Novinky
Pánové klid, letmé přehlédnutí kolegy letanovce se dá při troše dobré VWůle i pochopit. Koneckonců já osobně ani toho sedícího fiata na silnici zatím nikdy nikde nepotkal, takže bych asi tenhle pokus vypadat drsně v kraťasech a jednou kšandou také identifikoval až po nahlédnutí na auto.cz.
Fiat by se měl držel svého kopýtka, to jest vyrábění levných a malých aut pro méně majetné vrstvy. To umí výborně. Panda je toho důkazem. Jakmile však člověk spatří na silnici tu nasejřenou vosu (Panda himalaje či jak ji nazívají) všechna vážnost jde stranou. Totiž všechno chce svoje. Mít lambo na šlapky, to také prostě není ono. Takže, když SUV, musí to být náležitý macek. Viděl bych to tak, že v Pandě může klíďo jezdit starší dcera na přednášky filosofie, na víkend to chce něco opravdového, třeba... Q5, prostě auto, co tě nekam doveze - prostor, styl, výkon.
Tenhle sedící-ležící... to není o ničem. Na tři kilometry z tebe táhne touha po Nepálu, ovšem definitivou je pro tebe než klouzačka na sídlišti.
Fiat by se měl držel svého kopýtka, to jest vyrábění levných a malých aut pro méně majetné vrstvy. To umí výborně. Panda je toho důkazem. Jakmile však člověk spatří na silnici tu nasejřenou vosu (Panda himalaje či jak ji nazívají) všechna vážnost jde stranou. Totiž všechno chce svoje. Mít lambo na šlapky, to také prostě není ono. Takže, když SUV, musí to být náležitý macek. Viděl bych to tak, že v Pandě může klíďo jezdit starší dcera na přednášky filosofie, na víkend to chce něco opravdového, třeba... Q5, prostě auto, co tě nekam doveze - prostor, styl, výkon.
Tenhle sedící-ležící... to není o ničem. Na tři kilometry z tebe táhne touha po Nepálu, ovšem definitivou je pro tebe než klouzačka na sídlišti.
Aha, takže jsme se dozvěděli, že Q5 je lepší než Panda, potažmo Sedici..
Dobrej vtip >😁 >😁
Dobrej vtip >😁 >😁
Ale nie každý pracuje na ministerstve, alebo v národnej banke, aby si mohol dovoliť Q5ku. Ale za to mnoho bežných ľudí si rado zájde na ryby, alebo len tak niekam na piknik. A pre nich Panda 4X4 môže byť zaujímavá alternatíva. A tú Pandu by som až tak nepodceňoval. Je pravda, že osobné skúsenosti s ňou nemám, ale dosť som o nej čítal a v testoch každého redaktora prekvapila, že aké má vlastnosti v teréne. Podľa mňa aj taký Tiguan by mal čo robiť....ale nechcem nič tvrdiť, pretože ako som povedal osobné skúsenosti s ňou nemám( a s Tiguanom len na ceste)
[odkaz]
[odkaz]
Porovnání Pandy s... touaregem, to už tady jednou bylo. Jasně že vyhrála Panda 😄 najdeš to na blogu o Zlatém ventilku 2007 v kategorií blábol roku.
Proti rybám nic nemám. Chápu tok tvých myšlének... Souhlas, proto tu je (má být) Fiat. Kéž by to, cos napsal takhle pravdivě uměli vypsat i zdejší bazalkáři... kteří se tváří jako by fiat byl zakuklený lamborghini 😄 :yes:
Proti rybám nic nemám. Chápu tok tvých myšlének... Souhlas, proto tu je (má být) Fiat. Kéž by to, cos napsal takhle pravdivě uměli vypsat i zdejší bazalkáři... kteří se tváří jako by fiat byl zakuklený lamborghini 😄 :yes:
no já bych tak kritický vůči "šestnáctce" nebyl... Nikdo nemá ambice jet s tím soukromě Dakar, ale jako malé auto do horského terénu to není špatné - italské Alpy jsou jich plné a aby sis ráno zajel závějema pro rohlíky, na to Hummera nepotřebuješ 😉 Jo a mimochodem, nebyl jsi včera na koncert M.Knopflera? Já ho slyšel živě prvně a byl jsem opravdu unešen, je to génius! 😄
😄 Hele, Kubasi, na druhé straně těch Alp jezdí pro ty rohlíky ixtrojkama...
Na Markovi jsem tentokrát nebyl (akorát ho poslouchám, inspiroval jsi mě), jo, je to jeden z největších melodiků. A jeho kytara, to je něha něh. Věřím, žes byl naživo unešen :yes:
Na Markovi jsem tentokrát nebyl (akorát ho poslouchám, inspiroval jsi mě), jo, je to jeden z největších melodiků. A jeho kytara, to je něha něh. Věřím, žes byl naživo unešen :yes:
Hummer? Myslíš tento slavný automobil? [odkaz] Doporučuji pouštět zásadně se zvukem, průvodní píseň je skvělá :yes: >😒]
No, co si budem povidat, se svym rozvorem je Hummer staveny spis jako auto do terenu typu Arabskych pousti a prilehlych okoli, do tezkyho kamenityho terenu bych radej bral teda radej kratky Land Cruiser 😄 A ta H2 s pomalamanym koleckem. No H2 je na podvozku Lincolnu .. hmm.. snad Navigator nebo nejaka takova krabice pro cesty a ne pro teren, tomu, ze H2 nikam neprojede bych se nedivil. Jediny poradny Hummer byl, je a bude H1...
Obe autá majú svoje pre ale myslím že skôr by som sa priklonil k Sedici. Viem že technika je od Suzuki ale kabát teda karoséria je čisto talianska (myslím že od Giugiara podobne ako pri G.Punte).No a potom ešte kozmetické vecičky ako oplastovanie dverí čo SX4 neponúka..takže Sedici 😄 toť môj pohlad..
Stále a stále se tu objevují tobě podobní a ztrapňují se zde svými zjištěními, že ten Fiat je vlastně okopírovaná SX4.
Opravdu?
To bych nečekal.
Každý, kdo má alespoň trochu přehled ví, že Suzuki dělá čtyřkolky už pěkne dlouho a SUVčka taky - na rozdíl od Fiatu (viz. původní minidžíp Samurai a dneska třeba Jimny, Grand Vitara nebo jistý SX4), takže Fiatu ve skutečnosti nezbylo, než si u téhle firmy koupit cosi jako licenci (využít jejich znalostí, vývoje a schopností - to je ta spolupráce a společný vývoj...) a lehce překapotovat originál. Navíc obě ta auta se dělají na stejné lince. Je to stejná "spolupráce" jako mezi PSA a Mitsubishi, jejímž vysledkem jsou větší SUV od Peugeotu a Citroenu.
Taliáni do toho dali leda tak ten jejich pověstný design. Takže máš svojí poznámkou prakticky pravdu a nebylo by na tom nic zas tak špatného, nicméně někteří fiatem natolik mentálně postižení jedinci reagují tak, jak vidíš u ádva.....a některých dalších podobně úchylných jedinců, například jistého wolffa, jehož návštěvu (a především zasvěcený příspěvek) lze očekávát každou minutou. 😄
Dva spolupracují na jednom autě. Auta jsou v podstatě totožná, liší se jen značkami a stupněm výbav. Fiat je lépe vybavený a o něco málo dražší (obecně). Obě auta vyjela na trhy ve stejnou dobu (ty trhy se mírně lišily dle důležitosti pro tu kterou automobilku)... Tak jaký by měl mít Fiat a nebo Suzuki důvod měnit design těch aut...zvláště když tvář těch aut je navržena tak aby zapadla do portfolia modelů jak Fiatu tak Suzuki. Problém je v tom, že si nevěděl, že tyhle auta nevyvinulo ani Suzuki a ani Fiat, ale vzniko spoluprací obou. Suzuki dalo svůj pohon, podvozek a další vnitřnosti + zážehové motory, Fiat dal vzhled a konstrukci karoserie + vznětový motor. Vzniklo tak Sedici/SX4.
Co motory, pořád nic?
Zase se někdy můžeš ozvat, ať nás pobavíš.
Ne ovšem fakty, jen urážkami na všechny strany.
Suzuki je sympatická značka, která čtyřkolky umí a dělá je už dlouho. Nevím, co to bylo za úlet, když se spojila ke spolupráci s takovou podřadnou značkou, doufejme jenom, že ji to nepoškodí do budoucna. Jinak Fiat, ten těch čtařkolek už nadělal....i o tom víš prd, no nicméně piš, piš dál, třeba se ti uleví. >😁 >😁
Fiat Tempra 4x4
Lancia Delta Integrale, Lancia Dedra Integrale
Alfa Romeo 155 Q4, Alfa Romeo 33 Q4 ...takže pár jich bylo a je...
Potěšil jsi mně - píšeš sem ty stále se dokola opakující nesmysly podle nějakých šablon? Opakuješ se pořád dokola jako kašpárek, včera mně pobavilo tvoje tvrzení, že Škoda Auto nemá vlastní vývoj....
Nicméně, snaž se dál, piš, piš, bez takových figurek jako seš ty by tady byla nuda! A hlavně tady nezapomeň vtloukat všem do hlavy, že nejlepší, nejpokrokovější a největší fabrika na světě na výrobu aut je Fíat, ostatní jsou ubožáci atd. Pobavíš tím zaručeně nejenom mně. Jako ádva už odpovídat nemusíš, aby ses zbytečně nemusel rozdvojovat, jako to tady předvádíš.
Jinak k tomu ventilku, je zajímavé, že ten si vymyslel jistý GTI a pokud jsem si stačil všimnout, směřuje k příspěvkům tvé úrovně. Jinak udělovat zlatý ventilek za to, že někdo napíše, že Sedici není z hlediska designu nic moc svědčí o jisté zaslepenosti, posedlosti a dětinskosti. Ona většina těch slavných italských aut není ani z hlediska designu žádný zázrak, italská chvástavost dokáže ohromit pouze hlupáky, kteří pak papouškují něco, co většině připadá komické nebo dokonce trapné, ale co oni sami nejsou schopni posoudit.