Pazouta neber, sice hezky a pohodlny, ale strasne rozezrany (1.8 ) a co je nejhorsi, absolutne strasnej servis. Oktavka do 150kKc bude dost vylitanej fleetovej ...., zbytek v klidu.
A co treba nakej japonec? Osobne s nima zkusenosti nemam, ale prej jsou drzaci.
Osobne bych bral Vectru 6 valec v cdx, ale ta uz taky neco spapa...
Edit: Ted koukam, ze chces motor mezi 1,4 a 1,8. Nevim nevim, tyhle auta jsou dost tezky, minimalne tu 1,8. Mozna Xsaru by zvlad rozjet i nizsi obsah.
A co treba nakej japonec? Osobne s nima zkusenosti nemam, ale prej jsou drzaci.
Osobne bych bral Vectru 6 valec v cdx, ale ta uz taky neco spapa...
Edit: Ted koukam, ze chces motor mezi 1,4 a 1,8. Nevim nevim, tyhle auta jsou dost tezky, minimalne tu 1,8. Mozna Xsaru by zvlad rozjet i nizsi obsah.
406 nebo Mondeo. Obojí dobré, veliké, pěkné, ale bacha :!: :!: Hodně jich je bývalé taxi nebo služební auta a mají přetočené tachometry.
urcite sa da verit japonskej technike ako pise 😜alo. Inac tato otazka (auto do 150 000) tu uz raz padla a hodne bezal nazor Ford Focus. Ja by som od toho nazoru daleko nechodil.
Dík za názory a rady. Nad těmi japonci jsem taky uvažoval,jak je to u nich s díly?
Focus se mi líbí,ale hledám spíše sedan a těch jsem moc nenašel.
Focus se mi líbí,ale hledám spíše sedan a těch jsem moc nenašel.
mirra, s dily na japonce je to takisto ako na kazde ine auto... ibaze..... ich potrebujes asi 10x menej casto 😊)))
S dielami u Japoncov asi smerujes k cene, vdaka fenomenu, ktory sa u nas za poslednych x rokov zazil do mysle ludi. Momentalne je to uz samozrejme nezmysel, pretoze vsetky Japonske automobilky maju dodavatelsku zakladnu aj v Europe, cim nie je nutne platit dovoznu prirazku, dane, atd... Faktom je, ze samotna cena je a bude stale o trochu vyssia, nez u EU automobilek, co odzrkadluje vyssie poziadavky JP automobiliek na kvalitu dodavanych dielov, ich vyvoj, konstrukciu a pouzite dokonalejsie technologie, nez u EU vyrobcov.
Ak kupujes starsie auto do 150 000 urcite by som siahol prave medzi tuto skupinku aut. Netvrdim, ze Japonce su samospasujuce a nikdy s nimi niesu problemy, kazdopadne ak nahliadnes do akychkolvek statistik spolahlivosti, sam si urcie dokazes spocitat ze napr. viac, nez 25% aut hlavne zo znaciek, ktore si na zaciatku spomenul ma alebo malo vazne technicke problemy. U Japoncov sa toto cislo znizuje na tolerantne minimum tesne okolo 10%.
Ak kupujes starsie auto do 150 000 urcite by som siahol prave medzi tuto skupinku aut. Netvrdim, ze Japonce su samospasujuce a nikdy s nimi niesu problemy, kazdopadne ak nahliadnes do akychkolvek statistik spolahlivosti, sam si urcie dokazes spocitat ze napr. viac, nez 25% aut hlavne zo znaciek, ktore si na zaciatku spomenul ma alebo malo vazne technicke problemy. U Japoncov sa toto cislo znizuje na tolerantne minimum tesne okolo 10%.
si dát pozor atd.
Zatím se rozhoduji mezi Citroen Xsara,Octavka,Peugeot 406,Opel Vectra,Ford Mondeo.Můžete navrhnout i jinou možnost.
Benzin,obsah 1.4 - 1.8
Zatím jsem více rozhodnutý pro Vectru.