0
to joza: Jsi fakt dobrej s těma písmenkama. Fakt tam ty překlepy byly. A že fandím Subaru? - mně to prostě vyšlo jako výsledek (viz níže). Ostatně lacinější Impreza nebo bohatší justy se do té částky taky vejde, i když justy je Subaru jen tak napůl, že..................................... PS: na výsledku by něco změnilo, kdyby stejný vyšel muži nebo ženě??? 2+2=4 pořád. (ale to nmělo bejt rejpnutí...)
Přejít do diskuze
Omlouvám se, že otravuji a odbíhám od tématu, ale zajimalo by mě, je uživatel pod loginem pohoda muž nebo žena??? Nic proti ženám či mužům, ale pozorný čtenář si všimne, že na jednom řádku pohoda používá jednou mužskou a jednou ženskou koncovku. Zvláštní. Krom toho je pohoda jasně zaměřen/a na SUBARU, to nikomu neberu, jsou to celkem dobrý auta, ale určitě o nich nemá cenu diskutovat, když km má jenom omezenou částku peněz na NOVÝ vůz.
Preju hezky den a predem dekuji za odpoved od POHODY!!
Josef
Preju hezky den a predem dekuji za odpoved od POHODY!!
Josef
Zkus se podívat na Citroen Xsara 1.8i 16V SX😒br />
ABS, 4 pytle, centrál, imo, posilovač, mlhovky,
CD audio, elektro, klima, "elektrony", metalíza - 112 k, 195 km/h, 0-100 10,7.
601.000,-
Elegantní a pohodlné auto, odborářská kvalita, rok záruka.
ABS, 4 pytle, centrál, imo, posilovač, mlhovky,
CD audio, elektro, klima, "elektrony", metalíza - 112 k, 195 km/h, 0-100 10,7.
601.000,-
Elegantní a pohodlné auto, odborářská kvalita, rok záruka.
Možnosti: velice mírně jeté Volvo S40 (nejlepší bezpečnost, dobré jízdní vlastnosti, s 2.0T i velice rychlé -- dost prodejců ti na něj klidně poskytne roční záruku, takže je to de-facto nové), Renault Megane Classic nebo Scenic, Honda Accord (neviděl jsem ale crash-testy), Toyota Avensis, a to je celé! Ostatní značky jsou buď příliš poruchové nebo příliš nebezpečné.
Nejlip udelas kdyz si koupis S120 za 20 000,- a
zbyde ti 640 000,- na upravy!Mrkni na rubriku
Rozpada se mi S120 a ja presto delam tuning,tam
ti odporne poradi!!!
zbyde ti 640 000,- na upravy!Mrkni na rubriku
Rozpada se mi S120 a ja presto delam tuning,tam
ti odporne poradi!!!
četl jsem si příspěvky ohledně Vašeho dotazu ke koupi nového vozu. Můžu se vyjádřit, jen k těm značkám, které znám z vlastní praxe. V říjnu roku 1997 si můj otec koupil Hondu Civic 1.6 5D. Výkon 85KW (v současné době se prodává s motorem 1.6 92KW) V plné výbavě včetně klimatizace a ABS. Prodejní cenana 559 900,- Kč Dokoupit je potřeba jenom mlhovky a rádio. Auto má dva roky, má najeto 138 000km. Na automobilu nebyla jediná závada......
S autem se jezdilo na pravidelné garanční prohlídky, jinak nic víc. Dle mého názoru je to rychlé spolehlivé a pohodlné auto. Můžu jenom doporučit.
S autem se jezdilo na pravidelné garanční prohlídky, jinak nic víc. Dle mého názoru je to rychlé spolehlivé a pohodlné auto. Můžu jenom doporučit.
Ja bych prubnul Toyotu Avensis sedana 1,6. Nemá sice boční airbagy, ale podle crashtestu, který je tady na auto.cz má lepší výsledky bočního nárazu než některá auta s bočním airbagem. Jinak kdybys ho chtěl na objednávku, tak se do něj dodává taková ta postraní airbagová záclona. Já jezdim občas s předchůdcem - CarinouE 1,6 - a ta jezdí fakt dobře, takže Avensis by měla ještě líp. Já s ní jel jen s dvoulitrem a fakt nebyla špatná. Výkon 1600 je až nadprůměrný - 115k, cca 145Nm toč. m. (ve srovnání s evropskou "konkurencí").
Ja bych prubnul Toyotu Avensis sedana 1,6. Nemá sice boční airbagy, ale podle crashtestu, který je tady na auto.cz má lepší výsledky bočního nárazu než některá auta s bočním airbagem. Jinak kdybys ho chtěl na objednávku, tak se do něj dodává taková ta postraní airbagová záclona. Já jezdim občas s předchůdcem - CarinouE 1,6 - a ta jezdí fakt dobře, takže Avensis by měla ještě líp. Já s ní jel jen s dvoulitrem a fakt nebyla špatná. Výkon 1600 je až nadprůměrný - 115k, cca 145Nm toč. m. V akceleraci se vyrovná každýmu autu do 2litrů, snad kromě 2litrové Imprezy, ta je fakt slušná.
budiž to tedy po soutěži, ale koukni si na www.shop.subaru.com.au/…AWD/specific.asp a na www.fhi.co.jp/subaru, tady na auto.cz v katalogu jsou aktuální ceníky, další info na subaru.cz, taky se dá kouknout na www1.subaru-fhi.co.jp/fhi.htm; bohužel "po soutěži", přesto přiji šťastnou volbu...
diky za rady, ale ja jsem neupresnil jednu vec a to, ze to auto musi byt nove a ne z bazaru. Takze jak Subaru tak Saab neprichazeji v uvahu - bohuzel
Ale co takhle Honda Accord 1.8, ci Alfa Romeo 156 1,6, Renault Scenic 2.0 nebo VW Passat 1.6.
Jake jsou zkusenosti s temito auty?
Ale co takhle Honda Accord 1.8, ci Alfa Romeo 156 1,6, Renault Scenic 2.0 nebo VW Passat 1.6.
Jake jsou zkusenosti s temito auty?
ještě malý doplněk: k subarkám je tady na auto.cz (detailní výběr) jedinou srovnatlelnou konkurencí audi A4. Je trošku výkonnější, méně spolehlivá a "jen o pár set tisíc" dražší. V zájmu objektivnosti nutno podotknout, že tady nejsou uváděné čtyřkolky jako zvláštní nabídka, přestože je spousta značek dělá - třeba i VW. Ale ty povětšinou žalostné výsledky ...!...!! - viz třeba tady rubrika o octavii4x4, nebo diskuse o tom, který způsob řešení 4x4 je lepší a jiné.. co dodat... PS: schválně si tady zadej výběr - 4x4, cena do 1,3 mil.....
Na dlouhé vzdálenosti mi ve výčtu kritérií, co musí splňovat nové auto, chybí spolehlivost tak do 400 tisíc najetejch km a sqělé jízdní vlastnosti. Co tím myslím - a) že servis potřebuju tehdy, když se mi tam chce a b) že když musím za jízdy udělat něco extra (protože naproti usnul kamion, protože se vyhejbám *, co předjíždí v zatáčce atd.atd.atd), tak auto zůstane na silnici; a zůstane na ní i v zasněžené zimě, kdy se na to silničáři můžou vys*at a cyklisti bejt vožralí, ale řidič musí bejt jasnovidec a musí "přizpůsobit jízdu stavu a povaze vozovky" (nebo tak nějak to je, aby za to řidič vždycky mohl). Prostě auto, který mě nezradí, když ho nejvíc potřebuju. A to jsou ty podstatné úvahy, které jsem si v klidu probíral poté, co jsem si řekl, že - barva nejezdí, značka nejezdí, image mi kejhák nezachrání atd. atd. Hledala jsem ve statistikách, pročítal tabulky hodnocení na i-netu a v časopisech (zkušební jezdci, novináři, objektivní crash testy i brzdné dráhy, náklony v zatáčkách i docela obyčejné "pocity z jízdy" těchhle lidí, co měli možnost vyzkoušet! si v testech desítky aut. A radši něco nepříliš nápadnýho - nepotřebuju žlutej newbeetl nebo zelenej bentley. A k tomu všemu mít ještě menší měšec než těch 665 tisíc. Zbylo hledat po bazarech - i značkovejch! - a přemejšlet (na kšeftaření taky nejsem). Brouzdala jsem dlouho. A našel jsem. SUBARU. Projdi si sám, co jsem napsal. Ověř si čísla, dojmy, statistiky, testy, porovnej. Mně vyšlo tohle. Pravdou je, že za 665 tisíc nový subaru se silnějším motorem nepořídíš. Ojetejch je taky málo (kdo ho má, nezbavuje se ho!), ale vyskytnou se, dají se dovézt (Německo, Švýcarsko, Rakousko - v tomhle pořadí). A servis mají - koukni na www.subaru.cz. Půjde o to, jestli auto menší (impreza) nebo větší (legacy), obojí v sedanu nebo v kombi. Mají o něco (tak o 0,5 l)větší spotřebu než jiný auta. Ale jsou to ty nejlepší čtyřkolky, co se dají potkat. Přeji ti šťastnou volbu.
mam od zamestnavatele maximalni limit na koupi noveho vozu 665 000 Kc.
Do teto doby jsem jezdil s modely Opel Vectra a byl jsem vcelku spokojen. Zmena je vsak zivot.
V aute potrebuji😒br />
ABS, klimatizaci, 4 airbagy, mlhovky. Musi to byt limusina ci hatchback, benzin. Na spotrebe mi az tolik nezalezi, preferuji prostor a pohodli, protoze delam dlouhe vzdalenosti.
Co je nejlepsi investice?
Do teto doby jsem jezdil s modely Opel Vectra a byl jsem vcelku spokojen. Zmena je vsak zivot.
V aute potrebuji😒br />
ABS, klimatizaci, 4 airbagy, mlhovky. Musi to byt limusina ci hatchback, benzin. Na spotrebe mi az tolik nezalezi, preferuji prostor a pohodli, protoze delam dlouhe vzdalenosti.
Co je nejlepsi investice?