jak velké auto potřebuješ..... :roll:

třeba kámoš má Mazdu 323(1992,220000km)a je naprosto spokojen,taková mazda stojí kolem 30000kč. 😉
ta felicie bude v katastrofálnim stavu,radeji bych koupil pekný favo za 30 000 a neco nechal na sevis - olej,brzdy,........
Nissan Primera
mastic
Fiat Tipo
Daewoo Racer
:!: :!: :!: FIAT TIPO :!: :!: :!: >😁
mastic
:!: :!: :!: FIAT TIPO :!: :!: :!: >😁

čemu se směješ? je tu cena do 40 000..na to já bych se vysr*l a koupil si mopeda, Tipo bych si taky nekoupil >😁 >😁 >😁
sakra, vydrz to jeste pul roku, zimu odjezdis v tramvaji a kup si neco lepsiho do 100 000 na jare.
ja se nesměju tomu fiatu ale těm vykřičníkům. A vidím, že se asi fakt nudíš, když řešíš takové kraviny. A nechápu, proč by sis Tipo nekoupil.
odporucit ti mozem Daewoo Nexia
dcgsd
hlavne nebrat Forda
Avatar - kostey
kostey
pko😜 proc ne forda? ja zrovna chtel doporucit sierru!!! >😁
Jak píše kostey - Ford Sierra, ale jen 2.0 DOHC. Za pár kaček, spousta aut na ND a dílů z druhovýroby. Kvalitní servisáci z řad fandů (fordsierra.cz - Willy z Prostějova, Radek z Líbeznic aj.). Dodnes lituji, že jsem kdysi místo 2.0 DOHC koupil 1,8 TD což se kvalitou a výdrží nedá vůbec srovnat.

Mimochodem nechce někdo 1,8 TD kombi na součástky (platná STK a emise do 4/07)?
Nexiu,ty si asi blázen né?
Avatar - kostey
kostey
žádný auto z Asie!!!!!! kdyt sou ulne nechutny.... Oni se vam fakt libej? nebo jen mate radost ze to zere 5litru? protoze to ma litrovej motor? kdyt to je vohubu stim jezdit. Pokuste se nekoho predjet. Nez ho predjedete tak vas sejme kamion z protismeru... Auta z konce 80` a zacatku 90`let. To je to co bych koupil. Zlata era automobilismu!
mastic
4BILL: co je na těch vykřičnících tak směšnýho??? >😁 No když už bych byl v cenové relaci do 40 000 tak bych si Tipo pořídil, proto ho sem píšu. Jinak ale prahnu po Bravě a ta mě nevyjde zase až tak o moc dráž a rozdíl Brava/Tipo se mi zdá dost velkej.
na těch vykřičníkách není nic směšného, ale fakt nechápu, proč řešíš takové kraviny. Jinak brava je o dost lepší než tipo, v tom s tebou souhlasím. :?
kdyz vykon tak lanciu thema, golf 2 gt apod, docela dobry a kvalitni jsou peugeoty 405! Myslim ze se da poridit luxusni kousek, mozna bych ale priplatil nejakou tu kacku!
E30
Sice se mi za pubertálních let E30 líbila, ale nešel bych do ní. Proti sirce málo místa a navíc velká pravděpodobnost, že bude po nějakém prasetuningu.
smazán stejný příspěvek
ono asi vsechny auta kolem 40 tisic budou po nejakym praseti. at uz tuningovym nebo servisovym.
Avatar - kostey
kostey
proc myslis? ja si za 40 kupoval prave sierru Xr4i 2.0i DOHC 88kW (120PS) vybava: vyhrejvane predni okno, samosvornej diferak, predni okna v el., sibr, mlhovky, el. a vyhrivane zrcatka, 15" litaky a kdo vi co jeste a uz sni mam nalitanejch skoro 100 tis km a co se tyce oprav, tak jsem hned co jsem ji koupil vymenil silentbloky na predni naprave, predni kotouce a desticky, pak po 30ti tis jsem delal jsem repasi brzdicu. (pokud sierru tak ji kupujte s ABS brzdi 100x lip) Pak jsem jeste menil kardan, co trochu hazel pri rychlostech 150 - 160km/h pak az pri 70tis zas vymena kotoucu a desticek, cidlo na spinani vetraku, svicky, vzduchovej filtr, termostat a lambdu. A to je vsechno co jsem do ni nainvestoval. Na dalnici se sni da jezdit za 6.4l/100km ale ja vetsinou jezdim 140 - 160 a pri tehle rychlostech se dostanu na 7,6 Ted jsem jel do Skotska (2lidi)a s plne nalozenym autem (sklopeny sedacky a jen tak tak jsem videl zpetnym zrcatkem cestovni rychlosti tak 120 a spotrebu jsem mel 7,1 Pri rychlostech kolem 200 - 220 na dalnici si nikdy nevezme vic jak 10,5litru + kdyz si koupite sierru tak skocte na stranky www.fordsierra.cz a tam v diskuzi vzdycky vyresite kazdicky problem. dozvite se kde jsou dobry servisy, vrakace a na srazech se muzete seznamit se super lidma....

Nechci vam ji moc nutit, ale podle me neni lepsi volba...

(hlavne nekupujte wietnamsky auta)
Doporučuju Suzuki Swift😒br />
Výhody:

-nízka cena, za 40tis máš dobrej kus

-nízká spotřeba u 1.0 cca 5l u 1.3 cca 6,5.

-japonská spolehlivost

-1.3 Gti a 1.6 sedan mají velmi svižné motory

- zloděje to to nezajímá
Dej si pozor ať tě nepředjede nějakej japonec. Moc by ti totiž mohlo spadnout ego 😄

Mohlo by spadnou na úroveň tvého IQ, tedy až na zem.
Avatar - kostey
kostey
hele sorry, ja se te nechtel nejak dotknout, asi jsem to s tim utokem na japonce trochu prehnal... Tohle forum neni pro lidi co se sem chtej prijit hadat, ale bavit se o autech. Tak pojd, zakopem valecnou sekeru, a radsi mi rekni proc ses zastancem japonskejch aut?

Co se tyce me tak ja hlavne nemar rad maly japonce typu Aygo ale treba vsechny subaru, galanta a evo mi nevadej...
2 Kostey: Myslím, že ten Shift co má v popisu rozhodně není žádné prdítko jak Aygo. A co jsem měl možnost se svézt třeba litrovým tříválcem Daihatsu, tak tam taky žádné problémy při předjíždění nehrozí. To si nepleť s Fabkou HTP. >😁
Avatar - kostey
kostey
Residents: jo nazirusovi ta 1.3 asi pojede slusne, kdyt to je maly... a tech jeho 101koni s tim autem bude hejbat urcite vic nez mejch 120koni v XRku. Ale zas je to predohrab... ty ja moc rad nemam. ale proti gustu zadny dišputát. Me to vzdycky tahlo k vetsim autum s nahonem na * nebo 4x4, ted jsem se ale parkrat svezl v tom nejstarsim cliu, nebo nejstarsim citronu AX a zjistil jsem ze ty maly auta maj neco do sebe. ono to ma 700kg a i ty litrovy motory stim docela cvicej, kdyz jede clovek sam.
Sekera zakopána.

Japonce mám rád proto, co jste zde napsali. Dokážou i z malého auta s malým motorem udělat čiperné auto.

Jsem toho názoru, že rychlé auto nedělá (jenom)velký motor.

Další věc co má rád na japoncích je jejich spolehlivost a preciznost.

Jinak můj Swišt je přesně to co mám rád- třinácka která ujede dvoulitru😄
Za 40000,- bych nehledal nic konkretniho. Spis bych vzal sikovnyho mechanika, at vybere neco, co jeste par tisic km vydrzi, aniz by se to rozpadlo... Vic se asi za ty penize ani chtit neda 😞
Za 40 000 máš Swifta v dobrym stavu.

Je to nedoceněný auto, proto je daleko levnější než přecenovaný Golf atd.
no pridam osobni zkusenost ad japonci -

pred rokem jsem se potřeboval rozjezdit ....a vyjezdit se . A nechtelo se mi dávat za auto víc jak 40000 kč . No koupil jsem si Toyotu corolu LIFTBACK z roku 1991 ....najeto prý 125000km (no kdo ví ....vypadala dobře ten chlap ji kupoval ještě v Tuzexu ) . Hned jsem tam rubl LPG ....za 3/4 roku jsem najel 15000km ....mimo jine i letos do Chorvatska .....a nemel jsem s ní jediný problém .taková je moje zkušenost . Šlape jeko hodinky
Ten Swift by mě osobně moc zajímal. Máš s ním nějakou osobní zkušenost ? Koukal sem na inzeráty a vzhledem k výbavě super auto. Jak je to s hlučností v interieru, co je na voze více či méně spolehlivé atd. Jde to takhle napsat ? Dík moc
Takže swift:

zápory: Je to lehké auto, takže s bezpečností je to na štíru

slabé plechy rychle proreznou

spojka- spojka odchází rychle, obzláště u GTi.

tvrdší podvozek

trochu horší plasty v interiéru

Výhody😒br />
malé- výkonné motory. (nízká pojistka)

nízká spotřeba (dle motoru 4,5 až 6,5)

tvrdší podvozek má sportovnější charakter

nízká cena na trhu- lidi to moc neznaj, tak to nekupujou.

spolehlivost, v TUV na 17. místě

motorizace😒br />
1.0 39kw -nízká spotřeba, je to tříválec. jede velmi slušně (ujel Golfu 1.😄

1.3 8v 50kw jede dobře, táhne odspodu, nízká spotřeba (5,5 až 6,5)

1.6 16v 70 až 74 kw - jenom sedan, výborná akcelerace, spotřeba jako u 1.3, největší držák.

1.3 GTi malý ďábel, sportovní plasty, sedačky, tuhý podvozek. spotřeba normálně 7-8 l, když jedeš ostře i 12l.

Swift můžu doporučit, máme doma dva. A plánujeme asi za rok koupit třetího.
Osobně bych doporučoval VW Golf 2generace. V benzinu 1.3 či diesel.

Velmi spolehlivé auto za 25tis. Sice bez klima a elektriky, ale co chcete za

ty peníze.
Jezdit s takovym siditkem jako je swift za 12l/100km tak si to hodim :!:
Rene:

Za prve GTičko šidítko není, za druhé když stím jezdíš mezi 5000 až 7500 tis otáček, tak to žrát musí.

Když stím jedu normálně, vejdu se v klidu i do 7l.

A proč si myslíš že je to šidítko? Jenom proto že to má malej obsah?

Použij prosím rozumné argumenty, ne názvosloví z erotiky.
Avatar - kostey
kostey
ono ti to toci 7500? hele to je dobry! asi sem ty swifty fakt podcenoval. jak te tak posloucham tak to nebude ubec spatny auticko...
kostey:

Do 7500 točí GTi, normální 1.3 nevím. Ale znám maníka, co má GTi načipovaný a to mu točí 8600. Má tam přimo zavodní mapu od Suzuki Spor.

Jinak mě se Sierra dříve líbila, hlavně kvůli náhonu na zadek. Ale dneska jsou tu Sierry v hrozném stavu, sehant dobrý kus je zázrak.

PS:Jestli trochu znáš Subaru, tak Subaru Justy od roku 97 vyrábí Suzuki.

Jde vlastně o Suzuki Swift s 4x4 a nápisem Subaru vzadu na autě.
Avatar - kostey
kostey
no vidis, to stim subarkem sem nevedel. Co se tyce Sierr. Tak sehnat dobrej kousek je opravdu hodne tezky, ale porad to jde. ted si treba kamarad z klubu koupil 2.9i V6 rok 89 od nejakyho sedlaka, kterej to porad garazoval, skoro stim nejezdil, byl to snad prvni majiel a ted se to proste rozhodl prodat tomu kamaradovi. Chtel za to smesnejch snad 10tis. A to mozna jeste prehanim.(mozna totiz jen 7tis) Proste neskutecna cena. auto ma najeto snad 40tis kilasku a je proste jak novy. Ted stim tahnul podalnici audinu A4 ktery odeslo cidlo hladiny oleje a neslo to nastartovat tahnul ho jen kousek, ale nejak se pry zamyslel a najednou vidi na tachaci 150km/h (jel zrovna do kopce) a ani mu neprislo ze nekoho tahne...

Vlastnil jsem Taky 2.9 tahne suprove uz od nejakejch 1200ot, to se mi na tom aute libilo nejvic. lidi takovyhle auta nechtej kupovat kvuli povinnymu ruceni a spotrebe a ani se jim nedivim. Auto jsem po tejdnu daroval kamosovi, protoze jsem odjizdel do skotska a navic jsem mel v planu koupit Cossieho... Ta moje XR4i ma najeto uz 280tis kilaku a este ani nezacala zrat olej. (pokud nejezdim furt na 5000ot/min) a jsou i sierry ktery maj najeto 2x vic (i vic) a porad jezdej bez problemu. Ale o tom vi asi vic Residents

U sierr se nepovedly akorat motory 1.8TD, spatne se tam chladi posledni valec... za nejpovedenejsi povazuju prave 2.0 DOHC.
Svára měl nedávno čest jet v Sierře 2.0 D. Museli si ho půjčit, jelikož jim kiksnul Renault který měli jet do Maďarska. Kámoš co jim to půjčoval, jí nechal stát na parkovišti u Hypernovy. Jenom jim zavolal, že klíčky jsou "v kastlíku". Vůbec se o to nebál😄
2.0D neznám. Buď 2.3D což je držák neskutečný (motor Peugeot Idenor, původně nafťák Perkins). Svého času o něm tady psal PTD a ten s ním nalítal půl mega v pohodě. 2.0 je jen benzín DOHC.

kostey: Mě už sirka (1.8 TD) dojela, takže můžu potvrdit.
Oprava: je to 2.3D Věděl jsem že je to něco kolem dvoulitru- sám sem ho neviděl.
Nechtel jsem tady mym nazvem šidítko nikoho urazit tomu verte! Jen proste jsem odpurce mini aut. Jediny plus techto aut je ze je to prakticky do mesta. Minusu je podstatne vic. Mozna ze jako priznivce techto aut jich spoustu prehlizis. Ja mel tuhle nemoc taky takze to je v poradku.
Ja mam jako auto do mesta Mercedes 240TD ( touring diesel ), mimo mesta je to nesnesitelne line, ale na tachometru 160 dostanu a po Praze se typicky vozim za 8L... a ma to 4,75m! :-!

Swift? No, bal bych se v tom sedet, ale musim uznat ze je to z doslechu spolehlivy vozik. Ale ja ze sluzebniho Sharanu nebo soukromeho MB vzdy koukam i dozadu, protoze jsem si ho jednou v zpetnem zrcatku nevsiml... 8-s Zere pry skutecne 0,0 prd...

Ne! To je extrem, ja bych koupil neco nizsi stredni tridy: Escort, Astra, Golf... Vsude je toho mraky a soucastek je kolem taky dost. Benzin/diesel, Slaby/silny, Kombi/sedan/liftback/hatchback... tady je nejsirsi vyber! :-!

Za nejakych 40 000,- se daji sehnat od Mercedesu pekne sedany 240/300D... ale musis mit rad klasictejsi vzezreni a starosvetsky komfort, protoze za ty same penize uz jsou mnohem modernejsi male 190D nebo nastupce 240/300D, modely W124 250/300D. Levne ale ne vzdy tak dobre jsou "malobjemove" benziny 230E... 😉
Pokud by chtěl tazatel něco opravdu velikého byl by tu Chevy Lumina APV (nebo mutace Oldsmobile Silhouette ci Pontiac Trans-sport) Je to obrovský a neuvěřitelně pohodlný... Vepředu jsou dvě křesla (opravdu křesla jinak se to nazvat nedá) Má to silnej benzinovej motor (3.2 nebo 3.😄 a automat...prostě paráda...Nedávno jsem s ním jel na trase Praha-Brno-Praha (vezl jsem nějaký součástky a sebe) a naprostá pohodička. Člověk si sviští 130 a ani o tom neví... poslouchá si rádio a svět jde trochu mimo něj. Po cestě jsem vystupoval a nebyl jsem vůbec unavenej. Bylo to jako kdybych celou dobu ležel a pospával. Jediná nevýhoda, teda pro mne jako člověka zvyklého na manuál je to , že jsou tam jenom dva pedály brzda- plyn. Než jsem dojel na Chodov tak jsem chvilku ztvrdnul v koloně a několik prvních zabrždění bylo krizovejch (samozřejmě ža já blbec jsem sešlápl brzdu levou nohou :😉 )
No kdyby to nemělo takové šílené palby za povinné ručení (i po bonusech), tak by to nebylo špatný, ale i v plynu jsou to žraloci. To raději ty meďoury.
No jak to vemeš žraloci. Mám za to že je to šestivál s obsahem skoro 4 litry + automat.... Ten kolega co jsem to měl od něho půjčený s nim prej jezdí za deset...což se mi nezdá moc....

Více je taky tady [odkaz]
Zrovna toho Pontiaka Trans-sport vidím denodenně před domem. Má ho soused. Je to 3,6 l. Ale asi tak úsporný nebude, protože jsem ho ještě neviděl, že by tím jezdil (ještě má Scorpio 2,9, Nissan Sunny 1,4, Mondeo 2,5, Octávku 1,9TDI). Jinak ač nejsem rozhodně amerikofil, tak tyto vany se mě vždy líbíly.
No dyť řikam skoro čtyři litry... >😁

Tak to máš asi docela bohatýho souseda, když platí povinný ručení za auto s kterým nejezdí....

Já jsem docela vážně přemýšlel o tom, že pokud budu jezdit častěji na delší vzdálenosti (když jedu vždy jedu s nákladem) tak bych si ho koupil... a abych řekl pravdu, to auto mne absolutně zaujalo (vzhledově i technicky)
ja bych za ty prachy koupil opet jedine hyundai s-coupe.. ale blbe se shanej, je po nich docela poptavka ale nabidka nic moc a na inzeraty jsou to vestinou posledpovany a trikrat bourany pixly jeste na papirech z nakyho jinyho auta.. leda zajet do nemecka.. ale chce to jedine faceliftovany r.v. 1993+, ty jsou o dost lepsi, je to 1.5i - 65kW, s turbem nebo bez, motor vychazi z mitsubishi takze je to drzak... spotreba prima, vykon na 1.5 krasny, hodne zivy auticko, podvozek od lotusu, spolehlivy, kdyz vis kde shanet dily tak i ty se daj sehnat, spotrebni veci jsou vsude, a hnijou malo a kdyz uz, tak to postupuje hodne pomalu.. proto hodne schnily jsou podezrely (bouracky).. je to na dlouhy vypraveni, ale chce si ho projet a prohlednout! laska na prvni pohled! 😜 >😁 kdyztak dotazy smerovat na hyundaiclub.net.. 😉
to mi nejak z cele diskuze uteklo.
vetsina toho bude asi po meste, asi tak 30 % mimo