Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Zpět na článek

32 komentářů

Ahoj, uvažuji o koupi auta s cenou do max 750 tis s DPH, co byste mi v dane tride doporucili?? chtel bych auto s naftovym motorem a s odpoctem DPH, lepsi by byly koncernovy auta, kvuli sleve (audi 14, Seat 10, VW 12 a SKODA 10😖 dekuji za rady. Uvzaoval jsem o Seat leon FR, nebo o uzitnejsi alternativa VW Golf Plus u obou lze narokovat odpoctu DPH......

dekuji za rady
ahoj,kde prosím tě dávají na audi,vw 14/12% slevu mě nabízeli jen 10% >😒]
Ahoj, uvažuji o koupi auta s cenou do max 750 tis s DPH, co byste mi v dane tride doporucili?? chtel bych auto s naftovym motorem a s odpoctem DPH, lepsi by byly koncernovy auta, kvuli sleve (audi 14, Seat 10, VW 12 a SKODA 10😖 dekuji za rady. Uvzaoval jsem o Seat leon FR, nebo o uzitnejsi alternativa VW Golf Plus u obou lze narokovat odpoctu DPH......

dekuji za rady

Jo sleva 10% na Skodovku je opravdu zasadni vyhoda v dobe, kdy Francouzi a Ford davaji bezne 20%. 😁
Avatar - Daff
Daff
Volil bych ze těchto značek Octavia II 2,0 TDI Combi Elegance, protože je to jednoznačně nejkomplexnější auto v téhle třídě - oproti LEONu, GOLFu, GOLFu Plus. A kvalita zpracování a použitých materiálů je z nich taky nejlepší. Octavia je prostorově nejkomfortnější a OPRAVDU skvělé auto.

Jde o to co hledáš, protože pokud chceš zase auto na svezení a nevadí Ti menší kufr a 4místná verze v TP, pak bych volil určitě z těchto aut toho Leona FR - má 125kW TDI.
Audi A3 2.0Tdi Sportback červená metla 18kola a co řešit.

Po slevě se do 750 vlezeš
Honda FR-V 2.2 i-CTDi

Motor je best of- Motor roku.

Variabilita interiéru je vynikající, vhled také ujde.

Spolehlivost Hondy je pověstná, jen Toyota a Porshe jsou lepší.
Ale moc parády a tím auťákem rozhodně nenaděláš. Designově povedené má snad jen kličky u dveří, ty pocházejí z accordu.
nazirus Hmm jak to muzes vedet? >😁 ja myslel ze jsi tu svoji vysnenou Hondu uz koupil 😉
zmulin
A co Mazda 6?Za 750 po odpočtu to bude slušně vybavený,slevy se dá v nějakym packetu docílit i vyšší(teď zrovna maj tušim nějakou akci) a celkově je to dobrý auto.
Za ty peníze bude Mazda 6 v hodně dobrý výbavě, kdybych chtěl menší auto tak bych šel do Leona FR.A nakonec ani Škoda OII 2,0 TDI v plné výbavě není určitě k zahození.Proti M6 sice trochu traktůrek , ale výkon slušnej.
A co Caliber? V naftě má koncernový motor, recenze pozitivní, vypadá dobře atd. 😄 Jen nevím, jak to je s N1.
Může být prosím každý, kdo zde zmíní slovo "sleva", konkrétní? Slevy se liší nejen u značek, ale i u modelů, dealerů, bývají časově omezené atd. Díky.
Ahoj, díky za rady, nó Mazdě 6 jsem přemýšlel, ale není na trhu už dlouho? respektive jestli nepřijde brzy nástupce? S tím, že Francouzi davají běžně 20% je asi pravda-sám mám teď Megana I, 1,6 16V v plny vybave a sou s tim porad jen problemy, ta sleva se musi zakonine projevit na kvalite, ne? Octavia II, se mi v kombíku dost líbí, ale........., pokud se vedle toho postaví A3 Sportback, který je na stejné platformě tak je to o něčem jiném, jenže abcyh se vešel do limitu, tak by musel byt v 1,6FSI s-line😒 nebo v 1,9TDI Ambiente..... po sleve a odpoctu dane se potrebuju dostat tesne nad pul mega, coz je normalni cena kolem 750tis........... dekuju moc za rady😄
Co se kvality, jízdních vlastností a sportovnějšího vzhledu, je na tom Mazda6 asi nejlíp. Protože vypadá stále dobře, bude případný facelift jen mírný, např. světlomety a zadní světla.

Audi je s dobrým motorem předražená, navíc je menší. Octavia Combi je na tom zas nejlíp s prostorem uvnitř, zejména co se varianty odpočtu DPH týče. A Seat Leon se mi zdá osobně příliš předesignovaný ...

Ohledně slev je pravda, že souvisí s kvalitou. Výrobci spolehlivých vozů jsou si toho dobře vědomi: nejenže nasadí vyšší základní cenu ale jdou s ní dolů jen velmi málo.

Nicméně např. 180% daň v Dánsku dokáže stlačit tuto základní cenu o 10-20% vhledem k "nenažranému" českému trhu. Také na Slovensku jsou třeba Octavie o 7-14% levnější, navíc tam dealeři poskytují podobné slevy jako v ČR.
Základní cena ČR: 689 900 Kč

Základní cena SK: 613 800 Kč (po směně v aktuálním kurzu, DPH je stejná)

Základní cena DK: 563 500 Kč (po směně, odečtení 180 % a připočtení 19 😖

Clo se neplatí, jsme v EU.
Octavie II ma nevyhodu v tom, ze spolecne s C4rkou je to asi nejmene pohodlne vozidlo ve sve tride. A to se bavime o nizsi stredni, srovnavat ji se stredni tridou nema vubec smysl.

Osobne bych se v tehle cenove kategorii poohlednul asi po nejake rozumne nabidce na P407, ktera je oproti konkurenci (6tka, Mondeo) skoro o tridu vyse co se tyce komfortu a prostoru pro cestujici. Pripadne pokud ti nevadi hnusny a neprilis prakticky interier tak nova C5tka je rovnez docela dobry kocar.

Seaty maji oproti O2 vyhodu podstatne lepsich sedacek (Skodovka dava do svych aut to nejhorsi co koncern nabizi), ale prostor na prednich sedadlech prilis neprobehl a design je takovy nejaky divny.

Pokud nizsi stredni tak jednoznacne nejpohodlnejsi a nejprostornejsi je Civic, ale tam Honda nezvlada vyrobu a aktualni doba dodani je naprosto ostudnych 10 mesicu. :x
Dusan_: vcelku souhlas, ale O2 Combi hranice nižší střední přesahuje právě prostorem a ujídá nemalý kus koláče třeba Passatu Variant. Mmch, bezpečnost a třídy "Malá rodinná auta" a "Velká rodinná auta" viz www.euroncap.com/…/safety_ratings/… />
Peugeot 407 má málo místa pro nohy v druhé řadě, kdežto Citroën C5 je na tom v tomto ohledu dobře. Tyhle dvojčata mají výborné crash testy. Co se menších vozů týče, Civic 5D je skvělý i s jednoduchým podvozkem, s prostorem pro N1 nevím. Design trochu předběhl dobu.
Peugeot 407 má málo místa pro nohy v druhé řadě, kdežto Citroën C5 je na tom v tomto ohledu dobře. Tyhle dvojčata mají výborné crash testy. Co se menších vozů týče, Civic 5D je skvělý i s jednoduchým podvozkem, s prostorem pro N1 nevím. Design trochu předběhl dobu.

Ja jsem hroznej tyran a pohodli lidi vzadu mne vubec nezajima. >😁 Nemluve o faktu, ze vzadu stejne povetsinou nikdo nesedi a nebo si tam lidi montuji sedacky pro poter. Pro mne je dulezite, ze prostor pro ridice (a spolujezdce at nejsem az takovy tyran) je uplne jinde u P407 i oproti Mondeu a o autech jako je O2 se v tomto ohledu vubec nema smysl bavit.

Na Civicu mne nejvice dostal pomer vnitrniho prostoru pro posadku vs. velikost vozu, v tom by se mel koncern hodne co priucit.
V čem se liší? Mně přišel s Mondeem stejný, spíš takový trochu stísněný, ale to bylo asi hlavně pocitem z tmavého interiéru (Mondeo bylo uvnitř světlé). OII je proti nim dost těsná krabička. Já i o P407 uvažoval, nakonec jsem ho vypustil kvůli malému kufru a zadnímu sezení (nejsem asi až tak tyran, mám své zkušenosti z OI), ohavně gumovému řazení a vzhledu, který jsem neskousl.
Vtipný názor na věc - jenže zadání znělo naftový náklaďák 😉 Z tohoto pohledu a v této "cenové třídě" vychází nejlíp právě OII, v základu má 580 litrů, se sklopenou druhou řadou 1620.
Vtipný názor na věc - jenže zadání znělo naftový náklaďák Z tohoto pohledu a v této "cenové třídě" vychází nejlíp právě OII, v

základu má 580 litrů, se sklopenou druhou řadou 1620.

Kdo tu mluvil o "naftovem nakladaku"? Tazatel dokonce uvazuje nad A3jkou coz je skoro presny opak.

Jinak zrovna Mondeo ma zavazadlovy prostor plus minus srovnatelny s tou Octavii II s tim, ze mi prijde jako lepe vyuzitelny.
Problem Mondea je nedostatecna sirka interieru zejmena v oblasti kolen, kde paradoxne Mondeo neni o mnoho sirsi nez o tridu mensi Focus. Oproti tomu P407 ma v teto oblasti vyrazne vice mista a asi i diky tomu ma podstatne sirsi (a mnohem kvalitnejsi) sedacky a celkove prostor pro ridice napric je lepsi. Paradoxne nevidim moc business case na P607, ktera oproti P407 uz o mnoho mista navic nenabidne.

Nicmene je fakt, ze kufr P407cky je specialne v SWcku dost smesny, ale ja vzdy preferoval zivy naklad pred zavazadly. To by si clovek rovnou mohl koupit pickup. 😁
No, nevím jak by tazatel dělal v A3 přestavbu na N1 a kolik vlastně potřebuje místa. To už by byl lepší Touran na stejném podvozku... Jenže stejně jako Mondeo Kombi s motorem 2.0 TDCi 130k a manuální 6stupňovou převodovkou je už v základní ceně mimo danou "cenovou třídu".
No, nevím jak by tazatel dělal v A3 přestavbu na N1 a kolik vlastně potřebuje místa. To už by byl lepší Touran na stejném podvozku... Jenže stejně jako Mondeo Kombi s motorem 2.0 TDCi 130k a manuální 6stupňovou převodovkou je už v základní ceně mimo danou "cenovou třídu".

Mondeo kombi 2.0TDCI 96kW s sestikvaltem sezene do 750.000Kc s DPH uplne bez problemu a jeste mu zbude na bublifuk. Ve skutecnosti ho vyjde levneji nez ta O2.
Základní cena je 774 900 Kč. Když se k tomu přidá trochu výbavy za 120 tisíc, tak se musí najít sleva alespoň 20%, aby se vešel do limitu. Také je otázka, jestli ten limit myslel tazatel před slevou nebo po ní.
Základní cena je 774 900 Kč. Když se k tomu přidá trochu výbavy za 120 tisíc, tak se musí najít sleva alespoň 20%, aby se vešel do limitu. Také je otázka, jestli ten limit myslel tazatel před slevou nebo po ní.

Zakladni cenu neni treba u Mondea vubec resit. S ohledem na fakt, ze do pul roku je novy model, tak dealeri vyprodavaji co muzou a slevy uz dneska od dvaceti procent prechazeji bezne na 25%. Takze za nejakych 700.000Kc s DPH bez problemu sezene 2.0TDCI 96kW Ghia+ vybavu vcetne ESP a xenonu.
To je sice pravda, jenže z poznámky tazatele (Mazda6: "... není na trhu moc dlouho?") jsem usoudil, že mu jde o pokud možno co nejnovější model. V tomto ohledu je současné Mondeo trochu zastaralé a OII naopak docela mladice 😉 I když dosti konzervativní, kdežto třeba 407 má šmrnc.
To je sice pravda, jenže z poznámky tazatele (Mazda6: "... není na trhu moc dlouho?") jsem usoudil, že mu jde o pokud možno co nejnovější model. V tomto ohledu je současné Mondeo trochu zastaralé a OII naopak docela mladice I když dosti konzervativní, kdežto třeba 407 má šmrnc.

Je sice pravda, ze O2 je o neco mladsi, ale priznejme si na rovinu, ze Skodovka neni zrovna leaderem inovaci v automobilovem prumyslu, takze mne momentalne nenapada nic vyznamneho v cem by byla O2 oproti Mondeu modernejsi.
Ja myslim, ze nejlepsi varianta je ta, ze proste pujdes se na vsechna tyto auta mrknout do autosalonu a projedes se s nima a to ktery te nejvic zaujme, tak to vemes.
No, já bych i dnes volil Avensise - je těsně po faceliftu, těch několik málo mušek, které měl nový Avensis T23, už byly vychytány, komfort slušný, crashtesty výborné, spolehlivost pověstná, stabilita ve vyšších rychlosetch výrazně lepší než OII, cena ND srovnatelná s koncernem, nekrade se jako koncernové vozy, reflektory s obyč. žárovkami svítí srovnatelně jako xenony v OII, kvalitní akustika, široká škála dieselových motorů, , ...

Akorát na velký slevy musí původní tazatel zapomenout, pokud chce ušetřit, ať si jej koupí na Slovensku nebo třeba v tom Dánsku.
Základní cena ČR: 699 900 Kč

Základní cena SK: 640 300 Kč (po směně v aktuálním kurzu)

Základní cena DK: 633 400 Kč (po směně, -180 %, +19 😖

V tomto případě je asi lepší jet do Bratislavy než do Dánska, přihodit výbavu za 120 tisíc a usmlouvat pár procent do limitu 😉
Co se týče vnitřního prostoru a jeho variability, je na tom velmi dobře P307 SW - dokonce lépe než P407 SW. A Peugeot má slušně úsporné motory HDi.