Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
22. 7. 2006 15:23
neregistrovaný "fera2"
22. 7. 2006 16:27
22. 7. 2006 18:10
neregistrovaný "one-z"
22. 7. 2006 18:00
neregistrovaný "Skiller1"
22. 7. 2006 18:06
neregistrovaný "one-z"
23. 7. 2006 19:27
23. 7. 2006 20:01
neregistrovaný "Dusan_"
24. 7. 2006 22:09
neregistrovaný "Skiller1"
25. 7. 2006 10:36
neregistrovaný "one-z"
22. 7. 2006 18:19
22. 7. 2006 18:43
neregistrovaný "JTS1"
23. 7. 2006 20:43
neregistrovaný "Golf4"
4. 8. 2006 16:20
neregistrovaný "frantajetel"
4. 8. 2006 22:11
neregistrovaný "Golf4"
22. 7. 2006 21:46
neregistrovaný "Skiller1"
25. 7. 2006 11:55
27. 7. 2006 22:29
neregistrovaný "Noddy"
28. 7. 2006 01:13
neregistrovaný "Dukes_dieselpower"
28. 7. 2006 19:03
neregistrovaný "horymir"
28. 7. 2006 20:00
neregistrovaný "one-z"
30. 7. 2006 22:14
neregistrovaný "Noddy"
30. 7. 2006 23:03
4. 8. 2006 15:25
neregistrovaný "Noddy"
4. 8. 2006 22:15
11. 8. 2006 16:35
neregistrovaný "Noddy"
11. 8. 2006 18:30
14. 8. 2006 13:24
neregistrovaný "LORD_DE_PLECHUS1"
14. 8. 2006 13:47
neregistrovaný "rradik"
14. 8. 2006 14:01
neregistrovaný "hlobilp1"
14. 8. 2006 14:03
neregistrovaný "LORD_DE_PLECHUS1"
14. 8. 2006 13:52
neregistrovaný "Noddy"
14. 8. 2006 14:06
neregistrovaný "LORD_DE_PLECHUS1"
14. 8. 2006 15:19
neregistrovaný "rradik"
14. 8. 2006 16:41
neregistrovaný "LORD_DE_PLECHUS1"
14. 8. 2006 15:20
14. 8. 2006 16:09
neregistrovaný "Andy_Kaufman"
14. 8. 2006 16:50
neregistrovaný "Noddy"
14. 8. 2006 17:35
neregistrovaný "LORD_DE_PLECHUS1"
14. 8. 2006 17:40
neregistrovaný "LORD_DE_PLECHUS1"
14. 8. 2006 17:45
neregistrovaný "Noddy"
14. 8. 2006 17:57
neregistrovaný "LORD_DE_PLECHUS1"
14. 8. 2006 18:00
17. 8. 2006 11:00
neregistrovaný "Stanislav"
14. 8. 2006 18:11
neregistrovaný "LORD_DE_PLECHUS1"
17. 8. 2006 21:31
neregistrovaný "gino192"
18. 8. 2006 10:36
18. 8. 2006 10:40
21. 8. 2006 10:32
neregistrovaný "Noddy"
21. 8. 2006 12:31
neregistrovaný "one-z"
21. 8. 2006 18:39
neregistrovaný "Noddy"
22. 8. 2006 09:31
neregistrovaný "slída"
30. 8. 2006 11:51
neregistrovaný "Kenedz1"
2. 9. 2006 13:53
neregistrovaný "QuuQ"
2. 9. 2006 13:57
2. 9. 2006 17:16
2. 9. 2006 19:23
neregistrovaný "one-z"
7. 9. 2006 16:22
neregistrovaný "rradik"
7. 9. 2006 21:37
8. 9. 2006 09:07
neregistrovaný "rradik"
neregistrovaný "fera2"
22. 7. 2006 15:23
Octavia I silnější/slabší TDi
Zdravím všechy, chtěl bych se zeptat na zkušenosti uživatelů a odborníků na rozdílnost v charakteristikách v obou výkonových variantách toho motoru. Zajímá mě, jestli a případně v čem je poznat těch několik Kw navíc, dík za info
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Arnold Hackel
22. 7. 2006 18:52
Re: Octavia I silnější/slabší TDi
v praxi je rozdíl mezi 66/81 asi následující: pokud je neporovnáš bezprostředně po sobě, tak rozdíl v dynamice není až zas tak velký. Neříkám že není, ale někdy by člověk nerozpoznal v které variantě sedí. 81kw verze si o něco lépe vede v otáčkách cca 1600 až 2000. Taky ji lze efektivně vytočit o nějakou stovku výše. Od rychlosti 100 výše suverénně nastupuje silnější varianta. Subjektivně se mi zdá vždycky 81 verze také o něco tišší. Spotřeba je prakticky navlas stejná. 66 má jednodušší turbodmychadlo- tudíž o potencionální závadu méně. Každopádně obě jsou nadprůměrně spolehlivé. Samozřejmě 81 více láká...
22. 7. 2006 16:27
Bez nadpisu
No tak ty varianty TDI jsou tři,66 81 a 96Kw.

Rozdíly tam jsou,já mám zkušenosti s 66 a 81kw variantou.

Rozdíl je jak ve zrychlení tak v maximálce,samozřejmě ve prospěch 81kw verze.I spotřeba je lepší u silnějšího TDI(neplatí pro 96kw) >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "one-z"
22. 7. 2006 18:10
Re: Re:
Tommy: ještě si zapomněl na PD 74 kw, sice byla jen ve čtyřkolce, ale byla v OI >:D

Nejrozumnější variantou je 81 kw. Spotřeba dobrá, dynamika je taky dobrá, má měkčí zvuk než PD, prostě nejlepší volba.
neregistrovaný "Skiller1"
22. 7. 2006 18:00
Bez nadpisu
nic proti tobe ale I octavia se nedelala s 96 kw TDI
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "one-z"
22. 7. 2006 18:06
Re: Re:
Skiller: 96 kw verze se dělala, to neznamená když jich moc nejezdí, že se nedělala ;-)
23. 7. 2006 19:27
Re: Re:
A to ti nakukal kdo? Zajímavé je že ji spolužačka má v šestikvaltu.

třeba:

[odkaz]
neregistrovaný "Dusan_"
23. 7. 2006 20:01
Re: Re:
A to ti nakukal kdo? Zajímavé je že ji spolužačka má v šestikvaltu.

třeba:

[odkaz]

Tak tomu rikam optimismus chtit pul mega za dvouletou Octavii stareho modelu. :roll:
neregistrovaný "Skiller1"
24. 7. 2006 22:09
Re: Re:
jasne 66 kw muzes taky chipnout na 96 kw akorat ti to neprojde emisema a bude ti to pekne kourit... :-D
neregistrovaný "one-z"
25. 7. 2006 10:36
Re: Re:
Chtěl bych vidět úpravce, který načipuje 66 kw na 96 kw, tedy o 30 kw. Většina co jsem viděl zvyšuje výkon kolem 20 kw. Takže bych to viděl na nějakých 85 kw ;-)

Ale nejlepší volbou je 81 kw verze.
22. 7. 2006 18:19
Bez nadpisu
No jo,a teď je v octavii tour 8-s já zapomněl :roll:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "JTS1"
22. 7. 2006 18:43
Re: Re:
ja som pocul ze 66 kw je najspolahlivejsie TDi co je natom pravdy ?

a ake mate kusenosti s SDi -myslim spolahlivost je to fakt najspolahlivejsi diesel z VW ?
neregistrovaný "Golf4"
23. 7. 2006 20:43
Re: Re:
najlepsia volba je 66kw ostatne sa viac menej kazily Golf4 1.4 16v
neregistrovaný "frantajetel"
4. 8. 2006 16:20
Re: Re:
ja som pocul ze 66 kw je najspolahlivejsie TDi co je natom pravdy ?

a ake mate kusenosti s SDi -myslim spolahlivost je to fakt najspolahlivejsi diesel z VW ?

to si bohužel počul špatně. u tdi s oblibou odchází váha vzduchu a turbo.

Bohužel jsem taky jedním z dlouhé řady sponzorů fabriky na lidové vozy a když mi před dvěma týdny turbo doturbilo, tak jsem se ptal v servise, jestli je to normální nebo jenom já mám pech, že se mi tam furt něco sere. Nejdřív se zdvořile zeptali, s čím jsem jezdil dřív a když jsem odpověděl, že s Toyotama a Hondama, tak se pousmáli a odpověděli, že je to normální. Že se prostě serou všechny a ať zapomenu na to, že budu do servisu jezdit jenom kvůli garančkám... :(
neregistrovaný "Golf4"
4. 8. 2006 22:11
Re: Re:
to zase s tdi čkom trba vediet jazdiť kto s tym vie jazdiť spraví aj 300 000 km bez problemov
neregistrovaný "Skiller1"
22. 7. 2006 21:46
Bez nadpisu
a taky cim silnejsi tim vetsi narust vykonu pri chiptuningu ..... jakoze mame O1 1.9 PD 4x4 s chiptuningem a uplne v poho ....
Rozbalit vlákno
0
25. 7. 2006 11:55
Bez nadpisu
možná to jde,ale emise to neudělá :?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Noddy"
27. 7. 2006 22:29
....
Zaujimalo by ma, ci je nejaky citelny rozdiel vo vykone TDi 81 kw a TDi - PD 74 kw v combi 4x4. pripadne, ci chip stvorkolky moze nejako ohrozit zivotnost motora.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Dukes_dieselpower"
28. 7. 2006 01:13
Bez nadpisu
U čtyrkolky je to stejný jak u předokolky s životností motoru.

Samotným chipem asi z 66kw tdi 96kw nedostanete z důvodu malých trysek,ale kombinaci chip+powerbox by to šlo nicméně neni to dobrá volba(bylo by hoodně kouře).Za pomoci větších trysek lze dosáhnout cca 85kw bez zásahu do řídící jednotky.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "horymir"
28. 7. 2006 19:03
Re: Re:
omlouvám se,že vybočím trochu z tématu,ale prosil bych o potvrzení/vyvrácení,že motory s označením 1,9SDi nemají/mají turbo,kamarád mě ujišťuje,že mají,ale né takové velikosti jako TDi,co je na tom pravda?díky
neregistrovaný "one-z"
28. 7. 2006 20:00
Re: Re:
SDI nemá turbo, má normální atmosferický plnění ;-)

Alespoň motory 1.9 SDI a 2.0 SDI ho nemají, třeba tvůj kámoš zná nějaký speciální :D
neregistrovaný "Noddy"
30. 7. 2006 22:14
....
Pri citani cenniku Octavie II som si vsimol, ze uz je v predaji aj combi 4x4 s 2,0 TDi - PD. Vie niekto, odkedy je vykonnejsi diesel aj pre 4x4? Dakujem.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Sprint
30. 7. 2006 23:03
Re: ....
Výkonnější TDI je k dispozici od modelového roku 2007, který se začal vyrábět v posledním týdnu měsíce května.

Zároveň se k 4x4 nabízí i výbava Elegance.
neregistrovaný "Noddy"
4. 8. 2006 15:25
....
Este na chvilu ku chip tuningu. Ma niekto OI combi TDi 4x4 s chip tuningom? Zaujimalo by ma, ci je trosku citelny narast vykonu. Dakujem.
Rozbalit vlákno
0
4. 8. 2006 22:15
Bez nadpisu
tdi je velmi spolehlivý motor,znám octavie i s 400000km a jezdí výborně

obecně se životnost motoru tdi při dobré údržbě odhaduje kolem 700-800000km :roll:

a to mi věřte,měli jsme ve firmě i felicii pick up 1.3MPI,jezdila jen dálniční trasy a měla najeto 550000km než chcípla 8-s

ale pravda,že asi u každé páté octavie odejde váha vzduchu :?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Noddy"
11. 8. 2006 16:35
...
Na chvilu ku tejto teme. Dvakrat som videl OI Combi 4x4 TDi, ktora ma zaujala tym oznacenim TDi. A sice, ze T bolo cierne, D a i boli cervene. Takato farebna kombinacia u OI s prednym pohonom oznacovala verziu 96 kw. Ale u 4x4? Islo o klasicku 74 kw verziu? Lebo sa nepamatam ani som sa nikde nestretol s tym, ze by sa vyrabala aj vykonnejsia.
Rozbalit vlákno
0
11. 8. 2006 18:30
Bez nadpisu
O1 nafta:

SDI - 50kw

TDI - 66kw

TDI - 81kw

TDI - 96kw (myslím taky systém PD)

TDI 4 x 4 - 74kw (systém PD-čerpadlo tryska)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "LORD_DE_PLECHUS1"
14. 8. 2006 13:24
Re: Re:
všechno dobře až na to poslední, TDI s červeným DI v 4x4 nemá 74 kw,ale 96 kw. 4x4 TDI s červeným I má 74

jinak co se týče 66/81 kw TDi,tak bych šel do 81 kw verze ,už kvůli tomu mega kufru,když to naložíš,tak 66 se skoro ani nerozjede,u 81 to neni tolik znát ,co se týče spolehlivosti budou na to asi tak stejně,provozní náklady má 81 kw trochu větší,ale když přitlačíš na pilu v 66 kw verzi,tak se nebudeš stačit divit jakou má spotřebu
neregistrovaný "rradik"
14. 8. 2006 13:47
Re: Re:
tak je to spravně..

SDI - 50kw

TDI - 66kw

TDI - 81kw

TDI - 96kw PD

TDI 4 x 4 - 74kw PD
neregistrovaný "hlobilp1"
14. 8. 2006 14:01
Re: Re:
RAAF ma pravdu

TDI 96kW

+

TDI 4x4 66kW
neregistrovaný "LORD_DE_PLECHUS1"
14. 8. 2006 14:03
Re: Re:
to rradik:už si někdy viděl octavku s červeným TDI?jestli jo tak mi nezbývá než ti pogratulovat k nově objevené motorizaci,poněvadž maximum bylo červené DI.už to tu píšu podruhý a 4x4 s červeným DI má stejných 96 kw jako normální přední náhon a 4x4 TDi s červeným I (možná že tam neni nic červenýho,nejsem si jistej) má 74 kw.Obojí by to měli bejt TDI-PD
neregistrovaný "Noddy"
14. 8. 2006 13:52
...
Tak som teraz z toho jelen. Pokial viem, TDi PD 4x4 bola iba vo verzii 74 kw. Nakoniec je to jedno, len ma to zaujalo, tak som sa pytal, ako to je.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "LORD_DE_PLECHUS1"
14. 8. 2006 14:06
Bez nadpisu
Přední pohon:

SDI 50 kw

TDI 66 kw

TDI 81 kw

TDI 96 kw

4x4:

TDI 96 kw

TDI 74 kw (možná že to mělo červený "I",nejsem si jistej)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "rradik"
14. 8. 2006 15:19
Re: Re:
no tak na passatu TDI je 96 kw moznych,ale na octavii ani omylem.ctyrkolka se vyrabela pouze s verzi 66kw a 74 kw diesel.
neregistrovaný "LORD_DE_PLECHUS1"
14. 8. 2006 16:41
Re: Re:
Octavia se vyráběla i s motorem 1.9 TDI,měl výkon 96 kw,bylo to TDI-PD.a to jak ve verzi s prednim pohonem tak 4x4

Ohledně toho TDI,nikdo netvrdi ze neexistuje,ale v octavii neni,v golfu byl a jednu dobu i v seatu ibiza cupra Rtam mělo 114 kw.
14. 8. 2006 15:20
Bez nadpisu
jj, tak to je.

TDI je vidět (málo) například na Golf IV a to má tuším 110Kw.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Andy_Kaufman"
14. 8. 2006 16:09
Bez nadpisu
Úplně správně je to, co napsal Rraaff 11.8. 17:30.

OI 4x4 se v tdi 66kW neprodávala, dělaly se 4x4 TDI PD 74 kW a 1.8T 110.

96kW TDI je taky PD, ale nevím jestli má červené jenom DI, nebo všechno, jelikož jsem žádnou na živo neviděl.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Noddy"
14. 8. 2006 16:50
...
LORD_DE_PLECHUS: Nedovolil by som si spochybnit Tvoje vyjadrenia, ale nikde som nenasiel zmienku o 96 kw v 4x4, len s prednym pohonom.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "LORD_DE_PLECHUS1"
14. 8. 2006 17:35
Re: ...
zpochybnit moje vyjadření klidně můžeš,sem taky jenom člověk,ale už sem kolikrát viděl 4x4 TDI.Jediná chyba kterou by to mohlo mít byla to,že to bylo v rakousku(pár taky ve švýcarsku na horách) a ty auta měli všechny rakouský SPZ,takže jestli se neprodávala jenom v rakousku,jinak mi přijde docela blbý,aby mělo TDI 74 kw označení s červeným "DI".
neregistrovaný "LORD_DE_PLECHUS1"
14. 8. 2006 17:40
Re: ...
jinak co se týče 66 kw 4x4 tak to vypadá ,že existovala

[odkaz]

[odkaz]
neregistrovaný "Noddy"
14. 8. 2006 17:45
....
Napadlo mi aj to, ci 96 kw nemohla existovat aj 4x4 len pre niektore exportne trhy, napr. prave Rakusko. Tak ci tak, dakujem vsetkym za nazor.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "LORD_DE_PLECHUS1"
14. 8. 2006 17:57
Bez nadpisu
teď když tak na to koukam tak by to vypadalo asi takhle:

4x4

TDI 66 kw

TDI 74 kw

TDI 96 kw

s tim,že 96 kw verze se asi prodávala jenom někde a čechy mezi to někde pravděpodobně nepatřily

a taky to vypadá že někde se prodávala verze benzín 2.0 s 85 kw,(hledáno na mobile.de)

[odkaz]%F3P%F3R~BmSB… />
8A1Iindex_cgiD1100CCarY-t-vctpLtt~BmPA1A… />
vCaMiMkMoQuSeUnVb_X_Y_x_ypr~BSRA6D1100B1… />
cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top… />
(sorry že ten odkaz je takhle rozdělenej a že se musí kopírova do prohlížeče tzn. když kliknete na ten co tu je tak vas to posle nekam protože ten odkaz neni celej,by nám to rozjelo stránku)
Rozbalit vlákno
0
14. 8. 2006 18:00
Bez nadpisu
Tak jo, ta O1 4 x 4 TDI 66kw opravdu byla, dnes jsem ji viděl, má normálně všechny písmena černý, ovšem asi se neprodávala nějak dlouho.

Jinak 4x4 benzín 2,0 85kw byl zcela jistě, už jsem jich pár viděl a mám fotky ze starýho časáku.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Stanislav"
17. 8. 2006 11:00
Re: Re:
Octavia I 4x4 s motorom 66kW TDi sa predávala dosť dlho, až s nástupom PD-čiek sa prestala montovať, lebo sa začal používať motor TDi PD 74 kW, a aj motor TDi PD 96 kW sa používal, ale u nás je málo rozšírený pre jeho cenu a benziňáky boli dva, 1,8T a aj 2,0
neregistrovaný "LORD_DE_PLECHUS1"
14. 8. 2006 18:11
Bez nadpisu
hustě sme to tu vyresili,par imaginarnich motorizaci pridali...paráda
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "gino192"
17. 8. 2006 21:31
Bez nadpisu
4x4 66kW bola prvá a dlho jediná motorizácia octavie 4x4 >:D
Rozbalit vlákno
0
18. 8. 2006 10:36
Bez nadpisu
Do Octavie 4x4 se montovaly tyto motory:

1.8 20V turbo 110kw(od 2001)

2.0 MPI 85kw(od 1999)

1.9TDI 66kw(1999,od roku 2001 pouze pro některé zahraniční trhy)

1.9 TDI 74kw(od 2001)
Rozbalit vlákno
0
18. 8. 2006 10:40
Bez nadpisu
jo a 4x4 se nedělalal s tdi 96kw :?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Noddy"
21. 8. 2006 10:32
....
Ked uz mame jasno, s akymi motormi sa 4x4 vyrabala, tak skusim sa opytat, ci ma niekto v nej TDi 74 kw s chip tuningom. Ake su skusenosti z prevadzky, ci poznat pri jazde narast vykonu atd.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "one-z"
21. 8. 2006 12:31
Re: ....
Napiš SZ uživateli "alu", ten má tenhle motor ve fabii s chipem na 96 kw a nemůže si ho vynachválit ;-) :D
neregistrovaný "Noddy"
21. 8. 2006 18:39
...
Chip zo 74 na 96 kw? Nie je to kus vela? No napisem.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "slída"
22. 8. 2006 09:31
Re: ...
Mohu poprosit o názor?

u mé 1,9 81 kw oktávie se nedostanu přes 3.000 otáček. Ať vytočím 3., 4. nebo 5. nejde otáčkoměr přes 3.000 otáček. Váhu vzduchu jsem zatím neměnil, najeto mám 80.000 km, r.v. 1999.

Mám i určité vysvětlení - jezdím pořád na co nejmenší spotřebu, průměr dle PP mám celkový 4,3 l/100 km. Pravděpodobně tím, jak motor podtáčím (řadím 4 a 5 hned jak to jde), asi jsem jej naučil lenivosti.

Slída
neregistrovaný "Kenedz1"
30. 8. 2006 11:51
Bez nadpisu
Moc bych tem bazarovym udajum neveril, oficialne by to melo byt 74 kW. Ta 66kW, to bude nejaky nesmysl. Treba je tam menen motor. Lidi v bazarech tam cas od casu taky pisi pekne ptakoviny napr. (1900ccm a pod.).
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "QuuQ"
2. 9. 2006 13:53
Re: Re:
Bazarové údaje jsou opisovány z velkých TP! Jinak 66 kW se vyrábělo normálně...
2. 9. 2006 13:57
Bez nadpisu
jj,66kw byla nejslabší varianta nafty.Pokud nepočítáme SDI/50kw >:D
Rozbalit vlákno
0
2. 9. 2006 17:16
Bez nadpisu
74kw přišlo až později. 66 a 81Kw se vyráběli docela dlouho od počátku.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "one-z"
2. 9. 2006 19:23
Re: Re:
jj, 66 a 81 kw je nejvíc a vyráběli se prakticky po celou dobu OI, ale je pravda, že občas tam píšou nesmysly.
neregistrovaný "rradik"
7. 9. 2006 16:22
varování a snad i pomoc..
zdravim

vcera mi pres noc ukradli xenony z octavie (1.gen),zatahli za lanko vedouci k mechanismu vyklapeni kapoty (sparou mezi kapotou a levym plechem nad LP) a pak v pritmi (rozbili lampu u domu) vymontovali oba svetlomety.pohled na moje auto je smutny,neverili byste jak to hrozne vypada..jak kdyz nkomu vypali oci..krome toho skoda presahuje 35 000kc.ale to uz jsou moje starosti,chci vas jen varovat,pry jsem byl uz nekolikaty pripad v Praze v poslednich dnech..staci pry jen lanko vedouci k zamku kapoty nechat "schovat" za ten plechovy rantl na kterem je vedeno (smerem k motoru) a pry tak nemaji sanci.pokud neurvou predni chromovanou mrizku nebo nevypaci kapotu,ovsem..tak bacha,octavkari!
Rozbalit vlákno
0
7. 9. 2006 21:37
Bez nadpisu
***,nikdo jiný by to neudělal :-(

máš to aspoň pojištěný?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "rradik"
8. 9. 2006 09:07
Bez nadpisu
mám.jenže čekám na likvidátora,foceni atd.takze auto jinak funkcni,ale nepojizdny,dle dnesnich pravidel - tipuju tak minimalne tyden.v den kradeze jim nadiktujes cislo protokolu z policie (celkem cekani na prijezd a vyslech 5,5 hodiny),dostanes prideleno cislo pojistne udalosti.za dva dny ti zavolaji,ze poslou mobilniho technika co to prohlidne.ten na to ma dalsi az tri dny (myslim ze je vyuzije) a pak v servisu skodovky dva dny,protoze xenony na sklade má jen málokdo (jsou drahy).technik mi rikal,ze tim lankem se to da zabezpecit,ale ze sam ma octavii a xenony by si tam nedal,i kdyz super sviti a vypadaji..
Rozbalit vlákno
0