S těmi japonci bych to nepřeháněl. Některý jezděj dobře, ale s těmi opravami je to finančně daleko horší než nějaký auto z evropské produkce. A to se jedná o poruchy způsobený provozem (čepy, ložiska atd.). Soudím z vlastní zkušenosti. Ono je to logický, že náhradní díl bude levnější, když se doveže z Německa, Itálie, Rakouska než-li z Japonska.
Prohlížím v inzerátech Fiaty: 999 či 750 Pandy, Cinquecenta, Peugeoty: 1.1-litrové 205-ky, levnější litrové 106-ky, Fordy: 1.0 Fiesty. Zkusím nadhodit takovéto obecnější téma: napište různé zkušenosti, jak Vás vypeklo ojeté auto a kolik jste museli vrazit do oprav zdánlivě bezvadné ojetiny nebo naopak. Co jste přehlédli a vymstilo se Vám ? Já jsem si při koupi prvního auta kupříkladu naběhl, když jsem si myslel, jak bude jednoduché přidělat ztracený klíč a překódovat immobilizér. Nakonec mi ta legrace celkem stála se štěstím 5 tisíc.