Auto.cz

Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

VW passat
neregistrovaný "hrnek"
| 28. 3. 2007 21:23
Dobrý den, vážení řidiči. Zvažuji koupi ojetého passata, měli. Tak kolem 150tis. najeto taky tak nějak, ročník asi 98,99..Rád bych znal Vaše zkušenosti s tímto vozem, na co si dát při koupi pozor, jestli je lepší si jej nechat dovézt ze zahr., atd. Budu rád za každou troch do mlýna :)
VW passat
neregistrovaný "JAN DEDIC"
| 29. 3. 2007 12:11
Vážený pane,

řeším stejný problém, proto píši. Nejdřív jak jsem dospěl k VW Passat - po dispkuzi s odborníky jsem vyhodnotil, že má význam kupovat jen tyto značky - ŠKODA, VW, FORD - FOCUS, MONDEO, MAZDA, NISSAN, HONDA. Ford Focus se mi moc nelíbí - vzhledem k Octavii a Passatu, Mondeo má velmi dobrou cenu /od 2000 - 3000 euro /. Pak jsem zjišťoval stav u Oktavie - pochopitelně mě zajímá výhradně situace v Německu, proto v Čechách bych si nikdy auto nekoupil / drahé, přetočené tachometry, horší technický stav než v Německu / - zjistil jsem, že Oktavie jsou v Německu stejně drahé jako Passaty - tj. od 4000 - 5000 euro / dražší auta nemá cenu kopuvat kvůli poměru CENA/ UŽITNÁ HODNOTA. Čili za cenu Okravie tam seženu Passat, takže není co řešit - to co má cenu řešit je jakého Passata. Vychází mi, že asi je nejleší koupit rok 1997 -8 - 9, do 140 000, motor 1,8 73kW nebo 1,8 Turbo - to právě potřebuji vyřešit co je lepší. Bohužel TDI jsou tam ještě o 1000 euro dražší. Chtěl bych si to pak předělat na zemní plyn. Pochopitelně bych chtěk koupit KOMBI. Budete-li mít nějaké informace, prosím - pošlete mi na dedic1@seznam.cz nebo mi můžete zavolat na : 732 301 409

Zdraví

Dědič
Bez nadpisu
neregistrovaný "Rene Valnoha"
| 29. 3. 2007 12:26
koukam ze s odbronikama nemate moc sirokej rozhled. kdyz nema cenu kupovat jiny znacky >:D
Bez nadpisu
neregistrovaný "JAN DEDIC"
| 29. 3. 2007 14:13
Myslel jsem pochopitelně auta do 150 000 s ohledem na CENA / UŽITNÁ HODNOTA + cena servisu + spotřeba - nicméně nechám si poradit / rád bych si pořídil např. Mercedes C 180 - ale nedoplatil bych se se servisem
Re:
| 29. 3. 2007 22:17
s tim servisem by to nemelo byt tak hrozny. Navic ho podle vsech statistik nebudete vyhledavat tak casto, jako u jinych vozu. MB C-klasse patri ve spolehlivosti na uplnou spicku.. Alespon dle TÜV Pannenstatistik 2006.
Bez nadpisu
neregistrovaný "JAN DEDIC"
| 30. 3. 2007 00:53
Díky za odpověď, byl bych rád kdyby to tak bylo - ale v Hradci je jen jedna značková firma atam berou 1 200 za hodinu, já jsem měl diesla a tam , když se něco rozbije to je hrůza, taky nevím zda se na MB dají sehnat neznačkové díly např. z Polska
Bez nadpisu
neregistrovaný "msifa"
| 30. 3. 2007 07:22
To hrnek.hrncir: Passat byl (a je) oblíbené firemní auto - takže velká část ojetin mán poměrně dost najeto. Inzerátům typu ...rok 98, najeto 100 tis km nelze věřit - realita je 200 tis a více km.

Achilovou patou passatu je přední náprava - konstrkčně velmi progreivní a vyspělá, ale s nízkou životností - zvláště na silnicích v ČR. Životnost hliníkových ramen je kolem 100 tis. km!

Chtělo by to upřesnit jak jezdíte a kolik km najedete - takto nelze doporučit typ motoru.
Bez nadpisu
neregistrovaný "R.Barrichello"
| 30. 3. 2007 17:37
Kolik za ten zázrak s max. najetými 150 tis. Km z let 97-99 hodláte dát. A jestli tady někdo vysloví sumu větší jak 100-110 tis. Kč (se vším is dovozem a přihlášením), tak se okamžitě složím smíchy protože cokoli nad je cena za značku a umělě vytvořenou pověst. Která je ve skutečnosti chabá...

Imho auto z roku 2000, v provozu od 5/01 najeto 107 tisic Km, serviska, řádně vyplněná, po kontrole v servisu všechny datumy v ní souhlasící s počítačem. Price: 146 000,Kč. Ovšem není to VW. Jen je to stejná kategorie jako Passat.

Tak a ted mi pojdte za ty money ukázat 00-01 Passat a prosím s V6!!!!!

Takže přeji příjemný obchod boys a hlavně si nekupujte jiné značky >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D

VW je nejlepší, nejlevnější, má nej. díly a servis.
Bez nadpisu
neregistrovaný "hrnek"
| 30. 3. 2007 19:45
Zrovna dnes mi přišel inzerát.. VW passat, modelový rok 02, r.v. 11/2001, naj.205tis.km, 2.3 V5, benzin :-( Ale: servisní knížka a cena cca 200tis.Kč. Myslím, že je to zatím to nej, co jsem na netu viděl..až se bojím, aby v tom nebyl nějaký podraz. Koupit kvalitní auto je dnes problém, člověk může narazit na skvělou ojetinu, ale taky nemusí. Do toho auta jsem chtěl investovat cca 200tis., ale Škodovku nechci a něco malého také ne. Nejlepší by byl offroad, ale nemám peníze na pořízení a provoz :-) Jezdím jak po městě, tak i dlouhé vzdálenosti, takže jsem uvažoval o 1.9TDi. Teď jsem rok jezdil s Peugeotem 206SW, 1.4diesel, prima spotřeba, cena, ale ten jízdní komfort nic moc. Ve stopách "francouze" bych rád pokračoval, nejlépe 407SW, ale zase se to točí kolem peněz :(
Bez nadpisu
neregistrovaný "hrnek"
| 31. 3. 2007 22:06
To R.Barrichello "uto z roku 2000, v provozu od 5/01 najeto 107 tisic Km, serviska, řádně vyplněná, po kontrole v servisu všechny datumy v ní souhlasící s počítačem. Price: 146 000,Kč" o jaký vůz se jedná?
Bez nadpisu
neregistrovaný "R.Barrichello"
| 2. 4. 2007 17:20
Ted už o žádný, neb už není na prodej. Nebo je, prodám, za 205 tis....
Bez nadpisu
neregistrovaný "R.Barrichello"
| 2. 4. 2007 17:39
Passat je nižší střední třídy? A to jako vodkdy? Vod včera?

Dyt je to klasická střední třída, místnímo borci (SDA ČR) řazená do vyšší střední třídy....
Bez nadpisu
neregistrovaný "hrnek"
| 3. 4. 2007 17:54
Psal jsem: "Je asi fakt, ze auto stredni tridy bylo pouzivane vice nez auto nizsi tridy.." Neřekl jsem passat, že je nížší třída.. :-D Byla to reakce na názor pod tím, že Passaty mají najeto daleko víc než se uvádí..A passat z r.98 třeba nemůže mít najeto 100tis.. Passat, auto střední třídy, je používáno víc, než auto nižší třídy, které si někdo koupí na víkendy, ježdění po městě nebo do práce..Ale asi půjdu do BMW :)
Bez nadpisu
neregistrovaný "Mira G61"
| 5. 4. 2007 13:10
A co třeba GOLF IV, okolo 150 tis Kc se dá, je míň náročný na servis, stačí do něj i 1,6 (v Passatu je to fakt neštěstí), když už jsi podlehl té VW manii, která je v našich krajích tak rozšířená. Nevím kde se vzal názor, že VW je tak super auto a společně s ním i Škoda.
Bez nadpisu
neregistrovaný "xpalo1"
| 30. 3. 2007 22:14
hrnku ....ber to len ako radu, skus sa logicky zamysliet nad tym co si napisal v predchadzajucom prispevku :idea:

ked passat s uzratym 2.3 V5 r. 01, da se rict 02, ma najeto pres 200tis. km, kolko asi bude mat pozirac kilometru TDI alebo uspornejsia 1.8 z roku 98-99????

vsadim krk na to, ze u nich bude real 400 a viac (poznam osobne dost takych aut)

stacanie kilometrov nie je len cesky a slovensky sport, ale hlavne velmi oblubeny sport tureckych, ruskych a polskych priekupnikov, ktory su majitelmi 90% bazarov vo vami ospevovanom nemecku :)))

btw, priemerny nemec na aute strednej triedy najazdi 50-70tis.km rocne.... tak znova ratajte, kolko bude mat ten vas neskutecny pasik najazdene....
Re:
neregistrovaný "hrnek"
| 31. 3. 2007 22:04
Musim uznat, ze "na kazdem sprochu pravdy trochu" :*) Je asi fakt, ze auto stredni tridy bylo pouzivane vice nez auto nizsi tridy.. Takze mam jet pro Passata az nekam do Spanelska? :-) No, radeji budu jeste pul roku premyslet, nez koupit rychle neco a pak byt nemile prekvapen. Chtel jsem passata kvuli komfortu za rozumnou cenu - levnejsi nez audi, BMW, Mercedes..Ale pokud mate nekdo zkusenost s pohodlnym autem nizsi tridy, se ms nim :-) Diky
Avatar - martin.z
Bez nadpisu
| 6. 4. 2007 08:24
ja mel ojeteho passata 1,8T r.v.99 3 roky od roku 2003 kdy mel dle tacho najeto 123 kkm do 10/2006 a prodaval jsem ho s tacho cca 159tkm za 170 kkc.

Moje zkusenosti jsou ze motor je naprosto super a kdykoliv bych do nej sel znova, auto jsem prodal pouze kvuli veku a najetym km, myslim si spojka uz se pomalu blizila konci zivotnosti, na dlazbe trochu cinkala predni naprava, ale kdyz jsem s tim byl u myho mechanika tak rikal, ze vule je zatim jen na jedne strane a mala, ze by s tim nic nedelal. Jinak rikal ze spojku z originalniho dilu by udelal za nejakych 10-12kkc a ramena na naprave si uz nepamatuju ale byla to podobna castka snad.

Servis po 15tkm me u nej vysel na cca 3-4kkc (do znackovyho servisu bych uz s takovym autem kvuli olejum a filtrum nechodil ani nahodou).

Auto bylo pruzny, tichy, pohodlny a taky opravdu spolehlivy (moc jsem tedy nenajezdil) ale krom spotrebnich veci jsem menil jen tu osvetleni zadni spz
Bez nadpisu
neregistrovaný "Vlado1"
| 6. 4. 2007 10:29
Mam VW passat,r.v.98,1.8T20Vsom jeho prvy majitel,chcel som ho predat ale to auto uz nema trhovu hodnotu a pri tych nabehanych km by ho sotva niekto kupil.Ma uz 300 000Km.Tak som investoval do vymeny hlinikovych ramien cca 10000Sk,po 200 000km som menil spojku a samozrejme vsetky veci podla servisneho planu.Ja som s tym autom maximalne spokojny, stale ma celkom dobry vzhlad a hlavne ta 1.8T je velmi spolahlivy motor.Na dialnici bez problemov z neho dostanem 220km/h.Zase skusenosti inych majitelov,ktory mali problemy s passatmi,ale ked som videl ten styl jazdy,kde ked bolo vonku -10°C a on ho vytacal na max.hned po nastartovani, tak to sa ani necudujem, ono plati aky pan taky kram!Passat mozem len doporucit z vlastnej dobrej skusenosti.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku