Vazeni pratele, nase firma servisuje vozy hlavne Skodovky u Auto Jarov a parkrat se nam stalo,ze auto se po servisu chovalo nejak divne. Tak jsme zajeli jinam a nestacili se divit: vymenena rameno podvozku, tlumice, dily vyfuku, pneumatiky, lita kola a dokonce i repro ve dverich! Proste odmontuji dil z noveo auta a daji tam stary. Nerikam,ze to je filozofie firmy,ale urcite tam dela par darebaku,kteri se tim zivi. Deje se to hlavne,kdyz tam auto stoji nekolik dnu. To,ze se suverene meni lehce odrene narazniky,dvere, kapoty atd. za nove po havarijich je zcela normalni praxe. Pracovnik Ceske pojistovny sedi primo vedle prijimacich techniku a je jasne,ze mu z toho taky kapne. Je fakt,ze Vam pak pojistovna proplati prakticky vsechno,kdyz je dobre napsana faktura. Kolegovi bylo naznaceno,ze by se mu mohlo neco stat,kdyby si nekde stezoval. Nejhorsi je,ze nas vedouci vozoveho parku s nimi uzavrel smlouvu a on i manzelka jezdi soukrome Skodovkami a ma specialni slevu na servis i kdyz tam auto nekoupil. Napiste prosim,jestli se neco podobneho stalo Vam. Dekuji. Je to hnus,kdyz si predstavim,ze si nekde rozbiju hubu jenom proto,ze nekdo bude mit prachy.
Vůbec mne to nepřekvapuje, zvláště pak u velkého servisu (jakéhokoli, nejenom na Jarově). Proto pokud už opravdu není zbytí, volím raději co nejmenší rodinný nebo dokonce "one man show" servis. U těch velkých jsem se spálil vždy, a to bez výjimky!!!
je to sice uz delsi dobu (cca 5 let, ale jak koukam nic se nezmenilo), ale take spatna zkusenost....
Za znamosti!!! (dodavali jsme jim technologie) tam byla na servisni prohlidce kolem 70000km soukroma felicie. Prohlidka trvala dva dny a tak tam nemelo cenu postavat. Pri predani se na zrcatku houpala vysacka, kde bylo zaskrtano snad uplne vsechno. suma na fakture tomu odpovidala. Na faktrure krom oleje a dalsich dobnosti take kotouce a desticky... Jake bylo prekvapeni, kdyz jsme doma zjistily, za predni kola nebyla vubec sundana (* srouby, disky take bez "otisku"). Pri navratu do servisu nam nakonec predni brzdove kotouce a desticky vymenili. Udajne technik zapomel. No nechtel bych se diky "zapomenuti" nekde zabit. Od te doby jezdim jen do maleho servisu a to jen pokud praci na aute nezvladnu sam.
Měl jsem o Auto Jarov velice dobré mínění a dokonce jsem myslel, že si od nich koupím ojetou octavku (2.0mpi, v plný palbě, 45tis.km, nehavarováno, rok 2002 za 210 000) , ale rozmyslel jsem si to jenom kvůli vysokým provozním nákladům. Docela mě zklamali :(
Do Auto Jarov na Mělník jsem dal firemní Felicii před lety na kontrolu brzd a když jsem si šel odpoledne auto vyzvednout, tak jsem měl vyměněnej chladič!!! Když jsem se ptal jak je to možný, tak prej tekl jak nijagára. Což byla samozřejmě blbost, vzhledem k tomu že autem denně najezdím přes 100km, tak bych ho pochopitelně okamžitě uvařil. Od té doby využívám služeb spolehlivějších servisů.
Siemens: To je tedy opravdu sila! Doufam, ze tu situaci budes nejak resit, protoze takovehle moresy nemuzou zustat nepotrestany a nesmi se rozrustat! Ja jsem se zatim s nicim takovym nepotkal, ikdyz je pravda, ze tatova sluzebni fabie je co se servisu tyce je taky nejaka zacarovana. Kazdopadne dneska mi ukradli obe predni lampy s xenonama na octavii, tak jsem zvedaje jestli i me nebude cekat nejake dalsi prekvapeni po navsteve servisu :-/
Loni se vracel zákazník z 15 tis prohlídky s novou Octávkou z Araveru Vlčnov,auto mu nějak divně jelo,zastavil se u mého mechanika a byla tam vadná lambda sonda. Už od pohledu stará,diagnostika to potvrdila.Šmějdi jsou všude. >:-[]
popř. sedět a koukat na to s přátelským pohledem a slovy "hoší, mě to strašně zajímá...tohle je motor?" a všechno bedlivě sledovat. Jeden den to jde (výmluva typu "partner mi zrušil schůzku...můžu se dívat"? většinou zabírá)
BTW, preto chodim do servisu menit olej vylucne len po dobu zaruky a nosim si svoj Elf. Ten okrem Renaultu nikto nepredpisuje a ziaden mechanik nema zaujem si ho nechat ;-)
Niekde je ta pravdepodobnost dokonca 101%, ale najdu sa aj vynimky. Konkretne tento tyzden som mal jednu bezchybnu skusenost so starostlivostou o zakaznika v servise - a teraz sa Tom69 podrz - jednalo sa o Renault...
Nechápu, proč když máte takové problémy a nedůvěru či podezření na servis, tak ho nekontaktujete. Tím, že do této diskuse napíšete svůj problém, tak ho rozhodně nevyřešíte. Myslím, že se jedná o vážnou věc.
Odebíráme od AUTO JAROV cca. 4 roky náhradní díly, X krát jsem měl osobní vůz na servisu a nikdy jsem s nimi problém neměl ani moji známý. Spíš si divolím říci, že jsou seriózní s slušní.
Spíše slýchávám, že na jarově je v tomto drsný režim a vysoká kontrola, takže si vůbec nedokážu představit, že by měnily díly.
Ve firmě mají oddělení péče o zákazníky. Na stránkách www.autojarov.cz najdete kontakt.
Pokud to nechcete řešit, tak nechápu, k čemu pak taková diskuse spočívá. To je jako, kdyby jste to povídal vrbě :D
kedze nemas v ruke dokaz, ze sa tak naozaj stalo, tak tam pojdes uplne zbytocne.
ja mam tiez svojich ludi, a doverujem im, stojim za nimi. Servis spravi na 100% to iste. Jedine keby x nezavislych ludi sa im islo stazovat, tak to mozu zacat preverovat.
Nemyslím si, že to, co popisujete, bývá ve servisech "firemní kultura". Jsem přesvědčen, že v 90% případů je to iniciativa "od spoda" a že to prorůstá směrem vzhůru jen do jisté výše, ale nikoliv k šéfovi. Mechanici škodí oběma stranám, majitelům aut i majiteli servisu. Samozřejmě je to jeho zodpovědnost, ale umím si představit, jaký je problém najít buď slušné lidi nebo je všechny uhlídat.