Golf Golfů všech Golfů... GOLF, Gé Golf, Gé jako... GURU. Jo, bejt tři měsíce před koncem svého generačního života nejprodávanější károu Evropy, ptal bych se jestli je tu ještě někdo kdo se alespoň pokouší udělat auto...
Známá věc, nejlepší jsou... nejlepší. Kéž bys měl víc kaček, vylez bys z těch... ;-) a stal se jedním z více jak dvaceti pěti miliónů spokojených vlastníků Golfa. Kapiš?
Klid brácho... ;-) Ale o něčem to přeci jen svědčí - evropa je konzervativní trh a golf i přes své stáří má co nabídnout. Ale popravdě, znám i lepší auta jak GURU... :-|
Určitě. Ten propad je ale způsoben rychlejším stárnutím modelu. Fiat neudržel vzestup a příliš brzy ztrácí. Přitom nemá tak těžkou situaci jako Golf v Německu. V itálii je to národní třída, myslím třídu subkompakt, nikdo mu tam do zelí neleze... a jde to šupem dolů.
Ten Golf... to je fantastický výsledek. A i dobré vysvědčení pro Evropu. Kéž by tu byla také nejprodávanější třída, třída kompaktů...
Stárnutí modelu? Nesdílím tvůj názor, dle mého mínění vypadá GP stále svěže. Golf je nenápadný, prostě si ho nevšimneš. A když ano, tak je z 90% v černé barvě. Golf je hvězdou podnikových flotil, a to je vše. Ale zpět k prodeji GP. Pokud ti náhle zmizí starší a především levnější varianta Punta, tak musí logicky následovat pokles, čehož je GP důkazem.
P.S: tyhle numerové onanie nemám rád, jsou naprosto o ničem. A krom akcionářům poslouží pár zoufalcům. O kvalitách auta to nevypoví vůbec nic, vlastně jde jen o to která automobilka se umí lépe prodat. howgh
Tatro... sakra flotlia a k tomu podniková? Klid... Golf je celoevropským autopokladem. Kupují ho zejména občané, nikoliv podniky.
Punto prostě ztrácí... nebo se domníváš že začně získávat :-) Na vyšší číslo nemá sílu. To ale není kritika. To jen hošíci kolem co tu horují za Punto neznají svět aut.
Jediný kdo tu nad něčím horuje jsi bohužel ty. Golf je tam kde byl vždy. Můžeme tomu říkat dokonalost vozu, zhnilost kupců se podívat na jiné modely, jejich spokojenost, či setrvačnost.
P.s.: neznám žádné soukromé GV, krom Okristanova
Taky znám jendoho stříbrného soukromého... S 1,6 FSI. Motor hrozně drnčí... Nic moc. Prostě Golf. Ale lepší než předchozí G III s 1,9 TDI. Byť ta 1,6 FSI má projev jak moderní nafta, na TDI to naštěstí v hluku nemá, tak už mně to každý den nebudí. Jinak další Golf na ulici není. POla těch ale na ulici máme jako mraky. Základní výbava. Láce... Po tom lidi jedou... Jak po uzeném. 50 rozběsněných koníků a okýnka na švihadlo. Tomu říkám terno. Ale jo z bodu A do bodu B tě to odveze. To je VW.
>:D hmmm, firemní flotily jsou spíše doménou octavií. Mimojiné i já jsem si tento rok v lednu koupil nového golfa a ať si kdo chce co chce říká, vyhrál to u mě prostě golf. A to se přiznám, že jsem chtěl původně koupit focuse, pak jsem začal obcházet ostatní autosálony a vše bylo jasné.
Zaujal mě hlavně interirém, který mi maximálně vyhovuje svou ergonomií a líbí se mi. Zvenku je to taky hezké auto, ale nikomu to nevnucuju, každý má jiný vkus.
No a když vemu nakonec poměr cena výbava, tak i oproti jiným vozům nebylo co řešit.
No odpouštím ti, ale jen pro tvoji neznalost. V této třídě subkompaktů má Punto jen od Fiatu konkurence víc než dost: Ypsilon, Mussa, Idea..., které jsou sice MPV, ale ve stejné třídě jako to Punto (a kterým prodeje rostou). Zejména Mussa a Ypsilon právě v Itálii hodně ukrajuje GP. Mimo jiné italský trh klesl o 3,5% což se musí na výsledku (nikterak tragickém) prodeje Punta projevit. Jo a za další...i ta F 500 myslím, že kus odkrojila. Jinak...jen mezi nama Punto je jedním z nejdražších subkompaktů, tak i v tomto kontextu jsou výsledky výborné. Za prodejními výsledky Golfu hledejme ne jeho výjimečnou kvalitu,a le spíše v současné době již odpovídající nízkou cenu.
Tu větu o tom, že PUNTO je jedním z nejdražžších subkompaktů si pamatuj, až tu budeš psát o předražených Volkswagenech... :-) Wolffe... mínus dvacet. Drkotaj ti zuby... jsi se někam ohřát.
Jo drkotaj, je tady zima jak v tanku v kanclu... A já... klasicky sedl doma ve vyhřáté garáži do auta a vyjel do kanceláře jen v tričku..., aniž bych se podíval na to kolik je venku stupňů :'-( Chápu to ty neznáš... Třeba někdy.. když budeš pracovat... Taky budeš mít takovou garáž a vlastní auto...
Jo to si klidně budu pamatovat. GP je v současné době docela drahé... To platí minimálně o základních moedelech. Není to tak úplně pravda v kontextu výbavy, ale vzhledem k tomu, že se Fabie odprodávají za ceny o dost níže než jsou ceníkové (to je jak výběhový model), je Punto drahé (ona kvalita a kvalitní desig něco stojí, ne každý je ochotný jezdit v ošklivé škatuli). A třeba i POlo je teď taky v nějaké akci. Takže je Punto opravdu drahé. Kdo řeší peníze, není pro něj Punto první volbou.
No jo, ale říkám... Máš to v té hlavě nějaké dopletené... Ale chápu. Tvé stáří už ti na to dává právo... P.S Těším se až mi pošleš nascanovaný svůj VŠ diplom (Ale bojím se že máš leda z VUMLu, neboť tvůj styl psaní tomu odpovídá). Můj email wolff@email.cz Díky. Neboj... Zveřejním jen... Ano není úplný blb... a nebo je úplný blb nic neposlal...nic nemá.
Laciný úhybný manévr. Vážně dneska nemáš formu. Sem zvědavý kde a jak ještě stočíš diskuzi... Předjetí ti nevyšlo vzdělání ti nevyšlo, nákup auta... taky nic moc. Obehraná písnička.. Tak co přijde teď....?
Doufám tu se mnou nechceš zahájit regulerní diskuzi o vzdělání :-) to bys mě dojal... Snaž se tu o to, abych tě mohl považovat alespoň za maturanta.
Ta větička o tom, že (opět) :-) jistojistě kupuješ asi stého fiata už nerozesměje pomalu ani mně. A že ti fandím. jak žes to napsal? "Nejspíš ho brzy budu mít"... >:D Ty bys dojal i slepýho...
Zase špatně. Tak kdy mi pošleš ten tvůj diplom z VUMLu, čekám... To, že prohráváš v diskuzi je pochopitelné, ale tady bys to asi nerozdýchal... Je mi tě líto prosťáčku. Máš možnost to zachránit. Když mi dáš email udělám totéž. Pokud to neuděláš, nemá pro mne cenu na toto téma s tebou dál diskutovat, nemám to zapotřebí.(wolff@email.cz)
Pozor na třídní boj, abychom tu nepsali, že Passat dotahuje Punto... :-) Nahoře je absolutní tabulka napříč třídami. Tedy pokud clio dotahuje Golfa, jde o nerovný boj. O to je úspěch Golfu a zejména Passatu fascinující.
No, jo, ale než dopadne do lagunních čísel opět počně stoupat... asi neumíš číst. Passat je desátý nejprodávanější vůz v Evropě. Jestli umíš počítat do padesáti, mrkni na jeho třídní konkurenci...
Nebude stoupat, jako všichni ze střední třídy. Lidi o střední ztrácí zájem, nahrazují ji takoví jako Quisquai (píšu ten jazykolam správně?), Tiguan, C-Crosser nebo pro změnu MOV jako Scenic, Picasso, Zafira.
Bohužel o stavu úrovně lidí v evropě, zejména západní, německy hovořící, jejich mentální úrovni , zahleděnosti, neznalosti.. (svět důchodců spějící k socialismu totiž zná jen a jen Golfa)
Inteligentní, normální, racionálně uvažující člověk si totiž musí klepat na čelo, při pohledu na Golf na prvním místě.
Já si teda při pohledu na Golf na čelo neklepu. Ne, že by mě to neudivovalo, spíš nějak nejdou dohramdy výsledky s tím, co vidím na silnicích. Nového Golfa jsem neviděl asi 14 dní (to bydlím v půl milionovém městě a všímám si čehokoliv, co kolem mne projede, i Felicie). Buď Golfy nejsou u nás na silnicích nebo jsou a nejdou díky designu vidět. To je právě zarážející :-O
Vypadá to dle tvého textu, že inteligence a čuch na auta se snad podle tebe kupují někde v pizzériích >:D Je to tak, ádva, že ten nejpřitažlivější udělá nejlepší číslo. Tak to bylo, je a bude. Já vím, seš mladej nadrženej bejček, co to chce v Puntu na padesáti koních nandat celé Evropě. Jenže holt tě válcují ti důchodci v geteičkách...
Dívej se na to reálně - ani Panda ani F500 (ten už vůbec ne) ani Punto prostě Evropou nehýbají. To tu ví každý. Může se ti to nelíbit, můžeš proti tomu i protestovat, ale to je opravdu to jediné, co proti tomu zmůžeš. Měl bys spíše hledat BRAVO... jeho čísla... jaká pak jsou? Nový svěží model. Tak co?
P.S. Na německou produkci prostě nedodýcháš. Měl bys ale vrzat osmičkama, že tě dokonale drtí i francouzi. A to už opravdu o lecčems vypovídá.
Jak by mohli hýbat evropou (Fiat), ty nečteš, viď.
Nemůžou, důchodci je zválcují, bohužel, ale až jednou bude zase víc těch mladších, zvítězí progresivita nad vozem vskutku lidovým nad Volkswagenem.
To máš stejný jako když budeš mít 10 lidí z toho 9 důchodců.
Kolik si myslíš, že z těch deseti lidí půjde hrát bowling a kolik navštíví reklamní akci firmy Beck s chutným obědem..
Jenže ono je to tak, že Punto musí, alespoň v Itálii, bojovat ještě se svými sourozenci Pandou, Ideou a pětistovkou a to mu ubírá na prodejích. Zatímco golf žádného konkurenta ve vlastní stáji nemá.
Jsem jedním z těch pětadvaceti milionů a nestěžuju si.Vlastně jsem velmi spokojen a jediný auto který u mě Golfa vystřídá,bude doufám někdy v budoucnu Mini!Je to srdeční záležitost... :yes:
Pánové, pojďme si povídat o něčem jiném. Všechny ty povídačky a Guru, Apoštolovi, Golfu atd. už známe a pokaždé si je vyslechneme, uděláme bouřlivý nesouhlas, ponádáváme si do dětinských spratků, kteří ještě neví nic o životě a v nejlepším případě nám v diskuzi o prodejích hodí SPAM. Pak příjde 507 a zasekne se na otázce, že proč C´eed, když může mít Golf...
Proto tedy navrhuji počasí. Jak u Vás je a co na to říkáte? >:D
U nás sychravo a dost mě to tedy štve po těch krásných slunečných dnech, kdy ženy a dívky vytáhly sukně a trička s výstřihem >:-[]
Já bych to zkusil s WV. Jinak udělal jsem top 3 značky na auto dle diskuzí: 1.Škoda, 2.VW, 3.Renault. Rád bych se dožil doby, kdy se dostaneme s 400 příspěvky třeba o Opelu nebo Zastavě >:D
počkaj na Accorda, budeme zrejme čítať dookola otázky prečo Accord keď môžem... (3er, A4, Passat) ;-) teda ak zrovna vtedy náš lobotomista bude mať prístup k netu
Bylo vynikající a ještě jsem k tomu měl perfektní zeleninový talíř... slint, slint... Lituji Tě, vyhladovělý tatrovák musí být hrozitánské nebezpečí... a co teprve vyhladovělý vlčák
No,zdá se že ses přejedl.Po výsledku ve stotisícovém testu Autobildu je naopak OII na obrovské vlně euforie.Pro Škodu úspěch nevídaný,státi se synonymem kvality není k zahození.Až to dokáže ceed,tak to probereme.
Nevím, co sem pleteš test Autobildu. Zřejmě si nepochopil sousloví "symbol doby". Na začátku to byla Š120, pak Favorit, Felicie, pak na chvili Octavie, pak přišlo něco jako Thalie a všichni po ní letěli a všude se o ní mluvilo. Pak tady byl Logan, zázrak z Rumunska. Ten se tady zároveň s Thalii bil o přízeň s P206. Někde dole lidi mluvili o Matizovi.
A dnes? Dnes jsme na vlně C´eedu. O něm se mluví, s ním se srovnává. Pak ještě Bravo, ale to je spíš loňský rok, letos ho kolega z SK válcuje
Musím ten test zmínit,to je tak velký úspěch,že se euforie Octavie vrací.Ceed už je přežitek,už zevšedněl.Sympaticky pohnul s cenami váhavé konkurence a už není o čem....
Rozdíl mezi mnou a Tebou je v tom, že když já píšu ironii a srandičky, tak to všichni poznají a někteří se zasmějí. Když ty píšeš vážně, tak se všichni směje a přemýšlímo o tom, zda nepíšeš ironicky, víš? >:-[]
Hej GTI ,nechces s zucastnovat taky jinych diskuzi nez u ohr
at tak kontroluju prispevky od mistra GTI tak je nalezam vetsinou nebo spis jenom kdyz se clanek tyce nemeckych nebo italskych aut,v prvnim pripade se jedna o chvalu a v druhem o kritiku, chlape ty snad zijes jen jednim?neblazni vzdyt svet je tak rozmanity
Co Bravo? Jedno jsem tu na silnicích už potkal. Nakop jsem tam trojku a vyhodil blinkr... nějakej loudal. Víc nevím. Neví někdo, jak jde v evropských číslech na dračku BRAVO? Jako Fiat. Je to jeho nový model.
Čísla BRAVA zkus napsat, golde, o mně tu snad nejde. Já o tom předjetí psal jen proto, že je to má jediná silniční zkušenost s bravem. Ty máš nějakou? Co u vás v horách na vsi? Myslím mimo psích spřežení... >:D
musím povedať že aj u nás v zapadákove a ďalekej ukrajine a neviem čo ešte som stretol už dva nové bravá s miestnymi špz..zato päťkový golf..ee, jedine nemeckí turisti s WOB na plátku
Dobře, tak se to tam jmenuje Lehota... to tu známe - Lhota. No, a to je vlastně ves. Máte už vodovod, nebo jedete na obecní pumpu? Podle velikosti to tipuju na 15 popisných čísel. Musí tam být krásně, golde.
kľúúúd... musíš si uvedomiť, že v dnešných dňoch už nieje "in" urážať pomocou nízkeho veku, nastupuje nová móda zosmiešňovania miesta bydliska, rozumej tomu takto: pokiaľ nie si aspoň z 200-tisícového mesta, si totálny loser, obeduješ spolu s prasaťami z válova, na malú aj veľkú chodíš do drevenej búdky za chalupou (možno sem tam tú jamu zasypeš vápnom, ale fakt le možno), na dvore máš zhrdzvenú stodvácu a traktorík(bez kabíny). Najjemnejšia elektronika akú poznáš sa opravuje údermi 10-kilovým kladivom a to že si na internete je spôsobené stredovekými čarami. Samozrejme máš na sebe totálne neznačkové "out" handry a zrejme nemáš ani najnovší Braun aby si mohol udržiavať svoj tvárový porast v tej správnej - kovbojskej dĺžke.
Neuveritelny Golf za tristaosmdesat taky neni rozenej atlet. Ale porad budu radeji potkavat tyhle loudali, nez jejich "zavodni" varianty, ci 15 let stary sestihrnky.
Tady u nás na vsi bydlí jeden fanoušek Slávie a jmenuje se František. No a když náš fanoušek Fanoušek slyší, nebo čte slovo "Slávie", tak začne vyvádět, jak malý dítě.
Chci jen říci, že někdo je posedlý fanděním do sportu, někdo do sexu a někdo do aut... Slávia teď taky vyhrála, no a v autech to bude třeba jednou i pořádný autcedes.
Prý kopnul trojku a předjel... Ehm... >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] J8 teda folksfágeny předjíždím taky... ponejvíce co nejdřív, protože za tím dýmem vysokovýkoného a úsporného motoru TDI neumím jet delší dobu (mám se rád)... ale nikdy bych to nepodával tak jak mistr GTI...
Jen tak mezi nama... Taky mám pocit že u nás na silnicích potkávám více Bravo než Golf V.
Opravdu jsem tam dal tři a přelít ho. Co je na tom směšného? To se jako směješ tomu v Bravu? Možná (určitě) zajížděl a ještě se mu klepala kolena. Tak ho nech ať si ten svůj poklad hýčká. Nevím kde bydlíš, ale asi půjde o nějaká ilegální brava. Hele, kolik se jich prodalo v Česku v dubnu? A kolik Golfů?
P.S. Myslím, žes tu kdysi psal, že máš benzínovou jednačtyřku. S tím snad je dovoleno předjížděz jen ospalý koně ne? >:D;-)
Už se ti to v hlavě plete...
P.S. Předjet někoho kdo odbočuje a zajíždí a kopat kvůli tomu trojku... To tě asi hodně zahřálo na srdíčku, že? >:D
P.S. JO benzinová 1,4.... V Bravu 110 kW... Moc hezké... moc.
Ne ne, bylo to na čtyřproudé, a nepředjížděl jsem ho jenom já, zdržoval tam řadu. Evidentě mu to zatím nešlo, určitě zajížděl. Bohužel jsem jiného nepotkal.
P.S. Jo, stopadesát koní... to bys bral, co? Nějak mi asi ušlo... tady byl teď článek o BRAVU? Víš, jak vždycky píšeš pod každým Fiatem, že si ho půjdeš koupit. Mrknu se, jestli mi nějaký článek neutekl...
Souběžná jízda nic...? ;-) Ach jo chlape.. ach jo.. POdle tvé teorie když vjedu an dálnici, tak předjedu asi 180 aut.. Výborné. Bravo.. Tentokráte ne Fiat.. ale GTI...
No jo, tak ty taky tady podhazuješ co bys kdybys.. a nejsi nic než tvé auto (jenže to do teď jaksi nikdo nevím anonyme, takže těžko tě hodnotit)... Víme? Takže já mohu kupovat na internetu 10 Fiatů každý den... Ale to nějak nesouvisí s tím, že píšeš, že mám 1,4..., protože nemám a nikdy sem neměl. To, že ji nejspíš budu brzy mít, ale s těmi koníky (150) co si psal..., je druhá stránka věci a byla to jen rekace na to, že kdyby to co si předjížděl byla skutečně 150 koňová 1,4, těžko by si ji tím autobusem co si s ním jel předjel, pokud on by nechtěl a nebo nezajížděl.. Jako soukromá osoba samozřejmě nekupuji auta každý den... Ale co si budeme povídat... kupuji si dalšího člena rodiny... Mimoto auto mám... ale ne 1,4 >:D NIkdy sem nevlastnil autíčko slabší 100 koníků.
"Jsem rád, že na diskuzí jsou prostě tradiční, neměnné ikony... to uklidní :-) >:D"
Naprostý souhlas. Taky sem rád, že tě tady stále vidím. Svého času před takovými 10 lety se to tady točilo.. A teď už třetím rokem GTI, GTI, GTI... To potěší... A co víc. Stále stejné věty, stále stejné názory...
No když to říkáš... Třeba budeš mít taky jednou štěstí, vyděláš peníze a budeš moct koupit auto podle svých představ. Nové auto.. Představ si to. Nové.. žádný bazarový kovboj, ale půjdeš si pro nové auto... Vybereš si barvu, kola, doplňky. žádné švihadla na okna... Žádná klimatizace s otočnýma ovladačema... Ale automatická klima. Jeden capl. Žádná rozsypaná rejže caplíků.... Dokonalá ergonomie... Takže šetři barde, střádej... a jednou... třeba zúčtuješ... A bude to třeba i v prodejně s Fiaty.
To by pro 55 kW (vrs. 66 kW) Golf nedopadlo dobře... A top verze 1,4 jsou na tom stejně (110 kW)... s tím rozdílem, že ten od Fiatu je konstrukčně o něco více jednodužší a tedy i servisně méně náročný a snad i krapet spolehlivější. Jestli se pletu tak to oprav. P.S. Naladěné verze jako Abarth 125 kW a nebo Cupra či GTI 125 kW neuvádím, to už záleží jne na tom jak se to natlakuje. Jde o opravdu civilní verze v běžném modelu.
Zkus ty motory projet... Tak tomuhle říkám exaktní argument...
Já na to můžu povědět... ANo ten z Fiatu bude tižší, agilnější a bude působit silnějším dojmem.
Ten z VW bude mít výrazný turbokopanec a umírat někde kolem 6000 otáček...
A ty budeš tvrdit opak. Promiň, ale žádné flamování s tebou nebude... Na to nemám v pracovní době psychiku.
P.S. Jo to sousloví si zapamtuj... To tě může hodně obohatit. Hodně. Něco jako.. strašně tě miluji... >:D
"Zkus ty motory projet" - pár přísvěvků výše jsi psal, že máš jen jednu zkušenost s Bravem a to tu, kdy jsi ho hrdinsky na trojku na čtyřproudovce (to musí být pěkné řidičské nemehlo takhle předjíždět >:D ) předlítl. Mluvíš o něčem, o čem nemáš ani páru >:D
Porovnanie VW Golf vs Fiat Bravo v 1,4 ? VW 125 kW Fiat 110 kW VW 220 Nm Fiat 206 Nm VW 7,9 s na 100 Fiat 8,5 s na 100 VW 220 km/hod Fiat 212 km/hod VW 7,3l/100 km Fiat 7,1 l/100 km. Nejako mi z toho VW vychadza lepsie.
Jozki, chápu, že seš Slovák... Ale znovu si to přečti. Neporovnáváme motory vymazlených naladěných aut. 1,4 ve Fiatu z Abarthu má stejné parametry jako tebou uváděná 1,4 125 kW od VW. Bavili sme se o motorech v běžných autech. A tam 125 kW 1,4 od VW a ani 125 kW 1,4 od Fiatu nepatří... Takže tvá snaha se cení, ale můžeš se příště naučit alespoň česky číst. Jiní s tím problém nemají.
No ty sa skus naucit citat - cenniky. Potom pochopis ze 1,4 125 kW je bezny motor do bezneho auta. Golf, Golf plus, Touran, Golf Variant, Jetta - to su podla teba vymazlene naledene auta ? Podla mna nie. Ocividne mas ty priblemy s citanim ked napr. 110 kW motor oznacis ako top verziu pri porovnavani Golfa a Brava ktory sa popritom do Golfu ani nedodava ale len do Tiguana proti ktoremu taky Fiat nema co postavit. Takze ak sa ma niekto ucit citat ja to nebudem. ;-)
Aaaa dalsi co nevie citat cenniky. VW 738 tis Fiat 634 tis. Vyssi vykon lepsie parametre vyssia cena. A VW si moze dovolit vyssiu cenu lebo vie ze to za tu cenu preda. Fiat to za taku cenu predat nevie preto musi s cenou dolu. ;-)
Vlastně už není nic potřeba.Nechme ten článek mluvit samotný za sebe,ten kdo umí číst si informací najde docela dost.Ten,kdo neumí a nechce,stejně nepochopí.Jen si pořád musím klást otázku,proč se ten etalon designu neprodává a zmetky jdou na dračku?Že by se naplno projevila nízkost napříč spektrem celé společnosti?Nu což,alespoň mají nestádní jedinci směřující proti proudu možnost vyniknout a upoutat.Přejme jim.
Tak a nyní čekám, že mi redakce poskytne informace o operativních maržích a ziscích prodejem jednotlivých modelů, v porovnání s předešlým rokem.
Jynými slovy, zda-li Golf a další se prodávají za stejné peníze, ve stejné výbavě. Bez těchto dat nemá tabulka žádnou vypovídající hodnotu.
( je mi fakt jedno, jestli se letos prodalo víc gothaje nebo kabanosu)
Pak jsem se chtěl zeptat určitě plně objektivní redakce, kdy nám přinese info třeba o supersportu Megane R 26R, kerý to natře i takovým jako je Porsche nebo Audi a je stejně rychlý jako 350 Z a další a další info, které musím hledat na comáckých serverech. Proč?
Proč musím pořád číst cenzurované, nebo možná jen neznalé redaktory?
Tvoje socialistická zpověď mě pobavila ze všech nejvíc! Bravo Renault! Bravo R..co? 26R? To zní, jako model *** na malířský barvy, tam bych to natírání viděl! >:D >:D >:D
255 koni ak sa nemylim, za 5.7 sekund na stovke... celkom dobra stetka.... taka statka "ultima edition".
Renault neak nemusim, ale 26R by som bral! No, mozno nema na VW golf gti, v ktorom sa urcite uplatnia dlhorocne skusenosti VW z F1... >:D
Satisi,tebou požadované informace jsou na úrovni malého děcka,aneb tonoucí se stébla chytá.Jestlipak by jsi je požadoval,kdyby čelní příčky okupoval Renault?Tabulka samozřejmě má vypovídající hodnotu,minimálně statistickou.A ta boooooolí,viď? >:D
Neboj AG. Úplně stejně.
Aby bylo jasno. Jestli vede Golf, Focus nebo Tico je mi srdečně egál. Jde mi a vždy mi šlo o podávání objektivních informcí bez cenzury, bez dogmat, bez zaplacených pisálků. Dle ústavy mám mj.rávo na zcela objektivní informace a je svoboda slova. A o tom píšu. Jesli se prodalo Golfů 4 nebo 4 mil za hodinu je naprosto druhořadé.
Kdo z vás pánové maká na sebe, předpokládám,že vás nezajímají vaše obraty ale zisky.
V opačném případě vám přeji úspšné podnikání.
Vypovídá to mimo jiné o skutečnosti,kolik lidí daný model dokázal oslovit natolik,že neváhali a své těžce vydělané peníze investovali do jeho koupě.Jestli na tom výrobce trhne vyšší,nebo nižšší marži je mi tak nějak jedno,to je informace pro ekonomické fórum a daňový úřad.Tuším,že většinu lidí na zdejším serveru nezajímají obraty,ani zisky automobilek,ale auta jako taková,maximálně prodejní ceny a ceny servisu.A to jsou zcela objektivní nemanipulovatelné informace bez cenzury.Nařčení ze zaplaceného pisálkovství zavání lehce stihomamem,ale to si prober sám,já to za tebe neudělám a ani nechci dělat.
Asi AG nemáš ekonomické vzdělání, když můžeš napsatat takový blábol, ale to pravděpodobně zapadá do tvého poněkud jednoduchého vidění světa.
Ale nechci na tebe útočit, nechci tě urážet,tak toho raději nechme.
Pravý opak je pravdou. V tržním světě se úspěch měří převážně jen penězi a tržní mechanismus je založen na úspěchu, prosperitě, tržním podílu, na zisku atd.
v opačném případě přichází konec, bankrot, pád, dluhy.
Jednoduše musíš produkt prodat za víc, než jsi jej pořídil, vyrobil.
A k prodeji Golfů, zrní a všeho možného, chceš-li míti objektivní statistiku,prostě MUSÍŚ zahrnout ekonomiku.Jak jinak zjistíš, že jsi v zisku nebo ve zrrátě? Každý hospodář ví, kolik ho stál vůl a za kolik ho musí prodat.
Navíc předpokládám, že ty neurčuješ, koho tady má co zajímat a že když volám po tržním zisku, nebudeš mně posílat na finančák.
Milý AG. Já nezpochybňuji prodejní úspěch vozů značky VW Golf, naopak to považuji opravdu za úspěch vzhledem ke stáří modelu, já jen chci tabulku celou.
Kde se jich prodalo nejvíce, co zapříčinilo zvýšenou poptávku, jestli se na úspěchu nepodílela nějaká marketingová akce atd. Také neříkám, že v tomto případě jsou informace zkreslené, cenzurované.
Jen volám po úplných informacích, datech.
Takže tabulka krom prodeje nevypovídá o ničem, tudíž je tendenční,neobjektivní, proklamační,podprahově působí jak reklama. A to je zásadně špatně. :-)
Váš výraz "zaplacených pisálků" se mě popravdě řečeno trošku dotkl. Ale k věci: říkáte "Takže tabulka krom prodeje nevypovídá o ničem, tudíž je tendenční,neobjektivní, proklamační,podprahově působí jak reklama. A to je zásadně špatně.". Ano, tabulka nevypovídá o ničem jiném, než jsou prodeje protože...je o prodejích vozů v Evropě. Odtušuji, že je asi problém v tom, že na prvním místě je VW a jeho Golf. když tu před časem byl ten samý článek ale za únor (kde vedl Peugeot), tak jsem si takových ostrých reakcí nevšiml. Každopádně vás prosím, máte-li tedy pocit, že jsem napsal tendenční, zkreslující či neobjektivní článek, kontaktujte mě na mail a můžeme to v klidu probrat.
No myslím, že jste zbytečně vztahovačný... Reakce tady byly úplně stejné u P207, jen s tím rozdílem, že Gé, Guru jako Golf byl stejně první, protože... >:-[] Přece... 207 je jiná třída a to se nepočítá...
P.S. Každý je někým placený... A kdo v této zemi nejvíc platí se taky ví, ne? Já jsem na svého šéfa taky milejší než na ostatní lidi v pracovním procesu... byť ho někdy taky sjedu...
>:D Mezi nama... dneska už se sem tam nějaká kritika na škodovku taky třeba objeví (ono když je někde a něco paskvil na první pohled tak to jinak než "objektivní" kritikou přece vyjádřit nejde (nejedná-li se o přímé srovnání, to se pak mlží a mlží), ale osobně si nedokážu představit byť jen jedno jediné číslo jakéhokoliv časopisu, případně internetového serveru, kde by po shlédnutí 3 reklam na škodovku, 1 reklamy na Ceed, dvou reklam na I30, 3 reklam na jakýkoliv volkswagen a završený poslední přebalovou stránkou vyvedenou na hezkém křídovém papíře se sloganem "náskok díky technice" byla jakákoliv zdrcující kritika na cokoliv z koncernu Hyundai a Volkswagen. Záměrně jsem vybral tyto dva koně, ale snad by se možná i našli další. Jinak nemám nic proti... Blbci jsou ti ostatní, že taky pořádně nemažou... aneb kdo maže ten jede.
Tak to množství reklamy asi může být pravda, mě ale doopravdy vadí, když někdo píše názory typu "no jo, píšete o VW protože platí atd.". Věřte mi, že bych tu statistiku napsal i kdyby vyhrál Geely a nejprodávanější v evropě byla Zastava. Rozhodně nepíši na objednávku, nikdy jsem nepsal a nikdy psát nebudu. Věřte mi prosím.
Já osobně bych rád věřil, ale uvedu jen jeden příklad, který mi přijde jako výmluvný, když už sme u toho VW a Fiatu. Když byl VW loni náhodou v prvním čtvrletí tuším v Brazílii první před Fiatem a GM (byť neměl ani jeden nejprodávanější model a v první desítce měl myslím pouz 2 modely (Gol a snad Fox či co), načež Fiat asi 4ry (Palio, Uno...), vy jste "přispěchali s článkem, jaký že to je VW jednička na jihoamerickém trhu (přičemž Fiat měl asi 20% růst a VW asi 3%). To, že dneska mám pocit tam Fiat prodává skoro dvakrát víc aut než VW neboť ten úspěch VW byl způsoben čekáním na Palio 2008, které trhá jeden prodejní rekord za druhým a Gol vedle něho vypadá jak ošuntělá šunka se jaksi nejsme schopní dočíst ani tady ani nikde jinde. Takže, jak říkám.... Vaše snaha se cení, ale zdroj peněz je prostě zřejmý. Ale jak sem psal. Chápu to.
Je to váš názor a já vám jej nemůžu a ani nechci vyvracet. Ohledně Jižní Ameriky a Fiatu jsme toho (a pamatuji si na několik mých článků) napsali také hodně. namátkou: [odkaz] nebo [odkaz] To, že je VW jednička v Evropě je (pro někoho bohužel) realita, já v tom, že o tom napíši nevidím nic špatného. jestli chcete, napište mi mail a můžeme to probrat.
Však v pořádku. Ale článek, že je v jižní Americe VW jednička tady byl. To víte... A víte že to bylo jen na chvilu. A že současnou jedničkou v J.A. je Fiat (teda myslím) v prodejích je taky pravda. To, že je VW evropskou jedničkou s tím nikdo ani já ani vy nic nenadělá. To tak je a asi ještě nějaký pátek bude. Není důvod aby to tak nebylo. Má nejširší zákaznickou základnu, širokou paletu modelů a odpovídající kvalitu... Myslím, že dělá kus poctivé práce, tak si to zaslouží. Myslím, že s tím nikdo z nás až na pár jedinců problém nemá. Snad jen jde o to, že téma množství prodaných kusů je citlivé z toho důvodu, že někteří zdejší jedinci dávají váhu rovnici počet prodaných aut = nejlepší auto. Takže z tohoto důvodu by třeba bylo dobré uvést i ty počty prodaných aut v rámci států jižní Ameriky, či jiných regionů, zvlášť když to je myslím již trh srovnatelný s Evropským.
Vážený pane Jungmanne.
Osobní rovinu bych raději ponechal stranou.
Neznáme se a tupou formou, tedy tímto způsobem nejsem zvyklý komunikovat.
Mohu vám garantovat, že vše co píši, je pouze v obecné rovině a není mým zájmem na kohokoliv útočit.
Mým zájmem bylo, je a vždy bude, dobrati se, pokud to jenom bude trošku možné co možná k nejobjektivnějším informacím.
Pokud uvedete tabulku, které auto je v dubnu nejprodávanější, zároveň děláte reklamu ať chcete, nebo ne. Když v té tabulce bude napsáno, s jakým ziskem, děláte také reklamu, ale vypovídající hodnota o tom či onom koncernu je hned jiná, tím spíš, když nejprodávanější auto se octne na 10 místě.
A když se v tabulce dočtu, že marže u nejprodávanějšího modelu v Evropě je zdaleka nejvyšší, tak jistě víte co tím chtěl básník říci. Nejvyšší prodeje se nerovná nejlepší.
Až koupí veškerá periodika v ČR Číňané, až se bude Čínský jazyk povinně vyučovat na školách, pak se dozvíme, že nejlepší výrobky jsou Čínské atd...Více nadhledu a více info. z dalších zdrojů prosím. Jste přeci profík.
Děkuji za pochopení.
Milý Satisi,nehodnoť prosím mé vzdělání,neznáš je.Píšu myslím naprosto logicky,že zákazníka nezajímá čistý zisk automobilky,ani marže dealera.Pokud budu hodnotit automobilky z hlediska prosperity,musím založit zcela jinou statistiku,která nemá s počtem prodaných kusů co do činění.Ekonomiku prostě nemohu zahrnovat do tabulky prodejů,to je zcela jiná disciplína.Předpokládal jsem,že takto jednoduchá fakta budeš ochoten akceptovat,ale bohužel jsem se mýlil.Zásadně špatný je tvůj přístup k chápání podávání informací pro čtenáře tohoto serveru (kolik z nich má asi ekonomické vzdělání a pochopilo by detailní ekonomické rozvahy?),tebou požadované informace hledej na jiných serverech.Alespoň já bych takto postupoval,přestože dle tebe nemám řádné vzdělání.Snad mám tedy alespoň rozum.
P.S.:děkuji za informaci,že v tržním světě se úspěch měří především penězi,to by mě při mé zaslepenosti do dneška ani nenapadlo.Jak překvapující.....
Tedy pánové, to je zázrak. Já se přes diskuzi dozvím, že ten louda, co jsem ho nedávno sejmu byl náš Wolffík... >:D Kdo by tohle čekal? Já to valím, Tábor - Praha, dlouhej táhlej, plná dva a jdu na tři, když tu v pangejtu nějakej louda po výbrusu. Tak jsem ho vzal v plný tři. Tedy ale musím uznat, že Wolff je docela frája. Kouřil špagety, na volantu slovník cizích sklov, asi hledal Benešov. Musím ale uznat, že je kádr. Nepamatuju se přesně kdy byla Brava vozem roku... tuším někdy kolem 1994, ale Wolffík ji má jak novou. Akorát holt ten dlouhej táhlej... prej mu jde dobře... ale jenom obráceně.
P.S. Jen to krátce shrnu - GOLF je nejprodávanější auto Evropy. Kde myslíš že za pár měsíců skončí GOLF VI? Podle mně dá ročně kolem 600 tisíc. Král králů všech králů (v kompaktech). Já abych nedostal 911 krát za ucho.
Ty jsi trapný. Já zažil zázrak... přes diskuzi se dozvím, koho jsem to vlastně předjel. Je to zcela vážnej text, až morbidně vážnej. A speciálně pro tebe je tam jedna věta (aby ses jako moh´pousmát, jestli víš, jak se to dělá). Počítám, že tebe by mohla rozesmát ta věta první. Myslím v P.S.
Neboj umím se pousmát. Nad Indulonou a tímhle výplodem spíše brečím, protože jestli je toto hodno dospělých chlapů... v nějaké slepičárně bych to čekal, ale tady..
To je hloupost a sám to dobře víš.Jen jsi se pustil do zvláštního pole působnosti,kde ti to tak nějak nesvědčí.Sám si ničíš morální kredit.Je to tvoje věc,ale je to každopádně škoda.Zanech alibismů "na víc nemám" a obrať svou energii směrem k poli,kde jsi nedostižný.Laciné napadání a zesměšňování to ale není,to je naopak Achillova pata.
Vždyť ho nech,má Fiaty rád,to všichni víme,tak ať je kupuje.Já tě nechci nijak perzekuovat,vážím si tě,jsi nepochybně inteligentní člověk,tak určitě přesně víš,kam mířím.RRRRRRR
Neboj nikdo tě tlouct nebude a dokonce ti přeji ať ti tvé sny vyjdou. Ať se ti splní. A třeba... Se prodá za rok 1 milion Golfů. A to bez verze plus, variant a Jetta. Prostě milion 5
dvéřových Golfů GTI. S jednačtyřkou. 175 koníků.
Už ses udělal? :-) Můžeme zkusit takový malý erotický chat podle tvého gusta... :-)
Jen malá oprava. Bravo/a byla autem roku 1996.
Na autě výbrus nemám, nevím proč taky.
Nejde o sny, jde o reálný odhad. Právě s odkazem, že BRAVO neukrajuje z koláče, že 308 nebude žádný prodejní zázrak a protože nový Focus ještě nevyjede, vytříská Golf na prodejích o tyhle skutečnosti více. Proto těch 600.
Teď sem to tady psal ale neuložilo se mi to. Z tohohle pohledu je Bravo úspěšné. Mimoto po propadáku jménem Stilo nikdo od Brava nečekal prodejní zázraky. Ty mohou přijít později,ale spíše (a to za předpokladu povedeného nástupce) až s jeho nástupcem. Bravo se prodává líp než Stilo i přes to, že má zatím jen jednu karosářskou verzi. Přijde kombi verze a CC verze. Možná i 3D verze. PAk se dá předpokládat, že se jeho prodeje výrazě zvednou. A mylsím, že Bravo má ještě potenciál ke slušným prodejům... Cena není nízká,ale není ani vysoká a dává prostor pro slevy. Takže uvidíme.
Přiznám se, že z Golfa jsem se taky nějak podobně málem "udělal", ale to bylo tuším v r.1985, byl stříbrnej, dvoudvéřovej... Přivezl si ho soused na chatě. To se ještě roční auta prodávala za víc, než nový!
Ne, profesor, to tedy opravdu nejsem :-). Ale ty taky nevis jaky bude novy Golf a podle dostupnych info se spis zda, ze se VW vyda (docela uspesnou) cestou jakou zvolil u passatu nebo u pola, kdy udela razantnejsi facelift a protahne dobu zivotnosti modelu napriklad z klasickych 6 let na 8. Jasne, muzes rict, ze je to jen muj nazor, ale od toho je diskuse, ne? Uvidime na konci roku.
No, videl jsem "tie tvary". Stejna karoserie jako G5, jen jine svetla, mozna budou mirne zmenene narazniky. To ale nevyvraci muj nazor, spis jej potvrzuje :-). Mozna jsi ale videl jine fotky. Ja vychazim z tech, kde fotograf zachytil Golfa se zakrytou predni kapotou a zadnimi dvermi.
Tohle už je fakt moc-Kdo je podle tebe na 3.místě?
I Fiat Punto býval mezi nejprodávanějšími vozy Evropy,tohle je jen malá anomálie,která se často stává i Folckům.A co teprve Fiat 500?
Copak ti Rencky provedly,že seš na ně tak ošklivej???
Tak taky taková malá sumarizace... GTI mi nic neposlal a pouze napsal, že má základní školu a diplom ze sběru toaletního papíru. Já mu nevěřím... Ale nemám relevantní info..., takže nejde to dále jako vše ostatní kolem této osůbky lépe posoudit.
a) to co sem napsal byla jen citace toho co psal GTI.
b) ja o koupi auta nic nepsal, proto mne nepřekvapuje, že o nákupu mého auta víš prd... Je to jen moje věc.
Tak naštěstí blbci jsou všude, ale málokam se dostanou. Internet je však otevřené médium... :-)
Jo a myslím, že jste vyhráli ne? Nečekal sem to, ale dali ste nám na *, co?
Vida, na západe, najmä v Nemecku je vysoko cenený. Proste domáca legenda, niet sa čo diviť.
Ja mám dosť dôvodov na to, aby som ho neuznával za najlepší voz nižšej strednej.
1.Dizajn - mdlý a nudný, automobilová šeď. Nezaujal ma, nemá čím.
2.Priestor - kabína iba priemerná, chýbajúce cm rázvoru voči konkurencii cítiť najmä vzadu.
3.Pohodlie - tvrdé sedačky, tvrdé pruženie - pre mňa tvrdá kombinácia. Rád sa vozím pohodlne. Vysoká bočnica z plastu a páčka nastavenia výšky sedadla ma iritujú, pri nastupovaní a vystupovaní do nej často zapriem stehnom. Stála modrina na nohe nie je nič moc.
4.Jazdné vlastnosti - isté, bezpečné, aj keď sklon k nedotáčavosti a odskakovaniu zadku sa prejavili až pri extrémnom zaobchádzaní, jazda na Golfe ma za srdce nechytila. Ako podanie ruky v rukavici. Chcelo by to možno menej dokonalosti a viac života.
5.Batožinový priestor - žiaľ, rodina pýta svoje. V triede je dosť aj väčších kufrov. Jasne, je tu kombík. Ale tam ešte dôraznejšie zdvíha prst hodnotenie dizajnu.
6.Motory - základ ma nijako neoslovil, smädná 1.6 podmienečne. traktorové TDI ma odpudzujú, či montujú už aj CR neviem, teraz si vybrať z ponuky asi nedokážem.
7.Farby - čím to je, že vozia len biele, strieborné, šedé a čierne autá? Podmienečne tmavá modrá, hodne tmavá. Na "svoju" farbu si musím pekných pár týždňov počkať.
8.Výbava - ujde, ale dokúpiť sa dá všetko. Ovšem cena auta rastie závratným tempom. Vidieť vedľa seba dva Golfy, na pohľad k nerozoznaniu, s polmiliónovým rozdielom v cene nie je žiadna rarita. Na to moja peňaženka asi nestačí.
Takže celkovo nemám dôvod a príčinu myslieť si, že Golf je najlepší. Možno najpriemernejší. Neuchváti, ani snáď neurazí. Nech je nejžiadanejší v Európe. Prajem mu to. Ale ja obrátim zrak radšej inam. :-):-)
Včem prázdných? Máme přece demokracii. Každý si za své peníze může koupit co chce. Někdo dá 800 000 za Golf, jiný za Bravo. Jeden má lepší auto v tom druhý azse v něčem jiném. Předpokládám, že oba budou spokojení. Proč to řešíš. Pro mne taky VW s Golfem neudělal nabídku, která by mě oslovila... A? Svět se nezboří...
Keby som napísal, že Golf v mojich očiach za veľa nestojí, zvozil by si ma horšie. Takto aspoň poznáš môj pohľad na toto auto a môžeš reagovať. Možno sa niekde mýlim, možno je niečo inak ako si predstavujem. Ale ty sa zmôžeš len na poznámku o "o prázdnych slovách". Si jak naši politici, tiež sú strašne "múdri", ale konkrétne, prakticky k veci nevedia ani ceknúť...
Zrovnaj si akciovú cenu Peugeot 308 Mint s motorom 1,6 88 kW(120 koní) u nás a akciového Golfa 1,6 s motorom 102 koní.Potom povedz,čo je výhodnejšie,aj keď 308 nie je moja šálka kávy.
Nehraj sa na nicka GTI.Nejde ti to a potom je to fakt smiešne.GTI má aspoň svoj štýl,maj ho aj ty.Uvedom si,že keď niekto chce atmosferický benzín a bez turba s primeraným výkonom pre C segment,tak cenovo sú výhodnejšie iné značky,presne ako uvádza Klaudius. ;-)
O čom? Napísal som, že zo súčasnej ponuky VW si vybrať neviem. TSI mi svojou charaktristikou nevyhovuje. Som kľudný otec rodiny, páči sa mi plynulý záťah odspodu, nutnosť vytáčať motor ma vytáča. ;-)
No ja Ti neviem. Šiel som s 1.4/92 kW. A ten rozbeh s ním, pokiaľ som to trochu nevytočil, mi pripadal trochu letargický. Možno v porovnaní s tým, čo dokázal na 3000, skúšobná jazda je vždy o pocitoch. O TSI by možno chcelo vymeniť si pár viet s niekým, kto ho má a jazdí s ním viac. Tiež by ma zaujímala reálna spotreba. AKurát na veci tič nemení, že by som Golfa nechcel. Ale mal by v mojich očiach o negatívum menej a o jeden plus viac. ;-)
1,4 TSI 90 kW jazdim napr. aj ja. ;-) Zatial mam cca. 3500 km takze este len zabieham. Spotreba po meste neviem lebo ked jazdim po Blave spotrebu nesledujem. Dlhsie trasy mierne nad limit povolenych rychlosti 70 110-120 140 plus nejake to sviznejsie predbiehanie v otackach mi urobia spotrebu 6,6 - 6,7 l na 100.
Chvíľu som jazdil s týmto motorom a DSG prevodovkou a pri 120 km/h rýchlosti ukazoval palubný PC okamžitú spotrebu 6 litrov. Len tá prevodovka mi nejako nesedela k tomu motoru, možno k 125 kW verzii.
Se vším souhlas.Golf není špatný,ale nemá tak úplně právo vyvyšovat se nad ostatní.A to má Golf ještě štěstí,že ho navrhoval Giugiarro.Bez něj by to dopadlo hůře...
To si zase spousta lidí dneska užije autoerotiky...A další spousta je bude hecovat k slovním soubojům...
Někdy se až divím, jak dlouho a často (a znova a znova) vás to baví se tady hádat, jestli je lepší Golf nebo Bravo 8-s
Jako by jste neveděli, že nejlepší je přece Saab a Volvo >:D:-) >:D
To nejlepší, pokud hodláš jezdit kompaktní hatchback je - si koupit Golfa. O jeho kvalitě tu mohou pochybovat jen amatéři. Není lepší volba. Je pouze možnost, a tou je dnes Focus. Oba dva vozy jsou vrcholně vyzrálé a určují ostatním, co si představit pod pojmem špičkový mainstreamový kompakt. Focus trochu dojížďí na to, že v F2 následoval vizualitou golfa. Tedy opustil novátorství F1, což byla jistě škoda. Golf navíc dnes těží ze svého předvoje v motorech.
Tohle samozřejmě nevím jenom já, ale většina těch, co kupujou auta. Proto ten Golf (což ja až neuvěřitelné) v posledním roce... pár měsíců před generační obměnou, s přehledem drtí konkurenci.
Až přijede G6, bude to stejné. Opět nastaví laťku v materiálech, v užití technických fines, v jízdních vlastnostech, v praktičnosti užívání. Buďme rádi, že ten Golf existuje. Je to stálice, ikona, je to kompaktní král. Ostatní se snaží jej dostihnout. Umíte si představit, že by Evropa takto vzhlíželek k... no... vy víte :-)
P.S. Produkční jednička Evropy má kompaktní jedničku Evropy. Prostá a srozumitelná věta... co žalu však působí na diskuzi. Jo... údělem malých je vzhlížet v slzách touhy k velkým. To plati doslova.
Jistě... Nejen to. V jistých ohledech opět nabídne víc než Golf současný a i budoucí. G VI bude jen facelift. Stejný podvozek (možná bez multilinku), stejný interiér... No uvidíme.
Když myslíš že kvantita je kvalita,tak jedině TOYOTU.Jinak to nej nemusí být zrovna nejprodávanější.U VW je speciálně dobrý jen marketing,jinak nic moc.Evropa není největší a rozhodující trh,velké věci se odehrávají jinde.Raději bych volil opravdovou kvalitu.
Ja jen pridam me zkusenosti s mym GOLFEM 5, r.v. 2004 ,1,6. Upozornuji ze se jedna o muj subjektivni nazor....!! Hotova katasstrofa, vse vrze skripe, dilenske zpracovani otresne, +- 3-4 mm , v nemecke fabrice neresi(vsak tam delaji turci, ze). Seznam reklamaci,t.j zavad se mi nechce ani vypisovat, nema to cenu, v servise me znaji, na exporte s tim nic nechcou mit a ve fabrice kam jsem psal me odkazali na prodejce...
Je to hotove nestesti, uz jen z principu si nekoupi ZADNE nemecke auto!!!A veskere statistiky mi jsou ukradene...
Ono to setreni, zvysovani zisku, propousteni zamestnancu atd....se musi zakonite nekde projevit..Pred 10-15 lety tohle nebyvalo...
tady vubec nejde o to jestli je Golf kvalitnejsi nez ono ci ono jiny auto, ikdyz je dnes Treba Bravo lepsi , tak stejne ho vetsina lidi zkritizuje za pohled na Fiaty ktery vznikl kdysi pred zacatkem 90 let a veze se to snim az do ted,vis kolik lidi si reklo ze by treba novy bravo brali?jenze v hlave jim zas probleskla ta otrepana fraze ze je to smejd, tak radsi pujdou do golfa ikdyz je to tahne i jinam a koupi si ho jen z doslehu ze je to ´´kvalitni auto´´ale proste vsechno se to odviji od toho jednoho utvorenyho nazoru na Fiata (vlastne konkretni na italskou scenu) a tezko se toho nekdy v budoucnu budou zbavovat, a proto je ted VW v prodejich tam kde je.Zkratka neni to otom ze je lepsi,ale proste je uz zabehlej heslem ze kdyz je neco nemeckyho tak je to hned lepsi nez ostatni.Nejsem zainteresovanej ital ale je to proste objektivni nazor na vec kterej je at chcete ci nehcete pravdivy a objektivni.Momentalne se VW proste bude prodvat at udela auto jaky chce,vetsine lidi nevadi ze sou to auto bez napadu,auta ktera nemaji smrnc byt sou kvalitni,ale proste si ho koupi protoze cekaji od nej prvotridni spolehlivost,ktera je ovsem v dnesni dobe stejna temer u vseho,at je to ital nebo francouz ci japonec nebo american.Je to vsechno o lidech a reklame na ne pusobici.Je to skoda,ale je to tak.
"Benzínová jedna-čtyřka má díky přeplňování turbodmychadlem Garett výkon 200 koní (147 kW) při 6500 otáčkách a 300 Nm točivého momentu při 3000 otáčkách"
Tak Abarth je už samostatná značka (myslím, že od letoška)... sice začínají.. ale už mají i své samostatné sídlo a výhledově budou mít prý i své, zcela specifické modely + ty vycházející z Fiatu. Takže to není klasický tuning, ale je to prostě tovární úprava. Něco jako Cupra. Myslím, že je to velmi slušné. Co myslíš?
Kliku dveří Golfa lehce uchopíme levou rukou a jemně zatáhneme směrem k sobě! Po mírném překonání odporu se na nás vyvalí nekompromisní interiér a v ten moment opět přivřeme dveře, přičemž kliku stále držíme v ruce!
Toto opakujeme ještě několikrát a při pocitu jemného mrazení v oblasti podbříšku přestaneme v poloze "k sobě". Následně usedneme do vozu za volant a opět velmi jemně zasuneme klíč do startovací skříňky.
Otočením klíče se ozve skoro neznatelný až bzučící, ale velmi příjemný zvuk a vás obyčejně za stálého sešlapávání plynového pedálu poleje příjemné horko po celém těle!
...sponzor pořadu: Sorax - čistící prostředky pro vašeho miláčka....
Co by som nedal na taky zraz diskuterov z auto.cz... Kazdy by priniesol svoje auto, auta mozno, prisli by aj mozno pani 507 a GTI, fotkami a plagatmi golfov, ci fotkou tej "ikony" faceliftovanej fabie vo farbe corrida uni... :yes: prada
GTI sa mi neak nikdy nezdal, ma divne nazory, ale zo zacatku sa nedostal do takych primitivnych hlbin. Teraz k jeho najsilnejsim 'argumentom' patria: odhadovanie veku diskutujuci, ktori s nim nesuhlasia, na 12 rokov, alebo snaha o degradovanie postavenia diskutujucich, koli bydlisku....
Hm, tak mily GTI, ja byvam tiez na dedine, a nezavidim ti ten tvoj podnajom v cinzaku... Ani si vacsina z nas nepotrebuje utierat obrazovku kompu pokazde, co sa nahodou na nej objavi neaky ten produkt VW, totiz, keby sa niektoremu z nas zachcelo, mohli by sme si to auto aj kupit... no ja si myslim, ze su aj zaujimavejsie veci na svete, ako sediet v sedej sedosti golfu
i kdyz neni golf moje tride, myslim si ze je pro mlade lidi, nebo mlade rodiny z 1ditetem v zapadni eu nejlepsi volba. Slusne spracovani, dobry podvozek a motor, dobry prostor konstruovany pro lidi i nad 1,80. Design je vec vkusu.
V americkych testech se Rabbit (golf) i kdyz je hodne drahy umistil na prvnich mistech pred: Toyota Corolla LE vs. 2006 Honda Civic LX vs. 2007 Hyundai Elantra SE vs. 2007 Mazda 3s Touring, 2007 Nissan Sentra 2.0S
[odkaz]
Mám jeden dotaz. Proč ho tam proboha ti lidi nekupují. Cena je tam výrazně nižší než u nás a přesto to auto nikdo nechce? Tedy ve srovnání s výše jmenovanými konkurenty (Civic, Sentra a další). Sentrou sem v USA dokonce jezdil (kříženec Primery a Almery, něco mezi)... ale na Golfa narazit... to je spíš náhoda, než pravidlo...
Samuel, Golf urcite nie je zlym autom ale urcite uz nie je autom snov, ci uz pre mlade rodin alebo dochodcov v Nemecku. Pre mladych ludi so zaujmom o tuning v SRN je to stale N.1. Mlade rodiny a dochodcovia uz hladaju lepsi pomer medzi kvalitou, velkostou auta, cenou ... Golf dlhe roky tazi so svojej povestnej kvality a "image" z prvych generacii Golfov z pred x rokov. No dnes uz su tu iny hraci , ktori ho pomalicky ale isto vytlacaju z prednych radov. Taka Skoda Octavia + kombicko je stale lepsia volba pre nemecke rodiny a dochodcov ako Golf, ktory neponuka takmer nic navyse, je mensi a je o x stovak, pokial nie tisic Eur drahsi pricom koncernove diely na skladanie su takmer tie iste. Myslenie ludi sa pomalicky meni a je uz zavisle aj od inych faktorov ako je minulost znacky, patriotizmus a tupa viera k marketingu. Do popredia sa dostava spojenie : kvalita a cena.
2/3 vsetkych predanych aut v SRN kupuju pravnicke osoby. A viac ako 60% z tychto aut je kupovanych so zakladnou vybavou a zakladnou motorizaciou.
Fyzike osoby pri kupe noveho auta uz viac inklinuju k japonskym znackam. Ekonomicke podmienky sa v SRN menia a tu uz kazdy velmi dobre zvazuje vydane kazdeho Euro a to co ako protihodnotu za to dostane.
Mno řeknu to asi takhle. Golf se nejvíc prodává v evropě kvůli slavné pověsti předešlých modelů. A kupují si jej hlavně Němečtí zákazníci, kterým až zas tak jako nám nevadí trochu vyšší základní cena a tak si raději koupí auto, kterému věří, když to např. porovnáme s pověstí fiatu...A design je příliš nezajímá on aji Německý design...však víme(krom porsche teda). Já třeba věřím, že by to bravo od fiatu našeho slavného golfa převezlo snad ve všech ohledech, ale bohužel(pro fiat) poěst je pověst. Jinak ale se u golfu a vlastně celého vw ani nedivím, že má dobré slícování, páč to auto je tak jednoduché, až je ošklivé, takže se není čemu divit
Ale ak máš Golfa za cenu Brava, Ceeda alebo i30 tak čo si vyberieš? A s tou kvalitou je to stále rovnako (Golf je dielenským spracovaním v danej triede na vrchole), skús si z Brava alebo i30 presadnúť do Golfa a rozdiel spozoruješ. ;-)
heh, zas tak markantní rozdíl to není, spíše minimální(u i30 nevím) a zase za cenu brava v golfu nemáš takovou výbavu. A navíc to bravo oproti golfu vypadá alespoň imageově...golfa si nikdo nevšimne. A navíc, bodejť jak ty říkáš, že má lepší zpracování, když se interiér skládá z jednoho plastu vyplněným průduchy ventilace a palubním počítačem(samo podle výbavy)...tomu opravdu říkám nevkusné auto. Jako to je jen můj pohled na design, jinak neříkám, že je to špatné, ale když zase porovám rozměry brava s golfem, tak bych na 100 pero bral bravo, páč je podstatně větší a má hlavně o 50litrů objemnější zavazadlový prostor ;-\ A hlavně jsem si v bravu nevšiml žádného uvolněného, či vrzajícího plastu, ba dokonce v něm vše perfektně sedí a slicuje, mno a je to hlavně pohledné...čili já říkám bravo, hlavně po vlastní zkušenosti
Neviem ako je to u Vás, ale napr. u nás stojí Golf 1,6 Edition 477.000 Sk a Hyundai i30 1,6 Comfort 529.000. V porovnaní s Golfom má navyše aut. klimatizáciu, hmlovky, palubný PC a zopár ďalších doplnkov. Samozrejme motor v Hyundai je výkonnejší, má modernejšiu konštrukciu a taktiež je i30 priestrannejšia. Golf má jednoduchý interiér, ba priam až strohý, ale stále platí, že v jednoduchosti je originalita. Ten dizajn nie je až tak výrazný ako napr. pri Brave, ale Golf V a IV boli jedny z mála aut, ktoré za svoj životný cyklus nepotrebovali žiaden facelift a to o niečom svedčí. Pre mňa dizajn nie je prvoradý, na auto sa nebudem pozerať ale budem ho využívať, preto ma oslovia také drobnosti ako presné radenie, kvalitné dielenské spracovanie, vynikajúca ergonómia a pod. Ako vyšlo nové Bravo v minulom roku, tak som hneď bežal do salónu Fiat prezrieť si ho. Je tam posun v kvalite v porovnaní so Stilom, ale stále je to niekde na úrovni medzi Méganom a Ceedom, všetko tam je také príliš plastické.
tak já mluvím za naše, máme ho v plné palbě a to řazení nemá chybu(taky je tam převodovka, kterou používá abarth). Ale jinak máš asi pravdu, srovna tam byl jeden pán a testoval nějakou slabší verzi, jakou to nevím a říkal prodejci, jestli nemají nějaký vůz s lepší převodovkou. Ale jinak na našem voze mi nic plastického nepřipadá(mno ono u toho brava hodně záleží na úrovni výbavy, to jo, jak jsem seděl ve druhé úrovni, tak to se mi teda opravdu srovna moc nelíbylo, sedáky příliš měkké téměř bez bočního vedení atd. mno i ty plasty byly poněkud chudší v tomto asi golf vede, taky si zase zaplatíš),ale rozhodně je to mnohem útulnější ako vw. Jediné, co by opravdu mohlo být leší, je volant. jako tak on reaguje na povely výborně, ale absolutně nedává informace o stavu vozovky, to mi trochu vadí.
nemecký chlad interiéru mi vyhovuje viac, ale to je vec vkusu :-) na Brave sa mi páči, že už základná 1,4 16V má 6. prevodovku, ale neviem ako to je s presnosťou radenie, na GP 1,2 8V bolo radenie nič moc, horšie ako na Suzuki Swift :-) ako je na tom Bravo s podvozkom, myslím, že na viacprvok nemá, ale pýtam sa preto, že v testoch kritizujú jeho hlučnosť. no ale jednoznačne diesel 1,6 má najlepší Bravo, v Nemecku dávajú na ten motor záruku 500.000 km. ale keď príde 1,6 TDI CR od VW tak situácia bude iná ;-)
nové Bravo určite nie. Stilo bolo faceliftované a u dvojičiek Bravo/Brava sa nepamätám, ale zdá sa mi že tie posledné verzie už mali číru optiku, tak zrejme facelift tam bol