Jo presne tak proc se mackat v plechovce co jezdi na ryzu, kdyz muzu jezdit ve full-sizu. :-) jeden sem si prave poridil - chevy caprice 79, nevim jestli to pro tebe nebude uz moc novy.
Ne neni to novy. Ja ani proti novejsim a ani proti starsim nic nemam, jenom s tech 70' a 60' let jsou nejhezci a takovy stylovejsi. Caprice 79, to je uz ten model co se delal pak v 80tych letech? Ja to totiz zas tak do detailu neznam. Tyhle modely delaly taky jako policejni specialy zejo? Mohl bych se zeptat co to ma za motor a kolik stal?
ma to klasickou 350-ku karburator. jo s mensima zmenama se delal az do roku 90-91. ty novy z 80 let uz ale stoji za prd. me se zase moc nelibi kulaty ameriky z padestejch let, no a vo novejch uz ani nemluvim, vod 91 prestali delat v americe auta. v aaa maji dobrej deville 66, ale za strasnou cenu.
Zdravim pánové. Já sice vlastním starou dobrou Evropu, ale Ameriky se mi líbí (teda jen ty starší - od 90-tých let to stojí za prd a jenom kopírují Japonce). Jediná nová amerika, co se mi líbí, je NewYorker - ta zadní část je prostě dokonalá. Nedávno jsem viděl stát v Sukoradech u Ml. Boleslavi nádherný auto. Byl to GMC Eagle. Je to unikátní auto - terénní kupé. Zadek má jako Scirocco a předek klasickou rovnou ameriku s prolamováním a asi metrem čtverečním chromu. Má velký kola - tak 16", možná 17" a dřevěný boky. Máte o tom autě někdo nějaký info ? Já už jsem línej i browsit...
Mam podobnej názor. I když kamarád byl v Kanadě a byl tam na takovim menšim srazu starejch aut kde natáčel. A tam bylo docela dost zle upravenejch aut z 30tejch až 50tejch let ktery bych teda klidne doma mit moh. Meli na tom elektrony, byly snížený a uvnitř měly většinou uplně novej motor z Corvetty. Co se týče americkejch aut devadesátých let tak s vámi plně souhlasím. Jediný co se my líbí jsou auta jako Ford-F nebo GMC Tahoe atd. Nejvíc mně rozčiluje Chrysler a poslední dobou i Ford že dělaj ty přední náhony proti tomu sem uplně zaujatej. Prostě neni nad klasickej karburátor, 6m dýlky a zadní náhon. Ta elektronika my v těch autech taky už docela vadí. Já mam ,sice taky evropana, Ford Scorpio 2.9i Ghia a tam je toho habaděj až mě to mnohdy děsí.
V AAA jsem byl De ville je bomba a ten Pontiac Catalina je taky dobrej. Ceny jsou ovšem hrozné. Za toho Cadilaca bych to jeste asi dal kdybych mel ale za toho Pontiaca ne. Podle jejich stránek by tam měli mít teď ještě Cdilac Eldorado r.71 8.2 asi za 650 000. To je vůbec hrozný.
Já už jsem se koukal, ale nic jsem nenašel. Nevím, jestli Eagle je vůbec označení toho auta. Jestli to není třeba jen název nějaké jejich divize. Bohužel nemůžu posoudit z kterýho roku to auto je, protože se v americkým designu zase tak nevyznám a auta od konce 60-tejch až do začátku 80-tejch let mi jaksi splývají do "klasiky". Ale typoval bych to tak na půlku sedumdesátejch, tak 76 - 79. Až tamtudy o víkendu pojedu, tak se podívám zblízka...
Eagle je součást Chrysler, Plymouth, Dodge, Jeep. Myslel sem ale jestli to tak třeba náhodou nenazvali. No podívej se až tam pojedeš. Já mám taky jednu takovou záhadu. Už sem to viděl v několika filmech a jednou dokonce i ve skutečnosti. Nic na tom nikde nebylo napsaný akorát si myslim že to byl Chevrolet. Měl na tom nechutný gumy a tak brutálně to vodpískal na křižovatce že na to asi do smrti nezapomenu. Je to jako normální pick-up pro dva vzádu to má korbu, ale nizoučký je to jako nělakej sporťák. Má to takovej hodně plynulej náběh z korby na kabinu. No prostě nevim. Je to taky tak vodhaduju 70tý léta.
To faudy: Tak to sedí. To starý Eldorado určitě přední náhon nemá, ale to nemnění nic na tom že to teď cpou kam se dá. Já osobně bych si auto s předním náhonem nekoupil. Nechci ho sice zavrhovat má svoje výhody, jako úsporu atd., ale když má někdo auto jako něco víc než je mikrovlnná trouba a televize tak ho něco takovýho nemůže zajímat. Prostě zadek je zadek.
Jo mockrát dík. Koukal jsem se na to a je to ono. Je to prostě bomba. Když se na to daj ještě pořádný vylezlý kola tak je to bez chyby.
Měl bych ještě jeden dotaz do davu. Nevíte někdo kde bych se dozvěděl víc o přidávání plynu do směsy pro momentální zvýšení výkonu. Je to v americe hojně používaný. Já nevim ani co za plyn se tam používá, slyšel jsem že nitromethan. Zajímalo by mně jak je to technicky vyřešený. Byl jsem nedávno na výstavišti na autosalonu a tam měly takovou expozici s Corvettama a jednim Camarem a ta jedna Corvetta to mněla.
Nevim co to je přesně, ale říká se, že tam přidávají rajský plyn, ale chemický název neznám. Jestli chceš dělat podobné experimenty, tak u evropskejch aut bych to nedělal. To si můžeš dovolit tak u starejch amerik, který měli předimenzovaný bloky a hlavy a navíc celolitinové. Stoupne ti totiž přitom šíleně komprese a hrozí exploze motoru, nebo alespoň zlomení ojnice, nebo dokonce překroucení klikový hřídele. To už nemluvím o podpálení ventilů a možná i tavení pístů, protože směs má potom mnohem vyšší teplotu hoření. Já osobně bych to rozhodně nezkoušel. Jestli chceš krátkodobou suberakceleraci zkus to řešit úpravou karburátoru. Třeba by mohlo fungovat instalování druhé trysky, která by přiváděla benzín z druhého okruhu a benzín by stříkala né podtlakem, ale tlakem z čerpadla. V podstatě přidat ke karburátoru ještě přímé vstřikování. Tohle by ti ale mohlo fungovat jen u motorů jako má Camarro, tj. motorů, kde má každý válec jeden difuzuor. Ovšem počítej s neuvěřitelnou spotřebou paliva.
To si nepamatuju jestli v tom jezdil v Bodyguardovy, ale mam to nahraný tak se můžu kouknout. Na Mad Maxe jsem se koukal včera. Na ten druhej díl Bojovník silnic. Pak ještě na The Wraith. Tam hraje Sheen a jezdí v takový černý potvoře a závodí s takovym gangem a postupně je zabíjí.
Že bych chtěl dělat experimenty na nějakym svym autě to asi ne. Jen bych chtěl vědět jak to dělaj. Když už bych něco zkoušel tak asi ten kompresor.
No to by ti možná šlo, ale zase asi jenom u karburátoru, páč stříkačku asi jen tak nepředěláš. Mohl by si tam přidat nějaký malý kompresor a pohánět ho přes zubatý řemen. Jenže aby si nastartoval, musel bys to udělat zapínatelný za chodu. To by se dalo udělat přes elektromagnetickou jednokotoučovou spojku, která se používá u klima-pumpy. Jenže kdyby si tam chtěl tohle zařízení použít, musel by si udělat celý sací systém uzavřený, aby se ti tam ten tlak z kompresoru vůbec udržel. A to je na domácí dílnu trochu Hi-Tec...
To je jasný že karburátor, já stříkačky stejně nemam moc rád. To chce ten kompresor fláknout rovnou nahoru do Véčka na přírubu, jako to běžně dělaj. Je jasný že žádná legrace to neni. I když v americe na ty běžný starý motory prodávaj celej komplet kterej jenom přemontuješ. Je to ale drahý jako prase.
Jo jinak vás pánové musim upozornit, že se tu bavíme vo pěkný *.... Já kdybych měl už nějakou klasickou ameriku, tak bych se snažil aby byla co nejvíc originál a neprznil bych jí podobnejma blbostma. Vono taky, ventily na Corvetu, nejsou na každý pumpě, natož pak za babku...
To je pravda. To je jenom taková teoretická debata. Pro nás teda. Když se člověk ale porozhlídne po netu tak zjistí že amíci se s nějakou originálností moc nežmolej. Viděl jsem taky pár nadšenců co si předělali Camara z 68 a 69 na jakýsi dragstery. Maj tam všechno "originál" i motor jenom trochu upravený. Pak tam byla fotka jak to zvedá na zadní a zmiňoval se o tom že to má 1/8 mile za 5s nebo tak neco. Vsude se chlubil "This is only STREET car!"
amici se s originalitou moc neserou protoze pro ne sou to vobycejny auta, kterejch tam jezdi miliony, to je jako kdyz u nas nekdo porad masli skodovky.
jinak se tady nekdo zminoval vo newyorkeru, jako vo dobre americe, musim upozornit ze je to japonec, vzdyt je to krajsler.
Tak sem koukal na toho Bodyguarda a vopravdu tam v tom jezdí. Je to ale nějaký nový. Nevim do kdy se to dělalo nebo jestli se to ještě dělá ale tohle je tak 85.
Jestli je to tak tak sem docela rád že to tak je. Mně přišlo divný osmilitr a přední náhon. S tim New Yorkrem bych to taky tak ňák řek. Řek bych že je to docela hezkej japonec nebo evropan nebo kde všude se ty Chryslery dělaj. Nejvíc mně dostali když jsem se dozvěděl že do Voyagera dávaj diesely z Fiata. To je teda amerika jako hovado. To má z ameriky akorát méno.
Sem si jistej ze mluvim o severni americe. Pro ameriku se ten diesel nedodává ale jinak jo. Dávaj do toho tušin 2.0 OHC 98 Kw, 3.3 OHV V6 116 Kw, 2.5 TD 85 Kw.
je sice hezky ze delas machra ze ses v usa a vsichni vime ze se ti americky stroje nelibi, takze do tohohle auditka ani nemusich chodit :-), ale krajslery se nedelaji jenom pro severni ameriku takze muzou mit i petrolejky.
Zdravim všechny příznivce amerik.Hledám internetové nabídky nebo jakékoli jiné ocelových pochromovaných disků na Jeep Grand cherokee 97 limited.Rozměry:114,3na,to už nevím ,matice 1,2"