Ještě lepší je ovšem pohotová odpověď "Fabiatora" (popis vozu: Fabia čiptuning 200 koní...) No comments, možná že taková Octavia je snem pro tohoto hrdého majitele očipované Fabie 1,9 TDI.
Užij si Silvestra a pobuď semtam i na planetě Zemi.
příspěvek onoho Headhuntera. Je to případ pro psychologa, možná lépe pro psychiatra ;-) Ostatně jako všichni, co si zvyšují své ego vlastnictvím "výjimečných aut" :-)
Škodovku bych si nekoupil, ale znám hodně lidí co jí má jako firemní a naprostá spokojenost. Ono totiž Škodovky a především Oktávky kupuje hodně firem jako služební vozy, protože vědí, že je jako ojetiny Čechům dobře prodají. Já bych si Škodovku protože mám pocit, že je speciálně v Čechách předražená a že jiný vůz za stejné peníze udělá lepší práci. Ale kolega chtěl firemní Oktávku, protože byl s předchozí 1.9TDI PD spokojený, ale firma mu koupila jen Fabii 1.9 TDI PD 77kW, protože by prý Oktávky byla na jeho managerský post moc dobrá (a to pracuje u zahraniční firmy a jeho plat je kolem 70tis.). Ale píšu to proto, že ji načipoval a ukázalo se, že těch 77kW bylo ve skutečnosti 88kW a po načipování má kolem 120kW. A to už je na Fabii docela dost. >:D
Takže zlatá 1.9TDI, myslím, že plno Čechů by jí rádo mělo. Mě osobně neoslovila např 1.6TDI která má mít sice také 77kW, ale řekne si o nějakých 6,5litrů nafty.
A jak píše Well-being, Většina mužů si zvyšuje své ego "výjmečným automobilem" nebo alespoň stylem jízdy, kdy chtějí ostatním ukázat, jaký jsou paďouři.
Kutil: No, uvidíme jak dlouho mu vydrží spojka, turbo, egr a dvouhmoťák. Na 120 kW tedy zcela jistě stavěné tyto součásti nejsou.
Kdysi jsem seděl v načipované O1 a znát to tedy nebylo vůbec. Výkon si ale nepamatuji, jen se pamatuji, když jsem ze svého P404 tehdy do O1 přesedal, ted hrůzný interiér.
WinDiesel: Taky jsem zvědavej, jezdí s tím hodně ostře. Dám vědět, jak se mu daří.
Zažil jsem čiplou 1.9 TDI 66kW 4x4 a byla to úžasná změna. Výkon stoupl na 85kW, ale hlavně to konečně jelo. S těmi 66kW byla 4x4 nešťastná. Kamarád měl čiplou 1.9TDI 81kW a taky výrazná změna, jen byl motor trochu hlučnější. Teď má čiplou 1.9TDI PD 96kW a zatím (210tis.km) bez problémů. Ale mám kamaráda s Touran 1.9TDI a tomu ve 100.tis.km odešlo turbo, ale vypadá to spíše na to, že ani nenechal motor zahřát, ani po dojetí nenechal turbo dotočit a vychladnout. ;-\
Teď má jeden kamarád Passat s 1.9TDI 96kW a po čipnutí je motor hlučnější a hlavně se na volnoběh víc klepe. Ale při sešlápnutí vyrazí.
A souhlas, interiér O1 byl fakt dost šílený. A teda i O2, když v ní sedím, tak je hodně malá. Na to jak je to velké auto z venku, tak je malé uvnitř. Alespoň proti Mondeu. >:D
Kutil: Tak uvidíme. myslím že kdyby jsi měl třeba Superba Ty, budeš mít všechny možné existující problémy...
Dnes jsem se svým novým SC vyjížděl 45% stoupání a naprosto úžasné. Zastavil jsem v největším stoupání a pohodička, automat určitě řeší i redukci a 60/40 zezadu dopředu je asi docela ideální nastavení... Prostě pohodička. Jednička je velice krátká, takže není potřeba redukce. A kdyby bylo zle, tak 2stupňová zpátečka to řeší... :-):-)
Kutil: chybka se vloudila, myslel jsem 45 stupňů. Ono to asi bylo i víc, myslel jsem že se převrátím. Jedna věc je Pajero na suchu a druhá věc je GLK na sněhu. Fakt dost dobrý, ale mám málo zkušeností, třeba je to u 4x4 normál. I když, tedy, zadupneš to, samo to auto drží na svahu, potom šlápneš na plyn a ono se to krásně pomaličku rozjede, ani náznak protočení gum...
WinDiesel: Člověče, 45°je fakt moc. >:D Černá sjezdovka ve Špidlu má 31° a některé rolby tam už nemůžou nebo se vážou na lano. 45°je už lavinový svah. Běžně se u aut uvádí stoupavost v procentech s tím, že 100% je 45°. Auto se 100% stoupavostí jsem ještě neviděl. Kdysi jsem byl na prezentaci off-roadů na speciální trase a tam bylo i těch 45° ale to dokázal vyjet jen instruktor a s rozjezdem. Ostatní jezdili kolem 30°. Boční náklon zvládají off-roady do 45°.
Kutil: v tom případě to těch 42% bylo a rád Tě o tom přesvědčím, pokud se motáš někde kolem Prahy. Tato cesta je zašitá v Řeporyjích na Praze 13.
Zkusím to nafotit.
Kutil: a jak by se tedy změřila stoupavost terénu? Těch 31% mě ve Špindlu zase připadá hrozně málo - není to nějak naopak - 100 minus 31 = 69% - to by ve Špindlu dávalo smysl, trošku lyžuji a už jsem nějaké padáky taky viděl...