Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
3. 8. 1999 19:08
neregistrovaný "mabag"
5. 8. 1999 12:37
neregistrovaný "radimbo1"
5. 8. 1999 12:55
neregistrovaný "matej11"
6. 8. 1999 15:52
neregistrovaný "pedro11"
9. 8. 1999 07:07
neregistrovaný "td"
9. 8. 1999 10:57
neregistrovaný "pedro11"
9. 8. 1999 11:19
neregistrovaný "Dalin"
10. 8. 1999 11:06
neregistrovaný "HonzaX1"
10. 8. 1999 14:53
neregistrovaný "pedro11"
11. 8. 1999 10:37
neregistrovaný "matej11"
11. 8. 1999 14:39
neregistrovaný "pedro11"
11. 8. 1999 14:54
neregistrovaný "matej11"
11. 8. 1999 16:30
neregistrovaný "td"
12. 8. 1999 08:38
neregistrovaný "pedro11"
12. 8. 1999 08:22
neregistrovaný "matej11"
22. 2. 2002 21:01
neregistrovaný "PROF"
25. 2. 2002 10:18
neregistrovaný "Viados"
25. 2. 2002 10:39
neregistrovaný "PROF"
25. 2. 2002 11:54
neregistrovaný "bob_1"
25. 2. 2002 19:27
neregistrovaný "PROF"
26. 2. 2002 09:36
neregistrovaný "bob_1"
26. 2. 2002 11:29
neregistrovaný "Viados"
26. 2. 2002 12:01
neregistrovaný "ladao"
26. 2. 2002 13:49
neregistrovaný "bob_1"
26. 2. 2002 18:36
neregistrovaný "PROF"
26. 2. 2002 23:43
neregistrovaný "Viados"
26. 2. 2002 23:49
neregistrovaný "Viados"
27. 2. 2002 00:00
neregistrovaný "Viados"
27. 2. 2002 07:14
neregistrovaný "ladao"
27. 2. 2002 08:24
neregistrovaný "bob_1"
27. 2. 2002 09:53
neregistrovaný "PROF"
27. 2. 2002 08:35
neregistrovaný "ladao"
27. 2. 2002 09:49
neregistrovaný "PROF"
27. 2. 2002 10:17
neregistrovaný "ladao"
27. 2. 2002 10:31
neregistrovaný "Viados"
27. 2. 2002 10:52
neregistrovaný "ladao"
27. 2. 2002 17:09
neregistrovaný "PROF"
27. 2. 2002 19:00
neregistrovaný "lenin"
28. 2. 2002 15:00
neregistrovaný "ladao"
28. 2. 2002 15:10
neregistrovaný "ladao"
9. 3. 2002 19:54
neregistrovaný "PROF"
11. 3. 2002 07:22
neregistrovaný "ladao"
11. 3. 2002 21:36
neregistrovaný "PROF"
12. 3. 2002 07:37
neregistrovaný "ladao"
12. 3. 2002 20:29
neregistrovaný "PROF"
17. 3. 2002 20:37
neregistrovaný "Viados"
17. 3. 2002 21:23
neregistrovaný "PROF"
18. 3. 2002 20:30
neregistrovaný "rbaron"
2. 4. 2002 21:18
neregistrovaný "PROF"
3. 4. 2002 11:50
neregistrovaný "rbaron"
27. 2. 2002 10:04
neregistrovaný "td"
27. 2. 2002 10:24
neregistrovaný "Viados"
27. 2. 2002 10:42
neregistrovaný "ladao"
27. 2. 2002 11:20
neregistrovaný "Viados"
27. 2. 2002 12:30
neregistrovaný "lenin"
28. 2. 2002 10:31
neregistrovaný "Viados"
28. 2. 2002 11:01
neregistrovaný "ladao"
28. 2. 2002 10:33
neregistrovaný "Viados"
28. 2. 2002 10:40
neregistrovaný "Viados"
6. 3. 2002 19:20
neregistrovaný "h_ST"
7. 3. 2002 09:41
neregistrovaný "Viados"
7. 3. 2002 10:05
neregistrovaný "ladao"
7. 3. 2002 15:40
neregistrovaný "Viados"
8. 3. 2002 16:00
neregistrovaný "skop"
8. 3. 2002 16:09
neregistrovaný "skop"
12. 3. 2002 15:58
neregistrovaný "h_ST"
12. 3. 2002 20:34
neregistrovaný "PROF"
14. 3. 2002 13:05
neregistrovaný "skop"
2. 4. 2002 09:10
neregistrovaný "h_ST"
17. 4. 2002 13:08
neregistrovaný "h_ST"
17. 4. 2002 16:26
neregistrovaný "Viados"
18. 4. 2002 21:02
neregistrovaný "PROF"
22. 4. 2002 12:33
neregistrovaný "Viados"
23. 4. 2002 20:31
neregistrovaný "PROF"
9. 5. 2002 07:59
neregistrovaný "h_ST"
23. 9. 2002 07:00
neregistrovaný "Country"
23. 9. 2002 09:53
neregistrovaný "td"
17. 10. 2002 07:02
neregistrovaný "h_ST"
17. 10. 2002 09:15
neregistrovaný "Country"
17. 10. 2002 13:14
neregistrovaný "Cleaner"
17. 10. 2002 13:17
neregistrovaný "Viados"
neregistrovaný "mabag"
3. 8. 1999 19:08
Také chcete zlepšit silniční a dálniční síť v ČR?
Podívejte se, co se děje v Plzni, zamyslete se nad zoufalou dopravní dostupností severních Čech, Moravy, Zlína, Českých Budějovic...
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "td"
5. 8. 1999 08:02
Re: Také chcete zlepšit silniční a dálniční síť v ČR?
Jednoznacne souhlasim se zlepsovanim stavu stavajicich komunikaci. Pokud se tyka stavby dalsich, tam uz bych byl opatrnejsi, je potreba zvazit spoustu faktoru pro a proti v kazdem jednom pripade individualne. Lepsi dopravni dostupnost je jen jednim z techto faktoru.
neregistrovaný "radimbo1"
5. 8. 1999 12:37
Re: Také chcete zlepšit silniční a dálniční síť v ČR?
Hlavně ať už je dálnice do Ostravy !!!
neregistrovaný "matej11"
5. 8. 1999 12:55
Re: Take prodate auto a budete radsi jezdit zeleznici?
Taky bych si pral dalnici az do Ostravy ale jsem realista - staci se podivat na zhuntovane a zanedbane okresky (temi se taky musi jezdit) a porovnat to s ambicioznimi plany nasich vladnich penzistu na stavbu rychlodrahy z Prahy kamsi do Breclavi a dale. Ps. kolikpak lidi tu pitomou trat, kterou vsichni musime financovat, bude asi pouzivat? Nejspis si tam Zeman postavi zvlastni vladni vlak a bude pendlovat 200km/hod mezi Prahou a Brnem a my ostatni v cele republice se budem kodrcat mezi pastmi na mamuty (jak jinak se da nazyvat stav nasich okrsek). Prima vize, ne?
neregistrovaný "pedro11"
6. 8. 1999 15:52
Re: Take prodate auto a budete radsi jezdit zeleznici?
Podle mne je zcela bez diskuse stavba dálnice do Rakouska přes Budějovice, do Ústí n L., do Polska přes H. Králové, do Ostravy. Kdo tudy jezdí, jistě souhlasí. Kdy už konečně přestanou bránit stavbám nesmyslné podmínky různých národních škodičů a jiných blbečků?!
neregistrovaný "td"
9. 8. 1999 07:07
Re: Take prodate auto a budete radsi jezdit zeleznici?
Rozhodne nesouhlasim se stavbou nove dalnice na Ceske Budejovice. Jsem pro rozsireni stavajici komunikace Benesov - CB na 4 proudou silnici, pripadne jeste rozsirit cast D1 mezi Prahou a sjezdem na Benesov. Stavet temer paralelne dalsi dalnici je nesmysl.
neregistrovaný "pedro11"
9. 8. 1999 10:57
Re: Take prodate auto a budete radsi jezdit zeleznici?
To "td". Já jsem pro výstavbu nové dálnice z Prahy do Č. Budějovic až na hranice s Rakouskem. Nepřipadá my příliš efektivní modernizovat staré silnice, které se vytyčovaly někdy za Marie Terezie. Navíc si nedovedu představit ten chaos na tomto dopravním tahu v průběhu jeho přestavby.
neregistrovaný "Dalin"
9. 8. 1999 11:19
Re: Take prodate auto a budete radsi jezdit zeleznici?
Ale taková silnice se u Č. Budějovic staví. Kdo přijíždí od Prahy, tak těsně před Č. Budějovicemi (obec Borek) vidí, že musí uhnout prudce doprava, protože rovně bude pokračovat jakýsi obchvat Č.B. a silnice půjde pak ještě dále. Opravdu to nemusí být dálnice, ale alespoň tříproudové nebo čtyřproudové rychlostní silnice I. třídy.
neregistrovaný "HonzaX1"
10. 8. 1999 11:06
Špatné silnice
Kdo chcete vidět opravdu špatné silnice, přijeďte se podívat do okr. Olomouc, např. na výlet na hrad Bouzov. To je unikát, který se skutečně málo vidí. Hrůza a děs - byl jsem už ledakde, ale tak špatné silnice jako u nás, to se hned tak někde nevidí. A nejlepší na tom je, že silnice se jenom flekují, a to ještě většinou po příchodu prvních mrazů /to nekecám, fakt to tak dělají/, takže jak dlouho to může vydržet, si každý domyslí. Když si člověk představí, kolik platí peněz na silniční dopravu /dálniční známky, pov. ručení, obrovské daně z PHM atd./, musí ho to namíchnout. S tím by se mělo něco dělat.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "pedro11"
10. 8. 1999 14:53
Re: Špatné silnice
Jo, tak cestou od Mohelnice k hradu Bouzovu jsem jel nedávno - super silnička. V poslední vesnici před Bouzovem jsem přejížděl malý můstek asi v 70 km/h a málem mne to vyhodilo do polí. Pak jsem jel ještě jeden výborný úsek od Sovince směrem na Olomouc. Kdo se chce projet po nejlepším čtyřproudovém tankodromu, tak jedině mezi Prahou a Turnovem. Myslím, že nejlahodnější úsek je kolem Mladé Boleslavi. Naštěstí ten výkvět bolševickýho stavitelství už začali "generálně" opravovat. Snad se za 2 roky dočkáme...
neregistrovaný "matej11"
11. 8. 1999 10:37
Nove dalnice a opravy starych - KDE NA TO VZIT
Rikat, ze je potreba postavit nove dalnice na sev.Moravu a jinam nebo opravovat silnice je hezke - na tom se vsichni asi shodnem, ale dulezitejsi bude otazka KDE NA TO VZIT? Protoze statni kasa je prazdna a jine obory mimo dopravu urcite nic neprepusti myslim si ze realne a rozumne by bylo utlumit plany na budovani rychlodrahy. Myslim si, ze rychlovlak mezi Nemeckem a Vidni nepreveze az tolik nasich lidi (mozna bude pro nasince i dost drahy) a tak by to vlastne nebyla zadna skoda, kdyby se ty prachy okamzite presunuly do silnicniho baliku :-) Co vy na to?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "pedro11"
11. 8. 1999 14:39
Re: Nove dalnice a opravy starych - KDE NA TO VZIT
Podle mne není celý problém jen v penězích. V tisku jsem už několikrát četl články, kde se zainteresovaní lidé vyjadřovali o dostatečných finančních zdrojích na výstavbu dálnic (ale asi ne všech). To, co v mnohých případech brzdí stavby, jsou nesmyslné požadavky rádoby "ekologů", zájmy místních chatařů, firem a ostatních, kteří upřednostňují svůj osobní zájem nad zájmem společným.
neregistrovaný "matej11"
11. 8. 1999 14:54
Dalnice - vytacky ekologu a jine vymluvy
Myslim si, ze vytacky na ekologii a jine vymluvy se mohou tykat ruznych dilcich useku dalnice (napr. v Plzni je to treba dost neprijemne) ale v celkove - je mnohem vetsi cast km vyprojektovanych a pripravenych dalnic (napr. na Ostravu) kde skandalne proste nejsou penize. Pri opravach okrsek se ani na ekology nelze vymlouvat - to je proste presun priorit pri vydajich jinam.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "td"
11. 8. 1999 16:30
Re: Dalnice - vytacky ekologu a jine vymluvy
navic nevim jestli "vytacky ekologu" jsou zrovna spravnym oznacenim. Nestojim o to, abych se z mista A do mista B dostal o 10 min rychlejs za cenu toho, ze vyhubim a vymytim vsechno co stoji silnici v ceste a okoli. Pokud se penize najdou, skutecne bych je v prvni rade venoval na zkvalitneni soucasne silnicni site.
neregistrovaný "pedro11"
12. 8. 1999 08:38
Re: Dalnice - vytacky ekologu a jine vymluvy
Na problematiku ekologie při výstavbě nových silnic je třeba se podívat širším pohledem. Pokud rozšířím cestu ze dvou pruhů na čtyři, zničím kus přírody. Když stavím novou dálnici, poničím větší část přírody. Rozdíl se ale projeví v dlouhodobém měřítku, protože zátěž životního prostředí je nižší od dálnice (méně exhalací). Nelze zapomenout ani na ekonomický přínos pro oblast (viz Ostrava). Netvrdím, že dálnice se mají stavět všude, ale ty, které jsou rozestavěné nebo ty dosti potřebné (do ČB) by existovat měli.
neregistrovaný "matej11"
12. 8. 1999 08:22
Mam rad ekology a jejich "moudre" rady
Vetsina stavajicich komunikaci miva svuj zaklad v Rakousku. Tenkrat byvalo zvykem stavet co nejvice domu a osad primo u cesty, taktez pruchod terenem prilis nedbal na optimalni trasu nebo ekologii ale je proste jen vysledkem dohod tehdejsich vlastniku pozemku. Silnice tedy casto dost blbe kopiruji hranice davno neexistujicich pozemku z Rakouska... Povazuji za "skvely napad" tento casto nevyhovujici stav zakonzervovat pouhym rozsirenim starych silnic. Navic nelze poprit, ze je-li nahodou prubeh stare silnice vyhovujici tak jej nova stavba urcite pouzije i bez pripominek ekologu. Jinak kdyz vidim co ekologove udelali kolem pruchodu dalnice Stredohorim tak souhlasim s Klausem, ze Kuzvart je jen "nafoukany frajirek". Dejte co nejvic takovych * do vlady a panbu s nami - ta ekologie to pod jeho vedenim "odsere" taky (ve Stredohori uz "odsira").
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "PROF"
22. 2. 2002 21:01
Všiměte si data posledního příspěvku!
Je to důkaz o tom, jak to tady chodí. je to opravdu téma k zamyšlení, zvlášť před volbama. Jdu do lodí. Tam se kvalita povrchu moc nemění :)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Viados"
25. 2. 2002 10:18
Priority
Moje priority jsou, aby silnice byly kvalitni. To jestli budou siroke a vicepruhove, je sekundarni. Mit rozmlacene dalnice a okresky jako tankodrom - to se blizime Ukrajine ("dalnice" s metrovymi dirami nejsou neobvykle, byl jsem tam 3 tydny). Mit kvalitni zakladni silnicni sit - to se blizime Norsku nebo Svedsku.

Kdyz nemame na udrzbu stavajici site, MD udava "vnitrni dluh" ve vysi 500 miliard, je ZLOCINEM stavet jakekoliv dalsi kilometry dalnic. Zakonite se opet zmensi vydaje na udrzbu. Tak tu budou tranzitni dalnice, nicene tranzitem cizich kamionu vyuzivane 10% obyvatel CR a lokalni doprava se vrati ke konskym a volskym potahum nebo pro ty, kteri na to budou mit, k off-roadum.

Prioritou ministerstva dopravy je co nejvic se napakovat a k tomu jsou samozrejme vyhodnejsi zakazky na nove dalnice, kde se hazi sumami, pri kterych lehce nejaky ten milionek tu ministrovi, tu namestkovi za nehtikem uvizne. Pri opravach jde o mensi castky a zde je pricina mensi ochoty silnice opravovat nez budovat nove. Taky strihaci pasek se lepe vyjimaji u nove dalnice nez opravene silnice.

Dane z PHM nejsou urceny na opravy silnic. A pokud ano, jde o svym zpusobem rozpoctovou kradez. Protoze dane z PHM plati i zeleznice a lode!!! Kdyz se dotuje zeleznice 7 miliardami rocne, je okolo toho kriku, ale kdyz se dotuje oprava a vystavba silnic, tak to je spravne. Jedine, co je opravdu 100% urceno na silnice jsou prijmy z dalnicnich znamek a silnicni dane.

Jednim z duvodu, proc je zeleznice tak draha (krome prezamestnanosti) je ten, ze zeleznice si svoji cestu musi stavet sama, zatimco autodopraci ji od statu dostanou a jednou rocne zaplati smesny (vzhledem k nakladum) desatek za uzivani.
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "PROF"
25. 2. 2002 10:39
Re: Priority
Viados: Máš pravdu, někdy mě připadá, že se tady silnice udržujou asi stejným způsobem, jako znárodněný podniky po 48mým. Dneska je většina těch, co ještě stojí, na demolici :-(.
neregistrovaný "bob_1"
25. 2. 2002 11:54
Re: Priority
Ono to prezivani neni jen u silnic, ale takrtka

u vseho, co ma na starosti stat (verejne sprava).

Vetsina toho, co stat spravuje, je pouze spravovana,

nikoliv rozvijena. Investice do oprav/zlepsovani funkcnosti

nejsou, tim padem to jde sice do * (takze

se po silnicich nebude moci jezdit, ve "statnich"

podnicich nepujde podnikat...) ale zatim to poskytuje

"levne" sluzby.


Stejna situace je se zdravonictvim -- stare budovy,

stare vybaveni (co jsem tak nektera zarizeni videl,

tak bych se i bal byt na ne pripojen (slova jednoho

elektrikare - "az ten inkubator to dite zabije,

tak se s tim neco teprve zacne delat". Tato slova pronesl pote,

co inkubator opravoval, kdyz si sestricky

stezovali, ze "kope".). Dalsi kapitolou je skolstvi, ale tam se tolik nepohybuji, takze nemohu slouzit...


Co vim, tak existuje nekolik pripadu zanedbani

pece s nasledky jen kvuli tomu, ze nebyly penize

na vybaveni, popripade se "muselo setrit".

Vim ze to zni jako fraze, pro toho, kdo nezna

stav, ale ja jsem se ve zdravotnictvi vyskytoval dosti dlouho, a jeste dnes tam mam kontakty (zena je stanicni sestra).

Tam skutecne nejsou penize na bezny provoz, natozpak na investice a obnovu... Zatim to jde, ale jednoho dne se budou muset odehrat "vetsi" investice. A jak se to vyresi? Stat to zaplati, udela se dluh...


Kde ty penize jsou? Mate pocit, ze platite (platime) z dani malo?
neregistrovaný "PROF"
25. 2. 2002 19:27
Re: Priority
BoB: Musím jen souhlasně přikyvovat. Dneska jsem byl s mojí matkou na příjmu na operaci šedýho zákalu. Je přitom postižena Alzheimrovou nemocí a tudíž už je jen velmi omezeně samostatná. Nevím, jak to tam absolvuje, ale velký iluze o tom, že v pohodě, si nedělám. Stará, hnusná budova, tisíckrát přestavovaná, otlučený a ušmudlaný dveře, temný chodby. Jdiný, co tam je čistý, jsou mundůry personálu a to ještě ne každýho. Vzpoměl jsem si na svýho kámoše, co mi vyprávěl, jak to vypadá v ruský nemocnici. Nejhorší je ta bezmocnost. Když pak vidím ve zprávách, jaký prachy se valej do sráčů, co si kurvěj zdraví sami a dobrovolně píchačkama, pak teda nevím, kde je spravedlnost. Přitom lidi, který aniž by se o to jakkoliv přičinili a přesto onemocněli, jsou odkázaný na to aby chcípali v nejtěžší potupě, zamčený v klecích v blázinci. Jen kvůli tomu, že na zřízení zvláštního oddělení pro lidi postižený zmiňovanou nemocí, který úplně stačí k tomu, aby strávili zbytek svýho života alespoň trochu důstojně jako lidi, stačí ve slušným domově důchodců investice kolem 1-2 milionů. Mimochodem, víte kolik budou stát služby pro firmu, která bude pouze radit (o nějaké spoluzodpovědnosti nebyla v té informaci ani zmínka) naší vládě při uzavírání kontraktu na nákup stihaček ? Pouhejch 187 mil. Kč. Sice jsme od silnic trochu odbočili, ale alespoň je jasný, kam to tady spěje. Doporučuju: www.email.cz - diskuse - politika - Parlamentní volby 2002. Pokud je někde nějaký navštěvovanější stejný téma, uvítal bych odkaz.
neregistrovaný "bob_1"
26. 2. 2002 09:36
Re: Priority
prof: vim, ze ti to prilis nepomuze, ale situace

tve mati (a tvoji) je mi lito. Nemam rad "takovehle" nemoci...


Ale to jsem odbocili. Jedinym resenim je tedy:


a/ emigrace -- kam? polepsime si? budou nas chtit?


b/ zalozeni vlastniho statu


Ptam se tedy. Nemate nekdo vlastni ostrov?

Nejlepe nekde v "chladnejsi casti" zemekoule.

Nabizim sve sluzby jakozto spravce site, programator. Dale jsem manualne zrucny, takze mohu zastat takove ty normalni prace jako "kydat hnuj", na poli, stavba budov, projektovani zavlazovani...
Proste jsem narame chytry,

trosku pri tele, v nejlepsich letech (kdo zna Karkulina, at se prihlasi ;-))

Popripade vezmu s sebou manzelku (ale jestli to

bude krali vadit, tak neni podminkou ;-)).


Asi ne, co? Hmm, nejak to tu "doklepem".
neregistrovaný "Viados"
26. 2. 2002 11:29
Re: Priority
Cim vic penez stat vybira, cim je vetsi rozpocet, tim je to horsi a tim hur se lidem zije. Primitivni obratlovec Schling vymysli podpory na nakup aut. Do nebe volajici idiocie!!! Proc do * musej ty penize protect statem??? Proc radeji nesnizi dane na PHM nebo DPH? Proc se dotuje bydleni, dotuji hypoteky, dotuje stavebni sporeni misto aby se lidem snizily dane a deregulovalo najemny??? Danovy priznani je stale vetsi a vetsi, dane jsou sice 15-32% ale jsou miliony ruznejch odectu, takze efektivni dan je kdo vi jestli 5%. Kdybych jeste veril ODS, kvitoval bych jejich predvolebni navrh na snizeni a srovnani dani na 15%. Jenze paradoxne, kdyz jde na lamani chleba, kdyz CSSD snizovala dane z 35 na 31% (ODS to nikdy neudelala), mluvil Klausuv ritoliz Tlusty o populismu a o tom, ze snizeni dani "normalnim lidem" nic neprinese. ODS je bohuzel jen dalsi z komunistickych partaji v nasi zemi. Tihle zamindrakovani exhibicionisti musej mit vsechno pod palcem, rozhodovat shora pokud mozno o kazdym prdu poddanych. Jakasi dusevni choroba zpusobuje, ze jsou presvedceni o tom, ze oni lepe vedi, jak rozhodovat o penezich cizich lidi a ze oni lepe vedi, nez sami lide, co lide chteji. A ze vsechno se da ridit centralne zeshora. Nejlepe vsem co nejvic sebrat a pak milostive rozdelovat. Prototypem je socialni inzenyr Spidla... Ten vzdycky udela nejakou inzenyrinu, ktera ve 100 zemich predtim vedla k pravemu opaku nez se snazi dosahnout, ale on tvrdi, ze u nas se to nestane. Vuli a odhodlanim preci prekoname i fyzikani zakony!!!

Mam pocit, ze kdyz na uradu vlady propusti uklizecku, tak prudce poklesne prumerna inteligence jedincu v budove.

Ale uprimne receno, kdyz uz je to tak zarizeny, a ty kdybyses stal tak mimochodem ministrem (jedna z nejlepsich kvalifikaci na ministra je, ze pochvalis predsedu a zrovna nikomu nevadis), nepriklepl bys kamosovi statni zakazku? Co by Cech pro kamose neudelal, zvlast kdyz tece z ciziho, ze jo? Smutny, ale je to tak.
neregistrovaný "ladao"
26. 2. 2002 12:01
Re: Priority
Mno viaosi, Francouzi udělali něco podobného(s těmi dotacemi na starý auta) před párléty, ale vztahovalo se to pouze na jejich auta. Kdyby se tohle vztahovalo pouze řekněme na Fabii Junior tak by se určitě nejednalo o hromady miliard, protože ne stejně každý by ty zbývající prachy sehnal a koupil Juniora. Pokud by je měl tak by si koupil už dnes něco ojetýho a nečekal by na těch 90 000,- od státu. Ale ono by to mělo následný finanční efekt s ohledem na zvýšenou produkci našich aut, zvýšené šrotování. Takže z toho hlediska to néní zádný úlet socdem vlády, ale spíše kopírování. No a trochu k tématu. Já bych to udělal opačně. Než podepisovat petice za rychlý rozvoj dálnic, tak bych odpůrcům dálnic- podepisovačům petic proti stavbě dálnic dal "ANTIDÁLNIČNÍ ZNÁMKU" tzn. zákaz vjezdu na veškeré dálnice v ČR a možná by se chovali jinak.
neregistrovaný "bob_1"
26. 2. 2002 13:49
Re: Priority
Co me informace sahaji, tak se uvedena dotace

vztahuje na auta "nejnizsich modelu". Tedy alespon

tak to ma byt v tom navrhu. Takze si pripravte

vraky, jdeme kupovat Fabie Junior, Suzuki Swift,

Opel corsa, Ford KA a podobne, memu srdci mile

auticka ;-)


Ona ekonomie neni tak jednoducha... veda (nauka?).

Jak ladao poznamenal, tahle akce muze vyvolat

nektere pozitivni kroky -- MB proda vice aut, bude mit vetsi odvody statu, vice prace pro "srotice" (trebas vzniknou dalsi mista :-)).

Problem je ovsem v tom, ze se ty pripadne kladne veci "rozmelni" v tom, ze je zde spatne "trzni" prostredi.

Vyzni to jako fraze, ale ony jsou to opravdu veci, ktere celkovy stav hodne ovlivnuji (pomale soudy, vysoke dane (i neprime), slozita legislativa, atd.)
neregistrovaný "PROF"
26. 2. 2002 18:36
Re: Priority
Stručně řečeno: Boleslavi je třeba přihrát další miliardy ze státního rozpočtu a je třeba to udělat elegantně. Starý lidi můžou pochcípat (páni ministři totiž nikdy zestárnout nemůžou), nemocnice můžou jít pod širák, školství nebude třeba, už prvňáci si to pohasej na studium do Anglie nebo Ameriky. Rodiče je tam svezou dotovanejma mrdkama. Jako by svazu dovozců a MB nestačilo, že jim ta pakáž schválí kdejakej limit, omezení nebo jinou hovadinu, která má zabránit individ. dovozu pekáčů a tím vlastně uzákonit to, že lidi budou smět auta kupovat pouze od lidí, kteří jsou nám "příznivě nakloněni." Přátelé, je před volbama a není koho volit. Je na čase přemýšlet o zcela jiný akci, než jsou volby stejnejch dementů a nenasytnejch prasat, jako tam byli doposud. Jakejmkoliv slibům není radno věřit, jelikož je slibují ti, kteří již jednou předvedli, jak je umějí plnit.
neregistrovaný "Viados"
26. 2. 2002 23:43
Re: Priority
Jestli to je nebo neni kopirovani je jedno, ulet to je. Stat chce rozhazovat NASE penize. A ja si nepreju aby z dani, ktery platim, se nekomu dotovalo auto. Je to stejna hovadina, jako bych ja chtel dotaci treba na hifi vez nebo mycku nadobi. Kazdy takovyhle zvysovani rozpoctu je svinstvo. Je to podobne svinstvo jako regulace najemneho. Kdo ma byt s regulovanym najemnym, ten si lebedi. Doplaci na nej ten, kdo ho nema, plati horentni najem a z dani doplaci jeste na toho, kdo bydli v regulovanem. To je dvojita nespravedlnost. Pryc s takovymito experimenty!!!!!!
neregistrovaný "Viados"
26. 2. 2002 23:49
Re: Priority
to Ladao> Hypoteticky priklad pro "pritele dalnic": Mejme 50 mld rocne na silnice. Mejme 500 mld vnitrniho dluhu na stavu stavajicich silnic, pricemz kazdym rokem narusta dejme tomu o 10 mld. Ja jsem pro dat 90% na udrzbu a co nejrychlejsi snizeni toho vnitrniho dluhu (=rozbitosti stavajich silnic) a jen maly zbytek na stavbu noveho. Postavime-li za vsechno nove dalnice, vnitrni dluh se bude zvysovat a za chvili nebude po cem jezdit, s vyjimkou tech novych dalnic. Ja jsem PROTI dalnicim, jestlize nemame ani na udrzbu stavajich kilometru. Byt zemedelcem a nemit zradlo ani pro 2 kravy, poridil by sis dalsi 2 ??? Tady se proste pacha elementarni ekonomicka kravina. Potud jsem nepritelem novych dalnic. Nebo nam ty dalnice zaplatis ze sveho, ze chces nekomu davat na auto nalepky?
neregistrovaný "Viados"
27. 2. 2002 00:00
Re: Priority
A jeste neco: vnitrni dluh neni jen rozbitost. Jsou to i nevyhovujici mosty, urovnove prejezdy, chybejici obchvaty obci. Ty se zdaleka vsechny nevyresi dalnicemi, protoze kriticke prujezdy obcemi jsou na vsech silnicich I. tridy a na mnohych silnicich II. tridy. Pro tranzit kamionu a privilegovane, kteri maji to stesti(?) bydlet u dalnice, postavime dalnice, ale pro statisice lidi bydlicich u prutahu mest (Nachod, Turnov, Rakovnik, Vamberk, Zamberk, Ceska Trebova, Sumperk, Vysoke Myto, Holice ...) neudelame nic. Myslet si, ze nas spasi dalnice je hovadina. Skutecne potrebne jsou dnes snad jen: SZ okruh Prahy, okruh Plzne a Brno-Ostrava. Ostatni jsou pro nas v dnesni financni situaci a pri stavu silnic I. a II. tridy luxus.
neregistrovaný "ladao"
27. 2. 2002 07:14
Re: Priority
Tak si myslím vidosi, že si trochu odporuješ. Představ si tu situaci, že by byly postaveny dálnice tak jak jsou naplánované ? Co by se stalo ? Asi by vetšina těch měst co popisuješ neměla takové problémy jako mají protože by ty dálnice pochytaly ten největší nápor hlavně v kamiónové dopravě a ty města by ty obchvaty až tak možná nepotřebovaly. Nebo chceš říci, že se kamioňáci třepou až si to pofičí obchvatem kolem Šumperka a pak se budou drkat přes Červenohorský sedlo do Jeseníku ? Mělo by se spíše umožnit soukromým investorům dostavět chybějící úseky dálnic a vybírat pak na nich mýto když na to nemáme. A pak by zbylo na opravu silnic I a II tříd. A s těmi antidálníčními známkami jsem to myslel tak, že by je měli povinně vozit na autě podepisovači petic proti dálnici např. i do Drážďan, kterou stejně musíme dostavět v termínu a pokud bude třeba tak parlament udělá vyjímky jako v případě obchvatu Plzně, protože stejně ti co nesouhlasí s tou dálnicí do Drážďán, tak určitě používají jiné úseky dálnic a beztak v Plzni nadávají jako špačci co to je za bordel, že tady není nějakej obchvat. Prostě dálnice je dobrá věc a místy je to nutné zlo. A s tím ai moc nenaděláš a rozčiluj se jak chceš.
neregistrovaný "bob_1"
27. 2. 2002 08:24
Re: Priority
Jsem z Plzne a nadavam jako spacek, protoze tu

neni obchvat. A auta mi jezdi pod oknem.

A obchvat zase nebude, protoze zas nejaci eko

magori a obce protestuji (pry mozna az 2004?, nevim).

Osobne jsem take za snizeni vsech dani (popripade

zruseni) a zruseni vsech "solidarnich" pojisteni.

At si kazdy plati sam co chce (a kdyz neco

nebude chtit, tak at si ...). No, rovnou by se

mohli zavest vyjimky trebas na velke operace. Nojo,

ale kde na ne vzit? Zavedeme zdravotni pojisteni... Ach jo.


prof: ten tvuj proslov o volbach ma neco znamenat?

;-) Kde kandidujes?
neregistrovaný "PROF"
27. 2. 2002 09:53
Re: Priority
BoB: Nekandiduju nikde. Jen mě to sere a svědomí mi nedá držet hubu. Komouši mě taky srali a taky se to při každý příležitosti dozvěděli.
neregistrovaný "ladao"
27. 2. 2002 08:35
To viados
A nebo ještě jeden nápad. Že by si ty antidálniční známky kupovali odpůrci dálnic a cena by byl totožná a dálniční známkou tj.800,- Kč a byly by určeny pouze a pouze na opravy silnic a výstavbu nových obchvatů.
Rozbalit vlákno
19
neregistrovaný "PROF"
27. 2. 2002 09:49
Re: To viados
ladao, nedělej si z toho *. Já souhlasím s viadosem. Zeptej se v Poděbradech, jak se odráží na průjezdu aut přes centrum cena dálničních známek. Když jedu s pekáčem, na kteým nemám DZ, tak mi připadá, že přes ty Poděbrady jezdí víc aut, než po dálnici. Je to zrovna blbej příklad, protože než po týhle dlnici, to raděj přes Kolín. To není dálnice, ale polygon na zkoušení odolnosti terénních nklaďáků. Viados v tom má větší duch koncepce a logický návaznosti. S těma novejma dálncema mi to přijde tak, jako s těma stihačkama. Nejsou prachy na PHM a na gumy na starý MIGy, na Gripeny už to bude v pohodě. Máme přece stádo ovcí, ze kterých na to vydojíme! *, to je beznaděj, nedivil bych se, kdyby se slabší povahy po vzoru Palacha polily benzínem a nebo se nezhouply na nějakým kandelábru.
neregistrovaný "ladao"
27. 2. 2002 10:17
Re: To viados
Jó jó profe, každý na to mám jiný názor. Jenom by to chtělo nějak vyjádřit finančně. Kolik by se potřebovalo na dostavbu dálnic a kolik na stavbu obchvatů všech měst které to potřebují a že to potřebují skoro všecny větší je jasný. K tomu porovnat kolik by stála údržba sinic I+II kdyby se po nich jezdilo jako doposud a kolik by nebylo potřeba, kdyby na nich klesla hustota dopravy po otevření dálnic. Taky nesmíš zapomenou na každý problém s ekology a výkupem pozemků při každém tom obchvatu. Dej to na stůl a řekni, jestli že by nato byly prachy teď okamžitě, kdy by to každé mohlo být, protože musíš brát taky v potaz připravenost staveb, územní plány, územní rozhodnutí na ty stavby atd. s tím související. A pořád tady máš tu možnost cizího investora na dálnici s možností vybírání mýtného. Toť druhá strana mince.
neregistrovaný "Viados"
27. 2. 2002 10:31
Re: To viados
A na dalnice, tak jak je RSD a MD planuje, snad prachy jsou? Stahnul jsem si to z webu www.rsd.cz, to jsou pohadky pro maly deti, ty terminy a objemy - to by se nesmelo delat v CR nic jinyho nez stavet dalnice.

Uzemni plany se daji lehce zmenit, to je otazka priorit. A o tom mluvim. Prioritami by mela byt kvalita zakladni site, ktera se dotyka vetsiny obyvatel CR, uzemni plany musi odrazet nase priority. A uzemni rozhodnuti nema jeste ani D3, ani cela D11 ...

Mytne pry podle CSSD nepripada v uvahu, dalnice D47 bude na leasing, takze se to zase zaplati z rozpoctu. Tahle dalnice ale opravdu objektivne potreba je. Uprimne receno souhlasim s tim, ze kdyby bylo mytne, Cesi (a nekteri kamionaci z vychodnich zemi) radeji pojedou pomalu a v zacpe po starych jednickach ...
neregistrovaný "ladao"
27. 2. 2002 10:52
Re: To viados
Ještě dodatek viadosi. Zajdi si na stavební úřad ve tvým bydlišti a zeptej se jak dlouho trvá změna územního plánu, pak na to napasuj všechny ostatní formality, které jsou k začátku výstavby obchvatu nutné, jak jsem to popsal níže a v případě že ty prachy máš, tak stav obchvat. A obchvat Plzně je ten nejodstrašující příklad jak to dělat aby to udělat nešlo. Jako národ jsme v tom mistři, vždycky se najde jeden důvod proč to nedělat, než by se našlo dvacet důvodů proč to dělat.... a to co nedříve.
neregistrovaný "PROF"
27. 2. 2002 17:09
Re: To viados
Nejhorší je to, že radní některých měst nevíé, co vlastně mají chtít. "Jednička" středem je špatná, obchvat je sice dobrej, ale zas se do města tolik lidí nepodívá, dálnice v blízkosti je bezva, ale zase ne moc blízko, aby nikoho nerušila. Jedničky středem se dají občas řešit i elegantně (nadjezdy, tunely a pod), ale na to nejsou prachy, když nejsou ani na údržbu stávajících komunikací. Na obchvat se prachy sháněj lobingem z různejch fondů a zdůvodňujou se lecčím. Kde se to povede, začíná zajímavej úkaz. Město se začne pomalu vylidňovat a stěhovat se směrem k tomu obchvatu, aby bylo na očích. Taky to asi není to ono, ne? No, a dálnice, to je pěkný, ale musí být ekologická, tichá, blízko, dostupná, musí z ní být vidět hlavní dominanta města, jeden protichůdnej názor a požadavek střídá druhej. Právě proto se kloním spíš k tomu, věnovat se údržbě stávajících komunikací, snažit se o jejich napřímení, či rozšíření kde to jen trochu jde, (zmiňoval jsem 3 pruhy, kterejma se mnohde běžně, ovšem neoficiálně jezdí, pokud má šofér fantazii a představí si ty lajny kapánek jinak, než tam jsou načmáraný) a hlavně dbát na kvalitu povrchu, díky kterýmu bude provoz plynulejší, rychlejší a bezpečnější. Hlavně bych přiškrtil kohout ČD, aby tam začali kapánek tržně myslet. K mýtnýmu na dlnicích: Zrovna jsme o tm s kamarádem dnes debatovali. jedinej závěr je : No to by nám ještě scházelo! Na druhou stranu jsem ochoten akceptovat mýto ve městech, příkladem mohou být třeba Poděbrady, kde opravdu není důvod nejet po dálnici (zas je to blbej příklad vzhledem k povrchu tý dálnice). Mám jeden ze zajímavejch námětů pro města, která ty "jedničky" tolik sužují (příkladem nechť jsou např. Plzeň, Vysoké Mýto, nebo Holice). Proč to mýto za průjezd nevybírat? Jestli že se stát nedokáže na obchvaty, či zlidštění průtahů městy, musí si ta města na něj vydělat a to sice přesně na tom, co jim nejvíc vadí. nechť je to jakási kompenzace za ty problémy, které mají. Samozřejmě, že lidi budou řvát a budou nasraný, že v každý * musí platit. Ano, budou, ale musí si uvědomit, kdo je zodpovědný za takový stav. Neschopná vláda s jejími dementními ministry, parlamentní a senátorská pakáž. Prostě není jiný východisko a spousta lidí si taky musí uvědomit, že se na takový situaci podílí tím, že chodí k volbám jak stádo, který půjde kamkoliv, kde mu slíbí dát nažrat. Sorry, jestli moc plácám. :-)
neregistrovaný "lenin"
27. 2. 2002 19:00
Re: To prof
Ne, máš pravdu System dálničních známek je stejně pitomej jako systém předplácení slev na vlak. V lednu vytahají hromadu peněz, kterýma zaplácnou díry v rozpočtu a zbytek roku budou mít houby. Taky by systém mítného ujasnil, který cesty jsou jak frekventovaný a tím i jejich dimenzování.
neregistrovaný "ladao"
28. 2. 2002 15:00
Re: To prof
Profe: myslím si, že tvoje úvaha o tom aby se vybíralo mýtné v městech je založena na stejně blbém základu jako ty moje "Antidálniční známky" Komu nebo čemu by to mýtné sloužilo ? Městu aby si za něj postavilo vodovod a chodníky nebo na co? Nebo si za něj postaví svůj obchvat ? A jak už tady někdo psal, český člověk si rozmyslí co zalatí a co se stane, začalo by se město objíždět okreskama a ty obce které by byly tímto dotčeny by začaly taky vybírat potom mýtné nebo by alespoň zamezily průjezdu kamiónů značkou Nákaďákům vjezd zakázán ? A nebo si za mýtné zase postaví svůj obchvat ? To bysme byli zachvíli Bajpásová země nezdá se vám ? A nebo budou peníze vybrané za mýtné dávat do fondu dopravy a z něj se budou stavět obchvaty tam, kde si to větší loby prosadí ? Taky blbost na entou. A co se týká toho narovnávání a rozšiřování, tak k tomu mám jeden příklad, k tomu obchvatu Javorníka jak jsem psal níž. K tomu přechodu se totiž musí vybudovat jednička, protože po ní budou jezdit i náklaďáky do 12 T. A současná dvojka z Jeseníku do Javorníku která nyní měří 28 Km se bude rekonstruovat v délce asi 15 Km a jinak to bude nová komunikace včetně obchvatů tří městeček z nichž to největší Javorník má 3 500 obyvytel, protože stávající sesta vede údolími a lesy a nejdelší rovinka na té cestě má asi tak 200 m. A tato úplně nová jednička bude asi o 10 km delší než ta staávající. Taky se vám zdá, že je to zvrácené jenom proto, že není dálnice a rychlostní komunikace z Prahy do Ostravy a tak se musí v půli cesty mezi těmito městy stavět nový přechod a cesta aby se odlehčilo vedlejším přechodům ?
neregistrovaný "ladao"
28. 2. 2002 15:10
Re: To prof
Ještě bych pro dokreslení dodal, že ten malý přechod u Javorníka byl postaven před šesti léty a měl sloužit malému pohraničnímu styku a vozidlům do 3,5 t a nyní se bude must rozšířit o jeden další pruh pro odbavování nákladáků:o))))
neregistrovaný "PROF"
9. 3. 2002 19:54
Re: To prof
ladao: Nejde o to vybrat mýtné ale zcela legálně paralyzovat dopravu těmi místy, kudy skutečně již před několika volebními obdobími neměla vést. Jak jinak chceš upozornit na tak neudržitelnou situaci. Rozvinout transparent a * všechny, kteří se ten den nedostanou tam, kam měli? Média tě rozdrtí a nic se opět nestane. Jeď se skutečně mrknout do toho Vamberka, kde když se na křižovatce u lékárny zašprajcuje vylízaný pako s kamionem, tak to trvá půl dne, než se to vůbec rozhejbe. Do toho všeho autobusy, zvědaví chodci s vírou v absolutní přednost a je konec. Dopravní špička v pražským bordelu je proti tomu venkovská náves v neděli dopoledne.
neregistrovaný "ladao"
11. 3. 2002 07:22
Re: To prof
Profe: jak jsem psal, občas tudy jezdím autobusem a tak to tam znám. A právě proto si myslím, že jedině ta dálnice a rychlostka do Olomouce tomuto kraji odlehčí. Spočítej si kolik km by měřil a stál obchvat kolem každého takového města(protože takový obchvat musí dnes mít minimálně parametry té rychlostky + napojení) a kolik by se za to postavilo km té rychlostky nebo dálnice ? A to mýtné ? Na co by tedy sloužilo ? Já bych to navrhnul našim radním ať to udělají taky tak. Já bydlím ve městě ve kterým je obchvat nakreslený na mapě už od roku 1976 V r. 1996 se to už konečně mělo začít stavět, dnes je 2002 a prachy na ten obchvat jsou v nedohlednu. A povídá se, že minimálně dalsích 5 let nebudou.
neregistrovaný "PROF"
11. 3. 2002 21:36
Re: To prof
ladao: Je to v *, já vím. Doporučuju ti se odstěhovat se jinam, tak jak to plánuju já. Už jsem rezignoval, v tomhle bordelu nevěřím ničemu a jediný, na co se můžeš spolehnout, jseš ty sám a to co dovedeš.
neregistrovaný "ladao"
12. 3. 2002 07:37
Re: To prof
profe: asi už se nikam stěhovat nebudu. Bydlím v poměrně novým a hezkým, velikým bytě kousek dál od toho průtahu, takže mi to až tak nevadí a na místě kde má být ten obchvat mám zahrádku, takže při tý rychlosti stavění tam ještě nějaký jahody a maliny vypěstuju. A než ten obchvat udělají tak budem dávno v EU(možná se to postaví ze strukturálních fondů) a potom prý budeme mít takový platy , že si ty jahody půjdu koupit kdykoliv do supermarketu o:)))))........ i v zimě a ty se můžeš odstěhovat kam bude hrdlo ráčit, tedy až ti to dovolí....
neregistrovaný "PROF"
12. 3. 2002 20:29
Re: To prof
ladao: Tak to máš prima. Já začínám pozorovat, že mě už vadí i pouhej provoz na okreskách. Tak to vypadá asi na nějakou zapomenutou hájovnu kdesi v lesích:-))
neregistrovaný "Viados"
17. 3. 2002 20:37
Re: To prof
S tím mýtným je to těžký. Viz Dobřichovice. Postavily si novej most přes Berounku z obecních peněz, začali na něm vybírat mýtný a pak jim to bylo zatrhnuto, že prej to nejde. Kdyby se na to radši vys*ali ... Žádnýho Homolku by nenapadlo -"Hele voni vybíraj na mostě, maj na to právo?" Víte o tom někdo víc?Já si myslím, že by se za průjezd městy mohlo platit. Za 5 let by třeba i ten Vamberk měl vybráno na obchvat ... Muselo by se to nastavit nějak rozumně - kdyby to přepískli, stejně by nic nevybrali, protože by lidi jezdili jinudy. A BTW, žádná uvažovaná varianta R35 problém Vamberka zásadně neřeší - tam se protínaj I/14 a I/11. Jestli díky R35 ubyde 30% dálkovýho tranzitu, tak stejný procento regionální dopravy za 5 let přibyde. A takovejch obcí je víc...
neregistrovaný "PROF"
17. 3. 2002 21:23
Re: To prof
Viados: tak jsem si říkal, že to ještě není tak hrozný. Představ si, kdyby jsme měli místo silnic jenom vodní kanály, to by byly asi větší problémy s obchvatama. No, i když tam se jen vyhrabe rejha a tím to hasne, ne? Problém je, že takovej plavební kanál nejde vyhrabat do kopce nebo s kopce. I když jde, ale asi by to tam škunerům po šutrech trochu drncalo. :-) Nějak bylo, nějak bude. Kolega mě kdysi přišpendlil na zeď v kanceláři takovej obrázek vrtulníku a pod ním bylo napsaný: "Jezdit autem je přízemní." Možná se nad tím zamyslím :-)))
neregistrovaný "rbaron"
18. 3. 2002 20:30
Re: To prof
to prof: Provokatére... tak kdy to vybalíš tady? :o) Chtěl jsem se i Tebe zeptat na zásadní problém, jaký olej a jaké svíčky bys doporučil, ale je to opravdu zbytečné. Snad každý, koho jsem se ptal v reálu nebo i na fórech, řekne něco jinýho, takže jsem se dopracoval k syntetice od Paramo a ke svíčkám Champion a už se zviklat nenechám. Kdybys přesto chtěl poradit, budu rád, profe.
neregistrovaný "PROF"
2. 4. 2002 21:18
Re: To prof
RB: Tady až to bude jistý ;-) Myslíš svíčky do tvýho BMW? Olej podle doporučení výrobce a svíčky taky, ne? Nad čím bys tápal? Máš k tomu manuál?
neregistrovaný "rbaron"
3. 4. 2002 11:50
Re: To prof
Svíčky jsou tam NGK a jede to fajn. Boschky se v poslední době vyrábí v polsku a stojí pěkně za ho..o. Myslíš, že bych tam měl dát 15W40 minerál, který doporučuje výrobce? Nejen, že jsou dneska mnohem lepší oleje, o kterých tenkrát při doporučování vůbec neměli potuchy, ale dosud to jezdilo s Mobil1 Rally SHC plná syntetika, tak je myslím volovina to kurvit nějakým Vegetolem :o)
neregistrovaný "td"
27. 2. 2002 10:04
Re: To prof
a) Viados ma ve svych prispevcich o primarni nutnosti udrzby stavajicich silnic/dalnic pravdu.

b) Napad s antidalnicni znamkou chapu, doufam ze spravne, jako nadsazku ladao, presto s pausalnim odsuzovanim ekologickych hnuti nesouhlasim. Je hloupe a posetile mit jako prioritu c.1 dostat se co nejrychleji z mista A do mista B. Uvazujme v sirsich souvislostech a dlouhodobejsich meritcich. Je velmi mnoho dulezitejsich veci jak z pohledu obecneho, tak i ciste ekonomickeho.

c) oznaceni pana Schlinga jako primitivniho obratlovce mu jeste lichoti, jeho, dle meho nazoru, zcela idiotsky napad s dotacema na nakup je jen dalsim v rade, cloveku je stridave zle a smutno z toho, co dokazi tito panove s penezi z nasich dani provadet...
neregistrovaný "Viados"
27. 2. 2002 10:24
Dalnice pod okny
Odkud jsi Ladao? Rekni uprimne, neprotestoval bys proti dalnici, kdyby meli zbourat dum, kde bydlis nebo ktery jsi postavil a zabrat mista, kde sis jako dite hral nebo kam ted chodis na houby? Kdyby tvuj vyhled do krajiny nahle zahradila protihlukova stena? Fakt bys byl v pohode a nechtel, aby se dalnice posunula "o kus dal"? Je to princip zvany "Not In My Backyard". Cesky receno: Dalnici ano, ale nekudy jinudy. A Plzen to je pripad sam pro sebe. Primarne za to muze Plzensky magistrat: Nechal zastavit puvodne vybranou a vladou schvalenou trasu rodinnymi domky. Tu causu jsem sledoval celou dobu. Ted uz se neda delat nic jineho nez postavit SUK, tedka uz jsou protesty a blokady zbytecny a taky nevim, ze by to blokovali ekologove. Blokuji to lide z jedne vesnice, kteri chteji, aby byla niveleta dalnice niz nebo co. Mozna se k nim nejaci pseudozeleni pubertaci, pridali, ale hazet skutecne ekology, kteri napriklad branili tomu, aby dalnice vedla pres zdroj pitne vody pro Plzen (na rozdil od stavebni firmy, ktera chce primarne co nejvic prostavet, je snad pro plzenaky dulezitejsi pitna voda nez obchvat, ne?) a nektere radikaly, kteri protest maji jako svuj zivotni postoj, tomu bych se tedy branil. Nebyt toho zastaveni puvodni trasy magistratem Plzne, uz by se nejspis 5 let jezdilo okolo Plzne. Takze bez tam se svym narkem.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ladao"
27. 2. 2002 10:42
Re: Dalnice pod okny
Pocházím z malýho města Javorník na polských hranicích, ale teď žiji na vysočině a zrovna teď v mým rodišti začíná příprava obchvatu města kvůli přechodu do Polska a mým rodičům a tím vlastně i mě budu zabírat garáž a třetinu zahrady. Co více dodat. Jednáme s ředitelstvím dálnic a silnic o výkupu a náhradách atd. a právě taky vím jak složitá a dlouhá cesta vede od nějakýho návrhu k realizaci. Před dvěma roky začali vyměřovat, letos by se měl shválit územní plán obce, příští rok se asi vydá územní rozhodnutí pokud budu vykoupeny všechny nemovitosti a provedeny náhrady, které se dojednají. Až po tom se může vydat stavební povolení a pokud budou love ve Fondu dopravy, tak se může začít stavět.Takže přesně vím vocogou. Tebe pálí dálnice a mě obchvat. Co dodat, jsme na tom stejně a při tom každý v jiném slova smyslu.
neregistrovaný "Viados"
27. 2. 2002 11:20
Rychlost stavebniho rizeni
No to je jasny, ze to trva aspon rok. Dalnice taky nebyly naprojektovany, vymereny a zaneseny do uzemnich planu za rok. Vyhoda s obchvatem je ta, ze se vetsinou stavi okolo mesta, ktere na nem ma zajem. Dalnice vede okolo mnoha obci, ktere ji nechteji. A motivace dokaze divy, urcite to delaji urednici rychleji pro vec, na ktere jim zalezi, nez kterou nechteji. I kdyz, R35 uz ma v useku Zamrsk - Mohelnice asi 3 varianty a kazda 3 podvarianty. A obce, tedy spis mesta - vcechna okolo 10-20.000 obyvatel, se pretahuji, ke kteremu bude bliz! Pritom je pochybne, ze se realizace R35 doziji lide, kteri ziji dnes.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lenin"
27. 2. 2002 12:30
silnej jak silnice, blbej jak dálnice
Je pravda, že stav a řešení silnic 1 a 2 kat je hrozné, ale kurňa vzpomeňte si. Jak sem rok jezdil kolem výmlatu, kterej udělal uprostřed cesty ruskej tank svým pásem a když jsem měl štěstí, nikdo nešloh petrolejku a já tam v noci nevletěl. Jak stará oktávka poskakovala po polňačce na naši chatu, kde je dneska asfaltka. Jak vypadaly cesty na severní Moravě po povodni - a jak vypadají dnes. Sinice je třeba opravovat, ale postupně. Jsou i podstatnější věci. Nové dálnice? Při velikosti naší země? Pchá, na co. Stejně po dálnicích 50% našich řidičů neumí jezdit. Jen jim nechte jejich škodovečky, ávijky a mizerný cesty. Ty prachy myslím najdou lepší využití, než ve chřtánu koncernu VW za jistě nemalou provizi. A navíc nestojím o ty stovky zombíků co vymění svou Schade 120 za fábku, se kterou budou střídavě překážet a střídavě ji půjčovat vnoučkovi za účelem destrukce a působení dopravních nehod. Protože kdo slušný auto opravdu potřebuje, už ho má, a kdo ho nepotřebuje, ať jezdí vlakem, nebo jednou za měsíc veteránem. Tak pravil Lenin.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Viados"
28. 2. 2002 10:31
Prechod v Javorniku
Nemyslim si, ze je spatne, ze je vice prechodu. Mely by byt pokud mozno vsude, kde je po tom poptavka. Z Javorniku do Ostravy je to jaksi daleko. Kdyz nekdo jede treba z Olomouce, Jeseniku nebo Bruntalu do nejakeho mesta v Polsku na druhe strane hranice, nebude muset pres Ostravu. A to je fajn. Nicmene konkretni pripad vyvoj kauzy teto silnice neznam.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ladao"
28. 2. 2002 11:01
Re: Prechod v Javorniku
viadosi : jasně že je dobrý mít více přechodů. Jenže ono s tím přehodem bylo jak sem popsal s tím, že pro náklaďáky měl sloužit přechod v Mikulovicích a proto se po povodních udělaly nové šíroké cesty z Jeseníku do Mikulovic, aby to vyhovovalo předpokládané dopravě(ale jen normální širší dvouproudovka) a pak se zjistilo, že ten přechod tomu záměru nevyhovuje a tak začali projektovat tu cestu do Javorníku a změnu přechodu. Další vyhozený peníze, který by se mohly dát do dálnic a kvalitních jedniček a rychlostek. Mělo by se to dělat spíše naopak, mít napřed síť kvalitních dálnic a ostatních podobných silnic a k nim dodělávat přechody aby to navazovalo i na silniční sítě za hranicema. A ne udělat někde na konci světa přechod a k němu udělat 30 km nové dvouprodé silnice I a potom hledat další řešení jak na tu sinici navést dopravu aby ten přechod sloužil tomu čemu má. Vždyť se podívej do mapy zjisti si jaký je napojení kvalitních cest jakéhokoliv řádu do toho Jeseníku. A když chce soukromá společnost postavit tunel pod Sedlem s tím, že by stát dodělal potřebné napojení a obchvaty Šumperka apod.tak se zase ozvou nepřátelé stavění komunikací ekologové a je vymalováno.
neregistrovaný "Viados"
28. 2. 2002 10:33
Hmm, nejak nam auto.cz blbne ...
Je komicke, ze ladao pridal prispevek v case, ktery nastane az za vice nez 4 hodiny :o))))))
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Viados"
28. 2. 2002 10:40
Rozsireni jednicek
Rozsirene jednicky, kde to jde, je dobre reseni. Neni jednicka jako jednicka. Napriklad takova I/6, ktera ma dvojpruhy ve stoupanich, nebo i I/3, ktera ma dokonce jiz vybudovane obchvaty spousty obci (Benesov, Bystrice, Votice, Tabor), to je jine kafe nez treba I/14 nebo I/36. (Muzete mi rict, je to ze Semic do Holic preznacena trojka nebo vyasfaltovana polni cesta???) Napr. silnice z Chebu do Bayreuthu je podstatne lepsi nez z Royvadova do Ambergu. Na te prvni jsou na spouste mist ve stoupanich tripruhy, nekde i dost dlouhe, takze clovek se nemusi vlect za kamiony treba hodinu...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "h_ST"
6. 3. 2002 19:20
Klasika ...
Pražáci si stavějí dálnice na západ, sever, jih, východ .... a dálnice na Ostravu je pořád v nedohlednu. Ta na jih ještě nemá schválenou trasu, ale už se staví úsek kolem Tábora. Původně se dálnice na Ostravu měla začít stavět v roce 1997. Teď je 2002 a Zemák slibuje a slibuje, a skutek utek. I kdyby se teď dohodli na realizaci s tou izraelskou firmou, tak vůbec není hotová projektová dokumentace, a termín dokončení je 2010. Snad. Prostě "klasika". Asi se stanu moravským nacionalistou.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Viados"
7. 3. 2002 09:41
Re: Klasika ...
Nemyslim si, ze tim Praha neco ziska. D8+D1 a D8+D3 je katastrofa pro ceskou a prazskou kotlinu. Tranzit Skandinavie+polovina Nemecka -> Balkan resp. Skandinavie+Berlin -> Rakousko+Italie. Budto ty cizi kamiony musime poradne osolit, nebo presadit na ROLO jako v CH. Jinak se tu udusime.

A pokud jde o ten Moravskej nacionalismus, del radeji CR na Prahu+zbytek ne na Cechy+Moravu. Ceskej "venkov" je z Prahy stejne opomijenej (protoze neznamej) jako Moravskej. Vis jak dlouho slibujou obchvat Vamberku, Vysokemu Mytu a Zamberku? Hruza. Typickej Prazak na uradu zna Prahu a Spindl. Zbytek je pro nej nepodstatnej a obtezujici vidlakov.
neregistrovaný "ladao"
7. 3. 2002 10:05
Re: Klasika ...
No vidíš viadosi, a zase jsme u toho. Kdyby byla hotová dálnice+rychlostka Praha-Olomouc-Ostrava, tak by nebyly potřeba ty obchvaty, jelikož by pak poklesla doprava v těchto městech. A navíc musíš připočíst ten fakt, že pokud je průtah městem tak opravy a údržbu platí stát. Jakmile je vybudován obchvat, tak s z toho průtahu stane místní komunikace a všechno si platí obec-město. Občas jezdím Hradec K.-Jeseník autobusem tak to tam znám a pokud by odsud zmizely náklaďáky a tranzit osobních, tak je tam celkem pohoda. Jezdil jsem tudy v sedmdesátých a osmdesátých letech autem až do Prahy a vím jaká to byla pohoda tudy jezdit. Byl i čas se dívat na přírodu. Dnes musíš sledovat neustále cestu aby tě náklaďák nesfouknul do škarpy.
neregistrovaný "Viados"
7. 3. 2002 15:40
Re: Klasika ...
Ladao> budes se divit, ale pekny provoz generuje uz i mistni doprava, ve vychodni casti VC kraje je spousta mest a mestecek, odkud lide - ten sem a ten tam dojizdeji. A prujezd Zamberkem nebo Vamberkem je naprosto krizovy i pro osobni auta. Vyskoke Myto je neco jineho, tam je silnice rovna a siroka - tam je to fakt o tranzitu a tam by to vyresila spis R35 ...
neregistrovaný "skop"
8. 3. 2002 16:00
Peníze
Já bych řekl, že peněz na dálnice a rychlostní komunikace by mohlo být dost. Nově otevřený 16km úsek D8 stál 1,4mld Kč. Řekněme že za 1mld se postaví 10km. Já vím, byl to nejlevnější úsek, ale 10km rychlostní už ano. Takže IPB stojí stát až 150mld, tak to máme ! 1500km ! dálnic a rychlostních komunikací. To je takovémnožství, jež naplní plán ředitelství dálnic a silnic na celkovou výstavbu takřka všech dálnic a RK. Viz mapka na www.rsd.cz. Co tomu říkáte?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "skop"
8. 3. 2002 16:09
Re: Peníze
Kdyby jste to hledali, tak je to na www.rsd.cz./sit/Zmeny.htm
neregistrovaný "h_ST"
12. 3. 2002 15:58
EU + Cimrman
Kámoš byl loni ve Španělsku a říká, že tam mají fantastické silnice postavené z peněz unie. Snad se taky dočkáme.

A tu dálnici z Hradce na Olomouc by si už taky severní Morava zasloužila. Jezdit do Prahy oklikou přes Brno, to je jako kdyby to vymyslel Jára Cimrman ( .... když běhat, tak s kufrem :-)))
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "PROF"
12. 3. 2002 20:34
Re: EU + Cimrman
h_ST: Jenom připomínám: Jsme v Čechách a už teď je mi líto unie, která nás přijme za člena. Nedělám si iluze, že se za nějaký peníze určený na výstavbu dálnic budou v Čechách ty dálnice skutečně stavět. Pokud ano, nak tutově nebudou mít kvalitu, jakou by měly mít, jelikož výběrový řízení na jejich výstavbu nevyhraje ten, kdo kvalitu zaručí, ale ten, kdo kvalitně namaže. Ne, v tomhle bordelu fak není radno věřit ničemu.
neregistrovaný "skop"
14. 3. 2002 13:05
Re: EU + Cimrman
Jo to je pravda. Taky jsem tam byl a je to fakt kvalita. Opravdu málokdy záplaty , většinou nový povrch. Všude čáry a reflexní značení. Oproti tomu v Portugalsku je to poměrně hrůza. Skoro jako u nás, jen děr je tam málo - nemrzne, ale zvlněné, bez čar, záplaty, atd. Tak si vyber.
neregistrovaný "h_ST"
2. 4. 2002 09:10
D47 ?
Neví někdo něco nového z jednání o D47 ? V novinách se jenom zamlžuje....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "h_ST"
17. 4. 2002 13:08
Refresh
Tak nejdřív se ta diskuze zvrhla na diskuzi o svíčkách, a teď chcípla úplně.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Viados"
17. 4. 2002 16:26
Re: Refresh
A neni to jedno? Stejne na dalnice brzo nebudou penize, tak k cemu nejake petice ...
neregistrovaný "PROF"
18. 4. 2002 21:02
Re: Refresh
Jenom k tý dálnici: Chtělo by to nějakou protestní akci. Ta *** z Prahy na Hradec se už skutečně nedá akceptovat. Jel jsem tam s dost naloženým přívěsem ve smětu na Hradec a fakt jsem měl tisíc chutí z toho bordelu vyjet mimo a jet po obyčejný silnici. Hlavně, že na konci pod mostem stojí poldové a buzerujou. Až po tu Sadskou se jedná o úplně původní povrch, kterej drncá jako ***. O ten kravál od toho povrchu nejde, ale to, že zasetý pole je tisíckrát rovnější, to mě teda fakt sere.
neregistrovaný "Viados"
22. 4. 2002 12:33
Re: Refresh
Jo ja tam tudy taky jezdim, je to vopruz. Ale ve tvy americe to musi bejt urcite mnohem pohodlnejsi, nez v karach na nikoprofilacich. Jen jakej rozdil je prave na D11 mezi mou Astrou a Omegou myho bejvalyho sefa. Tezky auto je tezky auto ...

BTW: Za co sbiraj floydi v Podebradech? Hledaj teroristy, kontrolujou povinny ruceni, nebo rychlost? Jezdim tam tak o 10-15 kmh vic a jeste me nestaveli. A jet tam o 40 kmh vic je zase dost o drzku, nevim kdo by tam tak jel ... Ale je fakt, ze za posledni rok jsem tam jel asi 20x a jen 2x tam nebyli, takze z neceho tam zjevne zijou ...
neregistrovaný "PROF"
23. 4. 2002 20:31
Re: Refresh
Viados: jo, pohodlnejsi to je, ale stejne to stoji za houby. V dzipu to hrká tak jako tak, zvlast kdyz neco tahnes. Pres Podebrady jsem nejel asi 10 let, jezdim radej pres Kolin.
neregistrovaný "h_ST"
9. 5. 2002 07:59
D47 - antikoncepce ?
Tak s D47 to dopadlo standardně - 4 roky slibů a nakonec zase NIC. Teda, abych byl přesný, bude úsek 2 km napříč Ostravou. Úsek Lipník - Ostrava, důležitý pro napojení Ostravy na dálniční síť, se zatím stavět nebude. Ale zato se začíná budovat úsek Vyškov - Mořice, paralelní se silnicí pro motorová vozidla Vyškov - Olomouc. To už není koncepce výstavby dálnic, ale přímo antikoncepce !
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Country"
23. 9. 2002 07:00
Nějak to tady chcíplo ......
.... rozvoj dálnic nikoho nezajímá
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "td"
23. 9. 2002 09:53
Re: Nějak to tady chcíplo ......
Jsou na svete dulezitejsi a potrebnejsi veci.
neregistrovaný "h_ST"
17. 10. 2002 07:02
Opět D47
Tak už to skoro vypadalo, že se ta D47 bude opravdu stavět. Teď se ale proslýchá, že vláda chce tu smlouvu na D47 Izraelcům vypovědět. Už jsem se skoro lekl, že by pražáci opravdu dali ostravsku nějaké peníze. Zase jeden předvolební trik .......
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Country"
17. 10. 2002 09:15
Re: Opět D47
Jistě, proč by taky investovali do "dálného východu". V Praze se povídá, že Ural prochází někde kolem Brna, a co je za ním, to už v Praze nikoho nezajímá.
neregistrovaný "Cleaner"
17. 10. 2002 13:14
Re: Opět D47
Takovýhle vidlácký keci jsou přímo nesnáším. Kdyby vám pražáci nevydělali na ty vaše sociální dávky, kde byste byli..........................Co takle snažit se alespň trochu sami???
neregistrovaný "Viados"
17. 10. 2002 13:17
Re: Opět D47
Prazaci? Jaky Prazaci? Copak dane platej v Cesku jen Prazaci? Nevim proc by lidi z vychodnich Cech, kde neni ani 1 km dalnic a pritom je tam nejvyssi nehodovost (asi diky I/35 a I/11, nevim, je to z vyzkumu Tydne), meli platit za dalnici u Ostravy 2-3x vic nez jsou normalni ceny. To, ze se nove vlade Schlingovsko-Sloufovska smlouva nelibi, jen svedci o jejich zdravejsim rozumu. A stavet ji meli stejne Rusaci, to slovo "izraelsky" je jen zastiraci manevr, tretina dnesnich Izraelcu byli pred 15 lety Rusove a prave ti ted u nas podnikaji vydavajice se za Izraelce. V Rusku bych hledal stopu, proc jim pro stat tak nevyhodnou smlouvy Zemanovi aparatcici podepsali ... Dalnice D47 mela davno stat, s tim souhlasim, Ostravsko ji potrebuje, ale ne ze se postavi tak nevyhodne, ze by za tu cenu mohla byt postavena i D11 a R35 !!!!!!