Auto.cz

Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Alfa Romeo GTV 2.0 V6 24V Turbo ?
neregistrovaný "Filof"
| 1. 2. 2007 16:04
Co si myslite o tomto auticku??? velmi silne rozmyslam nad kupou ale neviem...
Bez nadpisu
| 1. 2. 2007 16:11
mas-li dost penez na provoz, proc ne...
alfa romeo
neregistrovaný "citronsk"
| 1. 2. 2007 18:52
Ono to co sa vravi o Alfe je z velkej casti pravda. Hovorim z vlastnej skusenosti. Ale Tebou spominany model nepoznam.
alfa romeo
neregistrovaný "Filof"
| 1. 2. 2007 20:03
a co ze sa to hovori o alfe mal si nejaku?????
Bez nadpisu
neregistrovaný "citronsk"
| 1. 2. 2007 22:20
sice nemozem povedat, ze je priamo moja, ale v rodine. Spolahlivost priemerna az podpriemerna, ale zalezi aj na type. GTV nepoznam
Re:
neregistrovaný "robert371"
| 1. 2. 2007 23:20
Já mám asi 3 týdny AR 156 2,0 JTSbenzin (166 PS) a 100% spokojenost

od té doby se těším na každou projížďku. Předtím jsem měl Octavii 1,9 Tdi 66kW a už tomu ani nechci věřit.
Bez nadpisu
neregistrovaný "magic1"
| 2. 2. 2007 10:00
Možná tě to překvapí, možná i hodně moc, ale v diskusi s nadpisem ALFA ROMEO se můžeš probrat hromadou příspěvků nejen k AR obecně, ale i k dané motorizaci a dokonce i danému modelu. Stačí to tam jen pročíst.

To je, co????

A máš to zadarmo, jen tě to bude stát trochu času...
Bez nadpisu
neregistrovaný "Beaumont"
| 2. 2. 2007 10:06
Jo jo, nebo se taky lze podívat na www.alfaromeoclub.cz

Velmi stručně:

1. Není to 24V, nýbrž "jen" 12V, ale jede to skvěle (jednu mám :-! )

2. Jako auto pro radost senzační, fantastický poměr cena / svezení

3. Jako jediné auto pro rodinu nepoužitelné (malinký kufr, miniaturní zadní sedačky)

4. Spolehlivost: jako u většiny Alf zásadně záleží na péči, údržbě a chování k autu. Za vlídné zacházení se odmění >:D

5. Chce to najít DOBRÝ kousek, což nemusí být snadné a u nás teprve ne. Doporučuji dovoz Itálie nebo Švýcarsko, možná Francie
Re:
neregistrovaný "Filof"
| 4. 2. 2007 05:04
no ja to cem len na vyblaznenie trocha >:D ale nechapem celkom tym 12V ked tam ma 24V napisane tak by to asi malo byt 24V?? co to nieco ine znamena >:D nemoze byt verzia motora aj s 24V??
Bez nadpisu
| 6. 2. 2007 09:21
24V je jenom u 3.0 V6
Re:
neregistrovaný "magic1"
| 6. 2. 2007 17:23
2.0 V6 TB nikdy nebyla 24v ale 12v, pouze 2.5 V6 BTB, ale ta se nakonec nevyráběla.

Pokud je na autě fyzicky nápis 24v, pochází z modelu 3.0 V6 24v nebo 3.2 V6 24v. Beaumont má 100% pravdu.

Jinak je celkem jedno, jestli má turbomotor 2 nebo 8 ventilů na válec, protože jeho vyplachování je nadatmosférické, tudíž mnohem víc záleží na tvaru spalovacího prostoru, turbodmychadlu a regulaci plnicího tlaku než na průřezu kanálů. To je naopak velmi limitní hodnota pro atmosféricky plněné motory. Ale i tam může být u dvouventilu např. větší zdvih vaček než u čtyřventiu, může tam být rozdílné časování, atd. Víc ventilů není vždy jenom automaticky výhoda. Motor V6 12v TB u AR má rozvod DOHC, v pohodě obstojí i proti nejnovějším turbomotrům konkurence, ale nesplňuje emisní limit Euro4.
Re:
neregistrovaný "Filof"
| 7. 2. 2007 16:36
aha uz je mi to jasne dik, este ak sa mozem spytat co presne znamena ze nesplnuje emisni limit??? mozem mat koli tomu problem keby som ho kupil????
Avatar - Arnold Hackel
v6 Turbo
| 7. 2. 2007 17:31
Jenom maličká drobnost. Motor 2.0 V6 Turbo (Alfa 164/166/GTV) je motor OHC, nikoliv DOHC jak je mnohde mylně zmiňováno. Tento motor má v hlavě válců pouze jedinou vačku a to přímo nad sacími ventily, výfukové jsou ovládány pomocí miniaturních horizontálně položených rozvodových tyček vedoucích od vačkového hřídele sacích ventilů (podobně jako u šestiválců 2.5 Alfa 75/90). Stejný systém měl i 3.0 V6 OHC ve 75/164
v6 Turbo
neregistrovaný "magic1"
| 10. 2. 2007 00:17
Ano, to je sice pravda a pokud budeme přesní, není to Double OverHead Camshaft, ale tady vůbec nešlo o konkrétní detaily rozvodu, ale o princip - tedy tvar spalovacího prostoru. Šlo tu o to, že je to opět naprosto jedno, jestli má tento konkrétní motor 12 nebo 24 ventilů, protože tvar spalovacího prostoru je sedlový s příčným prouděním plynů a nikoliv klínovitý s podélným vyplachováním (i když on je vlastně ještě ke všemu spíš srpoidní...).

Nelze ale obecně říci, že u každého motoru je fuk jestli je OHC nebo DOHC a že je fuk, zda má 2 nebo 4 ventily na válec. To, o čem píši, platí jen u AR a několika dalších motorech a nelze to paušalizovat!

Podstatné je prostě to, že motor VW 1.8 20v turbo je proti tomuto 2.0 V6 TB 12v *** i přes to, že má v hlavě 2 vačky a 20 ventilů (5 na každý válec proti 2 u AR).

Při dovozu ojetého automobilu ze zemí mimo EU je vyžadováno plnění emisního limitu EURO2, což na GTV plní všechny motory krom prvního 3.0 V6 12v. Pokud je vůz dovážen ze země EU, je to jedno a emisní limity se nezkoumají. Problém se týká nových vozů, normu EURO4 neplní stejně jako sposuta motorů VW a dalších, které se ale v Evropě normálně ještě prodávají, alejiž je nelze do nových modelů homologovat. Proto byl z nabídky vyřazen a dodává se už pouze do typu 166 2.0 V6 TB a GTV. Do modelu 159 už se nedodává právě s ohledem na emisní limity.
Bez nadpisu
neregistrovaný "Filof"
| 10. 2. 2007 15:13
ta dik, to som potreboval vediet, bude to z eu takze pohodicka .... za nejake dva tyzdne mozn tyzden idem tu alfinu zobrat, tak sa potom urcite este ozvem z nejakym problemom:D vidim ze sa tu v tom fakt dost vyznate...
Re:
neregistrovaný "JB"
| 18. 2. 2007 21:12
filof: uz mas....?

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku