Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
28. 1. 2007 20:04
neregistrovaný "Petr0007"
28. 1. 2007 21:49
neregistrovaný "nosal"
28. 1. 2007 22:32
neregistrovaný "blablablabla"
29. 1. 2007 10:23
neregistrovaný "Petr0007"
29. 1. 2007 18:24
neregistrovaný "tutin"
1. 2. 2007 18:30
neregistrovaný "Petr0007"
29. 1. 2007 19:58
neregistrovaný "brono"
29. 1. 2007 20:25
neregistrovaný "tutin"
30. 1. 2007 15:24
neregistrovaný "derbiman"
31. 1. 2007 12:57
neregistrovaný "novak1"
1. 2. 2007 23:06
neregistrovaný "nosal"
29. 1. 2007 20:42
29. 1. 2007 21:12
neregistrovaný "tutin"
30. 1. 2007 11:12
neregistrovaný "brono"
30. 1. 2007 14:51
neregistrovaný "tutin"
6. 2. 2007 14:25
neregistrovaný "campagnolo"
7. 2. 2007 22:35
neregistrovaný "corsa 396"
8. 2. 2007 14:05
neregistrovaný "311"
8. 2. 2007 14:45
neregistrovaný "311"
neregistrovaný "Petr0007"
28. 1. 2007 20:04
4x4 v praxi
Zdravím,rád bych se s Vámi pod?lil o sve zkušenosti z dovád?ní na sn?hu.Mám CRVé?ko r.98(pneu205mm GTradial) a kolega A4 2.8quatro(pneu195mm Perellisnowsport) a je m? jasné,že porovnávat tyto systémy nelze!(znám hlášky jako"kde crv hrabe-subaru vyjede bez podhrábnutí atd.)Ale velmi m? p?ekvapilo p?i zkoušce zrychlení z 0 na 70až80km/h na uježd?ném sn?hu na silnici jsme VŽDY dosáhli stejného zrychlení-po rovince,do kopce-vždy sten?-zárove?-NECHÁPU....?????
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "nosal"
28. 1. 2007 21:49
Re: 4x4 v praxi
A co ESP, zapnutý nebo vypnutý. Já bych si s vypnutým ESP v takové rychlosti asi rozbil držku.
neregistrovaný "blablablabla"
28. 1. 2007 22:32
Bez nadpisu
Co je na tom tak nepochopitelného? Zamysli se jak, oba systémy pracují a jaký mezi nimy je rozdíl a p?ijdeš na to, že to co zkoušíte je p?esn? to na co je haldex primárn? stav?nej....

Rozdílo by se poznal v chování v zatá?ce, nebo spíše p?i ruzných adhezních podmínkách pod jednotlivými nápravami/koly...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Petr0007"
29. 1. 2007 10:23
Re: Re:
To je reálný podn?t...P?ece jenom ale je to srovnání "nejhoršího s nejlepším systémem"...ani rozdíl pneu-nejlevn?jší GT a Pirelli s nejlepší trakcí na sn?hu je pro m? p?ekvapující.

Jinak ESP nemá ani jedno auto a A4 2,8quatro má mezinapravový dif. torsen!
neregistrovaný "tutin"
29. 1. 2007 18:24
Bez nadpisu
Zkus to v extrému- nap?. v bahn? nebo v hlubokém sn?hu, když skoro zapadáš. Garantuji, že CRV se zastaví a už se nerozjede, protože neplnohodný náhon 4X4 sepne až p?i prokluzu a to je pozd?! N?kolikrát jsem to zkoušel u r?zných zna?ek a ten, kdo si takovou koncepci koupí, tak sice ušet?í, ale prohloupí.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Petr0007"
1. 2. 2007 18:30
Re: Re:
Tomu bych věřil,ale crv není určeno pro extrém.A taky nemám s kým to porovnat...S A4 quatro to určitě nepujde...Zkrátka SUV je SUV a teréňák je teréňák.. ;-)
neregistrovaný "brono"
29. 1. 2007 19:58
Bez nadpisu
to tutin: a co nova rav4, ktora sice zapina zadny pohon pri preklze prednych kolies, ale zaroven ma aj tlacitko, ktorym si mozes zopnut pohon oboch naprav prave v takychto situaciach?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tutin"
29. 1. 2007 20:25
Bez nadpisu
Je to podobné jako u SX4, tam se to automaticky p?i dosažení ur?ité rychlosti odpojí, což je velký mínus nap?. p?i p?edjížd?ní, u RAVky nevím, ale bude to fungovat asi podobn?- takže nic moc.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "derbiman"
30. 1. 2007 15:24
Re: Re:
A uz je to tu zas ...proboha komu muze vadit to, ze v 60km/h vypne full time 4x4 bez mezinapravovyho diferencialu ? to jako, ze by tomu autu jeste hrabala vsechna 4 kola ? tak silnej motor to zas nema >:D Kdyz tam neni mezinapravovej diferak, tak se to proste musi vypnout.. dyt by se ta spojka, hlavne v zatackach upekla ;-)
neregistrovaný "novak1"
31. 1. 2007 12:57
Re: Re:
Hmm. to je něco jako JPP když Octávce ve 180 km/h na dálnici sepnul Haldex na mokru a poslal ji za svodidla....Dlouho jsem bádal ale zatím jsem nezjistil při jaké rychlosti ten Haldex už nesepne. Ale rozhodně to nebude jenom na rychlosti, bude tam hrát ještě poloměr otáčení (průjezd zatáčkou) hlášky ESP atd..ale nad 100km/h určitě nespíná
neregistrovaný "nosal"
1. 2. 2007 23:06
Re: Re:
Kdy Haldex už nesepne to nevím (v příručce o tom nepíšou), ale že by to sepnulo při 180 km, je snad nemožný (musí dojít k prokluzu předních kol) a pokud se dostaneš do smyku, tak asi plyn už nepřidáš, aby tě to vystřelilo ven (i kdyby Haldex sepnul). V příručce píšou jen o EBD, to spíná u čtyřkolek asi do 70 km u předokolek asi jen do 40 km (tak nějak). O ESP tam taky nepíšou.
29. 1. 2007 20:42
Bez nadpisu
tutin: ja si myslim, ze v extremu takovej rozdil prave nebude, neb pri prokluzujicich kolech se haldex proste sepne na pevno a predni kola se toci stejne rychle jako zadni... coz je v krizi ideal. pak nastupuji samosvorne diferencialy na jednotlivych napravach pokud je auto ma...

problemy jsou spis hlaseny pri rychle jizde v zatackach a nahlych zmenach v chovani vozu. tam je samozrejme torsen lepsi
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tutin"
29. 1. 2007 21:12
Bez nadpisu
S poslední v?tou souhlasím. Haldex mi zatím moc nesedí, vždy jsem ho porovnával s mojí G. Vitarou a je to velmi citelný rozdíl.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "brono"
30. 1. 2007 11:12
Bez nadpisu
to tutin: ty mas novu G. vitaru? Ako si spokojny? Mas aj nejake negativne dojmy? Co nepresnost prevodovky a neskore reakcie posilovaca riadenia pri po sebe tesne nasledujucich zmenach smeru? To mi pri testovani toho auta vadilo najviac...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "tutin"
30. 1. 2007 14:51
Re: Re:
Mám starší typ 2.5l V6, novou jsem m?l možnost projet- jezdil jsem spíš v terénu a nevšiml jsem si n??eho takového. Jedinou slabinou jsou zatím slabé motory, po?kám si zase na V6.
neregistrovaný "campagnolo"
6. 2. 2007 14:25
Bez nadpisu
Ja mel Audi A4 1.8T 120kW r.v.2004. Dokud jela na kluzke vozovce parada. Pokud si mohla sahnout na tvrdy podklad parada. Jakmile jsem s ni najel ve Svatem Petru na dojezd pod sjezdovkou - do hlubokeho snehu byla doslova v prdeeli. Vypnute ESP nebylo tak docela vypnute a nechalo tu audinu regulerne se zahrabat. Proste se nedal pridat plyn. Takre vyspely Quattro system byl pod diktatem "vypnuteho" ESP v koncich.

Z Fronterou jsem zde nemel zadne potize. Pro detailisty, audina byla obuta do novych Dunlop Wintersport 205/55 R16.

Tim nechci rict ze Quattro je spatne - naopak na silnici neni nic lepsiho. Ale do terenu nepatri, zvlaste pak s ESP.

S vypetim vsech sil a sevrenou prdeeli jsem se pak z toho snehu dostal, ale spojka smrdela jak spalenej chleba.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "corsa 396"
7. 2. 2007 22:35
Re: Re:
[odkaz]
neregistrovaný "311"
8. 2. 2007 14:05
Re: Re:
To video je sice pekne, ale nic nevypoveda napr. o tom, ako by sa dane auta zachovali po zastaveni v tom kopci a naslednom dalsom rozjazde. A v neposlednom rade to natocili tak, aby Allroad ukazal ze na neho nikto nema. Nevidel som tam vsak ani jedno Subaru... Nahoda?

ukazka ktora stoji za to:

[odkaz]
neregistrovaný "311"
8. 2. 2007 14:45
Re: Re:
slovam nerozumiet, obrazkom vsak dostatocne...

[odkaz]

Inymi slovami, nevidim ziadny dovod vyhadzovat peniaze za system 4x4 ktory sa zapne vtedy, ked...