petrumr
proč ojetá?Autoškola se řadí do škatulky velkoodběr, jak třeba lékař atd.Za tu cenu máš novou s tříletou zárukou.Sice toyota dává pro tyhle skupiny lepší cenu, ale zase na pojištěním proděláš.At si vyhlídne výbavu a odečte 150tkč a je na ceně ojetiny a ještě mu zustane koupit motorku.
Zdravím všechny, z 3 uvedených automobilů bych zvolil určitě Škodu fabia a to z důvodu široké servisní sítě určitě bych nebral punto,jedná se sice o hezký automobil ,ale jeho poruchovost je opravdu vysoká.Já osobně bych doporučil HYUNDAI i20,nejen že se vlezete do dané částky,ale máte dobře vybavené auto,se zárukou,dobrým servisem a auto se vyznačuje spolehlivostí,dále máte klid 4 roky od STk a také má nízkou spotřebu. U nás už hodně těchto automobilů v autoškolách jezdí a majitelé si nemužou toto auto vynachválit.
Proto tipy nový vůz - HYUNDAI i20
ojetý Škoda Fabia ( do nové bych ale nešel)
Proto tipy nový vůz - HYUNDAI i20
ojetý Škoda Fabia ( do nové bych ale nešel)
Ahoj s tou poruchovostí nemáš pravdu! Právě Punta a Pandy jsou momentálně z jedny z nejspolehlivějších Fiatů (neplatí pro dvouválec 0,9... na hodnocení tohoto motoru je brzo). Motory 1,1 a 1,2 v osmiventilovém provedení mají jak jiiž jsem výše napsal původ v motorech Fire které jsou velmi odolné! Motor 1,1 který se nabízí jen v Pandě má natolik velký spalovací prostor, že při přetržení rozvodového řemenu nedojde k tzv "potkání". V případě 1,2 už toto sice neplatí ale stále se jedná o velmi spolehlivý motor ze staré školy který nenadchne výkonem ale právě tou odolností. Pro autoškolu a tím spíš v Praze kde se jen popojíždí v kolonách bych se toho slabého motoru vůbec nebál.
Fabia není špatná pro účel autoškoly je myslím plně vyhovující a spíš než TSI bych dal přednost právě te staré 1,4 ta toho taky hodně snese.
Mini Cooperu bych se vyhnul velkým obloukem tohle auto mě do autoškoly nesedí... už jen protože kdyý se dělají jízdy tak v autě sedí víc žáků a třídvéřák tím spíš tak alý je dost nepraktický.
Fabia není špatná pro účel autoškoly je myslím plně vyhovující a spíš než TSI bych dal přednost právě te staré 1,4 ta toho taky hodně snese.
Mini Cooperu bych se vyhnul velkým obloukem tohle auto mě do autoškoly nesedí... už jen protože kdyý se dělají jízdy tak v autě sedí víc žáků a třídvéřák tím spíš tak alý je dost nepraktický.
Abych pravdu řekl, tak stále nevim. Bohužel je zde Fabiíí, Hyundajů a Fiatů mnoho a v provozu spíše zaniknou, což pro autoškolu není uplne to nejlepší. Mě se k autoškole nejlépe hodí právě to Mini, protože vypádá pěkně, je jich jen pár a má nejlepší jízdní vlastnosti ve svý třídě. Na zadních sedačkách je ale určitě horší. Taky se dá, myslim, dobře přestavit na LPG, protože je to atmosféra. U tý fabie 1,4 by nebyl problem ji předělat taky na LPG, ale 1,4 má velkou spotřebu, 1,2TSI zase menší a je svižnější, ale na LPG je prý velmi poruchové a náročné na montáž. Mně jde hlavně o to, aby auto jezdilo úsporně (LPG), dobře se řídilo a mělo dobrý vzhled a image. Ve Hyundaii jsem ještě neseděl, ale Fiat se mi docela líbil, i cena mírně jetých není špatnáa určitě bych bral asi 1,4 atmosféru.Bohužel mi žádný prodejce nedal nějakou větší slevu , jak jste tu říkali tipu velkoodběr,říkali. Co se týče tý stylovky, ještě mě napadlo jetá BMW 1, jako image auto by bylo skvělý, jen je drahý, má drahej servis, na LPG není vyzkoušené, a má bohužel zadní náhon. JInak díky za odpovědi a zkušenosti. Fakt ještě nevíme, co přesně koupit.
není nic lepšího než se učit na autě které nemá ani posilovač... u mě to bylo před dvěmi lety prvořadé při výběru autoškoly, najít si zkrátka nejjednodušší véhikl 😉
To je sice pravda,my rodiče se učili na staré škodě 110l kde posilovač neznali,ale dnes jezdí perfektně a nedělá mu broblém řídit jakékoliv auto,ale v Praze obstát ve velké konkurenci autoškol je problém proto je potřeba mit dobré a novější auto.Ale mini určtě ne nejen že je servis drahý a naročný + náhradní díly jsou fakt předražené. U nás plno autoškol jezdilo s BMW a dnes už tyto autoškoly neexistujou prostě to neuživili když blbá výměna ložisek stojí 4 000 Kč. Ano Fabií a hyundajů je dost ale myslím že i tak se lidé přihrnou a není důležité jaké auto ale jaká je kvalita výuky.
Nevím přesně jak lze udělat přestavba na LPG u TSíček ,ale myslím že by to ani nebylo potřeba toť můj názor. Za mě VW Golf 1.2 tsi, 84 koní nebo i 105 koňová verze, najeto kolem 10 tisíc se dá sehnat okolo 250 tisíc.
rozumně najeto: max cca 60 tis. km
benzínový motor, který by šel předělat na LPG, CNG ne kvůli malé dostupnosti
nejlépe 4-5 dveří, ale není to hl. podmínkou
nejlépe 6stup. pman převodovku
musí to být auto, které by i zaujalo vzhledem
cena max:250 000
návrhy😒br />
Škoda Fabia
tuctové auto,kterým tady jezdí statisíce
relativně spolehlivé
nízké servisní náklady
lehce ovladatelné a úzké
žádné extra jízdní vlastnosti
TSI jde těžko předělat na LPG, ale je uspornější
1,4 MPI, primitivní, lze lehce předělat, ale má větší spotřebu
slušná cena
Mini Cooper
perfektní vzhled a image
excelentní jízdní vlastnosti (na svou třídu)
lze těžko najít dobrý kus
drahý servis
Fiat Punto (EVO) a Bravo
(ještě jsem je moc nezkoumal)
zdají se mi relativně levné
Multiair by měl jít dobře předělat na LPG
řeším jestli koupit multiair nebo nějaký starší motor
pěkný vhled a asi dobré jízdní vlastnosti
možná vyšší spotřeba
slušná cena
Tohle je jen pár aut z mnoha možností, budu rád za každý příspěvek a zkušenost, které sem napíšete.
Díky