Vykašli se na spoilery. Větší sranda je s pořádným výfukem a sportovním filtrem. Jede to pak jak tank (Lantra 1.8GT), soundu a parády to nadělá až až. Spoilery akorát brzděj a nakonec proč by se to mělo tvářit jako závoďák, když by to patřičně nejelo a neznělo. Pavel
Jaké máte zkušenosti s klimatizací u Lantry . Koupil jsem starší z roku 1997 , 1,8´GLS a nevím jestli se o to mám starat . Klimatizuje to , ale nemám porovnání , jestli by to nechtělo nějak zkontrolovat . Kde to dělají ? V normálním servisu , kam jezdím mi řekli , že jestli to chladí , tak je to v pořádku . To se mi nezdá . Fakt ale je , že v návodu je , že není třeba po celou dobu životnosti auta freon doplňovat . Máte někdo nějaké zkušenosti s touto značkou ?
Nekde jsem cetl, ze by se napln mela menit po cca 3 letech. Myslim vsak, ze je to blbost, jenom dalsi duvod, jak z lidi dostal prachy. Ja osobne nejsem ten stastlivec, ale znami funguji bez problemu treba 6 let. Priklonil bych se k nazoru, dokud funguje, vse je O.K. Mej se
Co se týče toho filtru, tak nejlepší je K&N a vlastně i jediný možný, protože žádný jiný výrobce sportovních filtrů je na toto auto (mimochodem to platí i pro Mitsubishi Lancer) nevyrábí. Sehnat se to dá třeba u GX Tuningu, ale dost dlouho jim to trvá, jinak jsem viděl v tom českém časopise o tuningu seznam různých firem zabývajících se tuningem a byl tam uz i přímý distributor K&N. Jinak výfuk (koncovej díl) tam mám od Německý firmy Fujitsubo. Je to přímo laděnej kus na 1.8 GT Lantru ročníky 93-95 květen. Je to prostě skvostnej kousek, ale jistě neméně dobrou službu poskytne i takovej sebring. Kombinace K&N filtru a laděného výfuku je podle mě ideální, protože výfuk přidá na točáku v nízkých otáčkách a filtr umožňuje razantnější nástup do otáček. A řeknu Vám, že když přidáte v tunelu, na čtyřech tisících otáčkách třeba na trojku na chvíli plnej, tak to nejen pekelně zrychlý, ale i zvuk je neposatelně skvostnej. Přitom ale když chcete jezdit jen tak pohodově, tak zvukovej projev vůbec neruší. Jinak co se týče té klimatizace, tak je fakt, že pokud uspokojivě funguje, tak nemá smysl se vzrušovat, problém je ale slovo "uspokojivě". Prostě měla by být schopná pořádně chladit a mít rychlej nástup. Pokud není intenzita dostatečná, tak to většinou ukazuje na nedostatek chladiva. Pak jen stačí ho nechat pár deka doplnit. Mějte se.
Mam Accenta a mam problem, ktory mi v servise zatial nevedeli vyriesit. Pri rychlosti asi nad 100 km/h a silnejsom vetre sa mi zacne ozyvat pomerne silne hucanie a hvizdanie ale iba vtedy ked je velmi teplo, cize iba v lete, ked je cele auto zerave !!! V zime s tym nemam ziadne problemy. Toto hucanie neprestane ked vyhodim rychlost ani ked vytlacim spojku, teda s motorom to asi nema nic spolocne. Az ked klesne rychlost asi pod 100 km/h vsetky zvuky sa stratia. Vedeli by mi niekto dat tip, aka zavada by to asi mohla byt ? Vopred dakujem za vsetky rady a odpovede ...
Vážení, co říkáte novému Accentu? Mediálně zatím bez povšimnutí, ale hlavně 5D hatchback má švih!!! Za 389000,- komplet auto i s klimou, jen chybí ABS... Na www.hyundai.cz je pár fotek, 3D nic moc, 4D ujde, ale 5D se mi moc líbí, jenže to tam myslím není. Zkuste něco vysurfovat, mám jen nějaké propagační materiály od dealera. Lukáš
Viděli jste ho už? Takovejch deset světel vpředu, vypadá to jako když vyjede z lisovny na odpadky a asi podle toho i smrdí. Ano, hádáte správně: Hyundai Coupé. Neviděl jsem větší hnus.
Čo vravíte na novú Lantru?? Podľa mňa zozadu super, ten design a la XG, také americké rysy. Ale ten predok? To vážne príde v tejto podobe na trh? Najmä tie hrany medzi reflektormi a maskou kapoty ... veeeľmi nezvyklé....