Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
13. 4. 2000 16:49
neregistrovaný "kety"
13. 4. 2000 17:29
neregistrovaný "Volvista"
13. 4. 2000 19:26
neregistrovaný "kety"
13. 4. 2000 22:37
neregistrovaný "Volvista"
14. 4. 2000 18:41
neregistrovaný "RSD"
14. 4. 2000 18:56
neregistrovaný "RSD"
15. 4. 2000 09:18
neregistrovaný "Volvista"
15. 4. 2000 10:57
neregistrovaný "RSD"
15. 4. 2000 14:05
neregistrovaný "Volvista"
16. 4. 2000 18:16
neregistrovaný "cokes"
16. 4. 2000 21:15
neregistrovaný "Volvista"
17. 4. 2000 17:07
neregistrovaný "RSD"
18. 4. 2000 12:33
neregistrovaný "kotik"
18. 4. 2000 16:54
neregistrovaný "cokes"
18. 4. 2000 17:40
neregistrovaný "kotik"
18. 4. 2000 21:14
neregistrovaný "RSD"
25. 4. 2000 22:20
neregistrovaný "grafik"
3. 5. 2000 10:21
neregistrovaný "venam"
27. 7. 2000 20:13
neregistrovaný "JOZA"
27. 7. 2000 19:49
neregistrovaný "Vmax"
4. 8. 2000 13:37
neregistrovaný "TiangCeMin"
5. 8. 2000 18:01
neregistrovaný "RSD"
5. 8. 2000 22:19
neregistrovaný "cokes"
9. 8. 2000 11:51
neregistrovaný "maxi"
9. 8. 2000 11:58
neregistrovaný "maxi"
9. 8. 2000 16:11
neregistrovaný "cokes"
11. 8. 2000 18:07
neregistrovaný "RSD"
11. 10. 2000 21:27
neregistrovaný "cosworth1"
12. 10. 2000 08:32
neregistrovaný "venam"
12. 10. 2000 09:04
neregistrovaný "PTD"
12. 8. 2000 04:21
neregistrovaný "_Bolek1"
12. 8. 2000 13:07
neregistrovaný "cokes"
11. 10. 2000 14:38
neregistrovaný "venam"
12. 10. 2000 12:35
neregistrovaný "cokes"
13. 10. 2000 10:40
neregistrovaný "nalim.cool"
13. 10. 2000 14:35
neregistrovaný "honny"
27. 11. 2000 23:00
neregistrovaný "milouš11"
14. 10. 2000 22:41
neregistrovaný "Melir"
16. 10. 2000 09:35
neregistrovaný "Vmax1"
30. 10. 2000 19:14
neregistrovaný "kotik"
7. 11. 2000 09:18
neregistrovaný "Denis1"
14. 11. 2000 19:08
neregistrovaný "kotik"
19. 11. 2000 18:25
neregistrovaný "jedineaudi"
20. 11. 2000 17:51
neregistrovaný "kotik"
20. 11. 2000 20:27
neregistrovaný "jedineaudi"
16. 12. 2000 12:39
neregistrovaný "m_s"
22. 11. 2000 15:07
neregistrovaný "honny"
22. 11. 2000 21:52
neregistrovaný "rammstein"
1. 12. 2000 22:00
neregistrovaný "Meda525"
16. 12. 2000 12:36
neregistrovaný "m_s"
9. 6. 2003 20:38
neregistrovaný "Kukinos"
9. 6. 2003 20:52
neregistrovaný "ace211"
11. 6. 2003 17:23
neregistrovaný "ace211"
12. 6. 2003 19:40
neregistrovaný "ace211"
13. 6. 2003 14:16
neregistrovaný "wawrik"
10. 6. 2003 09:53
neregistrovaný "rbaron"
11. 6. 2003 13:15
neregistrovaný "smarty1"
10. 6. 2003 12:34
neregistrovaný "Hufnágl1"
10. 6. 2003 17:29
neregistrovaný "rbaron"
13. 6. 2003 11:20
neregistrovaný "Fagor"
13. 6. 2003 11:27
neregistrovaný "rbaron"
13. 6. 2003 12:28
neregistrovaný "Fagor"
13. 6. 2003 13:53
neregistrovaný "Hufnágl1"
neregistrovaný "kety"
13. 4. 2000 16:49
Poradite ???
Nasel by se nekdo, kdo by zhodnotil tyto dva vozy? Zajimaly by me jine nazory a komentare od majitelu. Komentare z katalogu auto.cz uz znam na zpamet. Diky.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Volvista"
13. 4. 2000 17:29
Re: Poradite ???
Volvo S80 T6 či C70 T5. K tomu Subaru Impreza Turbo pro jediný skutečný potěšení z jízdy. Jinak 530d je lepší pokud nechceš 4.2Q s 300hp či (super motor) 2.7turbo, 2.8 v Audi je super línej motor, BMW je taky bezpečnější a má lepší interiér (ale stále je to pouze zaostalé BMW v porovnání s ještě zaostalejším Audi) :-)
neregistrovaný "kety"
13. 4. 2000 19:26
Re: Poradite ???
Dik za odpoved, jaks to mysles "zaostale" ?
neregistrovaný "Volvista"
13. 4. 2000 22:37
Re: Poradite ???
BMW se uz tak 20 let nemeni. Jejich design, benzinovy motory, atd. je /temer/ stale stejne, Audi ma spatne motory, podvozek a brzdy (jako celý VW). Audi a jeji Quattro je dost precenovane, Torsenem dohaneji slabiny podvozku (coz treba Subaru nemusi, ma super podvozek a k tomu AWD). Dobre udelane FWD/RWD auto je za normalnich podminek na jizdni vlastnosti i lepsi nez Quattro Audiny (treba Volvo C70 T5, moje nejnovejsi hracka me vylozene prekvapila kvalitami podvozku od TWR). 5-ti ventily Audiny jsou podobne jako motory Hondy -- maji nominalne slusny vykon, ale clovek je musi hnat nad 5.000ot/min, coz moc nejde s manualem a s automatem uz vubec ne. Treba i MB ma lepsi motory (3ventil) -- max kroutak od 2000 ot/min, Volvo ma super motory (spolehlive petivalce s turbem, 250hp, je mozny tuning jako u kazdeho turba -- dodava se bezne 48hp navic). Problemem BMW je zadni nahon -- skvelej na leto, nicmene co s tim v zime?? BMW dnes zari v dieslech, 530d je jedno z mala BMW o kterym se da uvazovat, nicmene chce to jeste neco k tomu na zimu. Jedno z moznych reseni je treba prave to Volvo C70 T5 (1.7M Kc -- 240hp, skvele brzdy, po tuningu 288hp) na leto a Subaru Turbo Impreza na zimu a na skutecny pozitek z jizdy (1.1M Kc - 218hp, po tuningu tak 265hp a nejlepsi AWD na svete). Celkem je to 2.8M, nicmene uzitek z toho je lepsi nez u BMW (v dobre vybave tak za 2.2M) ci Audi.
neregistrovaný "RSD"
14. 4. 2000 18:41
2,5TDI V6 Audi A6 vs 530d BMW
I když mi jsou Ingolstadtské automobily sympatičtější , musím potvrdit, že 530d je špička mezi vznětovými motory, a těžko při svém objemu najde přemožitele. Vzhledem k tomu, že se do Audi A6 zatím nemontuje TDI V8, který je k mání u A8, tak motorově bych asi neváhal a volil bych BMW. Otázkou je tvoje zaměření, protože pokud jsi řidič spíše sportovního ražení , a oslovují tě ostré průjezdy zatáček spojené s perfektním kontaktem s vozovkou, tak má zase bohužel BMW navrch. Pakliže ale hledáš komfort o třídu výše a oslovuje tě spíše plavnější jízda, která klade důraz na maximální pohodlí a ticho, připomínající americké vozy, věz že Audi je to pravé. Nevím čím si zasloužily obě značky tu vyřčenou zaostalost, ale já takové mínění o obou značkách nemám, zvlášťě pak ve vývoji vznětových motorů jsou mnohé firmy trochu níže.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RSD"
14. 4. 2000 18:56
to: Volvista
Že má Audi oproti Volvu špatné motory? No když budeš porovnávat T5 s 2.8 tak prosim, ale porovnej prosím T5 a 2.7 Biturbo, který není u audi vrcholovým benzínem. A k tomu quattru, to je také přehnané, i když souhlasím, že Subaru je se 4WD na špičce, neshazoval bych tady quattro, protože jízda s quattrem a bez quattra je úplně rozdílná. K tomu BMW ,že se nehodí na zimu? To je také trochu nadsazený výrok, protože vozy BMW jsou vyjímečně vyvážené a již dávno využívají u 5-tkové řady systém jízdní stability, a zatím koho znám a má 5-tkovou řadu, tak je v zimě dost spokojený. Naproti tomu jsem zase slyšel, že má S80 dost těžký předek a na zmrzlé vozovce dost dobře jaksi nezatáčí, bohužel není moc rozšířená a tak je to názor pouze jednoho člověka, který je ale zase na druhou stranu po chiptuningu z S80 dost poprděnej a nedá na něj dopustit....kdo by taky hanil svoje hračky?!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Volvista"
15. 4. 2000 09:18
Re: to: Volvista
Volvo S80 *je* auto se špatným podvozkem a rozložením váhy, to si myslím taky (S80 T6 jsem prodal po 3 měsících nespokojenosti). Volvo C70 T5 je totálně odlišné auto, podvozek dělalo TWR. Moje kritika Audi vychází z Audi A8 4.2Q, taková S4 (najel jsem ale pouze 500km, zápůjčka) se chová na silnici lépe, nicméně stále nedosahuje kvalit například Subaru Imprezy Turbo. To je prostě fakt, který i skalní Audinista musí přiznat. Motory Audi jsem srovnával s MB, 310hp u Audi v porovnání s 306hp u MB (S500) je o třídu horší motor -- krouťák nastupuje mnohem později, při rozjezdu na křižovatce mě předjel i 1.6 Golf, na dálnici se maximálka pohybuje tak na 210km/h oproti 230-240 Mercedesu, přitom MB má *nižší* spotřebu a "pouze" zadní náhon. To, že zadní náhon MB/BMW je v zimě nevýhoda není potřeba povídat. Při sněhové kalamitě na D1 jsem byl jediný při této zimě kdo byl schopen jet (70km/h), ostatní FWD/RWD autíčka se příčily na dálnici, na ulici kde bydlím není FWD a natož RWD auto schopno vyjet, zatímco s AWD Turbo-Foresterem manželky tahám sousedy... Stále se ti zdá, že je to málo argumentů a nepatřičná srovnání?? BTW: to, že jde turbo motor lépe ladit má smysl, člověk za stejné (nižší) peníze dostane daleko vyšší výkon a jízda "v turbu" je pro mě osobně a pro spoustu dalších lidí zábavnější. Vystřídáním spousty aut jsem dospěl ke složení jednoho auta "reprezentativního" pro business (Volvo kupé s 240->288hp) a jednoho skutečně zábavného (Subaru Impreza Turbo -- autíčko, co vyhrává rallye), IMHO je to nejlepší volba a nahradit ji jedním BMW 530d či Audi je nemožné, přitom cenově vcelku srovnatelné.
neregistrovaný "RSD"
15. 4. 2000 10:57
Re: to: Volvista
Jo C70 T5 je nádherné kupátko, které se dá opravdu slušně , díky použití většího turba , naladit. Nicméně v základním provedení jsem četl , že je to automobil na kupé trochu těžkopádný. TWR je skvělá firma, a věřím, že by podvozek neodflákli a tak ti věřím , že auto bude skutečně dobře odladěné. Co se týče A8 4.2Q, tak v porovnání s MB 500 S se to nedá srovnávat, protože vyšší objem MB dělá s autem divy (navíc si myslím, že 500 je nejlepší motor pro MB), ale dnes můžeš srovnávat již s 420 od MB, a věř mi, že maximálka A8 rozhodně není u 210. Na dálnici v Německu, jsem ani nepocítil, že jedeme 250 (tacho), a to jsem seděl vzadu, kde je rychlá jízda umocněna.
neregistrovaný "Volvista"
15. 4. 2000 14:05
Re: to: Volvista
210km/h je "reálná maximálka" na D1 pro A8. Poté se auto v zatáčkách chová poněkud nepředvídatelně a motor přestává táhnout, u MB táhne tak do 230-240km/h. Německá dálnice je něco jiného, to je fakt. Motor A8 se taky musí více zajet, MB S500 jede skvěle i prvních 100km, Audi nastupuje tak po 15.000 ujetých kilometrech.
neregistrovaný "cokes"
16. 4. 2000 18:16
A6 2.5 TDI vs 530d?
No, osobně bych si nekoupil auto se základem někde na 1.5 miliónu a pak prosím zjistil, že v rámci jakýchsi pochybných úspor není u toho motoru (Audi) rozvod řetězem, který má životnost rovnu životnosti celého motoru (dali tam asi tak dvoumetrovej řemen).


BTW neříkám, že TDI je špatný, ale tohle fakt nezvládli. K motoru 530d snad nemůže mít výtku nikdo. Dodávám poznatek jednoho tuningové firmy:P.S. Včera jsem poprvé chipoval novou 330d E46. S chipem 222PS a 460Nm.

Kdybych v tom potom nejel ani bych neuvěřil. To je raketa!! Na trojku to v

mírné zatáčce prohráblo až se zapnulo ASR. Úžasná síla a tah a motor není

vůbec slyšet. To bych jednou chtěl.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Volvista"
16. 4. 2000 21:15
Re: A6 2.5 TDI vs 530d?
Takže se asi všichni shodneme na tom, že pokud volba zní pouze Audi--BMW, bude to jednoznačně 530d. Dobrá volba. Kup si k tomu ale stejně ještě Turbo Imprezu jako auto pro zábavu. Stojí to za to!!!
neregistrovaný "RSD"
17. 4. 2000 17:07
Re: To: Cokes
moje slova.... načipovaná 530d nemá konkurenci....
neregistrovaný "kotik"
18. 4. 2000 12:33
Re: To: Cokes
530d, samo že 530d. Vyhrál by i nad MB 270CDi. A nějaká audi A6? To je nesmysl. Ečko je hnusný a starý a A6tka, to je jenom póza ještě k tomu koncernová.
neregistrovaný "cokes"
18. 4. 2000 16:54
Re: To: Cokes
Mně se éčko-masařka docela líbí, ale je fakt, že už se nějaký čas vyrábí. Kdyby vypadalo jako větší céčko, byl bych docela na vážkách.


Moje auto snů by pak vypadalo asi tak:

Kabát céčka, velikost éčka, podvozek 530d, motor z 740d, kokpit z 530d... :-)... co vy na to?
neregistrovaný "kotik"
18. 4. 2000 17:40
Re: To: Cokes
no, až na ty mercedesy se ti to docela povedlo, nikdy jsem diesly neměl rád, nikdy, no ale do té doby co BMW udělalo ten 2,0 ; 3,0 a 4,0 jsem změnil názor, ale jenom na tyhle tři. Doufám, že do 5´ budou dávat ten 4,0 a 4x4 jak do 330xd. Jinaka vzhled 5´ mi ani trošičku nevadí, třeba od AC schnitzera je to parráda.
neregistrovaný "RSD"
18. 4. 2000 21:14
To: Cokes
Jo, souhlasím že 330xd musí být lahůdka, stejně tak, jako by byla 540d.....a pak třeba v úpravě Breyton....hmmm. Alpina dělá úpravu 530d -biturbo, ktrá má krouťák přes 500n.m, a výkon téměř k 300 PS, to už musí být svezeníčko v naftě....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "grafik"
25. 4. 2000 22:20
A co zámky a další zabezpečení ?
S podivem sleduji výlevy vášní při jinak smysluplné diskusi A6 2,5tdi nebo BMW530d. Zajímavé je, že se nikdo nevyjádřil např. k tomu, jak jsou obě auta odlišná v ochraně před zloději - přitom mne při koupi podobného vozu zajímá i to, zda pravděpodobnost krádeže bude vyšší či nižší. I u Audi se prý už vyskytly případy náhradních klíčů v zrcátku, nachystané pro zloděje přímo z fabriky, tvrzení BMW o lepších zámcích nepřímo potvrzují současné nižší pojistky. Máte s tím někdo konkrétní zkušenost (řeči o zámcích Volva či jiných značek mne nezajímají, jsme v rubrice A6/530d) ?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "venam"
3. 5. 2000 10:21
To je jasné
Pouze a jenom A6 2.5 TDi 132 kW qvatro multitronic.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "JOZA"
27. 7. 2000 20:13
Re: To je jasné
2,5 TDI se dělá pouze s Tiptronicem, Multitronic je jen na 2,8 bez Quattra a nyní nově i na 2,4.

Klíčky v zrcátku se našly už i v BMW, viz. sobotní příloha Práva 22.7, článek o krádežích osobních aut -- doporučuji přečíst!!!!
neregistrovaný "Vmax"
27. 7. 2000 19:49
530d
Myslim,že Audi jak tu bylo už zmíneno je pro plavnejší pohodlnejší jízdu.Bmw je sportovnejší a mně se taky víc líby.A6 má nápravy jako

Passat.Obávam se jestli tolik podobných dílu neškodí kvalite AUDI.BMW 530d je auto nového tisiciletí.Je komfortní a taky rychlé a s malou spotřebou teda aj ekologické.Já bych si jednoznačne koupil Bmw 530d
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "TiangCeMin"
4. 8. 2000 13:37
To Volvista
Pro zabavu jedine MITSUBISHI LANCER EVO VI!!!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "RSD"
5. 8. 2000 18:01
Re: To Volvista
...pro zábavu zcela jistě, ne však pro každodenní práci.
neregistrovaný "cokes"
5. 8. 2000 22:19
Re: To Volvista
30 litrů N98 na 100 km... proč ne :-)...
neregistrovaný "maxi"
9. 8. 2000 11:51
Re: To Volvista
EVO IV fakticky tolik žere?
neregistrovaný "maxi"
9. 8. 2000 11:58
Bez nadpisu
sorry EVO VI
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "cokes"
9. 8. 2000 16:11
Re: Bez nadpisu
Celá nádrž = 150 km dábelské jízdy...
neregistrovaný "RSD"
11. 8. 2000 18:07
Re: Bez nadpisu
s úpravou na 350PS a 500 n.m tak max. 100km ďábelské jízdy přesněji.
neregistrovaný "cosworth1"
11. 10. 2000 21:27
Re: Bez nadpisu
Evo VI je v te verzi co se prodava u nas k nicemu. Vsem doporucuju Audi RS4 a tem co na nej nemaj Escorta Cosworth
neregistrovaný "venam"
12. 10. 2000 08:32
Re: Bez nadpisu
Co má společného EVO VI a porovnání A6-BMW530d??? Pánové jste v jiné kolonce :o)).
neregistrovaný "PTD"
12. 10. 2000 09:04
Re: BMW 330xd
BMW 330xd Touring. Optimální vozítko na denní dojíždění do práce a reprezentaci společnosti. Pokud by ani Audi a ani BMW nebylo 4x4 tak zase BMW, protože náhon na zadek, je náhon vhodný do auta. Náhon na předek je tak skutečně do travní sekačky nebo do trabanta. Potřebuješ ale i auto na práci jako další vůz, na tahání všeho možného na vleku, takového dříče. Takže zaparkuješ do garáže ještě Dodge RAM, 5,9TD 4x4 230PS (chce to ale papíry na "C". Potom zjístíš, že ale potřebuješ jezdit skutečně sportovně, tak připarkuješ motorku, nebo něco jako Lancia Delta 2.0 HF Turbo Int. Pak se probereš. PTD
neregistrovaný "_Bolek1"
12. 8. 2000 04:21
KRADEZ
Uz sa to tu niekto pytal, ale bez odpovede - nemyslite, ze aj "statistiky kradnutia" by mohli ovplyvnit proces nakupneho rozhodovania ??

Nemam presne cisla, ale "pocul" som, ze najviac letia (Ukrajina, Rusko,...-:)) prave BMW a Audi.

Preto sa pytam, ci si nemyslite, ze kupa Volva alebo este lepsie Subaru Impreza (Ruskym bosom sa japonske auta zrejme moc nepacia...) je VYRAZNE "rozumnejsou" investiciou. Predsa len , ak je pri Subaru sanca 5 percent ze mi ho za bieleho dna na ulici ukradnu a u AUDI S6 je to temer "istota" 50 percent, a ak zvazime , ze tieto auticka stoja 2 miliony, tak mne sa prave z tychto dovodov investicia do BWM,AUDI,MB etc. moc nepozdava. Co vy na to
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "cokes"
12. 8. 2000 13:07
Re: KRADEZ
Z tohoto hlediska je asi nejlepší koupit Jaguára. Není tam na ně servis, tak se nekradou. Alespoň podle statistik.


Nemyslím však také, že by Ukrajinec, kdyby si měl vybrat mezi vedle sebe stojícími BMW 540i a 540d, že by ukradl toho ropáka. Ropa je tam sice levná, ale nenosí se...
neregistrovaný "venam"
11. 10. 2000 14:38
A6 TDI nebo BMW 30d
Tak sleduju jak ochabuje diskuse. Když koupi tak jedině A6 TDI 132kW. Jel jsem v tom ( chip tuning na 220 PS ) ten spodek ( nízké otáčky motoru - pro ty co nerozumi!! ) je neskutečnej a od 3000 ot. to zaráží do židle ,že když plivneš tak to dojedeš :o). Pánové to svezení je lepší jak sex ( už mi je přes 30 to bude asi ten problém ). Je to raketa na ropu - bezín K.O.!!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "cokes"
12. 10. 2000 12:35
Re: A6 TDI nebo BMW 30d
Nojo, problém je v tom, že se i starší 530d čipuje z 135kW/390Nm na 164kW/505Nm. :-) To nemluvím ani o novější 142kW se zvýšeným tlakem v Common-Railu a už vůbec ne o úpravě s dvěmi turbodmychadly...
neregistrovaný "nalim.cool"
13. 10. 2000 10:40
Porovnávačka
Audi 2,5 TDI s quatrom je dobrá kára,ale BMW 3,0D je fakt bomba,nehovoriac o celkovej vyváženosti a vynikajúcom podvozku tohto auta,ktoré je minimálne obmedzené len pri zhoršených adhéznych podmienkach (kontrola trakcie atsc všetko bezpečne rieši)a keď sa pozrieme na image...asi nie je o čom ,na druhej strane Audi má quatro s thorsenom ... čo nemôže byť zlé ani za sucha ani za mokra čo môže byť za istých podmienok výhoda (záleží KTO sedí za volantom...),ale motoricky BMW nedostihne a tomto to cele JE,inak cenovo je to veľmi podobné...takže?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "honny"
13. 10. 2000 14:35
BMW 530d versus Audi A6 2.5TDI
Panove, BMW 530d je dle meho subjektivniho nazoru hezci po vsech strankach. Zachovava se tvar prislusejici dane tride, Audi je sice tvarove velice ladne, ale svouji kulatosti jakoby chtelo konkurovat A4. Automat u Audi jsem zkousel, stejny motor, stejna aut. prevodovka ale v Audi Allroad. Pokud si prepnete na manulani razeni, tak sebou auto dost skube pri razezeni nahoru i dolu. U BMW do jde mnohem hladseji. Abych taky vyzdvyhl v necem Audi, tak urcite motor. Kdyby neprisli s posledni verzi tohoto TDI, tak by BMW 530d melo vykon cca 136kW. Jedna velka nectnost Audi je, ze kdyz sedite uvnitr, najdete mnoho znamych ovladacich prvku jako v Octavii.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "milouš11"
27. 11. 2000 23:00
Re: BMW 530d versus Audi A6 2.5TDI
Souhlasím. Hlavně ta poslední věta je OK.
neregistrovaný "Melir"
14. 10. 2000 22:41
Bez nadpisu
No coment
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Vmax1"
16. 10. 2000 09:35
530d
Jednoznačne sa mi páči viac BMW 5.Dizajn Audi okrem A8 je už moc uhladený bez buldočej robustnosti.To sa mi na nemcoch vždy páčilo.O S-klasse predchádzajúcej generácie ani nehovorím.To bol najkrajší nemec.Na snehu by trakčne asi vyhrávalo Audi vdaka 4x4.Bmw má však krajší vzhlad po všetkých stranách.Technicky je to velmi vyrovnané.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "kotik"
30. 10. 2000 19:14
Re: 530d
je prece jen lepsi. no proste vyhralo :-)) motor bezkonkurencni a podvozek taky. kdyz nekdo rika, ze na snehu je zadek spatnej, tak je spatnej...ridic. na snehu je to v obuti, ridici a potom az v koncepci auta -(cca15% podil). ale pravda je, ze 4x4 je dobra vec. v dohledne dobe bude i 5yy ix, takze nevaham ani vterinu o dokonalem aute. Doufam, ze se nekdy vyskytne i 540dx. Diesel me v poslednich letech ucaroval, tak jak jsem je nikdy nemel rad. proste disel od BMW je absolutne skvely. jsem nadseny. nevim, ktery blazen si koupi 528i (resp. 530i) misto 530d. A6 se moc netrha a Ecko je jen medved ! zatim...
neregistrovaný "Denis1"
7. 11. 2000 09:18
Co nabízí Audi a co nabízí BMW?
Vážení pánové, bohužel- až dnes jsem se dostal na auto.cz, ale naštěstí hned objevil tohle velezajímavé téma. Připojuji pár svých postřehů:

Měl jsem to štěstí, že jsem s BMW 530d, vybaveným automatickou převodovkou, jezdil od 11/99 do 04/2000. Byl to náš firemní automobil, tedy téměř v maximální výbavě (např. sportovní podvozek, regulace světlé výšky, xenony).

Paradoxně jsme na BMW přesedlali právě z A6. Myslel jsem si, že lepší auto snad ani být nemůže a quattro je systém, který vymysleli ufoni... Obavy sílily před zimním obdobím (táta měl staršího bavora - E32 - a v zimě patřil k výbavě patník v kufru). Přiznávám, že jsem se krutě mýlil!

Za prvé- v novém modelu BMW 5 (E39) je rozděleno zatížení mezi přední a zadní nápravu zhruba 55:45, čímž odpadá nutnost patníku, za druhé stabilizační systém DSC III jpři běžném zimním provozu (tedy ne v hlubokém, čerstvě napadlém sněhu) poskytuje snad stejnou pomoc jako quattro, navíc se aktivuje jenom tehdy, když je opravdu třeba.

Úplně samostatnou kapitolou pak je dílenské zpracování. U BMW prostě bezkonkurenční.

Dalším příjemným překvapením byla automatická převodovka se systémem Steptronic. Něco neuvěřitelného!!! A v dieselu! Neexistují prodlevy, neznatelné jsou prokluzy, reakce na manuální řazení (sekvenční) je okamžitá, kromě řazení 1. převodového stupně. To je ale dost logické.

Audi A6 je bezesporu více než dobré auto, ale zdá se mi, že buď ustrnulo, nebo prostě usnulo na vavřínech dob minulých. Možná si dovolím hodně, ale osobně bych váhal nad tím, zda Audi A6 a BMW 530d řadit do jednoho segmentu. Rozdíly se mi zdají až propastné.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "kotik"
14. 11. 2000 19:08
Re: zaznamenal
tady někdo úpravu výkonu změnou geometrie lopatek a vstřikovacích tlaků na 142kW? myslím, že tahle skutečnost Audi odrovnala totálně. V kuloarech se šušká o pohonu 4x4 pro pětkovou řadu postavene na bazi 3´er (resp. X5). Mimochodem, v anketě "motor roku" skončil tento motor na 2. místě ( a 4,0 V8 na čtvrtem). O audi ani M-B ani zmínka...
neregistrovaný "jedineaudi"
19. 11. 2000 18:25
Všichni jste se zbláznili!!!!!
Toto tvrzení obhajuji následujícími výroky:

1. Toto jsou vozy, které stojí 1,5 mil a více a většina z Vás si může o takovém autě nechat jenom zdát.

2. Jsou to vozy renomovaných německých značek a já osobně jsem se přesvědčil, že ve kvalitě není mezi nimi většího rozdílu.

3. Ti co říkají, že to jsou zastaralé auta, nebo dokonce značky musí pravidelně doma papat nějaké oblbávátka.(nebo se s tím možná narodili-chudáci)

4. Dost pochybuji o tom, že někdo z Vás takové auto vlastní. Lidé, co vlastní takové auta jsou buď vysoce postavení úředníci, nebo velmi úspěšní podnikatelé. Myslím, že lidé tohoto kalibru mají jiné starosti, než psát příspěvky do těchto virtuálních místností.

Nazávěr bych chtěl říci, že mi je sympatičtější Audi, i když o BMW při jeho tradici nepochybuji.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "kotik"
20. 11. 2000 17:51
Re: Všichni jste se zbláznili!!!!!
Urcite neni pravidlo, ze nikdo z nas tyto auta nevlastni. Proc by nekdo kdo tyto auta nevlastni, je nemohl casto uzivat? Hmm? Nedelej ze vsech co sem neco napisou totalni neschopy, blbce a houmlesaky. Tyto auta jde srovnavat a dokonce se da dopracovat k vysledku. A urcite nejsme prvni ani posledni kdo se o to pokousi. Jiz probehlo par testu na toto tema a odborna verejnost dokaze zjistit ty drobne niance na ktere jsi ty asi neprisel.
neregistrovaný "jedineaudi"
20. 11. 2000 20:27
Re: Re:Já to nechápu!!!!!!!!!!!!
Víte co je zajímavé?- Čtu tady ty zprávy a téměř všichni se shodli na tom, že BMW je po všech stránkách kvalitnější než Audi. Narážím na to proto, že káždý den vidím (v Ostravě) velmi mnoho Audin A6. Tato skutečnost neplatí o BMW. To by mě nezaráželo, kdyby byla Audi výrazně levnější!! Ale není tak, a proto se zřejmě právem domnívám, že mnoho lidí si myslí že Audi je naopak po většině stránkách lepší než BMW.

Přiznávám, že jsem to "krapánek" přehnal, když jsem napsal, že takové auto mít nemůžete-nakonec co si budeme nalhávat-Na leasing jde dnes VŠE!!! Ale zamyslete se nad touto skutečností: Proč si lidé častěji kupují A6 než drsně vyhlížejícího "bavoráka"????????

Ještě bych chtěl říci, že si myslím jednu věc: Na žádném autě na světě není nic tak elegantního a krásného, jako je záď na namyšleně vyhlížející "audince"!!!!!!!!!!!!!!!!!!
neregistrovaný "m_s"
16. 12. 2000 12:39
Re: Re:Já to nechápu!!!!!!!!!!!!
Já to taky nechápu. Nejlepší ze všeho je asi ŠKODA 120, protože těch jezdí u nás na vesnici ze všech nejvíc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
neregistrovaný "honny"
22. 11. 2000 15:07
Proc vice Audi
Je jiste zajimavy postreh, ze v Ostrave jezdi vice Audi A6 nez BMW 5. U nas v Plzni jsem moc nepozoroval, rekl bych ze je to mozna 1:1, ale co se tyce BMW, tak zde je velice casti videt nova 3. To se vsak neda rici o Audi A4. Tech zde jezdi dost poskrovnu. Mozna na to ma vliv i goegraficky region.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "rammstein"
22. 11. 2000 21:52
Asi Audi
Audi je lepší - lepší interiér ( v BMW vypadá jako když ho vyndali z 5 řady předešlé generace), Audi má také lepší motor. BMW ale vypadá lépe a dráž! Myslim, že je to tim, že Audi je moc zaoblené, má velké plastové nárazníky bez lak a kola co se dávaj i na Audi A4 (16´). Obě auta jsou plné techniky a je velmi těžké se mezi nimi rozhodnou. Já bych volil Audi

daze007@post.cz
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Meda525"
1. 12. 2000 22:00
Co to plácáte!!!!
Tak jsem si přečet vaše názory a musím říct že někteří z Vás mají opravdu dost.Jak může někdo napsat,že /ať už s jakýmkoliv/ se zadkem vyjede všude,navíc s brutálním krouťákem,to teda nechápu.Na druhou stranu 4x4 taky není taková bomba,jak někteří píšete.Zkuste to na sněhu v kopci pustit zpátky dolů a bez všech systémů tomu dát kotel.Je jasný že tady vede A6.Ale když na mokrým asfaltu letíte do zatáčky s šestkou,tak máte pocit,že by měla zatáčet i zadní kola,protože si to hrne skoro rovně.

Jsem sice zastánce BMW a doma mám Pětku v naftě,ale mám v tom úplně jasno.V práci brázdím s A6 /nejdřív 2,8i,teď Allroad 2,5tdi/už dva roky český cesty a vyzkoušel jsem v Renocaru 330d a 328i,takže vím o čem mluvím.

Pokud jde o motor tak Audi v základu se 180 kobylama neletí špatně,ale udrží se za Váma Bora v Tdi se 115 k a zmizíte jí až někde za 210.To není moc platný když to nejede přes 225 a po 190 to už dost trvá.A se spotřebou se určitě nemá Audi čím chlubit.I se 6ti kvaltem to po dálnici při zhruba 160 papá 11 litrů.Ale zase máte pocit,že to jede líp,jako by to mělo urvat sedačku,ale je to opravdu jen pocit,protože když to změříte,tak je to stejně slabý jako 2,0d u bavora.3,0d by jelo snad i kdyby mělo 8 kvaltů,alestejně z motorů vyhraje načipovaný 2,0d.Čip smaže rozdíl mezi 2,0 a 3,0 a ty kila tomu většímu už nikdo neodpáře.Nemluvě o spotřebě,když to jezdí do sedmi.Říkáte si,že je to jedno kolik to žere když na to máte,jenže při stejné nádrži nemusíte pořád někde čekat až si na pumpě vymění směnu.Nakonec je lepší ušetřený prachy za motor vrazit do sportovního laufu nebo tak něco.

Měl bych toho víc na tohle téma,ale nejsem tady sám,tak tam taky něco přidejte.
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "m_s"
16. 12. 2000 12:36
Re: Co to plácáte!!!!
Skutečně, co to plácáte. Můžete mi říct, kolikrát jste jel těch 220? Já jezdím často po německých dálnicích a mnohem častěji (než 220) musím brzdit kvůli lunochodům.... Jinak s Vámi souhlasím, BMW!!! Neviděl jsem ze zadního pohledu ošklivější auto než A6. A ty motory taky nic moc....
neregistrovaný "Kukinos"
9. 6. 2003 20:38
Re: Co to plácáte!!!!
Nevím co máte proti Audi A6 ale je to jedno z hodně dobrých aut. BMW je auto které je děláno pro servis. Víte vůbec jak je to u BMW se servisem? Jestli nevíte tak vám to teda povím u všech BMW je udělán servisní interval tak že pokud si nenecháte udělat výměnu oleje u servisu BMW tak vám po určitých kilometrech přestane jít do otáček a donutí vás to zajet do originál srvisu BMW a za debilní odblokování zaplatit několik tisíc. U Audi je řešený servisní interval tak že se vam akorát rozsvítí nápis servis nebo inspekce ale určitě vám uprostřed dovolené v chorvatsku nepřestane jet auto.
neregistrovaný "ace211"
9. 6. 2003 20:52
Re: Co to plácáte!!!!
Dneska jsem jel s Allroadem na testovací jízdě a je to pěkný * 2.5 TDi. Extrémně líné s hloupou převodovkou. Nesmysl. V tomhle bude nejspíš 530 OK. No jinak asi před rokem když se otec rozhodoval co že si to zakoupí, tak nás prodejce ujistil, že tyhle věci o ztrátě výkonu, vypnutí motoru a jiné věci spojené se servisem jsou pomluvy. Jediný efekt je to že jde počítadlo do mínusu. Nicméně v praxi nikdy nezkoušeno.
11. 6. 2003 16:22
Re: Co to plácáte!!!!
To Ace2: Myslim Aci, ze porovnas neporovnatelne, ty porovnavas SUV od Audi s permanentnim pohonem vsech kol s limuzinou od mercedesu, popr. s tvym Cadilacem, nejenom ze Audi straci na ostatne jmenovane co do obsahu, ale znacne straci i na trakcnim soustroji a to ani nemluvim o aerodinamickem odporu. Ja projizdel nekolik Subar a akcelerace u 2.0 Imprezy a byla horsi nez u 1.6kty Felicie, znamena to ze ma subaru spatne motory?? Ja myslim ze ne...

Co se tyce automaticke prevodovky, o soucasnych prevodovkach nevim nic, ale 3st. prevodovka v doutniku radila naprosto plynule a to vcetne kickdownu.
neregistrovaný "ace211"
11. 6. 2003 17:23
Re: Co to plácáte!!!!
Prosím !!!? Allroad je SUV ???? Od kdy proboha ? To je normální oplastovaná Audi A6 která má jen vzduché pérování díky, kterému si umí změnit světlou výšku o pár centimetrů... To je celej rozdíl. Takže o 2.5t SUV s vekým aerodynamickým odporem si můžeš nechat zdát. Když si to dáš na základní výšku, tak to auto neznalec od normální A6 v kombajnu nepozná.

Jinak k tomu automatu, nahoru řadí normálně dolů už mu to moc nejde. Za a) auto při puštění plynu brzdilo zdá se motorem, což je u automatu k vzteku a jízda pak připomíná přískoky než plynulou jízdu a při pomalém dojíždění si neurvale podřadil. Bezkonkurečně nejhorší auto co jsem poslední dobou řídil, možná kdyby stálo 800-1.2 mega tak byh neřekl ani tečku, ale proč proboha stojí to auto 1.9 milionu (a to nemělo ani navigaci). Za ty prachy jsme tam neviděl ani neslyšel žádnou protihodnotu. Když jsem u toho slyšel... je to velmi hlučné auto. Auto které se tváří jako luxusní limuzína pro volný čas za 1.9 mega a má zrychlení přes 10 vteřin, špatný automat, a více méně žádnou zajímavou výbavu je prostně nesmyslný. Za ty samé prachy se objednal E-klasse 320 CDI, který má automat kde není poznat kdy řadí, a to myslím zcela vážně. Má nejlepší brzdy co jsem zatím řídil, v ceně je nejdražší verze command (Navigace, hudba, DVD), oboustrané sensory, zatmavovací zpětné zrtcátko a to i boční, klimatizované sedačky a další výbava. Tam se dá řikal, že za ty prachy člověk dostal alespoň odpovídající auto. Ale AUDi A6/Allroad je fakt nejhorší auto v tomto segmentu, nedokážu pochopit kdo tomu věnuje ty prachy...
12. 6. 2003 15:54
Re: Co to plácáte!!!!
Uz v nejnizsi poloze je Allroad skoro stejne vysoky jako Forester, podle me je proste allroad bliz SUV nez obycejnemu kombi. To ze pri sundani nohy z plynu zacne brzdit motorem je podle me v poradku, protoze jediny duvod proc sundavam nohu z plynu je, abych brzdil... Jestli ale pri podrazovani skube, tak to je na *, to by me taky stvalo. Nic ve zlym, jenom mi proste pripada, ze porovnavas auta z jinych trid, ktere se podle me porovnat nedaji, navic s 0.7l rozdilem v obsahu... . Proc vubec sef nevybiral mezi A6/E??
neregistrovaný "ace211"
12. 6. 2003 19:40
Re: Co to plácáte!!!!
Nic ve zlém, ale je vidět, že jsi s automatem nepopojížděl ani na parkovišti. Automat nesmí na program Drive brzdit motorem, ale chovat se volnoběžně, nebo téměř volnoběžně. Některé mají asi 5% brzdný účinek, což je nepoznatelné od aerodynamického a valivého odporu. Pokud ti automat na Drive brzdí, nebo respektivě výrazně zpomaluje, pak jízda připomíná přískoky než plynulou jízdu pro který si automat kupujeme... Půjč si auto s automatem, zamkni si na něm 3, nebo 2 a zkus s tím jezdit... pak si můžeme znova pohovořit.

Jinak ty auta srovnávám, protože A6 je přímá konkurence k E Klasse. Allroad je normální A6 jenom má vzduchové pérování a rozšířenější lemy blatníků a k tomu pár nepodstatných designerských prvků jako chromované odchrané pláty podvozku. To je v kostce rozdíl. Proto je srovnávám. Kdyby to byla X5, nebo ML či XC90 tak to samozřejmě nesrovnám s limuzínou.

Jinak auto jsem vybíral sám, AUDI se k nám vetřela s tím, že by mohlo být k dispozici už zítra s tím si myslelo, že si k nám vyšlape cestičku ovšem pak jsem přišel já a big bossovi jsem to náležitě vysvětlil :-) Stále trvám na tom, že AUDI A6 je nejhorší auto ve své třídě a to jsem opravdu mohl objednat téměř jakékoliv auto do 2m, takže rozhodně tam není žádná závist. Vybral jsem to nejlepší co v této třídě je. To že je to zrovna Mercedes je opravdu jen výsledek výběru.
13. 6. 2003 09:26
Re: Co to plácáte!!!!
Ok, vzdavam se, :o)) s automatem jsem toho najel min nez ty jsi nacouval. Je pravda ze automat jsem ridil jenom jednou v zivote prave u audi, kdyz jsem ji chtel koupit a to jsem zadny problemy pri razeni a podrazovani neregistroval i kdyz jsem se prave na plynulost razeni soustredil. Jooo, pak jsem se jeste vezl v Chrysleru 300M a co si vzpominam, tak pokud se dobrzdilo na cca 10km/h a pak se znovu pridal plyn, tak to prerazeni melo k plynulosti sakra daleko. Navic v cca 100kkm se prevodovka odporoucela do vecnych lovist, ale nova tu byla v cuku letu se slevama za cca 60 tis....

Ja bych proste bez toho fofr klacku v aute pri jizde asi usinal... :o)))
neregistrovaný "wawrik"
13. 6. 2003 14:16
Re: Co to plácáte!!!!
Ak ma Impreza 2.0 horsiu dynamiku ako felda, treba navstivit servis, zdrave to urcite nie je.
neregistrovaný "rbaron"
10. 6. 2003 09:53
Re: Co to plácáte!!!!
Kukinos: Jsi blb a meleš kraviny. Ty jsi někdy slyšel, že Ti kvůli kontrolce service přestane jet auto? Prosímtě, teď ještě tu o karkulce...

Pokud nejsi idiot a nechceš šetřit každou kačku, necháš si udělat před dovolenou inspekci celého auta, jakož i výměnu oleje, i když ještě čtvrtka indikátoru nesvítí. A pokud něco víš o odblokování service, stačí spojit dva piny ze servisního konektoru.

Audi je naprosto bezpohlavní auto, koncernová boule, jakých jsou milióny. Nevyniká naprosto ničím, jenom jakousi kvalitou interiéru. To je ale dost málo na to, abych ho mohl mít rád tak, jako BMW.

Nelze srovnávat zastaralý a ne nijak moc povedený 2.5TDi s vyspělou 530d. To je úplně něco jiného. Výkonem je 530d naroveň osmiválcovému turbodieselu v A8, spotřebou je na tom daleko líp.
neregistrovaný "smarty1"
11. 6. 2003 13:15
Re: Co to plácáte!!!!
A6 ma opravdu totalne odpornej zadek. Narozdil od new A4 a A8 ktery ho maji naopak totalne genialni !!!
neregistrovaný "Hufnágl1"
10. 6. 2003 12:34
Volba jasná.
Přestože E39 končí, je pro mně jasným favoritem. S M-paketem je to krasavec a ještě dlouho bude.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "rbaron"
10. 6. 2003 17:29
Re: Volba jasná.
HUF: Je to naprosto krásný auto, pokaždý musím pokejvat, když to někdo řekne. Mě se nelíbívaly E34ky, připadaly mi pro cikány a teď se mi teprv začínají líbit, 10 let po ukončení výroby. E39tka je fakt nádherná, zvlášť po perfektním faceliftu 2k. Asi se zbavím šrotu a po nějaký se poohlídnu, už mě to čekání na doklady přestává bavit.
neregistrovaný "Fagor"
13. 6. 2003 11:20
To rbaron
rbaron:Viděl jsem u nás "bratříčka" toho Tvýho bavoráku...Jeli v tom takoví dva takoví * s kšiltovkama dozadu, hudba na plný koule, motor řval jak pominutej...To je přesně ten typ auta,co si kupujou takovíhle smrkáči a předvádějí se s tím.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "rbaron"
13. 6. 2003 11:27
Re: To rbaron
Fagor: To je přesně typ lidí, který si kupujou otřískaný 316i s co největšíma reprákama, takovýhle lidi v tom skoro nejezdí, ze srazu šestkařů vím, že je to parta decentních pánů, věkem tak od 25 do 65 let.
neregistrovaný "Fagor"
13. 6. 2003 12:28
Re: To rbaron
No nevím,možná to byla výjimka,ale pěkně mě to nasr..., protože největší hovada jsou řidiči bavoráků, mercedesů a oktávií.To je naprosto prověřená informace!Neříkám že to musíš bejt nutně i Ty,ale když vidím tyhle machýrky tak se mi otvírá několik kudel v kapse.
neregistrovaný "Hufnágl1"
13. 6. 2003 13:53
Re: to Fagor
Ty tomu říkáš kudla? :o)