0
Neví někdo, kde se dá sehnat koženka v barvě modré metalízy na čalounění auta. Kdyby někdo věděl, tak prosím napište. Zatím dík.
Poradte mi prosim, jak muzu sehnat katalog tunningu a prislusenstvi od firmy D&V. Diky
Katalóg D&W predávajú takmer na všetkých bezínových pumpách na nemeckých dialniciach. Ja som ho kúpil včera na autosalóne v Ženeve za 14.80 CHF. Nemám ho tu pri sebe, ale pozriem sa, či tam nie je adresa, aby Ti ho poslali poštou. Napíšem zajtra.
Poradte, kde mi odkoduji autoradio Blaupunkt
Paris RCR 41.
Paris RCR 41.
Prosim Vas napiste vsecko co se tyka vyhod a nevyhod toho automobilu.Muzete taky
psat na "a.kalmar@usa.net"
psat na "a.kalmar@usa.net"
Bydlíme kousek od Dobrušky, máme 14 let starou Škodu 120 ( najeto 100 000 ) a chceme koupit nové auto - menší pětidvéřové do 300 000 Kč. První volba padla vzhledem k ceně a servisu v místě na Felícii. Ale po přečtení několika článků v tomto diskusním fóru mi připadá, že koupit Feldu by asi byla chyba a tak hledáme něco lepšího. Ve Fordu Fiesta 1.3 za 285 tisíc se nám zdá ještě méně místa než je ve Felícii a jezdit každý rok do servisu mi připadá trošku zbytečné, když ujedeme 10 000/ rok. Ale naši Š 120 by vzali na protiúčet.
Peugeot 206 XR 1.1 ( v Náchodě ) za 284 tis. nás nadchl nejenom vzhledem ale i prohlídkami po 30 000 km. To, že by byl až za půl roku by nám nevadilo, ale na dotaz na náhradní díly nám bylo řečeno, že ještě ceny nemají zavedené v počítači. Tak nevíme - máme se jich bát ? A také nechtějí na protiúčet naši Š 120. A proč zrušili
Peugeot v HK ? ( Kam bych jel, když ho zruší v Náchodě ? )
Budu vděčen za každou informaci o Fiestě , P 206 nebo podobném autě.
Bohouš.
Peugeot 206 XR 1.1 ( v Náchodě ) za 284 tis. nás nadchl nejenom vzhledem ale i prohlídkami po 30 000 km. To, že by byl až za půl roku by nám nevadilo, ale na dotaz na náhradní díly nám bylo řečeno, že ještě ceny nemají zavedené v počítači. Tak nevíme - máme se jich bát ? A také nechtějí na protiúčet naši Š 120. A proč zrušili
Peugeot v HK ? ( Kam bych jel, když ho zruší v Náchodě ? )
Budu vděčen za každou informaci o Fiestě , P 206 nebo podobném autě.
Bohouš.
Nic proti, Bohouši, ale já bych uvažoval přeci jen o tý Felicii. Já osobně mám se škodovkama dost dobrý zkušenosti (mám taky Š120, 160000 km bez generálky). Výhody a nevýhody si můžeš přečíst tady v debatě, ale ty co s Felicií znám, si rozhodně nestěžují. Nebo si počkej ještě chvíli na novou škodovku (i když jak bude vypadat, toť otázka), ta bude jistě po technické stránce na špičkové úrovni.
Delas si srandu nebo co? Kolik Ti za tu 120ku na protiucet daji? Pet tisic - deset? Vic ani nahodou - vole! To si ji radsi nech jako druhy auto (maji to lidi ale zvlastni smysl pro humor!)
Na protiucet Ti daji 20 000,- Pokud si navic koupis auto, vyrobene v r.1998, slevej ti dalsich 20 000,- z ceny, navic to ma spoustu vybavy na vic. Ted mluvim o Felicii, ja bych se teda na tvem miste nerozhodoval ani trosku. Jedina nevihoda je, ze z r.v.98 maji obvykle velmi maly vyber. Jedno, az tri auta. Tady v Praze mi nabizeli S Felicia LX s vazne super vybavou, tak treba Tazne zarizeni, diesel, zamek radici paky(v tunelu) atd. atd. Chce se to poptat. Je to vazne super auto, tatik to mel za sluzebaka a i ja jsem s tim najezdil par set kilometru, od te doby je Felda muj sen. Je to super.
Vážení existují nkěde červené žárovky do blinkru místo těch žlutých? Mám US verzi Nissana Maximy, ale v zadních blinkrech to volá po červené žárovce jako mají ameriky. Nejde použít nabarvenou bílou žárovku, protože má jiný závit, proto pokud někdo z vás narazí na červenou žárovku, dejte mi vědět na mail Daniel.Cas@idp.cz .. díky moc
Nejsem přesvědčen, že bude nová Felície po technické stránce na špičkové úrovni, nehledě na to, že bude asi až někdy v únoru 2000, ( do starého auta nechci už vrážet žádný prachy ) a myslím, že první série nových škodovek má většinou dost nedostatků a cena bude jistě vyšší a když k tomu připočítám každou drobnost do výbavy ( boční lišty, zástěrky, mlhovky, závěs, metalízu - protože nebude asi mít tak kvalitní plechy jako třeba Pegueot ) budu jistě na víc než 300 tis. Abychom si nechali staré auto jako druhé je pro nás nepřijatelné. Mimochodem na protiúčet mi nabízejí 20 tis. a normálně ji v této době asi opravdu neprodám za víc než deset. Ale kámoš viděl v pátek v Neratovicích na náměstí reklamu na prodej nových Škodovek s protiúčetem 40 tis. ( se zaplacenou pojistkou ) a říkal, že mi v pondělí vše zjistí. Nicméně dík za vaše názory a budu rád, když mi někdo přiblíží ceny náhradních dílů na Peugeot 206. Bohouš
Na francuzske auta su snad najdrahsie ND.
Máme v rodině Renaulta, ceny ND jsou fakt krutý, na Peugeota to bude podobný.
Francuzi maju fakt dost drahe nahradne diely, ale P 206 by mal byt vynimka. Videl som niekde kalkulaciu cien nahradnych dielov a malo by to byt o cca tretinu lacnejsie ako konkurencia. Ale ak ta zaujimaju naklady na servis a nahradne diely jednoznacne vedie Felicia a podla mna to nie je az taky *( za tu cenu). Mimochodom, co sa ti nepaci na Felicii?
Hele, muzete mi nekdo podrobneji vysvetlit co znamenaji rozmery u pneumatik? Neco vim, ale porad se mi to mota...dikes. Prikla😜225/50 R16
225/50 ZR 17. 225>sirka pneumatiky v milimetrech.50>vyska pneu od zeme k disku v procentech sirky pneu. Z> nekdy se vypousti, je to rychlostni kategorie. 17>prumer disku v palcich. Tato guma ma tudis sirku 225mm, a celkovou vysku [2 x (0,5 x 225)] + (17 x 25,4)=656,8mm od zeme.
zapomel jsi na R to znamena radialni vse ostatni
sedi to druhe cislo je profil 215/50/16
sedi to druhe cislo je profil 215/50/16
O.K. jsem sklerotickej, tak sem si nemoh vzpomenout. Diky.
ja jsem si chtel jen rypnout.jsi dobrej a vis o cem mluvis. sorry.
Jsem tak dobrej, ze nevim, jestli mi na DI povolej na moji S120 r.v. 79 pneu 175/70 R 14? Mimochodem nemohl by mi nekdo poradit?
Jestli máte policajty jako my tady tak ti říkám na 100% nepovolí, * jedny. Nic si s toho nedělej, nandej je tam a jezdi (na policajtech je to ztráta času). Já měl taky na 1000 MB gumy 195/55x14 a jaký jsem s nima měl problémy. Za celou dobu jsem dostal jednou 100,- Kč pokutu (za ty gumy).
Prodávám čas. Svět motorů, úplné ročníky od roku 1960 až do roku 1997. Ne jednotlivá čísla.
Co by staly komplet rocniky od r.1960, do r.1975?Měl bych zajem. Ale na prijmu budu az ve ctvrtek pristiho tydne. Netopýr.
mám zájem o všechny ročníky,sděl podmínky.Díky
Nazdar potrebuju se dozvedet co muzu dat za gumy na rafek o rozmerech 6 1/2 R 16 jedna se mi o siřku. Zatim vim ze na nej dam 195 ale ja bych rad sirsi jde to?
Moc dik za odpoved Hona
Moc dik za odpoved Hona
poraďte co se dá obout na disk 5 1/2Jx14,co se týče šíře a profilu.O kolik se asi rozhodí tachometr při použití snížených pneu či při přechodu na 15" ráfky např.195/65/15 oproti 185/70/14.Dík
Nevíte někdo co znamená označení u Hondy VTEC???
Presne v prekladu nevim, ale de vo variabilni casovani ventilu, ne? Vlasta.
VTEC = Variable Valve Timing and Lift Electronic
Control, v prekladu presne to co psal Vlasta.
Control, v prekladu presne to co psal Vlasta.
Poradte ako zaradit spiatocku na Favorite 92 aby som "necesal zuby" na prevodovke. Skusal som viac krat vysliapnut spojku, zaradit iny prevodovy stupen. Nic nepomaha.
Davám si dohromady motor, ale nemám žádnou příručku. Potřeboval bych znát utahovací momenty šroubů.
Jednoduše jim přes mail "redadce@auto.cz" napiš, že již nemáš zájem o zasílání týdenních zpráv a mělo by to vyjít.
Uvažuji o koupi vozu "AUDI 90 (1987 - 1991, snad, typ 89) /COUPE (1988 - ) 2,3/2,3 20V Quattro." Vy, co je máte, nebo co s nimi máte nějaké zkušenosti, napište sem ( nebo na "AUDIJASTE@POST.CZ") prosím všechny Vaše poznatky a zkušenosti s provozem těchto vozidel. Díky všem!! Mám ještě jednu otázku: Je výhodnější(levnější) tohle auto koupit u nás, nebo ho dovést ( z Nemecka, CH, Belgie apod.)
Je normalni, aby po otevreni nadrze bylo slyset, jak se nasava vzduch ? V nadrzi byl pred otevrenim podtlak. Vadi to necemu ? Diky !
Nesmíą jezdit tak rychle !!! - Ne, dělám si srandu, někde je ucpaný odvzduąnění nádrľe. U starąích aut je to celkem běľný a zatím sem si nevąim ľe by to něčemu vadilo.
Nevíte někdo náhodou které značkay aut se vyrábí v USA, ale pochází z Japonska?
Onehda jsem se v motorbaru zminil, ze schanim nekoho na chromovani za rozumny peniz temer kdekoliv v CR. Ale odpoved jsem nekam zalozil, a ani v archivu temat to nemuzu najit. Dejte mi prosim vedet, pokud nekdo tusite. Diky. Veterani@seznam.cz
Pratele, mate-li nekterou z novou Fiest, mam na vas dotaz. Znama je vlastnikem (asi rok) Fiesty Fun a od pocatku ma s ni jeden problem. Pri velmi pomalem zastavovani (pri jizde vpred i vzdad) se ozyva smerem od motoru tikani/cvrlikani nebo jak to nazvat. V servise ji vymenili brzdovy valec, ale ani to nepomohlo. Naposledy mechanici prolezli cele auto vcetne sundani kol kontroly brzd atd. s nulovym vysledkem. Mate-li podobnou zkusenost nebo vite jak to odstranit, budeme moc vdecni. Auto ma ABS.
Mam nekolikamesicni Feldu 1.3/50k. Poradte kompatibilni kvalitni olej(Mobil1, Castrol Syntec), olejovy filtr (Champion, Clean), vzduchovy filtr (Fram), svicky (Autolite). V zavorkach muj navrh. Rad bych pro ten motor neco lepsiho, zaslouzi si to.
nejlepší olej je Aral BasicTronic 10W-40 nebo můžeš dát plnou synetiku Aral HighTronic 5W-40, filtry jsou celkem jedno, nejlepší zkušenosti jsou s FRAM (jsou i nejlevnější), svíčky BOSCH-čtyřbodové nebo BRISK-čtyřbodové -označení nevím. Basic stojí 256 Kč/litr a High 365 Kč/litr. Tyto oleje jsou to nejlepší na trhu, mají aditiva a z vlastní zkušenosti vydrží 20000 km a je tam zaručená úspora paliva 1-3%.
No nevim Pavle, zda je to to nejlepsi na trhu. Ale je to stredni vyssi trida. Co trenba FINA plne synteticka 0W50. Size soji litr 600 Kc ale je to super. Ale do tej feldy bych nedoporucoval. Spis nejkou polosyntetiku 10W40. Pri plne syntetice by to mohlo zlobit. Ten Aral je dobrej. Ale stejne dobrej je Texaco Valvoline, nebo Castrol. Ale to uz zalezi na tom co sezene.
Ahoj vsem! Potrebuji poradit ohledne zavodu, ktere se konaji kazdorocne na jednom parkovisti v Brne u dalnice D1. Tyto zavody se tykaji dovednosti jizdy s kamiony (navesy), neco jako couvani, prekazky atd. Nerada bych je letos propasla, ale bohuzel neznam termin jejich konani. Timto bych chtela poprosit vsechny, kteri o tom neco vi, nebo by mi mohli poradit nejaky zdroj, kde bych si to mohla zjistit sama, at se mi urcite ozvou. Nejlepe na e-mail: claudie@post.cz. Dekuji vsem
Onehda nam s 😜etrem slibil nejake chromovani, nasel jsem to sice v archivu temat, ale ted to skutecne potrebuju. Pokud by jste nekdo vedel, jak ho sehnat, nebo o nejakem jinem chromovani za slusny peniz, dejte prosim vedet na Veterani@seznam.cz .Diky moc.
Chci si koupit BMW 318 z roku 1977 a nevim na co si mam davat pri koupi bacha prosim poradte.
muj majl Waxik@post.cz
muj majl Waxik@post.cz
Tyhle káry sou celkem v pohodě, chce to prohlídnout zadní nosníky a zadní nápravu, tam to vobčas hází a dělá podivný zvuky, taky je třeba auto pořádně projet, když je motor zahřátej, tak se pozná jestli neni uhnanej, celkově by auto mlo být bez koroze, ale pozor na výfuk, zkontrolouj vůle na přední nápravě a jinak jako u ostatních aut
Nevite, kdo by mi mohl opravit klapku omezovace tlaku turba na Calibre? Ve znackovem servisu nechteji o oprave ani slyset. Pry jedine koupit cele nove turbo! Za 80 litru!!! Copak jsem milionar?!? Stacilo by treba nejak vyfutrovat cep klapky, nebo tak neco. Ma prilis vekou vuli a profukuje. Nevite o nekom sikovnem???
Poslete, prosim, mail na zk@cscare.com
Poslete, prosim, mail na zk@cscare.com
Vazeni pratele silnych motoru a rychlych kol,
potrebuji nalehave zprovoznit vozik (respektive elektriku)za auto abych si mohl doject pro novy motor a proto Vas, kdo zna elektrické zapojeni vozíku zadam, kontaktujte mne na broz@acf.cz
potrebuji nalehave zprovoznit vozik (respektive elektriku)za auto abych si mohl doject pro novy motor a proto Vas, kdo zna elektrické zapojeni vozíku zadam, kontaktujte mne na broz@acf.cz
Jazdim s Ladou 2101 už 22. rok. V poslednej dobe mam zvlaštny problém. Ak je pekné slnečné počasie,je horúco až dusno, tak v strmejšom kopci začne zrazu strácať výkon a ak nestlačím spojku, tak uplne zhasne. Je to jav zavisly na počasí a neviem si s tým rady. Najväčšie problemy mam v lete cez deň hlavne napoludnie ak je horúco. Ráno a večer je to O.K. Ďakujem za každý konštruktívny podnet. Slavik
Temer bych se vsadil, ze pokud omotas alobalem benzinovou hadicku tam, kde je blizko u motoru, okamzite a bezodkladne tento zahadny jev zmizi. Meli jsme to same i u S1203. Tam je totiz benzinova trubicka vedena tesne nad hlavou valcu. Potom vpohode prejela Alpy (z Italske strany).
Kdyz je motor studeny, tak nejde nastartovat bez plynu a nedrzi volnobeh. Po chvili (asi 2-3 min.) co se motor ohreje, je vse O.K. Zkousel jsem zvysit volnobeh, ale nejde to (je to i-cko). Nechal jsem zkontrolovat hlavu, ale je vporadku. Vymenil jsem svicky a filtry a nic.
Existuje nejaky ventil studeneho startu? Nevi nekdo kde to je a jak se to da zkontrolovat?
Diky za vsechny rady na mail:meg@atlas.cz
Existuje nejaky ventil studeneho startu? Nevi nekdo kde to je a jak se to da zkontrolovat?
Diky za vsechny rady na mail:meg@atlas.cz
Vážení,
neznáte náhodou nějaký kontakt na výrobce automobilů Gordon (v Rokycanech)?
Předem děkuji za odpověď.
neznáte náhodou nějaký kontakt na výrobce automobilů Gordon (v Rokycanech)?
Předem děkuji za odpověď.
Mam novy stredni a zadni dil vejfuku na FAVO 135 L, r.v. 92 bez katal. Pri brzdeni motorem se (asi ze stredniho dilu) ozyvaji pri nizkych otackach takove divne zvuky (jakoby slabe prskani ci co), nevite, cim to je (za predpokladu, ze je vejfuk utesnen...)? Neni to nejaka konstrukcni vada?
Odpovidejte na Hasta.Manana@post.cz. Dik.
Odpovidejte na Hasta.Manana@post.cz. Dik.
Uvažuji o koupi Fiata Pandy. Pokud´ máte někdo s tímto vozem zkušenosti, prosím napište mi jaké jsou. Na co bych si měl dát při koupi pozor? Je to dobrá investice do tohoto malého autíčka?
Uvažuji o koupi Fiata Pandy. Pokud´ máte někdo s tímto vozem zkušenosti, prosím napište mi jaké jsou. Na co bych si měl dát při koupi pozor? Je to dobrá investice do tohoto malého autíčka? Zaslat to můžete také na adresu: illner@pvtnet.cz
Nevíte někdo, jak opravit opěradlo přední sedačky, které se velmi snadno sklápí (kdykoli se víc opřu) - nevím jak na to (mechanismus je přímo pod polstrováním opěradla) ?? [Fiat Tipo]
Nějakou práci s autem/-ama, nebo jinou - velmi dobře zaplacenou, na červenec a srpen a potom po dohodě. Zn. Beru vše!!
NEVÍTE, CO TO JE? Když kliknu na odpovědět, zobrazí se mi na nové stránce toto:
Warning: 1 is not a MySQL result index in /net/aut👋motorbar/pridat.phtml on line 25 (PS: Může to být starým, pomalým, zasraným počítačem?) díky všem za radu. audis
Warning: 1 is not a MySQL result index in /net/aut👋motorbar/pridat.phtml on line 25 (PS: Může to být starým, pomalým, zasraným počítačem?) díky všem za radu. audis
Počítačem to není, mě to dělá čas od času taky a mám Pentium II 400MHz se 124MB RAM. Zkus odpovídat jako nový příspěvek, nebo kliknout na odpvědět v jiném příspěvku se stejným názvem. Občas se někde něco hryzne, ale čím dál častěji, jestli není přetížený server. Zkus v rubrice Připomínky nebo tak nějak, je to až dole, nechat vzkázek panu Zajíčkovi a napiš, že nejsi sám, komu to zlobí.
Prosim poradte mi, kde bych sehnal, nebo jaka firma, dela spoilery na Hyundai. Nebo jestli nevite nekdo vo nejaky sikovnym kutilovi, kterej to dokaze udelat, jedna se o spoilery,prahy a kridlo nad zadni okno, mam totiz kombika.
Prosba, kdo má Favorita roku výroby 93, 94? Je normální ľe u řidiče se okno ve dveřích stahuje aľ nadoraz (tzn. ľe nekouká ze dveří) a u spolujezdcových se to sklo aľ dolu nezasune. Vypadá to jako u modelů 87-92.
Nevíte někdo, zda se dá bez výměny tlumičů odstranit nepříjemné vrzání při otáčení volantem?
Díky.
Díky.
Tohle dělal sluľební Forman, v servisu vyměnili čepy, a vrzalo to míň (jenom chvilinku). Spravili jsme to s bráchou tím, ľe jsme KONKOR nastříkali kam jenom to ąlo (čepy, svisláky, tlumiče) a chytli milého Formana za blatníky a pohyby nahoru a dolů (velká intenzita je nutná !!!) jsme ho tak rozhejbali aľ přestal vrzat. Nevrzal asi 2 roky a teď začíná zas, tak asi půjde k nám na dvůr !!! Ale pomohlo to !!! Doba opravy cca max. 1 hodina.
Tak jaký je u vás počasí? Č. Krumlov - prąí, ale aľ do včerejąka ani kapka ... Zítra letím do Plzně, Prahy a okolí. Kdo jste odtud, napiątě jak je u vás. Kdo nejste, napiąte taky, a» vím jak to u vás vypadá.
Chci si koupit Alfu 146 1,9 TD a potreboval bych nejaky info. Jestli muzete, piste na hugo@hpm.lbc.cz. Dik.
Za chvili mne bude 18 a tak si chcu koupit auto.
Mám nasetrenejch asi 50 taliru, ale nevim jaky auto si oupit. Rozhodne, ale chcu nejakou ojetinu. Predstavu mam asi nejakou hondu (prelude, civic, accord) a nebo VW golfa, a nebo opel Kadett. Prosim poradte, ktere z techto aut maji nejnizsi spotrebu, a levne nahradni dily. Popripade me poradte jakou ojetinu koupit. Diky
[odkaz]
Mám nasetrenejch asi 50 taliru, ale nevim jaky auto si oupit. Rozhodne, ale chcu nejakou ojetinu. Predstavu mam asi nejakou hondu (prelude, civic, accord) a nebo VW golfa, a nebo opel Kadett. Prosim poradte, ktere z techto aut maji nejnizsi spotrebu, a levne nahradni dily. Popripade me poradte jakou ojetinu koupit. Diky
[odkaz]
Nemám nic proti japoncům (právě naopak), ale spíš ti doporučím (vhledem k tvé solventnosti) toho Golfa nebo Kadeta. Většinu náhradních dílů seženeš po vrakovištích a klasičtí čeští "garážoví" mechanici s nimi mají dostatek zkušeností. Ovšem sehnat dobrého Golfa do 50.000,-Kč bude trochu problém, ty auta jsou pořád ještě "v kurzu".
VE CTRTEK JSEM SE SVEZL VE FERRARI 360MODENA A ZAMILOVAL JSEM SE DO NEJ CO MAM DELAT?
za prve na nej nemam a za druhe uz nechci cerveneho sportaka.....PORAD.(PILOT)
za prve na nej nemam a za druhe uz nechci cerveneho sportaka.....PORAD.(PILOT)
Koho to tu nevidím???????? OZZY ta rada je strašně jednoduchá stříkni tu svoji MX5 na žluto a místo po novém sporťáku se poohlídni po něčem jiném. Asi nebudeš chápat, ale právě s klukama uvažujem o přípravě na příští léto. Uvažovali jsme o nějakém kabriu, nabízel se Ford Mustang z konce 80-tých let. Ovšem ten se Fordu zrovna designově moc nevyvedl. Pak jsme si představili, jak sedíme my tři (nebo čtyři) staří "capi" v kabriu a projíždíme se kolem přehrady. Příšerná představa!!! Nakonec jsme vymysleli něco úplně jiného, adekvátního našemu věku - koupíme si chopper (samozřejmě každý svůj). Pro začátek by nám měla stačit taková YAMAHA XV535 VIRAGO. Mrkni na to! Pokud by tě to chytlo, tak příští léto až přijedeš by jsme mohli někam vyrazit!
jo to chci videt? objizdet hospody na kolech to bylo ok.ale na motorce to si rikate o stratu ridicaku.nezapomen uz jste doma v cesku.to neni jak tady u nas ze par pivek je dovoleno jak sami dobre vite a mame to i natoceny na videu.ja uz ti k tem motorkam nejak moc netahnu.mam moznost mit kdykoliv hondu 1300ccm,a nic to semnou nedela.
ale uz jste videli tu novou hondu cabriolet?
je to 2litre a ma to 184kw,je to nejsilnejsi
bezturbovy dvoulitr.stale se potykam z otazkou co si mam koupit?mazda mne omrzela,sluzebni commodore
je nudny a suzuki je dobre tak akorat na nakupy.
to ferfari bylo stejne dobre.tak co?je to jenom na soboty a nedele anebo az zase prijedete.kluci me presvedcuji at si koupim noveho patrola nissana.
tak nevim.babo porad. cao pilot
ale uz jste videli tu novou hondu cabriolet?
je to 2litre a ma to 184kw,je to nejsilnejsi
bezturbovy dvoulitr.stale se potykam z otazkou co si mam koupit?mazda mne omrzela,sluzebni commodore
je nudny a suzuki je dobre tak akorat na nakupy.
to ferfari bylo stejne dobre.tak co?je to jenom na soboty a nedele anebo az zase prijedete.kluci me presvedcuji at si koupim noveho patrola nissana.
tak nevim.babo porad. cao pilot
Kdo tady říkal, že na těch chopprech budeme pít? K té Hondě 1300 ccm, co je to zač? Chopper, silnička, naháč??? Mě normální motorky taky nic neříkají, ale chopper to je pohoda! S tím autem ti asi moc neporadím, ale toho Nissana (Patrol) to snad nemyslíš vážně??? Co bys s tím "traktorem" dělal??? Do Blue Mountains dojedeš i na kole! Teda skoro,....no.
pavle ,pavle nerikal jsem ze budete pit na motorkach.ale jako vzd v mezi pristani.a co mas
proti nissanu patrolovi?je to super auto do pralesa a do buse.poslu fotky.byl jsem v busi
s toyotou ,mitsubishim a nissanem,ten byl nejlepsi.ted dovazi 4500ccm turbo diesel.
kdyz uz tak neco poradneho.no a vpraci hucim do sefa ze bychom meli koupit noveho holdena
ted uz delaji serii 2.davaji tam novy motor
v8 220kw zakladni verze a jde az do 250kw.
musim reprezentovat firmu ne.kdyz se mi povede
ho presvedcit ,tak uvidite cim budeme jezdit
az prijedete.take uz mam vybrane elektony a gumy.
285/40/18 pirelli pzero,ty dostanu od pirelli zdarma protoze jsme tenhle financni rok jich
prodali nad plan.jinak kdybys videl mou mazdu
mx5 dostal jsem spoustu veci od momo a pirelli
(vse mozne az po bundu)zatim ahoj pilot
proti nissanu patrolovi?je to super auto do pralesa a do buse.poslu fotky.byl jsem v busi
s toyotou ,mitsubishim a nissanem,ten byl nejlepsi.ted dovazi 4500ccm turbo diesel.
kdyz uz tak neco poradneho.no a vpraci hucim do sefa ze bychom meli koupit noveho holdena
ted uz delaji serii 2.davaji tam novy motor
v8 220kw zakladni verze a jde az do 250kw.
musim reprezentovat firmu ne.kdyz se mi povede
ho presvedcit ,tak uvidite cim budeme jezdit
az prijedete.take uz mam vybrane elektony a gumy.
285/40/18 pirelli pzero,ty dostanu od pirelli zdarma protoze jsme tenhle financni rok jich
prodali nad plan.jinak kdybys videl mou mazdu
mx5 dostal jsem spoustu veci od momo a pirelli
(vse mozne az po bundu)zatim ahoj pilot
K tomu Nissanu: Jedním jsem měl možnost jet (samozřejmě řídit), nebyl to sice nejnovější model, to auto vyjelo kdekoliv, dokonce to jelo docela rychle, ale ten pocit byl opravdu jako v (hodně dobrém) traktoru..... (posez, jízdní vlastnosti a pod.) Jinak to s tou motorkou kluci komentovali asi takto:"To víš, že ho ty motorky ho nelákají, však koho by tam v tom "ozzylandu" na tom choppru vozil? Snad ne ty tlusté australanky?" Podotýkám, že to není můj názor. Já vím, že i tam u vás se dá vybírat. Ovšem k tomu choppru nerozlučně patří vysoká dlouhonohá a dlouhovlasá (nejlépe blondýnka), a o tom to je! P.S.: Včera jsem odvezl Šneka do Itálie za prací a zítra odlétám na dovolenou do Portugalska, takže tady asi 10 dní nebudu.
Zakoupil jsem starší vůz Audi 1.6 turbo diesel.
Poradí mi někdo jaký styl jízdy je vhodný? (otáčky motoru,...). Pozn.: Jsem amatér
Poradí mi někdo jaký styl jízdy je vhodný? (otáčky motoru,...). Pozn.: Jsem amatér
Nevím jaký model to je, ale v passatu jsem měl 1,6 td s intercoolerem 59 kW, tem motor měl max. otáčky trochu výš než je u dieslů obvyklé (5.100). Turbo začínalo slušně plnit teprve ke 3.000, takže pokud jsem chtěl akcelerovat a bylo tam méně, byl to lenoch. Ale jakmile turbo začalo více plnit, auto vyrazilo (ten okamžik nelze nezaznamenat - je to opravdu citelné). Pokud nechceme akcelerovat, je v pohodě jízda i v menších otáčkách, myslím si, že žádný spec. návod, jak jezdit s Td neexistuje. Snad jen jedno doporučení - nevím jak je to u audi - passat měl el. doběhové čerpadlo chlazení (mě zrovna nefungovalo), které by při zahrátém motoru po vypnutí mělo zabezpečit dochlazení turba, doporučeuje se před ukončením jízdy s více zahřátým motorem jej nechat chvíli proběhnout na volnoběh, aby se turbo ochladilo (může hrozit zadření). Přeji mnoho štastných km a v naftě ZDAR!
Kdo z Vás má e-mail na seznamu? Funguje Vám dneska nebo to nefunguje jenom mě? Dejte vědět !!! prosím.
Volal jsem kámošovi. Nefunguje, protože se snaží odstranit viry zasílané E-Mailem!!!
Fenixi díky, snaľím se uľ od rána, a furt nic. Dneska se tedy na to uľ vykaąlu a zkusím to zítra !!!
Nejsem zadny odbornik a tak by me zajimalo, co je presne "svetla vyska vozu"? Podle me je to vzdalenost od zeme k podvozku automobilu (k jeho nejvice cnejici casti) Je to tak?
Zdravim,
jezdim ve sluzebni felicii pickup s motorem 1.9D.
Je tam posilovac rizeni a posledni dobou obcas slysim pri otaceni kolama na miste sycive zvuky od motoru - asi jako kdyz nakladak upousti vzduch z brzd. Nevite vo co go ?
Diky moc za odpoved.
jezdim ve sluzebni felicii pickup s motorem 1.9D.
Je tam posilovac rizeni a posledni dobou obcas slysim pri otaceni kolama na miste sycive zvuky od motoru - asi jako kdyz nakladak upousti vzduch z brzd. Nevite vo co go ?
Diky moc za odpoved.
Nevite nahodou nekdo jaka firma je vyhradnim upravcem Renaultu, nebo nejake tuningove firmy co delaji s Renaulty popr. jejich www?
Nůže mi někdo zcela doporučit nebo úplně rozmluvit koupi nového Subaru Forester?
Předem děkuji za takou či onakou odpověď.
Prisma.
Předem děkuji za takou či onakou odpověď.
Prisma.
Nemám teda konkrétní zkušenost, ale dle testů v časopisech a referencí různých lidí můžu jenom doporučit. Silné auto s praktickou a estetickou karoserií a možností jízdy po nezpevněných cestách nebo v lehčím terénu - podle mě dobrá volba. Ovšem musí na to člověk mít chechtáky - ale jinak Subaru jsou obecně dobrá a vyspělá auta.
Děkuji Honzovi X za povzbudivá slova a vznáším doplňující dotaz: vzít motor s turbem nebo bez. Jeden známý má Imprezu s turbem a v 50.000 km mu odešlo ojniční ložisko a pořizuje nový polomotor. Radost, že? Tak tohohle bych se nechtěl dočkat. Mají turbo motory zesílené pístní čepy, ojnice, kliky a pod., nebo jen ke standardnímu motoru přidají turbo a šmytec, děj se vůle Páně. Opět předem díky za odpověď. Prisma
kazdopadne koupit s turbem,jestli penize nejsou problemem.ten tvuj znamy musel mit velikou smulu,nebo s tim musel neco udelat.kvalita subaru je na vysoke urovni a take by to melo byt v zaruce
3 roky 100 000km.take kdyz si clovek koupi auto s turbem ,mel by trochu investovat a koupit turbo casovac,motor se nema hned vypnout musi bezet alespon pul minuty na volnobeh.take forester turbo
ma snizene tlaky prepnovani,takze stejny motor s imprezou ale mensi vykon.jinak super auto.take to chce investovat do gum,pirelli p zero.
3 roky 100 000km.take kdyz si clovek koupi auto s turbem ,mel by trochu investovat a koupit turbo casovac,motor se nema hned vypnout musi bezet alespon pul minuty na volnobeh.take forester turbo
ma snizene tlaky prepnovani,takze stejny motor s imprezou ale mensi vykon.jinak super auto.take to chce investovat do gum,pirelli p zero.
Nevíte někdo výrobce týhle hračky? Nemá internetovou stránku. Potřebuju sehnat ještě jednu Tatru (sehnal jsem poslední) a nikde nejsou !!! Pokud někdo ví, tak mi poraďte.
Nema nahodou nekdo zkusenosti s pripravky, ktere po pridani do oleje "vytvori ochrannou vrstvu" a "zmensi spotrebu" a jeste navic "ozivi auto" ???
zajimalo by me, jestli je to jenom reklamni trik, ci stoji za to vyzkouset neco podobneho...
dik
./S
zajimalo by me, jestli je to jenom reklamni trik, ci stoji za to vyzkouset neco podobneho...
dik
./S
Sam jsem pred vymenou motoru zkousel hodne takovych prisad od firem Holts a Winnys nebo tak nejak.Ten motor jel dobre,ale zral olej tak jsem to tam lil jak do benzinu tak do oleje,ale zral furt stejne ! Tak si myslim,ze jde jen o reklamu.
Spise ti pomuze davat hustejsi mineralni olej (15W40) a vyvarovat se syntetice (5W30).Tu ridkou syntetiku ti to bude zrat vic a motor odejde drive (vule na ijnicich a klice...).
Spise ti pomuze davat hustejsi mineralni olej (15W40) a vyvarovat se syntetice (5W30).Tu ridkou syntetiku ti to bude zrat vic a motor odejde drive (vule na ijnicich a klice...).
shanim yamahu v-max, u nas jich moc neni a v nemecku za ni chcou nehorazny prachy. proto me napadlo tuto masinu dovezt ze zamori. existuje v cesku nejaka firma ktera toto dela? nebo je lepsi neco podniknout na vlastni kuzi? ma stim nekdo zkusenosti?
To: kamikaze. Nedávno jsem někde viděl inzerát, kde ji nabízeli za asi 208.000,-Kč. Původně se mi V-Max taky strašně líbil, ale dnes už jsem vyléčený. Ono těch 150 koní je opravdu technická lahůdka, ale když jsem ji viděl poprvé ve skutečnosti, můj zájem prudce opadl, vůbec není hezká. Pokud se ti líbí choppery, tak zjistíš, že každý druhý je několikanásobně hezčí. Pokud se ti líbí cestovní mašiny, tak tam platí totéž. V-MAX je prostě hybrid.
Ahoj !
Mám možnost koupit krátkou Felicii 1.6 GLXi.
Najeto 7 000, rok 98, nový model (hranatá maska).
Další výbava 2x airbag a rádio. Dovoz SRN (údajně přímo ze servisu Škoda), vyměněn pravý blatník a stříknuté dveře. Papíry se zdají OK.
Můžete odhadnout kolik by byla slusna cena za takovy auto ? Chce po mne 238 000.
Diky.
Mám možnost koupit krátkou Felicii 1.6 GLXi.
Najeto 7 000, rok 98, nový model (hranatá maska).
Další výbava 2x airbag a rádio. Dovoz SRN (údajně přímo ze servisu Škoda), vyměněn pravý blatník a stříknuté dveře. Papíry se zdají OK.
Můžete odhadnout kolik by byla slusna cena za takovy auto ? Chce po mne 238 000.
Diky.
Čau lidi. Mám možnost koupit Mitsubishi Colt 1,4 GLXi.Máte s ním někdo nějaký zkušenosti?Má najeto 160 000km. Je to dost nebo to ještě ujde?
Díky za zprávu.
Díky za zprávu.
Ja mam Jeepa grand cheerokee 5.2 97 v USA.A chtel bych jsi koupit nejaky starsi off-road v cechach napr😜atrol,Pajero,Frontera,Maverick.Asi tak z 94 roku.Samozrejme TD.Jak jsou na tom motory tehlech vozu kdyz maji najeto pres 120 000 km? A ktere auto by jste mi poradily koupit abych se v tom nemusel porad hrabat.Diky za odpovedi.
Ford Maverick nekupuj, je to to same jako Nissan Terrano II, dokonce se to vyrabi ve stejne fabrice. Ten Maverick je drazsi a hur se na nej shanej dily - pokud servisujes u Forda. A Nissan te do znackovyho servisu s Fordem nevezme - pakarna. Jinak to Terrano II 2.7TD je dobra kara, ma ji muj kolega asi 3 roky a je to bezproblemovy auto. Ja kdybych na to mel prachy tak bych sel do Toyoty LandCruiser 90, 3.0TD. Nissan Patrol taky nebude spatna volba, jen pozor na kus kterej koupis, po cechach je hodne slepenejch bouracek a jinak zkurvenejch aut. Pajera mi zatim chvalili akorat lidi co nikdy nejezdi v terenu. Ti co jezdi, tak tvrdi ze Pajero nevydrzi. Nevim, ja v nem jeste nejel. Frontera je vlastne Isuzu Amigo, zatim na nej nemam zadne reference, ani "+" ani "-". Opely jsou na tom obecne spatne s kvalitou, ale to pro Fronteru platit nemusi.
No do Land cruise bych skocil hned ale ja bych si predstavoval tak do 500 000 kc ale nevim jestli Land cruiser by za to byl.Z jakyho roku myslis ze by se dal sehnat za tyhle penize? Diky za odpoved.
To se da tezko rict, cti Annonci, chod po bazarech a mej oci otevrene. Peknej LC 80, tak z '95 se da poridit asi za 650, je to 4.2TD, asi 180 koni (dvoutunove auto), spotreba tak 12 litru. Pokud je to moc, tak muzes skusit Nissan Patrol, to je skoro tak dobry jako LC, jen nema staly pohon 4x4, ale jen pripinaci = horsi jizdni vlastnosti na silnici. Ten se da koupit i o dost levneji. Tarrano II se za tyhle prachy taky da koupit. Jen pozor na auta kradena, nech si to nekde overit.
Jsem v tomhl enaprosty laik a moc bych potreboval poradit - dost mozna budu kupovat auto dovezeny z Nemecka. Ma cerstve tady udelanou technickou a emise. Co bych mel od prodavajiciho dostat, resp. co vsechno takovy - dovezeny - auto musi mit aby to u policajtu pri registraci probehlo v pohode a bez komplikaci? Na co si mam zvlast dat pozor?
Diky moc!
Diky moc!
To zalezi jak se s prodavajicim domluvis. Bud ti muze auto i prihlasit a pak ho dostanes vcetne SPZ a nebo ti da: velkej technickej prukaz ve kterym je vyplneny vsechno krome majitele, protokol z STK, karticku z emisi a kupni smlouvu (na tu nezapomen, policajti ji vzdycky chteji videt). Snad sem nic nezapomel. S timhle dojdes na DI, zaplatis nejakej kolek (300?) a dostanes znacky a malej technicak.
Lidicky, poradte prosim, kde by se dalo sehnat chromovani za rozumne penize. Diky
Může Oltcit jezdit bez problemů na natural, nebo
jsou s tím potíže. Předem díky za odpověď.
jsou s tím potíže. Předem díky za odpověď.
Zdar!
Jsem naprosty amater, chci koupit ojete auto. Potreboval bych tedy poradit. Mel bych tyto pozadavky😒br />
1. mel by to byt diesel
2. mel by stat do 50 000
3. mel by byt pokud mozno spolehlivy - caste po Cechach a do Alp
4. mel by byt prostorny
5. nizka spotreba
Nejsem naivni clovek, takze si nedelam iluze, ale jak se hezky rika: "chci za malo penez hodne muziky".
Dale by me zajimalo, jak jsou na tom, co se tyce spolehlivosti a technickeho stavu, Favority rocniky 90,91?
Predem diky.
Jsem naprosty amater, chci koupit ojete auto. Potreboval bych tedy poradit. Mel bych tyto pozadavky😒br />
1. mel by to byt diesel
2. mel by stat do 50 000
3. mel by byt pokud mozno spolehlivy - caste po Cechach a do Alp
4. mel by byt prostorny
5. nizka spotreba
Nejsem naivni clovek, takze si nedelam iluze, ale jak se hezky rika: "chci za malo penez hodne muziky".
Dale by me zajimalo, jak jsou na tom, co se tyce spolehlivosti a technickeho stavu, Favority rocniky 90,91?
Predem diky.
Kdo ma zkusenosti s autem Hyundai Accent? A jak je toto auto spolehlive? Oplati se vic Daewoo Lanos? Diky mooooc za odpoved.
Mam Accenta cca 1,5 roku. Koupil jsem ho s 28 000KM a 2 roky stary. Od te doby jsem nalital cca 45000km. Leju tam benzin, po 15000 Mobil 1, menil jsem desticky a zadní tlumice(65000). Jinak nic. Jezdim do Hyundai servisu ke znamemu a kdyz jsem se ho ptal, co se na tom sere, rekl mi, ze nejcasteji je zarezly motorek k ostrikovacum svetel, protoze ho lidi nepouzivaji. Jinak max spokojenost. Mam 1.5 s 65KW, docela to jede. Letel jsem s tim z mirneho kopecka 210kmh. Tak hodne zdaru
promiňte, že se opakuji ta moje šunka (PC) je strašně líná a tak jsem si nevšim, že "rychle" zareagovala a poslal jsem to 3 krát
Jakým jiným způsobem krmit podtlakem posilovač brzd než dírou v sání? Napadá mě např. vývěva jako u Passat diesel, umístěná místo rozdělovače, ale já bohužel rozdělovač potřebuju. Nemá s tímto někdo zkušenost? Mira
Máte někdo více zkušeností s českými oleji? Osobně je zatím nepoužívám. O Mogulu jsem několikrát slyšel, že je to břečka a akorát špiní motor. I když údajně ve Škodovce ho používají. Paramo nedávno přišlo na trh s novými oleji. V srpnovém čísle "Auto moto a sport" zařadili olej od Parama mezi zahraniční oleje a psali o něm jako o zcela konkurenceschopném. Na Paramo jsem slyšel kritiku, že nemá stálou jakost olejů. Proč asi většina servisů nepoužívá české oleje (žádný neznám)...? Podle vás, dal by se použít bez rizika do "benzíňáku" některý český olej???
Pokud ja vim ve Skodovce se pouziva,jako originalni napln olej PENNZOIL
Kvalita oleju se obecne stanovuje podle kvalitativnich specifikaci. Melo byt tedy jedno od ktereho vyrobce olej pochazi, pokud ma stejnou tridu zatizeni API. Znaceni SAE, podle ktereho se vetsina lidi ridi, udava viskozitu ( zjednodusene receno teplotni pouzitelnost oleje). Znaceni oleju najdes na tomto odkazu. Pokud se tyka oznaceni Full synthetic ci
synthetic jde spise "o obchodni tahy", ridil bych se API a SAE znacenim.
synthetic jde spise "o obchodni tahy", ridil bych se API a SAE znacenim.
Ja musim jeste jednou reagovat,nazev oleje je soucast obchodni znamky,proto FUCHS TITAN Full Synthetic 5W/40.Muzeme si myslet co chceme,ale tak se to proste jmenuje.Ze zneni pak vyplyva,ze jde o prvonapln automobilu Skoda v soucasne dobe,a nejde tudiz o oleje PARAMO,jak nekdo drive tvrdil.Na toto reaguji,ne na viskozitni indexy a hodnoceni API.(Mimochodem Evropska Unie uziva jiny druh oznaceni).V jine rubrice mam pomerne rozsahly clanek o olejich a jejich volbe,majitel vozidla v zaruce tezko bude resit vymeny oleje sam.U mne navic hraje mnohem vetsi roli doporuceni koncernovych norem(VW,MB),ktera ma sve cislo na lahvi u vsech oleju na nasem trhu.Moje sdeleni melo uvest jen a pouze,ze tzv.ciste mineralni oleje klasicky 15W/40 uz nejsou ani ve Feldach,natoz Oktavkach - nebylo tomu tak vzdy.
A pokud si nekdo mysli,ze ochrana lozisek turba je cista ptakovina,tak at to zkusi.
Ja nemam nic proti ceskym olejum,ale Skoda a.s.zrejme nejaky duvod nasla.
A pokud si nekdo mysli,ze ochrana lozisek turba je cista ptakovina,tak at to zkusi.
Ja nemam nic proti ceskym olejum,ale Skoda a.s.zrejme nejaky duvod nasla.
To HonzaP: Myslite, ze by siel plno synteticky olej do feldy? V servisnej knizke je udaj VW500.00, co zodpoveda tak polosyntetike, co mi potvrdil aj servisak. Ja si myslim, ze auto sa zabiehat na syntetiku neda. To znamena, ze prvonapln syntetika nemoze byt. Ja uvazujem o tom, ze po nejakych 8000km ten olej vymenim. Ja jednoducho neverim tomu, ze mineralny olej vydrzi 15000km. Ale teda za jaky vymenit? Co myslite vy?
To Lopta: ja jsem se tady dostal az dnes.Takze,udaj o plnesyntetickem oleji FUCHS TITAN 5W/40 mam primo z firmy Skoda Auto a.s. a plati u VSECH modelu na trhu bez vyjimky.Ze nektere servisy davaji neco jineho,je vec firemni politiky.Ve svem vlastnim zajmu nenabidnou mineralni olej!Koncernova norma VW 500.00 patri mezi ty prisnejsi a neoznacuje nic jineho nez lehkobezny olej,to je semi- i plnosyteticky olej.Podle revize z r.1998 bych se na normu spolehl.(Na lahvi udava pro diesly navic 505.00 a novou normu 502.00 u benzinu).Pri zachovani ostatnich parametru 5-10W/40 je to spolehlive.Nerikam,ze vzdy levnejsi.Samozrejme je moznost menit olej drive,studene starty nebo ostra jizda full si naroky na olej vyberou samy.U OHC motoru byva prekvapive casto meneno ulozeni vacky,tlaky oleje pri testech byly prekvapive dlouho po startu mimo rozsah.Roste hlucnost,nepresnost,spotreba oleje.
Bohuzel se clovek nekdy presvedci na vlastni "kuzi" o vlastni volbe.Po najeti na hranu obrubniku jsem prorazil vanu,ujel asi 10 m a zastavil.Olej venku,hasici,pojistovna.Mel jsem TDI 66 kW.Pri posouzeni slo asi o 220.000 Kc(plus nejaka plecharina).Servis dobre znam,takze jsem videl vse hole (najeto 50 000 km),a diesel s cistym "vnitrkem".Sestaveni,mereni komprese,kontrola turba,vymeneny pouze saly na klikovce.To auto jelo 10 m s motorem v tahu!.Ovsem uz bez tlaku.Videl jsem tam odrovnana turbodmychadla,propalene pisty,no takove povzbudive.Nakonec me to stalo 100.000(ty plechy byly nejdrazsi)a pojistovna to cvakla.
Mozna ze teoreticky by ty motory na syntetiku jezdil nemely,ja na ni jezdim a po me zkusenosti nedam dopustit.Tak jako v televizi "Na vlastni oci". Jo,slo o Castrol Light 10W/40.
Zdravim.
Bohuzel se clovek nekdy presvedci na vlastni "kuzi" o vlastni volbe.Po najeti na hranu obrubniku jsem prorazil vanu,ujel asi 10 m a zastavil.Olej venku,hasici,pojistovna.Mel jsem TDI 66 kW.Pri posouzeni slo asi o 220.000 Kc(plus nejaka plecharina).Servis dobre znam,takze jsem videl vse hole (najeto 50 000 km),a diesel s cistym "vnitrkem".Sestaveni,mereni komprese,kontrola turba,vymeneny pouze saly na klikovce.To auto jelo 10 m s motorem v tahu!.Ovsem uz bez tlaku.Videl jsem tam odrovnana turbodmychadla,propalene pisty,no takove povzbudive.Nakonec me to stalo 100.000(ty plechy byly nejdrazsi)a pojistovna to cvakla.
Mozna ze teoreticky by ty motory na syntetiku jezdil nemely,ja na ni jezdim a po me zkusenosti nedam dopustit.Tak jako v televizi "Na vlastni oci". Jo,slo o Castrol Light 10W/40.
Zdravim.
Kdo zná otevírací dobu a cenu vstupného na náš nejznámější zámek, prosím o odpověď. Zatím se mi nikde na internetu nepodařilo nic najít o tomto zámku, o ostatních mnoho také obecné informace o Karlštejně již mám pouze konkrety né.
Díky.
Díky.
Vstupny stoji myslim 70 nebo 80 kacek (byl jsem tam pred 14 dny) a muj soukromy nazor, nestoji to za to. Zamek je krasnej z venci, ale za ty prachy ti skoro nic neukazou. Jed na kterejkoliv jinej, min proflaknutej zamek, a uvidis vic. Jediny co stoji v Karlstejne za pozornost (krome samotnyho zamku, zvenci je fakt krasnej, romantika jako stehno), je plno kramku okolo. Krome hovadin typu babusky, rusky usanky a tricka s napisem praha a samozrejme brousenyho skla si tam muzes koupit fakt hezky repliky starejch chladnejch zbrani. (mece, sekery, dyky...) Cena sice neni lidova, ale vetsinou jsou dost hezky (teda pokud mas takovy veci rad).
dík za odpověď, bohužel příšla pozdě, byl jsem tam akorát toho dvacatýho, máš jinak pavdu za ty peníze toho moc neukážou. Jedině co se "oplatí" kromě těch stánků, které se mi líbí (toho typu které popisuješ ty), je návštěva restaurace "pod hradem" kde za 45 Kč dostaneš menu a za 99 Kč "české menu" to je kompletní oběd včetně zákusku a nápoje (u českého menu - slivovice, u plzeňského - pivo).
Ahoj.
Ahoj.
Kto vie zapojenie konektora na pristrojovej doske VW Polo (r.v. 1995). Potrebujem hlavne zapojenie napajavia (12V). Dakujem!
Mohl by mi někdo poskytnou technické informace o voze Opel Ascona 1,6 Diesel. (seřízení motoru, pouzivane náplne, kde se kontroluje olej v prevodovce a pod.) Pokud by jste mohl nekdo odprodat servisní návod v cestine nebo v anglictine, byl bych vám vdecný. Privitam i jakekoli zkusenosti s timto autem. aiki@seznam.cz
Zdravím. Chcel by som sa spýtať širokej obce uživateľov aut Škoda Felicia na životnosť tohto výrobku. Koľko kilometrov to zvládne do prvej generalky pri šetrnom zaobchádzaní? Mam ponuku na Feliciu s ubehnutými 80 000 km a neviem momentalne posudiť, či je to veľa na Škodu alebo málo. Ďakujem.
Lidi jestli máte zájem pokecat o marihuaně tak si najděte téma MARIHUANA jako lék.Zajímají nás názory huličů i nehuličů. Prosíme nepište sprostě. Cˇekáme na vaše příspěvky.
Kdo poradí jak vypustit všechnu chladící kapalinu z motoru 1.6 u Felicie?
je to u všech aut stejny musis vevnitr v aute otocit ten cudl na topeni na max. teplotu tim se otevre kohout topeni a voda vytece.
Čekal jsem odbornou pomoc a ne takový nesmysl.Chladící médium zástává pravděpodobně v prostoru čerpadla,které je umístěno na opačné straně motoru než hadice od chladiče k termostatu.To znamená že i když vypouštím kapalinu v nejnižším bodu(spodní hadice chladiče),její horní část(u termostatu)je výše než vodní čerpadlo.A ještě pro přesnou orientaci:ten "čudl" uvnitř vozidla(ovladač teploty vzduchu přicházejícího do vnitřního prostoru)ovládá pouze klapku,nikoliv ventil chladící kapaliny, jako to bylo u všech předcházejících škodovek po FAVORITy včetně.Takže ještě jednou prosím o odbornou radu jak svépomocí vypustit chladící médium z motoru 1.6 u FELICIE.Předem díky.
Tak to se ti omlouvám u mého BMW to funguje u škodovek je to asi jinak nicméňe jestli nedostaneš jinou radu tak zkus vyzkoušet za pokus nic nedáš. Jestli chceš odbornou radu tak si zajdi do servisu ale tam to nebude zadarmo 😄
dringu tvoji omluvu beru.Představ si že jsem navštívil několik škodováckých servisů a každý mi radil(zdarma)něco jiného.První se odvolával na vypouštěcí kohout(ten vůbec u tohoto motoru na felicii není),druhý radil sundat spodní hadici u chladiče(logické ale nefunguje viz předchozí příspěvek),další naznačoval že to dostávají odtud vzduchem.Já osobně mám dojem,že to ještě nikdo opravdu nevypustil všechno pokud nedemontoval vodní čerpadlo.V servisu určitě vypustí jen to co jim vyteče a pak to dolií.Samozřejmě si nechají zaplatit celou náplň.Skuste mě někdo přesvědčit že nemám pravdu.Díky.
Přeji všem dobrý den. Prosím někoho z přítomných diskutujících mužů a znalců aut o pomoc a radu. Zdědila jsem po otci Škodu Octavii s klimatizací Climatronic a jelikož jsem vyloženě "netechnický typ", neumím s tímto zařízením vůbec zacházet. Můžete mi proto někdo poradit, jak se tato klimatizace ovládá a k čemu slouží jednotlivá tlačítka?
Ještě jednou se omlouvám za svůj laický dotaz a děkuji za Vaši pomoc.
Ještě jednou se omlouvám za svůj laický dotaz a děkuji za Vaši pomoc.
Nevím jestli už ty infornace nemáš , ale napíšu ti je.Je to velmi jednoduché a příjemné.
Kromě tlačítek směru proudu vzduchu jsou tam ještě hlavní tlačítka.
AUTO-je puštění automatické klimy tzn.že na disp.se objeví teplota.Jakou tam nastavíš tlačítky ČERVENÁ+ MODRÁ- takovou to bude udržovat ať je venku jak chce(buď bude topit nebo chladit prostě udržovat teplotu navolenou na disp.) aniž bys musela měnit směr proudění vzduchu.Vše probíhá automaticky.
ECON-je totéž bez chlazení tzn.udržení teploty vzduchu v autě do teploty vzduchu venku.Pokud ECON začne blikat znamená to že na tu navolenou teplotu se nemůže dostat poté se musí pustit AUTO aby pomohlo chlazení.ECON je vhodný hlavně při topení a při nižší teplotě venku.ECON udržuje navolenou teplotu s odpojeným chlazením.Je to ekonomické.
Pak je jěště důležité tlačítko rychlé odmražení nebo odmlžení oken (na tačítku je zobrazen tvar předního okna se třemi šipkami směřujícímí vzhůru)to se použije kdykoliv když je třeba odmlžit sklo.Tato funkce pouští horký vysušený vzduch automaticky jen do výdechů na skla.Asi po 2-3min.se to samo vypne a dál pokračuje původní nastavení.
Tlačíko se šipkou do kruhu znamená OKRUH proudění vzduchu pouze v autě.tzn.vhodné ve městě.Ve voze proudí vzduch,ale není nasáván z venku takže nedýcháme žádné splodiny.
Jinak cokoliv pustíš bez použití AUTO nebo ECON je kako by sis to paužila manualně.Ventilátor.směr proudění atd.
Vše se ukončí tlačítkem STOP.
Možná bych jeden manual ještě našel v případě nepochopení máho popisu.Napiš mi na adr.davidoff@email.cz.Nejsem dobrý vysvětlovatel.
Kromě tlačítek směru proudu vzduchu jsou tam ještě hlavní tlačítka.
AUTO-je puštění automatické klimy tzn.že na disp.se objeví teplota.Jakou tam nastavíš tlačítky ČERVENÁ+ MODRÁ- takovou to bude udržovat ať je venku jak chce(buď bude topit nebo chladit prostě udržovat teplotu navolenou na disp.) aniž bys musela měnit směr proudění vzduchu.Vše probíhá automaticky.
ECON-je totéž bez chlazení tzn.udržení teploty vzduchu v autě do teploty vzduchu venku.Pokud ECON začne blikat znamená to že na tu navolenou teplotu se nemůže dostat poté se musí pustit AUTO aby pomohlo chlazení.ECON je vhodný hlavně při topení a při nižší teplotě venku.ECON udržuje navolenou teplotu s odpojeným chlazením.Je to ekonomické.
Pak je jěště důležité tlačítko rychlé odmražení nebo odmlžení oken (na tačítku je zobrazen tvar předního okna se třemi šipkami směřujícímí vzhůru)to se použije kdykoliv když je třeba odmlžit sklo.Tato funkce pouští horký vysušený vzduch automaticky jen do výdechů na skla.Asi po 2-3min.se to samo vypne a dál pokračuje původní nastavení.
Tlačíko se šipkou do kruhu znamená OKRUH proudění vzduchu pouze v autě.tzn.vhodné ve městě.Ve voze proudí vzduch,ale není nasáván z venku takže nedýcháme žádné splodiny.
Jinak cokoliv pustíš bez použití AUTO nebo ECON je kako by sis to paužila manualně.Ventilátor.směr proudění atd.
Vše se ukončí tlačítkem STOP.
Možná bych jeden manual ještě našel v případě nepochopení máho popisu.Napiš mi na adr.davidoff@email.cz.Nejsem dobrý vysvětlovatel.
Poradte co si koupit,něco tak do 100000,-
ahoj
ahoj
To: hud. Osobně bych doporučil Sierru. Za málo peněz hodně muziky (velké, pohodlné, spolehlivé). Za 100.000,- by jsi měl získat jeden z posledních modelů ve velmi slušném stavu. Osobně mám Mondeo, ale můj kamarád, který dělá hodně kolem aut, tvrdí, že Sierra je poslední "poctivý" FORD.
Ma nekdo zkusenost s touhle veci ? Pokud delsi dobu chladim klimatizaci a pak ji vypnu, zacne se valit strasne zapachajici vlhky vzduch. Jedna se o Octavii - mam ji asi 1/2 roku. Je tam originalni manualni klima. Nekdy to pachne fakt desne, jako kdyz tam mam chciplou mys.
Ve spodní části krytu klimatizace je odvod kondenzátu (vody). Máš tuto jímku asi ucpanou - já už to jednou čistil. Je tam bláto a lupení. Pak se ti při spuštění klimatizace dostává do auta smrad z týhle hniloby. Rozebrání krytu chce trochu cviku a hlavně si nepoztrácej spony a šroubky!
Poradte, cim mam natret podbehy, blatniky, ramena naprav a pod. aby som ich ochranil pred solou, kamienkami atd. Kedysi sa pouzival napriklad Tlumex. Dnes su k dispozicii vseliake hmoty v pixliach, sprejoch, s asfaltom, bez, s bitumenmi alebo bez a neviem sa v tom zorientovat. Poradte niekto.
Nevíte někdo kudy vypouštět a kudy nálévat olej do převodovky OPLA, specielně Ascony?
Nevíte někdo, jestli tyto vozy nemají náhodou stejnou nábu na volant? Potřeboval bych nábu na PATROLA, ale k dostání jsou jen na TERRANO I a II.
Prosím poraďte, jaký otáčkoměr namontovat do nového Twinga ( sám ho nepotřebuji),ale s autem jezdí někdy i dcera.Máte-li zkušenosti, rád je uvítám, včetně plánku na výrobu nebo kontakt na prodejce třeba i el. stavebnice.
Zašlete prosím na adresu 😒br />
mala.opava@pvtnet.cz
Děkuji
Ing.Hellebrand
Zašlete prosím na adresu 😒br />
mala.opava@pvtnet.cz
Děkuji
Ing.Hellebrand
Chystám se koupit ojetý SEAT. Rád bych předtím znal Vaše zkušenosti s tímto vozem popř i radu na co všechno si mám dát pozor abych nekoupil blbě.
Nevíte někdo kde bych sehnal základní technická data o Oplu Ascona 1,6D. (Seřízení ventilů, náplně, seřizování, údržba a pod). I v angličtině.
Prosím poraďte. Pokud někdo máte doma, odkoupím, případně i fotokopii.
Dík AIKI
Prosím poraďte. Pokud někdo máte doma, odkoupím, případně i fotokopii.
Dík AIKI
Nevíte, čím by to mohlo být: po nastartování žhne kontrolka dobíjení, čím vyšší otáčky, tím svítí víc, ale napětí v síti je přitom 13,6-14 V !!!
Nevite nekdo, kde sehnat schema elektriky pro Felicii?
Vím, ale to by sis musel udělat kamaráda někde v Škoda servisu. Maj tam velice podrobnou (asi 7 tlustejch šanonů) dílenskou příručku. I když co se týče schémata, tak to nevím nevím, protože Škoda už také přešla na opravný trend výměny kompletů. Když ti nejde jeden kontakt, tak se raději vymění celej svazek, protože to vyjde levněji než než čas strávený hledáním vadného drátu.
Nedávno jsem si pořídil do auta rádiokazeťák Aiwa. Můj první dojem byl ohromný, pěkný vzhled, funkce o kterých se ještě ani neslyšel, výkon 4*35W. Řekl jsem si, že k takovému "kusu" si musím pořídit i nějaký ten lepší repráček, tak jsem znovu nakupoval a přinesl si dva 170W basáky a 150W vyškáče. Plný očekávání jsem zmáčkl Power a ejhle. Rázem bylo nadšení pryč. Rádio sice nabízelo výkone, že nebylo slyšet slova, ale celkem mě překvapilo, jak málo basů se z něj řine. Při méně hlasitém poslechu při jízdě nejsou prakticky vůbec slyšet a díky mému zaujetí v housu je to celkem problém. Jestli se teda náhodou už někdo s něčím takový setkal a ví co s tím, budu moc rád.
A skusil si odpojit spodni hadici u chladice, a na chvili nastartovat ? To cerpadlo ti tu vodu zbylou vodu vytlaci a za tu chvilku se tomu motoru nic nestane. Ja to tak delam u svejch fordu bezne, jen vypusteni vazne nestaci, v okruhu toho zbyde pomerne dost. Divim se ze ti to v servisu rovnou nerekli.Ale spis to chteli za minimalne 500 udelat sami 😊)
Diky Ghoste za tvou reakci, repraky mam zabudovane do zadniho vika a myslim ze celkem solidne, takze by mely hrat tak, jak se od nich ceka. Ale opak je pravdou.
Jednoduchá rada - zapoj si na zkoušku reprobedny z věže. Jestliže to nepomůže, kup si jiné rádio a nebo se dej na dechovku. Nebo naopak, přidělej si ty reproduktory k věži. Technický dotaz : máš u těch reproduktorů dvoupásmovou vyhýbku ? Jestliže je vše jak má být a pořád nic, tak to rádio reklamuj...
Tak jsem zkusil co slo. Kdyz jsem repraky napojil na vez, malem mi vyletelo zadno okno, kdyz jsem bedny od veze napojil na kazetak, myslel jsem, ze nekdo klepe na dvere. V obchode mi rekli, ze tohle neni zavada a s reklamackou si mu jit.... Takze sem zase tam kde jsem byl, no jeste se rozmyslim s tou dechovkou....
Díky Ti, člověče. Kupoval jsem auto a nabídli mi zdarma rádio. Když jsem uviděl, že je to Avia (vlastně Aiwa) za nějakých 6000,-, odmítl jsem ho díky Tvým příspěvkům. Budiž blahoslaven. Koupím Panasonica a udělám vivisekci reproduktorům. Zkusím dát dopředu komponent Helix HXS 136. Podle autohifi docela slušné. Znáte je někdo z praxe?
Mám Opel KadettGSi 2,0 a mám problémy s řazením.Skoro vše jsem již vyměnil,ale po ujetí pár kilometrů a ohřátí motoru se mi nikdy nepodaří dát rychlost napoprvé.Myslím si,že je to opotřebením gumových elementů.Máte někdo podobné zkušenosti?Prosím poraďte!!!
Ahoj lidi, kdysi jsem kupoval , od jednoho zdejšího vykuka cosi, na co jezdilo temer kazdy auto bez katu. Bez problemu, kvalitne a bez nebezpeci poruchy motoru. Jenze ten pan jiz davno umrel, a ja diky dnesnim cenam bych si rad vyrabel benzin ci neco podobneho doma.Jenze nevim jak! Pokud mate nekdo recept,tip,napad, poslete mi jakoukoliv informaci, ja to udelam, vyzkousim a pak zde zdelim vysledek ! Nejak to prece musi jit !!! george.star@atlas.cz
muze mi nekdo poradit kde jsou nejlevnejsi auta v
evrope nova i ojeta???????????
evrope nova i ojeta???????????
To Ozzy - nevím to jistě, ale někde jsem četl, že v Belgii jsou nejlevnější ojetiny. Já mám auto dovezené ze Švýcar a jsem spokojený jak s cenou, tak se stavem. Jak už jsem tu někde psal, tak ve Švýcarsku nesolej silnice a proto maj auta převážně zdravý káry. Já nemám na autě ani kousek rzi, to je prosím r.v. 1986. I když je to taky asi tím, že je to BMW 520. Takovej Kadet by asi v tak dobrým stavu taky nebyl...
no nevím, jak Kadet, ale měl jsem před asi dvěma lety ze švýcar alfu 75, r.v.1984 a po korozi kupodivu taky ani stopa.../což mě teda i dost překvapil👋
Zaujimala by ma aktualna cena 2 rocneho,
50.000 Km najazdenych - Hyundai Lantra 1.6 GLS.
Ake mate tipy?
50.000 Km najazdenych - Hyundai Lantra 1.6 GLS.
Ake mate tipy?
Nevíte někdo jaký nalít olej do diferenciálu u Volhy 3210, ty ruské neseženete a to co tam píšou už také není aktuální, chybí tam označení API nebo SAE? Nevíte kdese se ještě Vlhy opravují a kde se dají sehnat ND? Díky.
nevíte někdo - je ještě možné legálně přihlásit výměnu motoru ve škodovce s motorem vzadu (konkrétně Rapid 130, výměna buď za stejný nebo 135/136 z Favorita)...?
musis mit v aute hrebenovy rizeni, posilovac brzd a jeste lepe predni ctyrpistove brzdy z Rapida a vzadu prasatka 22mm. Doporucuju si predem vyridit povoleni k prestavbe, delaj to na DI na Klicove v Praze
Dobře, to všechno tam snad je (Rapid 130/1986). Mně šlo o to, jestli tuhle možnost nějak nezkrouhli - v souvislosti s tím, že se nesmějí nově přihlašovat auta bez katalyzátoru atd...?
pises, ze chces jenom zapsat do TP vymenu motoru za jiny, Auto odhlasene nebylo - pak neni problem. Jestli mas to auto odhlaseny, tak uz ho znovu neprihlasis.....nejenom diky tebou zminovanym predpisum o katalyzatorech atd atd......Opravdu si zavolej na DI a zeptej se primo jich, vim ze pokazdy chtej neco trochu jinak, takze nejlepsi je se s nima domluvit predem, abys vedel co te ceka a jestli je to vubec mozny, jinak vymena motoru tak jak ji popisujes mozna samozrejme je, ale neznam presne formality...
Jojo, díky - doufám, že to tak je.
Jinak podpálené výfukové ventily (motor Š130 nejmíň 160tis., možná i víc) stejně znamenají, že je to na generálku nebo výměnu, že? Servismen mi poradil, že levněji než generálka vyjde koupit méně jetý motor a vyměnit ho (zbytek auta je spíš lepší). Předpokládám, že když to i při nejlepším možném seřízení i při teplém startu kouří víc než trabant, že by stejně neprošly emise...?
Jinak podpálené výfukové ventily (motor Š130 nejmíň 160tis., možná i víc) stejně znamenají, že je to na generálku nebo výměnu, že? Servismen mi poradil, že levněji než generálka vyjde koupit méně jetý motor a vyměnit ho (zbytek auta je spíš lepší). Předpokládám, že když to i při nejlepším možném seřízení i při teplém startu kouří víc než trabant, že by stejně neprošly emise...?
Může mi někdo poradit, co je s motorem u Opel Kadett 1,6i r.v. 1991 ( je to poslední model s motorem 16NZ ). Po zhruba 60 - 80 ujetých kilometrech ztrácí výkon a když je v otáčkách 3000 a více, tak dokonce motor na cca 0,5 sec vysadí. Jen tak pro ilustraci to auto jede asi tak jako tátova Fiesta 1,😁, která má 60 koní - ať mi proboha mikdo neříká že je to normální. Jinak motor na 4 nebo 5 už od 2500 otáček škube. Kontrolka na funkci motoru nic nedělá. Nevím čím by to mohlo být - snad katalyzátor, nebo chudá nebo bohatá směs? Poraďte. Mára
Škube to jako když jedeš s autem poprvé v životě a učíš se rozjíždět ? Pokud ano, tak zkus odpojit Lambda sondu. Já jsem měl stejný problém na Corolle, motor byl neuvěřitelně líný (dostan z něj 130km/h bylo téměř nemožné) a při akceleraci začal cukat. Pokud to bude v té Lambda sondě, tak si co nejrychleji sežeň jinou, protože to pak neuvěřitelně žere (velmi bohatá směs). Mě ta 1.3 žrala při 130 km/h 12l a při 100km/h 9,1 litru !!!!!
Kdy jsi měnil palivový filtr?Mohl by pro velké zanešení propouštět málo benzínu.Proměřil jsi impulzní a indukční cívku? Některá by mohla s najetýmy kylometry a výší teplotou měnit odpor-slabá jiskra.Může to být ovšem ještě spousta jiných ,nejpíš hloupostí.Doporučuji vůz prohlédnout odborníkem,většinou je to drahé,ale levnější,nž se v tom hrabat sám.Řada elektronických součástek potřebuje odborné zacházení.
Tak jsem se nedávno zase koukl na telku a viděl na nově nějakej telešop s olejem, co zázračně vylepšuje motor. Nevím jak se přesně jmenuje, ale určitě vetšina ví, o čem mluvím. Prý ma zázračnou přilnavou schopnost, šetří mechanicky namáhané součásti motoru, menší spotřeba, větší výkon a další tlachy. Má s tím někdo zkušenosti ??? Jsou to všechno jenom kecy, které z nás mají vytahat peníze ???
Podobny hovadiny se s zeleznou pravidelnosti objevuji tak od r.1990,nejprve na ruznych burzach,dneska uz maji dotycni svoje zasilkove sluzby.A tyka se to vseho,co ma privlastek "ojedinely,nejlepsi,zkouseny v F1 i na poli e.t.c.".Jsme soudni,nastesti,jinak by vetsina z nas investovala do pochybnych bank,investicnich fondu apod.Prisady do oleje zadna olejarska firma nepovoluje-z opacneho duvodu,i tady budme soudni.Ale testy,ukazovane v televiznich sotech jsou natolik ***ske,ze by neprosly zadnou katedrou vysoke skoly.Je to ovsem reklama,tam jsou jina pravidla.Bud tedy do dobreho motoru kvalitni olej,nebo mam motor s kompresi tak akorat,ale tam mi zadne prisady nepomuzou.
Pri nerespektovani teto jednoduche zasady by to mohlo dopadnout jako u nasich znamych,kteri hrde ukazovali,jak muzou podpalit lestenkou(za 500 Kc) osetreny lak.Pouzili benzin,jak to videli v televizi.Vysoky jekot pozarni sireny to asi za pul hodiny zakoncil.Smutne,ale poucne.
Pri nerespektovani teto jednoduche zasady by to mohlo dopadnout jako u nasich znamych,kteri hrde ukazovali,jak muzou podpalit lestenkou(za 500 Kc) osetreny lak.Pouzili benzin,jak to videli v televizi.Vysoky jekot pozarni sireny to asi za pul hodiny zakoncil.Smutne,ale poucne.
Mam Accenta a mam problem, ktory mi v servise zatial nevedeli vyriesit. Pri rychlosti asi nad 100 km/h a silnejsom vetre sa mi zacne ozyvat pomerne silne hucanie a hvizdanie ale iba vtedy ked je velmi teplo, cize iba v lete, ked je cele auto zerave !!! V zime s tym nemam ziadne problemy. Toto hucanie neprestane ked vyhodim rychlost ani ked vytlacim spojku, teda s motorom to asi nema nic spolocne. Az ked klesne rychlost asi pod 100 km/h vsetky zvuky sa stratia. Vedeli by mi niekto dat tip, aka zavada by to asi mohla byt ? Vopred dakujem za vsetky rady a odpovede ...
Tak jsem dneska vymenil vodu v chladici, vypustil jsem ji, vypadala jako silne zrezlá, kdyz jsem zkousel jestli je mazlava tak byla. Jo po dolyti a zahrati na provozni teplotu na miste na volnobeh (teplota kdy se zapne vetrak u chladice) se vetrak nezapnul, teplota vyskocila do cerveneho pole a z nadrzky na chladici kapalinu vyvrela voda, sla z ni para (z pod vicka). jelikoz uz byl vecer, tak jsem to nechal bejt a cekam na zejtrek rano. Postupoval jsem podle navodu v knize Jak na to? od Andrew Hamlina. Momentalne nevim kde jsem udelal chybu. Jo nenamrelil jsem kolik vody jsem vypustily, ale po rysku max stacilo dolejt asi 4 a ctvrt litru vody, podle navodu se ma dolejvat asi 6 litru. Jo taky nevim co je s vetrakem, kabely jsem prohmatly a byly v poradku. Vsechny hadice jsem promackal krome ty spodni vedle motoru, na tu jsem zapomel. Dneska mam takovek pocit ze to tesneni pod hlavou a pod vanou necham vymenit v servisu, trochu se bojim. Nevite nahodou o nejakym servisu v Pardubicich a kolem Pardubic, kde by mi vymenili tesneni a kapaliny za nejakou slusnou cenu (olej prevodovy i motorovy, destlovanou vodu,tesneni mam). Za kolik Kc by to mohlo bejt?
Má někdo zkušenosti s těmito oleji Castrol GTX magnatec 5W - 40 nebo 10W - 40? Co to vlastně je, sytetika nebo polosyntetika? Děkuji.
Kaminek co (zrejme, vsiml jsem si toho az po dojezdu domu) odlitnul od kola prede mnou jedouciho auta mne u me Octavky nakrapl predni sklo. Neni to ta klasicka "dira" s paprsky kolem, ale jde o cistou lomenou prasklinu asi 8-10 cm dlouhou (pred spolujezdcem, navic na kraji, takze ve vyhledu nevadi). Dotaz: co s tim ? Da se to nejak spravit, nebo je nutna vymena celeho skla ? Dotaz 2: Da se to nejak zaonacit, aby to zaplatila pojistovna z neciho povinneho ruceni ? Diky za pripadne rady.
Az zitra pojedes za nejakym nakladakem, zapis si jeho SPZ a misto, kde jsi jej potkal a bez s tim na pojistovnu.
Ahoj, Tvoje čelni sklo nemusíš hned celé vyměňovat, stačí když zajedeš do nějakého servisu, kde maj sadu na opravování čelních skel.
Když se ti něco takového stane je nejlepší ihned prasklinu zalepit průhlednou lepící páskou, aby se do ní nedostala špína(mikročástčky). Samotná prasklina se odstraňuje jednoduchým způsobem, nejprve se očistí lihem, pak se do ni vtlačí umělá pryskyřice(s velmio malou hustotou, takže se vleje všude) a pak se na pryskyřici svítí ultrafialovým světlem, aby vytvrdla. Odstraní se pryskyřice která zůstala na povrchu a sklo je jako nové.- Tahle procedůra trvá asi 30min. a stojí cca. 200-500Kč(Záleží na velikosti praskliny a hlavně v jakém servise si to necháš opravovat atd.)
Když se ti něco takového stane je nejlepší ihned prasklinu zalepit průhlednou lepící páskou, aby se do ní nedostala špína(mikročástčky). Samotná prasklina se odstraňuje jednoduchým způsobem, nejprve se očistí lihem, pak se do ni vtlačí umělá pryskyřice(s velmio malou hustotou, takže se vleje všude) a pak se na pryskyřici svítí ultrafialovým světlem, aby vytvrdla. Odstraní se pryskyřice která zůstala na povrchu a sklo je jako nové.- Tahle procedůra trvá asi 30min. a stojí cca. 200-500Kč(Záleží na velikosti praskliny a hlavně v jakém servise si to necháš opravovat atd.)
Škoda Octavia-je hlučné servo,po zahřátí stejné.Pomůže výměna oleje?Ještě nebyl měněn,najeto 120000km. Děkuji
hahaha, dneska jsem myslel že se smýchy roztrhnu, teda nevěděl jsem jestli mam brečet a nebo se smát, jeden známý měl lehce ťuki ťuk s jeho VW Bora na předek, dal to do porsche praha na opravu... oki 3 dny v servise, po měsíci najel na obrubník a musel myměnit přední nárazník, dole praskl plast.., smůla, ale největší překvapení na něj čekalo, když doma sundal plastový narazník. U VW i u jiných aut je přes celou šířku vozu pod plastovým nárazníkem kovová traverza... tak tato kovová travrza byla přesně veprostřed zlomená dovnitř, tak jak se stalo při nehodě před měsícem, pani u VW si naučtovali opravu, ale ve skutečnosti jem našroubovali plastový nárazník a vyklepali kapotu... nojo... a to je značkový servis... :shock: 😁
Nazdar, chcel by som sa opytat, ci je mozne do audi a6 2,4 benzin, r.v. 98 (cize ten model, co sa vyrabal este donedavna) namontovat audi navigaciu, presny nazov Navigation PLUS, s celym panelom, identickeho modelu audi A6 (podobna je aj v Skode Superb a v passatoch). ide o to, ze na tom stredovom paneli, co mam ja, je radio a klima. no a ci sa to da vymenit za tu navigaciu s tym, aby fungovala aj navigacia, aj klima aj vsetko. navigacia sama o sebe stoji asi 15 000 czk, takze to nieje az taky problem. zmakol by to nejaky sikovny autoelekterikar, alebo je to technicky nemozne? mate s tym niekto skusenost? diky moc.