Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Zpět na článek

93 komentářů

Podla mna je v sucastnosti najhorsia asi Lada. A co myslite vy?
Opel, Volkswagen.
podle nejnovějšího britského žebříčku by to mohlo vypadat na tu, kterou založil pan Adam Opel... Onehdá jsem k mému úžasu viděl novou Ladu, divím se ještě teď.... co to asi mělo za majitele? A korejský auta - každejch několik málo let téměř kompletně nová modelová řada .... jak se na to budou za 7 let shánět náhradní díly? - tušíte to někdo? Jsou tím podezřelý. Fiat a Seat - asi sem nepatřej, prej už maj některý modely docela povedený. Jo a ještě - prej se ještě vyrábí polskej Polonez... (možná pro sběratele jako rarity???)
VW, Mercedes - po technický stránce a spolehlivosti. Jinak např. nejméně spolehlivé auto je podle statistik Jaguár, ale toho já osobně řadím mezi lahůdky (podobně jako Rolls, Bentley), kterejm se to dá prominout.
No tohle je zase ale pěkně blbá rubrika,...řekl bych že nejhorší bude pro někoho to, co je třeba pro druhýho zase nejlepší...😞 pochybuju, že to má nějaký smysl...
našrote - VW ,Mercedes ,po technický stránce? Ale ale. Spolehlivost není zrovna evropská specialita, ale technika?????????
Z aut, ktery se prodavaji v Evrope, je nejhorsi krome ruske Lady (vam by se chtelo pracovat kdybyste nedostali rok vyplatu?) indicka Tata. Proti jejich terenakum ma Niva nebo UAZ prvotridni kvalitu zpracovani 😄
Možná by chtělo upřesnit aspoň kontinent. Protože když se člověk podívá do katalogu na to co se vyrábí v Indii nebo bejvalym Sov. Svaz. tak žasne. Tam dělaj dokonce i motorky diesel. Můj názor je z tady prodávanejch značek... já vlastně nevim ani co se tady všechno prodává. Prostě nekoupil bych si Vaz, dlouho nic Daewoo,Kia,Ssang yong(sakra ani nevim jak se to píše),Subaru,Fiat,Seat no ani si na vsechno nevzpomenu. Chápu a je mi jasný že je to jenom můj názor. Kritizovat Mercedes za spatny technicky provedeni je trochu divny. Nejsem zrovna fanda mercedesu, ale kdyz se kouknu na Mercedesy v bazarech z konce šedesátejch a sedmdesátejch let jak vypadaj jako ostatni auta z konce osmdesatejch tak nevim.
co ti vadí na Subaru ??? to jsou velmi kvalitní auta,...o Fiatu ani nemluvě. U Seatu bych už asi váhal a u těch předcházejících není o čem mluvit.
No na Subaru mi vadí za prvý to že se mi nelíbí vzhledově, ale dejme tomu. Znám chlápka co si koupil zánovní Legacy najel 2000 km a musel měnit převodovku. Nechápu jak můžou bejt tak dobrý v Rallye. Asi maj na závody uplně jinou kvalitu než na normální auta. Jako dost dobrý u Subaru vidim u všech aut 4x4. Škoda že to nedělaj i u jinejch automobilek. Ten Fiat sem myslel spíš starší auta, s novejma nemam žádný zkušenosti. Prej je ta kvalita o něčem jinym tak od Punta, nevim. Nemění to nic na tom že bych si to nekoupil.
to petrb: že by sis nekoupil subaru, je tvůj problém, ale vopravdu problém - koukni na aktuální statistiky spokojenosti řidičů v GB: první dvě místa obsadila právě Subaru: 1. Impreza, 2. Legacy; a koukni na statistiky spolehlivosti v SRN - vždy v první desítce ve všech sledovanejch stářích aut! - s toyotama, v pohodě před meďárama atd.; ještě žes to nenapsal jako že Subaru ba měly patřit mezi nejhorší,ale jenom mezi ty, který by sis právě ty nekoupil...
Daewoo, Dacia, Kamaz, Tata, Kia, Tavria, VAZ, Daewoo, nemám rád VW, Audi, BMW, SEAT, ale hlavne Daewoo!!!
suhlasim. Tiez nemam rad VW a spol.
Uz jsi jel v daewoo ?
Tato rubrika je něco podobného, jako ten vtip😒br />
Co je to *... Ta co dá každému.

Co je to nejhorší *... dá každému, jen tobě ne.
wolff
K tomu subaru - když to tady začínali prodávat tak se to prodávalo právě s Ladama a věřte mi, že ve vnitřním vybavení(plasty, koberečky ap.) ty Lady na tom nebyly o moc hůř. Dnešní Subary jsou už lepší, ale vzhledem ke své ceně nevím nevím. Sakra když se byvíte o kvalitě a o autech tak si vemte taky cenu toho auta. Když si vemu, že za cenu Mercedesu třídy E s trochu schopnou technikou můžu mít 2 Alfy, 4 marey a p. Tak to by ten mercedes musel být z mědi a Platyny abych si ho koupil. A ten týpek co říkal, že třeba ty Mercedesy v těch bazarech vypadají dobře, tak mám pocit, že buď špatně vidí, nebo žije úplně jinde. Snad ještě mercedesy z let 80.(ale posledních) by stály za hřích(vzhledem k ceně,ale ne), no a o těch starších plečkách, to je fakt tak pro cirkusáky, nebo pro cikány, kteří potřbujou kočovat a zapřáhnout za to vlek. Tak se prosím probuďte.
Tak se probuď ty. Minulej tejden sem kupoval auto a sjel jsem snad všechny bazary v Praze.Bylo tam několik mercedesů od roku 68 do 76, 2.4 ař 3.0 diesel! Od 45 do 55 tis. korun. Měly puvdní lak i když někde poměrně dost zrezlej samozřejmě. Sedačky nepotrhaný, interier zachovalej. Prostě ve srovnatelnym stavu s autama jinejch běžnejch značek tak z roku 85,86. To že se ti ty auta nelíběj nebo se ti zdá velká cena je jiná věc. Já bych si ho taky nekoupil. Ale co se týče tecnický vyspělosti hlavně v dřívějších dobách tak neni o čem mluvit.
zkus si dovnitř sednout; a třeba se taky projet s někým, kdo ví, co to auto umí........ (PS: pro slabší nátury to prý chce dobrý pampersky)
Jo tak to ti věřim. To ale na mim názoru nic nezmění. Možná že to nejsou špatný auta, ale musel bych se o tom sám přesvědčit.
wolff
Já znám pár lidí, kteří měli myslím tzv. piáno, ze 74 a pod., ale větší plečky sem nezažil. Tlumiče nešli vyměnit, hádej proč. Protože bys je neměl kam dát a pod. Jediný co na těch autech funguje je motor(to se musí nechat). Jinak plečky a symý plečky. Možná, že si viděl v Praze nějakej zázrak, já se bohužel po takových autech nedívám.
U nas jezdi v starsich Mercedes jenom taxikari co si hrajou na velky machry a pritom sou to pekny blbouni. Kdyz date ty jejich medoury na zvedak a poradne si je prohlednete tak je to misty na zvraceni. Na vrchu Mercedes a zespod .......
wolff
To je přesně ono o čem mluvím. Když budeš auto voskovat jak vzteklej, tak ti s původním lakem vydrží i 30 let. Ale ten spodek...
Tofas (Turecko), FSO (Polsko), KIA a Daewoo (Korea) Lada, Moskwich, Izmas (víte) Hruuuuuuuuuuuuuuuuuuuza.
RS😱 sedel jsi nekdy v Tofasu? Pokud vim, tak se tam dela i Palio a to je moderni auto....

A Moskvic se pise takhle..... ne nemecky. Pokud ovsem pochazis od nasich zapadnich sousedu, predem se omlouvam.
jsou nejhorší, protože od těchto aut, když jedu za něma tak mám moje auto dříve zachvístaný, než od auta sklasickým kufrem. Od zadních kol dost nahazujou (jen simbolické zástěrky). Tedy pokud je mokrá vozovka za sucha ne.
A co vravite na rusky I®, alebo indickeho Premier???
Nejhorší jsou z vozidel na našem trhu Korejci, a to zejména Daewo. To je podle mě tak špatný, jako všichni ostatní korejci dohromady!!! (a to jistě uznáte, korejci špatný jsou
Urcite mas nejake konkretni zkusenosti pro tvoje tvrzeni, ze?
Ja jezdim korejce už hodně dlouho a bylo jich víc, tak bych taky rád věděl z čeho usuzuješ, že jsou nejhorší?

Předem dík za odpověď.
Zejména pasivní bezpečnost asi o 1/2 až 1/3, pak kvalita zpracování o 1/3 až 1/4 a nakonec to ostatní(jizd, vl., motor, komfort, ...) o asi 20 procent, než má ostatní konkurence ve své třídě na trhu!
Takze koukam, ze zadnou zkusenost nemas. A posuzovat pasivni bezpecnost podle nakyho testu, je dost zoufaly. Mam znami v jednom Hyundai servisu a vim jak vypadaj auta po nejake vetsi rane. Muzu ti rict, ze "nejbezpecnejsi" Megane po rane do stromu asi v 50, vypada trochu jinak, nez ukazuji testy. Mas nejaky dalsi argumenty, ze korejci jsou *?
Zejména pasivní bezpečnost asi o 1/2 až 1/3, pak kvalita zpracování o 1/3 až 1/4 a nakonec to ostatní(jizd, vl., motor, komfort, ...) o asi 20 procent, než má ostatní konkurence ve své třídě na trhu! PS: Už jsem nějaká rozsekaná auta viděl a korejci na tom jsou fakt v bezp. špatně.
Tvoje argumenty me fakt dostaly! Akorat nevim co myslis tim: spatne jizdni vlastnosti, motor a komfort?

Ja mam Hyundai Lantra 1.6, motor ma 116PS, tak mi rekni ktera z automobilek ti tohle nabidne, bezna 1.8 ma takovejhle vykon. Jizdni vlastnosti - fakt nevim co tim myslis!?! Komfort!!! - zajdi si na W.hyundai.cz a srovnej si to s jinejma automobilkama, hlavne co nabizej v zakladni vybave a ceny!!! Az si to prohlidnes a neco v "KOREJCI" najezdi a budes mit vlastni zkusenosti a ne argumenty z nejakyho casopisu, tak mi dej vedet, protoze jinak se nema cenu o tom s tebou bavit.
Cau Lidi,

Nechci Vam nadavat, ale hante jen auta se, kterejma mate zkusenosti. Keci o tom, ze subaru jsou spatny jsou podobne vyroku: v SSSR se vladlo demokraticky v cele se Stalinem a Zastupcem Hitlerem ))).Celkove si myslim, ze kvalita Japonskych aut prevysuje mnohorat evropska auta, korejci jsou mezi.....A ten dzuki co povida, zanovni a najel 2000 km, tak to asi neznamena , ze je auto super, pokud je slepovane ze 2-3 to je vul ten co to koupil, kdyz to melo ze subaru jen znak.....
Jasne že kémfort je i vybava. Tam se počítá i hluk, pérování, prostor, ergonomie, atd. 2) To, že korejci maj horší bezpěčnost jsem nevyčet z testu, ani jsem to nepsal. Psal jsem, že "už jsem nějaký rozsekaný korejce videl!" -vell-
Hyundai a hlucnej jo? Uz jsi jel nekdy v Toyote?

Prostor? Uz jsi sedel v Oktne? Hele to fakt nema cenu se takhle bavit, protoze ty's v Hyundai snad v zivote nesedel natoz jel! Ja mam lepsi napad

ja te v tom svezu a pak to muzes kritizovat! Takze jestli mas zajem tak napis na: snowmastr@post.cz
Jo tak to ja si myslim, ze to sou taky jen takovy kecy. U aut v tyhle kategorii jde uz jen o image a o vkus. Ja nejsem priznivce asijskejch znacek vubec. To spis kvuli image. Ale za ty prachy to je zajimavy o takovym aute premejslet. Co je rozhodne sunt v cem sem parkrat jel a taky sem na to slysel ne moc dobry hodnoceni je mazda 626. Jinak je jasny, ze u stredniho stari aut a u novych vozu maj treba japonci kvalitu. A u starejch aut vedou evropsky vozy, ale kdo si kupuje auto na 15 let.

A co se tyce crash testu tak me pripada od vas dost hloupy posuzovat to podle toho jak ty auta vypadaj po narazu do stromu apod. To jak to auto vypada po narazu este nevypovida o tom jak to ty cestujici odnesli. Taky nezapomente, ze auta sou po narazu vetsinou rozparany od vyprostovaku apod. Takze tohle hledisko je neadekvatni.
Ne, ty jsi muj argument spatne pochopil. Mel jsem na mysli to, ze pravy dvere nesli otevrit vubec, levy po narazu uplne vylitly z "futra" a sloupek byl ve svisle poloze, tzn. palubka a vsechno ostatni nahrnuty na ridice. Prej v 50km/h. Mozna ne, ale proc si to myslim - byla tam zasekla dvojka.
Co jako to bylo za dotaz jestli jel někdy v toyotě. Pokuď se budeme bavit o nižší třídě tak větší ticho než v corolle jsem slyšel jen v Civicu motor tušim 1.4. Jen pro zajímavost pokuď se budem bavit o "nákupních taškách" tak Yaris byl úplně nej.
Saab
to guma: já mám Corollu 1.3 12V z roku 1989 a je tichá. V Hyundai jsem jel jako spolujezdec (r.v. cca 1997) a byl o dost hlučnější než moje 11 let stará Corolla.
Moje sestra ma Corollu 1.4,r.v.96,ma na ni najeto 30tis a kdyz ji tocis pres 4500 tak je to fakt hlucny - tim nechci nikoho popudit je to proste muj nazor, jinak ji musim pochvalit v zatackach sedi super a prevodovka je taky vyborna - zvlast kratky a presny kvalty.

Ale to s tou hlucnosti u tvyho 11let staryho auta a 3 roky stary Hyundaim ti trochu uteklo NE?!?

Z logickyho hlediska je to nemozny, kdyz nad tim budes trochu uvazovat tak ti to dojde. Teda nevim v jakym Hyundaji jsi jel, ale jestli to bylo hlucnejsi nez 11let ztara corolla tak to musela bej jedine H-100 deasel a to jenom proto, ze tam sedis primo na motoru.
Pánové, 1) NEřikam, že korejci maj 0 (slovy "nulovou") bezpečnost, komfort, ..., ŘIKAM jen, že to maj HORŠÍ (slovy "horší") než konkurence. 2)také jsem asi nedal najevo, že se mi zdají špatne, horší, (jak chcete) více korejci, (ještě více než oni, pak DAEWO, )O JAPONCÍCH JSEM ANI NECEK!! (Kdo nevěří, at není líny a tahne si myší dolejc!!!!)
Chcete slyšet tichej motor? Tak si někdy ke mně přisedněte - 10cm lauf bez kaťasu a bez přepážek 😃) haha Já vim, sem blázen, ale to auto lítá 😃) Teď vážně... myslím si i podle zkušeností že z těch běžných aut Opel nebo Š Favorit neni nejlepší volba...
Nejhorší * vyrábí OPEL !
S O U H L A S !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wolff
Já si chcu píchnout - SUBARU
V otazce pomeru ceny k jakemukoliv meritelnemu parametru musi byt nejhorsi😒br />
1. Rolls-Royce

2. Daimler

3. Mercedes Benz

4. BMW
wolff
No tak o tom nikdo nepochybuje.

Bože když za jednoho blbýho mercedesa mám 2 alfy, tak vocogou
wolff
A přesto sou *, kteří si to skopčácký auto koupí. Vyjímka fandové BMW - to nejsou zas až tak špatný a drahý auta
Opel Corsa,Omega,Calibra.Seaty kromě Arosy všechny,Fiaty od r.1988,Daewoo kromě Tica a Matizu,Hyundai-často,Citroen,většina Renaultů-mimo R21,R25,Laguny.Hlavně Espace,19,5. A člověče-nepochopil jsem tu narážku od předchozího pisatele na SUBARU ?!? To jsou jedny z nejlepších držáků ze všech světových statistik i ze zkušeností majitelů- to byste mi měl vysvětlit,pane...
Nepochopil jsi vtip? Subaru je nejlepsi. Hele, vy me porad vsichni stvete s Hyundai. To taky nejsou spatny kary, nemysli si. Ale vetsinou mas pravdu. (samozrejme az tu jednu vyjimku) 😃)
gregory neviem odkial beries taku volovinu, ze fiaty od r 1988 su najhorsie auta. Nehovorim, ze Tipo, Croma a napr. Tempra su extra spolahlive, ale nove Fiaty Brav👋a Punto a Seicento to je ine kafe.
Milco - i ostatní - přeji Vám hezký den. S těmi Fiaty Punto i Seicento zkušenosti nemám a osobně se mi na pohled líbí Punto HDG Sport,představené loni na podzim.A se soutěžním Seicentem má už první rallyové zkušenosti Katka Trojanová z Joka Teamu Vsetín.Ale na Brav👋Brava jsou slyšet jen samé nadávání a odevšad slyším,že je plno reklamací,lidi to zklamáni ještě v záruce prodávají...Velké zklamání...! A za houby stojí i Tempra,Uno,Cinquecento a Croma.Jediné,co poslední dobou za něco stálo,jsou Tipo a "klasická" 131 Mirafiori a jeho verze.A pak 127,128,128 Coupé,125 Special,132,Argenta...Ale to už moc zabíhám do historie,kdy auťáky ještě dělali v konstrukci a designu lidi...
Kamarad ma Brava a je spokojenej. Co konkretne se sere?
souhlasim s GREGORY ze fiat je fak *!!! Muj znamej si koupil F-Brava po ujeti asi 1500km kdyz radil ze 4 na 3, nebo ze 3 na 2, mu vepredu zacalo neco !huste! vrcet az drit, dal to do servisu, kde to auto bylo 14dni. Nic s tim neudelali a rekli, ze jestli to bude delat za dalsich 1000km tak mu daj novej motor i prevodovku. Po ujeti tech 1000km to furt delalo, auto bylo v servise mesic a vymenili mu prevodovku a obe poloosy. Ted uz to nic nedela(zatim), ale uvidime ted se s tim chystame ujet 1000km tak vam napisu jestli jsme dojeli.
Ja si myslím, že talinske autá sú v globále dosť veľké bučory. Sú tesne za španielskymi, ktoré vrámci EU nemajú konkurencie - čo sa týka ohavnosti. Keď som prvý krát vydel tú "novú" Cordobu, tak ma striaslo od hnusu. Všetko čo Španieli dostanú do rúk zvyčajne doserú. Potom ide Daewoo, čo sú totálne ***. Pri tomto poradí 1.Daewoo 2.Seat 3. ... made in Itali, som samozrejme nerátal vtipy typu tavria, dacia, lada, maruti...
na Bravě jdou do kopru poměrně brzo: Motor,převodovka, elektrika,plastové díly praskají, zámky nejdou zavřít-nebo zas otevřít,před.náprava a řízení...Je toho víc,poptej se někoho "za kafe=bokem" v nějakém Fiat-servisu...
Jediny problem, ktory si vymenoval je elektrika, s ktorou sme mali raz mensi problem. Nasa Brava je jedna z prvych na Slovensku /objednali sme ju hned ako prisla na trh/ a aj to moze byt pricina. /auta v prvom roku vyroby nebyvaju extra spolahlive/. Inac s motorom, prevodovkou ani plastami sme problem nemali a to bude mat za chvylu 4 roky. /cca 49000km/
wolff
Kurnik gregory to je hrozně hezký co říkáš. Jenže já si tady můžu podobný historky vymýšlet taky. A abych pravdu řekl o ničem co tady říkáš nevím. Zámky nám dou otvírat, okna v elektrice dou otvírat, střešní okno, který je taky elektrický (světe div se) otvírat de taky. Motor šlape jak hodinky, převodovka jde přsněji než třeba u novýho fokusu, nic umělohmotnýho zatím neprasklo(nevím co by tam mělo jako praskat). Servisní prhlídky po 20 000 jsou taky v pohodě, na technické si libovali, že takovýhle auto v prfektním stavu málo kdy vidí(obecně). Motor je tichounkej(znatelně v porovnání s Octávkou). Tak nevím, o čem tady mluvíš. Jo viděl sem, že při Crash testu nešli otevřít dveře lehce rukou(to byla snad jediná vada).Tak možná toto si měl na mysli. No a airbagy nám samovlně nebouchly tak jak se to stává u VW nebo u Opla. Jo a držáky pásů nám taky drží, ne tak jako u testu Vectry.Jo ale jedna vada se objevila - U střešního okna se přestala vracen clona zároveň s oknem(zůstávala zatažená ve střeše.Do auta nám neprší tak jako se to stalo jednomu známýmu s Oplem a Citroenem....Nevím radši už nebudu pokračovat protože regovat na tokový dogma co tady provozuje guma a spol. nemá smysl.
Volffe, gratuluji Ti a přeji Ti to, že máš toho Fiata jako výjimku, potvrzující pravidlo ... A třeba napiš, jak je to auto staré a kolik a kde má nalítáno (v ČR,Rakousku,Švýcarsku,Itálii )? Je nový nebo z druhé ruky ? Měj se prima , KURNIK !
wolff
Jo a stím problémem co vyskytl tomu známýmu - pokud to odstranili tak si myslím, že je všechno v pořádku. Vždy může dojít k poruše - nemělo by se to stávat, ale když se to náhodou stane tak záleží na tom jak se výrobce a prodejce zachová a tady jak vidím se zachoval dobře. Ne jak tomu bylo u toho Eskortu co o tom mluvili i v televizi.
wolff
Jo a ještě k tomu, že se chce každej Bravy zbavit. No moc sem jich v bazaru zatím neviděl a když, tak převážně 95 a 96 rok dovezený zpoza hranic. A většinou zase tradiční případy bouraček
JTF
Wollfe,to nemá cenu,stejně si budou vymýšlet další nesmyslné historky o tom,že Fiaty jsou *,fakta,že Punto a Brava jsou podle TUV a 100t.km testech Autobildu a Auto,motor sportu jedny z nejspolehlivějších aut ve svých třídách některé lidi nezajímá,jde jim jen o to vyprovokovat.
wolff
Gregory, víš moje rodina není v celku socka, jako většina v této republice(díky předešlým vládám), takže to auto je z 96 a bylo úplně nový. Obědnávaný jako jedno z prvních a díky plné výbavě a v té době nedostatečného doplňování zásob těmito auty na našem trhu nám přišlo až v březnu 96, přičemž obědnávaný bylo někdy v listopadu 95. Je to 1,6(vyráběná v Turíně), takže je úplně bezproblémová - totéž platí o všech zde prodaných autech. S těma servisema - nevím jak si na to přišel, že tam sou fronty s posranýma Bravama - Já když tam dojedu, nebo du kolem, tak tam kromě garanček nemají vcelku do čeho píchnout. Sem tam nějaký starý Tipo. Jo jednou se tam rýpali v Bravě(diselu), ale to bylo nevím co.Takže já tady uvádím fakta - když někdo tady chce být populista ve vzoru Géblse a Hajdra tak prosím, ale to sou všechno německý tlachy a tlachy. Škoda jen, že TUV musel přiznat nadprůměrnou spolehlivost u Punta(tam to je do očí bijící), ještě by mě zajímala ta Brava jak dopadla - a třeba ve Francii, nebo v Itálii. Že byl teď njhorší Espace, to nikoho nezajímá. Proč taky - Renault není pro VW konkurence.

Ale jak říkám, kdo chce kam pomozme mu tam. Jo aby tady ještě někdo zbytečně nedržkoval, že něco zaslepeně hájím - Já osobně mám 323F. Taky to nejsou špatný auta, jenže Japonský - Už se těším na Alfu!!!!

Autům zdar WOLFF
JTF
na www.Fiat.de jsou výsledky TUV pro Bravo,a - výsledek podobný jako u Punta,tzn. nadprůměrná spolehlivost.Mimochodem,v Polsku mi minulý týden ukradli mojí novou Alfu,jsem zvědav jak to celé dopadne.
wolff
Jo ještě - pak máme v rodině ještě Octávky - A hádejte co je daleko příjemnější do ruky a tižší a hlavně na ledě lepší? Octávka nebo Brava? Zkuste si odpovědět sami(Octávka 1,6 SR, 1,8 20V). A buďte pod vlivy německých, či naších poturčených mědiích.
Jako , co je lepší na ledě a sněhu - prostě v zimě ? Nebo jak´s to přesně myslel ?
wolff
No octávka je v celku nevyvážený auto, má vcelku těžší *, než by měla mít, ať si v papírech uvádějí co chtějí, na sněhu s tím nevyjedeš žádnej kopec a daleko lehčeji se s ní dostaneš do smyku, než s jiným autem, ale to je jenom taková okrajová věc, vždyť zima je jen 4 měsíce. Uznávám, že když to auto má antiprokluz, tak to trochu pomůže, ale moc ne....
Mirafiori nebyl jeden z nejlepsich Fiatu ani nahodou, uz jen protoze reznul doslova pred ocima. Ja sam mam uno 1.3D r.v. 1985 a snad krome slabyho motoru (45 k fakt neni mnoho) si nestezuju. Pro svobodnyho chlapa idealni auto, vejdete se fsude, je pohodlny (interier je z verze 75SX resp. Turbo s vysokejma anatomickejma sedackama) a hlavne: jezdi za 5 litru nafty.
No jóóó´, ale byla tak krááśnááá !!! (Zvlášť ta dvoudveřová, co se s ní jezdily rally ...) A 132 a Argenta pak byly taky krásné, klasické vozy - i když měly praprapodivné podvozky a zvlášť Argenta se v zatáčkách nakláněla jak loď - nebo jak Wartburg ...
sice rezly všechny, ale Fiaty byly rezavý už v katalogu...
Ja mam Fiata s pozinkovanou kastlou a krome pravyho zadniho blatniku, kde jsem tukl az na plech jsem nevidel rez. Kde konkretne ji mam prosim hledat?
wolff
No já si myslím, že v době kdy vyšlo mirafiory a zvlášť ve verzi super - nemělo konkurenci. Tehdejší auta rezli všechny, na antikorozní ochranu se nehledělo a po technické stránce mu mohli konkurovat snad jen mercedesy( Jako el. výbava atd.)
wolff
ještě mi ukaž z té doby třeba VW jak budou vypadat. A nanašich silnicích jezdí ještě hodně mirafiori a v dobrým stavu. - Tak fakt opět argument ja od Goblse
wolff
No od Tempry jsou všechny pozinkovaný a rez pokud nebyly bouchlý těžko najdeš, jak známo zinek nekoroduje
No proto jsem se ptal POHODY, kde na tom zinku mam tu rez hledat. Nebo se dival na nejaky italsky tanky z roku 1940.
na kazdom aute sa moze hrdza objavit aj po par rokoch, ak sa on majitel nestara.
wolff
Tak to je mi tě úpřimně líto - do Polska se nehodí jet. Tam se krade neuvěřitelně
Soustrast s Alfou.....Jed se mrknout do moskvy...😒
JTF
Naštěstí mám auto pojištěné,ale stejně,než se to vyřeší bude to nějakou dobu trvat a pojišťovna se zrovna nepředá.To jsem tam měl alarm a z výroby imobiliser.
kupis novu Alfu?
JTF
Pokud vyplacení pojistky proběhne dobře(tzn.měl bych dostat téměř plnou cenu vozu),vezmu 156ku s motorem 1,8 T.S. Má to ještě jeden háček,nesmí si to rozmyslet tchán,který mi zbytek půjčí!
loni jsem byl na dovolené v Polsku u Baltu a dlouho jsem váhal zda mám jet autem.Nakonec jsem jel vlakem a asi jsem udělal dobře.Vlastním TIPáča a je to můj mazel.Pořád musím něco šperkovat a když někam jedu ,tak si dovezu nějaký autodoplněk.Kdyby mně ho někdo čornul, tak si to du hodit.Nepatřím mezi ty co si můžou dovolit dobrou pojistku.Té Alfy je mi líto (resp.majitele).Ke všem mým motor. vozidlům mám téměř citový vztah.
wolff
To má každej, kdo má italský auto - to si prostě musíš zamilovat.
Nejhořší jsou Olcity,Trabanty,Citroeny a polské Fiaty!!!! Nejlepší jsou káry od GMC!!!!!!!
Netankujte 30. dubna 2000 ! ! !

Přečtěte si prosím tuto zprávu a předejte ji dále, mohla by se z ní stát geniální akce, pokud budou všichni spolupracovat!

Toto je protestní akce proti stále stoupajícím cenám pohonných hmot!

Neustále stoupající ceny pohonných hmot, získávají pomalu zastrašující rozměry.

Je nejvyšší čas na reakci postižených.

Celosvětově stoupají ceny pohonných hmot neakceptovatelným způsobem, I když jsou miliony barelů v zásobě. Nyní se rozhodli ropní producenti snížit svou produkci o dva miliony barelů denně, aby vyhnali ceny uměle nahoru.

Všichni postižení jsou nutně vyzváni k protitahu.

Rozhodující den je 30. dubna 2000.

Pokud tento dne nebude nikde tankováno, nemůže si trh této skutečnosti nepovšimnout.

Musíme si povšimnout toho, že máme moc; měli bysme ji jen použít. Dnešní moderní komunikační prostředky umožňují informovat o této akci ve velice krátké době obrovské množství lidí.

Tankujte před, nebo po 30. dubnu 2000, ale😒br />
NETANKUJTE 30. DUBNA 2000 ŽÁDNÉ POHONNÉ HMOTY!!!

Tato akce je nutná proto, aby pár miliónů lidí ukázalo ropným multimiliardářům, že se jím přejídá neustálé placení čím dál více peněz za pohonné hmoty a mají toho tak akorát po krk.

Spolupracujte!!! Předávejte tuto zprávu dále!!! Pošlete tuto informaci svým přátelům a známým. Pomožte udělat z 30. dubna 2000 nezapomenutelný den!

Děkuji

----------------------------------------… />
Originál této zprávy byl doručen z Německa, kde se plánuje úplně stejná akce ve stejný den. (a určitě nezůstane jenom u Německa...)

---

Příchozí zpráva neobsahuje viry.

Zkontrolováno antivirovým systémem AVG ([odkaz]

Verze: 6.0.121 / Virová báze: 58 - datum vydání: 31.1.2000

----------------------------------------… />
No bez konkurence: Oltcit, Dacia, Trabant, Wartburg- větší šunty sotva na ulici potkáš.
Na WARTBURGa mi nešahej !!!!!
souhlas, na svou dobu měl WARTBURG max. užitnou hodnotu (zejména kombi) bylo to božsky jednoduché auto.
WARTBURG, ale jo , pěkný a spolehlivý auto. A jak krásně voní !!!!!!!!!!
Videl jsem tady Italy oznacovat za nejhorsi auta. Je zvlastni, ze nekdo rekne - italskymu autu bych neveril - a jde a koupit treba Opela. No nic proti Oplum, ale je vazne spolehlivejsi? Fiaty maji podle soucasnych statistik punc skutecne vyjimecne spolehlivych aut (Punto a Brava maji nejnizsi koef. poruchovosti i podle Nemeckeho AMS), AR a Lancia jsou na tom stale lepe, nez Opel nebo BMW. Ona ta drivejsi spolehlivost nemeckych aut byla hlavne v tom, ze mely klicky na oknech, na sibru, nemely propracovany podvozky a mely o cca 25% nizsi vykony. A kdyz i Nemci zacali delat elektricky okna, sibry, palubni pocitace a alespon trochu slusny podvozky, tak jim ta kvalita klesla pod Italy. A to, co je na Italskych autech nejporuchovejsi nese znacku Bosch. Ale tim nechci vubec rict, ze Italsky auta jsou nejlepsi (chran buh).
2magic: pravda. Najviac sa bavim, ked sa dvaja strasne, ale strasne velki znalci hadaju, ci su "kvalitnejsi" americania alebo nemcuri 😃 A najvacsou urazkou je "vsak ti su horsi ako japonci"... 😃 Proste zabava...
Mali sme stareho zigulaka, hned zhrdzavel dost sa kazil, ale ked isiel isiel, a mal aspon tah, gumy piskali aj na dvojke, a isjel 150...Za 30-tisic som bol spokojny...

Ked si kupim BMW M3 za 2,5 miliona so super hudbou, tak to zas asi bude to najlepsie auto, a ked ho potom zrusim, tak si len kupim staru dobru skodovku, a zas to bude najlepsie, takze to sa neda povedat, najlepsie auto je take, ktore je moje... 😄 Zruste to !