Nabízí mi pán takovéto auto. Máte někdo zájem?
Není to černý kousek v relativne puvodním stavu a nemá pán v Prelouci autodilnu???
Naprosto netuším, mám jen telefon a nevím kde. Ale asi ano, nemyslím si, že by byli v ČR dva.
M.
M.
Austine, co je to zac? Jak je to aspon stary?
Odhad asi 58 rok plus minus 5 let, dost rarita. Vim o dalsi rarite ale nemam UZ TO KAM DAVAT - Austin tzv. Landcrab, 1800 v kůži, jezdila na anglickém velvyslanectví do 1986 asi. Cena smesna, do 30 tis. ale znamena to do toho tak 150 tis. skočit. Což je dost.
Jednu ze svych raritek asi taky prodam - Austin Princess 1.8 + 2.0 motor OHC Leyland cena jednaní, stav hodně dobrý.
Jednu ze svych raritek asi taky prodam - Austin Princess 1.8 + 2.0 motor OHC Leyland cena jednaní, stav hodně dobrý.
Alexi toto je lepsi tema. Mám druhou. Čistě teoreticky by mohla být i na ty díly. Má doklady, jezdí. Ale je na ní 2 roky stará renovace, chce to jenom vychytat mouchy. Tahle je už 1100 ccm.
Nové témátko, konečně něco pořádnýho. Trošku navážu na starší diskusi: před několika lety jsem se zabýval renovací Škodovek a zbylo mi doma spousta dílů. Jedná se hlavně o věci na 130 RS, jde o původní skelet, motor, skříň, AL plechařinu, kola, spousty drobností, sedačky, originál světla a volant. Všechno je buď nové, motor po GO. Zájem? Nechte tady vzkaz.
Renovoval si pro závody historiků??? Z toho už se asi auto nepostaví. Jestli máš 13" kola(loukotě-kopretiny) ty bych potřeboval. Nebo na kolik přijde ta stavebnice (skelet, motor, skříň, AL plechařinu)??? Buď sem nebo na 1000mbx@centrum.cz
Rado
Rado
smudlo kola - dělítka máš ? jaký rozměr a za kolik by byla ?
Ještě jeden dpotaz. Máš k tý kastli papíry ?
papíry bohužel nemám, někde jsem psal, že se jedná o restíky: tzn. když prodat, tak všechno naráz. Na požádání pošlu seznam + ceny. Jenom bych naznačil takové lahůdky jako to, že motor je po Ruské zimě repasovaná 1400 a převodovka má viskošpéru.
smudlo to jsou pozůstatky po Agroteamu, nebo po kom ? Jestli to není teda tajné. Motor je originál-suchá klika, velký prsa s pumpou ? Jinak je to super. Možná bych věděl o někom kdo byto možná vzal celý. Kámoš má téměř před koncem renovace RS s papíry na ZAV historiků a chtěl by jezdit i soutěže. Jenže teď staví novou dílnu a tak nevím jak to bude s financema. Přes víkend s ním dám o tom řeč. Dej mi nějaký kontakt na tebe. Já mám firemní mejl, tak bych nerad. Možná koncem srpna pojedu do Rožnova domlouvat motor, tak bych se třeba stavil,(jestli jsem to pochopil, tak jsi ze Zlína ) jestli by to časově oboum - třem vyšlo a omrknul bych to.
pozůstatky po Agroteamu šmelí úplná mafie, do které nemáš šanci se finančně dostat. Patří jim třeba všechny tři 160RS. Původ auta není tajný, patřilo sourozencům Mahrovým, pokud se vyznáš, tak víš kolik uhodilo.
Jo je mi jasný o koho jde. Ale dej mi na sebe kontakt. * potřeboval bych vyhrát ve sportce, nevíš jaký budou čísla ve středu ? nebo i v něděli ? a bral bych to hned.
kontakt opakuji: l.slamecka@seznam.cz ( je taky naklofkaný v domečku u Wolffa a Hufa ). Myslím, že pokud to vemeš všechno, tak bysme docílili cen ve výši přijatelné ( v téhle oblasti samozřejmě ) . Drtivá většina věcí má svou historii, všechno je ovšem po repasi v režii zmíněných bratrů. Agregát je onen známý Mahrův originál 1.400ccm , na brzdě u Mucka nám dával 130PS, skříně Ti můžu nabídnout 2 vč. nových špér, loukotě jsou samozřejmost, atd.Lamináty nejsou nové, nýbrž původní ND, pak bych našel nádrž, ALU příčku do kufru, několik sad pístů, jako prémii můžeš dostat titanovou spojku nebo třeba volant zn. .....a dost, střádej barde, kdyžtak se ozvi.
Tak co bude? chceš to, nebo to byl jenom planý výkřik volajícího na poušti?
Ne nechci.
smudlo - chtěl bych, ale nemám na to, ten kámoš co má tu RS na ZAV staví novou dílnu a tak je taky vycukanej. Po dílech to prodat nechceš a tak je to pro mě zatím pasé. Pokud by se naskytly love tak se ozvu. Tedy pokud to ještě budeš mít.Toho 25 mi to časově nevyšlo a navíc jsem zjistil až po cestě já *, že mám baterii na nule.
pochop, nebudu takový soubor dílů dělit po komponentech, to by byla škoda.
smudlo: máš recht, já bejt na tvým místě tak to udělám jako ty. Pokud je to skoro celý auto, byť rozebraný, tak by bylo barbarsttví to rozprodat po dílech. Já jsem rozhodil sítě mezi známejma, tak se třeba někdo ozve nebo opravdu vyhraju v tej sportce já.
jak tak jezdim po veteranskych srazech, vidim ze jich jezdi dost. Jednu jsem videl letos v Roztokach, jednu v Klecanech - a ta mela i dost zajimavou ridicku 😃) I kdyz se do ni zakusovala rez (do MBX, ne do ridicky 😃), mela plastova zrcatka a vzadu vpravo stitek Skoda 1000 MB 😃 Rado, jak je to s tuhosti karoserie? Predpokladam ze boky jsou v pohode, ale co strecha, vzhledem k absenci stredniho sloupku? (Slecna nechala na sve strane stazene predni i zadni okno, vypadalo to fakt dobre....)
Alexi, nepamatuješ barvu, SPZ či model???
Střecha má žebírko, tý bych se nebál-spíš podlahy(i když mám tam ted funglovka+prahy, zdvihám to podložený na víc místech).
Tuhost kastle je MOŽNÁ jednou z příčin ukončení výroby (nebo taky hrubé výrobní nepřesnosti, anebo tento typ karoserie byl buržoazní přežitek, anebo finančně náročná výroba). Čert ví.
Střecha má žebírko, tý bych se nebál-spíš podlahy(i když mám tam ted funglovka+prahy, zdvihám to podložený na víc místech).
Tuhost kastle je MOŽNÁ jednou z příčin ukončení výroby (nebo taky hrubé výrobní nepřesnosti, anebo tento typ karoserie byl buržoazní přežitek, anebo finančně náročná výroba). Čert ví.
Podlě mě je Shelby Cobra velice zajímavé auto.Je to akorát jedna věc,která mě štve a to,že bude teď novější série Shelby Cobra II,která má být prý novější a rychlejší,ale mě se líbila více ta starší a klasická Shleby Cobra.
Problém ovšem je co si má člověk představit pod pojmem Shelby Cobra,jestli Ford Shelby Cobra nebo Shelby Cobru jako takovou jak ji známe nebo...Aut,které mají ve svém názvu Shelby Cobra si myslím,že jich se docela hodně a bude jich nadále přibývat.
Problém ovšem je co si má člověk představit pod pojmem Shelby Cobra,jestli Ford Shelby Cobra nebo Shelby Cobru jako takovou jak ji známe nebo...Aut,které mají ve svém názvu Shelby Cobra si myslím,že jich se docela hodně a bude jich nadále přibývat.
Shelby Cobra se vyrabela v Britanii v 60.letech pak to skoncilo a Ford pokracoval v USA a v r.2004 predstavil Shelby Cobru na autoshow tady v Detroitu. Po nem prisla znama Ford GT-40 a dnes se vyrabi v provedeni Cobra Mustang.
Odkazy:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
thyronx@seznam.cz (zamestnanec Ford Motor Co Detroit
Odkazy:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
thyronx@seznam.cz (zamestnanec Ford Motor Co Detroit
130 RS prodal strejda pred peti lety za 30 000,- v excelentnim stavu. Dozvedel jsem se to az po pul roce. Prodal ho nejakemu znamemu, co se vnem vzapeti vyboural.
Jinak pocitej MBXko tak 30 - 50t. podle stavu a RSko tak 100t. a vic. Kup si eRko.
Ted si za boha nevzpomenu co to presne bylo, ale myslim, ze prototyp kombiku Skodovky z 70/80tych let? Za 70 tis. pry slusny stav (byl v Annonci). Nebo S 422 cupe za 170t. Spatny ale nejsou ani Octavky, slusna 1000MB s panoramatickym sklem. Ty jsou zatim za slusnou cenu. Skoda, ze ted nemuzu zbytecne utracet... Navic u tehle aut je problem s mistem (na dily). 1202 Pick-up by taky nebyla k zahozeni. 😄
S tema papirama ted ale bude trochu problem, kvuli pojisteni...
Pick-upu se udelalo sice jenom nekolik set, ale vetsinu jich mela armada jako zalozku (MZ), kterou postupne (od 80tych let) prodavala. Problem je hlavne v tom, ze si je nakoupili lidi na vozeni cementu na chatu... Prodavaji se tak za 10-15 tisic. Potiz je ale s plechama a hlavne(!) se zadnima dverma, ktery zpravidla nejsou puvodni.
Jo, povinny ruceni je svinstvo. Nejvic me rozesmalo, ze pry vyhody kratkodobe odhlasit auto vyuziji hlavne majitele motocyklu. Zejmena Pionyri budou mit radost z podstatne uspory. 😃) A to MBXko je i 1100 - a to se vidi vic, i kdyz se jich vyrobilo zhruba stejne.
Tak to potom nechapu, co to bylo za odhadce. Uz ctyri nic moc Pick-upy jsem si byl prohlidnout, ale 10 - 15t. se mi zdalo moc. A o dvou vim, ze se jich dodneska majitele za ty penize nezbavili. Asi si koupim za ty prachy libovy STW.
Ta Octavka by ale urcite stala za to. Pristi rok si nejakou urcite poridim. Pocitam tak do 15 - 20ti tisic, kdyz nekapnu na nejakou takovouhle.
Takze - vyhody a nevyhody noveho zakona pro majitele starsiho auta, co s nim jede jednou za cas (z hlediska placeni pojisteni).
Nevyhody😒br />
1. Vystat nekolikahodinovou frontu na DI
2. Zaplatit 10,- a odevzdat SPZ a OTP
3. Tim padem nemoznost parkovat na pozemnich komunikacich (bez SPZ)
4. Chodit do pojistovny neustale menit smlouvu
5. Clovek, co jezdi dejme tomu o prazdninach a behem roku auto opravuje (zkusebni jizdy po oprave) toho vubec nevyuzije
Vyhoda: Plati o neco min.
Z toho vyplyva, ze majitel auta do 1350 ccm se na to vysere a nad 1350 ccm auto radsi odhlasi.
Problem je v tom, ze v prubehu prvnich osmi dnu pristiho roku musis ty znacky odevzdat (protoze to pujde prave az od 1.1.2000 a 8 nebo kolik dnu mas na nahlaseni zmeny), jinak Te policajti zastreli, protoze nemas uzavrenou na to auto smlouvu s pojistovnou.
Vzhledem k tomu, ze ale policajti maji v evidenci sami bordel, vyblejou data pro pojistovny az za unor (tj. v breznu), a do te doby budou prijimat znacky bez buzerace (kde je pojistka).
Tj. do konce unora se musi ta znacka odevzdat, nebo do konce roku zaplatit. Ale vzhledem k tomu, ze podle zakona je to do 8., tak tezko rict, jestli budou mit dost odvahy porusovat zakon a prehlizet prestupky.
A vzhledem k tomu, ze na tyhle kduby byla norma jeden eSTBak na deset lidi, tak Ti v tom pripadnem klubu nejaky *** prihlaseni auta na ty znacky tak znechuti, ze je lepsi se na to ***.