Nevíte alespoň o nějakém linku na evropskou COTY? Já bych si to našel sám.
Jsem sice laik ale podle mne to dopadne takhle😒br />
1. Yaris
2. Fabia
3. 75
4. Zafira
5. Multipla
Jinak bych pral titul Fabii. Jedine co mi vadi je trochu maly kufr, ale to bude proto aby mohl byt i kombik a na ten se taky tesim.
Jo, taky bych nepohrdnul nejakym websitem.
1. Yaris
2. Fabia
3. 75
4. Zafira
5. Multipla
Jinak bych pral titul Fabii. Jedine co mi vadi je trochu maly kufr, ale to bude proto aby mohl byt i kombik a na ten se taky tesim.
Jo, taky bych nepohrdnul nejakym websitem.
Tak je to dneska v MF Dnes : 1. Yaris, 2. Multipla, 3. Zafira, 4. Fabia, 5. Rover. Je to podle informací jednoho z hlasujících. Bejt nejlepąí prostě nestačí...
Si děláš srandu, ne? YARIS AUTEM ROKU? pačemů, why, prečo, proč, warum, por que? A multila, říkáš ,jo? AHA.
Já sem si to nevymyslel, já s tim taky nesouhlasim, ale je to dneska v novinách a asi to bude pravda. (a proč tomu tak je - do toho my asi nevidíme).
Bohuzel si "Fik" srandu nedela, je to tak. Ted stejne poradi komentovali v radiu.
Jojo, je *. Nechápu, čím je taková hégéš jako Yaris tak nadchla. Až se někomu z poroty zabije stará v Yarisu, tak se bude divit !
zepte jse Andreho, je to čerstvý majitel a teď to do nás hustí v Totoal *. Jak povídal vševědoucí wolf : lobby, lobby, lobby, lobby a lobby. Ale stejně to smrdí. Jsem zvědav, jak to odůvodní oficiálně.
Řikali něco jako že má Yaris dobrej motor nebo co... S tím lobby jsem myslel tak, že jejich starý se zabijou v Yarisech, který nemuseli platit...
Ten motor je asi to jediný, co tahle plechovka má dobrý, pomineme-li ty okoukaný věcičky z Twinga!