Dobrý den, mam škoda favorit karbec a chtel jsem se zeptat jestli mam z kompce vyrazovat do neutralu nebo ne..tak abych mel co nejnizsi spotrebu..predem diky
Ja riesim kvoli spotrebe inu dilemu: Nevadi mu (karburator, bez katalyzatoru) ked mu vypnem z kopca motor (kvoli spotrebe) a zaradim nejaky rychlostny stupen (kvoli setreniu brzd a funkcnosti posilnovaca brzd)? Diky moc.
Hej tak jestli to děláš, tak se okamžitě vrať do autoškoly, kde ti řeknou, že při vypnutém motoru nefunguje posilovač brzd ani posilovač řízení a jakýkoliv problém je potom otázkou života a smrti (té mnohem spíš). Dělat něco s autem, které nemá v běhu tyhle dva systémy je na hodně velké svaly, protože to auto nezastavíš (fakt ne, na to nemáš sílu v noze) a volantem otočíš při velkém vypětí sil o 90°. Tohle se fakt blíží představě, že když urveš zpětné zrcátka, tak zlepšíš aerodynamiku. Fakt nech motor jet a nech tam kvalt... Těch pár centilitříků paliva co spálíš při povoleném plynu za to opravdu stojí. Hlavně, když budeš potřebovat z toho kopce zastavit.
tak o posilňovač riadenia pri fáve určite nepríde >:D;-) ..ale už len kvôli tým brzdám by som nechal motor v chode..spotreba paliva minimálna a pokoj na duši
Ste OK? Ja som sa pytal, ci nenicim tym auto a nie ci mi sakra ide posilnovac brzd. Ja som autoskolu absolvoval, len nie skolu automechanika, tak sa pytam na toto. Pisat o posilnovaci riadenia pri Favorite je totalny analfabetizmus a sam som napisal, ze hovorim o zaradenom rychlostnom stupni, takze setrim brzdy a POSILNOVAC BRZD FUNGUJE!!! Ma nepresviedcajte o nesmrtelnosti chrusta, usetril som tak viac ako 25% (!!!!) paliva, nie som *, aby som necitil, ze mi posilnovac brzd funguje a tiez, aby som tak siel, ak by nefungoval. Ak nemate co k tejto teme povedat, nemusite. Odpoved ste mi nedali a zbytocne pisali voloviny. Diky.
Srry, to není analfabetismus, jenom jsem si nějak nepřečetl, o jakém autě se bavíme... Se hned nečerti. A s tou 25% úsporou... no nevím. Přijde mi to dost.