Ja som teraz kupil xsaru picasso najazdených 140000 a pevne verim ze este 100000 vydrzi.Inac som prehladal cely internet a recenzie na toto auto a co sa tyka motoru nenasiel som nic negativne(2.0 Hdi). Akurat sa pozri na stabilizatory vymen rozvody , naplne a filtre.Pozri aj na [odkaz]
No a tu su najcastejsie zavady :
předčasné opotřebení čtvrtého válce u motoru 2,0i 16V – závady senzorů hmotnosti nasávaného vzduchu Siemens u motorů HDi při použití neoriginálního sacího filtru (nasaje-li motor při dešti vodu) – vadné tlumiče torzních kmitů řemenice pohonu pomocných agretátů (výsledkem je rachot) – závady vstřikovačů Common Railu (nepravidelný chod) – rychle vznikající netěsnosti výfukového porubí – vrzající sedačky a vnitřní plasty – vadné uchycení ventilátoru chlazení s následkem přehřátí motoru (do 2002) – zlobivý software řídicích jednotek motorů 1,6i a 1,8i 16V (r. v. 2000) – následně přeprogramování řídicí jednotky – vůle v táhlech stabilizátorů přední nápravy
No a tu su najcastejsie zavady :
předčasné opotřebení čtvrtého válce u motoru 2,0i 16V – závady senzorů hmotnosti nasávaného vzduchu Siemens u motorů HDi při použití neoriginálního sacího filtru (nasaje-li motor při dešti vodu) – vadné tlumiče torzních kmitů řemenice pohonu pomocných agretátů (výsledkem je rachot) – závady vstřikovačů Common Railu (nepravidelný chod) – rychle vznikající netěsnosti výfukového porubí – vrzající sedačky a vnitřní plasty – vadné uchycení ventilátoru chlazení s následkem přehřátí motoru (do 2002) – zlobivý software řídicích jednotek motorů 1,6i a 1,8i 16V (r. v. 2000) – následně přeprogramování řídicí jednotky – vůle v táhlech stabilizátorů přední nápravy
no 120000 skutečnejch moc není zvládne určitě v poho dvojnásobek ... ale aby s ti nestalo že ti poctivý bazarista právě z toho dvojnásobku už to stočí na těch 120 ... čistě hypoteticky
120 000 je ok!
LPi předpokládám že je LPG, jeden známý má Ford Ranger má tam LPG a docela mu to ničí motor, už jezdí jen na benzín, říkal, že jsou tam díly, které se tím benzínem i mažou, a LPG je vysušuje a celkem rychle odejdou... osobně skušenosti s LPG nemám.
LPi předpokládám že je LPG, jeden známý má Ford Ranger má tam LPG a docela mu to ničí motor, už jezdí jen na benzín, říkal, že jsou tam díly, které se tím benzínem i mažou, a LPG je vysušuje a celkem rychle odejdou... osobně skušenosti s LPG nemám.
Neviem presne technicke specifikacie lpg a lpi, ale chapem to tak, ze lpg vstrekuje plyn do valcov pod konstantnym tlak a potom musia ten tlak vyrovnavat prave tie suciastky, ktore sa benzinom mazu. Ale lpi vstrekuje plyn riadene a tie suciastky nie su vobec pouzivane a teda sa nenicia. To i v nazve lpi je od injection.
Takze v principe je lpi omnoho setrnejsie k motoru ako lpg.
Takze v principe je lpi omnoho setrnejsie k motoru ako lpg.
Zase moóc vtipný...
Pokud nevydržej ramena 180 tisíc, tak soudruzi někde udělali chybu....že by dali v rámci úspory bambusový?? 😄
jasně, čepy, to je piece of cake, většinou odejdou jen ty na pravý straně (výmovolová strana).... :
Pokud nevydržej ramena 180 tisíc, tak soudruzi někde udělali chybu....že by dali v rámci úspory bambusový?? 😄
jasně, čepy, to je piece of cake, většinou odejdou jen ty na pravý straně (výmovolová strana).... :
To lpi asi myslíš LPG.
Pořádný auto musí vydržet nějakejch 200 000 jen s výměnou kapalin, destiček,tlumičů, kotoučů, filtrů + ještě tak svíčky, rozvody a startovací kable (event. palce+víko rozdělovače)....
Samo záleží taky na tom jak s tím kdo jezdil - pokud nějaké pra*e či měl vůz špatnou údržbu, vše se okamžitě na stavu projeví. Proto nemá smysl hledět na počet Km na tacho, ale na skutečný stav vozu. Naprosto stejný model ze stejného roku kdy jeden má najeto 110 a druhej třeba 180 - tak může klidně bejt lepší ten se 180.
to ale plati iba u aut, ktore nevedia zatacat, cize u americkych, u tych europskych si este pripocitaj vymeny stabilizatorov, ramien, capov atd...
ale stale je to lacnejsie ako kupovat nove