ani jedno s tych aut neni nic moc. jedine fakt dore a pekne auto v tejto triede je Fiat Multipla. ten Citroen Xsara Picasso tiez ale nie je na zahodenie...
xsara picasso sa aj mne paci, sedel som v tom konecne, ale nemozem si pomoct, ale to ze je dneska moderne mat vsetky ukazovatele v strede palubnej dosky, to je fakt odporne a lezie mi to na nervy. osobne by som bol za ten renault, kvoli bezpecnosti.
no jo, ale ta bezpečnost u Scenica tě stojí asi tak 80 tis Kč navíc a ještě je Picasso větší... A mimochodem: jak dopadl Picasso v crash? Scenic, pravda, vypadá vevnitř líp čaloněnej, ale ten plast u Picassa se zase líp udržuje a nevypadá až tak odporně...
caues pohodo :-) ... je ten server nejakej malej nebo co....
no jezdil jsem se Scenicem...docela dobry, trosku naklon v zatacce, dobra akcelerace....celkem jo.
pak prisla Premacy :-) no jel jsem v 2.0 DiTD, jednak to ze je to diesel vubec nepoznas, jedeto jako pila, SUPER podvozek ! na to asi nikdo nema, no a exterier na 1 s * a interier taky :-) je to dost dobry.....ale muj result:
sednes do premacy a mas nad hlavou cca 15-20 cm mista, v prostoru ramen muzou sedet 4 vedle sebe, proste mista hafo. a v kufru by se schovalo ledasco. A 626 Wagon ? stejny podvozek ale jen to misto nad hlavou chybi....ale na co tam vlastne je , ze ? pokud nekdo vozi v kufru veci az do stropu tak jo, ale jinak je asi lepsi vzit tu 626 W s 2.0 motorem, tak je super.
Potreboval bych vedet zda Premacy s 2.0 DiTD je schopna udrzet cestovni rychlost na Nemeckych dalnicich 170 km/h. Tj. jeste mit i moznost zrychlit na cca 180km/h pro predjeti. Uvitam i dalsi zkusenosti s Premacy s 2.0 DiTD. Dekuji.