vrakoviste je casto i na auta s mnohem vetsim vyskytem jen takova pohadka..Kdyz se clovek smejka tak jde asi vsechno, ale objizdet tyhle lupice v tech jejich spinavejch kutlosich, kde ti nakonec na 3.pokus nabidnou nejakej brak za min.pulku ceny noveho dilu...
Ja s tim dobry zkusenosti nemam a je mi vrcholne neprijemne se s touhle sortou lidi bavit
Jistě, pokud je něco v USA v přepočtu za 5 tis., tak s dopravou tě to vyjde na 7. Nebo si to můžeš nechat dovézt dovozcem ND, to vyjde někd y i na víc. Ale furt je to ještě dost laciný...
No z vrakovisla kupis ak take auto na vrakovisku zozenies....
Master repair kit je v usa sice za prijatelnu cenu ale plus si pripocitaj postovne clo dph a cas ....
Jasne ze nie su pre ludi s prijmom 10tisic mesacne ale najhorsie na tom je ze dost vela prave takychto ludi si take auto kupi a potom su velmi velmi prekvapeny...
Ja by som si jaguar kupil hlavne predchadzajucu verziu XKR ale nie ako jedine auto...
Tak si musíš koupit celou z vrakoviště no. Pokud neodejdou jen lamely apod. - na to se dá, aspoň v usa koupit master repiar kit, kde to všechno je za poměrně rozumný prachy...
Jistě, tyhel auta nejsou pro toho, kdo má 10 táců měsíčně, na kontě jen těch 150 tisíc a víc ani kačku...
Osobně bych si Jaguar nikdy nekoupil i když se mi líběj.... To bych musel mít na účtě několikamístné číslo a ještě bych to zvažoval...
mne tvrdil taku cenu mozno klamal nejako som to neriesil ale 110tisic ceskych je 130 az 140tisic slovenskych navyse to bolo tak pred styrmi piatimi rokmi ked koruna bola uplne inde ako je dnes plus robota a plus nieco mozno dookruhlil...
Ale aj keby si zobral ze vyfuk by stal "len" 80 tisic tak pri 150tisicovom aute je to dobra palka...
A prestav si situaciu ze Ti nahodou odide prevodovka... alebo tak..
200 táců vejfuk na Jag, hm, tak to nestojí pomalu ani na RR Silver Dawn....
I kdybys měnil komplet tlumiče, potrubí, katalazátor, tak u Jagu v cenový relaci 150 (tj. konec 80 a poč. 90 let) to bude tak 90-110 maximálně!!!
a to nemluvím o tom, že potrubí se dá udělat neorigoš a hrnce při troše šikovnosti taky....
Oni hoši z Coventry zas tak mastný ND nemaj, i když proti jinejm značkám je to soda. No a nejhorší sou typy Sovereign z konce 80. let, tedy auta co ještě "vymejšlel" British Leyland.....
Tam platí přísloví jeden v servisu, druhej v garáži..
Já sem se vezl jednou v 740, bývalá vládní lima.... na to že to mělo nalítáno přes 200 tis neskutečně tichý, interiér už nic moc, ale vše funkční, automat řadil sametově, prostě bomba....
Neviem Ti fundovane poradit ale treba si uvazit stav auta a stv Km samozrejme motor je takmer neznicitelny ale ostatne casti auta sa pri tych km a veku zacinaju opotrebovavat realne moze mat to auto najazdene okolo 400 az 500 tisic km (manager najazdi aspon 30 az 50 tis km rocne)
a treba si uvedomit ale toto je iba moja domienka ze to auto nove stalo kedysi 4 miliony a k tomu budu zodpovedat aj ceny nahradnych dielcov...
Jeden znamy si napr. kupil jaguara za 150tisci a potom mu odisiel vyfuk a oprava ho vysla na 200 tisic citas spravne dvesto.... :!:
Sam som vlastnil podobnu studnu kedysi za ktoru som dal vtedy 325 tisic a za dva roky som do nej nainvestoval dalsich 250 tisic a to neratam benzin a poistenie a nakonec som ju s velkymi tazkostami predal za 150tisic
Naozaj zalezi velmi velmi od stavu a treba si uvedomit ze tie auta nie su lacne pre nic za nic...
Dnes jsem s v něm vezl a je to opravdu zážitek. Ten dvanáctiválec si vezme kapku víc, každopádně to zato stojí. Nebudu s tím jezdit po městě,spíš delší vzdálenosti..Jen se bojím případných oprav, které budou trošku dražší..Moje 750ka má i servisbí knížku, bylo o ní dobře staráno, tak doufám, že mě nezklame..
To je super kára,třeba ať 10 let stará ale ještě bude dlouho vypadat vznešeně a to svezení nemá chybu.Vezl sem se "pouze v 740" a je to zážitek. Připadáte si jako prezident.Prostě luxus a bezpečí. Že to trochu víc spapá když se tomu šlápne na krk člověk oželí.Stojí to za to.