Omlouvam se vsem, kteri se ozvali na meho maila, ale zejmena z casovych duvodu nestiham vsem odpovedet okamzite a rychle. Mejte proto prosim strpeni. Ostatne na konkretni dotaz muzu vam odpovedet i zde a pritom si ho precte vice lidi..
Chtěl bych vás upozornit na výrazné zlevnění úprav prováděných naší firmou CHOVANEC MOTOR TUNING, a to z důvodu zlevnění vstupních nákladů na úpravy vaček a počítačů. protože nemáme vlastní web, zde je pro ukázku zlomek naší nabídky.
Š Felicia Mpi 50 kW na 59 kW(80 k) - úprava vačky a počítače, cena 7800,- Kč včetně montáže a DPH.
Š Fav/Fel BMM 50 kW na 60 kW(81 k) - úprava hlavy, vačky a počítače, cena 11 000,- Kč vč. montáže a DPH.
Š Fel/Oct 1,6 Mpi 55 kW na 74 kW (100 k) - úprava hlavy, vačky a počítače, cena 19 900,- vč. montáže a DPH.
Pokud někdo máte zájem o celý náš ceník, rád ho pošlu poštou nebo e-mailem.
POROVNEJTE CENY S OSTATNÍMI ÚPRAVCI A UVIDÍTE!!!!!!
Š Felicia Mpi 50 kW na 59 kW(80 k) - úprava vačky a počítače, cena 7800,- Kč včetně montáže a DPH.
Š Fav/Fel BMM 50 kW na 60 kW(81 k) - úprava hlavy, vačky a počítače, cena 11 000,- Kč vč. montáže a DPH.
Š Fel/Oct 1,6 Mpi 55 kW na 74 kW (100 k) - úprava hlavy, vačky a počítače, cena 19 900,- vč. montáže a DPH.
Pokud někdo máte zájem o celý náš ceník, rád ho pošlu poštou nebo e-mailem.
POROVNEJTE CENY S OSTATNÍMI ÚPRAVCI A UVIDÍTE!!!!!!
Co např. úprava motoru 136 (stará ještě karburátorová verze) na 60 - 65kW ? Současný stav: hlava snížená o cca 0.6mm, vačka 260 st. (snad), výkon údajně 53kW. Co by úprava obnášela a co orientační cena? Máte nějaké web stránky?
Děláme samozřejmě i úpravy karburátorových verzí motorů a to od modelu Octavia a Felicia z 60-tých let. Pro karburátorovou verzi Fav. by úprava na 62 kW stála 9.500,-. Jde o úpravu kanálků, ventilů, spal. prostoru a sport. vačky. Po úpravě je pak dobré nechat motor odbrzdit na vozidlové brzdě a doladit odstředivou regulaci rozdělovače a karburátor - cena odbrzdění je 2500,-. Nevýhodou takovéto úpravy je to, že max. výkon je dosažen při vysokých otáčkách, asi 5000 - 5500. Tedy motor se musí více točit. Další možností jak se dostat na tento výkon je již zmíněná úprava + zvýšení objemu na 1340 ccm (vhodné, jestliže je motor ve špatném tech. stavu). Výhodou je přesunutí oblasti nejvyššího výkonu o asi 300 otáček níž a vyšší kroutící moment odspodu. Cena je 18500,- + odbrzdění. Úpravou pro fajnšmekry je převrtání na 1462 ccm, výkon 70 kW, ale hlavně super krouťák odspodu. Cena je 26.900,- + odbrzdění. Pokud má někdo již motor částečně upraven, lze se po shlédnutí provedených úprav domluvit na částečné slevě.
Kdyz bych mel specielni pozadavek na upravu 136 karburatoroveho motoru (v vozu Rapid ne Favorit), na 320 vacku a vykon kolem tech 70kW jaka by zhruba byla cena ? Jinak jste schopni predelat staly prevod petikvaltu z Rapida, mam 3,90 a chtel bych 4,50 nebo 4,22 (cena upravy).
Udělat 136ku na 70 kW a více by nebyl problém, nemusí se ani použít vačka 320 stupnů, stačila by vačka 290-300 st. Tato vačka už ovšem nejde nabrousit ze sériové, proto cena vačky je asi o 4000 Kč větší. Také úprava hlavy je náročnější. Celkem by se cena zvýšila asi o 6000 Kč. Stálé převody na Š 105 - 130 nemáme momentálně v nabídce, ale už se rýsuje spolupráce s firmou, která je vyrábí, vidím to tak na Duben.
Děláte i úpravy motoru 1.9diesel na Felicii!Když
ano jakým způsobem a za jakou cenu?Díky Lada
ano jakým způsobem a za jakou cenu?Díky Lada
Ne, diesely neděláme.
Upravujete i jiné značky mimo Škodu ? Mám Toyotu Corollu 1.3 12V (1989) s karbecem a potřebuje GO (žere olej), takže by bylo zajímavé rovnou udělat i nějaký tuning.
Pokud máš auto s karbecem, pak není problém. Udělali bychom i auto se vstřikováním, ale úprava elektroniky je velice nákladná a kvůli jednomu motoru to nestojí za to. U tebe by určitě šlo upravit sací a výfuk. kanálky, ventily, vač. hřídele, výfuk, karburátor, rozdělovač možná i zvýšit malinko objem. Pokusím se ti do příštího týdne udělat cenovou nabídku včetně GO. Pokud se totiž s úpravou dělá zároveň GO, je to nejlevnější.
To by bylo super, ikdyž nevím jestli to s karbecem bude jednoduché, protože tolik podtlakových blbostí jsem ještě neviděl. Je to celkem komplikovaný a taky dost drahý karbec (originál stojí 20.000,- kč). Pár info o tomto motoru je na [odkaz] a [odkaz] Je to typ 2E, ale na Natural a s katalyzátorem (byla ještě verze na Special a bez katalyzátoru). Jinak moc to nespěchá, protože moc peněz zrovna nemám a ještě se kvůli ní možná budu soudit 😒 (vymáhám slevu za špatný technický stav)
No, s tou cenou generálky motoru Corolly to není nic moc. Zjisti si kolik je cena za GO jinde, ale já jsem díky cenám za ND došel na sumu okolo 30.000,- korun + úprava hlavy a ventilů 6.500,-. No jo no. Zahraniční vůz.
Tak to se kouknu po nějakém jiném a vyměním ho, kamarád se mi koukne po nějakém v Rakousku, protože těch mých Toyot je tam víc než dost. Kolik by tedy stál samotný tuning, co by se všechno upravilo a jaký parametry by zlepšil. Pokud bych sehnal ten motor, tak bych v létě mohl udělat i tuning.
Přečetl jsem si celou tuto rubriku, a zjistil, ze jsem nevedomky považoval Chipmena a Phoenixe za jednoho cloveka, a tudíž moje odpověď pro Chipmena nebyla kompletní, omlouvám se. Takze pro Chipmena zrekapituluji - cena úpravy 136ky na více než 70 kW je 15.000,- korun díky použité vačce a větší úpravě hlavy. Dále je nutno odbrzdit motor na vozidlové brzdě pro naladění karburátoru a odstředivé regulace rozdělovače. Cena odbrzdění je max. 2.500,-
Vim ze muj prispevek sem nepatri, ale zajimalo by me jestli neupravujete aji motory Tatra603.
Slisel jsem ze to nekdo na severni Morave dela.
Jedna se o zviseni z ca. 77kW na 110kw. Uprava se tyka pouze dilu vacka,vyfuk a mozna hlava.
Slisel jsem ze to nekdo na severni Morave dela.
Jedna se o zviseni z ca. 77kW na 110kw. Uprava se tyka pouze dilu vacka,vyfuk a mozna hlava.
Zdarec, zajima me odkud berete pisty. Kdyz prevrtavate na ruzne prumery,optimalizujete spalovaci prostor atd. Vyrabet pisty umi na svete prece je hrstka firem (napr."KS")? Nebo upravujete seriove pisty ?
Cena je 26.000,- Kč včetně montáže a DPH. Jde o úpravu hlavy a vačky. Doba úpravy je asi týden. Jinak mohu nabídnout ještě celý výfuk, cenu ale teď ještě nevím, teprve se zkouší
26 kKč není zrovna málo. Mušeš mi ještě sdělit parametry zmiňované úpravy? Nárůst výkonu, točivého momentu a případně posun maxim do jiného spektra otáček. Dík...
Máš pravdu, že 26.000,- není málo, ale taky vývoj není jednoduchý. Jinak s touto úpravou se výkon dostane do otáček okolo 6000 min. Krouťák je 148 N.m při 4500 ot.min. K této úprave nabízíme i kompletní výfuk od svodů až po koncovku, který má vliv na výkon, takže by se dalo dostat na téměř 90 kW - to zatím nemáme zjištěno. Cena výfuku je 11.000,-. Výkon je nejlépe ověřit na vozidlové brzdě, cena je 2.500,-
Udělali bychom úpravu hlavy, kanálků, ventilů, cena by byla 5500,- včetně materialu, práce a DPH. Uprava vačky by byla také možná, ale pokud se upravuje jen jeden kus motoru, je cena vyšší. Úprava vačky 12ti ventilu by stála asi 6000,- až 7000,- Kč. Vliv by to mělo samozřejmě na zvýšení výkonu, posunutí výkonu do vyšších otáček, motor se lépe točí.
S radostí vám mohu oznámit rozšíření našich služeb o vývoj, návrh a výrobu vačkových hřídelů na jakýkoliv spalovací motor, včetně závodních vaček. Výhodně!
Zdravim...jenom by mě zajímalo něco ohledně úpravy na můj vůz Peugeot 205 GTI 1,9...nějakých 140PS se mi zdá už málo 😄 Jedná se o sériový motor XUJAZ 1905ccm, zatím bez motorové úpravy. Před pár dny mi někdo nabízel přečipování za 7.000 a sport. vačku (tuším 280°) do 10.000,-.Zajímaly by mě vaše cenové relace případně jiné navrhované úpravy (při zvýšení spotřeby max. o 10-20😖. Díky za odpověď (nejlépe mailem na psladek@hotmail.com)...
Ahoj,zajimalo by me co by se dalo udelat se Subaru Impreza 2.0/85kW.Mam pocit ze bych chtel neco zivejsiho ale ne moc na ukor zivotnosti a taky abych tam mohl dal davat Natural 95 a ne 98.
Diky.
Diky.
Co se dá vyrobit za tuning (a hlavně kde) u Forda Escorta 1.8i 16V?
Co se týče úprav motoru Eskorta, Imprezy a podobně, jde upravit jen řídící jednotku (mezi 5.000,- až 10.000,-Kč), nebo řídící jednotku+vačkový hřídel (cena úpravy jednoho vačkového hřídele se pohybuje okolo 6.000,- až 10.000,- Kč) nebo hlava+ vačka+řídící jednotku (cena úpravy hlavy je asi 8.000,- až 10.000,- Kč). Pokud chcete někdo konkretnější odpověď, ozvěte se na : d9chovan@ite.fme.vutbr.cz . To se týče i úprav Škodovek.
Pratele, neuspesne shanim volant MOMO SHUTTLE 320mm. Firmu Italmec, ktera prodavala volanty MOMO, to prestalo bavit. Nevite nekdo, kde jinde bych tento volant sehnal?
Vubec do toho nevidim, ale dal by se nejak zvysit vykon Favorita strikacky 40 kW? Musite uznat ze to je fakt hrozne lina sunka. Jestli mi muzete napsat i priblizny cenovy relace a kontakt na nejakou dobrou firmu.
Co se týče úprav Favorita 40 kW, nabízíme 4 stupně úprav: 1, úprava hlavy a počítače - cena 8.100,- Kč / 2, úprava hlavy, vačky a počítače - za 11.000,- Kč / 3, úprava hlavy, vačky, počítače, zvýšení objemu na 1340 ccm - cena 21.200,- / 4, úprava hlavy, vačky, počítače, zvýšení objemu na 1460 ccm - cena 29.500,-
Celkem by me zajimalo, to zvyseni objemu, muzes mi napsat na troud@email.cz mam motor 742.130
Ad Favorit 40 kW.
Rekneme, ze bych si vybral tu druhou variantu (uprava hlavy, vacky, pocitace) za 11 kKc. Jak moc to zvysi vykon? Ma to nejaky negativni dusledky... spotreba, zivotnost atd?
Rekneme, ze bych si vybral tu druhou variantu (uprava hlavy, vacky, pocitace) za 11 kKc. Jak moc to zvysi vykon? Ma to nejaky negativni dusledky... spotreba, zivotnost atd?
Omlouvám se za zpožděnou odpověď, ale dlouho jsem tu nebyl.
Úprava hlavy, vačky a počítače je velice dobrá, výkon motoru po úpravě bude asi 58 kW a 112 Nm. Vliv na spotřebu bude minimální, úpravou počítače se totiž mírně sníží spotřeba paliva, vačkou se zase dorovná. Více záleží na stylu jízdy řidiče. Co se týče životnosti, vliv bude také minimální, pokud se sníží, tak maximálně o 5%. Vem si totiž, že v 50ti kW Favoritu je úplně stejný motor. Větší vliv ale na životnost má používaný olej a styl jízdy. Motor se po úpravě lépe točí, a přitom neztrácí kroutící moment v nízkých otáčkách. Více o úpravách na [odkaz] v mém článku "Jak na tuning I." Pokud chce někdo více informací, pište na můj nový e-mail chozde@post.cz, nebo volejte na 0604/893 058
Úprava hlavy, vačky a počítače je velice dobrá, výkon motoru po úpravě bude asi 58 kW a 112 Nm. Vliv na spotřebu bude minimální, úpravou počítače se totiž mírně sníží spotřeba paliva, vačkou se zase dorovná. Více záleží na stylu jízdy řidiče. Co se týče životnosti, vliv bude také minimální, pokud se sníží, tak maximálně o 5%. Vem si totiž, že v 50ti kW Favoritu je úplně stejný motor. Větší vliv ale na životnost má používaný olej a styl jízdy. Motor se po úpravě lépe točí, a přitom neztrácí kroutící moment v nízkých otáčkách. Více o úpravách na [odkaz] v mém článku "Jak na tuning I." Pokud chce někdo více informací, pište na můj nový e-mail chozde@post.cz, nebo volejte na 0604/893 058
Nemáte někdo el. nářadí atd., potřebuju do haubny vyříznout otvor a nalepit tam nejlíp Terasonem výdech...dík
čto takoje TERASON
TEROSON - znacka patrici pod LOCTITE - tedy skupina produktu urcenych pro automobily (tmely, lepidla, tesnici hmoty, natery proti korozi, antivibracni materialy a podobne veci)
Který motor máš na mysli????
... anatomickou sedacku, nejlepe Sparco, nevite o necem ???? Pokud ano, tak na riehelen@email.cz .... diiiik
Mam Fiat 127, motor 1300ccm 75HP. Nevite jak by to slo jeste trosku vytunit. Diky Vita.
Určitě by i Fiat 127 šel pěkně vytunit. Taková ta klasika - úprava hlavy, vačky, rozdělovače a karburátoru by vyšla na asi 10.000,- Kč. nebo jen hlava - 3000,- Kč + těsnění. Nějaký ten výfuk, snížení atd. Více na: Chovanec.tuning@post.cz
Co se týče sedaček, prodáváme pouze zn. Kingdragon, tedy pouze závodní. Ceny od 8.500,- . Vím, že to není nic moc, ale o ničem levnějším nevím.
Co se týče sedaček, prodáváme pouze zn. Kingdragon, tedy pouze závodní. Ceny od 8.500,- . Vím, že to není nic moc, ale o ničem levnějším nevím.
To CMT : Jsou ty sedačky k vidění někde na webu ?
Na webu nikde nejsou. Ale jsou obdobné jako Sparco. Jestli budeš příští týden v Brně na okruhu, tak tam asi budu i s katalogem.
Ale ale, Kingdragon ma web, bud www.kingdragon.com nebo www.kingdragon.it kde je maji kompletni program takze i sedacky.....
Kámoš čalouník mi dělal komplet sedačky v autě černo-červený...vyjde to na slušný prachy a je to bomba, tak příp. napíšu kontakt...
Nebud skoupej na podrobnosti - daval Ti to do kuze nebo do neceho jinyho; a co tapecirunk, ten zustal ? Napis podrobnosti, treba by se nechal kamosovi calounikovi jeste udelat kseft !
Nazdarek...nebyl jsem tu dlouho, takze kdyby ste toho calounika potrebovali, zavolejte mi 0603 465 865 a dam vam na nej kontakt...zatim cau a v Brne na videnou! 😄
Kdo poradí nebo poskytne nějakou dokumentaci na
úpravu motoru Fi.Regata 1.6i DOHC
na tel.0304/606159 neboEmail rosenbergpb@post.cz
úpravu motoru Fi.Regata 1.6i DOHC
na tel.0304/606159 neboEmail rosenbergpb@post.cz
Kdo poradí nebo poskytne nějakou dokumentaci na
úpravu motoru Fi.Regata 1.6i DOHC
na tel.0604/606159 neboEmail rosenbergpb@post.cz
úpravu motoru Fi.Regata 1.6i DOHC
na tel.0604/606159 neboEmail rosenbergpb@post.cz
Fakt si nedelam srandu, poterbuju vytunit Oltcita, abych to natrel vsem hnusnym nemeckym, japonskym, americkym sunkam.
Dala by se u Vas (CMT) sehnat vacka a za kolik do motoru VW 1.8, r.v. 85, 8v ,hydraul. zdvihatka, 270°/270°, zdvih kolem 11mm (sani i vyfuk).
Prosím všechny, kteří poslali na náš firemní e-mail nějaký dotaz a z technických důvodů mu nedošla odpověď, aby ho poslali znovu na adresu: Chovanec.tuning@post.cz. Díky a omlouvám se.
Mám Formana 50kw, stříkačku, předělaný na plyn, najeto 100 000. Chtěl bych to jenom přečipovat, ale nevím o tom zhola vůbec nic. Má to význam? Nebo co doporučujete Vy?. Nepotřebuju žádný dělo, ale kdyby to za přijatelný peníz jelo líp, nebyl bych proti. Díky za nějaké informace.
Pokud máš stříkačku na LPG a chceš, aby to jelo líp, tak chiptuning jsou vyhozené peníze. Ten se stará pouze o benzín. Pokud chceš levnou úpravu, tak ti můžu nabídnout úpravu hlavy válců, spal. prostoru, kanálků, kompresniho poměru atd. Nárůst výkonu půjde opravdu cítit - asi do 10 procent, cena je 4000,- vč. montáže. Dále můžu nabídnout vazvýš. objemu atd. Když tak se ozvi na: Chovanec.tuning@cmail.cz
Mám Golfa II 1.3i, děláte i zahraniční auta a jestli jo, tak jak maximálně jde zvednout výkon včetně hodnot, díky.
Děláme samozřejmě i zahraniční auta, problém je pouze v elektronice. Úpravy ve stylu hlava+vačka není problém, konkrétní hodnoty ale po mě nechtěj, to je na delší debatu. Teď např. upravuju vačku na Golfa 1.6 GTi, možná by se daly nabrousit i na toho vašeho. Ozvi se na email: Chovanec.tuning@cmail.cz.
čerte, čerte, už si zase vytahnul tema z archivu? Běž radši makat do dílny a neseď u internetu. Taky mi napiš, kdy je zápis. Možná bych šel letos do školy 😃)
Čau, ma felici 1.3 (50Kw) a chci se zeptat kolik koní je do ní možno maximálně dostat, jaký upravy by to chtělo, kolik by to stálo a jaká by byla životnost motoru. Jo a jěště jestli po takové upravě jde předělat na plyn. dík
Mám Fiestu XR2i r.v.90, Už od výrobce vcelku dobrej motor (110k bez katu). Tahne skvěle v rozmezí 1500-3000ot. a 4500-6500ot. Mezi tím je ale nepříjemnej propad krouťáku. Dá se něco udělat s tímhle motorem? Vše je standardní včetně výfuku (tam je asi prostor pro pár koníků navíc). Jakýkoli zvýšení výkonu bych uvítal, nebráním se ničemu, peníze mám.
Jo, ještě jedna drobnost. Motor je 1.6, 2 ventily na válec a má nalítáno 100 tis.
Auto má skutečně stříkačku. Při úpravách, které jsi mi nabízel mám obavy, jestli motor, kterej má už 100tis (byť ve skvělé kondici) ještě něco vydrží. Jinak navrhované úpravy a vzásadě i ceny se mi docela líbí. Přiznávám, že stejný dotaz jsem dal na rub. Autokomplex, kde nadhodili možnost turba, která by se mi taky docela líbila. Otázka je, která ta úprava je pro motor míň násilná.
Pro butche. Co se týče úprav Felícií, je nabídka skutečně široká. Děláme úpravy běžného objemu, nebo zvyšujeme objem na 1340, 1442, 1462, 1490 a 1580 ccm (výhledově na 1650 ccm). Životnost je min 150 tkm, výkon asi 80 kW u největšího objemu, ale to u motoru pro běžné jezdění, pokud chce někdo více, není problém, ale životnost jde dolů. Ceny od 7500,- do 45000,- Kč. Děláme i závodní motory. Úpravu je možno odbrzdit, a to jak na vozidlové, tak motorové brzdě. Plyn nevadí. Nemohl by jsi svoje představy více specifikovat? – myslím tím, kolik chceš, aby to vydrželo, jaký objem, kolik jsi ochoten na to obětovat peněz atd. Můžeš i na email: Chovanec.tuning@cmail.cz.
Pro rovera: motor z 1203 – 1500 jde převrtat až na objem 1805 ccm, tedy jde nadupat dost.
Pro Barryho : úpravou hlavy se dosáhne mírného snížení spotřeby, protože úpravou kanálů se sníží práce motoru nutná k nasátí směsi. Navíc se mírně zvýšujeme kompres. poměr, což má také vliv na účinnost motoru. Pokud chceš jezdit na plyn a ještě k tomu levnou úpravu, toto se vyplatí nejvíc.
Pro Neandrtalce: To auto moc neznám, ale počítám, že tam je vstřikování. Uděláme úpravu hlavy a vačku, problém je pouze právě v tom vstřikování paliva, které se musí přizpůsobit upravenému vačkovému hřídeli. Úprava motoru v kombinaci hlava+vačka+počítač by vyšla asi na 23 – 30 tis. Kč(zde je v ceně i brzdění s naladěním vstřikování), nárůst výkonu v rozmezí 25 – 35 procent (podle možností i více). Nebo je možno udělat jen hlavu, cena je 4500,- vč. Montáže + těsnění pod hlavu. Nárůst výkonu mezi 5 – 10 procenty.
Pro rovera: motor z 1203 – 1500 jde převrtat až na objem 1805 ccm, tedy jde nadupat dost.
Pro Barryho : úpravou hlavy se dosáhne mírného snížení spotřeby, protože úpravou kanálů se sníží práce motoru nutná k nasátí směsi. Navíc se mírně zvýšujeme kompres. poměr, což má také vliv na účinnost motoru. Pokud chceš jezdit na plyn a ještě k tomu levnou úpravu, toto se vyplatí nejvíc.
Pro Neandrtalce: To auto moc neznám, ale počítám, že tam je vstřikování. Uděláme úpravu hlavy a vačku, problém je pouze právě v tom vstřikování paliva, které se musí přizpůsobit upravenému vačkovému hřídeli. Úprava motoru v kombinaci hlava+vačka+počítač by vyšla asi na 23 – 30 tis. Kč(zde je v ceně i brzdění s naladěním vstřikování), nárůst výkonu v rozmezí 25 – 35 procent (podle možností i více). Nebo je možno udělat jen hlavu, cena je 4500,- vč. Montáže + těsnění pod hlavu. Nárůst výkonu mezi 5 – 10 procenty.
cmt.Přenesl jsem diskusi z rubriky Favorit 1500 sem,asi to bude rozumnější.Mám rozumět tomu ,že ten motor 1650-80 Kw je něco jeko Nkový motor ? Kolik by tedy stál v Áčkové podobě ? Ještě jeden dotaz. Ta životnost Áčka je opravdu jen 6 000 nebo ti tam schází jedna nula ? Pokud by jsi se zde nechtěl rozepisovat,tak ti napíšu na mail,ale možná by to tady zajímalo pár podobných šílenců jako jsem Já.
Těch 80 kW ze 1650 cmm je takové poloviční Áčko. U té životnosti Áčkového motoru jsem se nezmýlil. Ty sis myslel, že to vydrží víc? Mimochodem, životnost Áčkového motoru není dána tím, že se díly mechanicky opotřebovávají, ale tím, že se rozpadají a praskají. Těch 6000 km platí u motoru 1396 ccm, kde je velká klika o zdvihu 78 mm. U motoru s objemem 1289 ccm, tedy sériovou klikou o zdvihu 72 mm, se po dvou závodech M ČR provádí výměny kliky, vahadel a nadzvedáků. Tak si vem, kolik taková klika najede - víc než 1500 km ne! Co se týče naší debaty, bude asi lepší ji vést tady, aspoň si to přečte víc lidí. Teď ale budu od pondělí 14 dní pryč, takže nebudu mít ani možnost odpovídat na případné dotazy tady. Takže se dopředu omlouvám.
Co se týče ceny motoru v Áčkové či Nkové podobě, na to se dost těžko odpovídá, je to různé. Čím je motor víc nadupaný, tím dražší věci do něho příjdou - tvrdé ojnice, tvrdší ventil. pružiny, kované písty místo litých, lepší vačka atd. Spíše bys musel napsat, co od toho motoru očekáváš. Můžeme ti postavit motor za 30 nebo 80 tis. korun.
Zdravím cmt.Po delší době jsem zase tady.K té životnosti a praskáním dílů u závodních motorů je mi to jasné.Je to dáno trvalým zatěžováním motorů,u klikového mechanismu vysokou kompresí a otáčkama, u rozvodů tvrdými pružinami a otáčkami.Ale vezměme to jinak ,a o to mi jde, kolik by třeba takový Áčkový nebo Nkový motor vydržel ,kdybych ho používal v jiných podmínkách.Třeba ve svém autě"na svezení" a točil bych ho cca 3500-6000 , krátkodobě na 7000,při předjíždění apod.Prostě taková rychlejší jízda na cestě s občasným poškádlením ostatních, co si myslí, že takové auto na ně nemá.Není mi už dvacet ,abych motor držel u huby pořád i ve městě by všichni viděli a slyšeli,že teď jedu JÁ.A je mi jasné,že když budu honit sériový motor trvale 4500-6500 tak mi taky vydrží nanejvýš,podotýkám nanejvýš 50 000 Km.pokud mi dřív ojnice nepodá ruku z bloku.Takže,pokud máš informace kolik to vydrželo klukům,kterým jsi podobný motor udělal do seriového auta na"svezení",tak sem s tím ,ať vím do čeho lezu.
Ladao: docela me zaujal ten udaj o zivotnosti motoru. Asi pred 1 mesicem delali na VUT Brno test, kdy motor Skoda 1,4 bezel 350 hodin v kuse v rezonancnich otackach kliky (asi kolem 5.500/min). Zadna ojnice z neho neuletela. Kdyz se to podle otacek prepocita na kilometry, tak je to asi 110.000 km a ten motor se opravdu zastavil jen na vymenu oleje.
tope-myslel jsi mých 50 000 u seriového motoru nebo údaj cmt ? Pokud motor běží na prázdno na stolici, tak je to něco jiného než když ho někdo honí v autě v rozmězí 4500-6500 otáček.Při řazení v takových otáčkách ( taky zaleží na řidiči že ano ) dostává klikový mechanismus takové rázy,že se to trhá. Znám pár takových,kterým opravdu u seriového motoru do 50 tis. vyběhla ojnice.Jeden lepší příkla😜v roce 1973 přijel v pondělí synek významného prominenta z Ostravy do školy seriovou Š 120 S Rally !!!!(jestli ti to něco říká ),měla najeto ca 5000 Km. Samozřejme se s ní hrdě předváděl co dovede.Samozřejmě jsme čuměli.Taky jezdil systémem, "že pod 4500 ot.nepůjdu" a v pátek ho táhli domů na laně s dírou v bloku a s velkou hlavou jak to bude doma vysvětlovat.No a pokud motor přežije,je v 50 000 Km. totálně zralý na GO.
Tak samozřejmě, že když to nebudeš tak honit, tak to vydrží víc, popř. by se ten motor při stavbě tak nešponoval. Doporučil bych ti ale nějaké zvýšení objemu, tam přece jen naroste výrazněji i krouťák a zrychlení je větší. Pak by to mohlo vydržet i těch 50000 km. Napiš mi na email: Chovanec.tuning@cmail.cz. Máme nějaké vývojové motory, takže pokud by jsi byl ochotný k nějaké spolupráci v oblasti jejich zkoušení, domluvíme se.
Zdravim všechny příznivce tunigu. Měl bych na Vás taky jednu otázečku jak by u Felicie 1,3 bylo znát snížení hlavy a kolik by vyšlo. Dále zvýšení oběmu motoru, jaký oběm je nejvhodnější, pokud nejezdím pořád nadoraz, ale jezdím většinou na spotřebu a jen občas toho mého brouka protáhnu. Dále jak se takovéto zvýšení oběmu projeví na životnosti oproti sériovému motoru, a taky na spotřebě a.j.(co všechno měníte co přidáváte)? Dík
Prosímtě, zajímalo by mě co na takové ostřejší úpravy motoru pro běžný provoz říká to ostatní. Teď nemám na mysli podvozek atp. ale zajímá mě hlavně převodovka, poloosy atp. Děkuji za odpověď.
Potreboval bych poradit s tuningem VW TDIcka 66kw. Jaky je rozdil mezi chiptuningem pomoci vymeny cipu oproti pouziti 'mezikusu' na kabel od pocitace typu Kompakt2?
Jaky chiptuning doporucujete? Jake jsou dalsi moznosti? (fltry, mezichladice, ...)
Predem dekuji za jakoukoli radu. Muzete pripadne odpovedi posilat i na POCKETPC@CENTRUM.CZ ?
Dik moc.
Jaky chiptuning doporucujete? Jake jsou dalsi moznosti? (fltry, mezichladice, ...)
Predem dekuji za jakoukoli radu. Muzete pripadne odpovedi posilat i na POCKETPC@CENTRUM.CZ ?
Dik moc.
Co udělá s autem lepší (spotrovní či nějakej takovej) vzduchovej filtr? Je to k něčemu? Co na to spotřeba a výkon? Co mi doporučíte na Golfa II, 1.8 GT
Dík
Dík
Nazdárek, zdravím a sháním nějaký pěkný sportovní znak nebo nápis na sportovní masku na Feldu. Poraďte kde nebo nabídněte. Dík
Cena pouhé úpravy hlavy - kanálků, ventilů, sac. a výf. potrubí stojí 4000,- Kč včetně montáže. Nám se velmi osvědčil objem 1462 ccm. Oproti 1.3 má super krouťák a výkon. Není třeba jiného stálého převodu či jiných úprav převodovky, protože to jede krásně odspodu. Životnost je hodně přes 150000 km.
Díky za odpověď, ještě bych se tě chtěl zeptat, co vše se v motoru mění při zvýšení obsahu, kolik by to stálo a jak je to poté s úpravami hlavy a vačky při takovémto oběmu.
Takže, při zvýšení objemu na 1442 ccm se montují písty prům. 80 mm, při zvýšení na 1462 ccm písty o průměru 80,4 mm. Vyměňuje se kompletní sada pístů, válců, píst. kroužků, píst. čepů + musí se provést převrtání bloku motoru v místech vývrtů pro uložení válců. Z toho důvodu je doba úpravy asi týden až 14 dní. Cena úpravy na Favorita s karburátorem je 25.200,- Kč, na Favo se vstřikem a Felicii je cena 28.200,- Kč vč. montáže. V ceně je samozřejmě i úprava hlavy (kanálky, spal. prostor), sání, výfuku a vačky, přičemž je výběr ze dvou druhů vačkového hřídele - výkon 68 kW nebo 72 kW. To je standartní nabídka, přičemž je možno dát ještě sportovnější vačku. U modelů se vstřikem tu samozřejmě patří i úprava řídící jednotky, přičemž nejde o žádný pajcovaný chiptuning, ale o řídící jednotku, která je tu danou modifikaci motoru odbrzděna.
vlastnim bmw m3 rv. 1990 a rad bych vedel, kolik (a za kolik) se z nej da vyzdimat?? podotykam, ze se nejedna o klasicky 2.3, ale o 2.5 (verze EVO3)s originalnim vykonem 238ps.
diky
diky
Mám obavu, že tě moc nepotěším. Myslím, že by nebyl problém, dostat z takového motoru ještě pár koníků. Drahým špásem však je úprava řídící jednotky motoru, která nejde udělat bez patřičného softwarového vybavení a motorové brzdy. Řádově by tedy šlo o desetitisíce. Ještě další, ale dražší možností by pak byla výměna originálního systému vstřikování za sportovní vstřikování stylu KIT CAR. Teda zcela jiné sání, na každý válec jedna klapka, spec. naladění. To už by bylo cítit opravdu hodně. Cena by však byla téměř 100.000,- Kč...
No, už to slyším, jak mě nazýváš bláznem, proto se radši ozvi třeba Krámskému, který možná bude mít na tento motor už nějakou úpravu zpracovanou a bude levnější. Čau.
No, už to slyším, jak mě nazýváš bláznem, proto se radši ozvi třeba Krámskému, který možná bude mít na tento motor už nějakou úpravu zpracovanou a bude levnější. Čau.
Dalo by se neco udelat s 1.8i motorem v Audine a kolik by to stalo? Je to typ '89.
Slysel jsem,ze podlozky pod kola nici podvozek.
zajimal by me Vas nazor.
zajimal by me Vas nazor.
co znamena uprava kanalku v hlave? je to zvetsovani pruzezu a lesteni? jaka je maximalni hodnota a na jakou hodnotu standardne zvysujete prurez? jak je to s voditkama ventilu, nezkrati se tim? nebo potom zalisujete nova? na jakych masinach delate to zvetsovani prurezu?
Úprava kanálků znamená nejen leštění jeho povrchu a zvětšování průřezu, ale hlavně tvarování s ohledem na lepší proudění směsi či výf. plynů. Průměr kanálků je pak různý podle motoru, vačkového hřídele atd. Úprava se provádí pomocí přímé brusky a stopkových fréz.
na jakou maximalni hodnotu zvetsujete kanaly v hlave, a jaka hodnota je jeste vhodna? max. homologovane je 31mm u saciho a 29mm u vyfukoveho kanalu. mam hlavu 742.10 se sedly, voditky ventilu a ventily z 781, ma prestruzene komp. prostory pro 742.13 jaka je u teto hlavy max. hodnota prurezu a co ma jeste smysl? v neposledni rade me zajima i cena.dik
Ma nejaky vliv vylesteni saciho potrubi u Favorita s karburatorem?
Mam Fiat127 motor 1300ccm / 75 HP. Ted tam mam svicka od Brisku (dle katalogu) a problem je v tom, ze se upaluji elektrody (1000km cca 0,05 - 0,1mm), takze za 5000 km se s tim neda jezdit. Muzete mi poradit co by se tam dalo dat za svicky? (Je tam snizena hlava a upraveny kanaly)
Da se do tohoto auta sehnat sportovni vzduchovy filtr (aby sel dat do stavajiciho sani)?. Diky Vita.
Da se do tohoto auta sehnat sportovni vzduchovy filtr (aby sel dat do stavajiciho sani)?. Diky Vita.
Mam Skodu 110R a prestavujem ju na 130RS - karoseriu, na motor a podvozok si netrufam. Zaujimalo by ma, ake najbrutalnejsie upravy ste schopni urobit a na kolko by jednotlive upravy vysly. Mam na mysli sirsie napravy (vzadu este sirsie ako "M-kove"), 5st. prevodovka, co najvacsi objem motora, co najvacsi vykon, zrychlenie, eventualne aj turbo,... Co naviac by som ziskal, keby sa za zaklad pouzil blok motora zo Skody 130, eventualne z favorita? Teraz mam seriovy 110R (najazdene cca 65000km).
Zaujima ma aj, ako je to s homologaciou (legalizaciou), aj ked ta pre mna nie je podmienkou. Odpoved prosim piste na mitom@pobox.sk. Diky.
Zaujima ma aj, ako je to s homologaciou (legalizaciou), aj ked ta pre mna nie je podmienkou. Odpoved prosim piste na mitom@pobox.sk. Diky.
Mám favorit 136LS budu měnit všechny blatníky podběhy a lakvat.Taky přidám nějaký ty křídla lemy blatníků sportovní tlumiče HP.Ale nevím co s motorem protože už vůbec netáhne.Chtěl bych se tě zeptat CMT na kolik KW by se dalo zvýšit za 17 000Kč.A kontakt na mě je ji.dvo@worldonline.cz
koukni na WWW.CMT.WZ.CZ
Ááááááááá už vím pro koho dělá "vici", pro CMT. Tak teď už chápu pomluvy na nás a Cimbu. Jen tak mimochodem proč CMT krade fotky z našich stránek, viz fotka motoru 1,3 ?????????????
sportmotor:tu fotku jsem ukradl ja😄) ale neni z vasich stranek... videl jsem ji uz vickrat... mozna jsem ji ukradl od zlodeje...😄)) tragicka ztrata. Jo a kdyz uz se bavime o CMT tak se koukni za kolik ma upravu podobnou Sprintu a prestan kecat o tom kdo je nejlevnejsi na svete...
sportmotor:a udelali jste nekdy aspon naky zavodni motor, ktery dojel aspon jeden zavod? a nejakou poradnou upravu, treba vetsi obsah s velkou klikou atd? nebo 1,6 pres 90kW...? jen tak pro info...
jo a pro nikoho nedelam.... jsem jen zakaznik a tady pisu u koho jsem byl spokojeny a u koho ne...
Mám VW Golf II '87 1,3i Co by jste mi doporučili na zvýšení výkonu teď je to asi 60PS
díky
díky
no na tohle bude asi jakekoliv zvyseni vykonu drazsi nez cena celeho auta (ktera muze realne byt kolem 30tKc) ... kolik na to mas penez ?
cena je trošku vyšší, mám na to asi 15000, upravujou se všechny auta a málokdo si koupí výkonnější, protože stejně si ho nechá zase vytunit na vyšší výkon
Hmm, tak to prodej a kup si něco so má turbo, s tím se za malý peníze dá už něco dělat. A nebo si sežeň za těch 15.000,- komplet motor převodovku a elektroniku z GTI (nejlepší asi nejaký vrak GTI, G60) a přestavba.
Nad tím jsem už uvažoval, ale zatím jsem nic nesehnal, a problém bude asi na technické kontrole a s policajtama ani nemluvím
z atmosferickeho motoru 1.3 zadne zazraky nevyzdimes, za 15 tKc. Nejjednodussi cesta, ktera mne napada, je prodat to, dolozit tech 15 klacku a koupit nejakyho Golfa II 1.8, ty maji od 90k - 160k. Ten nejvykonnejsi je turbo, 8V (motor PG nebo 1H), a jezdi na BA95. Druhy nejvykonnejsi 16V atmosfericky motor (KR) pozaduje BA98 😒((( Osobne bych doporucoval motory GX, RP, 1P, HT, RD, RV, RG a PL, vsechny jezdi na BA91, je to serazeno od nejslabsiho po nejsilnejsi, tj. od 90k do 129k. Cenove se asi taky budou lisit ... vsak uvidis sam. Ale jetych Golfu II je plna republika, takze urcite si neco vyberes. Ja mam 50tkm odjetych s GX a bohate staci ...
opet zdravim a mam dotaz.... mam chip do ridici jednotky, ale chtel bych ho kombinovat s tim seriovym.... je mozne vytvorit zarizeni, ktere by umoznilo mezi chipy prepinat?? v aute je uz ted dostatek vykonu a cerpat stale 98 neni moje hobby 😄
Vim ze to nebude nejake super terno, ale pomohlo by vymenit ve favu 1.3 40kW karbec vycku za tu, ktera je ve Felicii. Nevim z hlavy jake tam jsou vacky, ale nekde jsem cetl ze by to snad mohlo byt potom lepsi. Jaky to bude mit prinos???
Pokud máte nějaké dotazy, prosím pište je na email: Chovanec.tuning@cmail.cz
Nejsem zde tak často, abych mohl průběžně odpovídat.
Nejsem zde tak často, abych mohl průběžně odpovídat.
Poraďte z čeho udělat klec. Tj. materiál, rozměry trubek apod.
Krasne je to popsany v priloze J FIA, pokud chces muzu Ti ji pujcit,pokud jsi z Prahy...Nebo Ti to muzu naskenovat ale to bys musel nejakou dobu pockat az budu miti cas..Kdyztak mi to pripominej na email ,pze ja na to zapomenu xdvok1@tf.czu.cz
Má někdo zkušenosti s tuningem motoru Sierry 2l dohc ? Mám na mysli chip tuning,vačky aj.Dále by mě zajímalo,zda má cenu odlehčovat setrvačník-motor se dlouho vytáčí(má to vliv na životnost )
Poslu nabidku nebo telefon na blizsi domluvu.
Doufam, ze do diskuze "Zkusennosti s t. firmami" se uvedete vic nez kladne......