Dong1
0
Ten sterac to pry dela proto, ze po ostriku a setreni za chvili stece voda co byla mimo dosah sterace na sklo...tak aspon pisou v navodu
Přejít do diskuze
Ty blinkry jsou doslova návykové, není nic lepšího. Ten stěrač to dělá i mně a na to jsem si zatím nezvykl.
S těmi stěrači souhlasím - taky mi to vadí, ale ty blinkry jsou dobrý.
Při najíždění/sjíždění z dálnice, při přejíždění z pruhu do pruhu, nebo při předjíždění je to super. Jedno bliknutí je málo a přepínat nebo držet páčku zbytečnost.
Tyto funkce mají Fabie až od faceliftu.
Při najíždění/sjíždění z dálnice, při přejíždění z pruhu do pruhu, nebo při předjíždění je to super. Jedno bliknutí je málo a přepínat nebo držet páčku zbytečnost.
Tyto funkce mají Fabie až od faceliftu.
SpeedyRam: tak to jo, já myslel že máš novou octávku a fabii 😄 A ty blinkry by ti určitě nevadili, jestli si zvyklý je vypínat, tak by si tu polohu prostě přecházel, v podstatě ona to není ani poloha, ale jenom takové krátké vychýlení páčky a zarazí tě odpor - 3x blik, když ten odpor překonáš tak máš blinkr zapnutý pořád 😉
U mě to spíš bude tím že v té době Škodovka tyto funkce ještě nenabízela. Oktávku i Fábii mám r. v. 2000. Kdybych ale tyto funkce měl, tak bych si je určitě nechal deaktivovat. Hlavně ty blinkry by pokoušely mou trpělivost! Holt to jsou ty novoty! >😁
Tak na autorevue.cz jsem se dozvěděl, že to jde deaktivovat pomocí VAG, pro ty co by to chtěli také vypnout.
Tommy a SpeedyRam: už to máte asi deaktivované 😉
Tommy a SpeedyRam: už to máte asi deaktivované 😉
To tuším mají jen novější Fabie a OII, stejně jako mají funkci trojnásobného bliknutí blikačů při dotyku páčky(tedy bez aretace), někde jsem slyšel, že to lze měnit přeprogramováním řídící jednotky.
Zkus se zeptat v autorizovaném servise.
Zkus se zeptat v autorizovaném servise.
Je opravdu divné. U Oktávky i u Fábie mi to taky setře 3x a nic víc. Asi bych se na to zeptal v servisu.