Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
20. 3. 2000 10:57
neregistrovaný "Alex1"
22. 3. 2000 08:01
neregistrovaný "bunny"
22. 3. 2000 15:03
neregistrovaný "Alex1"
22. 3. 2000 15:13
neregistrovaný "bunny"
24. 3. 2000 08:32
neregistrovaný "Alex1"
3. 4. 2000 11:27
neregistrovaný "Alex1"
6. 4. 2000 08:33
neregistrovaný "bunny"
10. 4. 2000 00:00
neregistrovaný "HogoFogo"
10. 4. 2000 08:27
neregistrovaný "bunny"
17. 4. 2000 10:42
neregistrovaný "Alex1"
19. 4. 2000 12:08
neregistrovaný "bunny"
21. 4. 2000 14:36
neregistrovaný "Alex1"
17. 7. 2000 14:11
neregistrovaný "Alex1"
21. 7. 2000 20:35
neregistrovaný "fik1"
23. 7. 2000 15:20
neregistrovaný "fik1"
24. 7. 2000 13:45
neregistrovaný "Aznoch"
24. 7. 2000 15:01
neregistrovaný "fik1"
24. 7. 2000 15:04
neregistrovaný "fik1"
24. 7. 2000 15:28
neregistrovaný "Alex1"
26. 7. 2000 09:41
neregistrovaný "fik1"
26. 7. 2000 12:48
neregistrovaný "Alex1"
21. 8. 2000 14:41
neregistrovaný "Alex1"
20. 10. 2000 10:41
neregistrovaný "dizzy1"
20. 10. 2000 14:57
neregistrovaný "Alex1"
20. 10. 2000 15:36
neregistrovaný "dizzy1"
20. 10. 2000 22:48
neregistrovaný "dizzy1"
24. 10. 2000 08:15
neregistrovaný "fik1"
28. 10. 2000 14:11
neregistrovaný "dizzy1"
29. 10. 2000 12:23
neregistrovaný "dizzy1"
30. 10. 2000 08:43
neregistrovaný "fik1"
30. 10. 2000 08:33
neregistrovaný "fik1"
30. 10. 2000 08:42
neregistrovaný "fik1"
30. 10. 2000 08:44
neregistrovaný "dizzy1"
30. 10. 2000 08:47
neregistrovaný "dizzy1"
30. 10. 2000 08:50
neregistrovaný "fik1"
30. 10. 2000 08:51
neregistrovaný "dizzy1"
30. 10. 2000 10:41
neregistrovaný "fik1"
30. 10. 2000 12:29
neregistrovaný "dizzy1"
30. 10. 2000 16:30
neregistrovaný "fik1"
30. 10. 2000 16:33
neregistrovaný "fik1"
30. 10. 2000 16:50
neregistrovaný "fik1"
31. 10. 2000 13:50
neregistrovaný "Alex1"
31. 10. 2000 13:53
neregistrovaný "Alex1"
31. 10. 2000 14:21
neregistrovaný "fik1"
7. 11. 2000 08:45
neregistrovaný "Alex1"
31. 10. 2000 12:04
neregistrovaný "dizzy1"
31. 10. 2000 14:24
neregistrovaný "fik1"
7. 11. 2000 08:42
neregistrovaný "Alex1"
7. 11. 2000 09:31
neregistrovaný "dizzy1"
8. 11. 2000 10:46
neregistrovaný "Alex1"
11. 11. 2000 15:19
neregistrovaný "dizzy1"
13. 11. 2000 12:04
neregistrovaný "Alex1"
16. 11. 2000 11:32
neregistrovaný "dizzy1"
18. 11. 2000 07:57
neregistrovaný "PROF"
20. 11. 2000 12:30
neregistrovaný "dizzy1"
20. 11. 2000 17:54
neregistrovaný "PROF"
31. 10. 2000 14:23
neregistrovaný "fik1"
3. 11. 2000 12:50
neregistrovaný "fik1"
21. 11. 2000 13:36
neregistrovaný "dizzy1"
21. 11. 2000 21:52
neregistrovaný "PROF"
27. 11. 2000 17:34
neregistrovaný "Alex1"
27. 11. 2000 21:05
neregistrovaný "dizzy1"
7. 2. 2001 17:33
neregistrovaný "Alex1"
28. 3. 2001 10:40
neregistrovaný "dizzy1"
28. 3. 2001 10:45
neregistrovaný "dizzy1"
29. 3. 2001 13:58
neregistrovaný "Alex1"
30. 3. 2001 11:19
neregistrovaný "dizzy1"
30. 3. 2001 09:21
neregistrovaný "Aznoch"
4. 4. 2001 09:01
neregistrovaný "Aznoch"
4. 4. 2001 10:23
neregistrovaný "dizzy1"
4. 4. 2001 12:17
neregistrovaný "Aznoch"
5. 4. 2001 13:58
neregistrovaný "Alex1"
6. 4. 2001 19:30
neregistrovaný "dizzy1"
8. 4. 2001 13:58
neregistrovaný "dizzy1"
8. 4. 2001 18:00
neregistrovaný "Aznoch"
9. 4. 2001 12:27
neregistrovaný "fik1"
9. 4. 2001 16:23
neregistrovaný "PROF"
9. 4. 2001 16:45
neregistrovaný "dizzy1"
10. 4. 2001 15:23
neregistrovaný "Alex1"
10. 4. 2001 20:24
neregistrovaný "dizzy1"
11. 4. 2001 08:21
neregistrovaný "fik1"
11. 4. 2001 09:14
neregistrovaný "Alex1"
11. 4. 2001 09:16
neregistrovaný "Alex1"
11. 4. 2001 10:58
neregistrovaný "dizzy1"
12. 4. 2001 16:56
neregistrovaný "fik1"
9. 4. 2001 12:30
neregistrovaný "fik1"
9. 4. 2001 12:31
neregistrovaný "fik1"
12. 4. 2001 11:38
neregistrovaný "dizzy1"
12. 4. 2001 13:12
neregistrovaný "Alex1"
12. 4. 2001 17:16
neregistrovaný "fik1"
13. 4. 2001 11:41
neregistrovaný "Alex1"
19. 4. 2001 14:54
neregistrovaný "dizzy1"
6. 5. 2001 15:37
neregistrovaný "dizzy1"
7. 5. 2001 09:50
neregistrovaný "Alex1"
7. 5. 2001 10:21
neregistrovaný "fik1"
8. 5. 2001 19:39
neregistrovaný "dizzy1"
9. 5. 2001 09:27
neregistrovaný "fik1"
9. 5. 2001 10:08
neregistrovaný "Villeneuve"
10. 5. 2001 13:31
neregistrovaný "Alex1"
11. 5. 2001 08:33
neregistrovaný "dizzy1"
19. 5. 2001 19:05
neregistrovaný "dizzy1"
21. 5. 2001 11:46
neregistrovaný "Alex1"
21. 5. 2001 11:51
neregistrovaný "dizzy1"
21. 5. 2001 11:55
neregistrovaný "dizzy1"
21. 5. 2001 11:57
neregistrovaný "dizzy1"
23. 5. 2001 16:28
neregistrovaný "Alex1"
24. 5. 2001 09:34
neregistrovaný "Villeneuve"
24. 5. 2001 16:38
neregistrovaný "Alex1"
20. 5. 2001 12:04
neregistrovaný "fik1"
20. 5. 2001 12:05
neregistrovaný "fik1"
20. 5. 2001 12:09
neregistrovaný "Villeneuve"
22. 5. 2001 19:03
neregistrovaný "fik1"
4. 6. 2001 11:16
neregistrovaný "Alex1"
4. 6. 2001 20:15
neregistrovaný "dizzy1"
5. 6. 2001 15:28
neregistrovaný "PROF"
6. 6. 2001 15:49
neregistrovaný "Alex1"
7. 6. 2001 13:56
neregistrovaný "dizzy1"
13. 6. 2001 09:19
neregistrovaný "Alex1"
16. 6. 2001 17:45
neregistrovaný "dizzy1"
16. 6. 2001 17:46
neregistrovaný "dizzy1"
17. 6. 2001 16:12
neregistrovaný "fik1"
23. 6. 2001 13:20
neregistrovaný "dizzy1"
25. 6. 2001 09:56
neregistrovaný "Alex1"
30. 6. 2001 13:55
neregistrovaný "dizzy1"
2. 7. 2001 10:07
neregistrovaný "Alex1"
3. 7. 2001 14:25
neregistrovaný "dizzy1"
12. 7. 2001 12:32
neregistrovaný "Alex1"
13. 7. 2001 20:21
neregistrovaný "dizzy1"
22. 7. 2001 15:42
neregistrovaný "dizzy1"
22. 7. 2001 15:50
neregistrovaný "dizzy1"
23. 7. 2001 17:35
neregistrovaný "Alex1"
23. 7. 2001 17:36
neregistrovaný "Alex1"
24. 7. 2001 19:20
neregistrovaný "dizzy1"
24. 7. 2001 19:23
neregistrovaný "dizzy1"
22. 7. 2001 15:46
neregistrovaný "dizzy1"
22. 8. 2001 12:53
neregistrovaný "dizzy1"
23. 8. 2001 15:58
neregistrovaný "Alex1"
24. 8. 2001 19:50
neregistrovaný "dizzy1"
25. 8. 2001 13:23
neregistrovaný "dizzy1"
25. 8. 2001 13:26
neregistrovaný "dizzy1"
25. 8. 2001 13:52
neregistrovaný "dizzy1"
27. 8. 2001 08:30
neregistrovaný "Aznoch"
27. 8. 2001 18:27
neregistrovaný "Alex1"
27. 8. 2001 19:59
neregistrovaný "dizzy1"
28. 8. 2001 05:53
neregistrovaný "PROF"
28. 8. 2001 16:43
neregistrovaný "Alex1"
27. 8. 2001 20:03
neregistrovaný "dizzy1"
28. 8. 2001 16:44
neregistrovaný "Alex1"
28. 8. 2001 20:02
neregistrovaný "dizzy1"
30. 8. 2001 10:09
neregistrovaný "Alex1"
1. 9. 2001 13:49
neregistrovaný "dizzy1"
7. 9. 2001 19:17
neregistrovaný "dizzy1"
9. 9. 2001 17:06
neregistrovaný "dizzy1"
9. 9. 2001 17:14
neregistrovaný "dizzy1"
17. 9. 2001 13:26
neregistrovaný "Alex1"
17. 9. 2001 18:27
neregistrovaný "PROF"
21. 9. 2001 22:19
neregistrovaný "dizzy1"
23. 9. 2001 18:36
neregistrovaný "dizzy1"
25. 9. 2001 17:38
neregistrovaný "Alex1"
25. 9. 2001 21:47
neregistrovaný "dizzy1"
4. 10. 2001 13:39
neregistrovaný "Alex1"
5. 10. 2001 12:28
neregistrovaný "dizzy1"
7. 10. 2001 14:23
neregistrovaný "dizzy1"
5. 10. 2001 12:33
neregistrovaný "dizzy1"
9. 10. 2001 12:06
neregistrovaný "dizzy1"
16. 10. 2001 11:34
neregistrovaný "dizzy1"
26. 12. 2001 22:48
neregistrovaný "fik1"
26. 12. 2001 23:05
neregistrovaný "fik1"
7. 4. 2002 09:02
neregistrovaný "fik1"
7. 4. 2002 09:03
neregistrovaný "fik1"
19. 4. 2002 19:33
neregistrovaný "fik1"
21. 4. 2002 20:59
neregistrovaný "fik1"
31. 5. 2002 12:10
neregistrovaný "fik1"
3. 6. 2002 11:34
neregistrovaný "fik1"
4. 6. 2002 05:11
13. 6. 2002 13:23
neregistrovaný "fik1"
19. 6. 2002 10:36
neregistrovaný "dizzy1"
26. 6. 2002 13:44
neregistrovaný "Alex1"
27. 6. 2002 17:37
neregistrovaný "fik1"
28. 6. 2002 09:51
neregistrovaný "dizzy1"
28. 6. 2002 13:08
neregistrovaný "fik1"
28. 6. 2002 13:15
neregistrovaný "fik1"
28. 6. 2002 13:19
neregistrovaný "fik1"
28. 6. 2002 18:37
neregistrovaný "dizzy1"
28. 6. 2002 19:25
neregistrovaný "fik1"
30. 6. 2002 15:55
neregistrovaný "dizzy1"
30. 6. 2002 16:00
neregistrovaný "dizzy1"
9. 7. 2002 18:58
neregistrovaný "fik1"
14. 7. 2002 16:43
neregistrovaný "dizzy1"
14. 7. 2002 21:07
neregistrovaný "fik1"
15. 7. 2002 12:00
neregistrovaný "dizzy1"
15. 7. 2002 12:12
neregistrovaný "fik1"
15. 7. 2002 18:44
neregistrovaný "dizzy1"
15. 7. 2002 12:14
neregistrovaný "fik1"
15. 7. 2002 18:42
neregistrovaný "dizzy1"
17. 7. 2002 16:20
neregistrovaný "Alex1"
17. 7. 2002 16:21
neregistrovaný "Alex1"
20. 7. 2002 13:48
neregistrovaný "dizzy1"
20. 7. 2002 15:07
neregistrovaný "fik1"
21. 7. 2002 15:02
neregistrovaný "fik1"
22. 7. 2002 11:38
neregistrovaný "dizzy1"
2. 8. 2002 11:59
neregistrovaný "fik1"
7. 8. 2002 18:25
neregistrovaný "dizzy1"
7. 8. 2002 22:46
neregistrovaný "fik1"
8. 8. 2002 18:36
neregistrovaný "dizzy1"
6. 8. 2002 19:18
neregistrovaný "fik1"
6. 8. 2002 19:19
neregistrovaný "fik1"
20. 8. 2002 13:14
neregistrovaný "fik1"
22. 8. 2002 18:56
neregistrovaný "dizzy1"
26. 8. 2002 18:00
neregistrovaný "fik1"
26. 8. 2002 18:20
neregistrovaný "dizzy1"
10. 9. 2002 13:46
neregistrovaný "dizzy1"
2. 9. 2002 17:28
neregistrovaný "fik1"
5. 9. 2002 13:43
neregistrovaný "fik1"
6. 9. 2002 13:24
neregistrovaný "fik1"
19. 9. 2002 19:34
neregistrovaný "fik1"
23. 9. 2002 20:32
neregistrovaný "dizzy1"
19. 9. 2002 19:35
neregistrovaný "fik1"
23. 9. 2002 20:30
neregistrovaný "dizzy1"
24. 9. 2002 15:39
neregistrovaný "fik1"
24. 9. 2002 22:26
neregistrovaný "dizzy1"
22. 9. 2002 13:28
neregistrovaný "fik1"
23. 9. 2002 20:34
neregistrovaný "dizzy1"
23. 9. 2002 20:36
neregistrovaný "dizzy1"
12. 10. 2002 16:08
neregistrovaný "Michi1"
12. 10. 2002 14:38
neregistrovaný "Michi1"
12. 10. 2002 16:05
neregistrovaný "Michi1"
18. 10. 2002 10:47
neregistrovaný "fik1"
18. 10. 2002 10:48
neregistrovaný "fik1"
18. 10. 2002 11:51
neregistrovaný "dizzy1"
8. 11. 2002 11:59
neregistrovaný "fik1"
2. 12. 2002 13:48
neregistrovaný "dizzy1"
5. 12. 2002 16:44
neregistrovaný "fik1"
22. 4. 2003 08:27
neregistrovaný "Alex1"
23. 4. 2003 18:51
neregistrovaný "dizzy1"
4. 8. 2003 19:20
neregistrovaný "dizzy1"
neregistrovaný "Alex1"
20. 3. 2000 10:57
Tak nam zacalo MS....
.... a dockali jsme se famoznich vykonu jezdcu od kterych se to necekalo, neslane nemastne vykony favoritu a Jardy Hulese a velmi spatny vykon MotoPrima Boyz :-) K vykonu "kolibrika" Garryho McCoye nemam co bych dodal.... Jel naprosto famozne a vitezstvi si zaslouzil... Bylo to zrejme diky spravne volbe gum, ale to je recept na vitezstvi. Shinya Nakano jel ve 250 naprosto excelentne... vydrzi mu to? Loni vyhral tusim prvni dva zavody, ale pak uz se mu tolik nevedlo. A nadvladu Japoncu a Italu ve 125 prerusil v posledni dobe jediny jezdec: Arnaud Vincent. Loni vyhral jednou, ted znovu. Parada. K vykonu Jardy Hulese mam jen tolik: Jarda neni zadny excelentni technik a neumi rict mechanikum co kde nefunguje. Protoze kdyz ma motorku jednou za rok nastavenou optimalne, jede mu to jako z praku. A je jedno v kterem tymu jezdi, k testovani se vzdy dostane tesne pred prvnim zavodem a pak se masina doladuje behem sezony a to uz jsou vsichni nekde jinde. A neni to jen Italjetem, tyhle problemy mel porad. Jardo, v "Evrope" jsi porazel Rossiho a kde jsi ted a kde je on? Ujel Ti vlak, bohuzel.... a me je z toho smutno. Je velice zasluznou cinnosti ze Prima vysila MS bud v primych prenosech nebo v zaznamech.... Ale, stejne jako v F1 je na stiru komentar zavodu... Ne ze by se panove dopustili nejakych faktipckych chyb, ale opomijeji nektere dulezite fakty... treba Capirossi je trojnasobnym mistrem sveta (2x 125, 1x 250)a nechapu proc mu p. Horsky neveril... Loris jezdit umi (i v pullitrech, kam se tusim po trech sezonach ve 250 vratil)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "bunny"
22. 3. 2000 08:01
Re: Tak nam zacalo MS....
Alexi, k tvemu komentari asi neni co doat.. snad jen to, ze Capirossi byl po 500cc zpatky v 250cc dva roky, vratil se v 1998, kdy se stal mistrem světa, v roce 1997 jel půllitry tusim ze v Rainyho tymu na Yamaze. Pak sel k Aprilii, kde podepsal na dva roky, ale po kolizi s Haradou prave na konci 1998 ho vyhodiloi a tak loni jel u Gresiniho s Hondou... Ted jel skvele, agresivne, ale ciste... Komentar moto primaboys jsem nevidel, ale mam pocit, ze berou komentatory z ceskyho eurosportu a ten nikdy nestal za moc... dodnes jedu vsechny sporty v anglictine. Trochu me mrzi, ze si u nas nikdo moc nevsiml super vykonu Daijiro Katoha, byl to jeho prvni zavod mimo Asii, zajel dobre kvalifikaci a v zavode byl jeho souboj s Ukawou skvely. Jeste k Hulesovi, nevim, jestli je jeho chybou, ze se mu pali pisty....
neregistrovaný "Alex1"
22. 3. 2000 15:03
Re: Tak nam zacalo MS....
Bunny, mas pravdu, Capi jezdil pullitry v roce 97 na Raineyho Yamaze a rozloucil se vitezstvim. Daijiro Kato (fakt nevim proc se najednou pise Katoh, pletl se mi s Yoshiaki Katohem) vyhral GP Japonska 1997 a 98 (aspon myslim?), kde jsou vitezove tradicne majiteli divokych karet. Tu zpravu jsem psal driv nez jsem se dozvedel ze se Jardovi palily pisty..... Kazdopadne ma porad problemy a i stajovy kolega Leon Haslam byl v treninku rychlejsi.....
neregistrovaný "bunny"
22. 3. 2000 15:13
Re: Tak nam zacalo MS....
K tomu vitezstvi Capimu pomohla kolize Doohana s Crivillem. Haslam byl v prvni kvalifikaci pomalejsi, ve druhe byl rychlejsi, ale to hlavne diky tomu, ze Hules ve druhe kvalde ujel jen tri kola a pak sly pisty do haje... S temi vitezstvimi Katoha v Japonsku mas pravdu, on jel na tovarni Honde a mel snad i nejake jine dily nez dalsi jezdci Hondy...

Jinak uvidime co letos predvede Kuba Smrz v Evrope, ma slusne plany tak uvidime.
neregistrovaný "Alex1"
24. 3. 2000 08:32
Fogarty
Bunny, jeste jednou diky za linky. Diky tomu jsem se dopatral ze Carl Fogarty je sedminasobnym mistrem sveta: 1988 a 89 TTF1, 1992 Endurance, 1994, 95, 98 a 99 Superbike. Pritom umi jezdit i klasicke MS: v roce 93 startoval na divokou kartu doma v Anglii a dojel tesne pod bednu, ctvrty. Jenze ho klasika podobne jako fenomena TTF1 a rekordmana v poctu vitezstvi v TT Joeyho Dunlopa nezajima. Dunlop bodoval behem sve kariery v klasickem MS pouze dvakrat....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Alex1"
3. 4. 2000 11:27
Malajsie
125 cc: skoda ze nevyhral Ui, bylo videt ze ma technicke problemy... Ale Locatellimu jsem vitezstvi pral. A Jarda zase nedojel.... Jednicka tymu ma horsi motocykl nez dvojka? Haslam jr. dojel podruhe, sice az na chvostu, ale dojel... To se mi fakt nechce verit...

250 cc: k vykonu Nakana nemam komentare, Yamaha je momentalne na spici.

500 cc: Rossi jel tentokrat vyborne ale na pullitr neni zvykly... chce to jeste par zavodu. Capirossi: Highsider se stane kazdemu, tentokrat byl bohuzel pricinou padu i jineho jezdce: Crivilleho. Ale Alex nemohl delat nic, i kdyz bylo patrne ze se snazi letici Capiho honde vyhnout. K triu Roberts, Checa, McCoy nemam co bych dodal. Kaskader Garry totalne vyskolil Mad Maxe na tovarni yamaze a unikal mu... Kdyby zavod neskoncil pro dest, mohl by ohrozit Carlose i Kennyho. Takhle je z toho treti misto a vedeni v sampionatu si udrzel, i kdyz jenom o bodik pred Checou.

A k MOTO PRIMA BOYZ: Pan Petrovic neustale kafra nesmysly a nevi "ktera packa", pan Horsky kafra o o technice a o predchozich sezonach misto aby si vsimal deni na trati.... Posledni McCoyovo predjeti Biaggiho malajsijska rezie nabidla, ze zadni kamery na McCoyove yamaze... A to ze predtim predjel Kenny Garyho jsem zjistil asi o pul kola drive nez pani komentatori :-))))

Pan Petrovic (to fakt delaji v Radizurnalu sami pitomci - viz p. Riha?) sdelil tusim pri zavode 125 ze jsme se strihem dostali dale do zavodu (v kterem jsme kole nemel potuchy...). No hruza. Oproti komentatorum Eurosportu se jeste maji co ucit.... P. Horsky komentuje suse, bez emoci.... Nevim proc do studia nezasedl nekdo z nasich byvalych jezdcu.... Podobne jako v komentatorske kabine Eurosportu obcas sedaval Randy Mamola.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "bunny"
6. 4. 2000 08:33
Re: Malajsie
Hmm asi vycerpavajici... jenom doplnim Biaggi mel problemy se zadnu gumou a od 10 kola i sam se sebou diky zraneni... Randy Mamola stale dela s Eurosportem, pusobi jako reporter v boxech, doplnuje komentatory postrehy a zpravami, ale jenom v zavode 500cc
neregistrovaný "HogoFogo"
10. 4. 2000 00:00
Suzuka-500ccm
Tak co rikate na zavod petistovek? Super bylo, jak se vzajemne predjizdeli. Skoda Biaggiho, vyletel zvlastnim zpusobem. Fandil jsem Robertsovi, ale Japonci doma jsou vzdycky silny. To ukazali i v 125 a 250.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "bunny"
10. 4. 2000 08:27
Re: Suzuka-500ccm
No Biaggi to trošku přehnal s bržděním... vyletěl tak proto,že ten nájezd není úplně rovný do té poslední šikany a při brždění ho to rozhodilo a už to neustál... spíše se to podobalo hishsideru při brzkém přidání plynu ve výjezdu ze zatáčky... prostě taková kuriozitka... Jinak skvělé byly i 250cc.. kde Nakano zajel fantasticky.. kdyby neztrácel na Hondy na rovinkách, tak měl hattrick... holt i Yamaha není dokonalá.. Huleš měl zase poruchu :-((
neregistrovaný "Alex1"
17. 4. 2000 10:42
24 h Le Mans
Lidi, divali jste se nekdo o vikendu na 24 h Le Mans? Proc proboha opet komentoval p. Horsky? To tu neni nikdo lepsi? Dival jsem se jen na kousicky jednotlivych vstupu a dozvedel jsem se sice ze vede 0 nebo 111, ale kdo na techto strojich jede jsem se dozvedel az v samem zaveru zavodu. A co nasi, jak vubec dopadli?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "bunny"
19. 4. 2000 12:08
Re: 24 h Le Mans
Alexi, ja nastesti cesky eurosport nemam... a v anglictine je ten komentar jiny :o))) nasi vypadli po 11 hodinach pro poruchu prevodovky...
neregistrovaný "Alex1"
21. 4. 2000 14:36
Re: 24 h Le Mans
Jo diky, uz jsem se to docetl v poslednim cisle Sveta Motoru. Ale udajne jeli vyborne.....
neregistrovaný "Alex1"
17. 7. 2000 14:11
Ozivuji diskusi
a doufam ze tu nebudu mluvit jen ja s Bunnym ale pridate se i ostatni! V Doningtonu jsme videli paradni zavody, Jarda dojel v prvni desitce (osmy), to co predvedl Ralfik ve 250 byla jednim slovem fantazie a petistovky? Abych se priznal, pral jsem vitezstvi Jeremymu a Aprilii. Prece jen: Jeremymu uz je 36 let a vitezstvi by si zaslouzil.... A Aprilia taky. Bylo by to prvni vitezstvi evropske masiny v 500 po 6 letech. No, snad priste. A co rici ke komentari? Sledoval jsem jak cesky Eurosport tak Primu. Eurosporti komentar ktereho se ujal p. Novotny (nic Vam to jmeno nerika? Me taky ne....), byl z oblasti science fiction. Nebo spis jen fiction :-))) Pan Novotny sypal perly z rukavu... uz jsem myslel ze si ztlumim zvuk (Norifumi Aoki a Jarda Hules jezdici svou prvni kompletni sezonu v MS snad hovori za vse....), nakonec jsem to nejak pretrpel a na 250 a 500 jsem prepnul na Primu. Tam se prichodem Martina Stefla komentar zkvalitnil, alespon co se emoci tyce. A p. Stefl dela daleko mene chyb nez maestro Petrovic...... Jinak: povedlo se mi sehnat kompletni vysledky vsech zavodu trid 125, 250 a 500 z let 1993-2000.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "fik1"
21. 7. 2000 20:35
Re: Ozivuji diskusi
tak ja se taky pridam - Jeremy mel fakt vyhrat, Rossiho nesnasim. Navic dnes vyhral kvalifikaci na Sachsenringu, cimz si u me opet nesplhnul.
neregistrovaný "fik1"
23. 7. 2000 15:20
Ja toho Robertse zabiju
nakopat ho do toho jeho blbyho hamburgerovyho xichtu je malo. On si dovolil srazit meho oblibence Capirossiho.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Aznoch"
24. 7. 2000 13:45
Roberts vs. Capirossi
fik> Mas recht, ja bych je zabil oba. Nechat se predjet takovym Rossim (je zatracene dobrej) a pak se jeste malem tuknout. KR to ma u me dobry, protoze je to po dlouhy dobe jezdec, kterej neco dokazal na suzuki, ale Lorise mam za oblibence jeste kdyz na suzuki jezdil Kevin.Howgh.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "fik1"
24. 7. 2000 15:01
Re: Roberts vs. Capirossi
No Rossi me taky desi, mam pocit, ze pristi mistr sveta se bude jmenovat nekolik dalsich let stejne - Rossi. Rad ho nemam a po vcerejsku jeste vic. Aprilia mela smulu ve vsech tridach, nejak ji to po odchodu Biaggiho a Capirossiho a Rossiho nejde. Skoda, motorky ma nejhezci.
neregistrovaný "fik1"
24. 7. 2000 15:04
Re: Roberts vs. Capirossi
Ale zase se musi brat v potaz to, ze Loris jezdi s tou zlamanou rukou, takze je videt, ze je to obrovsky bojovnik. To jak ho predjel Harada muselo evokovat vzpominku na jejich souboje v 250cc.
neregistrovaný "Alex1"
24. 7. 2000 15:28
Re: Sachsenring
No, jsem zvedav kdo zastavi Uiho v ceste za titulem, nejak se nam chlapec rozjel.... Recept na uspesny stroj: vezmete to nejlepsi z Hondy, pridejte kapanek hispanskeho temperamentu a jako jednicku angazujte dosud nevyrazneho Japonce a mate titul v kapse.... Ja vim, jeste zbyva 6 zavodu, uvidime co predvede Youichi v Brne....

K nasim: Jarda mel bohuzel smulu, Kuba jel dobre, kdyby toho popadalo vic, mohl mit bodik :-) Ke stihacce Waldiho ve 250: tenhle clovek se uz davno mel stat mistrem sveta (nejblize k nemu mel v roce 92 ve 125 kdy vedl skoro celou sezonu, ale nakonec se radoval Gramigni, a jeste blize v roce 97 ve 250, kdy prohral s Mad Maxem o jediny bodik!). Vzhledem k tomu ze MS jezdi uz od roku 86 (debut GP Nemecka 80 ccm), bylo by uz na case. Potesil Olivier, titul by si taky zaslouzil vzhledem k jeho vecnym zranenim z minulych let.... A pullitry? Rossi me zacina dost vadit ale proste... jezdit umi! Alex B. jede letos jako dabel! A pritom vlastne vubec nemel letos jezdit. Puvodne hlaseny Borja nesehnal dosti chechtaku a sel do superbiku, Alex pritahl prasulky od Emersonu a je to letos teda parada! Porad cekam na Garyho McCoye jestli nam predvede takovou paradu jako ve Welkomu a ono nic.... Yamaham nejak dochazi dech. A jeste bych se zastavil u patnacteho mista na Sachsenringu: ano, Tessari na Patonu! Paolo sice neni buhvijaky jezdec, ale po umrti Giuseppe Pattoniho nikdo neveril ze by jeho stroje jeste nekdy jely MS... a Tessari vybojoval po peti letech bodik! Naposledy Paton bodoval diky Jean-Perre Jeandatovi, jenze to jeste jeli celou sezonu..... Klobouk dolu, i kdyz Tessari dojel posledni s kolem ztraty a mel stesti ze ctyri lidi vypadli....
neregistrovaný "fik1"
26. 7. 2000 09:41
Re: Sachsenring
Ona ma derbi motor z Hondy ? To jsem nevedel. Kazdopadne jede hezky. Zato Aprilia ma letos znacny problem, nevypada to ani na jeden titul, coz pro ne musi byt dost neprijemne. Rossi ma nehorazne stesti. Jezdit bohuzel umi...
neregistrovaný "Alex1"
26. 7. 2000 12:48
Re: Sachsenring
Je to prekopanej motor Honda, zhruba tak jako motor van Witeveenovy (doufam ze to pisu dobre) Morbidelli ze 70. let, coz byla upravena Yamaha...
neregistrovaný "Alex1"
21. 8. 2000 14:41
Brno
Lidicky, to byly zas fajn zavody. Jarda devatej, Kuba jedenactej, dvestepadesatky byly celkem nuda, ale pullitry.... Mad Max vsem ujel a vyhral a to co prevdel Gary byla parada!!!!! Byl bych rad kdyby zustal v pullitrech i pristi rok. Opravdu, co ten s tou motorkou dela, to je naprosta fantazie.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dizzy1"
20. 10. 2000 10:41
Suzuka
Dofam, ze Jacques to dotahne do konce a stane se MISTREM SVETA 250ccm
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Alex1"
20. 10. 2000 14:57
Re: Suzuka
Dizzy, to s na konci vynech :-)))) Taky mu fandim, i kdyz Nakano je zatracene dobrej a Daijiro uz se nam po te nemastne polovine sezony zase rozjel (ja vim ze tam byly okruhy ktery neznal) a de mu to. Jinak me potesil Locatelli (Uimu nefandim, Derbi jo) takze mu gratuluju a taktez juniorovi Kennymu, i kdyz v pullitrech je mym konem takovej jeden malej Australan s tmavemodrou motorkou :-)))) Uz muze byt nejlepe treti v konecne klasifikaci, ale na Carlose ztraci pet bodiku. Go Gary go! A jsem zvedavej na Jardu na cem v Australii pojede (jestli vubec).
neregistrovaný "dizzy1"
20. 10. 2000 15:36
Re: Suzuka
snad na Aprilii
neregistrovaný "dizzy1"
20. 10. 2000 22:48
Sorry
Omlouvám se za ten nesmysl, pozdě jsem si uvědomil, že Suzuka už byla, a poslední GP se jede v Austrálii. To jsem se moc dobře neuved :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fik1"
24. 10. 2000 08:15
Aprilia konci v 500cc
ale hodla se vratit v roce 2002, az bude mit motor podle novych predpisu. Udajne spolupracuji s Ferrari.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dizzy1"
28. 10. 2000 14:11
Kvalifikace
Tak máme za sebou první dva dny. To, že McWilliams startuje z pole-position je obrovské překvapení. Ale bojuje se hlavně v 250. Všichni tři kandidáti na titul startují vedle sebe. Bude to hodně zajímavý souboj. Podle mě na Primě kecali, že Nakano musí nechat Jacquese vyhrát. Katoh to bude mít dost těžký, má velkou bodovou ztátu. To by museli obě Yamahy spadnout. Hulešovi (21) nepomůže asi už nic a podle mě se na startu ještě propadne.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dizzy1"
29. 10. 2000 12:23
SUPER
Tak jsem si přivstal už ve 3 hodiny ráno. Po pár kolech už to byl jen souboj Yamah, Katoh neměl šanci. Zdálo se mi divný, že Jacque vůbec neútočil a čekal až do posledního kola. První útok mu nevyšel a už jsem si myslel, že je rozhodnuto. Na rovince nebyl nikdy před tím rychlejší než Nakano. Ale co uděla v POSLEDNĺ zatáčce bylo fantastický. 14 tisícin rozhodlo o titulu. Takhle vypadá správný boj o titul. VIVAT OLIVIER JACQUE
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "fik1"
30. 10. 2000 08:43
Re: SUPER
Ja jsem si neprivstal, ale rano jsem se cumnul na jejich WAP stranku a pak se koukal na zaznam.
neregistrovaný "fik1"
30. 10. 2000 08:33
Super zakonceni sezony
500cc byly jako vzdy ozdoba celeho dne - to co predvadeli Biaggi a Capirossi bylo fantasticke. Jesteze to zase nevyhral ten spratek Rossi.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fik1"
30. 10. 2000 08:42
Yamaha v roce 2001
Jak to vlastne v 500 cc bude ? Mam pocit, ze se tovarnim tymem ma stat Chesterfield Yamaha, ktera prestupuje z 250cc. Co bude s Marlboro Yamahou a Biaggim ? Ale do 500cc se pry vraci Kanemoto, s kterym jezdil na honde Biaggi 1. sezonu. Mohl by se k nemu vratit a ukazat jak umi jezdit, kdyz ma skvely stroj.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dizzy1"
30. 10. 2000 08:44
Bez nadpisu
V 500 budou pravdepodobne tri Yamahy s dvema jezdci. Asi budou rovnocenne.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dizzy1"
30. 10. 2000 08:47
500
Byli taky super. Kdyby o neco slo, tak by to tak divoky asi nebylo. Je mi hodne lito Laconiho, pomerne dlouho vedl a mozna to byl jeho posledni zavod. Skoda ze McCoy ke konci uz nejak nemohl. Snad nebude Rossi pristi sezonu tak suvereni.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fik1"
30. 10. 2000 08:50
A uplne nejlepsi je, ze prvnich 9 bylo do 5 vterin !!!
Je to ode me osklive, ale je dobre ze uz nejezdi Doohan. Takove minimalni rozdily kdyz on jezdil nebyly. To bylo vzdy 1. Doohan pak dlouho nic jeste dlouho nic 2. Kdokoliv z Repsol Honda 3. Repsol Honda pak dlouho, dlouho nic a zbytek sveta.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dizzy1"
30. 10. 2000 08:51
Bez nadpisu
Ale je skoda, ze pomaha Rossimu.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "fik1"
30. 10. 2000 10:41
Re: Bez nadpisu
Taky z toho nemam radost, ale mam pocit, ze on v nem vidi budouciho nekolikanasobneho mistra sveta, navic narozdil od Biggiho a dalsich v 500cc je Rossi mladounky a s trochou stesti a plnou podporou Hondy je sance na nekolik titulu opravdu obrovska.
neregistrovaný "dizzy1"
30. 10. 2000 12:29
Bez nadpisu
Snad uz se moc nezlepsi. Doufam, ze Jacque neco predvede. Ted uz nebudu komolit jeho jmeno, kdyz je mistr sveta :-). Ale cte se to stejne.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "fik1"
30. 10. 2000 16:30
Re: Re:
taky doufam, zatim mu ta jeho kariera vychazela nejak moc dobre, sve tituly ziskal na vzdy nejlepsim stroji ( Aprilia ) a tak snad pristi rok uvidi, ze zavodeni neni jen sklebeni se do kamery, ale i nejake pady atd.
neregistrovaný "fik1"
30. 10. 2000 16:33
9 titulu mitra sveta na stupnich vitezu
bylo v nedeli v australii v petistovkach - Biaggi 4 kousky z 250, Rosii 1 z 125 a 1 z 250, Capirossi 2 z 125 a 1 z 250. Tedy pokud se nepletu.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "fik1"
30. 10. 2000 16:50
Re: 9 titulu mitra sveta na stupnich vitezu
Navic jak jsem si zjistil na www.motogp.com tak nejstarsi z nich je Biaggi ( rok nar. 71 ) a nejmladsi Rossi ( 79 ) a Capirossimu o kterem jsem si myslel, ze je o hodne starsi tak ten je rok 73. Vsude o nem mluvili jako o kdovijakem veteranovi, takze jsem nabyl dojmu, ze je opravdu starsi.
neregistrovaný "Alex1"
31. 10. 2000 13:50
Re: 9 titulu mitra sveta na stupnich vitezu
Fiku, ano, Capi je rocnik 73, v MS debutoval v roce 1990 na Pileriho Honde a hned v tehle sezone se stal mistrem sveta. Tehdy se uvadelo jako perlicka ze na zavody ho vozi otec... Samozrejme, Loris tehdy jeste nemohl mit papiry na auto, kdyz mu bylo sedmnact. Biaggi, ac starsi, jel poprve v Ms az o rok pozdeji, v roce 91.
neregistrovaný "Alex1"
31. 10. 2000 13:53
Re: 9 titulu mitra sveta na stupnich vitezu
Capi samozrejme debutoval na 125 a to ze je veteran je pravda, protoze v soucasne dobe je jednim z nejzkusenejsich jezdcu celeho startovniho pole. Kdo z dnesnich jezdcu debutoval drive? Criville, Barros, Waldmann, obcas startujici Cadalora a dedecek Lucchi. A mam pocit jeste Ueda.
neregistrovaný "fik1"
31. 10. 2000 14:21
Re: 9 titulu mitra sveta na stupnich vitezu
Nahodou Lucchi je dobrej a sympatak, skoda, ze mu lonska sezona, kdy jel poprve celou nevysla.
neregistrovaný "Alex1"
7. 11. 2000 08:45
Re: 9 titulu mitra sveta na stupnich vitezu
Ja proti Lucchimu nic nemam, naopak. A je skoda ze se letos v jedne kvalifikaci pullitru (Anglie?) zranil Ron Haslam (jel na Honde tymu Sabre Sport). Jeste by ukazal mladikum jakze se jezdi kralovska trida :-). Jsem zvedav jestli pristi sezonu prijde k Red Bullu Haga a co bude s Laconim (proboha jen ne Modenas!).
neregistrovaný "dizzy1"
31. 10. 2000 12:04
Rossi
Zajimalo by mne, jak by dopadl bez Doohana. Mozna by byl az za Biagim. Treba loni Doohan hodne pomohl Crivillemu, kterej (a cela jeho staj) byl letos polovicni.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "fik1"
31. 10. 2000 14:24
Re: Rossi
Obavam se, ze on je fakt natolik dobry, ze by asi 1 zavod vyhral i bez Doohana.
neregistrovaný "Alex1"
7. 11. 2000 08:42
Re: Rossi
Rossi je opravdu vybornej. Kdyz si vzpomenu jak ho pred 5 lety pravidelne porazel Jarda Hules v ME, tak se mi do oci derou slzy.... No nic. O vikendu jsem shledl nahranou GP Australie, Jacqua jsem si poustel asi trikrat a porad jsem se na to nemohl vynadivat. A pullitry? Skoda ze nevyhral McCoy, takhle spadl az na patou pricku. Ale zavod to byl nadhernej. Jen me mrzi ze jsem ho nevidel na anglickem Eurosportu, to co predvadel Tobyt Moody v komentatorske kabine musel byt taky zazitek. Do pristi sezony si netroufam nic odhadovat a nebude to jasny ani az bude hotova startovni listina. Kdo by letos tipoval McCoye nebo Rossiho? Jak dopadnou Nakano a Jacque v pullitrech? Kdo vi.... Jiste je jedno: silnicni motorky a rally jsou dneska daleko zajimavejsi nez cela kralovna motoristickeho sportu (F1).
neregistrovaný "dizzy1"
7. 11. 2000 09:31
Re: Rossi
Mam nahran komentar Eurosportu na poslenim kole 250, je to fakt super, Pouva jim nesaha ani po ponozky.
neregistrovaný "Alex1"
8. 11. 2000 10:46
Re: Rossi
Dizzy, Pouva? Ten prece motorky nekomentuje :-))))
neregistrovaný "dizzy1"
11. 11. 2000 15:19
Re: Rossi
Tak kdo to tam stojí vedle tamtoho druhýho ? :-)
neregistrovaný "Alex1"
13. 11. 2000 12:04
Re: Rossi
Vedle p. Horskeho tam stoji p. Stefl. A podle me jsou to ti nejlepsi lidi kteri v Prime komentuji motoristicky sport. I kdyz k nim mam vyhrady, ale... pro porovnani doporucuju pustit si ceskou verzi Eurosportu. To je sila!
neregistrovaný "dizzy1"
16. 11. 2000 11:32
Re: Rossi
Pouva tam urcite nekdy byl, to si pamatuju. Pravda je, ze ceskej Eurosport je prisernej.
neregistrovaný "PROF"
18. 11. 2000 07:57
Re: Rossi
Pánové, buďte rádi že už je žvanil Pecháček v důchodu! To se nedalo vydržet, ty jeho bláboly! Teď už jen votravuje v reklamě na auto ESA, Pojišťovnu a dokonce Renault Master. Asi má, soudruh, malej důchod, když si kupuje ojetiny.
neregistrovaný "dizzy1"
20. 11. 2000 12:30
Re: Rossi
Jasne, proti minulemu roku se zlepsili. Pechacek byl naprosto prisernej. Moc nechapu, proc ho platej za reklamu na autobazar, ja bych si tam nekopil teda nic.
neregistrovaný "PROF"
20. 11. 2000 17:54
Re: Rossi
Já teď, po tom, co jim Pecháček dělá parťáka, už asi taky nic. Ale jsme už mimo téma.Příští rok nechci vidět nikoho jinýho, než McCoye tak, jak to umí jedině on. Je to bůh!
neregistrovaný "fik1"
31. 10. 2000 14:23
Jacque a Nakano pristi rok
co myslite - vyhrajou nejake zavody, nebo se budou tezce ucit ?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fik1"
3. 11. 2000 12:50
Tohle tema nam tu nejak umira
je tu nekdo, kdo si chce povidat o motorkach ???
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dizzy1"
21. 11. 2000 13:36
HULES DO 500 !!
Tak to jsem teda hodne zvedavej, co predvede (na Honde). Mozna by i ten bod mohl nekde zajet.

Taky doufam, ze McCoy vyhraje. Ted teda uz svoji prizen rozdelim mezi nej a Jacqua (sakra, jak se to spravne sklonuje ?). Ale tuhle sezonu to asi moc slavny nebude.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "PROF"
21. 11. 2000 21:52
Re: HULES DO 500 !!
Z našich fandím Smržům. Mám pro to svý důvody. Všechno je o obrovskejch prachách. Pokud by jich bude dost, budou se střídat na 1. a 2.
neregistrovaný "Alex1"
27. 11. 2000 17:34
Re: HULES DO 500 !!
Pouva s Pechackem nikdy motorky na Prime nekomentovali, Ze zacatku tam byla dvojice Petrovic-Horsky, misto p. Petrovice (taky pekny eso) prisel p. Stefl. Nechapu Hulese proc se se... do pullitru. Jsem zvedavej na Kubu Smrze jestli pojede MS. Jo, panove, nemate nekdo starickou gamesku Moto GP od Accolade? Pokud jo, tak mi ji poslete na the.ghost@podvodnik.cz. Diky moc. Pokud se nepletu nezabalena ma neco kolem mega.
neregistrovaný "dizzy1"
27. 11. 2000 21:05
Bez nadpisu
Smrže mám taky mnohem radši než Huleše. Moc nechápu, co tam bude dělat. Asi ostudu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Alex1"
7. 2. 2001 17:33
News!
Tak Hulese mame u Matteoniho, zaplat panbuh, ale zje tu vetsi bomba!!! Italsky Paton, ma oblibena znacka, angazoval loni ctvrteho muze ME 250 Vlada Castku!!! Vynechaji prvni dva zamorske zavody ale v Evrope uz Vlado pojede. Samozrejme v pullitrech.

Ma smlouvu na 10 zavodu a pak se uvidi podle vysledku. No, prajem Ti Vlado uspesnu sezonu 2001, nejake bodiky (to by byla bomba!!!) a at Patonum vystacia peniaze.... Mimochodem: nevite nekdo neco o strojich Pulse a Sabre V4 500 a o tom ze Robertsovy trivalce uz se nebudou jmenovat Modenas (ten pry odstoupil) ale Proton?
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "dizzy1"
28. 3. 2001 10:40
Re: News!
Tak nam to za chvili znova zacina. Videli jste West Hondu Capirossiho a Barrose ? Jako kdyby vypadla z oka McLarenu :-). West urcuje barvy celeho stroje.. Doufam, ze se da Jacques po te havarii do poradku a vyhreje alespon jednou.
neregistrovaný "dizzy1"
28. 3. 2001 10:45
Re: News!
Nojo, koukam, ze Slovaci maji zastoupeni v nejdulezitejsi kategorii :-), ale podle me Paton zrovna neni staj, ktera by pravidelne bodovala. Hules tam nastesti ostudu delat nebude :-)))), hlavne jsem dost zvedavy na Smrze na Budvaru :-)
neregistrovaný "Alex1"
29. 3. 2001 13:58
Re: News!
Jo Dizzy, Westi meli hlavne krasny hostesky! :-)

Ale doufam ze potrapej Yamahy, Repsol Honde moc neverim a nova Suzuki neni podle poslednich testu nic moc. A na Paton mi nesahej :-)
neregistrovaný "dizzy1"
30. 3. 2001 11:19
Re: News!
Ja si pamatuju, ze ve GP JAR byla hodne hezka hosteska, ktera predavala uz nevim co, doufam, ze tam bude i letos :-)
neregistrovaný "Aznoch"
30. 3. 2001 09:21
Matteoni team presentation
...Jaroslav Hules is an expert rider who aims to win at least one grand prix and help the team get into the top ten.

No, to jsem zvědav.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Aznoch"
4. 4. 2001 09:01
Nová sezona
Tak už nám to pomalu začne.

Kdo si myslí, že Huleš vyhraje nějakou GP?
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "dizzy1"
4. 4. 2001 10:23
Re: Nová sezona
Ja ne, rekl bych, ze bude mozna tak jedno, dvakrat na bedne.
neregistrovaný "Aznoch"
4. 4. 2001 12:17
Re: Nová sezona
Hlavně, že si věří. Teď má dost dobrý tým na to, aby se předvedl.

Ovšem, jsem zvědavej na Kubu, jak si povede.

Je dobrej. Má na hodně.
neregistrovaný "Alex1"
5. 4. 2001 13:58
Re: Nová sezona
A nakonec bude celou sezonu nadavat ze mu mechanici blbe vyladili motorku, skonci dvakrat trikrat v prvni desitce a necha toho..... Kubovi verim podstatne vic.
neregistrovaný "dizzy1"
6. 4. 2001 19:30
Bez nadpisu
Tak nam to zaclo. Japonsko bude asi jako vzdy zalezitosti domacich, akorat v 500 bude mit sanci zbytek sveta. Koukam, ze www.motogp.com se zlepsilo.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dizzy1"
8. 4. 2001 13:58
Rossi
Tak toho jsem se bal :-(. Jako obvykle dal vsem naskok a pak je vsechny predjel :-). Ani Biaggi ho neudrzel. Na druhou stranu 2. misto McCoye je velmi slusne, snad v Africe obhaji.


Aspon ze si Rossi nechal narust trochu vlasy a predtim vypadal hrozne. :-)
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Aznoch"
8. 4. 2001 18:00
Re: Rossi
Jo, jo. To nám ty vyrovnaný pětistovky dlouho nevydržely. Ale věřím Mc Coyovi...
neregistrovaný "fik1"
9. 4. 2001 12:27
Re: Rossi
Ten zatracenej Rossi me pekne stve, jde do toho presne podle sveho vzorce - 1.sezona zkusebni, druha titul mistra sveta. Mam pocit, ze na nej letos nikdo nebude mit. To jak projel uplne bez problemu kolem vsech me desi. Mam pocit, ze se ani moc nesnazil. Predstva, ze je tu Doohan II. je ale hrozna.
neregistrovaný "PROF"
9. 4. 2001 16:23
Re: Rossi
Jeden závod zatím nic neřeší. Osdtatní se budou taky trochu vyvracet, aby tam nebyli jen do počtu. Držím palce Red Bullu!
neregistrovaný "dizzy1"
9. 4. 2001 16:45
Re: Rossi
Taky drzim palce McCoyovi, ale obavam se, ze letos bude Rossi suvereni. Vzdyt uz ponekolikaty predvedl jizdu ze stredu pole k vitezstvi, tohle si pamatuju jel loni v JAR v podani McCoye (vzpominate ?:-))
neregistrovaný "Alex1"
10. 4. 2001 15:23
Re: Rossi
Kurna ten italskej cucak je zatracene dobrej, uz to vsichni akceptujte. Roberts letos pujde do pryc protoze ta masina co letos ma stoji za velky kulovy. Rossi proste chce vyhrat a hlavne porazit Maxe. Videli jste jak ho Max vystrcil loktem z trati a Rossi se nenechal zviklat a predjel ho znovu a to gesto rukou bylo vymluvne.... Jinak: jsem neustale fascinovan McCoyem, fakt to nechapu, ten clovek jezdi uplne jinou stopu nez ostatni..... opravdova parada! 125: Hules ma zase seriovou motorku a blablabla a to uz jsme slyseli tisickrat, sorry Jardo! Jinak jsem pral vitezstvi Luciovi kdyz Loca jezdi o tridu vys. A dvepade: Daijiro (v poli byl jeste jeden Kato(h), ale ne Yoshiaki ktery jezdil MS pred casem) byl suverenni, mozna ze to bude letos nuda... ale Aprilia by mela Hondu dohonit. No a zaver: Kacenka Poensgenu, na to ze pres zimu nejezdila jela velmi slusne, posledni misto s kolem ztraty neni na debut vubec spatne... Kacko drzim palce!
neregistrovaný "dizzy1"
10. 4. 2001 20:24
Re: Rossi
Hules uz je TRAPNEJ
neregistrovaný "fik1"
11. 4. 2001 08:21
Re: Rossi
Jo Alexi a vsimnul sis, ze je Kacka navic pekna holka ? Rossi je opravdu vynikajici, ale nemam ho rad.
neregistrovaný "Alex1"
11. 4. 2001 09:14
Re: Rossi
Fiku vsiml, ja uz ji zaregistroval pred nejakymi dvema tremi lety, mimochodem vyhrala Evropsky pohar Supermono (jednovalce nad 500 cm, jezdi se od roku 99 i u nas), takze rozhodne holka neni zadny becko. Hledal jsem nejaky fotecky na webu, neco malo je na www.katja-poensgen.de, na www.katjap.com ma dokonce jeden svuj song ke stazeni, aspon ukazku. Stahl jsem ale jeste jsem ho neslysel... Holka taky nevi co by.
neregistrovaný "Alex1"
11. 4. 2001 09:16
Re: Rossi
Fiku, ad Rossi: chapu, ja takhle nesnasim jednoho nemeckeho pilota F1 a nemel jsem moc rad ani jednoho brazilskeho.... Jo a k tomu druhemu Katohovi, nejel ve 250, ale ve 125 na Honde tymu Jha Racing a jmenuje se krestnim jmenem Naoki.
neregistrovaný "dizzy1"
11. 4. 2001 10:58
Re: Rossi
Koukam, ze narozdil od F1 jsou nase nazory temer totozne :-)
neregistrovaný "fik1"
12. 4. 2001 16:56
Re: To Alex about Katja
Kokal jsem se na ty weby, ale jsou dost ubohe a spousta odkazu na nich nefunguje.Jinak ale nektere fotky vypadaji tak dobre, ze mam pocit, ze by holka mohla do Playboye.
neregistrovaný "fik1"
9. 4. 2001 12:30
Videli jste, jak se Biaggi na stupnich vitezu ?
Takhle kysele xichty nema ani Hakkinen nebo Sumak, kdyz nevyhrajou. Obavam se ze pochopil, ze s Yamahou asi mistr nebude.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fik1"
9. 4. 2001 12:31
Zklamalo me vystoupeni West Honda Pons
Jak Barros tak Capirossi jeli jako ponocny. A american Roberts toho taky moc nepredvedl.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dizzy1"
12. 4. 2001 11:38
Eurosport
Nemate problemy s Eurosportem? Pres satelit je pry vse OK, ale ja ho mam pres kabel a zacina vysilat az nekdy od 8 hodin. Na motorky jsem se tak musel divat az ze zaznamu nekdy kolem 10 hodin :-(
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Alex1"
12. 4. 2001 13:12
Re: Eurosport
Eurosport pokud vim nevysila 24 h denne ani pes satelit..... Nebo mozna uz ano, ale nevysilal (takhle brzo rano o vikendu vetsinou nevstavam :-)))) Ja na ne koukal taky ze zaznamu
neregistrovaný "fik1"
12. 4. 2001 17:16
Katja to Alex
jo a jestli chces nejake fotky z GP japan z boxu a drahy, tak mi napis, jaky mas mail.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Alex1"
13. 4. 2001 11:41
Re: Katja to Alex
Muj mail je the.ghost@podvodnik.cz (pro baby dost slozitej, Ty se ale doufam nespletes :-))) Par fotek Kacenky jsem si z toho webu stahnul, samozrejme ty detailni :-) Jinak predem diky
neregistrovaný "dizzy1"
19. 4. 2001 14:54
JAR
Kez by McCoy v nedeli obhajil :-). Pamatujete, jak vyhral, i kdyz byl v pulce zavodu nekde na 12. miste ? :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dizzy1"
6. 5. 2001 15:37
Bez nadpisu
hm, letos to bude poradna nuda :-((
Hules snad uz konecne prestane delat ostudu...
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Alex1"
7. 5. 2001 09:50
Re: Re:
Spanelsko> - hm, pullitry zase Rossi, Norricovi asi odchazely gumy.... McCoy se tentokrat moc nepredvedl. 125 - no, Jardo, Kubo, jen tak dal! Podle me pokud se Ui v kazdym zavode neutrhne, bude mit co delat s Azumou. Ve skupince proste jezdit neumi (to ja ale v klasicke Moto GP od Accolade taky ne :-))) Az se Manny Poggiali nauci jezdit a prestane padat, bude z nej mistr sveta.

Dvepade jsem do konce nevidel, kdyz jsem zjistil ze Katoh vede o sedm sekund, vypnul jsem to. PREDPOKLADAM ZE ZASE VYHRAL.... Mam dotaz: jel uz pullitry Vlado Castka na Patonu? Na rostu nebyl takze predpokladam ze se nekvalifikoval. A Olivier Jacque ma letos asi po sezone, pitomy zraneni...
neregistrovaný "fik1"
7. 5. 2001 10:21
Re: Re:
No tečn Rossi me fakt desi - 500 jsou uz zase nuda jako za Doohana a 250 budou asi take koristi Katoha.
neregistrovaný "dizzy1"
8. 5. 2001 19:39
Re: Re:
Jo, aspon, ze se chova Rossi sympaticteji, nez jeho nejvetsi rival Biaggi. Aspon se budu moc utesovat, ze vyhral nejvetsi nepritel MadMaxe :-). Docela me potesil Alex (Criville :-)), na bedne jsem ho uz dlouho nevidel. Ale asi to byla jen vyjimka dana domaci trati.

Ale spanelsti divaci byli opravdu skveli.
neregistrovaný "fik1"
9. 5. 2001 09:27
Re: Re:
No Mad Max je rok od roku horsi, spis bych si vsadil na Capirossiho.
neregistrovaný "Villeneuve"
9. 5. 2001 10:08
Re: Re:
Vlado Castka jel a tusim, ze se nekvalifikoval. Zkus www.motogp.com
neregistrovaný "Alex1"
10. 5. 2001 13:31
Re: Re:
No atmosfera tam byla skvela, to je fakt. Moto GP je trapnej server, pockam si az budou vysledky na Europarku
neregistrovaný "dizzy1"
11. 5. 2001 08:33
Re: Mozna trapnej, ale je to tam
Vladimir Castka 1:51.545, limit byl 1:50.330
neregistrovaný "dizzy1"
19. 5. 2001 19:05
Bez nadpisu
teda, dneska me Hules prekvapil, rano jsem na nej nadaval a pak vyjel poslednim kolem 1. radu :-O:-)

Jestli bude McCoy dlouhodobe zranenej, tak 500 ztratej jeste vice na zajimavosti :-(, uz ted je to nuda :-(
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Alex1"
21. 5. 2001 11:46
Re: Re:
Jarda zajel vyborne, bohuzel je videt ze lonska masina, byt tovarni, na letosni nestaci. Ale devata sprusle taky neni k zahozeni. Nesnasim Ondreje Horskeho! Jak furt placa nesmysly o tom ze Jarda jezdi ve skvele spolecnosti, kdyz jede vepredu... Hmmm, jenze ta skvela spolecnost ma jednu vadu: drtiva vetsina letosnich prednich jezdcu 125 debutovala daleko pozdeji nez Jarda!!!

A navic: stale nechapu co mysli pan Horsky "novodobou historii mistrovstvi sveta", i kdyz to same jsem slysel ted i od Tobyho Moodyho - Hules is first Czech driver in the modern era....

Panove, meli byste to upresnit. Jo, Dizzy, co se stalo Garymu? Koukal jsem akorat na zavod takze nevim, 125 a 250 jsem videl na Eurosportu a 500 na Prime a nikde o nem ani zminka.
neregistrovaný "dizzy1"
21. 5. 2001 11:51
Re: Re:
V ranim sobotnim treninku dostal osklivej highsider (nebo jak se to pise) a spadl na ruku. Po padu hned vztal, vypadalo to OK, ale ma zrejme zlomene zapesti :-(
neregistrovaný "dizzy1"
21. 5. 2001 11:55
Re: Re:
ja se dival v sobotu na treninky 500 a tam to ukazovali. Pomerne dlouho se nikdomu nedarilo ten sobotni Garyho cas prekonat, az asi v pulce treninku. Ale zaver byl skvelej, chvili vedl Roberts, chvili Nakano a Biaggi to zajel uplne nakonec. Dobrej byl i trenink 125, kdy Hules dojel (mam dojem) jako posledni do cile.
neregistrovaný "dizzy1"
21. 5. 2001 11:57
Re: Re:
Horsky je ten starej, nebo mladej ? Me sere ten mladej, ze kdyz nekdo nekoho predjede, tak mu trva pul kola, nez si to uvedomi. Nebo treba kdyz jezdil Roberts za Biaggim, tak najednou placl naprosty nesmysl, ze ho Biaggi na rovince predjel, pritom tak jezdili uz delsi dobu.

Ja si primu pustil az po startu. Nevim, jestli to na Prime rikali, ale na startu chybelo 5 jezdcu.
neregistrovaný "Alex1"
23. 5. 2001 16:28
Re: Re:
Horske je ten starej ale Stefl teda taky nic moc. No ale na Eurosportu Toby Moody taky obcas placne nesmysly jenze ten druhej spolukomentator ho hned opravi coz se na Prime nedeje. Eurosportaci toho samozrejme nakecaji daleko vic, PrimaBoys prakticky jen komentuji deni na trati a to vidim taky. Za Garyho diky
neregistrovaný "Villeneuve"
24. 5. 2001 09:34
Re: Re:
Eurosportaci jsou skveli. Pamatuju si na lonsky Donington, kde jsem kvuli rodicum mel motorky na Prime (rodice neumi anglicky) a kdyz tam byl nejaky predjizdeci manevr snad o prvni misto a komentator Primy prohlasil: "a mame tady zmenu na prvnim poradi", tak jsem okamzite prepnul na Eurosport a privitalo mne: "Aaaaah, does he make it stick? Yeeeee eeeeee eeeeees HE DOES!!!". Do konce zavodu jsem se dival na Eurosportu.
neregistrovaný "Alex1"
24. 5. 2001 16:38
Re: Re:
Jo, Toby je skvelej komentator!!!!
neregistrovaný "fik1"
20. 5. 2001 12:04
ctyrdobe stroje
videl jsem fotky z testovani nove 2002 Yamaha YZR-M1 pro mistrovstvi sveta - vypada fakt dokonale a Biagii i Kocinski s ni byli velmi spokojeni.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "fik1"
20. 5. 2001 12:05
Re: ctyrdobe stroje
maji mit okolo 200PS !!!
neregistrovaný "Villeneuve"
20. 5. 2001 12:09
Re: ctyrdobe stroje
A kolik jsou hodnoty HP u soucasnych motorek? Nejlip pro kazdou kategorii zvlast :)
neregistrovaný "fik1"
22. 5. 2001 19:03
Re: ctyrdobe stroje
Bunny mi tvrdil, ze soucasne 500 maji asi 190PS. Ty ctyrtakty budou mit prez 200, ale budou mit mensi nadrz - 22l oproti 24l. Uvidime, jake to bude pristi rok az pojedou proti sobe. Uz se nemuzu dockat. Treba Rossimu nebudou ctyrtakty vyhovovat :-)))
neregistrovaný "Alex1"
4. 6. 2001 11:16
Mugello
Tak tentokrat jsem toho moc nevidel, jen kus 125, ale vim ze prselo a vysledky vypadaji podle toho :-) No, gratuluji Kacce ke dvema bodikum!
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "dizzy1"
4. 6. 2001 20:15
Re: Mugello
hehehehe, kdyz sebou flakl Rossi, tak jsem se malem udavil smichy :-))), skoda, ze nedojel Roberts :-(.
neregistrovaný "PROF"
5. 6. 2001 15:28
Re: Mugello
Ovšem to, co Rossi předvedl těsně před tím, než si ustlal, nemělo chybu!!!
neregistrovaný "Alex1"
6. 6. 2001 15:49
Re: Mugello
Dizzy skodolibost je krasna vlastnost :-))))))))))
neregistrovaný "dizzy1"
7. 6. 2001 13:56
Re: Mugello
nojo, je hrozna skoda, ze moji dva nejvetsi oblibenci Jacque a McCoy jsou zraneni. Obavam se, aby to nemelo trvale nasledky, hlavne u McCoye, protoze zapesti je to nejdulezitejsi :-(. Pro me je tak zajimavost oproti lonsku asi polovicni :-(
neregistrovaný "Alex1"
13. 6. 2001 09:19
Re: Mugello
Co rikate na Hagu? Podle me dopadne jako Corser ve stejnym tymu v roce 97 a vrati se do superbiku, pokud budou jezdit vzhledem ke GP1 i nadale...
neregistrovaný "dizzy1"
16. 6. 2001 17:45
Bez nadpisu
McCoy 13., Jacque 16., doufam, ze vydrzi cely zavod.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dizzy1"
16. 6. 2001 17:46
100. !
Mimochodem, prave jsem zjistil, ze mam 100. prispevek :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fik1"
17. 6. 2001 16:12
Jeste par zavodu a prestanu motorky sledovat
Rossi, Katoh, Rossi, Katoh ... Uz jich mam obou plne zuby.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "dizzy1"
23. 6. 2001 13:20
Re: Jeste par zavodu a prestanu motorky sledovat
Hlavne Rossi, ten mi pripada, jako kdyby nejdriv dal vsem naskok, aby to bylo zajimavejsi. Tohle uz udelal ponekolikaty.
neregistrovaný "Alex1"
25. 6. 2001 09:56
Re: Jeste par zavodu a prestanu motorky sledovat
Ma Doohanovu skolu to je videt. Mick jezdil taky tak. Me se to malem vcera vymstilo ve stare GP F1 od Accolade, rikal jsem si udelam zavod trochu zajimavejsi (byla to Monza) a ten smejd Gourdo s kterym jsem samozrejme bojoval o titul mi malem ujel!!! :-) Nakonec jsem ale vyhral a v Japonsku uz nikdo nemel sanci.... Zahral bych si i nejaky slusny motorky ale ma P166 32 RAM bez 3D toho moc nezvladne :-))
neregistrovaný "dizzy1"
30. 6. 2001 13:55
Bez nadpisu
Velka gratulace Kubovi, to je neuveritelne. Jeste jsem to nevidel, skoda, ze se to na Prime asi bude krizit s F3000 na Eurosportu. Pry to byl mokry zavod. Nevi nekdo bodovani vsech novacku 125 ?
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Alex1"
2. 7. 2001 10:07
Re: Re:
Taky jsem nevidel, byl jsem v Knovizi na zavodech veteranu do vrchu ale vysledky me nadchly! Kubo jen tak dal! Jarda taky nejel spatne ale ve sve kariere dojel nejvys sestej a Kuba uz patej a navic Jardu poprve porazil a jeste ve sve prvni sezone MS!!! Za takovyhle vykon se dava tovarni masina... A dvestepadesatky: zas takovy historik MS nejsem ale kdy naposledy vyhral klasickou GP Anglican? To uz musi byt hodne davno! A Jeremymu jsem ho pral vic nez komukoli jinymu, vzdyt je chlap uz ve veku kdy by mel pomalu koncit. Jenze letos jezdi lip nez "zamlada" :-)
neregistrovaný "dizzy1"
3. 7. 2001 14:25
Re: Re:
Ten konec 500 mi pripadal, jako kdyby to chteli rychle ukoncit. Nejde jen o ukonceni zavodu, ale i o hymny a predavani cen.
neregistrovaný "Alex1"
12. 7. 2001 12:32
Re: Re:
A co Anglie? Jardy je fakt skoda :-((
neregistrovaný "dizzy1"
13. 7. 2001 20:21
Re: Re:
Ale Kuba me moc potesil. 500 opet to same, Rossi jim dal naskok a pak si to zajel sam pro sebe :-), bravo Haga, Jacque uz se taky lepsi :-)
neregistrovaný "dizzy1"
22. 7. 2001 15:42
125
Parada, oba Cesi zajeli skvele. Kdyz k tomu pridam 3. misto Schwarze v Safari Rallye, tak je dnesek pro nas motoristicky superuspesny. Nevite, kdo je ted nejlepsi novacek v 125 ? Podle me je to Pedroso.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "dizzy1"
22. 7. 2001 15:50
Re: 125
Tak Pedrosa je o 23 kg lehci, nez Kuba :-O
neregistrovaný "Alex1"
23. 7. 2001 17:35
Re: 125
Jenze oni ted dovazujou, uz nemaji vyhodu ty vylozene musi vahy jako byval Jorge Aspar Martinez - Aspar - kolibrik - Jorge mival 49 kilo!!!! Nebo Dirk Raudies.... Jo kluci mi udelali radost, Schwarzovi nefandim a treti misto je vyrovnanim Blomqvistova vysledku z RAC 96. Nekde jsem cetl ze tehdy nebyla RAC soucasti MS! Ale byla, jenze F2!!!! a turba 4x4 jely jen na absolutni poradi. Nevim proc si panove statistici vymysleli ze tyhle souteze se do statistik nebudou zapocitavat. Nesmysl! Ale z5 k motorkam: to co predvedl Melandri byla parada, ten blbec Stefl nebo jaxe jmenuje to hovado co komentuje na Prime se ani nevsiml Daijirovy chybky v poslednim kole. Kdepak, komentare na Eurosportu a Prime se srovnavat nedaji... Tobyho Moodyho je opravdu radost poslouchat a i ten druhy clovek je fajn. A pozor, v pullitrech debutoval sedmnactilety Australan Brandon Clarke - jel na Honde Shell Advance misto Chrise Walkera. Brandon je udajne obrovsky talent, takze se muzeme tesit!!!! A Olivier je uz vylecen ze zraneni, bohuzel Garymu to zatim moc nejede. Ale do Brna se da do poradku.
neregistrovaný "Alex1"
23. 7. 2001 17:36
Re: 125
Jo mimochodem Dizzy co myslis, udelaji Jarda s Kubou v Brne bednu? Jedou doma tak snad konecne....
neregistrovaný "dizzy1"
24. 7. 2001 19:20
Re: 125
No, nevim. Pravda, kde jinde, nez v Brne, ze ? :-). Kuba asi ne, ale Hules by mohl. Ale mozna bude premotivovanej a nedojede. Co se tyce komentatora, ja to sledoval na Eurosportu v primem prenosu s ceskym komentarem a ten si te chyby vsiml. Zaznamy na Prime uz jsem nevidel. Ale dival jsem se na Cart, komentoval to tusim Horak a je tisickrat lepsi, nez Nikodym. Nevim, proc ho na Prime nahradil :-(.
neregistrovaný "dizzy1"
24. 7. 2001 19:23
Re: 125
To, ze to nebylo soucasti mistrovstvi rikali vsude, i na anglickem Eurosportu. Asi to tak bude...
neregistrovaný "dizzy1"
22. 7. 2001 15:46
500
Docela nuda, Rossi se tentokrat moc nepredvedl. Ale moc me potesil Jacque, jezdi cim dal lip.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dizzy1"
22. 8. 2001 12:53
Bez nadpisu
tak kdo jede do Brna ? :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Alex1"
23. 8. 2001 15:58
Re: Re:
Ja mel jet ale nakonec nejedu, ceka me psani historie Fordu Mustang. Ale urcite se budu divat v televizi. A s tim RAC - bylo soucasti MS ale jen F2, ve velkem MS se jelo jen tusim 9 soutzei.... A na Eurosportu toho taky nakecaj.... a Horak je taky magor kdyz si loni pletl Sauber a Arrows...
neregistrovaný "dizzy1"
24. 8. 2001 19:50
Bez nadpisu
Cesi teda dneska nic moc, Hules delal jako kdyby miril na bednu
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dizzy1"
25. 8. 2001 13:23
!!!!!
TED JSEM ZAPL EUROSPORT, DO KONCE TRENINKU 125 JE 25 MINUT A KUBA MA POLE !!!!!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "dizzy1"
25. 8. 2001 13:26
Re: !!!!!
uz ne :-(
neregistrovaný "dizzy1"
25. 8. 2001 13:52
Re: !!!!!
tak nakonec 5. misto, i tak je to skvele. Kez by to zitra udrzel.
neregistrovaný "Aznoch"
27. 8. 2001 08:30
Hules+Smrz
Tak nam chlapci dojeli. Div se pak v cili nepoprali;o( Mimochodem, jak se vam libila na Eurosportu výslovnost "Jakub Šmrc"
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Alex1"
27. 8. 2001 18:27
Re: Hules+Smrz
No chlapci mi udelali radost a asi nejen me, sympaticke je na komentatorske dvojici Eurosportu ze rikaji Hulesovi Jarda a Smrzovi Kuba. Ale potesil i Matej, akorat nevim jak dojel, prvni patnactka kterou jsem videl nekde na webu je fuckt malo
neregistrovaný "dizzy1"
27. 8. 2001 19:59
Re: Hules+Smrz
Ja se dival na Primu, takze nemuzu posoudit. Stejne nejsem nejak extra spokojenej, asi proto, ze se Pedrosa prodral az na 8. misto :-(. Kuba ma tak na nej jeste 3 body. To seste misto mu preju mnohem vice nez Hulesovi, kteryho uz zacinam nesnaset. Oni si ho dovolili predjizdet !! Ale jinak je to skvele umisteni pro oba.
neregistrovaný "PROF"
28. 8. 2001 05:53
Re: Hules+Smrz
Alex: Mrkni na www.kubasmrz.cz, Kuba tam má i kompletní výsledky.
neregistrovaný "Alex1"
28. 8. 2001 16:43
Re: Hules+Smrz
Diky profe, takze Matej dojel za Igorem, vsichni nasi divocaci dojeli na chvostu ale nemeli kolo ztraty coz je dobre.
neregistrovaný "dizzy1"
27. 8. 2001 20:03
Bez nadpisu
Ale hlavne jsem moc rad za 2. misto Alexe, po tom osklivem padu minule jsem si myslel, ze pro nej sezona skoncila. A jsem taky rad, ze Biaggi spadl :-)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Alex1"
28. 8. 2001 16:44
Re: Re:
Dizzy to jsem nevedel ze jsem dojel v Brne druhej za Valentinem :-)))))))))))))))))
neregistrovaný "dizzy1"
28. 8. 2001 20:02
Re: Re:
Prece Criville, ty to dobre vis :-))
neregistrovaný "Alex1"
30. 8. 2001 10:09
Re: Re:
Myslel jsem ze dojel druhej Barros ale ted jsem se koukal na vysledky ve Svete motoru, pullitry jsem prospal takze nevim, vzbudil jsem se na konec, vyhral Rossi, taxem to vypnul :-) A Sabre ma bodiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik!!!
neregistrovaný "dizzy1"
1. 9. 2001 13:49
Re: Re:
Nojo, Alexove jsou dva :-), ale Barrosovi bych to tolik nepral.
neregistrovaný "dizzy1"
7. 9. 2001 19:17
Bez nadpisu
Parada. Kuba 12. Na to, ze tam jede poprve, je to skvele. Doufam, ze Pedrosa konecne spadne :-)). Ui naskok sekundy :-O
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dizzy1"
9. 9. 2001 17:06
Gary na bedne !
Konecne se McCoy dostal na bednu :-). Kdyz sebou Biaggi flakl, tak jsem se mohl smichy potrhat :-). Skvele si vedl Haga, moc velka skoda, ze spadl :-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dizzy1"
9. 9. 2001 17:14
125
Kuba zajel opravdu skvele, necekal bych to na Estorilu, kterej nezna. Jsem rad, ze zase porazil Hulese :-), skoda jen, ze Pedrosa zajel jeste lip. Ten zaver byl fantastickej (tedy souboj prvnich dvou dvojic). Alexi, neni Estoril mirne prebudovanej ? Mel jsem dojem, ze ta prvni zatacka byvala mnohem mirnejsi.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Alex1"
17. 9. 2001 13:26
Re: 125
Dizzy ahoj, byl jsem ted 2 tydny out of the race - na dovolene. Estoril je silena trat, ani nevim jestli je prestavenej nebo ne. Divis se ze byl Gary na bedne? Pamatuju si ze loni kdyz se tam MS vratilo tak vsichni na trat nadavali ale Gary si jako jediny mnul ruce..... :-))) Jinak Jarda s Kubou opet vynikajici, Daijiro uz me stve :-(((( A k padu Maxe a k vitezstvi Rossiho nemam co bych dodal
neregistrovaný "PROF"
17. 9. 2001 18:27
Re: 125
Tento víkend si celkem v tichosti a nenápadně v Mostě Matěj - bratr Jakuba Smrže zajistil svým 4.místem v posledním závodě seriálu titul mistra republiky. V klidu, pohodě a s přehledem.
neregistrovaný "dizzy1"
21. 9. 2001 22:19
Re: 125
Chmm, dneska se cechum moc nedarilo, snad se Kuba zlepsi, protoze Pedrosa tady urcite hodne zaboduje, kdyz jede vicemene doma :-(.
neregistrovaný "dizzy1"
23. 9. 2001 18:36
Parada
Takovou bednu si dam libit :-), pekne bez Italu :-). Souboj Biaggi vs Rossi o 10. misto se doufam stane pravidelny :-)). Jacque na skvelem 5. miste, skoda jen Crivilleho a McCoye :-(
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Alex1"
25. 9. 2001 17:38
Re: Parada
Toz Valencii jsem zase prosvihl neb jsem byl v Mikulove ve sklipku resp uz na cceste odtamtud. Hmmmmmmm Pedrosa ma bednu a Kuba nic, to uz asi nedozene.....
neregistrovaný "dizzy1"
25. 9. 2001 21:47
Re: Parada
O hodne jsi prisel, finis 125 byl fantastickej, opravdu jednim slovem fantastickej... 500 byly moc zajimavy v tom, ze meli ruzne gumy a hodne se menilo poradi. Vyhrali ti, co vsadili na slicky.
neregistrovaný "Alex1"
4. 10. 2001 13:39
Re: Parada
A ted odbocim od klasickych GP k ostatnim silnicnim disciplinam: uz zname mistry sveta superbike, supersport i sajdkaru (mych oblibenych). No ale mam dotaz: jel se letos jezdecky sampionat endurance? Debilni Svet motoru uvadi vzdy jen poradi tymu.... Nevite o tom nekdo neco? Jo a novinka: do tridy GP1 bude potreba superlicence. Chteji z ni udelat dvoukolovou Formuli 1, sakra?
neregistrovaný "dizzy1"
5. 10. 2001 12:28
Re: Parada
Ja sleduju vicemene jen siln. motorky. Vim, ze superbiky znaji mistra sveta, ale ja uz jeho jmeno zapomnel :-). Ted jsem hodne zvedavej na Rallye San Remo, hlavne na Krestu, ale tipuju, ze nedojede :-(
neregistrovaný "dizzy1"
7. 10. 2001 14:23
Re: Parada
Na litrovy ctyrtakty jsem teda zvedavej :-). To bude drsny :-))). Ale vznikne tam poradna mezera mezi tridami 250 a 990 ccm :-(
neregistrovaný "dizzy1"
5. 10. 2001 12:33
Pacifik
Hm, tak dneska vyhral Roberts, v 125 Elias, Smrz 13., Pedrosa 10., Hules 23. :-))))
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dizzy1"
9. 10. 2001 12:06
Bez nadpisu
Biaggi uz titul Mistra Sveta neziska, ale mohl by ziskat titul Nejvetsiho Saska :-))))))
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dizzy1"
16. 10. 2001 11:34
Bez nadpisu
Kterej dement vyrabel kalendar ?? Jeste jsem nezazil, abych musel neustale prepinat mezi prenosy z F1 a petistovek :-(. To nemohli jet aspon nekde v jizni americe ??
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fik1"
26. 12. 2001 22:48
Nejak to umrelo - kouknete na www.moto.cz
jsou tam fotky z testu nove ctyrdobe hondy - vypada naprosto fantasticky - krasnejsi stroj jsem snad jeste nevidel.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fik1"
26. 12. 2001 23:05
Nove ctyrdobe motocykly
vypadaji obecne lip nez jejich predchudci:-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fik1"
7. 4. 2002 09:02
Prvni zavod v Japonsku
na prvnim miste samozrejme rossi a prvni ctyri mista obsadily nove ctyrtakty - mam pocit, ze halasna prohlaseni staje Pons asi vezmou za sve - na titul pojedou uz letos jen ctyrtakty.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fik1"
7. 4. 2002 09:03
Doufam, ze to tu ozije
kdyz uz se jedou zase tyhle zavody. Videli jste novou Ducati pro MotoGP ?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fik1"
19. 4. 2002 19:33
Sakra
co s vami je? proc tu nikdo neni:-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fik1"
21. 4. 2002 20:59
Xicht Rossiho stal fakt za to:-))))
jak se tvaril, kdyz dnes nevyhral - bral to nejak moc osobne.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fik1"
31. 5. 2002 12:10
J.M.Bayle nahadi Garryho
na nekolik GP - hura muj oblibeny pilot zase na motorce
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fik1"
3. 6. 2002 11:34
Zase Rossi
to je k vzteku
Rozbalit vlákno
0
4. 6. 2002 05:11
ducati
ten ich 2valec je nastaveny, ze oba valce maju exploziu naraz!!! to je teda cudo! :)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fik1"
13. 6. 2002 13:23
Dalsi zavod se blizi
je to zajimavesji nez F1:-)))
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dizzy1"
19. 6. 2002 10:36
Bez nadpisu
Docela me dostalo, kdyz jeden primaboy povidal, ze si nedokaze vysvetlit, proc je ve Spanelsku letos mene fanousku. Cim to asi bude, kdyz presne v tu dobu hrali Spanele na MS proti Irum ? :-))))
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Alex1"
26. 6. 2002 13:44
Re: Re:
Teda ta sezona je pekne rozjeta.... Cetli jste nekdo rozhovory s Hulesem a Smrzem? Jestli je Kuna vysokej a tezkej, proc nejezdi dvepade? Aha, protoze na ni v zivote nesedel.... A proc Hules jezdi tak jak jezdi? Proc si lehnul v Japonsku z prvniho fleku? PROTOZE SES NA TY MASINE JESTE NENAUCIL JEZDIT, JARDO! SORRY ALE DRIVER TVEHO KALIBRU NEMA V MS CO DELAT! Ctyrtakty jsou nadherna vec, ten zvuk..... ty dvoudoby prskacky jsou proti tomu jk elektromobily :-))) Ale Rossi, Rossi a zase Rossi.... No co se da delat.... zase budme radi ze jezdi jen jednu tridu, aby nedominoval jako kdysi Agostini :-)))) Ale uz aby ve ctyrtaktech bylo vic znacek....
neregistrovaný "fik1"
27. 6. 2002 17:37
Re: Re:
Desne se tesim na Ducati a Kawasaki - vypadaj snad jeste lip nez Honda a pokud budou i tak jezdit...
neregistrovaný "dizzy1"
28. 6. 2002 09:51
Re: Re:
Hules za to nemuze, to vzdy zla technika a jeste zlejsi souperi :-))))))))))
neregistrovaný "fik1"
28. 6. 2002 13:08
Konecne sem zase nekdo chodi:-)))
furt jsem to tu musel z¨tahat z archivu, snad to ted uz neumre:-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fik1"
28. 6. 2002 13:15
Aprilia 250 mela lepsi top spedd nez Motogp Aprilia
V holandsku mel Stoner top 236 a Laconi jen 234... mozna by s tim mela aprilia neco udelat:-)))
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "fik1"
28. 6. 2002 13:19
Re: Aprilia 250 mela lepsi top spedd nez Motogp Aprilia
no samozrejme speed a ne spedd - to je tak kdyz pisu rychle:-(
neregistrovaný "dizzy1"
28. 6. 2002 18:37
Bez nadpisu
no Hules se v kvalifikaci opet prekonal, myslim, ze po vikendu uz bude Paa Paa :-))
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "fik1"
28. 6. 2002 19:25
Re: Re:
A co Smrz - to je taky bida a utrpeni... Obecne je vzdy kolem nejakeho naseho pilota kecu jak je skvelej a bla bla a nakonec to dopadne jako Enge, Hules, Kresta...:-(((((((
neregistrovaný "dizzy1"
30. 6. 2002 15:55
Re: Re:
Se Smrzem je to tezky, on by mel se svoji postavou jezdit vyssi kubaturu, jenze ona je to vzdy otazka penez. Pred touhle sezonou se pocitalo, ze pujde po ni vys, ale obavam se, ze s jeho letosnimi vykony to bude tezke.
neregistrovaný "dizzy1"
30. 6. 2002 16:00
Re: Re:
Ja myslim, ze kazdej je kapitola sama pro sebe. Hules je opravdu porad tragickej a nikdy na spicku nestacil. Kresta mi nepripada spatnej, je rozhodne lepsi nez dedek Blomqvist. Ale na Martina asi nikdy mit nebude
neregistrovaný "fik1"
9. 7. 2002 18:58
Re: Re:
No ona bohuzel i Skoda slapla s Oktavkou trosku vedle, doufam, ze vyjede Fabia WRC
neregistrovaný "dizzy1"
14. 7. 2002 16:43
Re: Re:
Fabia snad pristi rok... No Krestu jsem pochvalil v pravou chvili :-)). Uz jsou 4.
neregistrovaný "fik1"
14. 7. 2002 21:07
Nemam rad Rossiho
je to desna nuda, kdyz vzdycky vyhraje-to je snad horsi nez za Doohana:-(((( chudak Checa. Jo a gratulace Krestovi a skoda dalsich dvou vozu - mohli byt i na bedne...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "dizzy1"
15. 7. 2002 12:00
Re: Nemam rad Rossiho
Me zas tak nevadi, to jeho gesto na konci bylo supeeerr :-). Moc se mi ale libili 125, Vincent predvedl supervykon.
neregistrovaný "fik1"
15. 7. 2002 12:12
Re: Nemam rad Rossiho
No me by taky nevadil, kdyby vyhral jen treba kazdy druhy zavod:-))) 125 byly super, ve 250 jsem doufal, ze vyhraje Porto - aby to nemel Mela¨ndri tak jednoduche
neregistrovaný "dizzy1"
15. 7. 2002 18:44
Re: Nemam rad Rossiho
Nojo, je to nuda, ale neni to jeho chyba, ze nema soupere :-)
neregistrovaný "fik1"
15. 7. 2002 12:14
Co bude s Aprilii v MotoGP ???
bud laconi neni nic moc, nebo se nepovedl stroj - zajimalo by me, zda pristi rok nasadi aspon dva stroje a aspon jednoho cloveka schopneho vyhravat - ve 250 ma Aprilia spoustu dobrych pilotu a co treba Rossi - ten u nich zacinal, treba ho nalakaji k sobe...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "dizzy1"
15. 7. 2002 18:42
Re: Co bude s Aprilii v MotoGP ???
nevim nevim, kdy naposled Aprilia vyhrala v 500 ? Spis me dost zklamaly vykony Gauloiser Yamahy, teprve vcera zajel Jacque slusne, jinak je to naprosta tragedie.
neregistrovaný "Alex1"
17. 7. 2002 16:20
Re: Co bude s Aprilii v MotoGP ???
Aprilia nikdy pullitry nevyhrala, posledni evropskou znackou ktera vyhrala byla Cagiva s Eddie Lawsonem v roce 94 - a pred ni to byla MV v roce 76 (s Agostinim jako soukromnikem). Mimochodem: Rossi pokud se nepletu jezdil 125 na Honde?
neregistrovaný "Alex1"
17. 7. 2002 16:21
Re: Co bude s Aprilii v MotoGP ???
Jo a Laconi neni zas tak spatnej, zatim je to motorkou....
neregistrovaný "dizzy1"
20. 7. 2002 13:48
Patecni kvalifikace
1. McWilliams, 2. Jacque .. to je krasa, kez by to takovy zustalo az do nedele.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fik1"
20. 7. 2002 15:07
Kato bude mit uz v Brne RC-211V
doufam, ze se na ni nauci rychle jezdit a slapnemu Dr. Rossimu svymi vykony trochu do usmevu
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fik1"
21. 7. 2002 15:02
Proc???? proc uz zase vyhral????:-(((((((((((((((
to uz je vetsi nuda nez F1 a to je co rict:-((( na co se mam proboha koukat
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dizzy1"
22. 7. 2002 11:38
Barros
Nechci pouzivat sprostych slov, takze radsi pomlcim. Takhle jsem v zivote u motorek nasranej nebyl.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fik1"
2. 8. 2002 11:59
Biaggi konci u Yamahy!!!!
A snad bude jeszdit s Baylisem na Ducati pro Motogp pristi rok - doufam, ze rossimu a honde nakope zadek:-)))))
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "dizzy1"
7. 8. 2002 18:25
Re: Biaggi konci u Yamahy!!!!
To si Biaggi tezko pomuze... on by mel jit spis do DUChodu :-))
neregistrovaný "fik1"
7. 8. 2002 22:46
Re: Biaggi konci u Yamahy!!!!
Kdo vi? mam pocit, ze je rossim pekne rozhozeny - tohle asi necekal a jezdi v kreci... Zajimalo by me, jak se chytnou tovarni piloti Ducati, Kavasaki a dalsich ze superbiku co nastoupi se svymi znackami v MotoGP
neregistrovaný "dizzy1"
8. 8. 2002 18:36
Re: Biaggi konci u Yamahy!!!!
ja bych to moc ruzove nevidel, prece jen Hodna a Yamaha bude mit asi naskok, superbiky jsou trochu neco jineho.
neregistrovaný "fik1"
6. 8. 2002 19:18
Ducati uz testuje
a desmosedici vypada naprosto skvele:-)))
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fik1"
6. 8. 2002 19:19
Doohan na RC211-V v suzuce
ten stroj mel dokonce svetla - ze by Honda uvazovala o polidsteni RC211tky na silnici?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fik1"
20. 8. 2002 13:14
A capirossi take asi konci u ponse
mozna mista: Kawasaki, Ducati, Aprilia
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dizzy1"
22. 8. 2002 18:56
Bez nadpisu
Hahaha, tak Hulesovi se zniceho nic udelal dobre a jde do 250. Tam jeste ostudu neudelal :-). No doufam, ze Smrz dostane na pristi sezonu A-kit Hondy, jinak bude jezdit jen ME :-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fik1"
26. 8. 2002 18:00
Huraaaaaaaaa!!!!
Konecne vyhral nekdo jiny nez zlutasek! Mad Max je zase ve forme a i kdyby se Rossimo honda nerozpadla, na Maxe by urcite nemel:-))) aspon doufam....
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "dizzy1"
26. 8. 2002 18:20
Re: Huraaaaaaaaa!!!!
mch, taky mohl vyhrat kdokoli jinej.. :-(. Snad se bude takhle dal darit Katohovi, dlouho se drzel. Ale byla to nuda, 125 byly 100x lepsi :-).
neregistrovaný "dizzy1"
10. 9. 2002 13:46
Re: Huraaaaaaaaa!!!!
hele, ve forme :-). Uz je tam, kde ho zname, tedy daleko za Checou :-). To ze umi jednu trat nic neznamena. No skoda Gibernaua :-(((, aspon ze se vyflakal Poggiali :-)))
neregistrovaný "fik1"
2. 9. 2002 17:28
Tak kam pujde Capirossi???
to by me fakt zajimalo a rad bych vedel, zda nekdo bude schopny prerusit dominanci Hondy...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fik1"
5. 9. 2002 13:43
Kato si veri na estoril
tvrdi ze brno byla zkouska a ted bude chtiti vyhrat:-))) no ale posledni dva roky v Estorilu vzdy vyhral...sice na 250tce ale...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fik1"
6. 9. 2002 13:24
Nakano uz v Malajsďi na M1?!?
konec dvoutaktu je opravdu dost neslavny
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fik1"
19. 9. 2002 19:34
Tak Loris jde k Ducati :-)))
doufam, ze se Ducati ukaze a zuroci svoje poznatky z 4dobych motoru a Loris ziska aspon nekolik vitezstvi...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "dizzy1"
23. 9. 2002 20:32
Re: Tak Loris jde k Ducati :-)))
Nekolik ? Ja myslim, ze pres to, ze ma Ducati zkusenosti ze superbiku, tak bude rada za jedine vytezstvi. Prvni sezona jeste asi nebude nic extra, snad za 2 roky.
neregistrovaný "fik1"
19. 9. 2002 19:35
A Biaggi k Honde, ale ne tovarni
mam pocit, ze Mad Max asi uz nikdy mistr sveta nebude:-( proc proboha nejednal treba s Kawasaki nebo Aprilii - to by byly aspon tovarni stroje
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "dizzy1"
23. 9. 2002 20:30
Re: A Biaggi k Honde, ale ne tovarni
Ten by uz nebyl ani na tovarni :-). Dobre mu tak :-)
neregistrovaný "fik1"
24. 9. 2002 15:39
Re: A Biaggi k Honde, ale ne tovarni
to dizzi: ty ho nemas rad vid?:-)))
neregistrovaný "dizzy1"
24. 9. 2002 22:26
Re: A Biaggi k Honde, ale ne tovarni
Biaggiho ? To teda ne :-), nejmene ze vsech v MotoGP a asi v cely soutezi. Neskutecne namyslenej, vzdycky hledal chyby jinde, jen ne v sobe. A moc dobre si pamatuju, jak se snazil parkrat zastavit Rossiho kdyz ho predjizdel. Rossimu preju jen protoze je to jeho hlavni rival, rozhodne mam vetsi favority.
neregistrovaný "fik1"
22. 9. 2002 13:28
Ach jo:-((((((((((((((((((( Proc????
Ja nechtel aby byl Rossi mistr sveta...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "dizzy1"
23. 9. 2002 20:34
Re: Ach jo:-((((((((((((((((((( Proc????
protoze je nejlepsi. no ja bych byl taky radsi, kdyby byl MS Jacque nebo McCoy..
neregistrovaný "dizzy1"
23. 9. 2002 20:36
Re: Ach jo:-((((((((((((((((((( Proc????
No Suzuki by se mela zamyslet nad vydrzi, prece jen tohle uz trva skoro 2 roky. Proc delaj motorku, ktera vydrzi pul zavodu ???
neregistrovaný "Michi1"
12. 10. 2002 16:08
Re: Ach jo:-((((((((((((((((((( Proc????
Tak to máš blbý. Mistr je vždycky ten nejlepší. :-))))))
neregistrovaný "Michi1"
12. 10. 2002 14:38
Na Valentina nikdo nemá!!!
Mistr světa je mistr světa!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Michi1"
12. 10. 2002 16:05
Vale
Nevím co všichni máte proti Valemu, ale odpověď na otázku proč je mistr světa je jednoduchá, protože je nejlepší. Maxík je namyšlenej arogant.

Ahoj.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fik1"
18. 10. 2002 10:47
Uzasny je J.McWilliams
to co predvadi na Protonu je bomba:-)))) skoda, ze uz je tak stary a nikdo mu asi Rc211v nepujci:-( treba by prekvapil vic nez Barros...tomu to taky jede velice dobre od doby kdy ziskal ctyrtakt.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fik1"
18. 10. 2002 10:48
Sezona 2003 nebude tak jednoznacna
Pevne verim, ze Rossi bude mit pristi rok problem obhajit:-) Skvele pojede urcite Barros, Biaggi a snad i Capirossi na Ducati!!!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "dizzy1"
18. 10. 2002 11:51
Re: Sezona 2003 nebude tak jednoznacna
s Ducati bych jeste nepocital, no ale s Barossem bude mit Rossi velky problemy

Ze by se Hules konecne naucil jezdit ????? :-O:-)
neregistrovaný "fik1"
8. 11. 2002 11:59
Prestupy a zase prestupy
Biaggi a Pramac se spojili s Ponsem:-)))treba mu nastavi hondu lip nez rossimu...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dizzy1"
2. 12. 2002 13:48
nez si tohle zapamatuju, tak bude konec sezony :-(
Repsol Honda: Valentino Rossi, Nicky Hayden, Honda RC211V

Honda Pons: Max Biaggi, Tohru Ukawa, Honda RC211V

Telefónica Honda: Daijiro Kato, Sete Gibernau, Honda RC211V

Fortuna Yamaha: Carlos Checa, Marco Melandri, Yamaha M1

Gauloises Yamaha: Alex Barros, Olivier Jacque, Yamaha M1

D'Antin Racing: Shinya Nakano, Yamaha M1

Bridgestone Honda: Makato Tamada? Honda RC211V

Suzuki: Kenny Roberts, John Hopkins, Suzuki GSV-R

Kawasaki: Garry McCoy, Andrew Pitt, Kawasaki ZZ-RR

Marlboro Ducati: Loris Capirossi, Troy Bayliss, Ducati Desmosedici

Aprilia Corse: Colin Edwards, Noriyuki Haga, Aprilia RS3

Team Proton KR: Jeremy McWilliams, Nobuatsu Aoki

WCM Team: José Luis Cardoso? Cris Burns? Harris R1
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fik1"
5. 12. 2002 16:44
Capirossi a Ducati
zajeli 5.12. rekordni kolo v Jerezu v case 1m 42.1s !!! Doufam, ze Ducati bude souperem pro japonske znacky:-))) A Capirossimu preju titul mistra sveta, aspon v sezone 2004.
Rozbalit vlákno
1
23. 4. 2003 03:18
Re: Capirossi a Ducati
jo, ducati ma pri 16.000ot vykon 250koni, na rovinke v jereze dosiahli max rychlost vyssiu ako tam dosahuje F1 :-) (328km/h)
neregistrovaný "Alex1"
22. 4. 2003 08:27
Sbohem Daijiro............
........................................… />
UPRIMNOU SOUSTRAST POZUSTALYM A CEST JEHO PAMATCE!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "dizzy1"
23. 4. 2003 18:51
Re: Sbohem Daijiro............
........................................ :-((((((((((((((((((((
neregistrovaný "dizzy1"
4. 8. 2003 19:20
Bez nadpisu
SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE SETE
Rozbalit vlákno
0