Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
27. 10. 1999 20:42
neregistrovaný "Našrot1"
30. 10. 1999 01:09
neregistrovaný "Roman11"
30. 10. 1999 20:59
neregistrovaný "Našrot1"
30. 10. 1999 21:07
neregistrovaný "Našrot1"
2. 11. 1999 09:03
2. 11. 1999 12:36
neregistrovaný "ozzy1"
2. 11. 1999 12:43
2. 11. 1999 19:58
neregistrovaný "Našrot1"
5. 11. 1999 11:20
5. 11. 1999 18:26
neregistrovaný "Našrot1"
6. 11. 1999 23:21
neregistrovaný "Roman11"
7. 11. 1999 19:07
neregistrovaný "Našrot1"
7. 11. 1999 20:53
neregistrovaný "Lister1"
8. 11. 1999 02:53
neregistrovaný "Roman11"
8. 11. 1999 09:45
8. 11. 1999 13:38
neregistrovaný "hop1"
9. 11. 1999 01:10
neregistrovaný "Roman11"
10. 11. 1999 22:05
neregistrovaný "Lister1"
12. 11. 1999 09:48
12. 11. 1999 12:58
neregistrovaný "Našrot1"
8. 11. 1999 15:56
neregistrovaný "ozzy1"
8. 11. 1999 20:05
neregistrovaný "Našrot1"
9. 11. 1999 08:24
12. 11. 1999 14:58
neregistrovaný "Roman11"
12. 11. 1999 22:50
neregistrovaný "Našrot1"
13. 11. 1999 04:30
neregistrovaný "Roman11"
16. 11. 1999 08:38
16. 11. 1999 15:22
neregistrovaný "Roman11"
17. 11. 1999 09:45
17. 11. 1999 19:57
neregistrovaný "Našrot1"
18. 11. 1999 14:03
19. 11. 1999 11:48
neregistrovaný "King Of The Road"
19. 11. 1999 12:50
22. 11. 1999 07:31
neregistrovaný "King Of The Road"
22. 11. 1999 13:01
neregistrovaný "Roman11"
22. 11. 1999 13:14
neregistrovaný "King Of The Road"
22. 11. 1999 13:26
neregistrovaný "cmt"
22. 11. 1999 14:42
neregistrovaný "King Of The Road"
22. 11. 1999 20:03
neregistrovaný "Našrot1"
19. 11. 1999 09:43
19. 11. 1999 11:26
20. 11. 1999 18:40
neregistrovaný "Našrot1"
21. 11. 1999 23:16
neregistrovaný "Roman11"
23. 11. 1999 08:49
23. 11. 1999 10:42
neregistrovaný "King Of The Road"
23. 11. 1999 10:46
neregistrovaný "King Of The Road"
23. 11. 1999 10:54
23. 11. 1999 11:01
neregistrovaný "King Of The Road"
23. 11. 1999 11:10
23. 11. 1999 11:41
neregistrovaný "King Of The Road"
23. 11. 1999 11:42
neregistrovaný "King Of The Road"
24. 11. 1999 10:42
neregistrovaný "hop1"
23. 11. 1999 10:51
23. 11. 1999 09:39
23. 11. 1999 12:57
23. 11. 1999 13:26
neregistrovaný "King Of The Road"
23. 11. 1999 13:35
23. 11. 1999 13:59
neregistrovaný "King Of The Road"
23. 11. 1999 14:13
23. 11. 1999 23:03
neregistrovaný "Roman11"
24. 11. 1999 08:19
neregistrovaný "King Of The Road"
25. 11. 1999 23:53
neregistrovaný "Roman11"
24. 11. 1999 08:58
neregistrovaný "fik1"
24. 11. 1999 09:52
24. 11. 1999 10:26
neregistrovaný "King Of The Road"
24. 11. 1999 10:37
24. 11. 1999 10:47
24. 11. 1999 11:03
neregistrovaný "King Of The Road"
24. 11. 1999 13:16
24. 11. 1999 13:37
neregistrovaný "King Of The Road"
31. 3. 2000 13:34
neregistrovaný "sadlo"
24. 11. 1999 14:12
24. 11. 1999 14:36
neregistrovaný "King Of The Road"
24. 11. 1999 14:43
24. 11. 1999 15:04
neregistrovaný "King Of The Road"
24. 11. 1999 15:17
24. 11. 1999 15:27
neregistrovaný "King Of The Road"
24. 11. 1999 15:46
24. 11. 1999 16:47
neregistrovaný "King Of The Road"
24. 11. 1999 20:06
neregistrovaný "Našrot1"
29. 11. 1999 09:33
30. 11. 1999 10:26
30. 11. 1999 14:00
neregistrovaný "fik1"
1. 4. 2000 23:53
neregistrovaný "greggie"
3. 4. 2000 15:08
18. 4. 2000 16:04
neregistrovaný "pohoda"
18. 4. 2000 16:05
neregistrovaný "pohoda"
neregistrovaný "Našrot1"
27. 10. 1999 20:42
Přesun
Dobře, přesouvám se sem. Takže do téhle kategorie budeme řadit jen auta, co mají 0-100km/h do pěti sekund, víc ne, jestli to dobře chápu. To by měli být opravdu sportovní auta. Dál pak asi méně sportovní (neupravovaná) s 0-100 do sedmi sekund a pak už nic. Jo nebo ne?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Roman11"
30. 10. 1999 01:09
Re: Přesun
no nazdar....tak sem se taky presunul,...ale zda se, zes nastolil opravdu tvrda kriteria...hodim se sem napul s jednim autem...druhy budu muset asi jeste trosku poladit...:O) no jinak doufam, ze tu nezustanem jen dva... trosku bych to posunul... auta do 5s bych označoval jako supersporty, do 7s jako sportovni a do max 8s jako méně sportovní, ať se sem vejde trošku víc aut...
neregistrovaný "Našrot1"
30. 10. 1999 20:59
Re: Přesun
dobře. Souhlasim tedy s třetí ketagorií, i když zrychlení kolem 8 sekund bych už za sporotvní moc nepovažoval, protože to má dneska "každej" lepší sedan a kastle sedan mi moc sportovní nepřijde. Chápu třeba M5, M3, ale ty by sem taky nepatřily, protože pak by bylo sportovní každý luxusní auto. Takže bych nechal třetí kategorii a doplnil ještě tím, že kastle musí být kupé (nebo 2+2).
neregistrovaný "Našrot1"
30. 10. 1999 21:07
Bez nadpisu
...ještě něco - to auto by mělo být nižší než 1300 mm. Jinak myslím, že na pohonu u dvou horších kategorií nezáleží (jestli AWD, nebo RWD či FWD) (viz VW a sportovní vozy, na což tu částečně navazuju)
Rozbalit vlákno
1
2. 11. 1999 09:03
Re: Re:
To je sice hezký, ale pokud bych byl šťouravej, tak by se tam do té kategorie do 1300"skoro"vlezla i moje 323(Mazda), což je takovej rádoby rodinnej sportovní vůz. Aspoň ten pocit můžeš mít, když se s tebou začne honit nějaká Felicie, nebo v lepším případě 1,4 Escort.

No ale přece, když jsem četl články ještě na strým tématu, tak ta diskuze začíná mít rozumný obrátky.

Akorát s tou přední nápravou bych trošičku polemizoval. Taková Alfa GTV s tím jak je skvěle udělaná a jak má posazený těžiště díky umístění motoru a díky šířce celého vozu(rozvor...) má skvělé vlastnosti i přesto, že má poháněný předek.

Ale zárověň uznávám, že sporťáček s náhonem na zadek a s odpovídajícími pneumatikymi v těchto partiích má svůj půvab
neregistrovaný "ozzy1"
2. 11. 1999 12:36
sedan
kam teda zaradite subary impreza GT????????????

6.4s 0-100
Rozbalit vlákno
1
2. 11. 1999 12:43
Re: sedan
Impreza se mi líbí. Tvar je sice sedan(rodinný vůz), ale vlastnostmi (i když sem ji nikdy neřídil) se mi zdá že by do těch sportů mohla i patřit - silný motor, skvělý podvozek umocněný 4x4, dobrý zvuk i renomé. To je to co je na tom autě fakt dobrý.

To vš se bohužel nedá říct např. o výše zmíněných BMW. Pří vší úctě, je to auto pro Helmuta a nejen pro něj) do práce.(podvozek a p.)
neregistrovaný "Našrot1"
2. 11. 1999 19:58
Impreza atd.
Tak já osobně bych Imprezu GT, Lancera EVO IV a Celicu GT4 (ta už se teda nevyrábí, ale jezděj různě) zařadil do zvláštní kategorie "sportovní vozy s pohonem všech kol, jejichž původ je odvozen od WRC speciálů". Je to trošku kostrbatý, ale nic jinýho mě zrovna nenapadlo. To: wolff -> Já bych se taky do výškového parametru (bez 30 mm) vešel s Corollou 1,6, ale bohužel z ní ani s 98 naturalem míň jak 9 na 100 nevydupu, takže nesplňuje zbylé níže uvedené parametry, které jsou myslím základní.
Rozbalit vlákno
13
5. 11. 1999 11:20
Re: Impreza atd.
To moje mazda je docelá rychlá a možná kdybych ji vzkuchal a tu 98 tam narval, tak bych se na těch 9 mohl možná dostat, ale sporťák by to nebyl. Měj se a zdar Corolle.
neregistrovaný "Našrot1"
5. 11. 1999 18:26
Re: Impreza atd.
Jo, přemejšlel jsem, že bych udělal tuning odlehčením, ale když jsem tak procházel manuál, tak (pokud bych tam pořád chtěl mít 4-5 míst k sezení) bych víc než asi 15 kilo nesundal a to je k ničemu. :-))
neregistrovaný "Roman11"
6. 11. 1999 23:21
Re: Impreza atd.
No to já teď přemýšlím, že zadní sedačky poletěj...stejně tam v 90 procentech nikdo neseděl, tak proč by tam měly být. Udělám z toho dvoumístný auto a snad si i trošku pomůžu...
neregistrovaný "Našrot1"
7. 11. 1999 19:07
Re: Impreza atd.
ještě bys pak měl jezdit s deseti litrama v nádrži (ten benzín je tam stejně jen proto, aby bylo auto těžší :-))). A pak bych eště přední sedačky vyměnil třeba za kevlarový Recara (4 kg, ale asi 1500 DM) a nebo těžší uhlíkový ("jen" za asi 800 DM) :-)
neregistrovaný "Lister1"
7. 11. 1999 20:53
Re: Impreza atd.
Co třeba napumpovat do kufru helium
neregistrovaný "Roman11"
8. 11. 1999 02:53
Re: Impreza atd.
No zatím tam nechám ty recara, co tam teď jsou a dál se uvidí podle peněz. No a o nadrž nemám strach, tam se plná dlouho neohřeje a plnou ani nikdy neberu...-zatěžuje to přece auto...:-)))))
8. 11. 1999 09:45
Re: Impreza atd.
Dost dobrý nápady, jen nevím co si pomůžete. To zaky můžete vykuchat kaťák, teda jestli ho tam ještě máte, tím taky nějaký koníky získáte, zadělat všechny spáry na autě - zlepší se tak aerodynamika a p. Pak popište výsledek
neregistrovaný "hop1"
8. 11. 1999 13:38
Re: Impreza atd.
A koberečky z dutejch vláken (plněnejch heliem).
neregistrovaný "Roman11"
9. 11. 1999 01:10
Re: Impreza atd.
co blbneš...katalyzátor ??? co to je ??? to už tam dávno není...jo, jinak myslím, že jsem nikdy nepsal, že bych měl mazdu !!! Tak teda pro všechny MAZDU ROZHODNĚ N E M Á M !!!
neregistrovaný "Lister1"
10. 11. 1999 22:05
Re: Impreza atd.
NEMÁM RÁD MAZDU !ani kdyby byla plněná heliem.
12. 11. 1999 09:48
Re: Impreza atd.
Hele Lister, nejsem si jistej, ale raději by si měl zůstat u těch VW. No a můžeš si je naplnit třeba pr... a stejně ti to bude p.. platný. Prostě ti to auto nepojede.

Ale jinak sem demokrat, je to tvůj názor a máš na něj právo, ale mě se dost nelíbí.
neregistrovaný "Našrot1"
12. 11. 1999 12:58
Re: To: wolff & andre
SORRY, sem to nějak přemotal :o))
12. 11. 1999 13:08
Re: To: wolff & andre
Jo v pohodě
neregistrovaný "ozzy1"
8. 11. 1999 15:56
o cem je tady rec
to mluvite o subaru impreza turbo?

Jestli chcete vedet o nejakych upravach,nebyl by to problem.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Našrot1"
8. 11. 1999 20:05
Re: to: ozzy
Ne, to kucháme romanovu mazdu... :-))
9. 11. 1999 08:24
Bez nadpisu
Roman nemá mazdu, ale já jo a žádná Mazda se kuchat nebude. No a tenkatalizátor máme pryč všichni. Ať to sviští
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Roman11"
12. 11. 1999 14:58
all
teda tady to nějak vázne,....to už vám ty sporťáky nejezděj ???, nebo ste je už zavřeli na zimu do garáže ??? ...No asi mě to čeká taky, pokus si někde nepořídím lepší pneu...:)...a tlumiče...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Našrot1"
12. 11. 1999 22:50
Re: all
kdybych nějakýho opravdovýho sporťáka měl, tak ho nebudu zavírat na zimu do garáže, ale jezdim furt, až se ze mě bude kouřit :-))
neregistrovaný "Roman11"
13. 11. 1999 04:30
Re: all
no třeba už sporťáka máš...podívej se škodovku a uvidíš, jak se to má dělat. Není to těžké a sportovní auto vznikne za pár korun...:-)))) Nebo si nějaký konečně pořiď,...kdo se má furt koukat a tuhle prázdnou rubriku...nic zajímavýho se tu člověk nedoví...:-)
16. 11. 1999 08:38
Sport
No ono by stačilo, kdyby někdo věděl, jestli někde na okruhu nedělají závody pro příchozí. To by byla bomba. Tam by se teprve ukázalo, kdo má a nebo nemá sportovní vůz a hlavně kdo umí řídit. Hrozně bych se divil kdyby vyhrál týpek s Felicií Sport-line.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Roman11"
16. 11. 1999 15:22
Re: Sport
jo, to já taky...:O))) ale pozor, řidiči Felicii jsou hrozný dravci. Většinou je jim jedno, kam to auto opřou, takže sou hodně nebezpečný.
17. 11. 1999 09:45
Re: Sport
Taky jich takovych par znam
neregistrovaný "Našrot1"
17. 11. 1999 19:57
Sport
tak bysme mohli možná na někoho zatlačit, ať to začne pořádat. Jinak s většinou těch felďáků máš pravdu. BTW Kámoš jezdil tejden v 1,3 Feldě (přesedlal z 626ky) a řikal, že sice docela jede, ale že v tom málem dostal mořskou nemoc, jak se strašně houpe. Takže se vůbec divim, že si to ti felďáci dovolej.
Rozbalit vlákno
9
18. 11. 1999 14:03
Re: Sport
To se stačí podívat na Kinga. Ti lidi jsou fakt sebevrazi. No a z toho jsou pak ty smrtelný havárky. On to rozjede z Macochy a pak se diví, že se zabije. No prosím jejich věc.

Jo já myslím, že by se to dalo v Brně domluvit.

Ale Felky tam snad nebudou, to by bylo moc nebezpečný.
neregistrovaný "King Of The Road"
19. 11. 1999 11:48
Re: Sport
Pozor na mě, já jsem, hodně diplomaticky řečeno, veeeelice temperamentní, tak si dej bacha, abys nedostal přes papulu. Snesu, pokud mi někdo říká, že jsem idiot (protože klidně budu veřejně prohlašovat, že mám IQ gumový kačenky - to je součást image)a většinou se navíc nejdou na MC lidi, kteří se za mne postaví. Klidně se s tebou budu hádat, jestli je nějaké auto lepší, než jiné, klidně s tebou budu kecat o politice, pokud nejsi komouš, nebo socdemák, klidně budu debatit o čemkoliv, ale jestl imě něco dokáže PEKELNĚ *, je to to ,když někdo tvrdí, že jsem sebevrah, že se hodlám zabít a vzít s sebou ještě rodinu s malými dětmi ,hasící si to proti mě v matesovi. Navíc někdo, kdo se mnou nikdy nejel, nikdy nejel s mou felicií a kdo neví, ja kopatrně jezdím .Je totiž, ty machře, umění, jezdit rychle a bezpečně. A o tom to je. Včera mě dostala 405ka. Viděl jsem, že maník za volantem očividně umí jet rychle je nna rovině (v zatáčce za mnou málem vyletěl). Říkám si, OK, na té rovince mě asi dostane. Jenže mě dojel těsně pod kopcem a začal předjíždět. Viděl jsem na horizontu v protisměru kuže lsvětel .Tak jse mto vzdal a přibrzdil na 70tku. Mě lc odělat ,aby se vešel. No, o 3 km ,dál, asi 1/2 km za cedulí označující město, alespoň ve 140 málem nechal na silnici gumy, protože by to jinak narval do škodovky, slizající se 40tkou a momentálně objíždějící kolistu. To jsou sebevrazi .A pokud mě do této kategorie řadíš ,tak s ibuď říkáš o přesdržku, NEBO TO DOKAŽ!!! Frajere libovej!
19. 11. 1999 12:50
Re: Sport
Sakra teď si mě dostal. A to myslím úplně vážně. Já bych tohle o tobě nikdy neřekl. Já tě taky prd znám(promiň málo znám, lépe řečeno nikdy jsem tě neviděl). A to co jsi napsal je hrozně hezký, řekl bych něco jako přímo z mé duše. Fakt. Jen některý tvý předešlý články tomu neodpovídaly. Já mám asi stejný zkušenosti jako ty (nebo většina z nás). Z kopce mě předjede magor a pak v zatáčkách mě brzdí a ještě jede po prostředku. Někdy mám chuť auto prostě nechat v garáži a už do něho nesednu.

V tě rubrice sorry za tu . pokud budeš stále takhle rozumnej. Ta 190 nebyla přímo na tebe, i když jak jsem ti napsal vyprovokoval ji mě k tomu. Znám však hodně lidí, kteří mají Felicii a tvrdí, že jim 190 jede. Dokonce jsem zažil lidi, ktří si koupili Corsu(tenkrát když ji zlevnili) a chlubili se, že jim polocajti naměřili 180(Jo Corsa 1,2 je asi tech. zázrak).

Takže asi takhle nějak. Já jsem klidnej člověk. Jo mimochodem to že tě se.. mě docela těší. Je taková jedna zásada - Mrzák tě sr.. nikdy nemůže. Ten ti neublíží. Vždycky tě můžou sr.. jen ti, kteří pro tebe znamenájí nějaké nebezpečí(ber to přeneseně.

Na tvé IQ jsem nikdy neútočil, jen tvý příspěvky byly poněkud zbytečně zaujaté a útočné.

Měj se.
neregistrovaný "King Of The Road"
22. 11. 1999 07:31
Re: Sport
Wolfe ,lidé, kteří se pohybují na MC už delší dobu, vědí, jaký je můj postoj k pirátům silnic. Ale na druhou stranu, nikdy jsem se netajil tím, že rád jezdím rychle, kdekoliv a v čemkoliv. Ale dávám si sakra pozor, abych při tom nikoho neohrozil. A dá to docela fušku. A s feldou jezdím prostě tolik, na co stačí. Ne víc, ale většinou an ine míň. Takže mír?
neregistrovaný "Roman11"
22. 11. 1999 13:01
Re: Sport
Nebylo by teda kingu lepší si k tomuto účelu pořídit něco více adekvátního...S tou feldou nevim, nevim...
neregistrovaný "King Of The Road"
22. 11. 1999 13:14
Re: Sport
Naprosto s tebou souhlasím, jenže ono mě to tak strašně baví........... Mám udělaný chiptunning 1,3/50 na 61kW, vzduchový kónický filtr JR a na jaro se chystám na sportovní pružiny a tlumiče. Optický tunning nulový - jen mračidla. A nevěřil bys, jak většina předjížděných sladce blbě čumí, co je to vzalo za šunku. S těmito úpravami mám znatelně lepší akceleraci, než felicie 1,6 (odzkoušeno), bohužel nikoliv maximálku, ale na závody na dálnici to fakt není. Řekl bych, že mám dynamiku asi tak na úrovni 74kW octavie (subjektivně). Samozřejmě, za častější asistence šaltrpáky.A s tím se už docela dá upalovat. A pokud se chci s někým pohonit v rychlostech kolem 200, tak si vezmu acco, ale jak říkám, není to ono, protože od Hondy každý výkon čeká, ale od feldy ne. Ale nebojte ,taky bych raději něco ostřejšího, ale felda zatím slouží.
neregistrovaný "cmt"
22. 11. 1999 13:26
Re: Sport
To je presne filozofie tuningu. Videt vyraz ve tvari namysleneho majitele draheho a vykonneho auta, kdyz ho predjizdi "hnusny" favorit v sede barve, rok vyroby 1989 ve 180 km/h. A garantuju Vam, ze je to super zazitek. Stejne tak by se dalo mluvit o Skode 105 S upravene na 73 koni, ktera ovsem z venku vypada uplne obycejne. Po predjeti nekolika Felicii ve 150 km/h jsem pri nasledne zastavce na pumpe malem dostal pres drzku.
neregistrovaný "King Of The Road"
22. 11. 1999 14:42
Re: Sport
Máš naprostou pravdu. tahle filozofie dala vzniknout i typům GTI.
neregistrovaný "Našrot1"
22. 11. 1999 20:03
Re: Sport
Mě stačí Corolla 1,6 netuněná, stará, co když je špinavá tak vypadá jako kdybych jí vytáh rovnou ze šroťáku, jenže motor drží, z 0-100 tak za 9 (když jedu sám), na dálnici když začnu do kopce předjíždět kamión ve 100 (třeba z nájezdu) tak při dopředjíždění jedu 140-150 a hrozně mě štvou ty blbečci s mercedesama, co si myslej, že jim to do kopce jede a mě už fakt nebaví občas na ně na čtyřku pořád kolem těch (když teda jedou) 170-180 dojíždět aby uhli. Nechtěj ranit svoje EGO. A má taky jednu hlavní výhodu při zrychlování (narozdíl od evropských aut) - z nuly na stovku totiž řadim jen jednou, takže mě nezpomaluje pro někoho nutné řazení z 2jky na 3jku. Ale když už jste zavedli řeč na tuněný škodovky, tak myslim, že nejni nad starý R-ka s tím pokusným dvoulitrem, co byl na Rally. To se to sviští.
19. 11. 1999 09:43
Bez nadpisu
Teď to bude zajímavý se všema závodníkama. Začala zima a už jsem viděl tolik vylítlích aut závodníků až hrůza.
Rozbalit vlákno
0
19. 11. 1999 11:26
Bez nadpisu
Chtěl bych někdy zkusit řídit Maranello. Bohužel tahle příležitost nikde není. Je to škoda. Zkusit zažít něco co se dá prý zažít jen na motorce. Sešlápneš plyn a auto jede. Sešlápneš brzdu auto stojí. Musí to být nádhera.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Našrot1"
20. 11. 1999 18:40
Maranellooooh
Čoveče, tim bych taky rád někdy jel. Pravda, radši teda se starou 355 nebo novou 360, ale když by mi jí někdo vnucoval, tak jí beru všema dvaceti. :o)) Jediným opravdu sporovním autem, kterým jsem jel (bohužel jen asi necelé 2 km) byla Toyota Supra, nová, turbo (3litr, 333hp, asi 450 Nm, to se mi teď nechce hledat, manuál má za 4,9 kilo, samozřejmě omezená rychlost na 250, maximální dosažitelná bez omezovače je prý asi 310km/h) bohužel automat. No ale zážitek to byl taky. Rozjížděl jsem se pod takovým 80m dlouhým kopečkem, teda nijak prudkým, ale bylo to dost vidět jako kopec. Uzavřená nová silnice, nikde nikdo, ticho... Jen zkrz větráky se ozývalo tiché foukání ventilace (bylo 32°). Nechal jsem mu Déčko a plný plyn. Ozvalo se mírné "zabzučení" motoru a byl jsem na kopečku, kde byla bohužel zatáčka. Stačil jsem jen mrknout na tachometr - 140, z "1" na "dvojku" automat řadil ve 110. Pak následovala další rovinka, asi 200m. Zrychloval jsem z asi těch 110 - na konci 185. No fakt dost dobrý. Kdybych to měl aspoň na víkend... A červenou a manuál... A v létě a targu...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Roman11"
21. 11. 1999 23:16
Re: Maranellooooh
Nojo, F550 Maranello, kdo by se nechtěl projet,...alepsoň jednou, i když se přiznám, že je mi bližší spíše F360 Modena...velikostí..atd. ale pochybuju, že budu mít někdy tu možnost Ferrari někdy vyzkoušet..., nebo alespoň Maserati 3200GT...
23. 11. 1999 08:49
to King
MÍR. Ty sis nechal výkon měřit? Mě by taky zajímalo kolik mi moje auto ve skutečnosti dává. U felicie si myslím, že není problém výkon - ten čert vem, ale točák.

Já jezdil s kamošovou Felkou v Krkonoších a fakt je ten(teď nekecám), že v kopcu sem musel jet na 2, aby to auto jelo. Normaálně s mojí mazdou v tom samým kopcu někdy hážu 4. Problém je v tom, že tá felicie váží pomalu tolik co ta mazda. No a rozdíl v toč. mom. je 50.

Jinak s tím čip. může být ta Felicie i živější než ta Octávka. Ona je hrozně těžká a rychle ji rozjed je opravdu problém.

No a k těm Ferrarim. Já už zase nevidím rozdíl mezi Maseratti 3200 GT no a třeba Modenou. Myslím, že Maseratti je i o chlup výkonnější.

No a pak někdo v designu psal o tom, že Ferrari si zachovává svůj klasickej tvar. To si myslím, že není pravda. Zde je v designu a v technice obrovskej vývoj. Nedá se srovnat skvělá 250 s novým Maranellem.
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "King Of The Road"
23. 11. 1999 10:42
Re: to King
Měřit jsem to nedával, věřím tunerovi, při nejhorším budu mít výkon o něco vyšší. Točák mě díky filtru a tunningu moc netrápí, pokud jedu sám. Pokud jedu ve 2, tak už musím víc točit a víc jak ve 2 lidech? Tak to potom adieu, tunning. Přece jen to je 1,3jka. Jinak ten kopeček v Kérkonoších bys třeba s mojí felkou taky vyjížděl na 2ku, ale pekelně by ses u toho bavil, protože to táhne (a přede) jako šílené. jakou máš 323? eFko s mrkačkama? Našrot tady psal, že má akceleraci za 9. Já nejlepší naměřil 12 - to je, myslím, bomba, na feldu.
neregistrovaný "King Of The Road"
23. 11. 1999 10:46
Re: to King
Nemá cenu se tady asi bavit o Maserati a ferrari, když se o nich můžeme jen bavit. Ale ferrari rozhodně poznáš, ať je vyrobeno v 50. letech, nebo letos. takže si svůj vzhled s léty drží.
23. 11. 1999 10:54
Re: to King
Nemyslíš si. že to poznání je spíš tím, že prostě žádný jiný auto mu podobný není.

Maserattí 3200 GT je Ferrarimu dost podobný(nebýt trojzubce) Mřížky chladiče, kulatý světla vzadu, palivový víčko, to jo, ale koncepce se třeba u Maranella úplně změnila a i vzhled je třeba úplně jiný než u 512
neregistrovaný "King Of The Road"
23. 11. 1999 11:01
Re: to King
Mrkačka se mi líbí. U nás v ulici taky stojí jedna. Černá, super. Taky jsem o ní přemýšlel. Ale já jezdím furt s rozsvícenými světly (lepší viditelnost, větší bezpečnost) a tak bych asi měl moc velký odpor vzduchu. To novější eF je lepší. Ovšem to nejnovější, to bych blil.Maserati je ferrarku docela podobné. A o maranellu mi nemluv. Nelíbí se mi ani kastle, ani koncepce. To moc nevystihli. Modena je ferrari ,jak má být.
23. 11. 1999 11:10
Re: to King
Ty světla mají odpor jak s..a. To je pravda. Na dálnici to sakra poznáš. Ona ta novější je sice jiná, ale díval jsem se - spousta dílů je shodných. On to byl spíš takovej face-lift, kvůly těm světlům. Ony jsou nebezpečný pro chodce. Ale když mrkneš na ulici na babu tak to má dobrej efekt. No a jinak musím troubit. S jiným autem blikám tady se musí troubit. No a pak vypadám jak blb. To je nevýhoda.

Troubit myslím, když někdo šaškuje na silnici.
neregistrovaný "King Of The Road"
23. 11. 1999 11:41
Re: to King
Ta novější vypadá spíš jako kupé, než sedan, nebo hatch. Moc se mi líbí. U nás je jich několik k vidění každý den. Slinty slinty. Škoda, že mazda opustila ten krásný design minulosti - 323F, 626, RX7, MX6, MX3. Ach jo. Zůstala jen MX5. Mooooc mě zklamali.
neregistrovaný "King Of The Road"
23. 11. 1999 11:42
Re: to King
Ty se dneska moc nepředřeš, co? Odkud jsi? Z Prahy?
neregistrovaný "hop1"
24. 11. 1999 10:42
Re: to King
Tobě to nebliká? Mě MR2 (i Probe i Pontiac) bliká (blikalo). Normálně kdyľ chytneą za "dálkový", tak se otevřou světla, můľeą blikat jak chceą a kdyľ přestaneą, tak se asi za 3s zase zavřou. Nebo ne?
23. 11. 1999 10:51
Re: to King
No mám mrkačku(sice už má 8 let), ale vzhledem k tomu, že máme servis tak je skvěle servisovaná(lepší a nový brzdy, kvalitní olej, filtr, kola, výfuk..).Ona je totiž opravdu lehká(v porovnání s Felkou podle tech. +50 kg). Má krátkou spojku a takovej cuk v plynu(prostě na začátku na 1 musíš dát aut. víc plynu-když sem ji dostal tak mi dělalo problémy se rozjed tak, aby mi neproklouzly kola). Jestli uděláš s Felkou 12 s tak je to hodně slušný.
23. 11. 1999 09:39
Bez nadpisu
Stejnak mám pocit, že King s Bestiasem uvízli v pracovním procesu.
Rozbalit vlákno
0
23. 11. 1999 12:57
Bez nadpisu
No neblbni, co bych dělal v Praze. Tam si snad člověk toho ježdění ani moc neužije. Teď tam potřebuju jed a každej mě překecává ať tam jedu radši vlakem. Že mi tam to auto akorát ukradnou, zůstanu stát v zácpě a p. Já SU z Brna.

S těma Mazdama je to tak. Mrkni na Fordy a je ti to hned jasný.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "King Of The Road"
23. 11. 1999 13:26
Re: Re:
To je škoda. Já že bych ti předvedl felinku v akci. Co má společného design fordu s designem Mazdy? Podle mého se mazda zakopala sama a vlastnictví fordem na to nemá vliv.
23. 11. 1999 13:35
Re: Re:
No mě připadá, že mazda zkouší taky takovej New edge designe, no a je to dost strašný. S kámošem(má 626) jsme se náhodou shodli, že poslední pěkný mazdy byly právě ty 323 a 626 předcházející generace. Už i xedosy stály za prd.
neregistrovaný "King Of The Road"
23. 11. 1999 13:59
Re: Re:
S 323 a 626 máš recht, mě se líbil ještě xedos6, ale devítka a dál, to už stojí za houby. Možná se vzpamatovali a zase začnou s hezkým designem, podle toho, jak vypadá premacy a jak vypadá studie RXevolv. Uvidíme.
23. 11. 1999 14:13
Re: Re:
RX evolv je nádherný auto. Otázka je jak bude vypadat ve skutečnosti. Premacy taky není špatná a škaredá, ale žádnej zázrak to není. No nic dneska končím, du si koupit bundu. Hodně štěstí na silnici a málo m...ů na nich.
neregistrovaný "Roman11"
23. 11. 1999 23:03
Re: Re:
no prima kingu,...odkud ses...pokus jsem spravne sledoval, tak asi z Prahy...kudy jezdis, asi tak pred rokem jsem jel s kamosem alfou 2.5 litru a na svetlech se na nas pripravoval nejakej chlapik s feldou,...tusim, ze byla cervene barvy,...tak sme byli zvedavý, co nam predvede, a nebylo to spatny...! byla asi hodne poladena. Vzhledem k tomu, ze sme ji trosku podcenili, tak se nas chvilku docela drzela...pak uz ale nemela sanci. Nebyl jsi to nahodou ty ????
neregistrovaný "King Of The Road"
24. 11. 1999 08:19
Re: Re:
Nebyl. Mam vinovou metalizu (je to ta barva, kterou míval favorit a forman Solitaire). A s 164kama nezavodim. Jednak proto, ze jich moc nejezdi a pak proto, ze na to nemam (i kdyz - na svetlech si rad pohraju s kymkoliv). Obcas si zazavodim jeste tak s 33kou,nebo 145kou ale moc ne, protoze alfisti jezdi vetsinou mym stylem, ale maji k tomu vzdy o par koni navic. Tak jedina sance, kde s vami drzim krok je na zatackovitych okreskach, protoze znam chovani sveho auta pomerne dobre a vim, co mu mohu "nalozit". Achhhh, už se těším na jaro, až půjdu do sportovních tlumicu a pruzin. To pak bude jizda! Ale bude to chtit jeste rozperu do motoru, aby se tolik nekroutila kastle. To bude prašulííííí.
neregistrovaný "Roman11"
25. 11. 1999 23:53
Re: Re:
to nebyla alfa 164, ale alfa 75..., ale to neni podstatny.
neregistrovaný "fik1"
24. 11. 1999 08:58
Ahoj vsichni
Bavite se tu o sportovnich autech, tak zkuste

Snad tam najdete neco, co se Vam bude libit ...
Rozbalit vlákno
0
24. 11. 1999 09:52
Bez nadpisu
No to bude hodně penízků, ale myslím, že by to mohl stát vcelku za to. O nějakých vzpěrách do motoru uvažuju taky. To vyztužení by nemuselo být špatný - na hluk, v zatáčkách a tak. Tak kyž tak o tom pokecáme. Tlumiče bych dal taky nižší, jenomže to moje auto už bez tak leží skoro na zemi. Mám tám lapače nečistot a skoro s něma dřu i když auto není naložený, no tak co s tím?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "King Of The Road"
24. 11. 1999 10:26
Re: Re:
Tak to asi už níž nedáš. To by mělo stačit, ne? To já mohu vesele snižovat.
24. 11. 1999 10:37
Re: Re:
No a to tam mám 14 p kola, ikdyž je to dělaný původně na 13p. Je to blbý. Fakt je ten, že u patníků těžce drhnu.
24. 11. 1999 10:47
Bez nadpisu
No člověče, to je zajímavý. No třeba to mám polámaný, ale nevím. Nikdy mě to nenapadlo. No možná máš pravdu. Měl bych se mrknout do serv. knížky, ale myslím, že tam nic takovýho není. Bliká mi to v momeňtě, kdy mám světla normálně otevřený. Jinak ne. Nevím. Ono to přeci jenom chvíli trvá než se to otevře, tak si to stejně dost dobře představit. No možná je to u probe vymakanější. No jestli to bude číst někdo kdo to ví na tý 323, tak ať napíše. Já mám totiž takovej pocit,že je tomu autu udělená vyjímka(alesoň podle tech.)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "King Of The Road"
24. 11. 1999 11:03
Re: Re:
Na 14"kolech to bude jezdit líp, měl bys ale snížit profilové číslo gumy. jaké jsi měl mít a jaké máš teď rozměry gum?
24. 11. 1999 13:16
Re: Re:
Mám mít a mám 185/60. Před tím tam byly 195/60 a to byla správná békovina. Teď ty 185 drží jako přibitý(i v zimě-zatím) a jsou lepší na spotřebu a světe div se i na maximálku. Já t myslel taky tak, že z výroby to vyjíždělo s 13". V bazarech co jsem je teď viděl všechny mají 13" a k tomu zimní(většinou matadorky).
neregistrovaný "King Of The Road"
24. 11. 1999 13:37
Re: Re:
Jestli ti dobře rozumím, měl jsi tam 185/60 R13 a teď tam máš 185/60 R14? To je divné, že ti to sedí líp s užšími gumami a že ti to víc jede je jasné, máš menší valivý odpor. Širší gumy musí sedět líp. Odpověz na 1. otázku, plís.
neregistrovaný "sadlo"
31. 3. 2000 13:34
Re: Re:
to wolff

ja mam hondu prelude a taky mi blika to ti musi jit
24. 11. 1999 14:12
Bez nadpisu
Ne, já to myslel takhle. Z výroby (jako z továrny sériovka tam byly 175/65 R13. Pak jsem tam měl ty ďábelský 195/60 R14H. Hrozný na spotřebu. Víš koupil sem hliníkáče(dost fajn). Pak jsem si řekl, že zkusím ty 185/60R14H a ty jsou fakt dost bomba.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "King Of The Road"
24. 11. 1999 14:36
Re: Re:
A kdybys zkusil 185/55 R14, tak asi zešílíš blahem (ale ne poldové a pojišťovna). Snížíš těžiště, tím vylepšíš stabilitu a aerodynamiku a zachováš vlastnosti 185ek. Navíc ti to auto ztvrdne a líp ucítíš silnici.
24. 11. 1999 14:43
Bez nadpisu
To máš pravdu, ale techničák je proti. A když jsem to řekl v servise, tak opáčili, že proč ne, ale ať se připravím na to, že přijdu o techničák. Oni policajti tohle kontrolujou. Už tak jsou jim podezřelý ty gumy co mám, ale přísahám, v techničáku to mám napsaný. V servise, že bych měl dát 185/65, že se mi to auto sníží. Já říkám. Však to právě chcu. Ne vážně - je to docela slušný. Taky bych si dovedl představit takovou prasárnu jako 225/55 R16. Nejsem,ale blázen. Viděl jsem něco takovýho na netu(nějakej holanďan to tam na yahoo předváděl). Fakt dobrý, ale myslím, že zbytečně drahý. On to přeci jenom není žádnej závoďák.

Jo ještě jedna věc. Ono to auto má na to jak vypadá dost měký ty sedačky. To je molitanu až moc, takže ono už to zas tak moc nepomůže. Je to škoda. Nikdy však nevyhovíš všem.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "King Of The Road"
24. 11. 1999 15:04
Re: Re:
Teď tu civim do feliciáckýho TP a nikde tam rozměr gum nejni. Je jedině ve velkém a ten s sebou nevozíš. Problém by nastal s pojišťovnou při bouračce, kdyby si toho někdo všiml. Nic by ti nedali, protože máš neschválené úpravy. 225 by byly super, ale musely by být tak 45, možná 40. Pak bys to ze silnice neutrhnul.
24. 11. 1999 15:17
Re: Re:
S tím malým techničákem máš pravdu, to jsem si uvědomil, když jsem to uložil. Stejnak bys neprošel na technické kontrole. Takhle jsem to myslel. No a možná kdyby byl rejpavej policajt, tak by si možná mohl zjistit na co tyhle auta mají vlastně homologaci. Vždyť oni s tou vysílačkou furt šauglujou ani neví jak. Tak co se s nima budeš hádat. Pak je možná ještě vyjímka, ale kolik by to stálo?
neregistrovaný "King Of The Road"
24. 11. 1999 15:27
Re: Re:
Na technickou to přezuješ, no problema. A homologaci ti nikdo zjišťovat nebude, don´t worry. A za ty jízdní vlastnosti trochu risku skoro stojí, ne?
24. 11. 1999 15:46
Bez nadpisu
No tak teď to chce ještě tech 50 tauznů a šťastnou ruku při výběru.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "King Of The Road"
24. 11. 1999 16:47
Re: Re:
proč tolik?
neregistrovaný "Našrot1"
24. 11. 1999 20:06
To: wolff
čoveče k těm světlům: já myslim, že to máš asi možná trochu po (teda nevim přesně, co ti to dělá), protože asi minulej tejden na mě "blikal" jeden s 323jkou a světla se mu otevřely a blikly, ovšem to nebylo moc vidět, prže to bliklo současně s tim, jak je otevřel. No a pak se zavřely a už neblikal. Tak nevim. Já jsem žádný auto s otvíracíma světlama nikdy neměl (ale chtěl bych MR2jku turbo, tak 93 rok a to by byla jízda).
Rozbalit vlákno
0
29. 11. 1999 09:33
Bez nadpisu
Bliknout můžeš úplně normálně tak,že světla prostě zapneš a zase vypneš. A pokud máš zaplý i dálkový světla tak blikáš dálkovejma. Ale nejde mi to tak, že při zavřených světlech zmáčknu na blikačku a ony se samy automaticky otevřou a zavřou. Světelná houkažka funguje jen při otevřených světlech.
Rozbalit vlákno
0
30. 11. 1999 10:26
Bez nadpisu
No těch 50 tisíc jsem myslel asi takhle. Co stojí Al disky v tomhle rozměru. řekněme 8000 za kus. No Eagle F1 stojí něco kolem 6000. 4 x 12000 = 48000 Kč. No a nějaký z druhý ruky bych asi nikdy nebral.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fik1"
30. 11. 1999 14:00
Ted jsem nasel na webu Arden A type
je to udelany z Jagu XKR, ale mirne zlepsene, dal jsem to k sobe na uvodni stranku na www.volny.cz/filip
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "greggie"
1. 4. 2000 23:53
gt 3000
tak som si dnes skusil bratrankove GT 3000, je to super, hlavne po okreskach, predbiehanie a tak, normalne som citil adrenalin v krvi :)) adrenalin vsak vykypel, ked som zistil, ze za ten maly kusok cesty, co som presiel musim kupit benzin za 3 stovky ;)
Rozbalit vlákno
0
3. 4. 2000 15:08
Bez nadpisu
To je bomba - tahle rubrika dávno zmizela a už je tady znovu - hurá na ni!!!!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "pohoda"
18. 4. 2000 16:04
Re: sportovní vůz
Imreza GT. A až bude venku ta nová s 280 HP, tak je to až nechutně jednoznačný....
neregistrovaný "pohoda"
18. 4. 2000 16:05
Re: sportovní vůz
Sorry, překlep, nebo spíš nedoklep, má bejt: Impreza GT