"1.9 TDI neber ani zadarmo!" - nie doslov, ale 1.4 TDI presne ako pises, je dost dynamicky, uspornejsi a ma mensiu positku. Proste vzdy existuje motor, ktory ide lepsie. Treba si vsak zvazit, kolko Ti staci. A sam pises, ze 1.4 TDI je dynamicky dost. Povedal by som: Ak nahodou rozmyslal o Ambiente, kup 1.4 TDI Elegance a mas vyhrate. Neviem teda, aky cenovy rozdiel je medzi Ambiente a Elegance, ale investuj radsej do vybavy, to jednoznacne. A ani Elegance nema vsetko. Aj tam sa da priplatit. Ja mam este slabsi diesel a jazdit sa s tym da. Ak si predstaim, co by som chcel skor, ci lepsiu vybavu, alebo lepsi motor, ktory ale o trochu viac zere, tak rozhodne vybavu. Ovsem SDI by som za 1.4 TDI (aj 70k) menil hned.
1.9TDI neznam, ale 1.4TDI s tim autem fakt hybe pekne a spotrebou fakt do 6ti litru i pri zivem jezdeni. Az na ten zvuk a vibrace, to je krize. Rano asi vzdycky budim sousedy. Mam to jako sluzebni, ale domu bych to nechtel. Problem druhej je v tom, ze skodyzna nema v nabidce jedinej slusnejsi benzinak. Podle mne dost skoda.
Já taky doporučuji raději jít do lepší výbavy než do o trochu lepšího motoru za cenu vyšší spotřeby a dražší pojistky. Zvlášť když už i ten horší motor je naprosto dostatečný a kvalitní.
Bohužel už asi zkončila jarní nabídka Fabie, tam jste mohli dostat vždy nějakou výbavu navíc zadarmo.
Nám třeba do Elegrance přidali rádio s CD za 11000 nebo kolik (teda ne že by za ty peníze stálo, ale když je zadarmo neber to), parkovací asistent a SunSet zadní okna. Stačilo připlatit za zadní el. okna a ta Fabie má téměř všechno co mít může (kromě zbytečností jako vyhřívaná sedadla).
A jestli třeba uvažuješ jestli silnější motor nebo klimatizaci, tak neuvažuj ani trochu a ber klimatizaci.
Bohužel už asi zkončila jarní nabídka Fabie, tam jste mohli dostat vždy nějakou výbavu navíc zadarmo.
Nám třeba do Elegrance přidali rádio s CD za 11000 nebo kolik (teda ne že by za ty peníze stálo, ale když je zadarmo neber to), parkovací asistent a SunSet zadní okna. Stačilo připlatit za zadní el. okna a ta Fabie má téměř všechno co mít může (kromě zbytečností jako vyhřívaná sedadla).
A jestli třeba uvažuješ jestli silnější motor nebo klimatizaci, tak neuvažuj ani trochu a ber klimatizaci.
Díky za rady.
Mám možnost dostat v rámci speciální akce u dealera klimatizaci zadarmo, takže bych bral asi výbavu ambiente.
A za auto můžu dát max. 450000Kč
Mám možnost dostat v rámci speciální akce u dealera klimatizaci zadarmo, takže bych bral asi výbavu ambiente.
A za auto můžu dát max. 450000Kč
A ještě něco, dli byste si do fabie xenony?
Vypadají pěkně, ale jestli se ta vyrovná ceně a lepší svítivosti.
Jinak si myslím, že fabie svítí i tak velmi dobře.
Vypadají pěkně, ale jestli se ta vyrovná ceně a lepší svítivosti.
Jinak si myslím, že fabie svítí i tak velmi dobře.
Myslím že od té doby co se musí svítit i ve dne jsou xenony docela zbytečnost. Mají větší provozní náklady a jejich schponosti můžeš plně využít jen v noci, takže si je vlastně přes den zbytečně opotřebováváš. Obecně proti nim nic nemám - třeba když má auto světla pro denní svícení tak není o čem diskutovat, ale to není případ fabie.
Ja bych tri doporucoval je tam dat. Me se xenony mooooooc libi. Na fabii nestoji zase az tolik. Myslim kolem 18tisic...Podle myho je urcite ber!!! 😉
Já bych řekl nebrat. Zbytečně vyhozené peníze. Světla svítí i tak a xenonama jenom naštveš protijedoucí řidiče (např. mě, protože mi osobně vadí).
A využiješ to jen v noci. Ale jak jsem řekl - i normální světla svítí a svou roli plní.
Za tu cenu, která je opravdu vysoká, to řekl bych nestojí.
A využiješ to jen v noci. Ale jak jsem řekl - i normální světla svítí a svou roli plní.
Za tu cenu, která je opravdu vysoká, to řekl bych nestojí.
Peet: Bracha ma 1.4 TDi a byl jsem hezky prekvapeny jak to jede a jak malo to zere. Pro Fabii podle meho nazoru plne dostacujici
Přesně tak, Fabie moter 1.4 Tdi(55Kw)-spokojenost, spokojenost😁
s 1.9TDI je to už parádní palba >😁
ale já bych vzal 1.4TDI/59kw,to je ideální 😉 už jen kvůli nižšímu povinnému ručení.
ale já bych vzal 1.4TDI/59kw,to je ideální 😉 už jen kvůli nižšímu povinnému ručení.
mam fabiu a aj ked so za xenony, tak do nejby som ich nedaval. Ono to aj bez toho pri stretavackach svieti super(su to len xenony, nie bixenony, takze dialkove mas obycajne) a aj ked ti to nebude stacit, tak si kupis tie vykonnejsie ziarovky(jedna na SK stoji okolo 600,-sk), a svietia este lepsie. Na fabii zle svietia dialkove, ale to by chcelo len pridavne dialkace...
K tej polemike motor vs vybava-ja osobne by som asi volil ten silnejsi motor, mam radsej dynamickejsiu jazdu, ale to som ja. Musis si uvedomit, ci jazdis rychlo(teraz to asi nemate ruzove 😒 a nalozeny, alebo mas radsej zmysel pre pohodlie na dlhe jazdy. Potom je uz vyber jednoduchsi.
K tej polemike motor vs vybava-ja osobne by som asi volil ten silnejsi motor, mam radsej dynamickejsiu jazdu, ale to som ja. Musis si uvedomit, ci jazdis rychlo(teraz to asi nemate ruzove 😒 a nalozeny, alebo mas radsej zmysel pre pohodlie na dlhe jazdy. Potom je uz vyber jednoduchsi.
no taky mi to nějak nejde do hlavy >😁 Jinak ta životnost asi bude nižší to jo,ale asi né zas o tolik,a kdo dneska ojíždí auto na hranici životnosti? :shock:
U nás(v práci) jsou tyto tdička krátce,takže mají najeto asi do 50000km. 8-s ale zatím jezdí >😁
Jinak viděl jsem fabii 1.2HTP(taky tříválec) najeto 220000km a jezdí zatím dál..... 😉
U nás(v práci) jsou tyto tdička krátce,takže mají najeto asi do 50000km. 8-s ale zatím jezdí >😁
Jinak viděl jsem fabii 1.2HTP(taky tříválec) najeto 220000km a jezdí zatím dál..... 😉
Ja mam s SDI najazdench cca172500km. Kupoval som to s cca 166800(?). Mozno ma aj viac, ktovie kolko stocili. Naposledy ale bola predtym v servise v 8/2005 a mala 148000km. Takze km snad sedia. Za vadny ovladac zrkadiel som zjednal 1000Sk dole, neskor za vymenu snimaca teploty chl. kvapaliny este 1700 a za vadny snimac ABS 5000Sk. Teraz sa mi ale dosral snimac otacok serva (4831Sk), zistil som ze tecie chladic (cca 160Sk), vymienal som uz ziarovku stretavaciu aj brzdovu, vraj mam zle capy riadenia (ak by mi to povedali, uz pri prvej navsteve toho servisu, mohol som zjednat zlavu u predavajuceho, ale teraz to moze vyzerat, ze z neho taham, kedze, mi uz nejake peniaze vratil. Teraz navyse sa mi serie central. Furt nieco! Ma to sere, ale je to proste ojetina. km ma dost, tak co uz
Chci si koupit novou Fabii (Combi) a nevím jakou motorizaci zvolit. Připadá u mě v úvahu 1.4TDI 59kW a 1.9 TDI 74kW. S 1.4 jsem měl možnost se svézt a velmi příjemě mě překvapila, co do dynamiky tak i do spotřby a ani s hlučností to není tak špatné, jak se často píše.
Prosím o Vaši radu, zda se vyplatí podle vás připlatit 25000Kč za silnější motor. Má vyšší spotřebu i pojištění, ale pojede asi ještě líp.
Díky
pokud ti muzu doporucit, tak bych sel do 1,9, stale se tu pise, ze 1,4 ma nizsi spotrebu, to je sice fakt, ale o kolik o pul litra?, no vic nez litr to zarucene nebude. Dynamika 1,9 a 1,4 se naprosto neda srovnat a rovnez zivotnost, trivalec - no nevim, nevim, za tu kratkou dobu to nebudou mit tak vychytane. Takze pokud to neni otazka financi tak jednoznacne 1,9. V tak malem aute je to raketa. P.S. na mereni na valcovne to ma pres 86kW!!!
Ale taky jsem doporučoval 1.9-ku, hlavně kvůli lepší dynamice 😉
A co by si chtěl, aby vychytávali na 1.4, když je to 1.9 bez válce.