Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
1. 8. 1999 21:08
neregistrovaný "austin"
2. 8. 1999 07:46
neregistrovaný "crowbar"
4. 8. 1999 13:38
neregistrovaný "hop1"
2. 8. 1999 10:27
neregistrovaný "austin"
4. 8. 1999 16:47
neregistrovaný "austin"
4. 8. 1999 17:20
neregistrovaný "hop1"
4. 8. 1999 18:43
neregistrovaný "austin"
4. 8. 1999 18:44
neregistrovaný "austin"
5. 8. 1999 11:18
neregistrovaný "austin"
neregistrovaný "austin"
1. 8. 1999 21:08
International Supersport Racing Series
Tak jak se Vám líbily závody na okruhu v Brně?

Mě moc, a byly tak dramatický jako loni, jen jich dojelo krapet míň.

Pro nezasvěcené - jsou to vlastně zakapotované F1

- volně řečeno. Sospiri zajel loni 1:48:55 na jedno kolo již v pátečním treninku. Další nejlepší čas - nejbližší rekord tratě - je v motorkách ve třídě Superbike 2:04:a nějaký drobný(myslím že ho má DOOHAN z 97). Rozdíl patnácti sekund Vám asi ukazuje obzory jak rychle ty mrchy

jezdí. Ježiš a jakej dělaj kravál se jen tak neslyší. No nic, něco napište.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "crowbar"
2. 8. 1999 07:46
Re: International Supersport Racing Series
zavody byly skvely jenom se a le potvrdila moje uvaha ze si brno ten okruh nezaslouzi!!! takova uboha navsteva to jsem nezazil, holt moravaci umi akorat chlastat vino
neregistrovaný "hop1"
4. 8. 1999 13:38
Re: International Supersport Racing Series
Bohuľel jsem tam nemoh bejt. Byl jsi tam oba dny?
neregistrovaný "austin"
2. 8. 1999 10:27
re: crowbar
Nevím jak ty, ale já tam chodím kvůli autům a ne lidem. Nejsem kapsář nebo co. Že tam chodí málo lidí je jejich škoda.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "austin"
4. 8. 1999 16:47
re: hop
Jo oba, protože měřený trenink většinou je o něčem jiném než vlastní závod. Tentokrát se to ale nepotvrdilo, oni jezdí fakt pořád nadoraz.

Např. Jaguár E ve vytrvalostním závodě co byl v červnu (závody historických vozidel) jede na to aby ho nepředjeli a aby dojel (jezdí se 4 hodiny!!) Ale v treninku jde na doraz aby měl dobrý místo. Mimochodem ti historici dělaj lepší časy než Superturismo což je na pováženou. Já mít závodní BMW r.v.98 za čtyři miliony a udělat stejnej čas jako třeba Griffith (4.6 l) tak se střelím. Griffith má zrychlení z 0 na 100 rychlejší než P 911, viz Autotip cca. 9/97. A Griffith nebo Jagec E jsou 30 let starý káry, Barchetta taky. K věci: bylo to dobrý, líbilo se mi to a fak škoda že tam lidi nechodí. Bylo tam spousta lidí - závodníků, lidi z M. Boleslavi/Škoda, cizinců pomalu víc než čechů (rakušani a němci). Příští rok to bude nabeton zas, ten promotér tohoto poháru prohlásil, že je to hezký okruh a po dobudování boxů to bude na špičce ve světě. Kdo jste letos ještě boxy neviděli, tak je nepoznáte.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "hop1"
4. 8. 1999 17:20
Re: re: hop
Hmm, jeątě jednou ąkoda. Těąil jsem se tam, ale nevyąlo to. Jakou úroveň má Ferrari Challenge?
neregistrovaný "austin"
4. 8. 1999 18:43
Ferarri chalenge
No, oproti minulému roku je to celá Evropa dohromady, což asi strašně zvětšilo konkurenci.

Je se na co dívat, jezdí to hezky, ale mě tluče srdce pro anglický, a tak ně italský káry všeho druhu moc neberou. Češi v tom poháru udělali díru do Evropy, jsou na tom dobře. Kdyby jim to vydrželo.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "austin"
4. 8. 1999 18:44
Re: Ferarri chalenge
haha samozřejmě Ferrari ne ferarri.
neregistrovaný "austin"
5. 8. 1999 11:18
Maserati Biturbo
Sice jsem psal, že mě neberou italský káry, ale zapoměl jsem na vyjimky jako Maserati Biturbo.

Vzpoměl jsem si na to až když jsem ho včera večer viděl. Vsadil bych se, že ten člověk ani moc neví, co koupil (je to r.v. tak 84,85). Jsem v tom jednou jel ve Zlíně před cca 15 lety a dost dobrý. Ale například z Lamborghini Miura jsem byl dost zklamaný, horší než Fiat 128 X1/9. Takový bakelit. Ať žijou anglický.
Rozbalit vlákno
0