To jsem zvědavý, jak se s kámošema shodneš.
Předpokládám, podle dotazu, že se na auto složíte všichni.
Už vidím, jak se budete hádat kdo bude řídit, kdo bude mít auto doma a hlavně koho napíšete do techničáku 😜 😜 😜
Pak ještě přijde skládání na benzín.........a je po kamarádství :!:
Předpokládám, podle dotazu, že se na auto složíte všichni.
Už vidím, jak se budete hádat kdo bude řídit, kdo bude mít auto doma a hlavně koho napíšete do techničáku 😜 😜 😜
Pak ještě přijde skládání na benzín.........a je po kamarádství :!:
O twin sparkoch sa tu hovori, ze si treba dat pozor na pridretu kluku. Tak si prizvite odbornika >😁 A este problemy s elektronikou
JA SOM ESTE POCUL O TECENI OLEJA Z PREVODOVKY
Koukni se na alfa156.cz tam najdeš vše co chceš
Jo, tam jdi. A modli se, aby ti ten tvůj dotaz administrátor náhodou nesmazal. Já už se taky přesvědčil o kvalitách jeho služeb. To jdi radši na www.alfaromeoclub.cz sekce 156. Mám 2.0T.S. a bez větších problémů. Myslím, že budeš po koupi 1.8 litovat, že si neoupil 2.0. I já už lituji, že jsem koupil 2.0 a ne 2.5V6. Ale teď šetřím na GTA. To bude jiná písnička.
V roce 92 jsem si poridil Alfu 75 2.0TS a v roce 94 jsem mel sluzebni 156ku V6. Beru to jako zivotni zkusenost. Ale Alfu bych nechtel ani za 10Kč. Ta 156ka netopila, zrala jako svine, porad zlobila elektrika. Mozna jsem mel smulu na spatne kusy. Ale jako "svoz" do skoly bych jednoznacne volil jinou znacku nez Alfu. Byt chapu ze se se da poridit sa hubicku. Cim to asi bude?
O twin sparkoch sa tu hovori, ze si treba dat pozor na pridretu kluku. Tak si prizvite odbornika >😁 A este problemy s elektronikou. Idealne je kupit take ojazdene auto, ktore poznas. (napr. od kolegu)
campagnolo: V roku 94 alfa 156 este nebola na svate, pretoze sa vyraba az od roku 1997...
Nj, tak přesně takhle nějak vznikaj fámy. Buď jeden pán povídal, a nebo od lidí, kteří ani nevědí v čem to vlastně jezdili...
Lze pak od nich očekávat relavantní názor?Natož když je to poté vydáváno jako veřejná "pravda".
Ale abych řekl pravdu..mě je to fuk. Já technologickou ani designovou kvalitu auta rozhodně neměřím podle počtu prodaných kusů a ceny ojetých vozů jako 90% lidí tady. A ani neběhám se šuplérou a nepřeměřuju spáry na přístrojové desce a hodinu nedabatuju nad tvrdostí nebo měkkostí plastů. Jenže přesto mě to štve, pokaždé když si s touto nevědomostní arogancí setkám.
Nejlepší na tom je, že do doby kdy alfa dělala auta, řekněme s "nekvalitním" interiérem, tak všichni mektali, že je to italskej krám, že to vrže, nikam nedojede atd. Teď dělá alfa interiér a vůbec celkově všechno okolo po vzoru BMW, takže tlustý skla, těžký měkčený plasty a zas všichni pindaj, že je to moc těžký, a už ne tak mrštný jako předchozí generace a kdesi cosi...To mi nikdy nelezlo do hlavy.
Začínám si myslet, že si lidi(myšleno všeobecně) hrajou na něco co nejsou. A větší důraz kladou na osobní a subjektivní pocity než na objektivní zhodnocení reálných technologických skutečností. Ale jak funguje diferenciál, to už nikdo neřeší...
Lze pak od nich očekávat relavantní názor?Natož když je to poté vydáváno jako veřejná "pravda".
Ale abych řekl pravdu..mě je to fuk. Já technologickou ani designovou kvalitu auta rozhodně neměřím podle počtu prodaných kusů a ceny ojetých vozů jako 90% lidí tady. A ani neběhám se šuplérou a nepřeměřuju spáry na přístrojové desce a hodinu nedabatuju nad tvrdostí nebo měkkostí plastů. Jenže přesto mě to štve, pokaždé když si s touto nevědomostní arogancí setkám.
Nejlepší na tom je, že do doby kdy alfa dělala auta, řekněme s "nekvalitním" interiérem, tak všichni mektali, že je to italskej krám, že to vrže, nikam nedojede atd. Teď dělá alfa interiér a vůbec celkově všechno okolo po vzoru BMW, takže tlustý skla, těžký měkčený plasty a zas všichni pindaj, že je to moc těžký, a už ne tak mrštný jako předchozí generace a kdesi cosi...To mi nikdy nelezlo do hlavy.
Začínám si myslet, že si lidi(myšleno všeobecně) hrajou na něco co nejsou. A větší důraz kladou na osobní a subjektivní pocity než na objektivní zhodnocení reálných technologických skutečností. Ale jak funguje diferenciál, to už nikdo neřeší...
vis,ono kdyz si prectes nazory treba pana Vaculika,ktery take patri do rady "motoristickych" novinaru tak se divis,ze alfa 156 vubec jede.u me ted nejde ani tak o osobni antipatii jako o exemplarni priklad toho,co lze dezinformacemi vytvorit v podvedomi lidi.priklad za vsechno - pri prudkem zastaveni 156 s motorem 2.4 JTD se ohne klikova hridel..co na to mam rict???? je jasne,ze meli italove kdysi problemy s kvalitou,ovsem myslim ze od prelomu tisicileti je to na hony vzdalene tomu,o cem se prece "vseobecne vi",tedy ze italove stoji za prd.vcera a dnes na ARC zajimave diskutuji kleofas a spol v threadu 147 prave o tomhle..
Ja nechci v zadnem pripade pausalizovat. Alfu jsem tenkrat chtel a koupil jsem si ji. Na tu dobu ta auta jezdila v uplne jine lize nez ostatni vozy. Ale bohuzel jsem byl castym navstevnikem servisu. Tu 75ku jsem si dovezl z Nemecka (byla stara 2 roky a mela nalitano 38000km) Tu 155ku jsem mel nouvou koupenou pres Agrotec Brno. Dokonce jsem vazne uvazoval o koupi Lancie HF Integrale. To jsem si ale pak rozmyslel.
Urcite jsou Alfy designove porad jinde nez ostatni konfekce, ale ja jim uz neverim. Byt muze dnes kvalita byt super. Naproti tomu beru v potaz skoro neexistujici servisni sit a sit dyleru. To mluvi za vse. Lancia ta uz se nevozi vubec.
Urcite jsou Alfy designove porad jinde nez ostatni konfekce, ale ja jim uz neverim. Byt muze dnes kvalita byt super. Naproti tomu beru v potaz skoro neexistujici servisni sit a sit dyleru. To mluvi za vse. Lancia ta uz se nevozi vubec.
campagnolo - až bude AR vyrábět auta jako byla 75, tak si nejmíň jednu koupím (75 jsem měl 6 a před tím ještě Giuliettu). Kvalita se opravdu hnula - směrem dolů, protože BOSCH - to je prostě perla!
Pětasedma byla naprosto boží auto, který bylo náročný na servis a údržbu. Taky to nebylo - na rozdíl od 155 - auto pro každýho vidláka. Na to auto je potřeba myslící hlavu a šikovný ruce, což je v ČR v 99 % servisech neřešitelnej problém. Do jaký míry za český diletanty může automobilka AR netuším.
Na 155 byly mizerný 2.5 TD a potom TS 16v - stejný jako ve 156. Zato TS 8v -1.6/1.8/2.0, V6, Q4 a 1.9 TD byly z hlediska splehlivosti celkem průměr své kategorie. Co jsi s tím měl nebo dělal netuším, ale může se stát, že nemáš dobré zkušenosti. Já mám zase jen ty dobré.
Integrale může ve spolehlivosti konkurovat v týhle třídě tak leda Lancer Evo - ostatní konkurence je mnohem poruchovější.
156 celkem jde z hlediska spolehlivosti 2.0 JTS, V6 jak 2.5 tak i 3.2 a všechny JTD. Je to opět osazený německou elektronikou BOSCH, která je stejná jako ve Škodovkách, VW, Audinách, Mercedesech, BMW, atd - prostě poruchová. bosch jede v zastaralý kvalitativní normě ISO, kdežto FIAT jede v 1000x přísnější (a teď si nevzpomenu na označení - najdi si to na netu, jestli tě to zajímá).
Pětasedma byla naprosto boží auto, který bylo náročný na servis a údržbu. Taky to nebylo - na rozdíl od 155 - auto pro každýho vidláka. Na to auto je potřeba myslící hlavu a šikovný ruce, což je v ČR v 99 % servisech neřešitelnej problém. Do jaký míry za český diletanty může automobilka AR netuším.
Na 155 byly mizerný 2.5 TD a potom TS 16v - stejný jako ve 156. Zato TS 8v -1.6/1.8/2.0, V6, Q4 a 1.9 TD byly z hlediska splehlivosti celkem průměr své kategorie. Co jsi s tím měl nebo dělal netuším, ale může se stát, že nemáš dobré zkušenosti. Já mám zase jen ty dobré.
Integrale může ve spolehlivosti konkurovat v týhle třídě tak leda Lancer Evo - ostatní konkurence je mnohem poruchovější.
156 celkem jde z hlediska spolehlivosti 2.0 JTS, V6 jak 2.5 tak i 3.2 a všechny JTD. Je to opět osazený německou elektronikou BOSCH, která je stejná jako ve Škodovkách, VW, Audinách, Mercedesech, BMW, atd - prostě poruchová. bosch jede v zastaralý kvalitativní normě ISO, kdežto FIAT jede v 1000x přísnější (a teď si nevzpomenu na označení - najdi si to na netu, jestli tě to zajímá).
Ja by som to zhodnotil takto: az niekto chce lacne, spolahlive auto, dostupne nahradne diely a hlavne auto, ktore pozna takmer kazdy mechanik, kupi si skodovku alebo VW. Az chce byt niekto iny, kupi si trebarz alfu.
Nemyslim si, ze by boli alfy nejak nenormalne nespolahlive auta. Proste o ich oprave a udrzbe vie o vela menej ludi, ako trebarz o felicii a o golfe. Koli tomu je potom vela majitelov nutenych vyhladat servis, ktory je bud nekvalitny, alebo neexistuje. Mozno prave koli tomu funguje aj takyto server, kde majitelia alf patria medzi castych prispevatelov, kde do podrobna pisu o problemoch na svojich autach, kde si mozno prave vacsina ludi potom na zaklade tychto prispevkoch tvori svoj vlastny, negativny nazor na tuto znacku.
Mam viacero znamych ktori robia znackovy sarvis na VW, audi a skoda a niekedy, ked sa takto stretneme v krcme, mi zostava hlava stat nad neskutocnymi poruchami, permanentne opakujucich sa na tychto autach. Ale o tychto poruchach sa nehovori.... stale sa tieto auta povazuju za kvalitne a vlastne za najlepsie, co sa moze nasincovi dostat do ruk. Niekedy je az neskutocne, co vsetko dokazu koncerny spravit pre reklamu, ktora vlastne tvori globalny nazor ludi, na konkretnu vec.
Nemyslim si, ze by boli alfy nejak nenormalne nespolahlive auta. Proste o ich oprave a udrzbe vie o vela menej ludi, ako trebarz o felicii a o golfe. Koli tomu je potom vela majitelov nutenych vyhladat servis, ktory je bud nekvalitny, alebo neexistuje. Mozno prave koli tomu funguje aj takyto server, kde majitelia alf patria medzi castych prispevatelov, kde do podrobna pisu o problemoch na svojich autach, kde si mozno prave vacsina ludi potom na zaklade tychto prispevkoch tvori svoj vlastny, negativny nazor na tuto znacku.
Mam viacero znamych ktori robia znackovy sarvis na VW, audi a skoda a niekedy, ked sa takto stretneme v krcme, mi zostava hlava stat nad neskutocnymi poruchami, permanentne opakujucich sa na tychto autach. Ale o tychto poruchach sa nehovori.... stale sa tieto auta povazuju za kvalitne a vlastne za najlepsie, co sa moze nasincovi dostat do ruk. Niekedy je az neskutocne, co vsetko dokazu koncerny spravit pre reklamu, ktora vlastne tvori globalny nazor ludi, na konkretnu vec.
To Magic: Ja nemel problem s Boschem. Konkretne mi na te 75ce zacala rachotit prevodovka pri vypnuti motoru a dotoceni kardanu, furt nefungoval central, motorek od ostrikovace, pak zacal protekat. Uhnil kontakt u baterky - s tim souviselo spousta dalsich patalii nez se na to prislo. Prasknulo parozi vyfuku. Proste furt jsem byl v servisu. No ale kdyz to jelo, tak to byl katapult. Ta 155 ve V6 to uz bylo o zivot.
Zcela typická "závada", pramenící z neznalosti servisu vozu. Na 75 jsou na kardanu Hurdyho spojky, které jsou rozežírány solí. Evidentně byly v háji a nikdo v tvém okolí zjevně netušil, že to je věc běžného servisu, která se musí měnit stejně jako olej, brzdové destičky nebo pneumatiky. Z nastalých vibrací poté dochází ke chvění výfuku, který praská a dalším sekundárním závadám. Konečná kardanu nastává v okamžiku, kdy praskne jeho unašeč. Sice jej lze svařit, ale obtížně se to vyvažuje, protože na 75 se kardan točí otáčkami motoru.
U 75 nebyl problém s elektronikou, protože tam byl Jetronic a ne Motronic.
Pokud by byla 75 TS v dobrém stavu, je to proti líné a těžké 155 V6 raketa. Na 155 už problémy s Motronicem jsou, ale zrovna nejmíň "nadupaná" verze V6 je na ně méně náchylná než třeba TS 16v.
U 75 nebyl problém s elektronikou, protože tam byl Jetronic a ne Motronic.
Pokud by byla 75 TS v dobrém stavu, je to proti líné a těžké 155 V6 raketa. Na 155 už problémy s Motronicem jsou, ale zrovna nejmíň "nadupaná" verze V6 je na ně méně náchylná než třeba TS 16v.
Problem byl, ze tyto informace co a jak vyresit jsem potreboval kolem roku 92. Dokonce ani lidi z Italcaru nevedeli co s tim. Dnes po 15ti letech je sice pekne, ze vis cim to bylo, ale ja to potreboval vedet tenkrat.
Kazdopadne alfa byla zazitek a to i v pozitivnim smyslu.
Ja z te 75ky nedostal vic jak 2kila, ta 155 litala 230 v pohode.
Kazdopadne alfa byla zazitek a to i v pozitivnim smyslu.
Ja z te 75ky nedostal vic jak 2kila, ta 155 litala 230 v pohode.
Cht?l bych p?isp?t svou troškou do mlýna o kvalit? Alf a konkurenci a pov?stech.
Díval bych se na to z hlediska psychologického. Alfa je v podstat? h?ích. Její typicky rudá ?i ?erná barva jí dává pekelnou charakteristiku. I ostrý agresivní výraz, klínovitý profil masky, volantu, kruhové dvojité p?ístroje vzbuzující sexuální touhu. Nadp?irozená krása a sexuální náznaky bývaly démonizovány již v historii a nejednou u spo?ádané st?ední masové vrstvy vzbuzovaly závist.
Závist. Zelenou závist. Krása je totiž mocná.
Závisti jsou v podstat? dva druhy.
- Jedna ?íká - jé ten má tuhleto - tu budu mít jednou taky.
- Ta druhá hnusná zelená ?íká - ta je krásná, ale tu nikdy nebudu mít, nebudu na ni mít, nebudu mít tu sílu unést tíhu pomluv a b?emeno špatné pov?sti - tak ji radši pomluvím.
A je to tady - ochozy k?i?í - nespolehlivost!! odcházejí, ramena, kotou?e, variátory, váhy, ?idla, mizí olej, motorschaden, vrže.....a další tuny balastu co všichni známe.
Všichni víme o ?em je ?e?. Slabiny ty auta mají, jako mají i jiné automobilky. Auta jsou dnes globaliza?ním projektem bez vyjímky a montážními závody. ?epy, ramena, kotou?e, všechen spot?ebák d?lá n?kolik t?ch samých výrobc?, ?e?i o tom který podvozek odejde d?ív jsou holé spekulace. Záleží od kterého výrobce ta ?i ona zna?ka nakupovala do prvovýroby. A že je to promíchané, ano. V italech najdete bosche, v citroenech magneti marelli.
A na záv?r. Technicky nedokonalá Alfa se dá pravidelným servisem, znalostí slabých míst a jejich zdokonalení dotáhnout k dokonalosti tém?? absolutní. Krabicoidní a z?ejm? technicky dokonalejší Golf se designov? Alf? p?iblížit nem?že ani když si nandá megak?ídlo a kola až na zem.
Navíc v knize o historii zna?ky už d?ív?jška m?li heslo:
Alfa je auto pro úsp?šné kreativní indiviualisty.
Do téhle skupiny se po?ítám.
Díval bych se na to z hlediska psychologického. Alfa je v podstat? h?ích. Její typicky rudá ?i ?erná barva jí dává pekelnou charakteristiku. I ostrý agresivní výraz, klínovitý profil masky, volantu, kruhové dvojité p?ístroje vzbuzující sexuální touhu. Nadp?irozená krása a sexuální náznaky bývaly démonizovány již v historii a nejednou u spo?ádané st?ední masové vrstvy vzbuzovaly závist.
Závist. Zelenou závist. Krása je totiž mocná.
Závisti jsou v podstat? dva druhy.
- Jedna ?íká - jé ten má tuhleto - tu budu mít jednou taky.
- Ta druhá hnusná zelená ?íká - ta je krásná, ale tu nikdy nebudu mít, nebudu na ni mít, nebudu mít tu sílu unést tíhu pomluv a b?emeno špatné pov?sti - tak ji radši pomluvím.
A je to tady - ochozy k?i?í - nespolehlivost!! odcházejí, ramena, kotou?e, variátory, váhy, ?idla, mizí olej, motorschaden, vrže.....a další tuny balastu co všichni známe.
Všichni víme o ?em je ?e?. Slabiny ty auta mají, jako mají i jiné automobilky. Auta jsou dnes globaliza?ním projektem bez vyjímky a montážními závody. ?epy, ramena, kotou?e, všechen spot?ebák d?lá n?kolik t?ch samých výrobc?, ?e?i o tom který podvozek odejde d?ív jsou holé spekulace. Záleží od kterého výrobce ta ?i ona zna?ka nakupovala do prvovýroby. A že je to promíchané, ano. V italech najdete bosche, v citroenech magneti marelli.
A na záv?r. Technicky nedokonalá Alfa se dá pravidelným servisem, znalostí slabých míst a jejich zdokonalení dotáhnout k dokonalosti tém?? absolutní. Krabicoidní a z?ejm? technicky dokonalejší Golf se designov? Alf? p?iblížit nem?že ani když si nandá megak?ídlo a kola až na zem.
Navíc v knize o historii zna?ky už d?ív?jška m?li heslo:
Alfa je auto pro úsp?šné kreativní indiviualisty.
Do téhle skupiny se po?ítám.
A pokud je alfa pro individualisty co maji problem s krabicoidni nemeckou konfekci, tak proc Alfa udelala 156 na zpusob Allroada?? 😄
Tenhle model n?jak moc nechápu, ani plánovaný offroad, ale co se dá d?lat, originálními ale drahými technologiemi (transaxle, boxer) se obrat ud?lat nedá. Viz krize v 80 letech. I Subaru má dost t?žké problémy ubránit netypické ?ešení, a musí se taky podbízet zákazníkovi komer?ními lákadly. Budou d?lat boxer diesel. Z toho zaryté subaristy klepne.
Nevím - mám 18 hodin staré windowsy, rychlost megabit, gramlavostí rukou to není - tak kde je chyba?
ja bych rek ze ho docela chapu ... ne ze by to bylo co bych chtel sam... ale ti mladi perspektivni elegantni hosi co (aspon podle mych predstav...) jezdi alfama ... (vy starsi se snad citite stari?? 😄 uz pak maji rodinu a z 5-er prestoupi na X5 X3 nebo Touarega... nebo z primery na X Trail ci Terrano... maji to vetsi, jako ze bezpecnejsi... pohodlnejc se jim do toho leze... ac sam nevim proc si zhorsit jizdni vlastnosti zvednutim auta a zvysenim hmotnosti neodpruzene hmoty... tak lidi jak starnou kupujou si rodinnejsi auta...
alfa jim takto nabizi alternativu... mueze zistat u sve oblibene elegantni znacky, mirna ztrata neni tak tragicka ... protoze uz je tolik netrapi kde se to zacina klouzat a co se tam deje.... a kdyz si to vezme "pani" ... tak pri parkovani max znici dva rafky... 😄 a nevezme se bou pul narazniku ... >😁
alfa jim takto nabizi alternativu... mueze zistat u sve oblibene elegantni znacky, mirna ztrata neni tak tragicka ... protoze uz je tolik netrapi kde se to zacina klouzat a co se tam deje.... a kdyz si to vezme "pani" ... tak pri parkovani max znici dva rafky... 😄 a nevezme se bou pul narazniku ... >😁
1. Alfu Romeo dneska vedou Němci. Podle toho to taky vypadá - 159 je totální průser - asi nejhorší Alfice všech dob. Je těžká, neohrabaná, klaustrofobidní a drahá. Ti samí lidé, kteří vytvořili CrossWagon.
2. němci změnili zcela cestu, kterou AR kráčela. Důvod? Zvýšení prodejnosti. AR prodává naprosto zanedbatelný počet aut (třeba proti Škodovce). Na těch kdysi fanoušcích značky nikdo nezbohatne, těm se lze zavděčit je stále dražšími technickými řešeními, takže orientace jasně padla na mladá telata, která se dají zblbnout celkem snadno. Stačí atraktivní design a hromada koní pod kapotou. Že ty koně nikdo nikdy na silnici nedostane - a koho to zajímá?
3. nejzajímavější Alfy byly naopoak ty designově naproto neatraktivní. Na těch taky automobilka zkrachovala. Ta závist tam asi taky hrála svoji roli, protože ty auta byly 2 generace před zbytkem světa (dneska to rozhodně neplatí ani omylem). Hlavní důvod byla ale oprávněně špatná pověst aut ze socializovaného jihu Itálie (alfasud, AR 33, 145/146/I). Potom přišla sockařada 145 II/146 II/155/164 - levné klony Fiatů a ani to se nějak super neprodávalo. Naopak řada 147/156 přinesla celkem slušnou prodejnost, takže tímto směrem se značka vydala. Chápu to, byť s tm nesouhlasím.
4. AR nemůže díky 10letému zaspání vývoje dneska konkurovat Subaru nebo Mitsubishi a to i přesto, že Mitsubishi na Alfách/Lanciích svoje sporťáky ušilo. Když na něco nemám, tak se o to nesnažím - stálo by to hromadu peněz a přineslo jen problémy.
2. němci změnili zcela cestu, kterou AR kráčela. Důvod? Zvýšení prodejnosti. AR prodává naprosto zanedbatelný počet aut (třeba proti Škodovce). Na těch kdysi fanoušcích značky nikdo nezbohatne, těm se lze zavděčit je stále dražšími technickými řešeními, takže orientace jasně padla na mladá telata, která se dají zblbnout celkem snadno. Stačí atraktivní design a hromada koní pod kapotou. Že ty koně nikdo nikdy na silnici nedostane - a koho to zajímá?
3. nejzajímavější Alfy byly naopoak ty designově naproto neatraktivní. Na těch taky automobilka zkrachovala. Ta závist tam asi taky hrála svoji roli, protože ty auta byly 2 generace před zbytkem světa (dneska to rozhodně neplatí ani omylem). Hlavní důvod byla ale oprávněně špatná pověst aut ze socializovaného jihu Itálie (alfasud, AR 33, 145/146/I). Potom přišla sockařada 145 II/146 II/155/164 - levné klony Fiatů a ani to se nějak super neprodávalo. Naopak řada 147/156 přinesla celkem slušnou prodejnost, takže tímto směrem se značka vydala. Chápu to, byť s tm nesouhlasím.
4. AR nemůže díky 10letému zaspání vývoje dneska konkurovat Subaru nebo Mitsubishi a to i přesto, že Mitsubishi na Alfách/Lanciích svoje sporťáky ušilo. Když na něco nemám, tak se o to nesnažím - stálo by to hromadu peněz a přineslo jen problémy.
magicu, tvoje mínění o 159 se stále přiostřuje. >😁
Člověk se na ní musí dívat jinejma očima, je to prostě víc do 90,164,166 než pokračovatel 156. A mám vyzkoušeno, že 2 naučený zatáčky na shodnejch pneumatikách (a sice sjezd, z jižní spojky k CČM a nájezd na boleslavskou z chlumecký, jsem projel pocitově, a snad i podle rychloměru, o pár km/h rychleji než se 156, lehoučkou 147 1.6 jsem ale zatim z žádnou alfou nepřekonal, což je zajímavý). Na okruhu to vyzkoušený nemám, takže je to možná zavádějící, ale přijde mi že podvozek je opravdu vyšperkovanej do nejmenších detailů a hmotnost se nijak v zatáčkách neprojevuje, v přímce je to těžkopádnější, o tom žádná. K designu a interiéru se nemá smysl vyjadřovat, to si prostě žádá doba.
S nadějí hledím, ke odlehčování 159 v budoucnosti a na 5ti dvéřovou 149, jestli bude. To by mohl být pokračovatel rychlého sedanu ala 156, za předpokladu pokračování trendu zvětšování.
Bohužel nemám zkušenosti téměř se žádným 4x4, takže jsem byl spokojenej s pohodlností a průjezdností 156Q4, ale to těžko mohu hodnotit...
Člověk se na ní musí dívat jinejma očima, je to prostě víc do 90,164,166 než pokračovatel 156. A mám vyzkoušeno, že 2 naučený zatáčky na shodnejch pneumatikách (a sice sjezd, z jižní spojky k CČM a nájezd na boleslavskou z chlumecký, jsem projel pocitově, a snad i podle rychloměru, o pár km/h rychleji než se 156, lehoučkou 147 1.6 jsem ale zatim z žádnou alfou nepřekonal, což je zajímavý). Na okruhu to vyzkoušený nemám, takže je to možná zavádějící, ale přijde mi že podvozek je opravdu vyšperkovanej do nejmenších detailů a hmotnost se nijak v zatáčkách neprojevuje, v přímce je to těžkopádnější, o tom žádná. K designu a interiéru se nemá smysl vyjadřovat, to si prostě žádá doba.
S nadějí hledím, ke odlehčování 159 v budoucnosti a na 5ti dvéřovou 149, jestli bude. To by mohl být pokračovatel rychlého sedanu ala 156, za předpokladu pokračování trendu zvětšování.
Bohužel nemám zkušenosti téměř se žádným 4x4, takže jsem byl spokojenej s pohodlností a průjezdností 156Q4, ale to těžko mohu hodnotit...
Hej to je pravda ze k designu sa nema zmysel vyjadrovat, lebo si to ziada doba. A v tom je ten pruser. Automobilky chrlia coraz skaredsie obezne auta a ludia su nuteni si na to zvyknut. Badam to na sebe aj ja. Alfa zatial drzi poziciu (co sa designu tyka sa mi od sucasne vyrabanych modelov naviac paci coupe GT), ale som zvedavy dokedy...
To JB: je to uz davno co jsem jezdil. To me jeste v TSM vozila 1203ka, v SVS byly Lady a v narodaku dokonce KAROSA (byt jen nekdy). Vojnu jsem travil v Dukle u Tkace v Bratislave. Celkem ocistec. Tim chci ale rict, ze kolo se vzdy vozilo na strese a ne v aute (krome KAROSY). Takze me mensi nekombi auta nevadi. Nyni mam jiz druheho sedana po sobe. >😁 Horske kolo jsem si nikdy neporidil. Tvrdim jen, ze je to lepsi Ukrajina. Pokud z Vas nekdo na Ukrajine jezdil, da mi zapravdu.
Nepopiram, ze dnes si "cykliste" porizuji velke kombi aby se jim tam pohodlne veslo kolo. Stejne se do zadneho kombi cele kolo nevleze, tak to nechapu. No to jsem ale jaksi oskocil od tematu. Kazdopadne kdo alfu chce at si poridi. Kazdopadne to je zazitek.
Nepopiram, ze dnes si "cykliste" porizuji velke kombi aby se jim tam pohodlne veslo kolo. Stejne se do zadneho kombi cele kolo nevleze, tak to nechapu. No to jsem ale jaksi oskocil od tematu. Kazdopadne kdo alfu chce at si poridi. Kazdopadne to je zazitek.
to kampa: 😊
tak to ja se jen vozim... ale myslim ze me skromne kolo ma do ukrajiny daleko ... 😄 vazi tesne nad 10kg a nikam se neprohyba... 😄 a do passatu B4 se vejde moje ikamradovo a nic se demontovat nemusi.. a vesli by se i tri kola a tri lidi...
me to ale na silnici nebavi, snazim se jezdit mimo komunikace kdyz to jde...
tak to ja se jen vozim... ale myslim ze me skromne kolo ma do ukrajiny daleko ... 😄 vazi tesne nad 10kg a nikam se neprohyba... 😄 a do passatu B4 se vejde moje ikamradovo a nic se demontovat nemusi.. a vesli by se i tri kola a tri lidi...
me to ale na silnici nebavi, snazim se jezdit mimo komunikace kdyz to jde...
Do B4 2 az 3 kola? Pokud slozis sedacky tak ano. V ten moment uz ale nemas auto ale pouze roadstera. A jel jsi nekdy na Ukrajine? To bylo super kolo na casovky. To kdyz se rozjelo, tak bylo jako strvacnik.
dve nebo tri kola... ale dalo by se vezt i tri lidi, se stazenou sedackou.. mozna by si sedli i 4 😊
jasne neni to zadny komfort... jenze kolem nebo navrch kol nandas sposutu veci (pro dva az tri lidi) a po dalnici muzes jet jako jsi zvykly. A kdyz to nekde postavis,sance ze ti to neodnesou je o neco vetsi nez na strese...
Ja sam se chystam koupit si neprakticke, zato vesele kupe... akola poveztu na strese.. a na zybtek kaslu...
stejne jezdim vets max ve dvou .. a tak znouize treba to nekdo vzadu odtrpi.. jinak pojede nekdo jiny autem vhodnym...
k ty setrvacnosti... ono to asi po rovince potom rychlost drzi... kdyz se to rozkuli .. ale parkrat s tim skocis na chodik nebo z nej dolu... nebo ho posles do diry po zadnim (umel to i favorit ... 😄 ) no a mas z toho kostitras...
ja proste nedam dopustit na siroky gumy s dvojityma rafkama... ktery tolerujou chybu (obcas se clovek utne..) a ktery te nechaji jet i po vetsich sutrech skopce na tezky prevod... samozrejme mam kamarady co mi vysvetlovali jak ziletka pekne jede, jak si odpocines, jak si svezes a jak to svisti ....... ja se radeji dru v blate, po korenech a tak... 😊
apropos... ted si kamarad poridil silnicniho Kleina... toho mu mirne zavidim... 😄 moc hezka vec ...
jasne neni to zadny komfort... jenze kolem nebo navrch kol nandas sposutu veci (pro dva az tri lidi) a po dalnici muzes jet jako jsi zvykly. A kdyz to nekde postavis,sance ze ti to neodnesou je o neco vetsi nez na strese...
Ja sam se chystam koupit si neprakticke, zato vesele kupe... akola poveztu na strese.. a na zybtek kaslu...
stejne jezdim vets max ve dvou .. a tak znouize treba to nekdo vzadu odtrpi.. jinak pojede nekdo jiny autem vhodnym...
k ty setrvacnosti... ono to asi po rovince potom rychlost drzi... kdyz se to rozkuli .. ale parkrat s tim skocis na chodik nebo z nej dolu... nebo ho posles do diry po zadnim (umel to i favorit ... 😄 ) no a mas z toho kostitras...
ja proste nedam dopustit na siroky gumy s dvojityma rafkama... ktery tolerujou chybu (obcas se clovek utne..) a ktery te nechaji jet i po vetsich sutrech skopce na tezky prevod... samozrejme mam kamarady co mi vysvetlovali jak ziletka pekne jede, jak si odpocines, jak si svezes a jak to svisti ....... ja se radeji dru v blate, po korenech a tak... 😊
apropos... ted si kamarad poridil silnicniho Kleina... toho mu mirne zavidim... 😄 moc hezka vec ...
Jasne, kazdemu to svoje... Prakticnost a tudiz i vyssi hodnota pri dalsim prodeji jsou zavazny faktor. U Alfy tu prakticnost bohuzel prebiji spatna povest a navic ta prakticnost u Alf taky neni na miste. Je to proste sportovne stylova znacka. Koupi alfy si clovek porizuje neco nekonvecniho a ocekava mimoradny zazitek. Od kol radeji odbocime, protoze horska kola dnes vladnou trhu a to svedci o jejich mimoradne zivotaschopnosti. Galuskace maji ve sve vpodstate masove odzvoneno. Popravde receno ani se nedivim. Zpet k 156. Urcite je pekna a v provedeni combi i prakticka. Byt neoplyva obrovskym zavazadelnikem. Tady spis zalezi na porizovaci cene, minulosti toho ktereho vozu a stastne ruce kupce. Prece jen, nove to asi nikdo kupovat nechce (v teto rubrice).
Preji pekny vikend.
Preji pekny vikend.
Nějak si nedovedu představit, že bych rval zablácený kolo na tu kůži uvnitř auta. Já mám k věcem docela jiný vztah a i když jsem vyhodil minulý týden tiskárnu LaserWriter 4/600, do toho recyklkontejneru jsem ji opatrně položil (byla jak nová a plně funkční), protože ani když něco vyhazuju, neumím s tím praštit :roll: Natož rvát špinavý kola na kůži...
Za 1200–> peněz si raději koupím střešní příčky a za dalších 600–> peněz k tomu nosič kola. To funguje snad u každýho auta, takže v přepravě kol bych viděl problém nejmeší.
Na druhou stranu právě obrovský pokles užitné hodnoty je třeba jedním z parametrů, proč mi novější Alfy nesedí, protože vždy to bývaly sportovní sedany s vynikající užitnou hodnotou. Bývaly to auťáky pro prdědky jako já, co potřebují rodinné auto se kterým se můžou vyblbnout, když rodinu vyloží na chatě. Takže proto ten odchod od AR k Mitsubishi a Subaru. Jsou rychlejší, efektivnější, sportovnější a přitom mají vyšší užitnou hodnotu. Kdo by dnes kupoval nějakou Alfu?
Za 1200–> peněz si raději koupím střešní příčky a za dalších 600–> peněz k tomu nosič kola. To funguje snad u každýho auta, takže v přepravě kol bych viděl problém nejmeší.
Na druhou stranu právě obrovský pokles užitné hodnoty je třeba jedním z parametrů, proč mi novější Alfy nesedí, protože vždy to bývaly sportovní sedany s vynikající užitnou hodnotou. Bývaly to auťáky pro prdědky jako já, co potřebují rodinné auto se kterým se můžou vyblbnout, když rodinu vyloží na chatě. Takže proto ten odchod od AR k Mitsubishi a Subaru. Jsou rychlejší, efektivnější, sportovnější a přitom mají vyšší užitnou hodnotu. Kdo by dnes kupoval nějakou Alfu?
to magic: >😁 😁 😁
mitsubishi a subaru? to bys ale musel porovnavat GTA nebo aspon V6... jenze z podobnych let nebudou za podobne penize... nebo? Ted jsem videl dve GTA v CR za okolo 350t.
Jak na tom budou s provoznima nakladama kdyz porovnas imprezu kombi 220 PS (ted nevim jak se znaci) myslim ten novejsi typ, ne GT turbo a 156ku napr 2.5 V6? Odhledneme od prakticke strany... Nebo bys uz i tuhle porovnaval s GTA?
nemoh bys byt trochu konkretnejsi? Ja ziju v domneni (mozna mi ho vyvratis) ze WRX/STi či Evo7+ a alfa nejsou uplne porovnatelny... zajimavy porovnani by jiste byly silnejsi verze 156 SW a Imprezy kombi...
Musim se priznat ze ja bych s ni do ty popelnice (kontejneru) flaknul...az by se otrasla.. jen abych videl co se stane a jaka to bude rana... 😄 do 156 ale kolo stejne nedas (sedan) a mas pravdu na kuzi ... toby mi bylo do breku... ale da se dat na deku a mezi kola dalsi deka... (SW) no a nebo ten nosic.. (jak jsem to statecne praktikoval az do vcera) Ale alfa neni B4, do ni se ty 3 kola se trema lidma nevejdou.
Nadruhou stranu ja tu prakticnost zatim jeste klidne ozelim, osobne se mi kombiky libi vic nez sedany, nebo potom coupe, v obracenem poradi.
to kampa: ok... nechme toho ... mas recht kazdemu co jeho jest...hlavne at nas nekdo nesejme... nebo at si nelehnem svepomoci..
mitsubishi a subaru? to bys ale musel porovnavat GTA nebo aspon V6... jenze z podobnych let nebudou za podobne penize... nebo? Ted jsem videl dve GTA v CR za okolo 350t.
Jak na tom budou s provoznima nakladama kdyz porovnas imprezu kombi 220 PS (ted nevim jak se znaci) myslim ten novejsi typ, ne GT turbo a 156ku napr 2.5 V6? Odhledneme od prakticke strany... Nebo bys uz i tuhle porovnaval s GTA?
nemoh bys byt trochu konkretnejsi? Ja ziju v domneni (mozna mi ho vyvratis) ze WRX/STi či Evo7+ a alfa nejsou uplne porovnatelny... zajimavy porovnani by jiste byly silnejsi verze 156 SW a Imprezy kombi...
Musim se priznat ze ja bych s ni do ty popelnice (kontejneru) flaknul...az by se otrasla.. jen abych videl co se stane a jaka to bude rana... 😄 do 156 ale kolo stejne nedas (sedan) a mas pravdu na kuzi ... toby mi bylo do breku... ale da se dat na deku a mezi kola dalsi deka... (SW) no a nebo ten nosic.. (jak jsem to statecne praktikoval az do vcera) Ale alfa neni B4, do ni se ty 3 kola se trema lidma nevejdou.
Nadruhou stranu ja tu prakticnost zatim jeste klidne ozelim, osobne se mi kombiky libi vic nez sedany, nebo potom coupe, v obracenem poradi.
to kampa: ok... nechme toho ... mas recht kazdemu co jeho jest...hlavne at nas nekdo nesejme... nebo at si nelehnem svepomoci..
JB: jde spíš o srovnávní 155Q4 atd. s tehdejší konkurencí, než 156. To nemá ani moc smyslu.
a 159Q4 je auto kategorie Audi, ne Subaru a Mitsubishi, a to jde. Ovšem já bych asi nepohrdnul 😊
a 159Q4 je auto kategorie Audi, ne Subaru a Mitsubishi, a to jde. Ovšem já bych asi nepohrdnul 😊
ja bych taky nepohrdnul, kdyby mi to davali jako sluzebni nebo darem... ale vlastni bych neinvestoval...
ale magic preci psal ze dnesni... uz nejsou prakticke... jasne 155 ma velkej kufr a Q4 jiste umi hezky veci 😄
ale kdyz porovnas ty dnesni, podle me magic myslel dnesni modely alfy ze jsou horsi, tedy mene jedou, mene zabavne a jeste i mene prakticke.. ale ono Mitsubishi neni v kombi (prakticnost, me se sedany libi min, byt jsem ted jeden mel)
... tak by me zajimalo... jak by v porovnani vysly ty kombiky... rekneme 2.0, V6 a GTA s nejakyma odpovidajicima motorizacema Subaru, ty sestivalce sice vcelku zerou, ale boxer turbo japan taky ... ono se ale bude 4x4 srovnavat tezko, Subaru to umi a zatacky asi lipumet bude...
me nadruhou stranu trochu desijestli jsem tomu dorost... jestli na to mam ruce... kolikprostoru na chybu ti necha tahle vychytana ctyrkolka... v porovnani s V6, nebo GTA... a jak na tom budou s naklady...
nadruhou stranu... pokud budu do subaru jen lejt naplne, tak muze i zrat vic... a stejne to bude lepsi...
ale magic preci psal ze dnesni... uz nejsou prakticke... jasne 155 ma velkej kufr a Q4 jiste umi hezky veci 😄
ale kdyz porovnas ty dnesni, podle me magic myslel dnesni modely alfy ze jsou horsi, tedy mene jedou, mene zabavne a jeste i mene prakticke.. ale ono Mitsubishi neni v kombi (prakticnost, me se sedany libi min, byt jsem ted jeden mel)
... tak by me zajimalo... jak by v porovnani vysly ty kombiky... rekneme 2.0, V6 a GTA s nejakyma odpovidajicima motorizacema Subaru, ty sestivalce sice vcelku zerou, ale boxer turbo japan taky ... ono se ale bude 4x4 srovnavat tezko, Subaru to umi a zatacky asi lipumet bude...
me nadruhou stranu trochu desijestli jsem tomu dorost... jestli na to mam ruce... kolikprostoru na chybu ti necha tahle vychytana ctyrkolka... v porovnani s V6, nebo GTA... a jak na tom budou s naklady...
nadruhou stranu... pokud budu do subaru jen lejt naplne, tak muze i zrat vic... a stejne to bude lepsi...
jak uz nekde psal magic, alfu drzi nemci... a tak jde 156 cestou 3er A4 a C-Klasse... proste hezka stylovka a neprakticka.. kdyz se vybere spravnej motor... tak to i jede...
ale taky napsal ze to ve tride zataci asi nejlip... je fakt (pokud pominu evo a wrc) ze nektery zlutaci umej motory lip (vtec 16V...)
znovu se zopakuju... ze jsem ochoten se prenest pres nizkou prakticnost... pokud to auto bude "vesely" a taky by melo bejt hezky... a me se libi alfa vic nez ostatni, tedy ve tride, pokud si ted zrovna müzu vzpomenout... Fakt me nic hezciho nenapada (osobne - kdo chce jinak, jeho problem i moznost)
ale taky napsal ze to ve tride zataci asi nejlip... je fakt (pokud pominu evo a wrc) ze nektery zlutaci umej motory lip (vtec 16V...)
znovu se zopakuju... ze jsem ochoten se prenest pres nizkou prakticnost... pokud to auto bude "vesely" a taky by melo bejt hezky... a me se libi alfa vic nez ostatni, tedy ve tride, pokud si ted zrovna müzu vzpomenout... Fakt me nic hezciho nenapada (osobne - kdo chce jinak, jeho problem i moznost)
Když už teda už budu srovnávat AR 156 GTA (v době, kdy se vyráběla) stála 1.550.000 Kč, kdežto Lancer Evo VIII stál 1.190.000 Kč. Co se týká prostoru a užitné hodnoty, byla na tom Alfa hůř. Co se týká jízdních vlastností, byla na tom Alfa pdstatně hůř. Co se týká dynamiky, byla na tom Alfa podstatně hůř. Co se týká trakce, ovladatelnosti a všech podobných aspektů jízdy, byla na tom Alfa hůř. Co se týká brzd, byla na tom Alfa o něco hůř. Co se týká výbavy, byla na tom Alfa líp. Co se týká sedadel, byly na tom zhruba stejně. Co se týká dodatečné výbavy, byla na tom Alfa líp. Co se týká cen ND, byla na tom Alfa líp. Co se týká servisu, byly na tom zhruba stejně. Co se týká provozních nákladů, byla na tom Alfa líp.
Kdo chtěl kombíka, mohl se rozhodnout pro STi. Lancer mám pocit byl v kombíku jen pro japonský trh (jestli vůbec).
Nevím, proč by AR 156 GTA nešla porovnávat s Lancerem Evo nebo STi? všechno sedany střední třídy, vrchol řady, cenově srovnatelné. To, že ta Alfa je outsider je právě to, o čem jsem zde psal...
Kdo chtěl kombíka, mohl se rozhodnout pro STi. Lancer mám pocit byl v kombíku jen pro japonský trh (jestli vůbec).
Nevím, proč by AR 156 GTA nešla porovnávat s Lancerem Evo nebo STi? všechno sedany střední třídy, vrchol řady, cenově srovnatelné. To, že ta Alfa je outsider je právě to, o čem jsem zde psal...
Nemá smysl míchat hrušky z jabkama.Ty "rejže" jsou už z fabriky nejmíň zpoloviny speciály.
máte někdo zkušenosti s motorem 1.8 TS v AR 156 kombi? uvažuji o koupi rv cca 2000. mám to spíš na kratší trasy a město. TS jsou prý docela problémové...
STi a a EVO sa neda s nicim seriovo predavanym okolo 1,5M zrovnavat. Naklady na taketo entuziasticke skoro specialy su vsak enormne. Proti tomu prevadzka 156 GTA bude este lacnou zalezitostou😄. neda sa auto hodnotit vytrhnute z kontextu. Alfa 156 2,0 JTS by som naopak videl ako ekonomicky vyhodnu volbu pre cloveka ktory chce auto na denne jazdenie aj na entuziasticke zazitky. Magic to ale vies, preto by som nehodnotil absolutisticky ale z pohladu porovnania s inymi moznostami co su. len priklad Audi A4-totalna nuda za volantom aj ked s peknym interierom a vysoko hodnotenim image (iste je aj RS4 ale to je trochu inde hlavne cenovo)
Řekl bych, že STI a Evu vyrostla konkurence v novém Audi S3. Jasně, je to hatchback a má pohon 4x4 "jen" přes Haldex, ale výkonově a cenově je to celkem blízko.
to je podla mna zakladny omyl. S3 neni zle auto. Ale papierove vykony su nieco uplne ine ako skutocna jazda. S3 je defacto prezleceny golf R32 a ten mnohi povazuju za horsi ako GTI a GTI uz si nikdo netrufne porovnat s STI a EVO😄. S3 a R32 ma ale asi tak pekny zvuk ako STI. proste krasne nabrucany😄 ale jazdnym vykonom sa STI a EVo nevyrovanju ani zdaleka
To je přesně ono - ano, S3 má nějakých tuším 265 koní, takže to vypadá podobně jako 280 koní Lancera. Ale tady je podstatné si uvědomit, že koně motor nedělají a motor nedělá auto. To už je lanceru blíž Delta Integrale s pouhými 215 k. ??!?!? Jednak průběh výkonu je podstatně důležitější než maximální hodnota (u tý Delty se vše odehrává o 1000/min níž než u toho Lancera a navíc je o 250 kg lehčí) a za druhý ani nějaká výkonnější RS4 nemůže Lanceru Evo IX konkurovat, protože v první zatáčce končí.
S S3 poslední generace jsem nejel, tudíž soudit nemohu, ale předchozí generace bylo podle mého mínění stejně nepovená jako třeba TT. Což je tím, že se jedná o derivát téhož...
Blesk999: máš samozřejmě v provozních nákladech pravdu - někde jsem to taky přesně takto psal. Ta cena Lancera Evo IX je vysloveně dumpingová, stačí se podívat, co za ty peníze nabízí zbytek světa. Ale prostě cenově srovnatelný v absolutních číslech rozhodně je. Kdyby byl i provozně - dávno bych jím jezdil...
S S3 poslední generace jsem nejel, tudíž soudit nemohu, ale předchozí generace bylo podle mého mínění stejně nepovená jako třeba TT. Což je tím, že se jedná o derivát téhož...
Blesk999: máš samozřejmě v provozních nákladech pravdu - někde jsem to taky přesně takto psal. Ta cena Lancera Evo IX je vysloveně dumpingová, stačí se podívat, co za ty peníze nabízí zbytek světa. Ale prostě cenově srovnatelný v absolutních číslech rozhodně je. Kdyby byl i provozně - dávno bych jím jezdil...
Měl jsem samozřejmě na mysli novou (druhou) generaci S3, ta první (s první generací Haldexu) je opravdu někde úplně jinde.
Ale o nové S3 psali teď nečekaně pochvalně v Carautu a to rozhodně není časopis, který by Audi nějak zvlášť fandil...
Ovšem s novou S3 jsem samozřejmě taky nejel, ostatně s Evem taky ne a s Imprezou STI jen kousek.
Ale o nové S3 psali teď nečekaně pochvalně v Carautu a to rozhodně není časopis, který by Audi nějak zvlášť fandil...
Ovšem s novou S3 jsem samozřejmě taky nejel, ostatně s Evem taky ne a s Imprezou STI jen kousek.
magic ja by som snad aj ladvinu dal za Evo alebo STI, ale zial nemam ich tolko abo som ho uzivil, tzv spotrebka ako brzdy a tlmice stoja na to daleko viac ako na drahe limuziny ako MB 500 SL ci BMW rady 7...
trochu mimo: Magic: Po case pouzivania P11 GT som rad ako som sa rozhodol a zaroven ked ta poznam sa trochu cudujem tvojmu nazoru ze skor Accord. GT je proste sportovejsie a na ceste rychlejsie.Odskusane priamo proti Accordu 2,0 V-Tec😄 Accord je zbytocne tazssi, komfortnejsi (komotnejsi) a ma o hodne mrtvejsie riadenie.
trochu mimo: Magic: Po case pouzivania P11 GT som rad ako som sa rozhodol a zaroven ked ta poznam sa trochu cudujem tvojmu nazoru ze skor Accord. GT je proste sportovejsie a na ceste rychlejsie.Odskusane priamo proti Accordu 2,0 V-Tec😄 Accord je zbytocne tazssi, komfortnejsi (komotnejsi) a ma o hodne mrtvejsie riadenie.
Blesk666: ale ja bysom tiež volil GT a nie Accord! A aj som to niekde písal. Osobne nehodnotím Hondu nijak vysoko - tie autá majú svoj osobitný povab, no ja som iná krvná skupina.
to je ta primera fakt o tolik lepsi nez ten accord? ja myslel, ze je jen spolehliva .. jinak ze nic vic ..
... vzdycky (no podle casopisu) jsem myslel, ze A je lepsi nez P11 GT a ma i lepsi jizdni vlastnosti
... vzdycky (no podle casopisu) jsem myslel, ze A je lepsi nez P11 GT a ma i lepsi jizdni vlastnosti
hgt: já myslím, že to je věc vkusu. Určitě se nedá říct, že Accord má špatný jízdní vlastnosti, ale mně osobně přijde Primera stabilnější a vyváženější, protože mám raději silné motory než točivé. Accord má snahu se dost vlnit při brzdění a deceleraci vůbec i v obloucích s velkým poloměrem (což je vzhledem k motoru, který do 4000/min vůbec netáhne dost problém), ale přitom nájezdová rychlost do zatáček není nijak strhující – řekl bych, že je velmi podobná tomu GT. Já se prostě ve většině aut od Hondy cítím tak nějak nervózně, protože nervózní je i to auto. A to jsem přitom leta jezdil s auťákama se zadním pohonem a samosvorem (AR 75), který mi připadaly míň nervózní než třeba Accord Type-R.
Ale jak říkám - je to věc vkusu.
Ale jak říkám - je to věc vkusu.
chceme si s kamosmi kupit takuto alfu na vozenie do skoly 😁
To přece nikoho nemůže napadnout, ne?
😁 >😁 😁