Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Zpět na článek

41 komentářů

Ludiatu somja zkladatel.Ak sa vam lubi ferrari tak ako mne tak to sa vam lubi strasne.Ak budete mat volnu cvilu tak sem nieco naklepte.Tak sa zatial Enzovia majte.S pozdravom AD ZIJE FERRARI sa s vami luci Rendko alias RICI
Kecajte lebo bude po vtakoch.Tak AD ZIJE FERRARI
Tak ti nechci kazit radost, ale já kdybych si moh (jako že nemůžu) vybírat, tak jednoznačně beru Porsche. Ferrari je sice moc pěkný autíčko, ale z mýho pohledu značně nepraktický. Prostě tak leda projíždět se někde na Floridě podél pláže a dělat dojem.
No jasne, Ferrari je neprakticky, Porsche je uzitkovy vuz, kterym dojem neudelas... Co to melo bejt za ulet?? Takovyhle auta se kupujou VYHRADNE kvuli delani dojmu, ne ?
Chlapci, nerad vám kazím diskuzi, ale přesto, že Ferrari miluju, Porsche taky, i když o něco míň, tak pochybuju, že si někdo z nás může dovolit mít něco takového v garáži...škoda, no. Ale kdo ví, třeba vyhrajete v Sazce...tam je zase problém v tom, že vám vyplatěj 500 000 v hotovosti a pak to 10 let splácej...FORZA FERRARI!!!
Ferrari jsou SUPER auta, ale co takoví Lamborghini toje taky SUPER .Bohužel takový auto asi hned tak nebudu mít.
Třeba takový Diablo je prefektní. Když jsem byl v Americe, tak to bylo jediný auto, který jsem za čtrnáct dní viděl, který mělo šaltrpáku.
wolff
A porsche je podletebe víc prktický? Třeba 456 je dokonce i čtyřmístná...a má i kufr.
Šlišeli jste už v tomhle autě, já něco zahlít ve speedu ale věř tomuhle časopisu. Máte někdo neco bližšího...? F-60 to musí být bomba.....
Sháním Vlajku Ferrari. Dekuji i za radu kde jí sehnat. Tel. 0607 762164 , díky i za SMS.
Já taky!!! Pište na mcasper@centrum.cz

Za kladné vyřízení předem děkuji!!!
Skoda ze jsem tady nebyl drive. 28. - 29. 10. jsem byl v Maranellu, tak jsem vam ji mohl vrivezt primo z doupete. 😲(( Maji ruzne druhy, ale ty oficialni jsem videl ve dvou provedenich. Vetsi byla za cca 70 DM a mensi za 40 DM. Po zisku titulu ponekud podrazily, ale nemit uz jednu doma, asi bych se neudrzel. 😄)
Tak jsem zavadil o téma Ferrari. Nějak těm autům nemůžu přijít na chuť. Vždycky jsem si říkal, že kdybych někdy v životě mohl, volil bych raději Lambo. Ale dneska už je Viper, takže sbohem, přetočený italský krámy! A Porsche, to je normální Volkswagen. Vždyď má na palubce vypínače z Golfa.

Sorry, je to jen můj názor a nikomu ho nenutím.
Ses magor a vlajku Ferrari nepotrebujes.
Celkem souhlasim s profakem. Ferrari ma sve kouzlo, ale novy Viper je novy Viper😄

Kdyz uz teda...radsi koupim novy Viper, zajdu za Hennessayem, nahodim twin turbo a co z toho, ze Ferrari je Ferrari, kdyz ho uvidim jen ve zpetnem zrcatku...a vyjde me to 2x levneji.

Tohle se neda prekonat!

PS: Ale to neznamena, ze nemam rad Ferrari.
to prof: Viper je úplně jasnej. Je to nejnádhernější tvar současného automobilového průmyslu. Kamarád mi o zážitcích s ním vyprávěl, tohle auto si dává porscháky k snídani. S Ferrari Modena zběsile řadíte jak volové, zatímco ve Viperu občas ze čtyřky přehodíte na trojku, to když vyjíždíte z polní cesty 😄
No já bych asi stejně radši Ferrari (ne nebijte mě, auu ! ) Minulej týden jsem ho viděl v Praze jak vjíždělo na Jížní spojku, a bylo to zjevně něco nového. Viper a jeho V10 8.2 litru je věc zajímavá, ale ten design i když maximálně agresivní je přiliš komereční. S Ferrari je to jako s Harleyem. Jsou lepší motorky, levnější motory, ale Harley je jen jeden. Tak jsou rychlejší a lepší supersporty ale Ferrari je jen jedno.... Bůů já chci červený. Dokonce je mi jedno jaký, prostě vlastnit Ferrari, je jako vlastnit Harleye.
ace: Musím se smát, kam na takový nápady chodíš. Vlastnictví těchto dvou věcí je přesně to, co mě neláká. Jestli ti Viper připadá moc komerční, tak jsem se zbláznil. Fakt komerce, jako prase 😃). Když to jede po silnici, málem by sis to spletl s tisíci podobnými kolem svištícími běžnými auty 😃) Je to něco podobnýho, jako Prowler, taky nuda, ne?😃)) A Harley? No coment. 😃))))Ace, ty jseš teda kousek. Žes to napsal jen tak z legrace?
No to ne. Hele přiznejme si to. Viper je sice papírově monstrum na kolech, taky kde se objeví upoutá pozornost to je všechno pravda. Nicméně design je dle mě přiliš konzumní a co jsem četl recenze, tak to zase s těma jízníma vlastnostma není až tak horký. Pravda kdybych ho prohnal, tak bych byl vyzubenej na celej svět a jezdil bych kolem bus zastávek s tuc tuc hubnou a ksiltovkou dozadu 😊)) no to sice ne, ale vyzubenej bych byl maximálně. No ale kdybych měl na výběr mezi Viperem a červeným Ferrari, šel bych do Ferrari. No jinak je pravda, že když se někdo podívá Zmiji na zoubek tak zrychlení z 0 na 100 za 3.5 sekundy je vážně bezkonkurenční 😄 a taky je pravda, že by mě ta sranda stála půl Ferrari i s upravou motoru a podvozku. No a Prowler je super, někdo v ČR ho na tuty má, ale je to *** největší, protože se ještě neobjevil na žádným srazu. Byl v AAA za 900 tis a poměrně rychle zmizel, takže někdo ho má, ale kdo....
No, neviem neviem ale nad Ferrari aspon co sa tyka pocitu a ladnosti z tvarov nie je nic. Porsche alebo Viper? Vsak sa pozrite na ten design. Je to sice kazdeho vkus, ale mne sa jednoducho paci viac Ferrari. A zrychlenie? Myslim, ze by bolo kazdemu jedno na nasich cestach, ci ma stovku za 3.5 alebo 4.6 sekundy. Myslim, ze ich dat na klukatu trat, tak Ferrari je vitaz. A s tou cenou je to skor o pocitoch. Je to asi ako keby si kupil vino 60rokov stare, rucne dorobene, super znacku a vino 5-rocne, strojovo spracovane a tiez vynikajucu znacku. Jedno aj druhe ma vynikajucu nerozoznatelnu chut, ale myslim, ze keby boli peniaze a chces mat to naj, tak beries to prve...a to je Ferrari....
Nejlepší je stejně Lotus a to za třetinovou cenu.... takovej Espirt 3.5 V8 je lahůdka...
Jo s Espritem jsem se nejezdil. Dobře ovladatelné auto s pěkným interierem. Nejhorší na něm bylo, že padlo do ruky jako ulitý a člověk měl najednou nutkání se přeceňovat... 😒 No ale já mám naštěstí rychlé reakce, tak vždy krizovky veřešil s přehledem. Nejhorší bylo asi, když jsem s ním projel mezi dvouma autobusy 😞( A to tak, že jsem jel prostředkem na přerušovaný čáře, podotýkám že jsem jel asi 170 km/h. Jo jo mé mladá léta... Ted si už jenom jezdim 120 na tempomat po dálnicích...
A kdepak jsi nám jezdil s Espritem??? Taky bych se chtěl svézt....klidně i jako spolujezdec, neznáš někoho kdo ho má???
R.Barrichello: Jo jo jezdil. Vyřádil jsem se ním pěkně, ta V8 si nechal líbit uplně všechno a přesto se s ním jezdilo sametově. Mimochodem dokonce mám fotku jak jsem Lotuse proháněl. Zrovna fotka ukazuje jak prasíme po městě 170, takže mě berte z rezervou, takhle jsem jezdil jen za mlada. Bylo to nerozvážné, riskatní, ale ten adrenalin a vzrušení to stálo za to, jo jo.


www.sweb.cz/…otus-esprite.gif

No jinak jestli si chceš zařídil Esprita V8, tak není problém, stačí když budeš mít cestu do Prahy a nějak se domluvíme. Je to ten samej co je na fotce.
R.Barrichello: akorát jsem v něm seděl a nemám slov. Otáčkoměr nemá červené pole, sedí se až na zemi, super výhled, nohy vtěsnané snad v nějaké trubce o průměru max. 35 cm 😄 a hlavně, když se do něj leze, tak se člověk nepraští o střechu do hlavy jako u takových rádoby sporťáků typu AudiTT 😄
Jel někdo z vás v tomto autě, aby mohl něco říct o jeho jízdních vlastnostech?
V NFS 1 to jezdilo docela dobře 😄)
Bylo moc přetačivé 😊
Nove Ferrari cloveku neprodaji jen tak, clovek musi splnit urcita kriteria a zavazat se k par vecem. Dokonce vysel i clanek v novinach, jak je tezke koupit si Ferrari!
No to bych chtěl teda vědět jaký, protože minulej rok jich jenom v ČR bylo prodáno 14.... což je až nečekaně hodně.
to ace2: V NFS1 mělo Ferrari nejlepší vlastnosti ze všech aut, pamatuju na to z bezesných nocí o překonání rekordu na pobřeží a v Alpách u téhle dokonalé hry.
Jo já vím 😄 Taky jsem to pařil co to dalo a byl jsem ze všech nejlepší... A to jsem dělal v 16 letech správce sítě v počítačové herně, takže konkurence byla veliká 😄 Nicméně byl jsem a řekl bych, že stále jsem nejlepší 😄
To bylo o ničem, dělat rekordy s Testarossou - já je dělal se Suprou, to bylo poježdění...
to našrot: Byla celkově vyrovnaná a měla příjemné jízdní vlastnosti, jako většina kupé s motorem vpředu a pohonem zadku. Ani na topspeed nebyla špatná. Ale chyběla jí ta pravá síla supersportu, která přímo sálala z Viperu, 512TR a Diabla.

Vůbec se dost divím, jak byla ta hra na svou dobu vychytaná. Takhle dobře cítitelné jízdní vlastnosti už žádná hra neměla a od NFS2 výš navíc i krajiny vypadají jako umělé kytky a silnice jsou široké 40 metrů.
Dobrý bylo NFS5 Porsche. To mělo tak vychytaný jízní vlastnoti, že jsem si kvuli tomu koupil i Feedbackovej volant od Microsoftu, což bylo bratru 6 tis Kč. Nicméně pak člověk přesně citít, co auto dělá. Bylo to naprosto dokonalé. Propařil jsem u toho týdny.
to ace2: Máš pravdu. Tady se znovu začaly vychytávat jízdní vlastnosti, ale pořád to vypadá jako umělý kytky, nemůžu si pomoct. Jediný hry, kde krajina vypadá opravdu jako krajina, jsou doposud pouze NFS1 a RC2000. Volant mám taky, i když budgetovej asi za 1500 s pedálem na ruku 😄 ale i tak je to dobrý. Kdybych měl čas, tak právě pařím Real Car Simulator: Nissan Edition , kde jdou nádherně dělat powerslidy. Instalačka má sedm mega a jezdí to jako Gran Turismo na PS2. Odkaz je vr1.co.jp Další perfektní sim je Nascar Racing 2002. Vychytané vlastnosti a hlavně naprosto skvěle vypadající kolize aut a k tomu geniální zvuk nasupeného V8.
NFS 5 je v pohodě. Ona ta digitální grafika NFS 1 byla sice převrátná, ale zapoměl jsi že jsi díky tomu mohl jen asi tak 20 cm za krajnici a tuším, že se tam nešlo otočit tak abys jel zpet v kabině. Myslím, že to vždy přeplo na externí pohled.


Jinak jsem taky týdny propařil u Colin Rallye bylo to bomba maximální. A ta realitičnost jak do jízdních vlastností (porádička nesmírná) tak i do grafiky, jak by jel člověk v reálným světe 😄 zvláště Austrálie byla skvěle povedená...
to ace2: Já pařil Colina 2. Je sice perfektní, ale na mým volantu znal jenom plnej rejd a plnej plyn, ačkoli je to analog. Takže když jsem ho pařil, tak na kláveskách. Ale zvuk hvízdajících gum Imprezy ve vracečkách ve Francii a Itálii je hodně návykovej 😄
Ve Viperu jsem nejel, ale aspon jsem v nem sedel....no lepsi nez nic ne?!

Byl to '98 GTS, klasicky modry s bilymi zavodnimi pruhy. Ten motor je nadhera. Viper

je proste bomba. Ten pocit...velka V10ka s tocakem 664Nm a aspon 1,5tuny plechu kolem. 200km/h pri 2000ot./min.....pohodicka.

Jedno z mala aut, kde mate k dispozici manual, ale v podstate to uzivate i jako automat. Na trojku to zvlada uplne vsecko😄

A jedna lahudka nakonec: Kdyz si chcete vysperkovat Vipera a mate na to finance, nahodte twin-turbo😄 Tady v USA je asi 6-8 firem, ktere to delaji - Stryker to ladi se zarukou a ten Viper pak ma pres 1500Nm!!!!
ATX: Malinko to přiblížím zase zpátky. Já jsem nejel a ani neseděl ani v jednom. Mluvilo se o tom, co je lepší v porovnání s Viperem. Můj názor jsem tedy vyslovil na základě toho, podle čeho ty auta mohu hodnotit, tedy podle teoretických vědomostí a o dojmů, které jsem nabyl, když jsem ty auta někde zaparkované očumoval. Možná bych změnil názor, kdybych se s nimi projel, nicméně se tak nestalo, tak prostě upřednostňuji to, co je mi bližší, tedy objem a nízko ležící krouťák. Můj kámoš chtěl Vipera kupovat, vím pozitivně, že v tom jezdil a prohlásil, že s tím už nejde normálně jezdit. Každej dotek o plyn způsobuje okamžitej prokluz zadních kol a je prý skoro lhostejné, co tam je zařazené. Neberu to jako stoprocentní analýzu jízdních vlastností, vlastní zkušenost je nade vše.
Seš moc vtipnej, jezdit s tím ve hře....hihi a já vůl si fakt myslel, že si s tím jel doopravdy. Já taky jezdim každej druhej den s F2002 a s wliamsem, Minardi, Sauberem.....to víš, holt já jezdím GP3. NFS 4, kterou mám doma mě teda moc nenadchla....F1 jsou daleko lepší.....perfektní pocit když předjedeš někoho....😃))