0
Myslím si, že z vozů zde probíraných jsou nejlepší Honda Civic a Mazda 323 F. Spolehlivá auta, většinou nadupaná elektrikou (stále funkční a i po mnoha letech bezproblémovou!) , prostě příjemná, svižná, sportovně vypadající i laděná autíčka s bohatou výbavou (kterou u evropských značek u vozů této třídy nenajdeš). Osobně mám Civica r.v. 1993, 1.5, 16V, 66 kw a jede opravdu hezky, dokonce to mám v LPG, kamarád má M. 323 F, 1.8 , 16 V... a to jede také moc moc pěkně >😒] ... a nechá si toho hódně líbit (moc ji, chuděru, nešetří) 😉
Přejít do diskuze
Já bych volil Mazdu 323 je velmi splehlivá.ale vůbec špatný není Civic.Ale na tyto auta jsou poměrně drahé náhradní díly.Ale špatná volba není ani ten Golf
Rozhodně neber toho Fiata.Nic proti nim nemám ale vté době kvalitní moc nebyli.
Rozhodně neber toho Fiata.Nic proti nim nemám ale vté době kvalitní moc nebyli.
Nerozumiem preco ludia povazuju za tretiu najdolezitejsiu vec v aute plasty???? Kazdy treti sa o tom zmienuje. Ja by som plasty v interieri zaradil na 250 miesto dolezitosti co sa tyka auta. Hroza.
Podla mna, kvalitnejsie a spolahlivejsie auto ako civic do 1998 roku asi neexistuje. Samozrejme vo svojej triede. S fiatom by som hondu nikdy neporovnaval. Mam moznost jazdit na civicu 1,5 66kw, jednobodovy vstrek a do 100 km/h, je dost velky problem obehnut ma aj novsim autom. Samozrejme neratam do toho Tdi.
Teraz jazdim alfou romeo a to je ina katastrofa. Super vykon a podvozok, ale mam vazne obavy vzdialit sa na viac ako 200 km od domu. Taky isty nazor mam aj na fiat.
Civic ma nabehane 300 000 km a boli tam tieto opravy😒br />
- 150 000km - vymena rozdelovaca
- 230 000km - vymena spojky ( podotykam autom jazdila zena a okrem nej este traja soferi a nikto ju nikdy nesetril, ani ja )
- 270 000km - generalka podvozku ( dan za nase cesty )
Pri tomto aute mi odpadli taketo starosti ako stale sa divat na teplotu motora, pred kazdou jazdou kontrolovat olej, neustale kontrolovat dotiahnutie rucnej brzdy, menit poistky koli zlej elektroinstalacii ( fiat!!!!!! ).......
Proste este raz kupovat auto, jedine hondu.
Teraz jazdim alfou romeo a to je ina katastrofa. Super vykon a podvozok, ale mam vazne obavy vzdialit sa na viac ako 200 km od domu. Taky isty nazor mam aj na fiat.
Civic ma nabehane 300 000 km a boli tam tieto opravy😒br />
- 150 000km - vymena rozdelovaca
- 230 000km - vymena spojky ( podotykam autom jazdila zena a okrem nej este traja soferi a nikto ju nikdy nesetril, ani ja )
- 270 000km - generalka podvozku ( dan za nase cesty )
Pri tomto aute mi odpadli taketo starosti ako stale sa divat na teplotu motora, pred kazdou jazdou kontrolovat olej, neustale kontrolovat dotiahnutie rucnej brzdy, menit poistky koli zlej elektroinstalacii ( fiat!!!!!! ).......
Proste este raz kupovat auto, jedine hondu.
Bravo nebrat, to je katastrofa, to skor Mareu od r.v. 1999
Jen poznámka - Brav👋Brava/Marea jsou v podstatě stejná auta - Bravo je 3dv. verze Marey. Marea (4dv. sedan a kombi) se na trh dostala asi o rok později než Brav👋Brava.
Jen poznámka - Brav👋Brava/Marea jsou v podstatě stejná auta - Bravo je 3dv. verze Marey. Marea (4dv. sedan a kombi) se na trh dostala asi o rok později než Brav👋Brava.
risko, chcem a musim dat reakciu na tvoj prispevok😒br />
medzi nevyhody svojho auta si dal drahe ND - ked vies hladat a mozes sa tomu venovat, nakupis diely veeeelmi lacno...
vyhlad dozadu? --- zalezi na modeli... zatial som s tym v absolutne ziadnej H nemal problem
tvrda spojka... dan za "sportovejsie" auto - inak ja osobne to povazujem za vyhodu 😉
ostrekovac - priskripnuta hadicka
zadne dvere - ked ich otvoris, na boku pri zamku je taka mala packa, tu presun do druhej polohy - to je detska poistka. eventuelne vyber zvnutra klucku (1 srobik) a kukni ci nemas vyhaknute tiahlo
piskanie brzd ako popisujes - nepiska oblozenie ale mechanizmus bubnovej brzdy - daj dole bubon, vycisti stetcom, premaz capiky a samostely a pruzinky (bacha na zamastenie oblozenia a bubna)
rozmrazovanie predneho okna - mas to dobre nastavene?
startovanie? ---- ake zhavenie? na benzine? nikdy som nemal problem so startovanim ani pri -25 ... tu mi nieco nesedi
co sa tyka mazdy, nemyslim si ze mas pravdu, su to velmi solidne auta a prave naopak skor nie vhodne pre mladika, pretoze maju jednoznacne drahsie diely ako honda alebo toyota...
co sa spolahlivosti tyka, je to presne naopak ako pises. najspolahlivejsie auta su z 90tych rokov-jednoznacne najviac vydrzia, po roku 2000 uz to nie je ono (potvrdene viacerymi mechanikmi nielen od hondy)
a co sa tyka legendu, je to sice bomba a urcite by som donho siel, ale obavam sa ze bmw a audi len tak rybnik nevypali, su to diametralne odlisne auta 😄
medzi nevyhody svojho auta si dal drahe ND - ked vies hladat a mozes sa tomu venovat, nakupis diely veeeelmi lacno...
vyhlad dozadu? --- zalezi na modeli... zatial som s tym v absolutne ziadnej H nemal problem
tvrda spojka... dan za "sportovejsie" auto - inak ja osobne to povazujem za vyhodu 😉
ostrekovac - priskripnuta hadicka
zadne dvere - ked ich otvoris, na boku pri zamku je taka mala packa, tu presun do druhej polohy - to je detska poistka. eventuelne vyber zvnutra klucku (1 srobik) a kukni ci nemas vyhaknute tiahlo
piskanie brzd ako popisujes - nepiska oblozenie ale mechanizmus bubnovej brzdy - daj dole bubon, vycisti stetcom, premaz capiky a samostely a pruzinky (bacha na zamastenie oblozenia a bubna)
rozmrazovanie predneho okna - mas to dobre nastavene?
startovanie? ---- ake zhavenie? na benzine? nikdy som nemal problem so startovanim ani pri -25 ... tu mi nieco nesedi
co sa tyka mazdy, nemyslim si ze mas pravdu, su to velmi solidne auta a prave naopak skor nie vhodne pre mladika, pretoze maju jednoznacne drahsie diely ako honda alebo toyota...
co sa spolahlivosti tyka, je to presne naopak ako pises. najspolahlivejsie auta su z 90tych rokov-jednoznacne najviac vydrzia, po roku 2000 uz to nie je ono (potvrdene viacerymi mechanikmi nielen od hondy)
a co sa tyka legendu, je to sice bomba a urcite by som donho siel, ale obavam sa ze bmw a audi len tak rybnik nevypali, su to diametralne odlisne auta 😄
:-!
tak aj ja som brusil po lacnejsom ojazdenom aute, rok vyroby od 2000 a mladsie a snil som o netradicnom, uvazoval som o Lancii Lybra, ale nepodarilo sa mi dostat ku vhodnej ponuke /tie 1.6 benzinove alebo 1.9. JTD idu od 220 az 240.000 skk a zriedkavo v ponuke/, neskor som sa dostal k ponukanej HONDE CIVIC 1.4 16V benzinak, 66 kW, 120.000 km, 5- dv hatchback, benzinak, 1.4 66 kw,...cca 145.000 Kč,...KUPIL SOM A zatial nelutujem.
Je to auto, ktore budi dojem ze je to auto vyssej triedy ako je, ma velmi kvalitne spracovanie plastov , a sedadiel, slusny razvor a priestorovu ponuku, pruzny motor, a co na tom aute teda kvitujem je- tichy motor, vykon, pruznost, priestor,...a lepsi image ako napr. Mazda alebo Fiat. Nevyhody: drahe ND, chaby vyhlad dozadu, tvrda spojka, a na mojom aute, na ktorom zatial jazdim mesiac ma zatial prekvapili tieto neduhy😒br />
lavy predny ostrekovac, blbne, nevystrekne, hm 😄)
PRAVE ZADNE DVERE nejdu mi otvorit zvnutra, /neviem ma to niekde poruchovu detsku poistku zamku , alebo ide o poruchu tesnenia?/
piskajuce zadne brzove oblozenie pri pozvoplnom prerusovanom stlacani brzdoveho pedalu
dlhsie rozmrzaovanie predneho okna
a co s ami stalo minuly vikend ked prituhlo pod minus 6 , tak mi to auto startovalo az pri dlhsom zhaveni a na treti ci stvrty pokus /slaby akumulator?, hm?/ ale inak nad nulov eteploty startuje na prvy šup
Takz e: kvalitka, solidnost, pruznost, priestor, To iste by som cakal od Mazdy, aj ked Mazdy su skor re studnetov a mladsich ludi vhodnejsie si myslim, a su lacnejsie na trhu ojazdenin, a co sa tyka VW Golf alebo Fiat Bravo,...Bravo nebrat, to je katastrofa, to skor Mareu od r.v. 1999 a benzinak 1.6. a VW Golfa tie radsej nie ee, kradnu sa a na trhu ojazdenin su to skor vyklepane firemne vozidla, tri ktrat pretocnene a vobec,..nebral by som Golfa s rv. 2000 a starsim ,...a ked brat tak radsej japonca alebo si chlapce pozicat od fotrika par desiatok tisic a brat Fiat Stilo 5dv HB, aspon 1.6.16v to si myslim, ze to Stilo aspon r v 2003 kludne strci aj tu moju Hondu Civic 1.4 16v r.v. 2000 do vacku s prehladom,...Takz emoje odporucanie: pre teba hochu radsej mazdu 323 /mimochodom u nas idu benzinaky, 200.000km najazdenne a vo velmi dobrom stave aj pod 90.000 skk cca. 69.000 kc/
a Civicy od r. 98 a starsie nebrat to je slabsia spolahlivbost akvlaita aku od civicov cakas,...al emyslim , ze moj edalsi eauto a mozno nove bud eopat Honda 😄))
cmuk
P.S. si mylsim ze Audiny a BMW s ananovy Legend vobec ALE VOBEC NECHYTAJU, TAK VYBRAKOVAT JACKPOT V BANKE TAK BEZ VAHANIA BERIEM LEGENDA AKO TAKU ttrapnu KARU AKO je a6 alebo BMW 5 x drive, jednoducho Japonci zase vypiekli bavorom rybnik v pohon e4x4 , tak jest,... >😒]
Bozakvam , a prajrem sztastie pri vybere, Richard z LM, Slovensko
tak aj ja som brusil po lacnejsom ojazdenom aute, rok vyroby od 2000 a mladsie a snil som o netradicnom, uvazoval som o Lancii Lybra, ale nepodarilo sa mi dostat ku vhodnej ponuke /tie 1.6 benzinove alebo 1.9. JTD idu od 220 az 240.000 skk a zriedkavo v ponuke/, neskor som sa dostal k ponukanej HONDE CIVIC 1.4 16V benzinak, 66 kW, 120.000 km, 5- dv hatchback, benzinak, 1.4 66 kw,...cca 145.000 Kč,...KUPIL SOM A zatial nelutujem.
Je to auto, ktore budi dojem ze je to auto vyssej triedy ako je, ma velmi kvalitne spracovanie plastov , a sedadiel, slusny razvor a priestorovu ponuku, pruzny motor, a co na tom aute teda kvitujem je- tichy motor, vykon, pruznost, priestor,...a lepsi image ako napr. Mazda alebo Fiat. Nevyhody: drahe ND, chaby vyhlad dozadu, tvrda spojka, a na mojom aute, na ktorom zatial jazdim mesiac ma zatial prekvapili tieto neduhy😒br />
lavy predny ostrekovac, blbne, nevystrekne, hm 😄)
PRAVE ZADNE DVERE nejdu mi otvorit zvnutra, /neviem ma to niekde poruchovu detsku poistku zamku , alebo ide o poruchu tesnenia?/
piskajuce zadne brzove oblozenie pri pozvoplnom prerusovanom stlacani brzdoveho pedalu
dlhsie rozmrzaovanie predneho okna
a co s ami stalo minuly vikend ked prituhlo pod minus 6 , tak mi to auto startovalo az pri dlhsom zhaveni a na treti ci stvrty pokus /slaby akumulator?, hm?/ ale inak nad nulov eteploty startuje na prvy šup
Takz e: kvalitka, solidnost, pruznost, priestor, To iste by som cakal od Mazdy, aj ked Mazdy su skor re studnetov a mladsich ludi vhodnejsie si myslim, a su lacnejsie na trhu ojazdenin, a co sa tyka VW Golf alebo Fiat Bravo,...Bravo nebrat, to je katastrofa, to skor Mareu od r.v. 1999 a benzinak 1.6. a VW Golfa tie radsej nie ee, kradnu sa a na trhu ojazdenin su to skor vyklepane firemne vozidla, tri ktrat pretocnene a vobec,..nebral by som Golfa s rv. 2000 a starsim ,...a ked brat tak radsej japonca alebo si chlapce pozicat od fotrika par desiatok tisic a brat Fiat Stilo 5dv HB, aspon 1.6.16v to si myslim, ze to Stilo aspon r v 2003 kludne strci aj tu moju Hondu Civic 1.4 16v r.v. 2000 do vacku s prehladom,...Takz emoje odporucanie: pre teba hochu radsej mazdu 323 /mimochodom u nas idu benzinaky, 200.000km najazdenne a vo velmi dobrom stave aj pod 90.000 skk cca. 69.000 kc/
a Civicy od r. 98 a starsie nebrat to je slabsia spolahlivbost akvlaita aku od civicov cakas,...al emyslim , ze moj edalsi eauto a mozno nove bud eopat Honda 😄))
cmuk
P.S. si mylsim ze Audiny a BMW s ananovy Legend vobec ALE VOBEC NECHYTAJU, TAK VYBRAKOVAT JACKPOT V BANKE TAK BEZ VAHANIA BERIEM LEGENDA AKO TAKU ttrapnu KARU AKO je a6 alebo BMW 5 x drive, jednoducho Japonci zase vypiekli bavorom rybnik v pohon e4x4 , tak jest,... >😒]
Bozakvam , a prajrem sztastie pri vybere, Richard z LM, Slovensko
Obecně si stále myslím že Honda,ale ono se zpravidla kupuje konkr.auto,takže řádně vyzkoušet,zjistit techn.stav a pokud sám nepoznám nic tak s někým, kdo slyší a vozí si diagnostiku(subjektivní) v uších. Po netu se těžko dá radit,je to kus od kusu různé,může být perf.Golf a uhoněná Honda(ale krásně napucovaná) atd.
Rada netem má nulovou váhu. 😉
Rada netem má nulovou váhu. 😉
Radil by som VW, aj ked mam alfu 146, u ktorej nie je tajomstvo ze sa sem tam pokazi. Ale pri kupe ojazdeneho auta musis mat aj stastie. Lebo kolega kupil ojazdeny VW Golf 1.9 TDI, a to sa kazi viac ako ta alfa, no samozrejme to nie je pravidlo. Treba mat pri sebe odbornika, pri kupe ojazdeneho auta.
Ale kdo si počká,ten se dočká... 😉
BTW:Ceny mají snad velice solidní,co mám zmapováno,tam není co vytýkat,nebo ano? :shock:
BTW:Ceny mají snad velice solidní,co mám zmapováno,tam není co vytýkat,nebo ano? :shock:
Bruure, ja uznavam zn. Honda a ostatne japonske znacky na základe vlastnych skusenosti a to co sa tyka hlavne ich spolahlivosti, ale ked treba kritizovat, tak kritizujem. Viem, ze v CR mate lepsie ceny na nove auta, teda podstatne nizsie ako v SR. Aby si bol v obraze, tak nový Civic 1,8 Comfort 140 PS stoji v SR 695.000.-Sk, pričom nemáš predné hmlové svetlá, ani elektróny, vyššia verzia Sport stojí 745.000.-Sk. Na porovnanie ti uvádzam v tej kategórii napr. Opel Astra 1.8 16V 145 PS v najvyššej výbave Cosmo, kde máš všetko - 640.400.-Sk. V akcii stálo toto auto okolo 600.000.-Sk.
A aby som ti to ozrejmil viac Opel Vectra 1.8 16V 140 PS vo výbave Elegance stojí 756.900.-Sk, v akcii stála okolo 700.000.-Sk - bez komentara.
Mne, ale o toto neslo, skor som chcel napisat, ze zakladna cena noveho Civica(aj ked je fakt pekny) mala byt ovela nizsie, teda na urovni konkurencnych aut, co ocakavali aj predajcovia, samozrejme, ze so slabsim motorom a adekvatnou vybavou. To, ze je po nich taky dopyt, resp. poradovniky je tym, ze ich nestihaju vyrabat a nie ze su lacnejsie. Skor to odradza ludi od ich kupy. Nie kazdy je ochotny pol roka cakat na nove auto.
A aby som ti to ozrejmil viac Opel Vectra 1.8 16V 140 PS vo výbave Elegance stojí 756.900.-Sk, v akcii stála okolo 700.000.-Sk - bez komentara.
Mne, ale o toto neslo, skor som chcel napisat, ze zakladna cena noveho Civica(aj ked je fakt pekny) mala byt ovela nizsie, teda na urovni konkurencnych aut, co ocakavali aj predajcovia, samozrejme, ze so slabsim motorom a adekvatnou vybavou. To, ze je po nich taky dopyt, resp. poradovniky je tym, ze ich nestihaju vyrabat a nie ze su lacnejsie. Skor to odradza ludi od ich kupy. Nie kazdy je ochotny pol roka cakat na nove auto.
Hmm,že je Civic8 vyprodán,je prostě fakt a jaký je důvod,je věcí úhlu pohledu.Buď je příliš velký zájem, nebo malá výrobní kapacita.Jiní mají velkou a dávají obrovské slevy...viz.C4,aby se toho zbavili.
Raději 4* Civica než 5*Citroena,kde i v novém to(bez SPZ) různě rezonovalo.Protože mám doma auto z F,tak jsem snad objektivní a nepředpojatý.Navíc nemám svoji oblíbenou značku.
Možná je to celé jinak:snad je trošku lepší nehodě předejít(teď myslím konstrukcí vozu-aktivní bezpečnost), než řešit následky nehody(pas.bezpečnost vč. crash testů).
Honda jde spíš tou první cestou.
Pokud to 5* auto napálí čelně v nějakých 60 středem do stromu,bude to stejně blbý výsledek,jako u 4*.
OK, je jakási evropská norma,auta nějak dopadnou,ale v USA mají jinou metodiku a tam ta auta zase nedopadají až tak špatně.Možná proto, že ta tzv. bezpečná 5* se tam zpravidla zase vůbec ani nekupují,že Renaulte....
😁
Aha, neřekl jsem jaké auto: Hondu Civica,soused má r.v. 1997 a krom pneumatik tam měnil po 8 letech akumulátor a jinak to auto jenom jezdí.Protože je to umělec a ani netuší,proč auto jede,tak sice ví, že to má motor kdesi vpředu,ale dál nic, je to spolehlivé auto,nikde žádná koroze. Pohoda,spotřebu má kolem 6,5 benzínu. Tu mu závidím. 😉
Raději 4* Civica než 5*Citroena,kde i v novém to(bez SPZ) různě rezonovalo.Protože mám doma auto z F,tak jsem snad objektivní a nepředpojatý.Navíc nemám svoji oblíbenou značku.
Možná je to celé jinak:snad je trošku lepší nehodě předejít(teď myslím konstrukcí vozu-aktivní bezpečnost), než řešit následky nehody(pas.bezpečnost vč. crash testů).
Honda jde spíš tou první cestou.
Pokud to 5* auto napálí čelně v nějakých 60 středem do stromu,bude to stejně blbý výsledek,jako u 4*.
OK, je jakási evropská norma,auta nějak dopadnou,ale v USA mají jinou metodiku a tam ta auta zase nedopadají až tak špatně.Možná proto, že ta tzv. bezpečná 5* se tam zpravidla zase vůbec ani nekupují,že Renaulte....
😁
Aha, neřekl jsem jaké auto: Hondu Civica,soused má r.v. 1997 a krom pneumatik tam měnil po 8 letech akumulátor a jinak to auto jenom jezdí.Protože je to umělec a ani netuší,proč auto jede,tak sice ví, že to má motor kdesi vpředu,ale dál nic, je to spolehlivé auto,nikde žádná koroze. Pohoda,spotřebu má kolem 6,5 benzínu. Tu mu závidím. 😉
len tak mimochodom (musim sa pochvalit 😊)) prave bolo na STK jedno z mojich najstarsich aut, o ktorom som si myslel ze je v najhorsom stave a k mojmu poteseniu preslo uplne bez problemov (jedine prasklinka na svetlomete a silentbloky na prednych tlmicoch, ktore vozim uz mesiac v kufri nove, len ich vymenit) dokonca aj emisie po vyse 400tkm su obdivuhodne 😊)))))
barakuda: To jsi ale úplně mimo, Civic je jeden z nejlevnějších. Dopočítej si výbavu u Golfa, Focuse atd. Ale to tady nebudem řešit, už jsme to zaplevelili dost 😉
Honda viac dba na chodcov, ako na osadku. Ten "zly" vysledok ma tiez prekvapil. Nespajal by som to s tym, ze nie su schopni po technologickej stranke. Asi maju svoje vlastne testy bezpecnosti (zartujem).
Poradovniky na novy Civic som tiez doteraz nepochopil, trosku mi to pripomina minule casy. A tiez ta prehnana cena, ved ide o vozidlo v kategorii ako napr. Opel Astra, VW Golf, ktore radovo stoja okolo 500.000.-Sk, v akciach aj menej. Podla nazoru Hondy, to vraj nie je auto pre kazdeho (bez komentara). To uz radsej dockat novu KIA CEED 3D, ktora vyzera celkom dobre a urcite bude prijatelnejsia cena. 😊
Poradovniky na novy Civic som tiez doteraz nepochopil, trosku mi to pripomina minule casy. A tiez ta prehnana cena, ved ide o vozidlo v kategorii ako napr. Opel Astra, VW Golf, ktore radovo stoja okolo 500.000.-Sk, v akciach aj menej. Podla nazoru Hondy, to vraj nie je auto pre kazdeho (bez komentara). To uz radsej dockat novu KIA CEED 3D, ktora vyzera celkom dobre a urcite bude prijatelnejsia cena. 😊
Lubos1: Mně taky nejde o hvězdičky, ale problém je v tom, že Civic víceméně vyhořel při nárazu zepředu! Tam je prostě o notný kus horší než konkurence (např. FFII). Z boku to není problém a zbytek do čtyř hvězd nahání ochranou chodců a dětí... Což je mi upřímně řečeno dost šumák. Trošku mě uklidňuje, že hlavní problém jsou nohy a ne hrudník, ale i tak mě ten výsledek vůbec nepotěšil a očekával jsem úplně něco jiného.
Nemám čas to hledat...Ale nemám pocit, že by třeba i Acura byla extra dobrá v amerických testech. Splnila, ale neoslnila.. Mimo to, Civic je dělaný hlavně proo evropský trh, takže to splnit měl. Na tom se shodnem, ne?
Lubos1: Zdravím.
Je sice pravda(to si přiznejme), že věci, výrobky se nějak musí srovnávat,ale zase bych výsledky nedramatizoval.
O tom, jestli Civic8 je nebo není dobré auto svědčí "vyprodání" produkce na měsíce dopředu
Ja som to s tymi hviezdickami myslel ironicky. Uz dlho sa diskutuje o sposobe vykonavania NCAP testov. Vyrobcovia prisposobuju vozidla tak, aby vyhoveli prave tymto testom. Staci porovnat vysledky testov v USA a Europe. Pri rovnakych vozoch (aj ked maju samozrejme urcite odlisnosti) sa vysledky niekedy dost lisia. Niekedy rozdiel medzi hviezdickami robi hlasitost upornenia na nezapnuty pas alebo zle umiestnena kontrolka.
Tym netvrdim, ze pri havarii bude Civic ** bezpecnejsi ako napr. Megane *** , ale myslim, si, ze vzhladom na fakt, ze kazda havaria je specificka, nemusi pocet hviezdiciek vzdy zodpovedat skutocnosti.
Tak jak znám výsledky Hondy a to nejen v EuroEncap, podle mě platí varinta A a tedy, že nemají dostatek zkušeností a technnologie, aby v oblasti bezpečnosti dosáhli na špičku.
To si nemyslim, ale podla mojho nazoru sa Honda nesnazi konstrukciou svojich modelov "napasovat" na testy NCAP.
Rozdiel medzi 4* a 5* nie je velky, pri 3* a menej je mozno potrebne venovat bezpecnosti zvysenu pozornost, inak nie.
Je sice pravda(to si přiznejme), že věci, výrobky se nějak musí srovnávat,ale zase bych výsledky nedramatizoval.
O tom, jestli Civic8 je nebo není dobré auto svědčí "vyprodání" produkce na měsíce dopředu
Ja som to s tymi hviezdickami myslel ironicky. Uz dlho sa diskutuje o sposobe vykonavania NCAP testov. Vyrobcovia prisposobuju vozidla tak, aby vyhoveli prave tymto testom. Staci porovnat vysledky testov v USA a Europe. Pri rovnakych vozoch (aj ked maju samozrejme urcite odlisnosti) sa vysledky niekedy dost lisia. Niekedy rozdiel medzi hviezdickami robi hlasitost upornenia na nezapnuty pas alebo zle umiestnena kontrolka.
Tym netvrdim, ze pri havarii bude Civic ** bezpecnejsi ako napr. Megane *** , ale myslim, si, ze vzhladom na fakt, ze kazda havaria je specificka, nemusi pocet hviezdiciek vzdy zodpovedat skutocnosti.
Tak jak znám výsledky Hondy a to nejen v EuroEncap, podle mě platí varinta A a tedy, že nemají dostatek zkušeností a technnologie, aby v oblasti bezpečnosti dosáhli na špičku.
To si nemyslim, ale podla mojho nazoru sa Honda nesnazi konstrukciou svojich modelov "napasovat" na testy NCAP.
Rozdiel medzi 4* a 5* nie je velky, pri 3* a menej je mozno potrebne venovat bezpecnosti zvysenu pozornost, inak nie.
Ad současný Civic… Podívej, já nejsem ten, který by zrovna tady hájil do krve Euro Encap. Zvlášť v dřívějších dobách. Ale v současné době je fakt, že všichni výrobci o EuroEncap vědí a pokud nedosáhnou (renomovaní) výsledku 5 hvězdiček, tak ať to beru z prava nebo zleva, je na tom výrobku cosi zhnilého. Buď nemají technologii na to,aby dosáhli lepšího výsledku a nebo tento test ignorují. Oboje je podle mě špatně. Tak jak znám výsledky Hondy a to nejen v EuroEncap, podle mě platí varinta A a tedy, že nemají dostatek zkušeností a technnologie, aby v oblasti bezpečnosti dosáhli na špičku. Někomu to vadit nemusí...ale vím o hoodně lidech, kterým to vadí (a myslím, že budou i tací, co to auto z tohoto důvodu brzy prodají.) Nedosáhnout v dnešní době 5* v kategorii nižší střední se prostě v Evropě neodpouští. Mimoto, ohánět se vyprodaností série Civic je podle mě hloupé, neb výrobní kapacita byla silně poddimenzována. ALe to je jiný příběh. Ať si každý přebere sám jestli je Honda v oblasti bezpečnosti dobrá (neříkám Civic), když v auto z roku 2005 dosahuje stejných a nebo horších výsledků než konkurenční auta z roku 2000. No pro toto téma je myslím důležité jen to, že z té 323F mám větší pocit solidnosti a bezpečnosti (porovnávám stejný rok). Jinak u té 323 F je i ten motorový prostor větší (vím, že ani to není směrodatné),a le přece jenom... A berte furt v úvahu, že má na to 50 000. Tudíž Civic z 98 roku, stejně tak jako Brava z 98 roku a nebo ta Mazda nepřipadají v úvahu (troufám si říct, že nejmladší auto ze zmíněných bude 95 rok a to ještě bůh ví jakém stavu)
nico: my normální lidi teda než něco napíšeme, tak to vyzkoušíme. Takže máme ty svý rozumy setsakramentsky vyzkoušený. A to ne na jednom nebo dvou kusech.
Jestli je pro tebe odřený lak nebo promáčknutí blatníku zásadní problém při nákupu ojetýho auta, je to věc tvých měřítek. Ale v životě jsem tam nenarazil na křivý auto (v ČR snad 50 % aut na prodej), shnilý auto (v ČR snad 50 % aut na prodej starších 5 let), slepovaný vraky, vymlácený podvozky a další průvodní znaky aut koupených v ČR nebo D. A to nehovořím o motorschade a o hromadě nesmyslných podvodů, jimž se v našich Německých zemích snad nikdy nelze vyhnout. Zažil jsem snad 2x v životě, že tu někdo prodával auto, který bych hodnotil jako dobrý obchod. Zbytek jsou šroty - heslo "mám to hodit ze skály nebo prodat" je pro nás germány typické.
V životě po mě nikdo v I - na rozdíl od Německa - nechtěl zálohu při dotazu na auto. V životě mě podvedla spousta Němců, skoro každej Čech a nikdy žádnej Ital. A to jsem i poměrně vysoký částky placený přes PayPal (dražby na ebay.it) platil dopředu. Možná jen mám zkrátka na Italy kliku a na Němce a Čechy smůlu, ale moje zkušenost je prostě takováto.
Jestli je pro tebe odřený lak nebo promáčknutí blatníku zásadní problém při nákupu ojetýho auta, je to věc tvých měřítek. Ale v životě jsem tam nenarazil na křivý auto (v ČR snad 50 % aut na prodej), shnilý auto (v ČR snad 50 % aut na prodej starších 5 let), slepovaný vraky, vymlácený podvozky a další průvodní znaky aut koupených v ČR nebo D. A to nehovořím o motorschade a o hromadě nesmyslných podvodů, jimž se v našich Německých zemích snad nikdy nelze vyhnout. Zažil jsem snad 2x v životě, že tu někdo prodával auto, který bych hodnotil jako dobrý obchod. Zbytek jsou šroty - heslo "mám to hodit ze skály nebo prodat" je pro nás germány typické.
V životě po mě nikdo v I - na rozdíl od Německa - nechtěl zálohu při dotazu na auto. V životě mě podvedla spousta Němců, skoro každej Čech a nikdy žádnej Ital. A to jsem i poměrně vysoký částky placený přes PayPal (dražby na ebay.it) platil dopředu. Možná jen mám zkrátka na Italy kliku a na Němce a Čechy smůlu, ale moje zkušenost je prostě takováto.
Nj, klasicky rozšířený omyl. Hodnotit kvalitu auta podle prodeje. Na tom přeci vzhledem k technice vůbec nezáleží. To vypovídá max. o kvalitě designu, nebo o kvalitě marketingové masáže.
Tím nechci říct, že civic s trubkou vzadu je špatné auto. Nikdy jsem sním nejel...
Tím nechci říct, že civic s trubkou vzadu je špatné auto. Nikdy jsem sním nejel...
Ja by som ti dal skor radu z ineho sudka...
Ak sa rozhodnes kupovat ojazdene auto z tohoto obdobia (94 - 97) tak sa sustred na to v akom stave to konkretne auto o ktore mas zaujem je.
Bravo, Civic aj 323F su celkom dobre volby, ale najst kusok ktory by bol v zachovalom stave s dokladovanou historiou tak to je naozaj umenie.
Bravo vo verzii 1.6, 1.8 je super voz, Civic 1.6 takisto s mazdou nemam ziadne osobne skusenosti. Hlavne predtym nez cokolvek skusis si to poriadne prever, servisne zaznamy, ci pocet km odpoveda stavu auta, co bolo kedy menene (ak ti majitel povie ze nic, tak vedz ze to coskoro budes musiet vymenit ty!), prevez sa na tom auto minimalne 50 -100 km, vytiahni to na dialnicu a pod...
...a vypni si radio a pocuvaj ako sa auto chova... Audio si mozes testovat aj na parkovisku....
Kedze nejde o novy voz plati, spolahlivost = ako sa o to majitel staral a ako na tom jazdil..!!!
Budes mozno chciet Civic...ale potom skoncis s Bravou, lebo to bude "best deal" takze tak....
Good hunting... 😊
Ak sa rozhodnes kupovat ojazdene auto z tohoto obdobia (94 - 97) tak sa sustred na to v akom stave to konkretne auto o ktore mas zaujem je.
Bravo, Civic aj 323F su celkom dobre volby, ale najst kusok ktory by bol v zachovalom stave s dokladovanou historiou tak to je naozaj umenie.
Bravo vo verzii 1.6, 1.8 je super voz, Civic 1.6 takisto s mazdou nemam ziadne osobne skusenosti. Hlavne predtym nez cokolvek skusis si to poriadne prever, servisne zaznamy, ci pocet km odpoveda stavu auta, co bolo kedy menene (ak ti majitel povie ze nic, tak vedz ze to coskoro budes musiet vymenit ty!), prevez sa na tom auto minimalne 50 -100 km, vytiahni to na dialnicu a pod...
...a vypni si radio a pocuvaj ako sa auto chova... Audio si mozes testovat aj na parkovisku....
Kedze nejde o novy voz plati, spolahlivost = ako sa o to majitel staral a ako na tom jazdil..!!!
Budes mozno chciet Civic...ale potom skoncis s Bravou, lebo to bude "best deal" takze tak....
Good hunting... 😊
Lubos1: Zdravím.
Je sice pravda(to si přiznejme), že věci, výrobky se nějak musí srovnávat,ale zase bych výsledky nedramatizoval.
O tom, jestli Civic8 je nebo není dobré auto svědčí "vyprodání" produkce na měsíce dopředu. 😉
Je sice pravda(to si přiznejme), že věci, výrobky se nějak musí srovnávat,ale zase bych výsledky nedramatizoval.
O tom, jestli Civic8 je nebo není dobré auto svědčí "vyprodání" produkce na měsíce dopředu. 😉
... A ani úplně poslední Civic nestačí na nejnovější konkurenci. Honda prostě má trochu s tím problém ještě teď... ...
Mozes uviest jediny dovod, preco sucasny Civic nestaci na sucasnu konkurenciu?
Mozes uviest jediny dovod, preco sucasny Civic nestaci na sucasnu konkurenciu?
Jestli jste byli někdy v Itálii (pochybuju o tom) - nejlépe větší města - asi jste si všimli, že skoro každý byť nový auto je poškrábaný a obouchaný a ten jejich styl jízdy? Jestli někde přistupují k autům jako maximální spotřebka tak je to v Itálii. Pokud někdo tvrdí že tam jsou dobrý ojetiny ať si jí koupí sám. A internetový bazary a aukce s nízkýma cenama? Zkus si auto poptat, bude to podvod a budou z tebe tahat zálohy. Než sem napíšete rozumy nejdřív se trochu porozhlédněte..
Jestli to s těmi italy není tak, že pro lenost se jim nechce nic zalepovat a proto si to nechají raději opravit. Když se podíváte na jejich stav tacho, tak vidíte, že se jim to nechtělo ani odtáčet.
Já bych řekl, že je to přesně opačně - tzn. čím méně za auto hodláš dát, tím víc se ti ta Itálie vyplatí. Skutečně se podívej na ebay.it na ty ceny a ty auta. V Německu za to dostaneš motorschade a ještě shnilý. Právě u toho starýho auta je největší rozdíl v tom, že nepoužívají soli na bázi chloridů jako my nebo Němci, že mají mnohem lepší stav silnic, mnohem fundovanější servisy a je u nich běžné, že když se na autě vyskytne nějaká závada, opraví se (u nás a v jiných Německých zemích se provizorně zalepí - hlavně, ať je to co nejlevnější).
Upřímně řečeno, nechápu, jak mohou v I prodat Deltu s novýma pneumatikama, novýma destičkama a rozvodama za 500 Euro, když jen ty nové díly mají cenu minimálně stejnou...
Upřímně řečeno, nechápu, jak mohou v I prodat Deltu s novýma pneumatikama, novýma destičkama a rozvodama za 500 Euro, když jen ty nové díly mají cenu minimálně stejnou...
Sorry s tou rakví... To sem asi přehnal... Ale tuhost karoserie je u té 323 F z roku 1990 a Civica z roku 1990 opravdu hodně odlišná. Civic je prostě lehký autíčko, ale pevnost skeletu je prostě mizérie. Toť můj názor a zkušenost... On i Civic z 1996 není taky žádný zázrak... A ani úplně poslední Civic nestačí na nejnovější konkurenci. Honda prostě má trochu s tím problém ještě teď... I když ani ta 323F není etalonem bezpečnosti...
Jo jo slysel jsem prave ze z italie jenze preci tam nepojedu projedno auto za 50 tis to bych musel mit nekoho kdo tam jezdi a to nemam 8-s nebo by to musel nekdo prodavat uz tady takze vsechny nabidky techto aut za slusnou cenu sypte sem 😁
Ahojky, čtu příspěvky a vzpomínám na zapůjčenou Mazdu 323 F 1.8 16 V r.v. 1994, černá, moc hezký kousek...tedy osobně jsem s ní moc nenajezdil, ale kamarád mi ji půjčil a párkrát jsem se v ní vez a je to moc fajn autíčko a ty mrkací "oči" jsou sexi - a jede jak z praku, ale nechápu Wolfikovo přirovnání Civica (oproti 323 F) k rakvi...? Tomu nerozumím. Řekl bych, že Mazda 323 F si může s (mým) Civicem podat ruku, obě auta jsou fajn a pokud bychom jedno, ale je to tvrdé přirovnání, označili za rakev, potom je rakví i ten druhý vůz. Příjdou mi téměř stejně velké...ve všech směrech. Na víc, asi je to tím, že mám Civica r.v.1993, sedan 1.5 66kw(16 V), mi Mazda 323 F příjde, ale omlouvám se...jde o individuální vkus, zastaralejší než Civic, je taková "hranatější", Civic má jemnější, zaoblenější linie.
Kamarád má zachovalý kus, dotažený z Německa, garážovaný, ale rzi se neubránil a to i na podobných místech jako Civic !!!
Zadní lemy a dokonce nad čelním sklem a myslím, že i u střešního okna. Žádná hrůza, spíš bubliny pod lakem, ale té rzi se prostě z této doby neubrání asi žádný auto (za ty peníze) a náhr. díly stojí na vrakáči kousek od mého bydliště stejně na Mazdu jak na Hondu, takže Honda Civic vs Mazda 323 F ze stejného období je dle mne nerozhodný souboj, záleží na osobním vkusu. Já mám Hondici, ale 323 F by mne taky neurážela 😉
...pak aby si jeden vybral >😁
Kamarád má zachovalý kus, dotažený z Německa, garážovaný, ale rzi se neubránil a to i na podobných místech jako Civic !!!
Zadní lemy a dokonce nad čelním sklem a myslím, že i u střešního okna. Žádná hrůza, spíš bubliny pod lakem, ale té rzi se prostě z této doby neubrání asi žádný auto (za ty peníze) a náhr. díly stojí na vrakáči kousek od mého bydliště stejně na Mazdu jak na Hondu, takže Honda Civic vs Mazda 323 F ze stejného období je dle mne nerozhodný souboj, záleží na osobním vkusu. Já mám Hondici, ale 323 F by mne taky neurážela 😉
...pak aby si jeden vybral >😁
Fiat Brav👋Brava je v pohodě ve verzích 1.6 a 1.8 benzin (občas se vyskytne i 1.2), nedoporučuju TD a verzi 1.4 12v. Civic je v 1.5 taky slušný řešení, 323 taky bez nějakých výhrad s jedinou - na Japonce jsou opravdu problémy s cenou a dodávkami dílů. Není to nějaký pitomý dogma, je to bohužel daň za jejich spolehlivost. A hůř brzděj.
Co se týká Golfa, tak nevím, proč existuje: je nejnespolehlivější, a to hlavně 1.4 je fakt perla - motory za mrazu praskají a diferák je přinejtovanej, takže 3x na křižovatce protočíš kola a prd- převodovka v * a použitou koupíš tak za 25.000 Kč - cna celý Bravy... prostě VW.
Brava i 323 se dají v I pořídit v celkem dobrým stavu celkem levně. Civica tam nekoupíš a z Česka nebo Německa bude ten podvozek vymlácenej (dost dobrej - mimochodem, 323 je na tom trochu hůř - paradoxně i hůř než to Bravo a to má 323 čtyřprvek) a většina aut z těchto zemí je na tom špatně servisní historií.
U Brav👋Brava bych ještě zauvažoval nad sestřičkou jménem Lancia Delta - je to přeci jen zpracováním zase o třídu výš, kvalitnější součásti a přitom spotřebka za zhruba stejný peníze.
Co se týká Golfa, tak nevím, proč existuje: je nejnespolehlivější, a to hlavně 1.4 je fakt perla - motory za mrazu praskají a diferák je přinejtovanej, takže 3x na křižovatce protočíš kola a prd- převodovka v * a použitou koupíš tak za 25.000 Kč - cna celý Bravy... prostě VW.
Brava i 323 se dají v I pořídit v celkem dobrým stavu celkem levně. Civica tam nekoupíš a z Česka nebo Německa bude ten podvozek vymlácenej (dost dobrej - mimochodem, 323 je na tom trochu hůř - paradoxně i hůř než to Bravo a to má 323 čtyřprvek) a většina aut z těchto zemí je na tom špatně servisní historií.
U Brav👋Brava bych ještě zauvažoval nad sestřičkou jménem Lancia Delta - je to přeci jen zpracováním zase o třídu výš, kvalitnější součásti a přitom spotřebka za zhruba stejný peníze.
Odporúčam Hondu Civic ak nechceš mať zbytočné problémy. Mal som 1,4 iS, 66kw 90PS, r.v. 98 a išla bez akýchkoľvek problémov. Myslím si, že čo sa týka motorov Honda, tak sa nie je o čom baviť. Už piaty rok mám 1,4 66kw 90PS r.v. 2001, najazdených 163.000km bez akýchkoľvek problémov. Poznám viacerých ľudí, čo majú Hondy a sú nadmieru spokojní. Viem to porovnať aj s inými značkami, s ktorými som mal tu česť, napr. Opel Astra, Vectra, Škoda Fabia alebo VW Golf. Záver - už nikdy. Ceny náhradných dielov si treba poriadne pozrieť aj v iných značkových servisoch a zistite tú istú úroveň.
PS : nemecké testy spoľahlivosti potvrdili len to, čo som vyššie napísal. 😁
PS : nemecké testy spoľahlivosti potvrdili len to, čo som vyššie napísal. 😁
holt chlapi, na SK a CZ sa asi nikdy nezbavime predsudkov na ceny ND na japoncov 😞(( ale mne to neva, aspon si so svojimi 3ks pripadam ako multimilionar ked si dovolim ich vlastnit a udrziavat 😊))))))
Zadni brzdove desky na Mazdu 626 umim bez problemu sehnat za 1200 Kc, a to jsou od Lucase! Kotouce stoji nejakych 2600 Kc. Proste nevypoustejte bludy ohledne tech cen!
Tak... Můžu?
Jsem zastánce a fanda Fiatu... Ale za 55 - 60 000 a podobné částky bych Bravo, Bravu nikdy nedoporučil, pokud nejsi znalec a nemáš známého ve Fiat servisu, případně nepůjdeš koupovat auto se známým... Už jenom z toho důvodu, že bych byl nerad, aby si se stal typickým případem...koupil sem si Fiat a byl to šmejd... (za tyto peníze se tady bohužel prodávají rozhrkaný bouračky z Německa a za to, v jakým stavu to auto je nemůže Fiat,a le ten týpek co to auto ze tří kusů skládal). Jistě se dá sehnat i pěkný kousek,ale to by s tebou musel někdo jít kdo tomu rozumí. Jinak samozřejmě na fiaty s díly problém není. Je to podobné jako na VW, přičemž myslím, že ještě hodně věcí se dá sehnat i o něco levněji. Ale koupit Bravo v takovým stavu, že tam musíš hned měnit výfuk (cca 9000 Kč), spojku (6000), brzdy (2500), termostat (1500) atd...není žádná výhra... To platí o všem,ale...
No co bych ti za tyto peníze doporučil? No rozhodně ne Civivia, o tom platí totéž co o té Bravě a ať kdo chce co chce vykládá, každé auto se jednou může po... a Civic není výjimkou a s těmi díly z druhovýroby to není tak horké. Mimoto je civic z té doby pojízdná rakev...
Takže...Můj tip a myslím, že vhodný by byl pro tebe Mazda 323 F - mrkačka tak z 94 roku. Dá se za ty peníze sehnat celkem pěkný kousek, povětšinou dovezené z rakouska. Pokud by si chtěl napiš mi email, měl sem to auto (jako první nějaký 4 roky) můžu ti povědět víc na co bacha a tak... kterej kousek vybrat... Mohu ti jen říct, že za ty peníze těžko seženeš vhodnější auto pro mladýho kluka, přičemž to auto se perfektně chová na silnici a třeba i na sněhu. Do teď na něj rád vzpomínám a je mi po něm smutno, že sem ho prodal. Zásadní problémy na něm nejsou (s výjimkou výfuků a nějakých gum a plastů). Jinak obecně - byla to poslední skvělá mazda, potvrzeno vlastní zkušeností a i mnohými sevisáky. Z 94 roku by ještě ani nemusela mít problém s korozí (což se o Civicu z té doby říct nedá). Motory moc neberou a při tom jedou (Doporučuji 1,8 SOHC - bacha - hodně inzerovaných 1,6 jsou ve skutečnosti 1,8, což není na škodu,ale můžeš na tom užďákat slevu, že je chyba v papírech - způsobené to je, že na DI neumí číst v německých a rakouských techničácích při přepisu)...atd... Sem se rozepsal, snad ti to pomohlo...
Pokud by si chtěl za 55 000 Fiata, tak nejspíš jedině Punto, případně nějaký poslední zachovalý kousek od Tipa (taky pozink, taky dobré a spolehlivé motory a dělalo se skoro do roku 1995, nejspíš taky v 1,6),ale Bravu fakt ne (za ty peníze jsou ty auta v bazarech většinou po smrti a leda ty 1,4 a to bych nedoporučil ani největšímu nepříteli).
Tak zatím
Jsem zastánce a fanda Fiatu... Ale za 55 - 60 000 a podobné částky bych Bravo, Bravu nikdy nedoporučil, pokud nejsi znalec a nemáš známého ve Fiat servisu, případně nepůjdeš koupovat auto se známým... Už jenom z toho důvodu, že bych byl nerad, aby si se stal typickým případem...koupil sem si Fiat a byl to šmejd... (za tyto peníze se tady bohužel prodávají rozhrkaný bouračky z Německa a za to, v jakým stavu to auto je nemůže Fiat,a le ten týpek co to auto ze tří kusů skládal). Jistě se dá sehnat i pěkný kousek,ale to by s tebou musel někdo jít kdo tomu rozumí. Jinak samozřejmě na fiaty s díly problém není. Je to podobné jako na VW, přičemž myslím, že ještě hodně věcí se dá sehnat i o něco levněji. Ale koupit Bravo v takovým stavu, že tam musíš hned měnit výfuk (cca 9000 Kč), spojku (6000), brzdy (2500), termostat (1500) atd...není žádná výhra... To platí o všem,ale...
No co bych ti za tyto peníze doporučil? No rozhodně ne Civivia, o tom platí totéž co o té Bravě a ať kdo chce co chce vykládá, každé auto se jednou může po... a Civic není výjimkou a s těmi díly z druhovýroby to není tak horké. Mimoto je civic z té doby pojízdná rakev...
Takže...Můj tip a myslím, že vhodný by byl pro tebe Mazda 323 F - mrkačka tak z 94 roku. Dá se za ty peníze sehnat celkem pěkný kousek, povětšinou dovezené z rakouska. Pokud by si chtěl napiš mi email, měl sem to auto (jako první nějaký 4 roky) můžu ti povědět víc na co bacha a tak... kterej kousek vybrat... Mohu ti jen říct, že za ty peníze těžko seženeš vhodnější auto pro mladýho kluka, přičemž to auto se perfektně chová na silnici a třeba i na sněhu. Do teď na něj rád vzpomínám a je mi po něm smutno, že sem ho prodal. Zásadní problémy na něm nejsou (s výjimkou výfuků a nějakých gum a plastů). Jinak obecně - byla to poslední skvělá mazda, potvrzeno vlastní zkušeností a i mnohými sevisáky. Z 94 roku by ještě ani nemusela mít problém s korozí (což se o Civicu z té doby říct nedá). Motory moc neberou a při tom jedou (Doporučuji 1,8 SOHC - bacha - hodně inzerovaných 1,6 jsou ve skutečnosti 1,8, což není na škodu,ale můžeš na tom užďákat slevu, že je chyba v papírech - způsobené to je, že na DI neumí číst v německých a rakouských techničácích při přepisu)...atd... Sem se rozepsal, snad ti to pomohlo...
Pokud by si chtěl za 55 000 Fiata, tak nejspíš jedině Punto, případně nějaký poslední zachovalý kousek od Tipa (taky pozink, taky dobré a spolehlivé motory a dělalo se skoro do roku 1995, nejspíš taky v 1,6),ale Bravu fakt ne (za ty peníze jsou ty auta v bazarech většinou po smrti a leda ty 1,4 a to bych nedoporučil ani největšímu nepříteli).
Tak zatím
shpoony, tak tvoj kamarat s M626 si z teba robi riadnu srandu alebo keca.... oblozenie za 26000? uber jednu nulu a budes mat cenu za oblozenie v autorizovanom servise aj s montazou 😊)))) za 1500 ho musi zohnat v nahradach... KUA zase tolko nestraste a neprehanajte s tou drahotou na japoncov!!!!
No možná jsem trošku najivní jelikož na auto sezenu maximalne 55tis a z nynejsima prijmama studenta ta castka asi stoupat nebude momentalne. Chci to auto vlastnit pocitam tak na 3-4 roky pak uz to bude jednodussi s ohledem na finance. Premyslel jsem taky o ford escort ale nevim no. Momentalne pri vyberu mam takovy dylema ze to neni ani mozny
Kamarád má mazdu 626, rok 2000, 1.8 benzín. Najeto má asi 180000km, a neměl jedinou závadu, je to držák jako blázen. Ovšem ceny náhradních dílů, by mi slezly vlasy. Brzdové obložení na zadek 26tis, neskutečně drahé servisky atd...
Ahoj, no doporucuji jednoznacne annonci nebo dovoz z Nemecka...holt Hondy jsou drazsi, protoze znalci vedi, ze se vyplati trosku priplatit.
Doporucuji Civic 6G 1,5 vtec. Ten motor zere stejne jako 1,4, ale mas tam 84kW a to dokaze s tim autem zacvicit! A sezenes ho klidne z roku 96-97 cca za 70k Kc.
Kdyztak dej vedet, rad poradim...
Doporucuji Civic 6G 1,5 vtec. Ten motor zere stejne jako 1,4, ale mas tam 84kW a to dokaze s tim autem zacvicit! A sezenes ho klidne z roku 96-97 cca za 70k Kc.
Kdyztak dej vedet, rad poradim...
ja nevim jaky mas financni limit..ale vseobecne plati,ze hondy jsou o neco drazsi nez auta ve stejny kategorii..chce to fakt jen hledat..ale jestli hledas na tipcars tak tomu moc sanci nedavej..spis zkus hledat na www.annonce.cz tam mas vetsinou soukromy nabidky a da se vybrat..
Právě slyšim od ostatních čím dál tím víc jak jsou ty motory senzační. Za kolik myslíš ze by se dala sehnat. Co jsem koukal tak ten rok 95, 96 mi cenově spíš odradil
tak nevim jestli ti poradim ale kdybych si mel vybrat tak jednoznacne Civica...taky se radim mezi ty mladsi je mi 21 a na hondu nedam dopustit..uz jenom kvuli motoru...pokud mas jen trochu rad auta tak nic neres a hledej nejakyho ve slusnym stavu..ja mam civica 1.4 66kw 90PS r.v 98 a doposud zadny zavazny problem nebyl...kdyz me to chytne tak tocim motor skoro do cervenych a smeju se jak blazen jak to jede a to mam skoro nejslabsi motor..zvuk motoru je naprosto fantasticky..rikam,pro me jednoznacne civic ale pokud sezenes i nejakyho fiatka tak chybu neudelas..jen to chce opradvu hledat..
Zdravim, tak ja sem na tom byl uplne stejne jako ty. Prvni auto sem zvolil Fiat Punto, bylo super. Ale porad nejaky drobnosti odchazeli. Najel jsem s nim 90 000 km docela nerad sem ho daval pryc. Koupil jsem Hondu Civic, po velmi dlouhem vyberu. Jako ty jsem se prave bal ceny nahradnich dilu. Nakonec sem se odhodlal a reknu ti, nelitoval jsem. Povoz je uzasny, proti Puntu to je auto... A hlavne, nahradni dily se daji koupit z druhovyroby!!! Vsechno maji ve velkoskladech a da se to objednat, stoji to uplne stejne jako na jina auta!!! V nejhorsim na vrakaci maji skoro vsechno...
Jenze ony ty dily ani nejsou potreba! Staci spotrebak a obcas drobnost. Ovsem pouze pokud mas cloveka, ktery to umi opravit! Ze spatne opravene drobnosti je pak pruser!
Tak hodne stesti pri vyberu!
Jenze ony ty dily ani nejsou potreba! Staci spotrebak a obcas drobnost. Ovsem pouze pokud mas cloveka, ktery to umi opravit! Ze spatne opravene drobnosti je pak pruser!
Tak hodne stesti pri vyberu!
Na Golfa seženeš všechno, v pohodě a za lacino. Ovšem budeš toho potřebovat asi tak min. 100x víc, než na Civica!
Aneb: "Ušetřím korunu, i kdyby mě to mělo stát stovku"!!! >😁
Aneb: "Ušetřím korunu, i kdyby mě to mělo stát stovku"!!! >😁
No jak tak přemýšlím tak asi ta spolehlivost je důležitá. Je dobré od ostatních slyšet názor typu např. : na Hondu nic neseženeš, Mazdy mají špatnou kastli, Fiati reznou a nevydrží, VW má blbý podvozek..... samozřejmě jsou toto jenom nepravdivé příklady ale něco takovýho bych potřeboval právě slyšet
Právě nad Fiatem se dá uvažovat jelikož na tu cenu za kolik jsem je viděl to jde. Spíš bych se ale zaměřil na tu spolehlivost celého auta. Jak to je z náhradníma dílama u tich značek atd to je pro mě asi prioritou
No právě jsem se chtěl vyhnout pomluvám od ostatních proti fiatum.Ale rozhodování je těžký. Jsem mladej kluk takže silnější auto než 1.6 bych asi neuživil a musí se pravě počítat s tím že kdyby náhodou se něco vysipalo na tom autě tak abych tu danou součástku vubec sehnal a popř co nejlevněji. Mám informace že Hondy jsou největší držácí ale sehnat na ní nějaký díl je prý docela problém. Na to jsou nejlepší udajně golfíci.
Dávaj ti tady dobrý rady diskuze o jednotlivých značkách bývá dost často horký téma, já jsem před třemi roky řešil podobný problém jako ty ale rozhodoval jsem se jenom mezi hondou civic a fiatem bravo nakonec jsem vzal bravo protože mě k němu srdce táhlo. Auto mám dodnes a jsem nad míru spokojen jsem rád že jsem nedal na ty rady jako že fiat je šmejd atd. Golf mě nikdy nebral nad tím jsem tenkrát ani neuvažoval. Pokud se rozhodneš pro Bravo doporučil bych ti 1.6 po roce 98 to se údajně trochu zvedla spolehlivost a motor 1.6 je super výkon slušnej a provozní náklady v normálu. Pokud máš ovšem dost peněz tak bych šel do 2.0HGT. To je dělo
Takhle se to nedá poradit. Třeba Bravo považuji za dost povedené auto (měl jsem 7 let 5dv. verzi Bravu), ale zrovna motor 1.4 12v, co se do něj v tebou ovažovaných letech dával, tak stojí za prd. 1.6 16v ze stejné doby mohu zase jenom doporučit.
Takže se podívej po zdejším fóru, věnuj tomu trochu času a srovnej to s kusy, co jsou na trhu a rozhodni se, co ti bude nejvíc vyhovovat.
Takhle založená diskuse je dobře připravené palivo na plamenné výpady zastánců/odpůrců jednotlivých značek, že jakákoliv rozumná informace zapadne jak jehla do sena...
Takže se podívej po zdejším fóru, věnuj tomu trochu času a srovnej to s kusy, co jsou na trhu a rozhodni se, co ti bude nejvíc vyhovovat.
Takhle založená diskuse je dobře připravené palivo na plamenné výpady zastánců/odpůrců jednotlivých značek, že jakákoliv rozumná informace zapadne jak jehla do sena...
zalezi na tom co ocakavas, kriterii je vela... priestor? motor? podvozok? vybava? imidz? spolahlivost?.............
moje poradie je: 1. honda-mazda
2...nic
3....nic
4....nic
5..... fiat
6....nic
7....
50... hocico
1000000.... golf 3 😊)))))
moje poradie je: 1. honda-mazda
2...nic
3....nic
4....nic
5..... fiat
6....nic
7....
50... hocico
1000000.... golf 3 😊)))))
Zdravim všechny, potřeboval bych poradit. Nemůžu se rozhodnout jaké auto z těchto značek Fiat Bravo, Honda Civic, VW Golf 3, Mazda 323 je nejlepší si pořídit. Tyto auta myslím kolem roku 95,96,97. Jelikož mi každý říká pokaždý něco jinýho ocenil bych radu od nějakého člověka co v autech dělá a má určité zkušenosti díky moc za radu