Vzhledem k mé malé navštěnovanosti tohoto fóra neznám historii, ale proboho lidi co se stalo tomu " A ". On odněkud spadl na hlavu ? 😊))
Myslím si, že kdyby Škoda uvažovala o výrobě Tudora, vyráběl by se malosériově ve Vrchlabí😄 Jinak nový závod byl spuštěn pro výrobu nástupce Octavie a.... stále se něco povídá o 7-mi místném vanu. Více jsem o nové Octavii napsal v auditoriu Škoda Octavia ...jízdní dojmy....
Mé obrázky (hypotetické..) najdete na www.volny.cz/…cut/octavia2.jpg a www.volny.cz/…t/octavia2_2.jpg
Mé obrázky (hypotetické..) najdete na www.volny.cz/…cut/octavia2.jpg a www.volny.cz/…t/octavia2_2.jpg
Reprezentativní pro mladé rodiny, manažery, úspěšné lidi.
Ovšem už to není jen papalášvagen, kde nezáleží na ničem jiném, než aby papaláš vzadu měl dost placu, o proto by bylo rozumné posunout i užitnou hodnotu vozu do vyšších pater! Ty 3. dveře by v tomto segmentu sedly!
Ovšem už to není jen papalášvagen, kde nezáleží na ničem jiném, než aby papaláš vzadu měl dost placu, o proto by bylo rozumné posunout i užitnou hodnotu vozu do vyšších pater! Ty 3. dveře by v tomto segmentu sedly!
Hele a jestli máš zbytečných 11 melounů, tak si ho kup, vraz si ho do stodoly a můžeš na něm laminovat, odlaminovávat kapoty a vymýšlet různý kraviny. Alespoň je nemusíš vymýšlet tady. A jestli na něho nakonec dostaneš SPZ, tak, se s ním i možná svezeš.
Jestli pro VW pracujes, jako pises, tak tedy buh s Tudorem a zly pryc. Nejde o chyby, ty jsou na forech normalni, ale ten sloh!!! Az dokoncis sedmou tridu zakladni skoly, tak se to snad zlepsi.
Právě jsemse vrátil ze zasedání VW
Rozjezd Škody Tudor byl přiklepnut!Dokone ještě v rošířeném provedení! Nebudou chybět ani verze 4x4! Ale úpnou libůstkou má být Počet osob ve voze a úložný prostor! Poslední zde předvedená verze skýtá výasnou variabulitu!
Rozjezd Škody Tudor byl přiklepnut!Dokone ještě v rošířeném provedení! Nebudou chybět ani verze 4x4! Ale úpnou libůstkou má být Počet osob ve voze a úložný prostor! Poslední zde předvedená verze skýtá výasnou variabulitu!
Skoda TUDOR 2800 cc / 170.9 cu in
Skoda Tudor GT Coupé com 193 cv
[odkaz]
[odkaz]%20Concept.ht… />
Diskuse
[odkaz]
Skoda Tudor GT Coupé com 193 cv
[odkaz]
[odkaz]%20Concept.ht… />
Diskuse
[odkaz]
Skoda TUDOR 2800 cc / 170.9 cu in
Skoda Tudor GT Coupé com 193 cv
[odkaz]
[odkaz]%20Concept.ht…
Diskuse
[odkaz]
Skoda Tudor GT Coupé com 193 cv
[odkaz]
[odkaz]%20Concept.ht…
Diskuse
[odkaz]
Myslis tenhle TUdor? To ma byt ten novy model Skody na rok 2003?
Skoda TUDOR 2800 cc / 170.9 cu in
Skoda Tudor GT Coupé com 193 cv
[odkaz]
[odkaz]%20Concept.ht…
Diskuse
[odkaz]
Skoda TUDOR 2800 cc / 170.9 cu in
Skoda Tudor GT Coupé com 193 cv
[odkaz]
[odkaz]%20Concept.ht…
Diskuse
[odkaz]
Tak takovouhle snusku kecu, co tu predvadi A jsem jeste nikde necetl. Zajdi si k doktorovi. A hluchy misto na trhu??? A coz takhle SAAB 9-3 VIGGEN???
Vsimol som si detailu "Tudor oplývá nadměrnou akcelerací" - hehe 😄 Kolko je to v sekundach? V Zeneve na salone som sedel v jednom aute (Bugatti Veyron), ktore ide z 0 na 300 km/h za 14 sekund, tak tam asi musia mat spatne zrkadla privarene k ramu a este vystuzene roxormi 😄
mě se to auto prostě líbí a nadchlo mne! Cbybí mu sice jedna základní věc k dokonalosti a to jsou 3. dveře kreré výrazným způsobem zvýší užitnou hodnotu, Do série se ale možná nakonec dostanou! Na vzhledu auta nic nemění! Asi mírně klesne tuhost karoserie ale to laik neocení. Při vhodné konstrukci ani toto ne! Rád poradím!
Opravdu by to mohlo být reprezentativní auto pro aktivní podnikatele. A ne jenom pro úřednické páprdy! V kombinacio s třetími dveřmi by asi nemělo obdoby a vykrylo by hluchý segment na trhu!
Co by jste si koupili jako úspěšný progresivní člověk? Rád kupé ale mělo by umožnit převézt jako kombi!
Zadek vozu a zavazadlový prostor je z konstrukčního hlediska odfláknutý pokud se neuvažuje o pohonu 4x4 není důvodu aby zavazadlový prostor byl tak malý, a i v tom případě by měl být větší! Nenacházím rozumný důvod proč ne snad jen lenost konstruktérů?
Opravdu by to mohlo být reprezentativní auto pro aktivní podnikatele. A ne jenom pro úřednické páprdy! V kombinacio s třetími dveřmi by asi nemělo obdoby a vykrylo by hluchý segment na trhu!
Co by jste si koupili jako úspěšný progresivní člověk? Rád kupé ale mělo by umožnit převézt jako kombi!
Zadek vozu a zavazadlový prostor je z konstrukčního hlediska odfláknutý pokud se neuvažuje o pohonu 4x4 není důvodu aby zavazadlový prostor byl tak malý, a i v tom případě by měl být větší! Nenacházím rozumný důvod proč ne snad jen lenost konstruktérů?
Tudor oplývá nadměrnou akcelerací a tomu jasou přizpůsobena i zpětná zrcátka! U levnějších variant mají mechanické protisklápěcí přídržná lanka. Dražší verze mají samočiné skryté zpevňující kolíčky která se aktivuji při prekročení 2G!
Navíc ten tudor má mechanickou automatickou převodovku!
Je to klasický VW 6ti kvalt dopněný o dvě serva a elektroniku. Na spojce je také elektronika. A tak se dá řadit a rozjíždět dvěma tlačítky na volantu a plynem. A nebo se to nechá palubní pozitronice!
Je to klasický VW 6ti kvalt dopněný o dvě serva a elektroniku. Na spojce je také elektronika. A tak se dá řadit a rozjíždět dvěma tlačítky na volantu a plynem. A nebo se to nechá palubní pozitronice!
Na tom ovém Tudoru je večkérá výdřeva pouze imitací! Ale nedá se to jen tak poznat! Skutečné dřevo by nevypadalo tak dobře a bylo by těžké sladit jednotlivé díly! Navíc Současná výdřeva není funkční ale plní pouze estetickou funkci!
.......a ještě jsem zapomněl, ten Trabík byl kombík, měl jsi vyhozený zadní sedačky a vezl v něm dvě palety cihel.....
.....jo a v tom jsi se probudil....a jel jsi zrovínka v Trabíku a marně ses snažil zařadit čtyřku....
Je to paráda. Byla to ovšem oproti proklamacím na autosalónu verze 4x4. Těch prototypů je více takže se dá čekat, že to půjde do série. Svezení je o poznání tvrdší než v Superbu ale tuhost se dá nastavovat. Správnou hračkou, ovšem asi jen testovací je možnost vyřadit přední pohon! Je z toho úplně jiné auto, kterým se také díky vysokému výkonu motoru dají krásně projíždět zatáčky řízeným smykem za řevu protáčejících se zadních pneumatik! Je to super zážitek asi to nachytá spoustu fajnšmekrů!
Tak jsem to auto zevrubně prohlížel a je to špica. Opravdu promakané a vymyšlené do posledního detailu, nevím proč se nikdo nezmiňoval o tom, že to kupé je sedmimístné i když poslední sedadla jsou jen nouzová zády ke směru jízdy.
Také projekce důležitých údajů na přední sklo včetně nočního vidění je paráda. Nepomůže totiž jenom v mlze, ale i v noci.
Paráda je také i úprava sedadel podle na stavení řidiče. Efektní je elektrické skládání všech zadních sedadel, které vytvoří jakousi dělící stěnu za předními sedadly a obrovský úložný prostor s rovnou podlahou.
Z vnějšku jsou oproti jiným Škodovkám jiné i kliky, důvod je jediný, oni jsou defakto nefunkční otvírání se aktivuje až po přiblížení čipu ke klice. Ten je možné dodat alternativně umístěný v hodinkách prstenu či klasickém přívěsku pro klíče. Jsou v něm zároveň uchovávány veškeré provozní inforce, takže do servisu můžete přijít jen s přívěskem z kterého se identifikuje závada a rovnou vyjede pokyn k provedení opravy včetně kalkulace atd.
Také projekce důležitých údajů na přední sklo včetně nočního vidění je paráda. Nepomůže totiž jenom v mlze, ale i v noci.
Paráda je také i úprava sedadel podle na stavení řidiče. Efektní je elektrické skládání všech zadních sedadel, které vytvoří jakousi dělící stěnu za předními sedadly a obrovský úložný prostor s rovnou podlahou.
Z vnějšku jsou oproti jiným Škodovkám jiné i kliky, důvod je jediný, oni jsou defakto nefunkční otvírání se aktivuje až po přiblížení čipu ke klice. Ten je možné dodat alternativně umístěný v hodinkách prstenu či klasickém přívěsku pro klíče. Jsou v něm zároveň uchovávány veškeré provozní inforce, takže do servisu můžete přijít jen s přívěskem z kterého se identifikuje závada a rovnou vyjede pokyn k provedení opravy včetně kalkulace atd.
[odkaz]%21%20VW%20by… />