Auto.cz

Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
12. 11. 2006 21:45
neregistrovaný "coobeek"
13. 11. 2006 09:11
neregistrovaný "xpalo1"
13. 11. 2006 10:31
neregistrovaný "coobeek"
13. 11. 2006 10:59
neregistrovaný "tommykk"
13. 11. 2006 13:22
neregistrovaný "xpalo1"
13. 11. 2006 15:03
neregistrovaný "coobeek"
13. 11. 2006 16:29
neregistrovaný "xpalo1"
13. 11. 2006 16:40
neregistrovaný "coobeek"
13. 11. 2006 16:50
neregistrovaný "Mitsi"
13. 11. 2006 18:53
neregistrovaný "coobeek"
14. 11. 2006 08:27
neregistrovaný "xpalo1"
14. 11. 2006 08:35
neregistrovaný "Mitsi"
14. 11. 2006 15:44
neregistrovaný "TS 155"
14. 11. 2006 20:17
neregistrovaný "coobeek"
19. 11. 2006 21:00
neregistrovaný "coobeek"
neregistrovaný "coobeek"
12. 11. 2006 21:45
Honda civic
Ahoj, mám problém s Hondou Civic, r.v. 91, 1.5 l, 16 V, jednobodové vstřikování, typ ED6, motor D15B2, motor má najeto 190 000 km, automatická převodovka. Před asi 2 měsícema mi začalo auto za jízdy škubat...když je studené, nebo většinou při rychlosti 80 -130 km/h pokud přidám moc rychle, nebo moc pomalu. Vyměnil jsem olej, filtr, vzduchovej filtr, palivovej filtr, svíčky. Loni mi spravovali těsnění pod hlavou v autorizovaným servisu a vodní pumpu. Nemáte někdo nějaké zkušenosti? Mohlo by to dělat palivové relé, nebo palivové čerpadlo?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "xpalo1"
13. 11. 2006 09:11
Bez nadpisu
robi ti to aj ked stojis a pridavas na mieste? len na nejake rychlosti? spotreba? kontrolka ECU? smrad? atd.... slaby popis z tvojej strany na nejake riesenie na dialku....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "coobeek"
13. 11. 2006 10:31
další info
Při stání na místě a přidávání plynu se to neděje, pouze při ponechání ve volnoběhu (zařazený stupeň P nebo N) při zařazení R4 - 2 malinko škube před rozjetím. Z výfuku je cítit benzín, jako při nedostatečném spalování...ECU nemám, pouze oranžovou kontrolku s obrázkem motoru, která se zatím nerozsvítila....spotřeba se zvedla zhruba o 1 - 2 litr na 100 km. Mám v autě zesilovač 150W kterým krmým tubu 150 W přes vyhybku a 0.17777 mF kondenzátor elit, tento je připojen přímo k baterii (kdyby třeba byl vysoký odběr od alternátoru), odběr 12 V a cca 17 A. Škubání není pravidlem, ale v poslední době se objeví při každé jízdě.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tommykk"
13. 11. 2006 10:59
hondaclub
Ahoj, doporucuji zkus www.honda-club.cz tam je diskuze, kde se takove problemy resi! A ti lide tomu opravdu rozumi...

Hodne stesti s resenim....!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "xpalo1"
13. 11. 2006 13:22
Bez nadpisu
stale neviem definovat, ci to skubanie sposobuje prevodovka alebo motor? pises ze skube pred rozjazdom na D4 --- na 1,2,D3,R neskube? ked motor vytacas na N/P tak normalne ide do otacok? nestriela? to ze smrdi, moze znamenat deravy vyfuk, nefunkcny alebo chybajuci katalyzator, zle riadenie zmesi... ECU mas (je to riadiaca jednotka :))) ta oranzova kontrolka s nou suvisi. pri zapnuti zapalovania sa ti tato kontrolka na 3-5 sekund rozsvieti? skus logicky hladat kde vznika problem skubania.... to skubanie je vynechavanie zapalovania? strielanie?

na zosik kasli, to je nic :))) ja mam takmer 1kw RMS a okrem toho ze mi poblikavaju svetla a lieta volnobeh s uderom bassu nemam jediny problem ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "coobeek"
13. 11. 2006 15:03
Bez nadpisu
Při rozjezdu škube jen když je studený...pak se to většinou ustálí a škube až při těch 80 a víš. Na ostatní rychlosti škube stejně, ale nevypadá to jako by střílel do motoru, spíš jako by se dusil, měl jsem dost špinavej vzduchovej filtr, ten je vyměněnej, palivovej taky, ale příjde mi, jako by se mu nedostávalo benzínu...když jsem ho nechal stát na volnoběh tak začal tak jako pokašlávat a kašlal do doby než jsem šlápl pořádně na plyn. Měl jsem problém, otáčky mi klesaly na 400/min, což se dusilo, to seřídili a fungovalo to do letoška. Katalyzátor jsem vymlátil loni a rok to bez něj jezdilo bez problémů...tohle začalo z ničeho nic...Najel jsem na olej 15W-40 18.000 km, nemohl jsem nějak něco poškodit? Napadlo mne, že by mohla být špatně dotažená převodovka kmotoru, ale to by škubal pořád a ne jen občas. Není to střílení jako znám ze 120, ale opravdu jako by neměl dost paliva...asi bude nejlepší hodit to do autorizovanýho servisu,že? Když plynule přidávám plyn, pomalu zlehka, ale dostatečně, tak neškube, ale když mu dávám málo, tak škube a nebo když mu dám moc, tak taky.

Jo, po opravě těsnění pod hlavou mi začal skákat otáčkoměr a teď když to začne škubat, tak prvních pár škubnutí poskakuje na těch otáčkách jaký má a nebo klesne a poskakuje okolo 1000 - 2000 ot/min. Taky se mi stalo, že jsem jel, začal škubat a jak jsem šlápl na plyn, tak místo aby přidal tak zpomalil ze 100 km/h a spomalil na 60 km/h kde se znovu chytil...a po výměně toho palivového filtru škube méně často...ale škube.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "xpalo1"
13. 11. 2006 16:29
Bez nadpisu
ja by som to videl na rozdelovac - cidla v nom (cievka, modul zapalovania) alebo palec, hlava, svieckove kable, sviecky....staci ked je skondenzovana voda v rozdelovaci. skontroluj na studenom motore. moze to mat suvislost s teplotou (odpor kablov, palenie cievky pri roznych teplotach)... siel by som na tvojom mieste do dobreho servisu s dobrou diagnostikou a nechal skontrolovat zapalovanie... inak pre to auto by bol lepsi olej 10w40...ale to nema s tym nic spolocne. dalsi problem moze byt vymlateny kat (preco si to urobil? poradil nejaky chytry kamarat?) motor nema spravny protitlak, je zle vyplachovanie valcov, moze robit galibu. na tvojom mieste by som kupil za 3000 novy kat a navaril na povodne miesto (stale nechapem tych, co vymlatia kat, vlastne sami sebe sposobia skodu. mam overene ze vydrzia 300-400tkm!!! alebo dokial nezhniju zvonka). daj to kludne aj do hondy, ale len na diagnostiku a napis co ti povedali. potom ti poradime co treba vymenit. oni toho budu chciet pravdepodobne vymenit viac. fakt skoc na hondaclub.cz alebo honda-club.cz, urcite sa tam najde niekto, kto ti to v CZ bude vediet pozriet :)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "coobeek"
13. 11. 2006 16:40
Re: Re:
ten katík byla rada kamaráda, máš pravdu, ten rozdělovač mne taky napadl, ale sundal jsem víko a nic zvláštního jsem neviděl, no kouknu na to o víkendu, až budu doma v garáži a uvidím...Mockrát děkuju, a až na něco příjdu, tak to tady bude jako rada ostatním....
neregistrovaný "Mitsi"
13. 11. 2006 16:50
Re: Re:
A nemáš jen silně zoxidované ukostření agregátu vůči kastli? U Civica je to na hodně exponovaném místě mezi vrškem motoru a vrškem přední příčky motorového prostoru/auta a oxiduje to na obou stranách onoho ukostřovacího vodiče.
neregistrovaný "coobeek"
13. 11. 2006 18:53
Re: Re:
Děkuji za radu, zkontroluju ;-)
neregistrovaný "xpalo1"
14. 11. 2006 08:27
Bez nadpisu
mitsi, ukostrenie moze byt dobry dovod..... ale konkretne toto z vika ventilov na celo kasne si myslim ze nie. raz mi ho jeden servisak zabudol po nastavovani ventilov pripojit a jazdil som tak mesiac bez toho ze by som si nieco vsimol >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Mitsi"
14. 11. 2006 08:35
Re: Re:
OK, pak tam musí být ještě další ukostření.
neregistrovaný "TS 155"
14. 11. 2006 15:44
Bez nadpisu
Nazdar pani od hondy! Mal som moznost si to tu precitat o tom " skubani motora ". Rad by som k tomu cosi dodal ak vam to pomoze.

Mam moznost jazdit na civicu 1,5 Lsi 66 Kw. Je to uz postarsia pani a ma uz dost nabehane ( 300 000 ). Pri 150 000 km sa mi tam rozsypal rozdelovac, bol vymeneny z jazdenej hondy. Obcas mi to robilo to, ze mi vypol motor, trebarz na krizovatke a potom som ho nemohol nastartovat. Horsie to bolo vtedy, ked som ho nemohol nastartovat ani rano. Skusal som sa poradit, ale kedze nic nepomahalo, tak som zobral fen a nahrial som ho. Motor chytil okamzite na jednu otacku. Predpokladal som, ze to bude sposobovat vlhkost, tak som ho vybral a pretesnil na prirube k bloku motora. Nepomohlo to. Zakazdym mu pomoze jedine ten fen.

To s tym problemom, ze som pridal motoru a klesala mi rychlost, bolo ( podla mna ) tym, ze som pred tym vletel do velkej kaluze. Pravdepodobne navlhol rozdelovac, kable ( mali uz dost kilometrov )...

Chcem este dodat, ze to s tym nepravidelnym chodom motora ( vypinanim a skubanim ), sa deje uplne nezavisle na pocasi a vonkajsej teplote.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "coobeek"
14. 11. 2006 20:17
Re: Re:
Děkuju, zkusím se podívat i na ten rozdělovač s tím fénem, i když si říkam, že by se mi až nahoru k motoru moc vody nedostala , pod celým motorem a mezi kolama je plast, který kryje motor odspodu...ale nic není nemožné...když jsem projel velkou louži většinou nezapískal ani klínový řemen, což bylo i u mitsubishi pravidlem...

Ale vyzkouším vše, je to i dobré k poznání auta...chci svoje auto znát i zevnitř...

:P :P
neregistrovaný "coobeek"
19. 11. 2006 21:00
Tak jsem o kus dál....
Pokud sem ještě někdo zavítáte, tak jsem očistli zemnící drát, našel palivové relé, který jsem neměl přidělaný na lsoupku ale bylo zastrkaný mezi drátáma za palubní deskou, tak jsem ho vyndal, zkounul, přidělal a připojil. Nicméně, škubat nepřestalo...Sundal jsem víko rozdělovače a objevil jsem, že uhlíky (jestli jsou to uhlíky) už mám docela vybroušené od točícího palce, což si dle laického pohledu říkám, že by mohlo nedostatečně spojovat a nerozdělovat, ale sem tam vynechat při prudkém zrychlení otáčení palce....chápete že...jsem rád...takže ještě vyměním víko rozdělovače a pak dám vědět....
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud