129 komentářů
zmulin
0
....a hurá přezouvat >😁
Přejít do diskuze
Ked uz sa tu o tom tak bavite, az by som si mal vybrat znova medzi alfou a hondou, tak by to bola urcite honda. Kludne aj starsia. Proste priebeh motora, ( aj u mensich objemou ) spolahlivost, spotreba a cena nahradnych dielou je kdesi uplne inde, ako u alfy. Nepoznam zatial nikoho, kto by bol nespokojny s tym, ze vlastni hondu. ( samozrejme, na kazdom aute sa casom objavi nejaka porucha, myslim tym, ze je ich rozhodne menej, ako u alf ) Alfu som kupoval srdcom, davno som ju chcel vlastnit. Skor ju beriem ako konicek, auto do mesta na "nakupy" to moc nieje. Pri kupe som rozmyslal trebarz aj nad golfom III, proste uplna klasika, jednoduchy motor, lacne nahradne diely... a hlavne spolahlivost. Golf vsak pre mna nie je nicim zaujimavy, motor klasika, proste tuctove auto. U hondy je zaujimavy aspon motor. Na priatelkinom klasickom civicu 1,5 Lsi, s jednobodovym vstrekom dokazem na 400m vytriafat nejeden dvojliter.
EGR ventil = Exhaust Gas Recycling - ventil, který má za úkol přepouštět část výfukových plynů do sání tak, aby docházelo k jejich druhotnému spalování. Je to jen ekologická záležitost, která má jinak samá negativa: otepluje nasávaný vzduch a ředí jej, čímž zlomkové množství kyslíku změřené debimetrem neodpovídá hodnotám nasávaným do válců. Takže jeho vyhozením člověk jen získá (klidnější běh, vyšší výkon), ale auto už nikdy nesplní emisní hodnoty výrobcem uváděné. U přeplňovaných motorů bývá i příčinou poklesu přetlaku v sání. Někdy po jeho odstranění dojde k mírnému nárůstu spotřeby paliva.
Ted
test bawa jsem na netu nenasel, ale tohle GT ma cas o pul sekundy horsi nez 330Cd (19.99)...
zeptam se i tady... nevite nekdo k cemu je presne egr ventil?? je potreba ho vymenit pokud je v haji nebo to neni tak dulezity???
zeptam se i tady... nevite nekdo k cemu je presne egr ventil?? je potreba ho vymenit pokud je v haji nebo to neni tak dulezity???
zmulin
Dyk tam žádný Báwo nebylo a ani sem nepostřehl,že by o něm mluvili :?:
Jinak okruh je to vostrej 😁
Jinak okruh je to vostrej 😁
Ted
zmuline, posta ti facha.
nicmene nasel jsem test naty trati DSF s imprezou GT, ktera tam od bawa dostala pul sekundy...218 koni podstatne lehci...proste impreza
[odkaz]
most je proti tomu letistni ranvej 😊
nicmene nasel jsem test naty trati DSF s imprezou GT, ktera tam od bawa dostala pul sekundy...218 koni podstatne lehci...proste impreza
[odkaz]
most je proti tomu letistni ranvej 😊
Rene Valnoha: O.k. v poho, to nebylo cílený, jen na vysvětlenou, že nesnážím záměrný a osobní lži a urážky tohoto typu mi vadí. A Hondou budu jezdit úplně klidně, třeba NSX by mě fakt neurazila. O rivalitu u mě zas tak moc nejde, protože nejsem vlastně dneska už na žádný straně. Že jsem měl Alfy rád - to jsem měl i Bawory (přeci jen ta vazba na zadní pohon za ty roky je citelná), ale nějak mě zklamaly dřív než ta Alfa. Ta si to ale o to víc vynahrazuje poslední dobou - upřímně bych si dneska asi víc vybral u BMW, protože přeci jen mají bohatší modelovou řadu. Je to ale skoro prašť jako uhoď. Teď už je to spíš opravdu o tý značkový náklonnosti než o nějakých faktech, protože ty auta jsou si čím dál podobnější.
Hele ja osobne proti tobe nic nemam. to ze te tady nekdo narknul z toho ze jezdis rejzi neni ani trosku muj problem. pokud jsem se neprehlidnul tak nic osobniho proti tobe nenapsal ani huml. to ze o tobe tady nekdo pise ze do toho nevidis netahej mezi to ze ja s humlem jsme na strane BMW a ty na strane AR. To je proste rivalita ktera nikdy neskonci. Asi jako sparta x slavia.
Už jsem se lekl, když jsem si přečet ten příspěvek od Zmulina o tom plkání a Hondě (nic proti H) . >😒] Jinak už asi 2 roky sleduju fórum na Alfa Romeo a Magica považuju za "Tátu Alfistů" ať se mu to líbí nebo ne 😁
Hele, nemáte pocit, že by to chtělo trochu gramotnosti? AR 155 Q4 jako vyrábí Honda, nebo co?
A nějak jsem si nevšiml, že bych Alfu 156 vynášel do nebes. Jak tu někdo psal - asi bych si ji koupil, kdybych si myslel, že je to tak super kára. Stačí vyhledat mý příspěvky o tom autě, hlavně ve verzi TS. Jo, a Alfy jsem míval hodně rád, ale dneska to jsou veteráni. Už několikrát jsem opakoval, že auto dle mýho gusta je Lancer Evo IX.
A co se týká teorie versus praxe - jsem absolventnem strojní průmyslovky v oboru diagnostika motorových vozidel a ČVUT Praha FSI. Pak jsem pracoval jako konstruktér v AZNP Kvasiny. Provozoval jsem 3 soutěžní vozy a jeden z nich jsem kompletně přestavěl. Za socialismu jsem se účastnil republikového přeboru v rally. Je pravda, že už cca 2 roky bydlím v bytě v Praze a od té doby se opravám aut nevěnuju, protože nemám kde.
Vím, že je tohle anonymní diskuse, kde si evidentně každej mele co mu právě slina na klávesnici ukápne, ale mohli jste si všimnout už dávno, že zásadně nelžu a nekecám.
Prosím, urážejte se laskavě vzájemně a mě vynechte. Nejsem žádná strana sporu. Mám na věc svůj názor a to, že s ním Huml a Valnoha nesouhlasí ještě snad není důvod k osobním impertinencím.
A nějak jsem si nevšiml, že bych Alfu 156 vynášel do nebes. Jak tu někdo psal - asi bych si ji koupil, kdybych si myslel, že je to tak super kára. Stačí vyhledat mý příspěvky o tom autě, hlavně ve verzi TS. Jo, a Alfy jsem míval hodně rád, ale dneska to jsou veteráni. Už několikrát jsem opakoval, že auto dle mýho gusta je Lancer Evo IX.
A co se týká teorie versus praxe - jsem absolventnem strojní průmyslovky v oboru diagnostika motorových vozidel a ČVUT Praha FSI. Pak jsem pracoval jako konstruktér v AZNP Kvasiny. Provozoval jsem 3 soutěžní vozy a jeden z nich jsem kompletně přestavěl. Za socialismu jsem se účastnil republikového přeboru v rally. Je pravda, že už cca 2 roky bydlím v bytě v Praze a od té doby se opravám aut nevěnuju, protože nemám kde.
Vím, že je tohle anonymní diskuse, kde si evidentně každej mele co mu právě slina na klávesnici ukápne, ale mohli jste si všimnout už dávno, že zásadně nelžu a nekecám.
Prosím, urážejte se laskavě vzájemně a mě vynechte. Nejsem žádná strana sporu. Mám na věc svůj názor a to, že s ním Huml a Valnoha nesouhlasí ještě snad není důvod k osobním impertinencím.
zmulin
Huml😜řekopával sem trochu poč a nějak mi blbne pošta,přišlo ti 31?Jinak tady asi budu.
Ted
na strankach mosteckyho autodromu jsou psany jen jizdy v rijnu...
tak nevim jestli to dopadne. chtelo by to jim brnknout....
zmuline, dej vedete, jestli se budes pohybovat v blizkosti Prahy nekdy mezi 4. a 12. listopadem...
tak nevim jestli to dopadne. chtelo by to jim brnknout....
zmuline, dej vedete, jestli se budes pohybovat v blizkosti Prahy nekdy mezi 4. a 12. listopadem...
Ted
to nebylo nic proti tobe. ja jsem se jen zhrozil nad myslenkou pronajmout si okruh... to by byla darda.
samozrejme mi nevadi, kdyz prijede vic lidi at uz divaku nebo zucastnenych 😊
aspon bude komu mavat pri viteznym kole 😁
samozrejme mi nevadi, kdyz prijede vic lidi at uz divaku nebo zucastnenych 😊
aspon bude komu mavat pri viteznym kole 😁
Já to nemyslel tak, že chci přijet a jezdit s váma po okruhu. Můj kombík ani já nemáme moc sportovní ambice. Spíš jsem mysel, že by třeba dorazili ještě nějací majitelé porovnávaných aut, aby to bylo objektivnější.
Ale je to vaše akce, samozřejmě.
Ale jsem zvědav, jak to dopadne no..
Ale je to vaše akce, samozřejmě.
Ale jsem zvědav, jak to dopadne no..
Ted
na pronajem okruhu zapomente, delaji se tam porad otevreny dny pro verejnost, ne?
No tak to je jina... >😁
Myslim, ze Goes opravdu presedlal k Honde. Ale jiste to taky nevim...
Myslim, ze Goes opravdu presedlal k Honde. Ale jiste to taky nevim...
zmulin
Ted jsem na autorevue mrknul a jedinej kdo me tam napadl byl pod nickem Goes,i kdyz nechapu jak je to mozny,protoze maj spolecny jediny pismeno,tak jsem je pravdepodobne zamenil.¨
Timto se Magicovi pripadne omlouvam :😉 !!!!
Timto se Magicovi pripadne omlouvam :😉 !!!!
Ahoj kluci! >😁
Bude ten váš závod veřejně přístupný? Třeba by se sjelo víc majitelů 330d a 156tek a tak byste mohli porovnat víc výsledků. A rozdělit náklady za pronájem okruhu..
A možná by přijela i nějaká Oktávka v TDičku, ta by vám rozhodila sandál, protože to je nejrychlejší kára na našich silnicích!
Ale teď zase vážně.
Nechcete k tomu přizvat někoho z redakce? Třeba by měli zájem napsat o vás článek? 8-s Já bych si ho určitě rád přečetl, už teď jsem zvědav jak to dopadne. Německý svalovec proti italské krásce..
Bude ten váš závod veřejně přístupný? Třeba by se sjelo víc majitelů 330d a 156tek a tak byste mohli porovnat víc výsledků. A rozdělit náklady za pronájem okruhu..
A možná by přijela i nějaká Oktávka v TDičku, ta by vám rozhodila sandál, protože to je nejrychlejší kára na našich silnicích!
Ale teď zase vážně.
Nechcete k tomu přizvat někoho z redakce? Třeba by měli zájem napsat o vás článek? 8-s Já bych si ho určitě rád přečetl, už teď jsem zvědav jak to dopadne. Německý svalovec proti italské krásce..
zmulin
Ja ho osobne vubec neznam,jenom pisu,cemu se na autorevue vubec nebranil(nekdy v lete)
Ze by se neco zmenilo?
Ze by se neco zmenilo?
Jinak Magica pokud vim na jinym servru odhalili,ze jezdi Hondou a plka.
Taky ho znam osobne a nejak mi neprijde, ze bych si splet Alfu s Hondou. Kord kdyz me v ni vez... :-!
Nez neco napises, tak si to zkus overit prosim... :😉
Taky ho znam osobne a nejak mi neprijde, ze bych si splet Alfu s Hondou. Kord kdyz me v ni vez... :-!
Nez neco napises, tak si to zkus overit prosim... :😉
znam napriklad velmi dobre jednoho cloveka kterej teoreticky vi o autech, motorech a predevsim elektronice opravdu hodne, ale prakticky nikdy nemel ruce od smiru a je rad ze si na pumpe dofoukne kola.
To nic proti magicovy to je jen pro priklad. Mezi teorii a praxi je sakra rozdil!
To nic proti magicovy to je jen pro priklad. Mezi teorii a praxi je sakra rozdil!
zmulin
Beaumont:Ta príhoda nepatrila Magicovi,pác
ani nevim kdo s tim z redakce jel,jenom sem nahodil nastin toho,jaky borci nam pisou testy,podle kterejch se tu pak dohadujem 😉
ani nevim kdo s tim z redakce jel,jenom sem nahodil nastin toho,jaky borci nam pisou testy,podle kterejch se tu pak dohadujem 😉
zmulin: hele, magica znám náhodou osobně a co on neví o autech, ani nestojí za vědění. Uznávám, že řídit jsem ho neviděl, ale jestli je v praxi jen z poloviny tak dobrej jako v teorii, tak by on mohl couvat, kdokoliv z nás jet dopředu a stejně by magic vyhrál.
zmulin
Nez pojede Alfou,tak mu osmahnu vajicka na cibulce,abych tam mel taky turbo >😁
Ted
JE JASNY, ZE HLADOVEJ JET NEMUZE...
MatuS, jaky jidla mas rad? muzou bejt stejky a humrici??
MatuS, jaky jidla mas rad? muzou bejt stejky a humrici??
neobjedname jeste nejakej slusnej catering aby ten testovaci pilot mel po vykonu co polknout?
vis aby jsme neco nezanedbali >😁
vis aby jsme neco nezanedbali >😁
nechce mi nekdo otestovat 330i?
to jsem vazne jeste neslysel...........................kupte novy gumy natankujte a ja vam ty auta otestuju
to jsem vazne jeste neslysel...........................kupte novy gumy natankujte a ja vam ty auta otestuju
zmulin
to Huml:Já bych to videl tak,ze nakoupime novy gumy,vyservisujem kary a natankujem plnou,pak to postavime klukum na start a pudem se zatim hadat nekam na pivo nez nam prijdou rict vysledky >😁 >😁
Ted
je to mezi mnou a zmulinem a je to o mosteckym okruhu. cekam na ten termin...
auto rozhodne nikomu nepujcuju, protoze IS 220d nechci 😁
bylo v uzsim vyberu, ale pak jsem se projel a ten motor je desivej. do 1800 otacek se nedeje vubec nic a kdyz rikam vubec tak tim myslim naprosto vubec nic... pak obrovskej narust kroutaku a hned je po vsem...
auto rozhodne nikomu nepujcuju, protoze IS 220d nechci 😁
bylo v uzsim vyberu, ale pak jsem se projel a ten motor je desivej. do 1800 otacek se nedeje vubec nic a kdyz rikam vubec tak tim myslim naprosto vubec nic... pak obrovskej narust kroutaku a hned je po vsem...
zmulin
Asi si nikdy nevidel zvedlou kapotu u Alfy a kde ma motor.Jinak nedotaciva by mela diky prednimu nahonu byt spis Alfa.Zadni nahon se ze svy podstaty stava z nedotacivyho pretacivy,ale vsechno je to jak rikas nastavenim podvozku.
Jinak Magica pokud vim na jinym servru odhalili,ze jezdi Hondou a plka.Coby byvaly zamestnanec AutoBildu-AutoTipu ,by mel spis fandit nemeckym vozum stejne jako cela redakce.Jinak pozdravuju jejich redakci a jednoho z jejich "reporteru" co si pucil VW LT s valnikem,aby si mohl odvyzt na chalupu drevo a vratil to cely obouchany,pac neumi couvat.Na zaklade takovyhle jizdy byl pak zverejnen test.Obrazek o urovni testmanu si udelejte sami :idea: :roll: 😁
Jinak Magica pokud vim na jinym servru odhalili,ze jezdi Hondou a plka.Coby byvaly zamestnanec AutoBildu-AutoTipu ,by mel spis fandit nemeckym vozum stejne jako cela redakce.Jinak pozdravuju jejich redakci a jednoho z jejich "reporteru" co si pucil VW LT s valnikem,aby si mohl odvyzt na chalupu drevo a vratil to cely obouchany,pac neumi couvat.Na zaklade takovyhle jizdy byl pak zverejnen test.Obrazek o urovni testmanu si udelejte sami :idea: :roll: 😁
Neznam presny pomer vahy u 330CD, ale vzhledem k narustu vahy oproti 320CI o 150kg si nemyslim, ze bude mit vetsi vahu na zadek. Leda by dif vazil tak ctrvt tuny.
Podívej se třeba zrovna na Alfu 156/159, obě mají přední nápravu nacpanou až někam k prahům a motor leží před ní. U BMW jsou obě nápravy umístěné tak vpředu, jak to jenom jde. Když vím, jakou změnu v chování může provést autobaterie přemístěná zpředu nahoře dolů do kufru, tak věřím tomu, že i těch pár cm bude na poměru hmotností dost znát. Prostě ten převis vzadu dělá ten "zázrak" a že diferák bude u 500Nm motoru rozhodně bytelnější než u dvoulitru, je víc než jasné. Ta protivná nedotáčivost, kterou má magic u BMW tak nerad, je u BMW způsobená ne koncepcí, ale především geometrií, především odklony kol.
Ten test na tom okruhu by mě moc zajímal, ale magic, ač Alfu 156 vyzdvihuje do nebes, tak si ji nepořídil 😊
Podívej se třeba zrovna na Alfu 156/159, obě mají přední nápravu nacpanou až někam k prahům a motor leží před ní. U BMW jsou obě nápravy umístěné tak vpředu, jak to jenom jde. Když vím, jakou změnu v chování může provést autobaterie přemístěná zpředu nahoře dolů do kufru, tak věřím tomu, že i těch pár cm bude na poměru hmotností dost znát. Prostě ten převis vzadu dělá ten "zázrak" a že diferák bude u 500Nm motoru rozhodně bytelnější než u dvoulitru, je víc než jasné. Ta protivná nedotáčivost, kterou má magic u BMW tak nerad, je u BMW způsobená ne koncepcí, ale především geometrií, především odklony kol.
Ten test na tom okruhu by mě moc zajímal, ale magic, ač Alfu 156 vyzdvihuje do nebes, tak si ji nepořídil 😊
já bych to viděl na: Stejný ráfky, stejný gumy... a 20 nezávislých řidičů. A pokud na prvních 10 místech ze 40 jízd (2*40 - každej řidič odjede s autem např 5+5vostrejch kol najěky seznamovací) bude BMW tak uznám, že je 330cD rychlejší.
+ ještě by to chtělo třeba 10 různejch okruhů 😊
+ ještě by to chtělo třeba 10 různejch okruhů 😊
matuS
kazdy z nich pojde svojim autom, takze to nebude suboj aut ale vodicskych schopnosti...
cize vysledok bude opat nic nehovoriaci.
Relevantny vysledok by bol, keby napr obaja pozicali svoje auto mne, a siel by som s nim ja. Nehovorim, ze som okruhovy vodic, ale tymto bude vodic eliminovany a ukaze sa, ktore auto ide lepsie 😊
Ale kedze sa jedna o rozdielne koncepcie, tak tento vysledok opat nebude uplne relevantny, lebo napr mozem mat problem so zadnym nahonom, takze budeme potrebovat este dalsich 2 vodicov. Ked teda spravime 3 vodici napr po dve jazdy, tak to uz budu relevantne vysledky.
co vy na to? Benzin/naftu si zaplatim 😁
cize vysledok bude opat nic nehovoriaci.
Relevantny vysledok by bol, keby napr obaja pozicali svoje auto mne, a siel by som s nim ja. Nehovorim, ze som okruhovy vodic, ale tymto bude vodic eliminovany a ukaze sa, ktore auto ide lepsie 😊
Ale kedze sa jedna o rozdielne koncepcie, tak tento vysledok opat nebude uplne relevantny, lebo napr mozem mat problem so zadnym nahonom, takze budeme potrebovat este dalsich 2 vodicov. Ked teda spravime 3 vodici napr po dve jazdy, tak to uz budu relevantne vysledky.
co vy na to? Benzin/naftu si zaplatim 😁
Nevim nevim,ale zrovna tyhle dvě auta bych viděl na remízu.Nějaký rozdíl tam bude,ale myslim,že celkem zanedbatelný a hlavně si netroufnu tipnout v čí prospěch či neprospěch.Jestli ten rozstřel uděláte,tak sem hodte výsledek.
Ted
zkus teda sehnat termin na mosteckym okruhu...
a doufam ze mluvime o seriovejch autech na seriovejch kolech se seriovym motorem...
ja to chipovat nechci 😊
a doufam ze mluvime o seriovejch autech na seriovejch kolech se seriovym motorem...
ja to chipovat nechci 😊
zmulin
Ok,mě by to docela zajímalo a pokud to vyjde,tak bych to tady klidně zveřejnil.Sice i to bude částečně subjektivní,ale v reálnym provozu to tak je taky 😉
Ted
zmuline, fajn
pokud do toho des, sejdeme se v moste a pridal bych aspon 2000 motivacni sazku. co ty na to?
jel bych na dve kola aby se rozlozila ma udajna vyhoda na rozjedu.
v CR budu od 3. do 12. listopadu
😊
pokud do toho des, sejdeme se v moste a pridal bych aspon 2000 motivacni sazku. co ty na to?
jel bych na dve kola aby se rozlozila ma udajna vyhoda na rozjedu.
v CR budu od 3. do 12. listopadu
😊
zmulin
Chvilku tu nejsem a koukam,že se to tu rozjelo :shock:
Humle ty si zase vostrej.To je jasný,že máme nesrovnatelný auta,protože to moje je hezčí 😉
Jinak bych spíš hledal nějaký klasický okruhový měření.Tady na 20s jestli to bylo s pevnym startem,tak to vypovídá jedině o dobrejch rozjezdovejch schopnostech různejch typů aut,nebo naopak o zaváhání řidičů,takže o ničem.Najděte mi sprint,losí test a okruh a pak se má cenu o něčem bavit.
S tim mazákem co dá piloty F1 mě to docela dostalo(tim rozhodně nechci rozpoutávat debatu o tom,jestli zrovna piloti F1 jsou nejlepší řidiči na světě) 😁
Humle ty si zase vostrej.To je jasný,že máme nesrovnatelný auta,protože to moje je hezčí 😉
Jinak bych spíš hledal nějaký klasický okruhový měření.Tady na 20s jestli to bylo s pevnym startem,tak to vypovídá jedině o dobrejch rozjezdovejch schopnostech různejch typů aut,nebo naopak o zaváhání řidičů,takže o ničem.Najděte mi sprint,losí test a okruh a pak se má cenu o něčem bavit.
S tim mazákem co dá piloty F1 mě to docela dostalo(tim rozhodně nechci rozpoutávat debatu o tom,jestli zrovna piloti F1 jsou nejlepší řidiči na světě) 😁
a tahat sem do diskuze o seriovych autech zavodni okruhovy specialy...
to snad nemyslis vazne...
Myslim, kdyz je BMW o tridu lepsi jak tu tvrdis, proc tomu neodpovidaji vysledky ETCC/WTCC za ucasti obou tovarnich tymu... Oproti treba DTM jde temer o "seriovy" podvozky.
BMW ma diky pohonu zadnich kol a snaze o rozlozeni hmotnosti 50/50 vetsi hmotnost vzadu na zadni naprave
Ted cituju presne. 😉
Neznam presny pomer vahy u 330CD, ale vzhledem k narustu vahy oproti 320CI o 150kg si nemyslim, ze bude mit vetsi vahu na zadek. Leda by dif vazil tak ctrvt tuny. >😒]
zmineny mereny a publikovany vysledky vyznivaji jasne pro 330CD vase subjektivni nazory maji ale zasadne vetsi vahu...
Subjektivni to bude vzdycky do ty doby, nez se to za srovnatelnych podminek vyzkousi primo na mosteckym okruhu...
Nicmene nema diskutovat takovou dobu nad tim, nad cim by clovek v knajpe mavnul rukou po prvnim pivku a kecalo by se o necem jinym...
Kord kdyz ta "diskuse" tady uz se zvrhla opet na tema BMW je nejlepsi na svete...
to snad nemyslis vazne...
Myslim, kdyz je BMW o tridu lepsi jak tu tvrdis, proc tomu neodpovidaji vysledky ETCC/WTCC za ucasti obou tovarnich tymu... Oproti treba DTM jde temer o "seriovy" podvozky.
BMW ma diky pohonu zadnich kol a snaze o rozlozeni hmotnosti 50/50 vetsi hmotnost vzadu na zadni naprave
Ted cituju presne. 😉
Neznam presny pomer vahy u 330CD, ale vzhledem k narustu vahy oproti 320CI o 150kg si nemyslim, ze bude mit vetsi vahu na zadek. Leda by dif vazil tak ctrvt tuny. >😒]
zmineny mereny a publikovany vysledky vyznivaji jasne pro 330CD vase subjektivni nazory maji ale zasadne vetsi vahu...
Subjektivni to bude vzdycky do ty doby, nez se to za srovnatelnych podminek vyzkousi primo na mosteckym okruhu...
Nicmene nema diskutovat takovou dobu nad tim, nad cim by clovek v knajpe mavnul rukou po prvnim pivku a kecalo by se o necem jinym...
Kord kdyz ta "diskuse" tady uz se zvrhla opet na tema BMW je nejlepsi na svete...
Ted
teprve ted jsem si vsim toho dole...
vzhledem k tomu, ze nurburgring je hodne rychlej okruh neni mozny aby 1.9 jtd dostala 330cd, ta zminka o spolehlivosti spis napovida o tom, ze doslo k nejaky technicky zavade...
vzhledem k tomu, ze nurburgring je hodne rychlej okruh neni mozny aby 1.9 jtd dostala 330cd, ta zminka o spolehlivosti spis napovida o tom, ze doslo k nejaky technicky zavade...
a že silnější motor(jedinej tvuj argument co se týče parametrů) neznamená nutně rychlejší auto...
Navíc charakter toho závodu je jednoznačně nastaven tak, aby minimalizoval chyby měření a subjektivní pocity, přesně jak popisuje kolega lewko.
Já osobně jsem si myslel, že to je zcela jasné tohleto, ale jak vidím tak ne...
já nevim, ty se držíš axiomu, že 156 a 330c jsou auta nesrovnatelná. Ano, nesrovnatelá cenou, imagem, koncepcí a vůbec určením.
ale z hlediska jízdních prarametrů( krom silnějšího motoru a charakteru benzinxdiesl - ale nezapomen,,156 je pořád o téměř 300kg lehčí!) to přece jde srovnávat, nevim co je na tom tak nepochopitelného, a přesně ze stejného důvodu tu hrají věci níže popisované velkou roli!To ostatně ve všech testech...
Jediná možnost jak se alespoň přblížit je: Opakovaná měření, a množství měřených parametrů...ono ve skutečnosti nejde nic změřit přesně uplně, aby to odpovídalo realitě. I ty nejpřesnější laboratorní výsledky čehokoliv se jen skutečnosti blíží, sice nekonečně přesně, ale i tak se dají napadnout...
Aneb jak řekl Einstein: Vše je relativní...proto vyhrávájí auta s velkým kufrem
Navíc charakter toho závodu je jednoznačně nastaven tak, aby minimalizoval chyby měření a subjektivní pocity, přesně jak popisuje kolega lewko.
Já osobně jsem si myslel, že to je zcela jasné tohleto, ale jak vidím tak ne...
já nevim, ty se držíš axiomu, že 156 a 330c jsou auta nesrovnatelná. Ano, nesrovnatelá cenou, imagem, koncepcí a vůbec určením.
ale z hlediska jízdních prarametrů( krom silnějšího motoru a charakteru benzinxdiesl - ale nezapomen,,156 je pořád o téměř 300kg lehčí!) to přece jde srovnávat, nevim co je na tom tak nepochopitelného, a přesně ze stejného důvodu tu hrají věci níže popisované velkou roli!To ostatně ve všech testech...
Jediná možnost jak se alespoň přblížit je: Opakovaná měření, a množství měřených parametrů...ono ve skutečnosti nejde nic změřit přesně uplně, aby to odpovídalo realitě. I ty nejpřesnější laboratorní výsledky čehokoliv se jen skutečnosti blíží, sice nekonečně přesně, ale i tak se dají napadnout...
Aneb jak řekl Einstein: Vše je relativní...proto vyhrávájí auta s velkým kufrem
huml76: To je právě omyl. 147 má společnáho se 156 víc než si myslíš. Až na rozměry a menší hmotnost( ale zdaleka ne výrazně) a design, je to téměř totožné auto (teda jasně, 2.0JTS tam nedávaj, jen 2.0TS, ale chtěl jsem spíš ukázat na kvality podvozké koncepce - že i 1.9JTD porazila 330D)
Ted
proste je na case priznat, ze vas prekvapilo, ze 330cd dostalo R32, focus RS, audi S3 a 156 GTA a ze jste ho pravdepodobne trochu podcenili, protoze to jsou auta mimo dosah 156 2.0 JTS...
ale to zrejme neni mozny ocekavat...
a vubec tady nejde o boj BMW x AR, ani o boj koncepci
156 je nesporne dobry auto co se tyce jizdnich vlastnosti.
presto... zabila tucnaka 😁
ale to zrejme neni mozny ocekavat...
a vubec tady nejde o boj BMW x AR, ani o boj koncepci
156 je nesporne dobry auto co se tyce jizdnich vlastnosti.
presto... zabila tucnaka 😁
Ted
to beru v pripade srovnatelnych aut. 330CD a 156 2.0JTS jsou auta nesrovnatelna...
Celkom ma zaujala debata ktora sa tu rozputala ale skor z matematickej stranky. Ono totiz nie je lahke nieco dopracovat sa k nejakemu serioznemu vysledku na zaklade "nejakych" testov.
V prvom rade totiz 20s je celkom nevhodne zvoleny casovy interval na nejake merania. Je to totiz malo. Pri priemernej statistickej odhylke +-3 percenta je to +- 0,6 s co je celkom vela nakolo do absolutneho rozdielu 1.2 s (co je 0,6*2) sa vojde vacsina aut.
Dalej by ma velmi zaujimal system merania casu. kolko okruhov sa jazdi, ako sa priemeruju casy (ci je to jednoduchy aritmeticky priemer, harmonicky priemer...) Ci sa striedaju piloti, ci maju auta obute rovnake pneumatiky na rovnakych rafikoch, pocet najazdenych km... a pod. Toto su absolutne kriticke parametre, ktore ak by boli rovnake, by nam dali aspon nejaky objektivny vysledok.
Ak sa testuju auta seriove, t.j. tak ako ich importer poskytol, s roznym poctom najazdenych km, na roznych rafoch a gumach, tak vysledky su na tak kratkom casovom useku absolutne subjektivne...Znamena to ze ich realna vypovedna hodnota je...prinajlepsom "velmi nizka".
Vas spor Alfa 156 2,0 JTS vs. BMW 330 Cdi moze rozhodnut iba priame porovnanie na okruhu na tych istych gumach a rafoch. Aj tak bude meranie velmi subjektivne, vzhladom na nasledujuce faktory: pocet najazdenych km, momentalny technicky stav vozidiel, jazdecky styl pilotov, aktualne podmienky na trati....
Teda aj keby ste si to v Moste rozdali jedine co by to prinieslo by bolo: "Ja v mojom aute porazim teba v tvojom aute". Ziadne 156 vs 330 😉
dik...
V prvom rade totiz 20s je celkom nevhodne zvoleny casovy interval na nejake merania. Je to totiz malo. Pri priemernej statistickej odhylke +-3 percenta je to +- 0,6 s co je celkom vela nakolo do absolutneho rozdielu 1.2 s (co je 0,6*2) sa vojde vacsina aut.
Dalej by ma velmi zaujimal system merania casu. kolko okruhov sa jazdi, ako sa priemeruju casy (ci je to jednoduchy aritmeticky priemer, harmonicky priemer...) Ci sa striedaju piloti, ci maju auta obute rovnake pneumatiky na rovnakych rafikoch, pocet najazdenych km... a pod. Toto su absolutne kriticke parametre, ktore ak by boli rovnake, by nam dali aspon nejaky objektivny vysledok.
Ak sa testuju auta seriove, t.j. tak ako ich importer poskytol, s roznym poctom najazdenych km, na roznych rafoch a gumach, tak vysledky su na tak kratkom casovom useku absolutne subjektivne...Znamena to ze ich realna vypovedna hodnota je...prinajlepsom "velmi nizka".
Vas spor Alfa 156 2,0 JTS vs. BMW 330 Cdi moze rozhodnut iba priame porovnanie na okruhu na tych istych gumach a rafoch. Aj tak bude meranie velmi subjektivne, vzhladom na nasledujuce faktory: pocet najazdenych km, momentalny technicky stav vozidiel, jazdecky styl pilotov, aktualne podmienky na trati....
Teda aj keby ste si to v Moste rozdali jedine co by to prinieslo by bolo: "Ja v mojom aute porazim teba v tvojom aute". Ziadne 156 vs 330 😉
dik...
Ted
ano, ted jsem to videl...
nechapu jaky to ma vliv na nasi diskuzi?? 147 a 118d jsou trochu jina auta..
samozrejme vim, ze R32 je haldex ale jak ukazuje ten odkaz na srovnani se 130i funguje velmi dobre, zatimco 156 GTA je co se tyce trakce mizerny auto....
nechapu jaky to ma vliv na nasi diskuzi?? 147 a 118d jsou trochu jina auta..
samozrejme vim, ze R32 je haldex ale jak ukazuje ten odkaz na srovnani se 130i funguje velmi dobre, zatimco 156 GTA je co se tyce trakce mizerny auto....
aha, tak se omlouvám, muj dřívější příspěvek nebyl zobrazen, a nebo jsem se spletl a házel ty odkazy jinam...
takže:
[odkaz]
takže:
[odkaz]
Huml76😒br />
Mno já nevim, tak ty když neklikáš na naše odkazy, tak proč my máme koukat na ty tvoje?Když mi napíšeš, že nevíš, že jsem ti tu házel odkaz, tak to je pak smutný...dost to napovídá, že nas moc nečteš, nebo číst nechceš. Mrkni se na to co jsem tu (2x) házel o tom novinářskym závodě...nejni snad problém si to najít.
Tvrzení proti tvrzení...
Ten fifthgear je každopádně zajímavej...
Mno já nevim, tak ty když neklikáš na naše odkazy, tak proč my máme koukat na ty tvoje?Když mi napíšeš, že nevíš, že jsem ti tu házel odkaz, tak to je pak smutný...dost to napovídá, že nas moc nečteš, nebo číst nechceš. Mrkni se na to co jsem tu (2x) házel o tom novinářskym závodě...nejni snad problém si to najít.
Tvrzení proti tvrzení...
Ten fifthgear je každopádně zajímavej...
Ted
takze jen pro shrnuti...
zmineny mereny a publikovany vysledky vyznivaji jasne pro 330CD vase subjektivni nazory maji ale zasadne vetsi vahu...
😁
zmineny mereny a publikovany vysledky vyznivaji jasne pro 330CD vase subjektivni nazory maji ale zasadne vetsi vahu...
😁
Ted
na dnesni rano jsem se tesil....😁
1) takze zatimco subjektivni hodnoceni losiho testu je naprosto smerodatny na hodnoceni jizdnich vlastnosti, DSF okruh (pro magica ten okruh s casy kolem 20s) je jasne nemeritelny, respektive cirou nahodou nebo zamernou manipulaci opet vysel v neprospech alfy, navic mam silny pocit, ze jde o letme kolo (prosim o opreveni pokud to tak neni). Top gear je ten druhy okruh a casy kolem 1😁0 uz nemaji co delat s rozjezdem (tam je pevny start). poradi na obou okruzich je temer stejne (asi se na alfu domluvila cela Evropa). Zejmena okruh DSF je uzounky a technictejsi uz byt nemuze. Top gear okruh ma je opet utazenejsi nez Most, tak nevim na co se tady porad nekdo vymlouva.
2)156 GTA a R32 stejny auta??? no to snad ne.... R32 je ctyrkolka Magicu... navic hodne povedeny auto
Harous😒br />
ta diskuze se zabyva zejmena srovnanim 330cd a 156 2.0JTS diky zmulinovym vykrikum jak je to v Moste jasny...
nebranil bych se srovnani s 2.4JTD, ale nema cenu to ted zase odvadet jinam
a tahat sem do diskuze o seriovych autech zavodni okruhovy specialy...
to snad nemyslis vazne...
to mi pripomina argument naftofanatiku, ze nafta je lepsi, protoze Audi vyhrala s naftou Le Mans... a nikoho nezajima, ze mely desetkrat vetsi rozpocet nez ostatni tymy
co se tyce rozlozeni hmotnosti, napsal jsem😒br />
BMW ma diky pohonu zadnich kol a snaze o rozlozeni hmotnosti 50/50 vetsi hmotnost vzadu na zadni naprave
a za tim si stojim. prosim citovat presne..
nikdo se nevyjadril k memu poslednimu odkazu na srovnani koncepci pohonu... shodou okolnosti tam byla 156 a trojkovy bawo a jedina 156 zabila tucnaka...
jsem zklamany, cekal jsem, ze budete plivat ohen 😁
1) takze zatimco subjektivni hodnoceni losiho testu je naprosto smerodatny na hodnoceni jizdnich vlastnosti, DSF okruh (pro magica ten okruh s casy kolem 20s) je jasne nemeritelny, respektive cirou nahodou nebo zamernou manipulaci opet vysel v neprospech alfy, navic mam silny pocit, ze jde o letme kolo (prosim o opreveni pokud to tak neni). Top gear je ten druhy okruh a casy kolem 1😁0 uz nemaji co delat s rozjezdem (tam je pevny start). poradi na obou okruzich je temer stejne (asi se na alfu domluvila cela Evropa). Zejmena okruh DSF je uzounky a technictejsi uz byt nemuze. Top gear okruh ma je opet utazenejsi nez Most, tak nevim na co se tady porad nekdo vymlouva.
2)156 GTA a R32 stejny auta??? no to snad ne.... R32 je ctyrkolka Magicu... navic hodne povedeny auto
Harous😒br />
ta diskuze se zabyva zejmena srovnanim 330cd a 156 2.0JTS diky zmulinovym vykrikum jak je to v Moste jasny...
nebranil bych se srovnani s 2.4JTD, ale nema cenu to ted zase odvadet jinam
a tahat sem do diskuze o seriovych autech zavodni okruhovy specialy...
to snad nemyslis vazne...
to mi pripomina argument naftofanatiku, ze nafta je lepsi, protoze Audi vyhrala s naftou Le Mans... a nikoho nezajima, ze mely desetkrat vetsi rozpocet nez ostatni tymy
co se tyce rozlozeni hmotnosti, napsal jsem😒br />
BMW ma diky pohonu zadnich kol a snaze o rozlozeni hmotnosti 50/50 vetsi hmotnost vzadu na zadni naprave
a za tim si stojim. prosim citovat presne..
nikdo se nevyjadril k memu poslednimu odkazu na srovnani koncepci pohonu... shodou okolnosti tam byla 156 a trojkovy bawo a jedina 156 zabila tucnaka...
jsem zklamany, cekal jsem, ze budete plivat ohen 😁
najdete jedinej okruhovej test, kde se 156/159 (hlavne rakotovy 2.0JTS) aspon priblizi k 330cd...
Ne teda 2.0JTS a 3.0D, ale jinak se staci podivat na poslednich par let ve ETCC/WTCC. Vim ze to jsou zavodni auta, ale jen to potvrzuje, ze to neni tak jednoduchy. Obcas kolem sebe slysim nazory, ze Zigulik bude rychlejsi nez Alfa, protoze ma prece zadni nahon... 😉
Jinak se mi nezda pomer vahy 50/50 u 330CD. U 320Ci mozna, ale kde je teda ten rozdil 150kg? Nebo ma ten diesel vzadu zavazi? 😜
Osobne by me samnotnyho zajimalo porovnani ne jen tech dvou, ale techto ctyr aut v tom Moste😒br />
AR 156 2.0JTS
AR 156 2.4JTDm
BMW 318Ci
BMW 330CD
Ne teda 2.0JTS a 3.0D, ale jinak se staci podivat na poslednich par let ve ETCC/WTCC. Vim ze to jsou zavodni auta, ale jen to potvrzuje, ze to neni tak jednoduchy. Obcas kolem sebe slysim nazory, ze Zigulik bude rychlejsi nez Alfa, protoze ma prece zadni nahon... 😉
Jinak se mi nezda pomer vahy 50/50 u 330CD. U 320Ci mozna, ale kde je teda ten rozdil 150kg? Nebo ma ten diesel vzadu zavazi? 😜
Osobne by me samnotnyho zajimalo porovnani ne jen tech dvou, ale techto ctyr aut v tom Moste😒br />
AR 156 2.0JTS
AR 156 2.4JTDm
BMW 318Ci
BMW 330CD
O tom, že by Lancer Evo IX byl vpředu jsme nevyslovil pochybnost. Spíš právě naopak!
Koukám, že to tu vypadá pořád stejně 😁
Magic, kterej ještě před pár měsíci označil test DSF jako naprosto směrodatný a uznale pokyvujíce hlavou ukazoval prstíčkem na to EVO vpředu, najednou tvrdí, že je to totální nesmysl.
Můj názor ke 130i je takový, že podle mě hatchback zadokola s 265 koňma, auto na hraní, bez samosvornýho diferáku prostě zbytečně ztrácí a nechápu, proč to BMW dělá takhle, teda takhle blbě.
Magic, kterej ještě před pár měsíci označil test DSF jako naprosto směrodatný a uznale pokyvujíce hlavou ukazoval prstíčkem na to EVO vpředu, najednou tvrdí, že je to totální nesmysl.
Můj názor ke 130i je takový, že podle mě hatchback zadokola s 265 koňma, auto na hraní, bez samosvornýho diferáku prostě zbytečně ztrácí a nechápu, proč to BMW dělá takhle, teda takhle blbě.
huml76: člověče, celkem občas působíš velmi rozumně, ale jak přijde na AR versus BMW, tak mi přijde, že díky své jedné negativní zkušenosti prostě chyněš nějaký černý brejle nebo co a blbneš.
1. v tom TopGeearu vidím, že první předohrab zajel čas 20,06 s. Při předpokladu pevnýho startu můžeme dál předpokládat, že na rozjezdu ztratí předohrab něco kolem 0,7 s, takže 20,06-0,7=19,36s. Znamená to tedy, že vlivem startu byl na trati Focus RS rychlejší než BMW M3 CSL? A AR 156 GTA měla čas 20,47-0,8=19,67, takže byla jen o fous pomalejší než Lancer Evo VIII? A TT Quattro, kterýmu nabančila kdykoliv a kdekoliv i moje 10letá Delta HF bylo 10. nejrychlejší? A naprosto srovnatelný auta jako Golf 32 a 156 GTA mají tak rozdílný časy??? To by AR musela jet na zimákách v létě a RS32 na závodních slickách, aby bylo vůbec možný takový rozdíl na 20 s vůbec naměřit. A to nemluvím o tom, že na 20 s čase porovnávat setiny nebo desetiny je prostě chyba měření, vliv povětrnostních podmínek, vliv jezdce - zkrátka JE TO OPRAVDU ABSURDNÍ NESMYSL A NEMÁ CENU SE TÍM VŮBEC ZABÝVAT - DOPORUČUJI VZÍT JAKO AXIOM. TOP GEAR PROSTĚ NE!!!
2. AR 156 a AR 159 jsou NAPROSTO ODLIŠNÁ AUTA!!! Zatímco 156 je pružné, lehké a ovladatelné autíčko, 159 je těžká neohrabaná kráva - je to Baworák s předním pohonem a lepším řízením + brzdama. Tvoje 330 Cd naloží jakýýkoliv 159 v podstatě za jakýchkoli podmínek obrovkou nálož. U 156 a zvlášť třeba v Mostě, je ale situace úplně jiná. Jediný, jak zjistit výsledek je vyzkoušet to.
3 Pokud mají auta v Mostě na letmý kolo čas do 0,5 s, tak jsou podle mě prakticky srovnatelný, protože je to výsledek za nějakých specifikovaných podmínek. Jejich změna může výsledek obrátit (řidič, pneumatiky, momentální tech. stav, atd.)
4. Alfy celkem pravidelně vyhrávají drtivou většinu novinářských srovnávacích podniků - ať už jde o rychlostní sprinty nebo o vytrvalostní podniky. Mrkni se na nějaký Alfácký stránky - určitě se tam s tím budou chlubit. Myslím, že kvalitu podvozků u 147/156/GT nepopírají snad ani Němci a raději se soustředí na plasty v interiéru apod. To, že u nás Fiat nemá prakticky žádnou mediální masírku (protože mu za to nestojíme) ještě neznamená, že žádný výsledky neexistují. Já je jen neviduju, protože bych si ze současné nabídky AR nevybral ani kolo, takže mě ta firma nějak nezajímá.
1. v tom TopGeearu vidím, že první předohrab zajel čas 20,06 s. Při předpokladu pevnýho startu můžeme dál předpokládat, že na rozjezdu ztratí předohrab něco kolem 0,7 s, takže 20,06-0,7=19,36s. Znamená to tedy, že vlivem startu byl na trati Focus RS rychlejší než BMW M3 CSL? A AR 156 GTA měla čas 20,47-0,8=19,67, takže byla jen o fous pomalejší než Lancer Evo VIII? A TT Quattro, kterýmu nabančila kdykoliv a kdekoliv i moje 10letá Delta HF bylo 10. nejrychlejší? A naprosto srovnatelný auta jako Golf 32 a 156 GTA mají tak rozdílný časy??? To by AR musela jet na zimákách v létě a RS32 na závodních slickách, aby bylo vůbec možný takový rozdíl na 20 s vůbec naměřit. A to nemluvím o tom, že na 20 s čase porovnávat setiny nebo desetiny je prostě chyba měření, vliv povětrnostních podmínek, vliv jezdce - zkrátka JE TO OPRAVDU ABSURDNÍ NESMYSL A NEMÁ CENU SE TÍM VŮBEC ZABÝVAT - DOPORUČUJI VZÍT JAKO AXIOM. TOP GEAR PROSTĚ NE!!!
2. AR 156 a AR 159 jsou NAPROSTO ODLIŠNÁ AUTA!!! Zatímco 156 je pružné, lehké a ovladatelné autíčko, 159 je těžká neohrabaná kráva - je to Baworák s předním pohonem a lepším řízením + brzdama. Tvoje 330 Cd naloží jakýýkoliv 159 v podstatě za jakýchkoli podmínek obrovkou nálož. U 156 a zvlášť třeba v Mostě, je ale situace úplně jiná. Jediný, jak zjistit výsledek je vyzkoušet to.
3 Pokud mají auta v Mostě na letmý kolo čas do 0,5 s, tak jsou podle mě prakticky srovnatelný, protože je to výsledek za nějakých specifikovaných podmínek. Jejich změna může výsledek obrátit (řidič, pneumatiky, momentální tech. stav, atd.)
4. Alfy celkem pravidelně vyhrávají drtivou většinu novinářských srovnávacích podniků - ať už jde o rychlostní sprinty nebo o vytrvalostní podniky. Mrkni se na nějaký Alfácký stránky - určitě se tam s tím budou chlubit. Myslím, že kvalitu podvozků u 147/156/GT nepopírají snad ani Němci a raději se soustředí na plasty v interiéru apod. To, že u nás Fiat nemá prakticky žádnou mediální masírku (protože mu za to nestojíme) ještě neznamená, že žádný výsledky neexistují. Já je jen neviduju, protože bych si ze současné nabídky AR nevybral ani kolo, takže mě ta firma nějak nezajímá.
Ted
pro doplneni... nerikam, ze je to buhvijak objektivni, ale libi se mi to 😁
[odkaz]
[odkaz]
Ted
to luckhash😒br />
uz jsem si zvyk, ze vysledky alfe nelichotici nejsou brany v potaz...
top gear sleduju pravidelne, neb ziju v UK a srovnavaci testy maj vic nez dobry (viz odkaz R32 x 130i)...
navic na tom jejich okruhu ridi machr, kterej da piloty formule jedna, takze je to mimo nasi ligu a dokaze z aut dostat maximum. Autodelta neni seriovy auto a kdyz vymenis pulku podvozku a prevrtas motor na vetsi objem, je to jiny auto...
zadnej tvuj odkaz jsem tu nevidel tak nemuzu posoudit...
k losimu testu, kterej tu ma slouzit jako dukaz nedostiznosti AR...😒br />
1) v tom odkazu skoncila 320d hned za 159
2) vysledek je logickej, nebot BMW ma diky pohonu zadnich kol a snaze o rozlozeni hmotnosti 50/50 vetsi hmotnost vzadu na zadni naprave. Losi test je prudkej vyhybaci manevr a jak je videt z toho videa, jeste do toho brzdej. To ma samozrejme za nasledek odlehceni zadku a tim padem nizsi prilnavost, zatimco odstredive sily zustavaji stejne ci jeste posileny brzdenim predku. Potom je jasne, ze cim vetsi hmotnost je vzadu, tim ma auto vetsi tendenci k pretoceni....
takze ten vysledek je pro bmw vic nez lichotivej
je to pouze hodnoceni jednoho specifickyho manevru, kterej ma s rychlou jizdou na okruhu pramalo spolecnyho...
takze nejak nechapu, kde jsou ty nekolikase***vy vyhody alfy v kazdy zatacce 😊
najdete jedinej okruhovej test, kde se 156/159 (hlavne rakotovy 2.0JTS) aspon priblizi k 330cd...
tesim se
uz jsem si zvyk, ze vysledky alfe nelichotici nejsou brany v potaz...
top gear sleduju pravidelne, neb ziju v UK a srovnavaci testy maj vic nez dobry (viz odkaz R32 x 130i)...
navic na tom jejich okruhu ridi machr, kterej da piloty formule jedna, takze je to mimo nasi ligu a dokaze z aut dostat maximum. Autodelta neni seriovy auto a kdyz vymenis pulku podvozku a prevrtas motor na vetsi objem, je to jiny auto...
zadnej tvuj odkaz jsem tu nevidel tak nemuzu posoudit...
k losimu testu, kterej tu ma slouzit jako dukaz nedostiznosti AR...😒br />
1) v tom odkazu skoncila 320d hned za 159
2) vysledek je logickej, nebot BMW ma diky pohonu zadnich kol a snaze o rozlozeni hmotnosti 50/50 vetsi hmotnost vzadu na zadni naprave. Losi test je prudkej vyhybaci manevr a jak je videt z toho videa, jeste do toho brzdej. To ma samozrejme za nasledek odlehceni zadku a tim padem nizsi prilnavost, zatimco odstredive sily zustavaji stejne ci jeste posileny brzdenim predku. Potom je jasne, ze cim vetsi hmotnost je vzadu, tim ma auto vetsi tendenci k pretoceni....
takze ten vysledek je pro bmw vic nez lichotivej
je to pouze hodnoceni jednoho specifickyho manevru, kterej ma s rychlou jizdou na okruhu pramalo spolecnyho...
takze nejak nechapu, kde jsou ty nekolikase***vy vyhody alfy v kazdy zatacce 😊
najdete jedinej okruhovej test, kde se 156/159 (hlavne rakotovy 2.0JTS) aspon priblizi k 330cd...
tesim se
Když opustim 330Cd x 156 tak bych chtěl jen poznamenat, že v TopGearu nikdy nešlo moc o opravdové kvality podvozků atd. ale spíše o hledání senzací atd, a bourání zajetých předsudků (viz. 147 Autodelta rychlejší než M3 a impreza apod.) a o celkovou image automobilky. Nemá s opravdovým sorvnáním aut co dělat. Jeden řidič, jeden okruh, statisticky nesmysl...každému vyhovuje něco jiného, a jiný řidič by s tím samým autem zajel jinak.Ať už jde o sebevětšího profíka.
Kdo viděl pár dílů tak mi musí dát za pravdu. Je to show, nic jiného. Asi jako roadlook tady na auto.cz. Sranda, zábava ale jako argument to má nulovou vypovídající hodnotu. Za tu bych bral spíš ten odkaz na novinářský závod co jsem tu házel nedávno, kdy 147 porazila všechnu konkurenci. Jezdecké chyby byli vyloučeny střídáním několika různých jezdců a množstvím okruhů.
Kdo viděl pár dílů tak mi musí dát za pravdu. Je to show, nic jiného. Asi jako roadlook tady na auto.cz. Sranda, zábava ale jako argument to má nulovou vypovídající hodnotu. Za tu bych bral spíš ten odkaz na novinářský závod co jsem tu házel nedávno, kdy 147 porazila všechnu konkurenci. Jezdecké chyby byli vyloučeny střídáním několika různých jezdců a množstvím okruhů.
Ted
to magic😒br />
ty vysledky na DSF vypadaj stejne jako v top gearu a tam o setiny nejde, jen je tam mensi vyber aut. a myslim, ze je jasny, ze 156JTS je zcela jinde nez 330cd a to i na technickym a pomalym okruhu.
R32 je super auto, jo, vypada nudne, ale po tom, co jsem se svez jsem mu vsechno odpustil. na rozdil od GTI ma poradny brzdy a celkove pusobi mnohem jistejc a ten zvuk motoru... to je orgasmus a novy ho muzete mit ve vybave s DSG za 900t
ty vysledky na DSF vypadaj stejne jako v top gearu a tam o setiny nejde, jen je tam mensi vyber aut. a myslim, ze je jasny, ze 156JTS je zcela jinde nez 330cd a to i na technickym a pomalym okruhu.
R32 je super auto, jo, vypada nudne, ale po tom, co jsem se svez jsem mu vsechno odpustil. na rozdil od GTI ma poradny brzdy a celkove pusobi mnohem jistejc a ten zvuk motoru... to je orgasmus a novy ho muzete mit ve vybave s DSG za 900t
to magic: Co ta na tom tak pohorsilo, obvykle ta povazujem za vecnejsieho. Iste tie stotiny su blbost. Preukazatelnejsie by bolo ak by si tie auta dali aspon 10 kol, este lepsie ak by urobili z kazdym niekolko jazd rozni jazdci a spriemerovali to. Ale obecne tie vysledky pre vaacsinu aut sedia nic prekvapujuce ze tazke AMG na technickom okruhu budu vzadu. Mna osobne cim dalej viac fascinuje aktualne R32. Na zaciatku ho kazdy zatracoval (vciaten mna pre nudny koncernovsky look) a cakal ze na technickych okruhoch ho natre GTI. Prvym cim ma dostal je jeho zvuk, zda sa vsak ze aj na ceste to neni az tak zle😄 ale to uz je ina tema...
K tomu není co dodat, já myslel, že se tu bavíme o autech a ne o prodeji image. Uvědomujete si vůbec, že to, o čem tu vášnivě diskutujete je tak na hranici chyby měření? Ty auťáky dělí na 20 sekundách 1-2 setiny!!!
Myslím, že o takovýhle krávovinách nemá smysl se vůbec bavit! To musejí být ale ***i, když tohle zveřejňují. Ale co, když jim to někdo žere...
Myslím, že o takovýhle krávovinách nemá smysl se vůbec bavit! To musejí být ale ***i, když tohle zveřejňují. Ale co, když jim to někdo žere...
Okecavat nechci ani nemusim nic... Ja jen tvrdim, ze dokud ty 2 auta nevezmes a v tom Moste je za stejnych podminek nevyzkousis, tak se nikdy nedozvis co tam bude rychlejsi... Ty si zrejme myslis neco jinyho, takze nema cenu se v tom dal pitvat...
zmulin
Je fakt,že jedničkový BMW je asi nesmysl,stejně je to v podstatě dvoumístný kupé s polstrovanou odkládací plochou...
Jinak ty časy se u některejch aut uplně nezdaj.Aby Evo VIII dostalo skoro vteřinu od VII a STÍčko na tom bylo stejně jako TT.Vážně by mě zajímal styl toho testu :?:
Jinak ty časy se u některejch aut uplně nezdaj.Aby Evo VIII dostalo skoro vteřinu od VII a STÍčko na tom bylo stejně jako TT.Vážně by mě zajímal styl toho testu :?:
Ted
video tam bohuzel nevidim...
130i je bohuzel nepovedeny auto. videl jsem ho v testu s golfem R32 a vubec se nechytlo... navic bylo prekvapive hodne nedotacivy na hrane bez plynu. golf ho nakonec dostal i na okruhu. videa jsou na youtube
[odkaz]
okruh to musel bejt technickej, protoze jinak by 330cd nedalo SLK 55AMG.
130i je bohuzel nepovedeny auto. videl jsem ho v testu s golfem R32 a vubec se nechytlo... navic bylo prekvapive hodne nedotacivy na hrane bez plynu. golf ho nakonec dostal i na okruhu. videa jsou na youtube
[odkaz]
okruh to musel bejt technickej, protoze jinak by 330cd nedalo SLK 55AMG.
zmulin
Moje němčina bohužel stačí pouze na objednání si v knajpě a dotaz na cestu :😉
Zajímalo by mě nějaký vídeo a jestli s pevnym startem a tak.Docela mě rozhodilo to 130i...Hlavně mě prosím nikdo nechytejte za slovo,ale pro mě by to byl jasnej favorit. :?
Zajímalo by mě nějaký vídeo a jestli s pevnym startem a tak.Docela mě rozhodilo to 130i...Hlavně mě prosím nikdo nechytejte za slovo,ale pro mě by to byl jasnej favorit. :?
Ted
nasel jsem to...
[odkaz]
takze je to ten uzounkej technickej okruh, co jezdej na DSF....
[odkaz]
takze je to ten uzounkej technickej okruh, co jezdej na DSF....
zmulin
To Blesk: Co to prosimtě bylo za okruh v tý druhý části?Mě by jenom zajímalo něco jako dýlka a počet zatáček,protože za 20s se toho moc neujede :?
Ted
ja si naopak myslim, ze to dokazuje hodne. pokud totiz na technickym okruhu neda GTA 330cd (na rovine by ji jasne dala) pak nechapu o cem se tu bavime. a ze to byl technickej okruh je jasny z vysokyho umisteni speedstera bez turba a horsiho astry OPC. a ty vysledky jsou velmi podobny top gearu a pokud si ten okruh videl, je mnohem technictejsi a uzsi nez MOST...
a zatimco na tom 20s okruhu ztraci 330CD 0.35s na WRX STI, 147 2.0TS, ktera bude srovnatelna se 156 JTS kvuli nizsi hmotnosti ztraci na 330cd vic nez sekundu a to je rozdil tridy...
co na tom chces okecat??
a zatimco na tom 20s okruhu ztraci 330CD 0.35s na WRX STI, 147 2.0TS, ktera bude srovnatelna se 156 JTS kvuli nizsi hmotnosti ztraci na 330cd vic nez sekundu a to je rozdil tridy...
co na tom chces okecat??
Koukam ze si tu vystacis sam...
Jen si zase nejsem jistej jestli chces diskutovat, nebo jestli se chces zbytecne dohadovat. Tahle tabulka, ac je zajimava, rozhodne nerika ze ty Alfe to nandas v Moste... A neni jina moznost jak to zjistit nez to vyzkouset. Ale chapu, ze ne kazde si chce huntovat auto na okruhu.
Jen si zase nejsem jistej jestli chces diskutovat, nebo jestli se chces zbytecne dohadovat. Tahle tabulka, ac je zajimava, rozhodne nerika ze ty Alfe to nandas v Moste... A neni jina moznost jak to zjistit nez to vyzkouset. Ale chapu, ze ne kazde si chce huntovat auto na okruhu.
Ted
ale predpokladam, ze AR 156 2.0 JTS je samozrejme mnohem rychlejsi nez 156 GTA a civic type-R, takze 330cd da s prehledem 😊
a nebo je ten 20s okruh hodne rychlej a netechnickej oproti Mostu???? 😁
a nebo je ten 20s okruh hodne rychlej a netechnickej oproti Mostu???? 😁
Ted
a opevovany maly agilni auta jako focus ST/RS, civic TYPE-R...
jenom ten golf R32 by me asi dostal, odhaduju, ze je to ten starsi. ten novej je super, kdyby nezral 16, uz jsem mel dohodnutou slevu
jenom ten golf R32 by me asi dostal, odhaduju, ze je to ten starsi. ten novej je super, kdyby nezral 16, uz jsem mel dohodnutou slevu
Ted
jojo, to tak odpovida...
diky za ne!
vubec se nestydim za to, ktery auta me dostanou 😊
diky za ne!
vubec se nestydim za to, ktery auta me dostanou 😊
pre ilustraciu casy z Top Gear Okruhu a potom casy z okruhu podobneho beznej ceste (uzke, zatackovite) su tam aj 330Cd na vybornom 23.mieste a za nim 156 ale GTA (teda 3,2l)😒br />
tu je Top Gear😒br />
Porsche Carerra GT - 1:19.8
Mercedes McLaren SLR - 1.20.9
Ford GT - 1.21.9
Ferrari 360 CS - 1.22.3
Porsche GT3 RS - 1.22.3
Murcielago - 1.23.7
Zonda - 1.23.8
Koenigsegg - 1.23.9
Noble - 1.25.0
Gallardo - 1.25.8
Lotus Exige - 1.26.4
Chevrolet Corvette - 1.26.8
Porsche 911 GT3 - 1.27.2
TVR 350c - 1.27.5
BMW M3 CSL - 1.28.0
MG SV - 1.28.6
Mitsubishi Evo VIII - 1.28.9
BMW Alpine Z8 - 1.29.0
Mercedes CL65 - 1.29
Alfa 3.7 GTA - 1.30.0
Subaru Impreza STI - 1.30.1
Aston Martin DB7 GT - 1.30.4
Audi S4 - 1.30.9
Porsche 911 turbo - 1.31.0
Vauxhall VX 220 turbo - 1.31.3
Honda NSX Type R - 1.31.6
BMW M3 - 1.31.8
Nissan 350Z - 1.31.8
Mazda RX8 - 1.31.8
Ford Focus RS - 1.32.2
Lotus Esprit V8 - 1.32.5
Audi TT V6 - 1.32.7
MG ZT - 1.33
Noble - 1.33.1
Mercedes SL 55 AMG - 1.33.2
Volkswagen Golf R32 - 1.33.2
Volvo S60R - 1.35.0
Ferrari 575 - 1.35.2
Alfa 147 GTA - 1.35.6
Lotus Elise - 1.35.6
Aston Martin Vanquish - 1.36.2
Renault Clio v6 - 1.36.2
Honda Civic Type R - 1.36.5
Saab 95 hot aero - 1.37.9
Mazzer - 1.38.0
Bowler Wildcat - 1.39.4
Bentley Arnarge - 1.40.8
Overfinch - 1.44.0
casy z toho zatackoviteho uzkeho okruhu (neviem uz kde)😒br />
1. Mitsubishi Evo VII - 18,92
2. BMW M3 CSL - 18,94
RED-Motorsport-Elise - 19,23 SPEZIAL
3. Wiesmann MF 3 SMG - 19,28
4. Mitsubishi Evo VI - 19,35
5. Porsche 911 GT 3 2003 - 19,49
6. Audi RS4 - 19,58
7. BMW Z4 3.0i - 19,60
8. Porsche 911 GT 3 - 19,61
9. Mitsubishi Evo VIII - 19,63
10. Audi TT quattro 225 PS - 19,65
10. Subaru Impreza WRX STi - 19,65
12. Lotus Elise 111S - 19,69
13. Lotus Elise 111R - 19,70
14. Opel Speedster Turbo - 19,71
15. Porsche 911 Carrera - 19,72
16. BMW M3 - 19,79
17. Nissan 350Z - 19,82
18. Mazda RX 8 - 19,84
19. Audi S4 V8 - 19,86
20. Yes Roadster - 19,88
21. BMW Z3 3,0 - 19,92
22. Smart Brabus Forfun Roadster - 19,93
23. BMW 330Cd - 19,99
24. Ford Focus RS - 20,06
25. Opel Speedster - 20,07
25. Peugeot 206RC - 20,07
27. VW Golf R 32 - 20,11
28. Audi TT 3.2 V6 - 20,13
29. Seat Leon Cupra R - 20,14
30. Audi S3 2002 - 20,16
BMW M 3 - 20,18 Spezial
31. Citroen Saxo Cup-Version - 20,24
31. Audi S3 - 20,24
33. Jaguar S-Type R - 20,26
34. Mercedes SLK 350 - 20,27
35. Honda Civic Type-R - 20,31
35. Mercedes C320 Sportcoupé - 20,31
37. Seat Leon Cupra R 225 PS - 20,32
38. MG TF 160 - 20,33
38. Volvo S60 R - 20,33
40. BMW M5 - 20,34
40. Ford Focus ST 170 - 20,34
40. Ford Mondeo ST 220 - 20,34
43. Honda NSX - 20,35
44. Renault Clio 2.0 16V - 20,39
45. Toyota MR2 - 20,45
46. Alfa Romeo 156 GTA - 20,47
46. Honda S2000 - 20,47
48. Peugot 206 S 16 - 20,48
49. Subaru Impreza GT - 20,49
50. Opel Astra OPC - 20,55
50. Audi S6 Avant Automatic - 20,55
52. Alfa Romeo GTV 3.0 V6 - 20,56
53. Mini Cooper S - 20,59
53. Chevrolet Corvette ´02 - 20,59
55. MG ZT - 20,60
56. VW Lupo GTI - 20,63
57. Toyota Celica 1.8 TS - 20,65
58. Citroen Saxo VTS 16V - 20,67
59. VW Golf V6 4Motion - 20,68
60. Saab 9-3 2.0t AERO - 20,69
61. Mercedes E55 T AMG ´04 - 20,75
62. Seat Ibiza 1.9 TDI - 20,76
63. Audi A3 2.0 TDI - 20,79
63. Honda Accord Type R - 20,79
65. Skoda Octavia RS - 20,80
66. Mercedes E55 T AMG ´01 - 20,83
67. Hyundai Coupé FX V6 - 20,90
68. Skoda Fabia RS - 20,91
68. Smart Roadster Coupé - 20,91
70. Peugeot 406 Coupé 2.2 - 20,96
71. Alfa Romeo 147 2.0 TS - 21,00
72. Renault Megane Ide - 21,03
73. MG ZR - 21,04
74. Volvo V70 T5 Autom. - 21,05
74. BMW 323 Ci - 21,05
76. Opel Vectra GTS - 21,09
77. VW Golf TDI 150 PS - 21,10
78. Seat Leon 1,8 T - 21,11
79. Mercedes CL 55 AMG - 21,13
Hartge H 50 - 21,21 SPEZIAL
80. Mercedes C320 Avan. Aut. - 21,23
81. BMW X5 4.6iS - 21,26
82. Fiat Stilo Abarth 2,4 20V - 21,28
82. VW Golf V5 4Motion - 21,28
84. Mercedes CL 600 - 21,30
85. Toyota Corolla TS - 21,37
Alpina B3 3,3 - 21,37 SPEZIAL
86. Saab 9-5 Aero Kombi - 21,48
87. Renault Clio 1.6 16V - 21,55
88. Mercedes A 210 - 22,05
89. Fiat Bravo HGT - 22,22
90. Daihatsu YRV GTI - 22,44
91. Smart Fortwo Cabrio Brabus - 22,99
udaje mam ulozne uz nejaku dobu v PC odniekial z webu (zdroj uz nemam)
tu je Top Gear😒br />
Porsche Carerra GT - 1:19.8
Mercedes McLaren SLR - 1.20.9
Ford GT - 1.21.9
Ferrari 360 CS - 1.22.3
Porsche GT3 RS - 1.22.3
Murcielago - 1.23.7
Zonda - 1.23.8
Koenigsegg - 1.23.9
Noble - 1.25.0
Gallardo - 1.25.8
Lotus Exige - 1.26.4
Chevrolet Corvette - 1.26.8
Porsche 911 GT3 - 1.27.2
TVR 350c - 1.27.5
BMW M3 CSL - 1.28.0
MG SV - 1.28.6
Mitsubishi Evo VIII - 1.28.9
BMW Alpine Z8 - 1.29.0
Mercedes CL65 - 1.29
Alfa 3.7 GTA - 1.30.0
Subaru Impreza STI - 1.30.1
Aston Martin DB7 GT - 1.30.4
Audi S4 - 1.30.9
Porsche 911 turbo - 1.31.0
Vauxhall VX 220 turbo - 1.31.3
Honda NSX Type R - 1.31.6
BMW M3 - 1.31.8
Nissan 350Z - 1.31.8
Mazda RX8 - 1.31.8
Ford Focus RS - 1.32.2
Lotus Esprit V8 - 1.32.5
Audi TT V6 - 1.32.7
MG ZT - 1.33
Noble - 1.33.1
Mercedes SL 55 AMG - 1.33.2
Volkswagen Golf R32 - 1.33.2
Volvo S60R - 1.35.0
Ferrari 575 - 1.35.2
Alfa 147 GTA - 1.35.6
Lotus Elise - 1.35.6
Aston Martin Vanquish - 1.36.2
Renault Clio v6 - 1.36.2
Honda Civic Type R - 1.36.5
Saab 95 hot aero - 1.37.9
Mazzer - 1.38.0
Bowler Wildcat - 1.39.4
Bentley Arnarge - 1.40.8
Overfinch - 1.44.0
casy z toho zatackoviteho uzkeho okruhu (neviem uz kde)😒br />
1. Mitsubishi Evo VII - 18,92
2. BMW M3 CSL - 18,94
RED-Motorsport-Elise - 19,23 SPEZIAL
3. Wiesmann MF 3 SMG - 19,28
4. Mitsubishi Evo VI - 19,35
5. Porsche 911 GT 3 2003 - 19,49
6. Audi RS4 - 19,58
7. BMW Z4 3.0i - 19,60
8. Porsche 911 GT 3 - 19,61
9. Mitsubishi Evo VIII - 19,63
10. Audi TT quattro 225 PS - 19,65
10. Subaru Impreza WRX STi - 19,65
12. Lotus Elise 111S - 19,69
13. Lotus Elise 111R - 19,70
14. Opel Speedster Turbo - 19,71
15. Porsche 911 Carrera - 19,72
16. BMW M3 - 19,79
17. Nissan 350Z - 19,82
18. Mazda RX 8 - 19,84
19. Audi S4 V8 - 19,86
20. Yes Roadster - 19,88
21. BMW Z3 3,0 - 19,92
22. Smart Brabus Forfun Roadster - 19,93
23. BMW 330Cd - 19,99
24. Ford Focus RS - 20,06
25. Opel Speedster - 20,07
25. Peugeot 206RC - 20,07
27. VW Golf R 32 - 20,11
28. Audi TT 3.2 V6 - 20,13
29. Seat Leon Cupra R - 20,14
30. Audi S3 2002 - 20,16
BMW M 3 - 20,18 Spezial
31. Citroen Saxo Cup-Version - 20,24
31. Audi S3 - 20,24
33. Jaguar S-Type R - 20,26
34. Mercedes SLK 350 - 20,27
35. Honda Civic Type-R - 20,31
35. Mercedes C320 Sportcoupé - 20,31
37. Seat Leon Cupra R 225 PS - 20,32
38. MG TF 160 - 20,33
38. Volvo S60 R - 20,33
40. BMW M5 - 20,34
40. Ford Focus ST 170 - 20,34
40. Ford Mondeo ST 220 - 20,34
43. Honda NSX - 20,35
44. Renault Clio 2.0 16V - 20,39
45. Toyota MR2 - 20,45
46. Alfa Romeo 156 GTA - 20,47
46. Honda S2000 - 20,47
48. Peugot 206 S 16 - 20,48
49. Subaru Impreza GT - 20,49
50. Opel Astra OPC - 20,55
50. Audi S6 Avant Automatic - 20,55
52. Alfa Romeo GTV 3.0 V6 - 20,56
53. Mini Cooper S - 20,59
53. Chevrolet Corvette ´02 - 20,59
55. MG ZT - 20,60
56. VW Lupo GTI - 20,63
57. Toyota Celica 1.8 TS - 20,65
58. Citroen Saxo VTS 16V - 20,67
59. VW Golf V6 4Motion - 20,68
60. Saab 9-3 2.0t AERO - 20,69
61. Mercedes E55 T AMG ´04 - 20,75
62. Seat Ibiza 1.9 TDI - 20,76
63. Audi A3 2.0 TDI - 20,79
63. Honda Accord Type R - 20,79
65. Skoda Octavia RS - 20,80
66. Mercedes E55 T AMG ´01 - 20,83
67. Hyundai Coupé FX V6 - 20,90
68. Skoda Fabia RS - 20,91
68. Smart Roadster Coupé - 20,91
70. Peugeot 406 Coupé 2.2 - 20,96
71. Alfa Romeo 147 2.0 TS - 21,00
72. Renault Megane Ide - 21,03
73. MG ZR - 21,04
74. Volvo V70 T5 Autom. - 21,05
74. BMW 323 Ci - 21,05
76. Opel Vectra GTS - 21,09
77. VW Golf TDI 150 PS - 21,10
78. Seat Leon 1,8 T - 21,11
79. Mercedes CL 55 AMG - 21,13
Hartge H 50 - 21,21 SPEZIAL
80. Mercedes C320 Avan. Aut. - 21,23
81. BMW X5 4.6iS - 21,26
82. Fiat Stilo Abarth 2,4 20V - 21,28
82. VW Golf V5 4Motion - 21,28
84. Mercedes CL 600 - 21,30
85. Toyota Corolla TS - 21,37
Alpina B3 3,3 - 21,37 SPEZIAL
86. Saab 9-5 Aero Kombi - 21,48
87. Renault Clio 1.6 16V - 21,55
88. Mercedes A 210 - 22,05
89. Fiat Bravo HGT - 22,22
90. Daihatsu YRV GTI - 22,44
91. Smart Fortwo Cabrio Brabus - 22,99
udaje mam ulozne uz nejaku dobu v PC odniekial z webu (zdroj uz nemam)
Ted
jinak, podobny auta bych doporucil ke zvazeni kazdymu, kdo uvazuje o Octavii vRS TDI... za stejnou cenu jina muzika...
[odkaz]
[odkaz]
Ted
kazdopadne jediny srovnani v zatacce, ktery jsme podnikly bylo subaru forester 2.5 turbo na sjezdu na Rudnou z D5 smerem z Prahy...
forester max rychlost v oblouku cca 80km/h BMW lehce pres 90 se vsemi zapnutymi systemy. a chovalo se docela prekvapive neutralne, cekal jsem na hrane bez plynu nedotacivost.
forester max rychlost v oblouku cca 80km/h BMW lehce pres 90 se vsemi zapnutymi systemy. a chovalo se docela prekvapive neutralne, cekal jsem na hrane bez plynu nedotacivost.
Ted
jojo, uz to tak bude. ma to tuzsi kastli , museli kompenzovat bezramovy skla a k tomu spoustu volovin v zakladu jako el. nastavovani sedadel... a ono to naskace...
tak jeste jednou k tem hmotnostem. 330dA sedan ma 1630? opravdu to kupe ma 1620? porad mi to vrta hlavou
No jestli se to nekdy pujde zkouset tak mi rozhodne dejte vedet!!!
Jinak k tem hmotnostem koukal jsem do technicaku a 330i 46ka 4dver ma 1505. jasne ze kamna budou tezsi ale zas je to kupatko. tech 1620 mi prijde dost.
Jinak k tem hmotnostem koukal jsem do technicaku a 330i 46ka 4dver ma 1505. jasne ze kamna budou tezsi ale zas je to kupatko. tech 1620 mi prijde dost.
Každopádně jste mě natolik zviklali, že bych to šel zkusit...
:mrgreen:
Taky by me to zajimalo, ale jinak nez zkouskou se to asi tezko zjisti... 😜
:mrgreen:
Taky by me to zajimalo, ale jinak nez zkouskou se to asi tezko zjisti... 😜
magic: dik za ty hmotnosti. Na tak silný diesl je to relativně málo.
Jinak teď jsem listoval německým Autobildem, kde měřili a počítali přesnou spotřebu a porovnávali s palubním počítačem. Krom Lexusu 450h a ještě nějakého minivozítka (bohužel si to přesně nepamatuju) bylo u většiny auto naměřeno skoro o 1l větší průměrná spotřeba paliva (někdy i více) než podle počítače. Nejhůř myslím dopadl nějaký VW. Byla tam uvedena velmi podrobná tabulka i z hlediska ekologické zátěže( opravdu velkej, ale velkej průser u Q7 - ikdyž u tohohle nejzbytečnějšího auta s obrovským motorem se není co divit) atd atd. Na to, že to byl německej časák mě překvapilo ( z toho co jsem v rychlosti z němčiny pochytil) jak se tam opírali do vozů vyrobených v říši...
( to jak tu byla někde vedena ta debata o proměřování palubínch počítačů)
Zkusím sehnat ty přesný čísla...
Jinak teď jsem listoval německým Autobildem, kde měřili a počítali přesnou spotřebu a porovnávali s palubním počítačem. Krom Lexusu 450h a ještě nějakého minivozítka (bohužel si to přesně nepamatuju) bylo u většiny auto naměřeno skoro o 1l větší průměrná spotřeba paliva (někdy i více) než podle počítače. Nejhůř myslím dopadl nějaký VW. Byla tam uvedena velmi podrobná tabulka i z hlediska ekologické zátěže( opravdu velkej, ale velkej průser u Q7 - ikdyž u tohohle nejzbytečnějšího auta s obrovským motorem se není co divit) atd atd. Na to, že to byl německej časák mě překvapilo ( z toho co jsem v rychlosti z němčiny pochytil) jak se tam opírali do vozů vyrobených v říši...
( to jak tu byla někde vedena ta debata o proměřování palubínch počítačů)
Zkusím sehnat ty přesný čísla...
Rene Valnoha: mám taky s Mondeem jen špatné zkušenosti. nejsi sám.
K tomu 156 2.0 JTS versus BMW 330Cd bych zase tak jasně neviděl, že ten Bawor vyhraje. Dokonce bych v Mostě (na rozdíl od Brna, kde AR nemá šanci) možná i byl ochoten vsadit na výsledek opačný, protože s tím okruhem mám hodně zkušeností a zjistil jsem právě tam, že žádný AMG (E35 ani E55) tam "tuctový" SLK 230 kompresor s mizernýma 193 koněma (proti např. 440) nikdy nedostane.
Podle mého názoru by nejvíc záleželo na tom, jestli by se jelo na čas nebo jako závod. Závod Alfa nikdy nevyhraje - to by musela být velká náhoda, protože BMW vystřelí na startu a do první zatáčky pojede s velkým náskokem. Pak by stačilo tu Alfu jen blokovat v každý zatáčce tak, aby nemohla předjet. Jenže pokud se pojede na čas - druhá zatáčka až po vracák je voda na mlýn 156 a tam nahrabe docela dost času, to samé bude ve sjezdu střední části proti boxům, kde Bawor nemůže jet pod plynem, kdežto Alfa to projede na plnej. I když před otočkou Alfice zase ztratí, myslím si, že v tý otočce se to zase dorovná. Na cílový rovině nemá 156 šanci ani v nejmenším.
Byla by otázka, jestli souhr času, kterej 156 nabere v zatáčkovitých pasážích bude stačit na ztrátu, kterou dostane na 2 rovinách (z toho ta 1 je hodně dlouhá).
Každopádně jste mě natolik zviklali, že bych to šel zkusit...
Jinak 330 Cd váží 1620 kg, AR 156 2.0 JTS váží 1285 kg.
K tomu 156 2.0 JTS versus BMW 330Cd bych zase tak jasně neviděl, že ten Bawor vyhraje. Dokonce bych v Mostě (na rozdíl od Brna, kde AR nemá šanci) možná i byl ochoten vsadit na výsledek opačný, protože s tím okruhem mám hodně zkušeností a zjistil jsem právě tam, že žádný AMG (E35 ani E55) tam "tuctový" SLK 230 kompresor s mizernýma 193 koněma (proti např. 440) nikdy nedostane.
Podle mého názoru by nejvíc záleželo na tom, jestli by se jelo na čas nebo jako závod. Závod Alfa nikdy nevyhraje - to by musela být velká náhoda, protože BMW vystřelí na startu a do první zatáčky pojede s velkým náskokem. Pak by stačilo tu Alfu jen blokovat v každý zatáčce tak, aby nemohla předjet. Jenže pokud se pojede na čas - druhá zatáčka až po vracák je voda na mlýn 156 a tam nahrabe docela dost času, to samé bude ve sjezdu střední části proti boxům, kde Bawor nemůže jet pod plynem, kdežto Alfa to projede na plnej. I když před otočkou Alfice zase ztratí, myslím si, že v tý otočce se to zase dorovná. Na cílový rovině nemá 156 šanci ani v nejmenším.
Byla by otázka, jestli souhr času, kterej 156 nabere v zatáčkovitých pasážích bude stačit na ztrátu, kterou dostane na 2 rovinách (z toho ta 1 je hodně dlouhá).
Každopádně jste mě natolik zviklali, že bych to šel zkusit...
Jinak 330 Cd váží 1620 kg, AR 156 2.0 JTS váží 1285 kg.
zmulin
Já vim,že to začalo uplně jinde.Navíc jsem vlastně psal jenom spotřeby v různejch režimech co jsem s těma autama zažil sám jenom pro porovnání a přiznam se mě trochu nadzvedlo to zdrbnutí Alfy.Je fakt,že něco podobnýho jsem zažil já zase s Lagunou a taky už do ní asi nikdy nepůjdu.
Jinak sem z Litoměřic,do Phy jezdim celkem často a do Mostu se občas taky dostanu,protože kámoš mechanikuje jeden tým,tak kdybych se tam dostal náhodou někdy na trať dodrbat gumy,tak dam vědět kdyžtak pro srovnání čas 😉
Nemejlim se a máš tohle ? 😒br />
[odkaz]%F3P%F3R~BmSB…
Jinak sem z Litoměřic,do Phy jezdim celkem často a do Mostu se občas taky dostanu,protože kámoš mechanikuje jeden tým,tak kdybych se tam dostal náhodou někdy na trať dodrbat gumy,tak dam vědět kdyžtak pro srovnání čas 😉
Nemejlim se a máš tohle ? 😒br />
[odkaz]%F3P%F3R~BmSB…
Mě by ta pohotovostní hmotnost taky zajímala. Nikde to nemůžu najít. Mrkneš se do techničáku?
Ted
zmuline nechame toho, nema to cenu. oba vime, ze tahle diskuze zacala u spotreby a u jinejch aut 😉
jasi proste myslim, ze proti 330cd sanci nemas, ty si myslis opak. kazdy at si udela obrazek. vlastne ani nevim odkud ses. ja bydlim v praze, ale ziju ted v UK, tak az zase dorazim, muzem se srazit, ja si rad prohlidnu tvoji alfu (mimochodem se mi libi vic nez 159), ukazu ti bramboru, oba si udelame obrazek a mozna pozmenime nazor a pojedem domu. co ty na to?
to vecny napadani uz me nebavi a nicit auta v moste asi taky neni reseni.
jasi proste myslim, ze proti 330cd sanci nemas, ty si myslis opak. kazdy at si udela obrazek. vlastne ani nevim odkud ses. ja bydlim v praze, ale ziju ted v UK, tak az zase dorazim, muzem se srazit, ja si rad prohlidnu tvoji alfu (mimochodem se mi libi vic nez 159), ukazu ti bramboru, oba si udelame obrazek a mozna pozmenime nazor a pojedem domu. co ty na to?
to vecny napadani uz me nebavi a nicit auta v moste asi taky neni reseni.
zmulin
Nebejt mi líto právě auta a gum,tak bych do toho asi šel,protože jak píše Harous,tak jenom o výkonu to neni 166 na nějakejch 205?Testarossa je na okruhu taky pomalejší než F348 a 348-ička by zas dostala na dálnici.Kolik vůbec to tvý kupé váží?
Ted
ZMULIN: Od benzínovýho dvoulitru bys po deseti kolech dostával odhadem tak minutu,ale jestli si to neuvědomuješ,tak by dostaly na * i tvý gumy.
objektivni test udelame tezko, ale jsem pripraven udelat test v moste...
ale do toho zmulin nikdy nepujde 😊
objektivni test udelame tezko, ale jsem pripraven udelat test v moste...
ale do toho zmulin nikdy nepujde 😊
O 6 sekundach tady Zmulin nikde nemluvil, nevim jestli na jinym foru. Jinak nema cenu spekulovat jestli 330CD bude rychlejsi nez AR156 2.0JTS. To by slo zjistit jen testem s jednim ridicem. A ono nikdy neni nic jistyho. Myslim, ze zrovna na mosteckym byl MB 230CLK rychlejsi nez E55AMG... Takze neni vse jen o vykonu...
Nicmene to uz by bylo na novy tema o nezavislym mereni a porovnavani aut.
Nicmene to uz by bylo na novy tema o nezavislym mereni a porovnavani aut.
Ted
..navic je mi to uplne jedno, jenom proste reci nekterejch lidi jsou donebevolajici... proste rozdil ve vykonu tech motoru je tak velkej, ze mu lepsi podvozek nepomuze i kdyby to byla pravda 😊
Ted
ano, ale o tom se tady prave vede diskuse...
zmulin je presvedcen, ze da 330CD 6sekund na kolo... vubec netvrdim, ze neda 320i protoze ani netusim jaky ma parametry... ale 330cd je proste nekde jinde, byt to neni buhvijak rychly auto...
zmulin je presvedcen, ze da 330CD 6sekund na kolo... vubec netvrdim, ze neda 320i protoze ani netusim jaky ma parametry... ale 330cd je proste nekde jinde, byt to neni buhvijak rychly auto...
nejde ale nekteri ho tady porovnavaji a dokonce ho oznacuji za lepsi..........................
pokud mohu cerpar z vlastni zkusenosti tak me test nejak zvlast nezajima. v tomto pripade mohu a musim se priklonit k bmw. ovsem tim nechci rict ze je podvozek alfy spatnej. ba naopak. bmw mi proste sedlo vic
pokud mohu cerpar z vlastni zkusenosti tak me test nejak zvlast nezajima. v tomto pripade mohu a musim se priklonit k bmw. ovsem tim nechci rict ze je podvozek alfy spatnej. ba naopak. bmw mi proste sedlo vic
Tak jeste jednou... :-!
Motory nema cenu srovnavat, 2.0 atmosfera benzin s 3.0 turbo diesel proste porovnavat nejde...
Mostecky okruh neznam, takze nevim jaky je charakter trati, ale verim, ze AR156 2.0 tam da BMW320i... Cim vic zatacek, tim spis.
Motory nema cenu srovnavat, 2.0 atmosfera benzin s 3.0 turbo diesel proste porovnavat nejde...
Mostecky okruh neznam, takze nevim jaky je charakter trati, ale verim, ze AR156 2.0 tam da BMW320i... Cim vic zatacek, tim spis.
kazdej normalni clovek kterej sedel v par autech tak si o tom udela svuj obrazek
To je fakt, jizdni vlastnosti AR156 jsou totiz nezpochybnitelne lepsi... Stejne tak AR159, viz nize zmineny odkaz na test...
Motory nema cenu srovnavat, 2.0 atmosfera benzin s 3.0 turbo diesel proste porovnavat nejde...
To je fakt, jizdni vlastnosti AR156 jsou totiz nezpochybnitelne lepsi... Stejne tak AR159, viz nize zmineny odkaz na test...
Motory nema cenu srovnavat, 2.0 atmosfera benzin s 3.0 turbo diesel proste porovnavat nejde...
Ted
mas recht, je to pod uroven. jenom me fascinovalo cemu je nekdo ochoten verit...
Huml: chce to klidek. vubec nema cenu vstupovat do diskusi kde se diskutuje o autech ktery ty nemas v lasce nebo si s nima mel spatnou zkusenost. ja mel neco podobnyho s mondeem jako ty s AR kdyz to nekde vypravim co jsem si s tim autem prozil tak na me kazdej kouka jak na ***a.
A co se tyce porovnani 330cd zmulinovy AR tak to je kapitola sama pro sebe. nech ho zit ve svym svete. kazdej normalni clovek kterej sedel v par autech tak si o tom udela svuj obrazek
A co se tyce porovnani 330cd zmulinovy AR tak to je kapitola sama pro sebe. nech ho zit ve svym svete. kazdej normalni clovek kterej sedel v par autech tak si o tom udela svuj obrazek
wolff
Humle, bože ty si vůl... Já nechápu, že se tady jednou za čas vyrojí nějakej blb s 20 příspěvky a začne třepat... Buď to je náhoda a nebo to už není náhoda a je to furt ten samej...
Ted
bavime se o autech s ruznymi motory a bmw kupe na tom s jizdnimi vlastnostmi neni rozhodne spatne 😊
navic mam podstatne vetsi vykon i kroutak. 150kw a 410Nm rozhodne staci na 121kw a tusim 204Nm. pokud ses is tak jistej, zjisti termin kdy se da v listopadu jet v moste a ja tam budu. a neboj, taky jsem v moste jezdil na motorce 😊.
k honde civic GTI... bylo to moje druhy auto r.v. 1987 1.5GTI berlineta
tak nevim, co je na tom spatne??? 😊
navic mam podstatne vetsi vykon i kroutak. 150kw a 410Nm rozhodne staci na 121kw a tusim 204Nm. pokud ses is tak jistej, zjisti termin kdy se da v listopadu jet v moste a ja tam budu. a neboj, taky jsem v moste jezdil na motorce 😊.
k honde civic GTI... bylo to moje druhy auto r.v. 1987 1.5GTI berlineta
tak nevim, co je na tom spatne??? 😊
zmulin
[odkaz]
Když slušně a věcně tak takhle 😉
Stejně jako Alfa 159 vyhrála testy jízdní stability tady,tak její SPORTOVNĚJŠÍ předchůdkyně vyhrála ve své době.
O Brnu bych se např. ani nebavil,protože tam bych se na těch dlouhejch rovinkách asi moc nechytal,ale pokud se bavíme o Mostě,tak by to vypadalo obráceně.Párkrát už jsem ho projel 😉 (2x sám,ale poté co mě málem v max. snaze kámoš málem sestřelil když zapoměl brzdit a mastil do kačírku,tak sem to vzdal.Poté nás na srovnání vozili různejma kategoriema "plechovek" a finále na Y R1 s Kamilem P-hustý)
Když slušně a věcně tak takhle 😉
Stejně jako Alfa 159 vyhrála testy jízdní stability tady,tak její SPORTOVNĚJŠÍ předchůdkyně vyhrála ve své době.
O Brnu bych se např. ani nebavil,protože tam bych se na těch dlouhejch rovinkách asi moc nechytal,ale pokud se bavíme o Mostě,tak by to vypadalo obráceně.Párkrát už jsem ho projel 😉 (2x sám,ale poté co mě málem v max. snaze kámoš málem sestřelil když zapoměl brzdit a mastil do kačírku,tak sem to vzdal.Poté nás na srovnání vozili různejma kategoriema "plechovek" a finále na Y R1 s Kamilem P-hustý)
Ted
takhle diskutujes ty😒br />
Tobě určitě ne,protože z toho co tu okolo píšeš za slinty vyplývá,že na to ani nemáš a ty angličáky co sis dolu namaloval měla v lepším případě ta bohatší část vaší rodiny
porad cekam na datum srazu na mosteckym okruhu 😊
Tobě určitě ne,protože z toho co tu okolo píšeš za slinty vyplývá,že na to ani nemáš a ty angličáky co sis dolu namaloval měla v lepším případě ta bohatší část vaší rodiny
porad cekam na datum srazu na mosteckym okruhu 😊
zmulin
01 04 neni zas tak starej křáp 😉 Navíc tam kde se ostatní snažej diskutovat tak píšeš jak kdyby si Paroubkovi z oka vypad :😉
A ten tvůj krám jako bude novej pořád? 😄 Asi taky ne, co? Zatím mi jako chudák připadá někdo jinej... 😒
Ted
zmuline si chudak... nech si svoji alfu, mne moje bmw taky staci a na rozdil od tvyho krapu je novy 😊
zmulin
Tobě určitě ne,protože z toho co tu okolo píšeš za slinty vyplývá,že na to ani nemáš a ty angličáky co sis dolu namaloval měla v lepším případě ta bohatší část vaší rodiny :roll:
Alfa Romeo 156 Wagon 2.0 JTS, r. v. 02, 76.000km, 1. majitel, servisní kniha, stř. met., Al kola original AR, 8x airbag, digi klima dvouzonová, palub. počítač, ABS, ASR, ESP, centrál + alarm DO, plast. prahy, sport. podvozek a sedadla, nové rozvody, brzdy, 265.000 Kč. Tel.: 603 932 687
V případě zájmu zašlu foto.
V případě zájmu zašlu foto.