Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
4. 1. 1999 21:30
neregistrovaný "kalensm"
5. 1. 1999 13:49
neregistrovaný "anonym11"
5. 1. 1999 16:18
neregistrovaný "kalensm"
6. 1. 1999 11:33
neregistrovaný "anonym11"
6. 1. 1999 15:43
neregistrovaný "rado1"
6. 1. 1999 15:56
neregistrovaný "belgican"
6. 1. 1999 15:58
neregistrovaný "belgican"
6. 1. 1999 16:31
neregistrovaný "King Of The Road"
7. 1. 1999 07:53
neregistrovaný "belgican"
24. 2. 1999 10:42
neregistrovaný "RnaliM1"
6. 1. 1999 17:55
neregistrovaný "kalensm"
6. 1. 1999 17:58
neregistrovaný "Tomík1"
7. 1. 1999 11:23
neregistrovaný "Mikipaldi"
9. 1. 1999 19:09
neregistrovaný "kalensm"
14. 1. 1999 10:03
neregistrovaný "kalensm"
29. 1. 1999 10:00
neregistrovaný "kalensm"
11. 2. 1999 09:20
neregistrovaný "anonym11"
12. 2. 1999 11:55
neregistrovaný "belgican"
25. 3. 1999 12:14
neregistrovaný "kalensm"
29. 8. 1999 23:09
neregistrovaný "m@x"
31. 5. 1999 12:35
neregistrovaný "beny1"
29. 8. 1999 23:10
neregistrovaný "m@x"
31. 5. 1999 16:08
neregistrovaný "HonzaX1"
1. 6. 1999 09:40
neregistrovaný "RnaliM1"
28. 7. 1999 18:49
neregistrovaný "austin"
16. 11. 1999 10:19
neregistrovaný "Alex1"
17. 11. 1999 19:17
neregistrovaný "austin"
30. 7. 1999 12:00
neregistrovaný "austin"
2. 8. 1999 18:11
neregistrovaný "austin"
5. 8. 1999 15:05
neregistrovaný "austin"
11. 8. 1999 16:46
neregistrovaný "austin"
20. 8. 1999 16:58
neregistrovaný "austin"
31. 8. 1999 15:12
neregistrovaný "austin"
9. 9. 1999 14:51
neregistrovaný "austin"
3. 11. 1999 18:40
neregistrovaný "austin"
24. 3. 2000 19:05
neregistrovaný "austin"
30. 3. 2000 13:24
neregistrovaný "Barrichello1"
22. 5. 2000 13:14
neregistrovaný "Alex1"
22. 5. 2000 14:34
neregistrovaný "R.Barrichello"
23. 5. 2000 12:02
neregistrovaný "Alex1"
23. 5. 2000 13:32
neregistrovaný "R.Barrichello"
23. 5. 2000 19:36
neregistrovaný "austin"
31. 3. 2000 19:40
neregistrovaný "fand"
3. 4. 2000 10:47
neregistrovaný "Barrichello1"
6. 4. 2000 18:13
neregistrovaný "austin"
17. 4. 2000 21:08
neregistrovaný "kalensm"
18. 4. 2000 08:39
neregistrovaný "Barrichello1"
19. 4. 2000 18:16
neregistrovaný "austin"
20. 4. 2000 09:22
neregistrovaný "Barrichello1"
3. 5. 2000 13:42
neregistrovaný "R.Barrichello"
9. 5. 2000 14:39
neregistrovaný "R.Barrichello"
12. 5. 2000 13:27
neregistrovaný "R.Barrichello"
15. 5. 2000 15:04
neregistrovaný "R.Barrichello"
19. 5. 2000 19:27
neregistrovaný "austin"
26. 5. 2000 14:55
neregistrovaný "Atila_Boss"
15. 11. 2000 17:48
neregistrovaný "cokes"
5. 10. 2001 11:53
neregistrovaný "VPecka"
5. 10. 2001 12:48
neregistrovaný "R.Barrichello"
8. 10. 2001 12:27
neregistrovaný "VPecka"
8. 10. 2001 14:03
neregistrovaný "R.Barrichello"
9. 6. 2000 18:41
neregistrovaný "austin"
19. 6. 2000 20:07
neregistrovaný "austin"
20. 6. 2000 09:12
neregistrovaný "Barrichello1"
30. 6. 2000 17:19
neregistrovaný "austin"
3. 7. 2000 11:35
neregistrovaný "Barrichello1"
18. 7. 2000 19:48
neregistrovaný "austin"
19. 7. 2000 08:26
neregistrovaný "Barrichello1"
14. 11. 2000 19:05
neregistrovaný "austin"
16. 11. 2000 09:48
neregistrovaný "R.Barrichello"
29. 11. 2000 22:59
neregistrovaný "214Si"
24. 10. 2001 15:32
neregistrovaný "zadek5241"
24. 10. 2001 17:23
neregistrovaný "PROF"
25. 10. 2001 13:44
neregistrovaný "zadek5241"
25. 10. 2001 15:54
neregistrovaný "ace211"
5. 11. 2001 13:29
neregistrovaný "zadek5241"
6. 11. 2001 15:58
neregistrovaný "PROF"
9. 11. 2001 07:49
neregistrovaný "zadek5241"
13. 11. 2001 12:23
neregistrovaný "VPecka"
13. 11. 2001 17:36
neregistrovaný "PROF"
26. 10. 2001 09:49
neregistrovaný "R.Barrichello"
28. 10. 2001 20:35
neregistrovaný "jhferrari"
29. 10. 2001 13:47
neregistrovaný "VPecka"
30. 10. 2001 12:31
neregistrovaný "VPecka"
6. 11. 2001 14:58
neregistrovaný "enolagay"
7. 12. 2001 09:40
neregistrovaný "austin"
23. 11. 2001 17:02
neregistrovaný "starman2"
3. 2. 2002 20:28
neregistrovaný "PROF"
3. 2. 2002 20:29
neregistrovaný "PROF"
3. 2. 2002 13:51
neregistrovaný "usm"
26. 6. 2003 10:01
neregistrovaný "austin"
22. 7. 2003 10:29
neregistrovaný "austin"
22. 7. 2003 16:36
neregistrovaný "ace211"
28. 7. 2003 11:40
neregistrovaný "austin"
31. 7. 2003 21:07
neregistrovaný "cuisine1"
14. 8. 2003 09:02
neregistrovaný "austin"
15. 8. 2003 10:44
neregistrovaný "mr.modena1"
22. 8. 2003 14:51
neregistrovaný "austin"
22. 8. 2003 15:19
neregistrovaný "ace211"
22. 8. 2003 16:29
neregistrovaný "rbaron"
23. 8. 2003 01:59
neregistrovaný "ace211"
23. 8. 2003 16:14
neregistrovaný "mr.modena1"
23. 8. 2003 20:33
neregistrovaný "rbaron"
30. 1. 2004 08:56
neregistrovaný "austin"
30. 1. 2004 19:30
neregistrovaný "rbaron"
2. 2. 2004 10:42
neregistrovaný "austin"
2. 2. 2004 13:24
neregistrovaný "STAVROS11"
4. 2. 2004 19:17
neregistrovaný "austin"
5. 2. 2004 07:26
neregistrovaný "STAVROS11"
5. 2. 2004 18:34
neregistrovaný "austin"
6. 2. 2004 07:27
neregistrovaný "STAVROS11"
6. 2. 2004 10:49
neregistrovaný "austin"
23. 6. 2004 16:31
neregistrovaný "Rabukate1"
23. 6. 2004 21:25
neregistrovaný "Mitsi"
26. 6. 2004 07:39
neregistrovaný "Rabukate1"
2. 7. 2004 23:36
neregistrovaný "Rabukate1"
25. 8. 2004 13:49
neregistrovaný "Rabukate1"
3. 9. 2004 15:56
neregistrovaný "Rabukate1"
7. 9. 2004 09:31
neregistrovaný "Mitsi"
7. 9. 2004 09:51
neregistrovaný "Mitsi"
7. 9. 2004 10:48
neregistrovaný "ace211"
7. 9. 2004 12:52
neregistrovaný "shi"
8. 9. 2004 14:44
neregistrovaný "Rabukate1"
8. 9. 2004 15:03
neregistrovaný "Mitsi"
8. 9. 2004 15:23
neregistrovaný "Rabukate1"
8. 9. 2004 19:02
neregistrovaný "Mitsi"
8. 9. 2004 19:28
neregistrovaný "Rabukate1"
8. 9. 2004 20:53
neregistrovaný "Rabukate1"
8. 9. 2004 22:43
neregistrovaný "Mitsi"
8. 9. 2004 23:38
neregistrovaný "Rabukate1"
8. 9. 2004 23:42
neregistrovaný "Mitsi"
8. 9. 2004 23:46
neregistrovaný "Rabukate1"
8. 9. 2004 23:48
neregistrovaný "Rabukate1"
8. 9. 2004 23:53
neregistrovaný "Rabukate1"
8. 9. 2004 23:54
neregistrovaný "Rabukate1"
9. 9. 2004 00:04
neregistrovaný "Rabukate1"
9. 9. 2004 00:05
neregistrovaný "Mitsi"
9. 9. 2004 00:14
neregistrovaný "Rabukate1"
9. 9. 2004 00:19
neregistrovaný "Mitsi"
9. 9. 2004 00:21
neregistrovaný "Rabukate1"
9. 9. 2004 00:33
neregistrovaný "Mitsi"
9. 9. 2004 00:40
neregistrovaný "Rabukate1"
9. 9. 2004 00:53
neregistrovaný "Rabukate1"
9. 9. 2004 00:58
neregistrovaný "Mitsi"
9. 9. 2004 01:18
neregistrovaný "Mitsi"
9. 9. 2004 06:59
neregistrovaný "Rabukate1"
8. 9. 2004 23:50
neregistrovaný "Mitsi"
8. 9. 2004 15:43
neregistrovaný "Rabukate1"
15. 9. 2004 14:12
neregistrovaný "mr.modena1"
20. 9. 2004 09:38
neregistrovaný "Rabukate1"
20. 9. 2004 23:53
neregistrovaný "mr.modena1"
21. 9. 2004 00:19
neregistrovaný "Rabukate1"
21. 9. 2004 00:20
neregistrovaný "Rabukate1"
21. 9. 2004 18:59
neregistrovaný "mr.modena1"
22. 9. 2004 10:28
neregistrovaný "Rabukate1"
22. 9. 2004 10:59
neregistrovaný "mr.modena1"
22. 9. 2004 14:58
neregistrovaný "Rabukate1"
22. 9. 2004 16:57
neregistrovaný "mr.modena1"
22. 9. 2004 17:11
neregistrovaný "Rabukate1"
22. 9. 2004 17:19
neregistrovaný "mr.modena1"
22. 9. 2004 17:27
neregistrovaný "Rabukate1"
22. 9. 2004 17:34
neregistrovaný "mr.modena1"
22. 9. 2004 17:36
neregistrovaný "Rabukate1"
22. 9. 2004 17:40
neregistrovaný "Rabukate1"
22. 9. 2004 17:54
neregistrovaný "mr.modena1"
22. 9. 2004 18:51
neregistrovaný "Rabukate1"
21. 9. 2004 00:21
neregistrovaný "Rabukate1"
21. 9. 2004 17:07
neregistrovaný "Rab"
22. 9. 2004 10:30
neregistrovaný "Rabukate1"
16. 12. 2006 01:39
neregistrovaný "austin"
21. 12. 2006 16:50
neregistrovaný "hansg"
22. 12. 2006 10:35
22. 12. 2006 11:35
neregistrovaný "hansg"
22. 12. 2006 14:09
24. 12. 2006 02:05
neregistrovaný "austin"
22. 12. 2006 14:34
22. 12. 2006 14:41
neregistrovaný "rradik"
30. 12. 2006 13:36
neregistrovaný "manda.faca"
3. 1. 2007 00:05
neregistrovaný "austin"
5. 1. 2007 20:14
neregistrovaný "manda.faca"
5. 1. 2007 23:05
neregistrovaný "austin"
19. 3. 2007 11:41
neregistrovaný "Jolly"
5. 1. 2007 23:15
neregistrovaný "manda.faca"
6. 1. 2007 11:43
neregistrovaný "manda.faca"
8. 1. 2007 09:44
neregistrovaný "R.Barrichello"
8. 1. 2007 20:18
neregistrovaný "manda.faca"
9. 1. 2007 09:14
neregistrovaný "R.Barrichello"
9. 1. 2007 10:02
neregistrovaný "Mitsi"
9. 1. 2007 19:01
neregistrovaný "manda.faca"
10. 1. 2007 09:25
neregistrovaný "R.Barrichello"
12. 1. 2007 09:58
neregistrovaný "Mitsi"
16. 3. 2007 23:40
neregistrovaný "austin"
19. 3. 2007 10:26
neregistrovaný "R.Barrichello"
7. 11. 2007 00:57
neregistrovaný "austin"
neregistrovaný "kalensm"
4. 1. 1999 21:30
ROVER 400 super auto
Uz bylo na case pokecat si o poradnem aute.Tak honem s vasima prispevkama
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "anonym11"
5. 1. 1999 13:49
Re: ROVER 400 super auto
Rover 400 je beznadejne zastaraly.

Nema ovsem spatny venkovni design.

Podivej se na Volvo za tu samou cenu!
neregistrovaný "kalensm"
5. 1. 1999 16:18
Re: ROVER 400 super auto
zastaraly v jakem smeru.Tak dobry podvozek a motory ma jen maloktere auto stredni tridy.
neregistrovaný "anonym11"
6. 1. 1999 11:33
Re: ROVER 400 super auto
Co je na nem technicky zastaralyho ? Ja v nem jezdim uz rok (1600 cm3, 84 kW) a maloktera sestnactistovka mu staci. Stabilni, pohodlny, usporny a neprilis hlucny je taky, design a vnitrni dokonceni (kuze, "drevo") je originalni... co bys chtel vic ?

Michal
neregistrovaný "rado1"
6. 1. 1999 15:43
Re: ROVER 400 super auto
To jsem si myslel, nez jsem je zacal prodavat.

Dejme tomu dobra technika (z Hondy Civic). Ale nikdo nevi jak, se zachoval generalni dovozce(Zdravim Itec). Cesky trh slouzi jako odkladiste starsich modelu. Prodejce vam klidne do technicaku napsal loni98 stejny rok vyroby. Ackoliv to byly doprodavane modely 97 a dokonce i 96 (rada 200) Za ty prachy je to neprodejny. Hnus,hnus,hnus. Kdyz crashlo auto ve Spanelsku, podle VINu se objednal ND, ktery tam jaxi nepasoval. Rozhodne kdybych mel na Rover 75 asi bych ho koupil. Mam jistotu , ze neni starej:))
neregistrovaný "belgican"
6. 1. 1999 15:56
Re: ROVER 400 super auto
Presne tak to bylo zde v Belgii. Koncem minulého roku se zde snazili vyprodavat znacne levneji "nové" modely, které ale byly nekde odlozeny na parkovistich vice nez rok. S autosalonem vsak vysly specifické modely se zvlastni upravou - a ty byly opravdu "cerstvé" a téz s velikou slevou (tady se Rovery totiz dost spatne prodavaji, kazdy chce VW, Audi, BMW... no - stejne jak u vas). Proto jsem ho taky koupil a zatim toho po 25000 km nelituji. Uvidime co bude dal.
neregistrovaný "belgican"
6. 1. 1999 15:58
Re: ROVER 400 super auto
A upresnuji ze technika ctyrstovky neni z Hondy (na rozdil od sestistovky) ale ciste anglicka (a to jak motor K-benzinak, tak i diesel).
neregistrovaný "King Of The Road"
6. 1. 1999 16:31
A co 200?
To je ještě nádhernější hračka. Prostě bombastická. Bohužel jsou Rovery nestydatě předražené. Nevím, nevím, že by nebyla 400 odvozená od hondy, když 200 i 600 jsou? To bych se divil. Ale není se za co stydět. Lepší rodokmen si rover ani přát nemůže. Teď ale dojde určitě k velkým, alespoň designovým změnám, aby BMW vymazalo ten nenáviděný hondovský styling, protože němci nesnáší hondu ze všech značek nejvíce. mimochodem MG-F - jeho motor vám nepřipomíná VTEC?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "belgican"
7. 1. 1999 07:53
Re: A co 200?
200 a 400 jsou ciste anglické produkty co se technologie tyce. 600, starsi koncepce, vychazi z jeste z Hondy. Jak jsem psal vcera, zde jsou cenove pristupné, chteji se prosadit na trh za kazdou cenu. Ale nezda se ze by jim to bylo neco platné proti nemcum, u kterych se hodnota po par letech udrzuje daleko lépe. Jde vlastne o podobnou situaci jako soucasne s Octavii, ktera je zde podstatne levnejsi nez Passat a presto se prodava jen ojedinele zatim co Passatu tu jsou zaplavy. I kdyz je nyni Octavie produkce VW, lidé tezko vyhaneji z podvedomi problémy které meli se skodovkami v minulosti. A tento image se nevymaze jen tak okamzite, to chce skoro zmenu generace : belgicani jsou hrozne konzervativni narod. Prave tak Rovery mely v predeslych modelech (70-80 léta) hodne much a ted na to tezce doplaci. Uvidime zda 75, stvorené a komercializované pod rouskou BMW tento spatny nahled z minulosti radikalne zmeni.
neregistrovaný "RnaliM1"
24. 2. 1999 10:42
Re: A co 200?
Hi, Belgican,

nemozem suhlasit s tvojim tvrdenim ohladne ciste anglickych vyrobkov - po rokoch vlastnym produktom Roveru bola 200series, 400/600 su platformy Civic/Accord. Staci sa pozriet na 400- len 4d sa sa lisi od Hondy tou rozkosnou roverackou ***kou. Mimochodom, ma niekto foto 400`s kombi? Podobne je to aj s motormi - K series je viac menej totozny s Hondami.

Co sa designu tyka, uz je na svete len malo automobiliek co davaju autam dusu - 99% su z Anglie alebo Svedska. A co sa tyka 75`, pri luceni na parkovisku sa s nim majitel bude pohladom lucit asi inak ako s nemeckou chladnou kopou ocele /ak sa mu z neho bude pri tom interieri tazko chciet vyliezt von/.

Ja som mal tiez pred cca dvoma rokmi dilemu- ci 214Si/3d alebo Almeru 1.4/3d. No teraz, ked ten maly Roverik niekde vidim, rozmyslam ci som sa nemal rozhodnut inak, ak ked som s Nissanom velmi spokojny a narvem donho 2 biky a zberatelom suvenirov zas az tak nevadi.

Bye.
neregistrovaný "kalensm"
6. 1. 1999 17:55
a co takhle ROVER 75
Nevite nekdo je stli ma vlastni podvozek,nebo prevzatej od BMW.Jinak po desigenovy strance je to dost super co.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Tomík1"
6. 1. 1999 17:58
Re: a co takhle ROVER 75
Rover je pekac.
neregistrovaný "Mikipaldi"
7. 1. 1999 11:23
Rover 75
Podla mna bude Rover 75 trhakom firmy na trhu.

Designovo je to cisty Bentley, to znamena cisto anglicka skola designu. Co sa tyka kvality urcite to nebude take ako u VW. Rover 75 nebude velkou konkurenciou modelom BMW, pretoze ide o uplne odlisnu filozofiu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kalensm"
9. 1. 1999 19:09
Rover 75
Nevite nekdo kdy se zacne prodavat na nasem trhu?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kalensm"
14. 1. 1999 10:03
Itec group
Nevite nekdo co se stalo s autosalonem ROVER v Rybny v Praze?(je to u OD KOTVA)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kalensm"
29. 1. 1999 10:00
zprava
honem s tema prispevkama,nebo tahle rubrika skonci v archivu
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym11"
11. 2. 1999 09:20
Rover mini
a co takhle ROVER mini?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "belgican"
12. 2. 1999 11:55
Re: Rover mini
Na tom uz se pracuje : videl jsem jej na fotografii. Parada : puvodni tvar i charakter vozu je (skoro) zachovan, je vsak vyhlazen a zakulacen, minikufr se zvetsil a ma opravdové dvere, motory budou silnejsi. Vyjit by novy Mini mohl uz behem tohoto roku. V zapadni Evrope vsak distribuce nebude zajistena dealerama Rover ale BMW. Fakt je ze BMW zadného mrnouse nema a tak se vecpe i na trh malych vozidel. Coz taky slibuje patricnou cenu.
neregistrovaný "kalensm"
25. 3. 1999 12:14
Rover 75
Nevite nekdo kolik by mel stat Rover 75 a jstli uz je u nas k dostani?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "m@x"
29. 8. 1999 23:09
Re: Rover 75
ahoj nevim jinde, ale v CH tyhle auta prave vyjela na silnice(do prodeje). Zaklad (neda se moc porovnavat s jinymi trhy, tenhle je specialni) v CH je 46.500. SFr,-

ciao m@x
neregistrovaný "beny1"
31. 5. 1999 12:35
Rover 75
Co se nikomu nechce přiznat, že je to velice hezké auto?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "m@x"
29. 8. 1999 23:10
Re: Rover 75
mas pravdu "sexy" auto...a to , ze moc
neregistrovaný "HonzaX1"
31. 5. 1999 16:08
Kde by byli bez BMW?!
Tak jak se stalo v Británii tradicí, většina automobilových firem je finančně nesoběstačná a musí existovat za podpory zahraničního kapitálu. Nic proti designu anglických aut, je velice pěkný a osobitý, ale kdyby BMW nedodával Roveru motory, technologie a nedržel nad ním ochrannou ruku, už by byl dávno v konkursu - nebo by byl montážním závodem Hondy, například. Podobné je to s Jaguar - Ford, Rolls-Royce - Volskwagen, atd. Prostě přítomnost zahraničního kapitálu na britském trhu je nezbytná. Takže až zase budete hromovat na neosobité linie německých aut, podívejte se pod kapotu Roveru nebo Rolls Royce, jestli tam náhodou nebije ušlechtilé srdce BMW, jenom zakryté krytem s logem jiné značky. Tradice je nádherná věc a i já miluji klasické britské vozy, ale bez německé technologie by byly jen krásnými veterány. Doufám, že jsem se vás moc nedotkl a přeju příjemný den. HonzaX.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "RnaliM1"
1. 6. 1999 09:40
Re: Kde by byli bez BMW?!
Asi sa tvoj prispevok /D. za comeback/ tykal aj mojho pokecu ale ja som nikde nespominal vlastnu techniku od Roveru - moja poznamka sa tykala len firemneho dizajnu, nie techniky. Uznavam, bez techniky od BMW alebo predtym od Hondy by nebol Rover uz davno tym, cim je teraz. Vynimocnym na trhu bol je a asi aj bude /75/ svojim vzhladom a aristokratickym duchom.

Technika je nemecka a spickova, o tom netreba ani debatovat a myslim ze to tu nikdo ani nespochybnil. A co sa tyka ostrovnej techniky - od cias Jensena neviem, ci spravili anglani v technike nieco vynimocne, skor sa vizli s dobou.

Howgh
neregistrovaný "austin"
28. 7. 1999 18:49
Požírání
Rover za ty dlouhá léta požral mnoho automobilek a tak byl sám sežrán. A kdo ví něco o vozech Bristol, chápe logiku spojení Rover - BMW ochotněji. Pište!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Alex1"
16. 11. 1999 10:19
Re: Požírání
Austine, zajimalo by me co ma spolecnyho Rover s Bristolem. Bristol je (a urcite porad bude) samostatna firma, vzhledem k objemu vyroby. Pred padesati lety sice zacinal jako licence BMW (prvni 400 a 401 byly kompletne obslehly i s ledvinkama na kapote), ale to uz je nejakej patek. Soucasnej Blenheim 2, lehka evoluce asi 25 let vyrabeneho Blenheima, uz s BMW nema pranic spolecnyho.
neregistrovaný "austin"
17. 11. 1999 19:17
Re: Požírání
Částečně si i odpovídáš, Bristol a BMW měli mnoho společného a není jim díky minulosti až tak zatěžko domluvit se s ostrovany (i když to prý skřípe) ale nebyl to překvapivý krok. Takhle svatba BMW s Lancií nebo něco tak zní dost neskutečně a asi by to nebylo možné. Mám doma něco o Bristolu tak se někdy něco o tom hodím, má to být v češtině? Asi jo že. Tak se budu snažit.
neregistrovaný "austin"
30. 7. 1999 12:00
ROVER 100 owners club
Kdo máte Rovera 100 ? Mimo jiné kámoš chce koupit, nejlépe 111 L pětidvéřovou ve slušným stavu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "austin"
2. 8. 1999 18:11
owners
Tak co je Roveráci, nikdo nic? To nikdo nemáte Rovera?

V Luhačovicích stojí v bazaru Malínek Rover 220 GTi, stříbrný, opravdu moc hezký a asi nebouraný.

(trochu se v tom vyznám)jedinou vadu má - poškrábaný zadní sedák od psa. Chcou 215.000.- což je dobrá cena (95). Napsal jsem ten inzerát i

na www.mini.cz. Kdo si to auto chcete prohlídnout, najděte si vyhledávačem Malinek

pod kategorií autobazary. Je opravdu v excelentním stavu, dlouho jsem takový neviděl.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "austin"
5. 8. 1999 15:05
motor MG 1.3
Máte někdo zájem o motor MG 1.3? Případně by k tomu šlo i Turbo, technicky to není problém, horší je cena. Může být i s montáží.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "austin"
11. 8. 1999 16:46
Re: motor MG 1.3
Už je pryč.
neregistrovaný "austin"
20. 8. 1999 16:58
Rover 214 - 216 Si
Sháním pro kamaráda 214 tak z roku 90 - 94, za rozumný peníze. Dejte někdo tip. díky.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "austin"
31. 8. 1999 15:12
British cars owners meeting
Pořádáme sraz majitelů anglických vozidel v Campu Borová u Poličky. Tuto sobotu. Pro všechny anglické značky vyjma RR a Jaguar (nejezdí na naše akce). Odpočinkový sraz bez rally, slalomu, sprintů a pod. záležitostí. Austin Club CZ.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "austin"
9. 9. 1999 14:51
Re: British cars owners meeting
Nebylo to špatný ale bylo nás málo. Za tři týdny v Rožnově to bude výrazně lepší. Info na www.mini.cz /akce/srazy. Čau.
neregistrovaný "austin"
3. 11. 1999 18:40
www.mini.cz
Mini Fan Club Czech Owners udělal novou podobu svého webu tak se mrkněte na MINICOOPERY.

www.mini.cz
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "austin"
24. 3. 2000 19:05
to Alex
Vidíš, sliby chyby. Snad se k tomu dostanu.

To je ale teď mela ohledně Rovera.

let see www.britishmini.co.uk nebo

www.britishminiclub.co.uk

Hope, žiješ?M.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Barrichello1"
30. 3. 2000 13:24
Bez nadpisu
Rover 75 a i 25 jsou super, líbily s mi už 214 a a 400, k bristolu, mám o nich zajímavý článek, sám majitel prý všechny vozy testuje předtím, než jsou prodány zákazníkovi, vyrábí prý ročně okolo 50 aut a připravují prý na letošní rok nový model, tak uvidíme, jsou to pěkný auta, ale příšerně drahý,no ale zase kvalitní!
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Alex1"
22. 5. 2000 13:14
Re: Re:
Barrichello, Bristoly nejsou zas tak drahy, vzdyt Blenheim 3 stoji zhruba 125 tisic liber, coz je o polovinu mene nez Bentley Arnage :-)))))) Jinak: k Roveru: panove od Phoenixu, doufam ze se Vam podari splnit sliby a firmu zachranite. Drzim palce!
neregistrovaný "R.Barrichello"
22. 5. 2000 14:34
Re: Re:
Hm, dobrý srovnání Arnage stojí asi 10 melounů a kromě kabrioletu Azure je to snad nejdražšší auto na světě a zase vypadá trochu líp než Blenheim(doufám že se neurazíš)!!!
neregistrovaný "Alex1"
23. 5. 2000 12:02
Re: Re:
Azure stoji neco kolem 15 milionu a asi je nejdrazsim soucasnym autem, alespon na nasem trhu urcite. K Bristolu: podivej se na vyrobni program z poloviny 70. let, najdes tam urcite jeden model kteremu soucasny Blenheim 3 z oka vypadl.... Samozrejme, Bentley je proti Bristolu velkovyrobce a i on se musel v pripade Arnage prizbusobit modernim designerskym trendum. Bristol si to pri svem rocnim objemu vyroby dovolit nemuze... ale v tom je prave jeho kouzlo... Netvrdim ze Arnage je osklivy, to ne, naopak. Jen je to uz moderna... a navic puvodni model s motorem 4,4 od BMW? Dekuju nechci!
neregistrovaný "R.Barrichello"
23. 5. 2000 13:32
Re: Re:
No, když Bentleyho vlasní BMW tak tam asi nebudou montovat motory Ford, to je jasný, k Blenheimu, zrovna dnes jsem o něm psal kámošce, mám o něm článek, pododbá se a vychází z typu 409, který měl motor V8 od Chryslera -5,2 L a vyráběl se v letech 1965-1967!!!!! Jinak letos má být nový typ- 2 sedadlové kupé Fighter s motorem V10 z Viperu - 8,0 L!!!! Už se těším!!!
neregistrovaný "austin"
23. 5. 2000 19:36
Re: Re:
Myslím, že tak jako já i vy by jste se svezli rádi v něčem takovém. V česku je snad nejzajímavější závodní MGA z 52. Možná bude v Rožnově, jsou tam loňský fotky - viz www.mini.cz v rubrice akce 1999.
neregistrovaný "fand"
31. 3. 2000 19:40
dobrá zpráva
Přátelé Rover never die, protože si ho koupila firma Alchema Partners a ta bude v této legendě pokračovat, i když této firmě musela BMW zaplatit, aby automobilku převzala, ale to už je jiná kapitola.

No, prý, že 75 nesplnila očekávání. To se ani nedivím, když tu pravou krásu nikdo nechápe, kromě elity na této stránce.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Barrichello1"
3. 4. 2000 10:47
Bez nadpisu
Tak jest, a tím pádem se mění pořadí výrobců britských aut, kteří jsou v britských rukou 1)Rover, 2)TVR,3)LTI Carbodies=London Taxi!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "austin"
6. 4. 2000 18:13
oponenti
Četl jsem teď někde na anglickým serveru ohledně převzetí Rovera společností Alchemy, že ponejvíce křiklouni a oponenti zachování značky Rover nikdy v Roveru nejeli. Tj. neví o čem mluví.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kalensm"
17. 4. 2000 21:08
Rover 25 a 45
Nevite nekdo kdy se maji u nas zacit prodavat?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Barrichello1"
18. 4. 2000 08:39
Re: Rover 25 a 45
Tuším, že by to mělo být snad v květnu, ale přesně nevím!!!!
neregistrovaný "austin"
19. 4. 2000 18:16
Re: Rover 25 a 45
Jako vždy se na Rovery čeká kolem 3 měsíců až 14 týdnů, takže bych se orientoval na srpen - pro koupe chtivé.
neregistrovaný "Barrichello1"
20. 4. 2000 09:22
News
Rover prý chce spolupracovat s Lotusem a proniknout na trh v USA, prý se možná přejmenuje na MG!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "R.Barrichello"
3. 5. 2000 13:42
S Roverem to vypadá bledě
Po krachu s jednáním o prodeji Alchemy Partners je teď jediným zájemcem skupina Phoneix a jsou tak pouze 2 možnosti - prodej Phoenixu nebo uzavření závodu!!! Doufám, že závod na výrobu velice pěkných vozů jako jsou Rovery,MG a staré mini nebude uzavřen!!! Doufejme!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "R.Barrichello"
9. 5. 2000 14:39
Bez nadpisu
Mini je super(to starý)!!! Doufám, že ho nepřestanou vyrábět!!!!!!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "R.Barrichello"
12. 5. 2000 13:27
Phoneix koupil Rovera!!!!.....
... za 10 liber, to taky mohli říct, já bych si ho koupil, dostal bych k němu úvěr ve výši 500 000 000 liber na rozjetí, to by byla bašta, co???

Teď vážne, prý propustí jen 2-3 tisíce lidí a podle dosavadního ředitele by mohl být ziskový za 2 roky!!!!!!

Držim palce!!!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "R.Barrichello"
15. 5. 2000 15:04
Bez nadpisu
Zdá se, že všichni fanoušci Roveru vymřeli, nebo ne?????? Zatím to tak vypadá!!!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "austin"
19. 5. 2000 19:27
Re: Bez nadpisu
No uvidíme, snad nebude tak zle.
neregistrovaný "Atila_Boss"
26. 5. 2000 14:55
Rover 620
Neznate nekoho kdo ma tohle auto ? Potreboval bych vymenu zkusenosti. Dik.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "cokes"
15. 11. 2000 17:48
Re: Rover 620
Kámoš má 623, co potřebuješ?
neregistrovaný "VPecka"
5. 10. 2001 11:53
Re: Rover 620
mám rover 620 Di z 97 schanim tez kontakt na nekoho kdo provozuje podobne auto ... udrzba motor atd

kontakt: vpecka@volny.cz
neregistrovaný "R.Barrichello"
5. 10. 2001 12:48
Re: Rover 620
tak to asi nepochodíš, zkus austina na Leyland@seznam.cz jinak o nikom jiným nevím...
neregistrovaný "VPecka"
8. 10. 2001 12:27
Re: Rover 620
thx za informaci..
neregistrovaný "R.Barrichello"
8. 10. 2001 14:03
Re: Rover 620
Není zač, není zač, já se sice o Rovery zajímám, ale žádný nemám, takže ti nemohu poradit..
neregistrovaný "austin"
9. 6. 2000 18:41
sraz minicooperů
viz www.mini.cz ať se neopakuju bacha start rallye je v 10.00 !!! opozdilci mají smůlu.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "austin"
19. 6. 2000 20:07
Re: sraz minicooperů
že nevíte kdo nestihl start a přijel o 30 min. pozdě ??
neregistrovaný "Barrichello1"
20. 6. 2000 09:12
Re: sraz minicooperů
Asi ty ne????
neregistrovaný "austin"
30. 6. 2000 17:19
Re: sraz minicooperů
Přesně tak. Ale co, na podzim budou dva závody tak si užiju.
neregistrovaný "Barrichello1"
3. 7. 2000 11:35
Re: sraz minicooperů
Jo, to bude perfektní!!!!!
neregistrovaný "austin"
18. 7. 2000 19:48
Re: sraz minicooperů
Bude.
neregistrovaný "Barrichello1"
19. 7. 2000 08:26
Re: sraz minicooperů
Musí být, Mini je legenda a všechny srazy by měly být fajn(už proto že je legenda)!
neregistrovaný "austin"
14. 11. 2000 19:05
Austin Mini Cooper S 1965 Racing version
Závodní Mini Cooper S z roku 1965 bude asi od příštího týdne k vidění v autosalonu brněnského Rovera CARTEC Brno. Celkem dobrá příležitost něco vidět pěkně zblízka. Bude tam nejmíň do silvestra.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "R.Barrichello"
16. 11. 2000 09:48
Vidím, že téma opět ožilo!
To je bzva, u nás jezdí Roverů dost, hlavně hodně 75 a 200! Sem tam i nějaká ta 400.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "214Si"
29. 11. 2000 22:59
214Si
Chci prodat Rover 214Si rv 1997 najety 50.tis,

A-Bag,cenral,radio,zam. zp.,barva Tahiti Blue,garážovaný ,stav velice dobrý.kolik za něj dáte?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "zadek5241"
24. 10. 2001 15:32
Rover 111 '93
Mám k dispozici jeden gentlemanskej kousek. Je to dovoz, procleno, nehavarovaný. Cena 20.000,- Nehodí se někomu? Kontakt: zadek524@seznam.cz
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "PROF"
24. 10. 2001 17:23
Re: Rover 111 '93
Co to je 111, to je nějakej mrňous? Metro, nebo něco podobnýho?
neregistrovaný "zadek5241"
25. 10. 2001 13:44
Re: Rover 111 '93
Rover 111 je takovej malej skřeťák, ale je to fakt Rover. Vepředu má dokonce pěkný chromový čelíčko jako jeho dospělejší sourozenci... Má to obsah něco přes 1100ccm a jede jak čert!
neregistrovaný "ace211"
25. 10. 2001 15:54
Re: Rover 111 '93
a nemáš někde fotku toho auta ? Neumím si ho představit.
neregistrovaný "zadek5241"
5. 11. 2001 13:29
Re: Rover 111 '93
Koukni na stránky www.mobile.de, tam najdeš fotek spoustu...
neregistrovaný "PROF"
6. 11. 2001 15:58
Re: Rover 111 '93
zadek: Moc pěkný auto :). Takový dost na zdejší poměry ne zcela běžný. Ale nemusí bejt vůbec špatný.
neregistrovaný "zadek5241"
9. 11. 2001 07:49
Re: Rover 111 '93
Bejt to na značkách, myslím, že by se s tím jezdilo velice příjemně. Ta 1,1i jede jako čert, je to lehoučký. Ale přeci jen je to takovej Rover - Fiátek. Takovej Rover 625 TDS by mě určitě zajímal víc.
neregistrovaný "VPecka"
13. 11. 2001 12:23
Re: Rover 111 '93
jo jenže Rover 625TDS neexistuje!!! je jen 620TD
neregistrovaný "PROF"
13. 11. 2001 17:36
Re: Rover 111 '93
Zadek: Hoď na to nějakýho Austin - Rover Metro. Určitě se to tady někde válí za babku nepojízdný.
neregistrovaný "R.Barrichello"
26. 10. 2001 09:49
HM
tak tohle autíčko neznám, fotka by bodla....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jhferrari"
28. 10. 2001 20:35
Rover 25
Máte zkušenosti s Roverem 25? Můj otec si ho chce koupit a zajímalo by ho jaký jsou s nim zkušenosti. Jestli jste byli na Autosalónu Brno co ste říkali té chudé expozici Rovera - dovozce by se asi nad sebou měl zamyslet, nebo ne?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "VPecka"
29. 10. 2001 13:47
Re: Rover 25
Svezl jsem se v jednom s 2 l Dieslem a supr jizda. Pro me sice male auto ale neváhal bych. V auto esa mají jednoho je to z roku 1999 tusim najeto cca 19tis km za 200tis
neregistrovaný "VPecka"
30. 10. 2001 12:31
Re: Rover 25
aschibka maj tam 220 což je předchudce

[odkaz]
neregistrovaný "enolagay"
6. 11. 2001 14:58
ROVER 414 SI
Vazeni, jsem majitelem Rovera 414 SI , r.v 96. Mam potize s motorem, hlinikovy blok je dost vybehany a nechce se mi kupovat novy cena pouze bloku je cca 35000, hlava 55000 Kc. Doslechl jsem se, ze by bylo mozne vymenit cely motor jine znacky. Do roku 96 snad mel byt velice podobny motor z Hondy. Tech tu jezdi prece jen vic, takze by mel yt levnejsi a hlavne sehnatelnejsi. Vi nekdo z Vas podrobnosti? Diky za radu.

[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "austin"
7. 12. 2001 09:40
Re: ROVER 414 SI
Zkus zavolat na 0723 474888 a optat se.
neregistrovaný "starman2"
23. 11. 2001 17:02
defender
Trochu z jiného soudku,kolega si koupil Defender a pokud to tak sleduju,za tu kvalitu by se asi styděl i ožralý montér v Ugandě.Pořád s toho něco opadává a něco nefunguje,jak je to u jiných?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "PROF"
3. 2. 2002 20:28
Re: defender
starman: To koupil nový?
neregistrovaný "PROF"
3. 2. 2002 20:29
Re: defender
Jinak když jsme v terénu, mám tu na prodej Land Rover 1982, krátký, kdyby ho někdo chtěl, byl by levnej.
neregistrovaný "usm"
3. 2. 2002 13:51
pomoc
zkuste obchod www.techbooks.cz , tam je literatury na Rovery, Land Rovery i jiná britská auta dost.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "austin"
26. 6. 2003 10:01
No
hodně mrtvo!! celej rok!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "austin"
22. 7. 2003 10:29
MG metro / Rover 111
Sháním 111 nebo MG Metro/Austin Metro v dobrém stavu, s dobrými hydrogasy, kdyby jste někdo něco věděli. díky leyland@seznam.cz
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ace211"
22. 7. 2003 16:36
Dotaz
Žije ještě Rover ? Bude mít nějaké nové modely. Například 75 byla dobré našlápnutí, ale dnes kde nic tu nic... :(
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "austin"
28. 7. 2003 11:40
Re: Dotaz
www.mg-rover.com

a zvol nějakou zemi/jazyk.

Kvuli Wallicaru tam cestinu davat nebudou. Taky dovozce :-)))) Wallicar je dovozce jako prase, ze ano.
neregistrovaný "cuisine1"
31. 7. 2003 21:07
Re: Dotaz
nevozí náhodou Wallicar Saaby ??? Sem myslel že Rover/Land Rover/MG vozí A.M.T. Group ???
neregistrovaný "austin"
14. 8. 2003 09:02
Re: Dotaz
AMT prodává landrovery a rangerovery a freelandery, to co patří do torza skupiny Landrovers. Servisuje landrovers, Rovery a MG.

Wallicar prodává Saaby a údajně si dojednal prodej Roverů. Protože se ale o to v čr (a sr) starají hrozný idioti, nikdy se tu rovery prodávat nebudou. Je ale v čr asi 2000 lidí kteří vždy rovera mít budou a basta. V polsku či maďarsku jich jezdí o poznání více. V PL má Rover obecně postavení jako Saab či BMW. MG F je např. velmi zajímavé auto ale málokdo ví o jeho kvalitách (svého času nejprodávanější cabrío v evropě).
neregistrovaný "mr.modena1"
15. 8. 2003 10:44
Re: Dotaz
MG F je dokonce cabrio roku!
neregistrovaný "austin"
22. 8. 2003 14:51
Re: Dotaz
Ano MG F je cabrio roku a českým novinářům je toto dost jedno, raději napíšou 5 stránkový cosi o 206CC. Tak to je, holt.
neregistrovaný "ace211"
22. 8. 2003 15:19
Re: Dotaz
v lepším případě již 68. test Škoda Octávia tentokrát s jinou barvou čalounění...

Hele připravuje teda Rover něco nového, nějakého náspupce 75. 75 je sice velmi velmi povedené auto co se týče designu, ale jenom přeci své nejlepší léta má již za sebou. Mě to příjde že Rover sice udělal oživení když přišel na svět s těma XX modelama, ale od tý doby jsme o nich neslyšel...
neregistrovaný "rbaron"
22. 8. 2003 16:29
Re: Dotaz
...chtěl jsi říct, když do něj BMW nacpalo své know-how a spoustu peněz a pak zjistilo, že to nebyl dobrej nápad a ponechalo ty trosky s právem zkaženou pověstí osudu...
neregistrovaný "ace211"
23. 8. 2003 01:59
Re: Dotaz
hmm zase jedna stylová značka v háji... :-( zákazníci dnes nemají vůbec vkus.
neregistrovaný "mr.modena1"
23. 8. 2003 16:14
Re: Dotaz
rbaron: Protože R25 je srdeční auto mého otce, který se už k němu asi nikdy nedostane..:((((, trochu si rýpnu do BMW (promiň) a českého dovozce.

Za hlavního viníka dnešního stavu bych označil BMW, protože Rover není BMW. BMW chtělo roubovat svojí prémiovou strategii a prémiové ceny na auta, která neměla takovou pověst jako BMW a modely v segmentech, kde je hlavní cena a ta rozhoduje, jestli bude úspěch nebo ne. Obzvlášť v ČR kdy před lety stála velmi slušná 25ka cca 500 tis., byly ostatní auta ve třídě o cca 100 tis. níže.... kolik v ČR jezdí Meganů a R25..:(

Hlavně, že byli takoví hrdinové a nechali si Nimi.

Ani češký dovozce se za ta léta co prodával Rovery o odbyt moc nestaral, například už na Autosalónu v Brně 2001 měl jen Land Rovery a jednu zastrčenou R75. Ono je totiž jednoduší prodat LR s pěknou marží, než prodat normálního Rovera. Když jsem mluvil se zástupcem dovozce letos na Autosalónu bylo mi řečeno, že už budou dělat jen LR a že je jim např. R25 strašně líto, že to bylo skvělý auto....!bylo! a že se bude jednat o novém dovozci čistě Roveru. Podle mých zkušenosti jsou někeří dealeři od BMW schopni a ochotni zákazníhovi Rovera dovézt.

Novinky u Roveru: CityRover (ala Tata) a 25 Streetwise. Aspoň se o něco snaží - to bych hodnotil kladně.

Zajímalo by mě, o kolik zvyšuje cenu auta přestavba na levostranou verzi...? Máte někdo přehled?

Ad. opakované testy. Jelikož už od roku 92 dotuju Auto Tip a od roku 94 Auto Magazín (Auto Motor a Sport), čtu u takových testů jen poslední odstavec. Docela to šetří čas:)
neregistrovaný "rbaron"
23. 8. 2003 20:33
Re: Dotaz
mr.modena: Je to tak, nicméně 75 je asi nejpovedenější Rover v historii, a to výlučně díky BMW. O jejich novodobých investicích a už ani novodobých autech mě toho moc nezajímá, mě baví starší bavoráky a zas tak k tý značce netíhnu, i když vyber dneska trochu ucházející zadokolku za rozumný peníz...
neregistrovaný "austin"
30. 1. 2004 08:56
a jéje
tady je mrtvo.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "rbaron"
30. 1. 2004 19:30
Re: a jéje
austin: Tak aby tu nebylo mrtvo, tak jsem se nedávno pořádně svezl s Range Roverem V8 4.6 HSO, zablbli jsme na parkovišti, projeli padesátkou zorané pole, vyjeli pár strží, udělali nějaká videa. No, co dodat, je to fajn stroj a známý byl docela naměkko, že ho musí dát pryč.
neregistrovaný "austin"
2. 2. 2004 10:42
Re: Range Rover
Myslím že se stačí svézt Landroverem, Frelanderem, a stačí to. Kupodivu má Freelander spoustu prvků z velkého bráchy a je to znát. Opravdu svezení, hlavně když máte s čím srovnávat. A prohrebe se půlmetrem sněhu kde Terrano skončilo. Testovali jsme Freelandra předloni. fotky jsou na www.mini.cz v archivu jmenuje se to Freelander weekend. :-)
neregistrovaný "STAVROS11"
2. 2. 2004 13:24
Re: Range Rover
I ja mel skoro objednanyho novyho Discovery, ale bohuzel mi prodejce mazal med kolem pusy a nakonec slevu nedal, takze jsem skoncil u meho oblibeneho SUBARU.
neregistrovaný "austin"
4. 2. 2004 19:17
Re: Range Rover
To nevadí, SAAB, Subaru a Rover je furt super kára oproti jiným plečkám. Subaru je nutno vnímat odlišně od jiných japonců,je jiné. A doporučuji ho, je to bezvadné auto, i jako ojetina (Legacy hlavně). Určitě si nestěžuješ, že?
neregistrovaný "STAVROS11"
5. 2. 2004 07:26
Re: Range Rover
to Austin: dekuji za pochvalu, jeste doma neni, je to Forester. Uz se ale tesim velice.
neregistrovaný "austin"
5. 2. 2004 18:34
forester
Zkus se někde svézt Freelanderem ať můžeš srovnat, to bude zajímavé co napíšeš. A.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "STAVROS11"
6. 2. 2004 07:27
Re: forester
to Austin: ja uz ho projel, ale bral jsem to tak, ze kdyz nemuzu mit Discovery, tak ani Freelander. Ale jinak je to proste tak, ze ten Freelander je takovej vic do terenu nez Forester. Ale stejne s nim do toho terenu poradne nemuzes - absence ramu, takze jsem radeji zvolil auto, ktery je na tom v terenu podobne - ma navic redukci a na silnici je lepsi nez vetsina osobnich aut. Vybiral jsem docela poctive, takze snad nebudu sklamanej.
neregistrovaný "austin"
6. 2. 2004 10:49
Re: forester
No myslím že nebudeš. A má prý hodně dobré brzdy.
neregistrovaný "Rabukate1"
23. 6. 2004 16:31
Rover 220D
Ahoj vsem gentlemanum! Procetl jsem diskuzi a prekvapuje me ze se zde podileli lide co pisou do amerik, aut. prevodovek, ats... viz. PROF, RBARON, ACE2 - mam pocit ze jsme se videli i na srazu. :-)))

Jsem od vcerejska cerstvym majitelem vysneneho ROVER 220 (1998), 2.0 TDi, 63 kW, krasně tahne uz od 1300 ot., kopce no problem, ma roveracky zaklad (klima, imob, kvalitni zamky, elektr. kuze na palubce...). Zajimalo by me jestli se konaji nejake srazy, pripadne bych uvital par informaci o motoru, nekdo tvrdi ze je to HONDA, nekdo BMW a nekdo ze original ROVER... nevi nevim, vsechny jmenovane znacky od r. 1996 vyrabeji jiz nove typy dieselu, takze obavy nemam, pri slusnem zachazeni vydrzi 2.0 TDi, 16V 1 000 000 km....

Nebudeme si tady namlovat keci typu ze ten ci onen motor je vylozene spatny a ten zas perfektni, vsechny diesel motory vyrabene poslednich 10 let jsou az na male rozdily stejne, lisi se jen materialem.

Dale bych se chtel zeptat jestli znate nejaky dobry service na rover, PROFe, ty bys to mel vedet, stratil jsem na tebe kontakt... Nemusi byt znackovy, hlavne aby byl DOBRY.

Jinak me prekvapuje jak malo se diskutuje o tak krasnych autech. Asi jsou bez poruchy... ten servis mimochodem chci jen na overeni stavu, do rakouska se mi jezdit nechce... Auto je NAPROSTO v cajku, spickova plecharina, podvozek no problem, stabilni... ma najeto taky jenom 96 000 a to i dle servisni knizky...

Diky moc za vase prizpevky!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Mitsi"
23. 6. 2004 21:25
Re: Rover 220D
V podstatě jde o britskou variantu Hondy Civic z oné doby. O dieselovém motoru nic nevím.

- Základním problémem Roverů (alespoň ve srovnání s "originál" japonskými Hondami z doby, kdy ještě obě značky byly v "holportu"), je nízká kvalita pryže výrobků z britských ostrovů (problémy s gufery a z toho vyplývající úniky oleje, veškerá gumová těsnění brzy puchří apod.), horší tlumiče pérování, vyloženě špatné (málo vydrží) výfuky a obdobně koroze dílů na podvozku a v motorovém prostoru (včetně chladiče, který pak rovněž brzy odchází a je docela drahý). Naopak karoserie jako taková je mimořádně odolná vůči korozi. Občasné problémy jsou s převodovkami, ale i tady jde často o následky nedostatku oleje vlivem jeho úniku přes ona problematická pryžová těsnění.

- Pozor, přes zjevný základ v Hondě Civic je řada dílů - byť na první pohled zcela identických - vzájemně nepoužitelná/nezáměnná, byť třeba jen kvůli jinému závitu!
neregistrovaný "Rabukate1"
26. 6. 2004 07:39
Re: Rover 220D
to Mitsi: Diky moc za postrehy. Zatim jsem s nim rajtoval jen po praze a zda se byt v pohode. Dneska vyjedu na dalnici, tak uvidim kolik papa. Objevil jsem docela zajimavy stranky na www.roverki.pl

budu referovat...
neregistrovaný "Rabukate1"
2. 7. 2004 23:36
Re: Rover 220D spotreba
Takze:

prvni mereni:

praha 50km + dalnice praha-brno 200km + venkov 70km

-5,7 litru/100 km

druhe mereni: mesto 100km+ dalnice 200 km + venkov 330km

-5,06 litru/100 km

...jsem opravdu prijemne prekvapeny, kamos si koupil Audi A3, 2 roky jetou, a rikal ze mu taky tak po serizeni zere...

...zebych si zajel na vylet do nemecka na serizeni???
25. 8. 2004 08:04
Manual na 214i
Ahoj,

neda se nekde sehnat manual na 214i v cestine nebo aspon v anglictine?

Tchan si nechal auticko devezt z Rise a tak ma jen nemecky navod a nemcine nikdo z rodiny moc nehovi..

Elektronicka forma by byla super..

Diky predem za odkaz ci info..

L.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Rabukate1"
25. 8. 2004 13:49
manual
bohuzel ho mam taky jen v nemcine, ale mam komplet servisni manual na radu 200 v anglictine na CD. Napis mi kdyz tak na RabuKate@seznam.cz
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Rabukate1"
3. 9. 2004 15:56
Re: manual
louis napis mi jeste jednou, spadl mi compl///
7. 9. 2004 07:10
Prehrivani Roveru
Ahoj,

jake s tim mate kdo zkusenosti?

Tchan je s autickem spokojen, jen se mu v posledni dobe zda, ze se mu ukazatel teploty vzdy blizi az moc k cervene carce. Hlavne teda v zacpach ve vedru..

Nevite nekdo cim by to mohlo byt?

Diky
Rozbalit vlákno
32
neregistrovaný "Mitsi"
7. 9. 2004 09:31
Re: Prehrivani Roveru
Pokud normálně spíná (a po nějaké době provozu i vypíná) větrák na chladiči) a chlad. kapalina vyloženě nevaří, tak je vše OK a není třeba se tím více zabývat.
7. 9. 2004 09:39
Re: Prehrivani Roveru
No to se deje. Nedavno se mu ale voda vyvarila. Nebyl si teda jisty jestli te vody mel dost a jestli bylo pevne zasroubovane vicko..

Od te doby je ponekud paranoidni..
neregistrovaný "Mitsi"
7. 9. 2004 09:51
Re: Prehrivani Roveru
Pokud je hladina chlad. kapaliny OK (za studena by měla být těsně nad ryskou MIN., za tepla pak max. na rysce MAX.) a větrák funguje, jak má, pak je třeba začít hledat chybu: 1. vadné víčko chladiče, resp. expanzní nádobky (nedrží tlak); 2. vadný termostat (nedostatečně otevírá); 3. špatně napnutý klínový řemen pohonu vodní pumpy či vadná vodní pumpa (obvykle "uchcává" přes ucpávku); 4. prasklé těsnění pod hlavou válců, event. praklá hlava motoru atd. Zkontrolovat dle mnou uvedeného pořadí - ale raději začít revizí event. průsaků chlad. kapaliny kolem hadicových spojení či přes hadice samotné, v oblasti chladiče a radiátorku topení.
neregistrovaný "ace211"
7. 9. 2004 10:48
Re: Prehrivani Roveru
jestli není voda v oleji, nebo naopak olej ve vodě a voda neuchází tak bych nepanikařil a hledal závadu právě v tom zmiňovaném termostatu (který má limitovanou životnost a je třeba ho pravidelně vyměnovat) což bývá klasická závada při problémech s uchlazením. Nebo další pravděpodobnost by mohlo být vadné teplotní čidlo, které udává větrákům impusl pro start. Otázka jak to má ovšem Rover řešený, neb různá auta mají systém spouštění větráků řešený kosmeticky jinak.
neregistrovaný "shi"
7. 9. 2004 12:52
Re: Prehrivani Roveru
V zácpách je to normální, otázka je, jestli je při normálním provoze ukazatel teploty vody ve střední poloze, nebo jestli se blíží k červenému poli.

Pokud je i za poměrně normálního městského provozu (a to i při venkovních teplotách kolem třiceti) ručička teploěru spíš nahoře nebo kolísá mezi střední a horní polohou, tak bych to také viděl na vadný termostat.
neregistrovaný "Rabukate1"
8. 9. 2004 14:44
Re: Prehrivani Roveru
co ma presne za rovera???

Me to slape jak hodinky, zahreje se presne na 92 a drzi at jedu jakkoliv, jakakoliv teplota venku....
neregistrovaný "Mitsi"
8. 9. 2004 15:03
Re: Prehrivani Roveru
Cit.: "...zahreje se presne na 92 a drzi at jedu jakkoliv, jakakoliv teplota venku..."

Tak tomu nevěř! Jednak si nemůžeš být jist tím, zda-li je to opravdu přesně 92 st., ale hlavně - teplota kolísá podle momentálního zatížení motoru, jenže teploměr ty drobné výkyvy prostě "vymazává", jelikož je tak záměrně stavěný: tzv. indukční brzda ručičky teploměru; obdobné zařízení je na ručičce palivoměru...
neregistrovaný "Rabukate1"
8. 9. 2004 15:23
Re: Prehrivani Roveru
sorry, mereno teplomerem na emisich :-)
neregistrovaný "Mitsi"
8. 9. 2004 19:02
Re: Prehrivani Roveru
"...sorry, mereno teplomerem na emisich..."

Tobě měřili teplotu chlad. kapaliny na emisích? To by mne opravdu zajímalo, jakým že způsobem...
neregistrovaný "Rabukate1"
8. 9. 2004 19:28
Re: Prehrivani Roveru
Mitsi, a ty takovy skuseny servisak nevis ze se neda teplota chladici kapaliny merit za provozu??? Si delas perdel, ne?

Ne fakt jsi me tedka dostal pod stul, ty si fakt umis udelat srandu z cehokoliv...

Jo vono to teoreticky mozne je, ale ja to nikdy takto nedelal...

Samozrejme ze se meri teplota motoroveho oleje(na EM)... To samozrejme bezprostredne souvisi s teplotou chladici kapaliny. Neni pro tebe dulezite jakou ma teplotu chladici kapalina, nybrz jakou ma teplotu ochlazovana cast. A to plati pro vsechno, nejen pro chlazeni motoru na fosilni paliva. Pisu to sem proto aby to nekdo nahodou neskousel... Kdyz mel muj soused podobny problem a uz asi trikrat proplachl chladic (mel uz novy termostat) tak jsem se nasral a termostat zmeril. Pouzil jsem prilozak z kotle. Samozrejme ze mu prodali vadny kus, ktery spinal nekdy pri 98 stupnich, coz uz bylo pozde.

Ten prubeh je pomerne dulezity. Okamzik plne cirkulace v chladici musi byt sladen se schonosti naporoveho chlazeni (nepocita se s tim ze motor se vuci atmosfere nepohybuje a je pritom provozovan v otackach maximalniho vykonu) a schopnosti dimenzovaneho ventilatoru vyrovnat pripadne vychylky tak, aby pracovni teplota motoru byla optimalni. Proto existuji zaluzie ovladane taktez termostatem, ktere se napriklad v zime ani neotevrou nebo jen pootevrou. Ale to je o necem jinem.

Jo mitsi, stupidni dotaz: Vis jaky je rozdil mezi merkou paliva a teploty??? A co maji spolecneho???

Aby jsi me zase nebral za slovo, tak samozrejme ze pro tebe je dulezita i teplota chladici kapaliny, protoze kdyz to vre je neco spatne...

houuggghhh
neregistrovaný "Rabukate1"
8. 9. 2004 20:53
Re: Muj rover
no kdyz uz je ta moznost tam muj gentleman je tu
neregistrovaný "Mitsi"
8. 9. 2004 22:43
Re: Muj rover
- Prima! A co řekneš na tohle? Teplota chlad. kapaliny 87 st. C (měřeno přes teplotní sondu ŘJ v tělese termostatu s využitím dílenského/firemního testeru připojeného na diagnostickou přípojku), teplota motorového oleje 58 st. C (měřeno sondou zastrčenou místo měrky oleje). Jen pro pořádek podotýkám, že auto mělo za sebou cca 15 km jízdy po Praze v hustém provozu se zapnutou klimou při venkovní teplotě cca 30 st. C. Po 10 minutách tůrování na volnoběh sice stoupla teplota chlad. kapaliny na 94 st. C (už spínal větrák - nikoli v důsledku zapnuté klimy...), ale teplota oleje na pouhých 60 st. C. Za žádných okolností se pak při měření výkonu motoru na stolici teplota oleje nevyšplhala nad 67 st. C!!! Teploměr (chlad. kapaliny) na přístojovce se ovšem ani nehnul!!! Už proto bych se velmi zdráhal položit rovnítko mezi teplotu oleje a teplotu chlad. kapaliny!

- Pokud jde o přehřívání motoru, tak může být způsobeno i jinak plně funkčním termostatem, který ovšem tzv. "neotevírá na plnou díru". Obdobný problém může nastat při použití neoriginálního náhradního dílu/termostatu, který má tu díru holt poněkud menší. Jenže tady jde o přehřívání za situace, kdy to člověk štve, co to dá. Na volnoběh a při popojíždění v kolonách obvykle "malá díra" nevadí.

- A z principu fungování měřáků teploty a paliva mne opravdu zkoušet nemusíš: oba jsou to ohmetry.
neregistrovaný "Rabukate1"
8. 9. 2004 23:38
Re: Muj rover
Ja se na to vyseru!!! ja jsem napsal takovy pekny prizpevek, ktery ti daval za pravdu Mitsi, a vono error 500 vnitrni chyba serveru...

No neco v tom smyslu ze na EM jsem prijel skoro se studenym motorem a on to mel napichli skoro 15 minut tak jsem moh sledovat jak to leze az na 92 (teplota oleje). a pak jak spina ventak a uz se to nehybe...

Jo a mas pravdu s tema budikama...

Jsou to reostaty...

kua, co jsem to jeste psal???

Si uz nevspomenu...
neregistrovaný "Mitsi"
8. 9. 2004 23:42
Re: Muj rover
Škoda! Snad příště!

PS: Reostat není to samé co ohmetr...
neregistrovaný "Rabukate1"
8. 9. 2004 23:46
Re: Muj rover
jezis, pred 3 dny jsem to mel rozebrane, skoda ze ti to nemuzu nakreslit, je to reostat, ver mi...
neregistrovaný "Rabukate1"
8. 9. 2004 23:48
Re: Muj rover
zakladni princip ohmmetru jsou dve civky kolem permanentrniho magnetu... toto je reostat... s ohmmetrem to nema nic spolecneho a je to krokove, aby se zabranilo machanickemu poskozeni vybracemi...
neregistrovaný "Rabukate1"
8. 9. 2004 23:53
Re: Muj rover
Ale mitsi, jsem rad ze nase vzajemne diskuze vedou k nejakym kloudnym zaverum a ne jako cleanerovo srovnavani Fabie a avie, i kdyz ted me napada ze nazev je to az moc podobny >:D
neregistrovaný "Rabukate1"
8. 9. 2004 23:54
Re: Muj rover
ne mluvil jsem o cidlech... ale uz to slo... to je jedno...
neregistrovaný "Rabukate1"
9. 9. 2004 00:04
Re: Muj rover
Samozrejme je to presne tak jak pises, akorat ja o koze ty o voze...

A oba jsme meli pravdu...
neregistrovaný "Mitsi"
9. 9. 2004 00:05
Re: Muj rover
Takže si rozumíme. Hurá!
neregistrovaný "Rabukate1"
9. 9. 2004 00:14
Re: Hlavne ze jsme se pochopili...
jo jo, ale ja uz jdu pinkat, nebot mam zitra narocny den...

Uz se tesim az si sednu do sveho pohodlneho autiii >:D
neregistrovaný "Mitsi"
9. 9. 2004 00:19
Re: Hlavne ze jsme se pochopili...
Jsi měkkej! To čert Mitsi nikdy nespí!!!
neregistrovaný "Rabukate1"
9. 9. 2004 00:21
Re: Hlavne ze jsme se pochopili...
No ja taky ne, ale mel jsem ponekud narocny den...

Co ty to mas vlastne za karu???
neregistrovaný "Mitsi"
9. 9. 2004 00:33
Re: Hlavne ze jsme se pochopili...
SW 2,4GDI by MMC
neregistrovaný "Rabukate1"
9. 9. 2004 00:40
Re: Hlavne ze jsme se pochopili...
super wagon hmmm gratuluju!!!! >:-[]
neregistrovaný "Rabukate1"
9. 9. 2004 00:53
Re: Hlavne ze jsme se pochopili...
mitsi sel pinkat...
neregistrovaný "Mitsi"
9. 9. 2004 00:58
Re: Hlavne ze jsme se pochopili...
To se tedy mýlíš! Čert Mitsi nikdy nespí!!! (hlavně ne v noci) Kolikrát to mám opakovat...?
neregistrovaný "Mitsi"
9. 9. 2004 01:18
Re: Hlavne ze jsme se pochopili...
A navíc musím mít vždy poslední slovo!

Měkoty, co potřebují spánek...

PS: Nic ve zlém - makám přes noc a nemám si s kým povídat.
neregistrovaný "Rabukate1"
9. 9. 2004 06:59
Re: Hlavne ze jsme se pochopili...
ja taky makam pres noc :-! , ale na forum nekdy nezbyva casu... :-(

A ja taky musi mit posledni slovo >:D
neregistrovaný "Mitsi"
8. 9. 2004 23:50
Re: Hlavne ze jsme se pochopili...
Pár závitů lakovaného drátu na "papírovém" unašeči ručky v dutém magnetu (případně úplně naopak) není reostat! Reostat je to, co dává měřáku paliva údaje o výšce hladiny, resp. plováku. Ale Ty ses přece ptal na budíky...?
8. 9. 2004 15:30
Re: Hlavne ze jsme se pochopili...
Ma 214i..

necim to byt proste musi, jen je otazka cim. Jestli na neco prijde, dam vedet ;)
neregistrovaný "Rabukate1"
8. 9. 2004 15:43
Re: Hlavne ze jsme se pochopili...
1. 214i do roku 1995???

2. pokud 1. positivni, pak pravdepodobne termostat, hlavu bych vyloucil (velmi ridka zavada u 1.4)...

3. pokud 1. negativni, tak je to horsi, muze to byt nekde ucpane, nebo taky pridrena klapka.

Doporucuju zmerit prubeh zahrivani chladice co nejblize termostatu prilozakem z kotle. Mel by byt porad chladny a pak by mela teplota zacit prudce stoupat az po sepnuti termostatu ne vic nez 96 stupnu (ale spis mene, protoze se cast ochladi jiz pri ceste do chladice). Pokud se to stalo nahle, Tak bych to videl na kontrolu hadic, eventuelne proplachnout nejaky radiator cleaner by mohl pomoci...

Jo jeste merici podminky: Volnobeh, okolni teplota aspon 25, bezvetri, vypnuta klima. Mozno tomu pomoci otackama na 3000...
neregistrovaný "mr.modena1"
15. 9. 2004 14:12
nová R25
co si myslíte o novém R25 ?
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "Rabukate1"
20. 9. 2004 09:38
Re: nová R25
je dobre, ze zachovali anglicky design s prvky agresivity jaguara. Jinak velmi pevna konstrukce a kvalitni dilenske zpracovani. cena zacina mam pocit na 17 000 eurech, pri perfektni vybave v zakladu... Pokud ma nekdo vztah k peknym autum, nechce si kupovat zaroven nic draheho a velkeho a pritom chce mit vuz ktery ma par lidi v republice, tak neni co resit.
neregistrovaný "mr.modena1"
20. 9. 2004 23:53
Re: nová R25
díky za názor.

v srpnu sme byli s taťkou (ten si jí koupí) v Linci na obhlidce. cena cca 12500 EUR bez MwSt za základní model. nechci to zakřiknout, snad se do 14 dnů pojede objednávat...
neregistrovaný "Rabukate1"
21. 9. 2004 00:19
Re: nová R25
to je nahodicka ja byl v MG rover linz cca 10.8. na cumendu >:D

ja si rikal ze jsem ten nick nekde videl >:D >:D >:D
neregistrovaný "Rabukate1"
21. 9. 2004 00:20
Re: nová R25
jo jeste jaky motor a vybavu tam budete davat???
neregistrovaný "mr.modena1"
21. 9. 2004 18:59
Re: nová R25
taťka diesel nechce, takže to vypadá na 1,4i (76 kw) v základní výbavě Classic + klima + částečný kožený čalounění (ale spíš ne). Pozdějš ještě nějaký hezký disky, ty originální Roverský nás nějak moc neoslovily.
neregistrovaný "Rabukate1"
22. 9. 2004 10:28
Re: nová R25
jo me se ty originaly taky nelibi... 1,4i je dobry motor, no problem a moc nezere. Nehodi se s nim ale najezdit 30 000 za rok, na to je lepsi diesel...
neregistrovaný "mr.modena1"
22. 9. 2004 10:59
Re: nová R25
ročně najedeme něco mezi 15-20 tis km.
neregistrovaný "Rabukate1"
22. 9. 2004 14:58
Re: nová R25
tak to bych bral 214i, bohate staci a na rozdil od fabky 1,4mpi to trha asfalt >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "mr.modena1"
22. 9. 2004 16:57
Re: nová R25
trhání asfaltu není priorita, má to být auto do konce života.....
neregistrovaný "Rabukate1"
22. 9. 2004 17:11
Re: nová R25
oproti... modeno oproti fabce...

samozrejme co se tyce trvanlivosti tak je to vdecne auto, jenom mi po 5 letech na R200 zacal hnit lem nahore mezi panty 5. dveri, ale karosar mi rikal ze to je normalni a ze to 6 let kyseleho deste jeste vydrzi, nez se to bude varit, tak zadny strach...

jako kazde auto se dobrou peci odveti dobrou sluzbou...
neregistrovaný "mr.modena1"
22. 9. 2004 17:19
Re: nová R25
tak to jsem rád,

Měl jsem trochu strach, protože tady každej rádoby odborník říkal jak sou Rovery strašný, ale bylo mi jasný, že většina těchle "odborníků" viděla dvoustovku nebo twenty five tak maximálně na obrázku....

.....proto jsem vděčný za každou informaci od člověka, co má tohle nádherný auto doma!
neregistrovaný "Rabukate1"
22. 9. 2004 17:27
Re: nová R25
dikes...

jediny problem roveru je ze kdyz chces nejakou blbost tak musis davat bacha aby te neoskubali, protze za 2 rozvodaky a dve kladky sceli v orig servise 10 000 bez montaze (3500) bez DPH... ja nakonec sehnal v ATS za 3200 s DPH... to neni co resit... levnejsi nez na oktavku >:D
neregistrovaný "mr.modena1"
22. 9. 2004 17:34
Re: nová R25
no servisování bude nevýhoda.

do konce garance jezdit do Lince....., ale sme domluvený, že by se potřebný díl dyžtak poslal do ČR a tak
neregistrovaný "Rabukate1"
22. 9. 2004 17:36
Re: nová R25
v klidu, do lince je to kousek a servisni intervaly jsou 7500, 20 000, 40 000, 60 000, 80 000 a mas po zaruce... to je dohromady 5 a ten muj tam byl jen na 7500 a pak je to jedno, zaruka stejne plati, mam takovej pocit... A neboj, von se nepo...
neregistrovaný "Rabukate1"
22. 9. 2004 17:40
Re: nová R25
tedka jsem si vspomel, nema nahodou R25 tedka nove prodlouzene servisni intervaly?????
neregistrovaný "mr.modena1"
22. 9. 2004 17:54
Re: nová R25
já nevím, ale určitě nám to taky říkal, teď jsem koukal na papír co sme dostali a tam máme jen napsáno 3 roky záruky nebo 100 000 km
neregistrovaný "Rabukate1"
22. 9. 2004 18:51
Re: nová R25
no prave 6 kontrola u R200 vychazi na 100 000km, 120 000km je rozvodak...
neregistrovaný "Rabukate1"
21. 9. 2004 00:21
Re: nová R25
a jeste jeden duvod, s dvoulitrem turbo diesel se da jet v poho pod 4 l / 100 km... :D
neregistrovaný "Rab"
21. 9. 2004 17:07
Rover 75
Mate ho nekdo ? Jak je na tom se spolehlivosti ? A jaky je ten motor v nem - 2.0 diesel? Moc velky zavodnik s tim asi 75ka nebude :shock: A dostupnost dilu ? 75ka se mi dosti libi, ale dosud jsem se o ni blize nezajimal. Diky za odpovedi
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Rabukate1"
22. 9. 2004 10:30
Re: Rover 75
rover 75 neni na zavodeni ale na vychutnavani polykani kilometru, jizda se v nem vychutnava, neni potreba supervykonny motor, na to jsou vozy typu jaguar, kdyz uz anglie...
neregistrovaný "austin"
16. 12. 2006 01:39
ROVERISTI
zdravím všechny minulé přispěvatele, rád bych trošku oživil skomírající diskusi, i když vím, že hlavní proud je na klubových stránkách..... ještě žijete?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "hansg"
21. 12. 2006 16:50
Rover 25
Zdravím všechny příznivce Roveru. Před 14 dny jsem bohužel musel prodat mého aristokrata Rovera 25 1,6 a přesedlal jsem do focuse II. Ale vzpomínky zůstaly! A hlavně můžu porovnávat. Rover není to "nejkrásnější" a ani zevnitř nejkvalitněji provedené auto to si přiznejme. Ale kdo Rovera alespoň jednou řídil tak ví v čem je jeho kouzlo. Všechno je perfekně skloubeno do jednoho skvělé fungujícího celku - myslím pocit z řízení a jízdy. A tohle vám žádný Golf, Audi A3, Fabie a řekl bych ani ten Focus prostě nedá. A to Rovera 25 koupíte v bazaru proti Golfu za směšné peníze. Ne nadarmo se říká - Rover není auto, ale společník na cestách, ale tohle stejně hrdí majitelé koncernu nikdy nepochopí a nezažijí.(nic ve zlém) ;-) Až se objeví nějaké pěkné MG-ZR 160 hned po něm skočim. Škoda, že už Rover odešel na věčnost. Je bolest sledovat jak 100 letou legendu a tradici spolkne Čína a bude to masovka bez duše myslím po jménem Reowe. Ještě že u Forda byli při smyslech a značku Rover, kterou Ford vlasní Číňanum neprodali! Hawk
Rozbalit vlákno
4
22. 12. 2006 10:35
Re: Rover 25
Ahoj Roveráci! Moc toho o Roverech nevím (jen pár věcí, že mají pár dobrých motorů), ale zajímalo by mě, proč v anglii byly rovery mými kamarády považovány za plečky...když jsem pak viděl díly TopGear, kde rovera taky kritizovali obdíl...pochválili jen 75...jen mě to utvrdilo v názoru, že kdo přijede v anglii roverem, je "OUT". ("Rover...is driven by someone who is slightly over")

Prostě bych se chtěl troch vzdělat: v čem jsou rovery tak dobré? Proč zkrachovali?
neregistrovaný "hansg"
22. 12. 2006 11:35
Re: Rover 25
No tohle nejde nějak moc vysvětlit... nejlepší bude svézt se a budeš to vědět. Nevím proč, ale Rovera měli rádi jenom lidi co ho měli. Proto byl všude jinde kritizovanej. A v Anglii jich jezdilo a jezdí mraky. Proč zkrachoval? Protože si každej koupí radší masovku VW a tradici jako Rover nikdo ani nevyzkouší. Prostě reklama funguje i když je na horší auto...bohužel.
22. 12. 2006 14:09
Re: Rover 25
třeba mě se koráb Rover 75 docela líbí...není to masovka, vypadá pěkně a vevnitř to je pěkně anglické (jen jsem v něm seděl). Možná to je tím, že Rovery jsou takové nenápadné a že se nikde moc neprodávají (malý marketing). Každopádně když bude příležitost, určitě se s roverem svezu...nasadili jste mi brouka do hlavy ;-)
neregistrovaný "austin"
24. 12. 2006 02:05
Re: Rover 25
Jezdil jsem s mnoha auty, Rover patří k těm lepším, sám ho mám a dobrovolně jsem si ho koupil. Jsem s ním naprosto spokojen. :)
22. 12. 2006 14:34
Bez nadpisu
rover tady na jihu anglie ridi opravdu jen lide OUT...bud mlada generace, protoze posledni MG modely sly za smesny ceny nebo naopak duchodci kvuli tomu, ze je koupili driv. kdo se vyzna v autech vi, ze rover je (byl) proste horsi auto neinvestovali do vyvoje a platili akorat drahy delniky.

takze pokud je auto vyrabene v anglii spatne prijimano v teto zemi, asi to o necem svedci...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "rradik"
22. 12. 2006 14:41
rover 75
rover 75... byl nejlepsi a bohuzel take posledni rover....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "manda.faca"
30. 12. 2006 13:36
Rover 75
Máš úplnou pravdu.Nedávno jsem si ho také koupil a zatím jsem s ním spokojený (pořád v mírné euforii z designu). Á propos:neví někdo co se stane,když odpojím baterku?Slyšel jsem,že se něco zablokuje.:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "austin"
3. 1. 2007 00:05
Re: Rover 75
No to si piš!! !!!! :idea:

;-) je čas aby jsi se přihlásil do clubu a začal číst diskuse na www.roverclub.cz
neregistrovaný "manda.faca"
5. 1. 2007 20:14
Re:Re:Rover 75
Na RC jsem byl,není tam nic.A podle manuálu mám pocit,že jediné co se "zablokuje",je rádio.A na to kód mám.Zítra jdu na to. >:-[]
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "austin"
5. 1. 2007 23:05
Re: Re:Re:Rover 75
Nevím já kdybych u svý Vectry C z 2004 odpojil baterku tak mě na panwágnu vezou do servisu. U oktávky je to stejný, nezkoušel bych to. Bacha u rádia se můžeš splést jen 2x potřetí se blokne, tak si ten kod přečti dobře.

Copak se budeš rýpat v airbagu či co že musíš odpojovat baterku?
neregistrovaný "Jolly"
19. 3. 2007 11:41
Re: Re:Re:Rover 75
oktávky je to stejný, nezkoušel bych to.

Nestane se vůbec nic (pokud někdo není takový antitalent, že něco zkratuje). Jediné co se vymaže je čas na dispeji, prům. spotřeby a jiné hovadinky a dále si okna přestanou pamatovat zda jsou nahoře nebo dole (stačí jednou spustit nahoru a dolů a obnoví se všechny možné fce nad ty základní nahoru-dolu) a možná jsem ještě něco zapomněl - jó něco s centrálem, ale to si to takhle z hlavy nepamatuju a je asi stejné jako s těmi okny.

Výměna baterie vč. věcí okolo je samozřejmě popsána i návodu k obsluze, ale kdo by to četl, že... >:D
neregistrovaný "manda.faca"
5. 1. 2007 23:15
Baterka Rover
To ne,ale ta současná je špatná,tak ji chci vyměnit.Můžu i do servisu-uvidíme.Ta baterka,co je tam teď je úplně dead-nešlo to ani natočit,tak ji mám přes noc na nabíječce,ať můžu ráno aspoň do toho servisu.

A s tím rádiem to taky není pravda.Po každém omylu se "pouze" zdvojnásobuje čas,za který můžeš zkusit další pokus.Tzn. nejdřív 1 minuta,pak 2,4,8,16...Pro zloděje je to celkem na nervy,myslím.Ale jinak by s tím neměl být problém. ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "manda.faca"
6. 1. 2007 11:43
Výměna baterie Rover 75
Takže už to mám za sebou.Vyměnil jsem si tu baterku sám,bloklo se mi akorát rádio,které se samozřejmě odblokovalo ihned po vložení bezp.kódu.Takže děkuji za RADY!!! >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "R.Barrichello"
8. 1. 2007 09:44
Re: Výměna baterie Rover 75
Když normálně odpojíš baterku, tak u většiny aut 90. let dojde k částečnému výmazu RJ, tj. vypadne kód rádia a některé údaje, ale normálně po nandání jiné nebo třeba původní baterky a opětovném připojení musí vše fungovat, vůz musí jít normálně nastarovat.

Je to běžný krok, např. u mě v maunálu je to u řady činností uvedeno, že se má odpojit baterka.
neregistrovaný "manda.faca"
8. 1. 2007 20:18
Bez nadpisu
To chápu,ale mně se snažilo hodně lidí nakecat,že se mi blokne já nevím co všechno.Vypadá to,že to jsou opravdoví profíci,od kterých se člověk může něco naučit.Nebo si nechat poradit. >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "R.Barrichello"
9. 1. 2007 09:14
Re: Re:
Věř jen tomu, co si sám ověříš, přečteš v manuálech nebo poradí někdo, kdo tomu opravdu rozumí...

Dyt to by ta baterka skoro ani nešla nabít natož vyměnit za jinou, kdyby tomu bylo tak, jak říkali ti borci :D
neregistrovaný "Mitsi"
9. 1. 2007 10:02
Re: Re:
Věř tomu, že např. u Mitsubishi to problém je, a zcela kardinální! Jenže Rover není Mitsubishi a budu-li vycházet z poučky, že Rover má elektroniku buď od Hondy nebo od BMW, tak jsem si téměř jist, že tady (u Rovera) to prostě nevadí.
neregistrovaný "manda.faca"
9. 1. 2007 19:01
Re: Re:
Co se týká mě,tak v tomhle věřím tomu,co říkal Barrichello.Už několikrát se mi stalo,že se mi vyplatilo věřit tzv. selskému rozumu a ne nějakým rádobyodborníkům(viz výměna baterie).Kdybych se řídil těmito radami,tak jsem dneska o nějakých X peněz lehčí a výsledek stejný.Nemám rád,když si někdo hraje na machra a přitom ví lautr ... a nebo to slyšel od kamarádů.Když mám zkušenosti,tak se podělím,když ne tak řeknu,co si myslím,ale bez záruky!!!
neregistrovaný "R.Barrichello"
10. 1. 2007 09:25
Re:
No říkám z vlastní zkušenosti, já tu baterku odpojoval xy krát. A to je tam dokonce motor Mitsubishi, i když dělanej přímo pro USA resp. pro tehedjší Chrysler Corporation >:D

Jaká je elektronika ale netuším, vím jen že komplet brzdy včetně ABS sou Bendix. Altík je Mitsubishi....Takže eletronika asi bude taky....
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Mitsi"
12. 1. 2007 09:58
Re: Re:
Hyundai používá také motory Mitsubishi, nicméně s úplně jinou (jednodušší) řídící elektronikou. Ona totiž ta sofistikovanější také o něco více stojí!

Jinak až někdo budete mít problém třeba s volnoběhem u Mitsubishi, klidně na to .erte, protože dle agentury JPP vám ECU jede "pouze" v nouzovém režimu, ale motor se přece točí, tak vo co go?!
neregistrovaný "austin"
16. 3. 2007 23:40
baterka
No abych to uzavřel, trochu jsem se poptal,

bylo mi řečeno, že nezáleží až tak na typu, značce jako na výbavě -

alarm, čidla, protiúnosové, náklonové atp.

a mimo jiných mívají auta čidla na pokles napětí atd.

z tohoto důvodu se prý může stát že ztvrdne auto a dokud se neresetuje chybové hlášení neodjede.

majitel by prý měl vědět kde se to resetuje :roll:

tož si to přeberte, a radit fakt nebudu, ještě bych byl za troubu.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "R.Barrichello"
19. 3. 2007 10:26
Re: baterka
Tak jistě, ty auta už mívají hlídaný okruh dobíjení a při poklesu napětí to udělá jen trrr a rozžne se kontrolka Check Engine.....
neregistrovaný "austin"
7. 11. 2007 00:57
Rover
tady tedy chcípl pes...

Chtěl jsem jen zmínit, že na roverclub.cz je nové diskusní forum, kdyby jste to někdo potřebovali...
Rozbalit vlákno
0