Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
13. 7. 2000 22:23
neregistrovaný "Evo"
14. 7. 2000 13:03
neregistrovaný "Alex1"
15. 7. 2000 14:31
neregistrovaný "Evo"
17. 7. 2000 12:59
neregistrovaný "rado1"
14. 7. 2000 17:01
neregistrovaný "kasik"
14. 7. 2000 21:53
neregistrovaný "lukassimr"
18. 7. 2000 10:23
neregistrovaný "rado1"
18. 7. 2000 20:15
neregistrovaný "Evo"
18. 7. 2000 12:15
neregistrovaný "Alex1"
19. 7. 2000 12:09
neregistrovaný "Alex1"
19. 7. 2000 21:56
neregistrovaný "RadekS"
24. 7. 2000 15:46
neregistrovaný "Alex1"
24. 7. 2000 19:11
neregistrovaný "RadekS"
24. 7. 2000 19:12
neregistrovaný "RadekS"
25. 7. 2000 12:04
neregistrovaný "Alex1"
19. 7. 2000 12:39
neregistrovaný "karelz"
19. 7. 2000 16:57
neregistrovaný "Alex1"
20. 7. 2000 09:06
neregistrovaný "rado1"
20. 7. 2000 09:31
neregistrovaný "karelz"
24. 7. 2000 16:11
neregistrovaný "TomaszPlzne"
24. 7. 2000 19:10
neregistrovaný "RadekS"
25. 7. 2000 13:36
neregistrovaný "TomaszPlzne"
25. 7. 2000 17:15
neregistrovaný "RadekS"
26. 7. 2000 10:44
neregistrovaný "Alex1"
26. 7. 2000 22:08
neregistrovaný "RadekS"
27. 7. 2000 16:48
neregistrovaný "Alex1"
27. 7. 2000 21:27
neregistrovaný "RadekS"
28. 7. 2000 08:06
neregistrovaný "Alex1"
29. 7. 2000 11:41
neregistrovaný "RadekS"
31. 7. 2000 09:47
neregistrovaný "Alex1"
31. 7. 2000 09:57
neregistrovaný "Alex1"
31. 7. 2000 16:59
neregistrovaný "Alex1"
28. 7. 2000 09:43
neregistrovaný "Alex1"
28. 7. 2000 18:49
neregistrovaný "petr1111"
28. 7. 2000 18:51
neregistrovaný "petr1111"
31. 7. 2000 17:48
neregistrovaný "nismo1"
1. 8. 2000 13:11
neregistrovaný "Alex1"
1. 8. 2000 13:24
neregistrovaný "Alex1"
9. 8. 2000 13:56
neregistrovaný "josef8"
24. 8. 2000 17:34
neregistrovaný "Alex1"
24. 8. 2000 18:02
neregistrovaný "login"
12. 9. 2000 16:15
neregistrovaný "Alex1"
7. 9. 2000 22:22
neregistrovaný "petr1111"
neregistrovaný "Evo"
13. 7. 2000 22:23
Nový časopis
Hledám partnera pro vydávání tištěného motoristického časopisu.. Máte někdo zájem?
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Alex1"
14. 7. 2000 13:03
Re: Nový časopis
Partnera? V jakym smyslu? Co by ten casopis mel obsahovat? Hehe, trochu moc otazek najednou, co? :-)))) Podej prosim vic informaci o Tve vizi. Diky.
neregistrovaný "Evo"
15. 7. 2000 14:31
Re: Nový časopis
Casopis, by se mel venovat novinkam na automobilovem trhu, predstavovani vozu, testum, motorsportu, trochu nostalgii. Uvazuji taky trochu o zamereni na sportovní auta. Samozrejme prijmu rad vsechny napady. Bylo by dobre, aby partneri meli kapital... jinak mi muzete napsat na novy.casopis@seznam.cz
neregistrovaný "rado1"
17. 7. 2000 12:59
Re: Nový časopis
Neni to od tohoto autora: [odkaz]

???
neregistrovaný "kasik"
14. 7. 2000 17:01
Re: Nový časopis
Zajem by byl. Vzdy kdyz si koupim nejaky cesky motoristicky casopis mne napadne, ze bych mnel o takovem casopise jinou predstavu a ze bych i novy casopis zalozil. Ovsem zustavam pri zemi... a mam dotaz: ma nekdo predstavu jaka by byla vstupni investice na rozjeti?
neregistrovaný "lukassimr"
14. 7. 2000 21:53
Zájem je!!!
Není problém.A aby jsi neřekl,že se chci jen dívat,tak Ti navrhuji,že bych si vzal na starosti rubriku Tajné projekty.Ta totiž v česých časopisech evidentně chybí.Jedná se o nákresy a fotografie budoucích aut.Napiš na petr.simr@worldonline.cz
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "rado1"
18. 7. 2000 10:23
Zájem je!!!
Pamatuji se, ze casak vychazel na konci minuleho roku(na inetu) a ted update. Myslim si , ze vydavat casopis(a hlavne vybudovat opravdu kvalitní časopis), by bylo velmi financne narocne. Na trhu jich je spousta, ale nevalne chuti a kvality. V nasem rodinnem klanu( 3 generace) se odebiral Svet motoru cca od r. 55 do 97. Proc jsem ho prestal cist??? Vse co potrebuji vedet, si najdu na webu. Shodou okolnosti jsem si koupil cca pred 3 tydny Svet motoru. Kouknul jsem dovnitr a vzapeti na obalku, abych se presvedcil, zdali jsem si nekoupil Vlastu. Komercni prezentace hlasatelky z Prima jízdy, celostrankovy inzerat AAA apod. Opravdu dobre veci najdu treba v VW Scene, nebo Chrom und Flammen. Aby tam byli nejake prispevky, jsou bud prevzate ze zahranicniho originalu, nebo co vystourali domaci novinari (viz Autotuning... a tuning v podobe svetel s mracitky, modrymi zarovkami a folie na sklech). Tolik muj nazor
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Evo"
18. 7. 2000 20:15
Re: To: Rado
Souhlasim tim, že české časopisy nejsou nic moc, mí cílem je vydávat něco jako Topgear magazín šmrncnutý Rallyeracingem.

*** Vím, že to chce hodně peněz, které bohužel nemam a proto hledam finančnika
neregistrovaný "Alex1"
18. 7. 2000 12:15
To: Rado
Hmmm asi do RS Autorevue napisu protoze jinak kvalitni on-line magazin je znehodnocovan blaboly typu "Porsche 911 bylo predstaveno poprve v roce 1965".
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Alex1"
19. 7. 2000 12:09
To: Rado
Priznam se ze clanek jsem cely necetl, jsem v praci a nemam moc casu surfovat. Jen tahle veticka me prastila do oci.... Kazdy kdo se aspon trochu vyzna v historii automobilismu prece vi ze 911 byla poprve predstavena ve Frankfurtu 1963, ovsem nikoli jako 911 ale jako 901. Pokud to nekdo nevi, tak jsem ho aspon poucil. Ja vim ze chyby jsou ve vsech casopisech, at uz tistenych nebo online. Me ale u tech bludu tecou nervy, co si nasi "motoristicti novinari" dovoli napsat. Zejmena ti z takoveho velkeho vydavatelstvi ktere vlastni jeden byvaly automobilovy zavodnik.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "RadekS"
19. 7. 2000 21:56
Re: To: Rado
Je velmi potesitelne, ze Vy i KarelZ, podrobne ctete clanky v RS Auto Revu. Jsem velmi vdecny za kazdou pripominku, protoze jsou pro mne zdrojem ponauceni a podporou k dalsi praci. 1. K pripomince ke clanku o 911. Informace jsou cerpany pripo z tiskoveho strediska firmy Porsche. Jako dukaz prikladam citaci z puvodniho materialu:"As with every 911 since the model's introduction in 1965". 2. Saab 9-5:Uznavam, ze formulace citovane vety neni nejstastnejsi, za chybu se omlouvam.
neregistrovaný "Alex1"
24. 7. 2000 15:46
Re: To: Rado
Radku, zajimave. Mam momentalne k dispozici tiskove materialy taktez primo ze Stuttgartu, ale tam nic takoveho neni :-) Jedna se o brozurku 50 years of Porsche Cars, ktera je castecne i na oficialnim Porsche webu. Coz znamena jedno: i v tiskovych materialech automobilky muze byt chyba (v tomto pripade se zrejme nekdo preklepl a dostalo se to bohuzel ven).
neregistrovaný "RadekS"
24. 7. 2000 19:11
Re: To: Rado
Stejně tak může být chyba v té prožurce:-))
neregistrovaný "RadekS"
24. 7. 2000 19:12
Re: To: Rado
oprava brožurce:-))
neregistrovaný "Alex1"
25. 7. 2000 12:04
Re: To RadekS
Velmi vtipne. Staci se podivat na www.porsche.com. A nebo co tohle? : Rada 356 se vyrábela až do roku 1965, ale o dva roky dríve se predstavil její nástupce - typ 901. Puvodní oznacení bylo v roce 1964 po nátlacích automobilky Peugeot zmeneno na duverne známé 911. Doufam ze to staci.....
neregistrovaný "karelz"
19. 7. 2000 12:39
RS Auto Revue
A co říkáte na tuto větu (článek o SAABu 9-5): "Automatická převodovka má i zimní program, což usnadňuje provoz zejména v zimně." Cituji i s gramatickou chybou.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Alex1"
19. 7. 2000 16:57
Re: RS Auto Revue
Hezke..... a jeste jim tam napr. chybi v clanku o VW Polo rok predstaveni druhe generace....
neregistrovaný "rado1"
20. 7. 2000 09:06
RS Auto Revue
renovovanych vs.renomovanych...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "karelz"
20. 7. 2000 09:31
Re: RS Auto Revue
4 RadekS: V pohodě, ten článek je docela dobrý. Já sám bych nic takového ani nesvedl napsat. Hodně vděčných čtenářů Ti přeje KZ.
neregistrovaný "TomaszPlzne"
24. 7. 2000 16:11
Recenze
Vážení kolegové. Mám takové neskromné přání. Bavilo by mě psát recenze svezení v různých autech trochu jinak, spíše jako fejeton. Chtel bych si všímat si trochu jiných vlastností vozů, než bývá obvyklé, méně citovat technická data, více se rozepisovat o chování aut a jejich srovnání v běžných situacích - rozjezdy, opětovné zrychlení za koncem obce, táhlé zatáčky, předjíždění, popojíždění ve městě, couvání do mezery, naložení auta těžkými zavazadly, využitelnost komfortu auta, reakce auta při nevhodně zařazené rychlosti v nízkých a vysokých otáčkách, příjemné a nepříjemné detaily, hluk motoru versus rádio, účinnost topení a větrání, praktičnost odkládacích prostorů. Pokud Váš časopis získá určité jméno, jistě by nebyl problém u různých prodejců organizovat více, než jen předváděcí jízdu, spíše trochu takové manévry, jejichž výsledkem by byl článek s ilustracemi, který by se snažil laického čtenáře pobavit a co nejvíce mu zprostředkovat pocit z jízdy. Jsem z Plzně, jak prozrazuje má přezdívka, ale i u nás na vsi prodávají auta.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "RadekS"
24. 7. 2000 19:10
Re: Recenze
Zajímavý názor, máš-li zájem rád tvoje recenze uveřejním. Nerozumím poslední větě.. Proč mluvíš o vesnici,když jsi z Pzně:-)??
neregistrovaný "TomaszPlzne"
25. 7. 2000 13:36
Re: Recenze
Narážel jsem na to, že většina akcí se obvykle organizuje v Praze a z hlediska příležitostí a přístupu je Plzeň opravdu vesnice, či spíše předměstí Prahy. Nicméně tato věta neměla být ústředním motivem příspěvku. Mohl bych stvořit na ukázku třeba recenzi na své auto, ovšem bude to mít ty zásadní slabiny, že tam nebude srovnání s konkurencí. Pokud by s Vám recenze líbila, stačilo by jí uveřejnit a výtisk takovéhoto časopisu je otevřenými dveřmi do různých autosalónů, kde pak člověka verou trochu vážně a auto mu předvedou a umožní mu jej otestovat. Vychází už ten časopis ?
neregistrovaný "RadekS"
25. 7. 2000 17:15
Re: Recenze
Časopis vychází na internetu ... www.rsautorevue.cz.
neregistrovaný "Alex1"
26. 7. 2000 10:44
Mercedes CL 32 AMG na RS Autorevue
RadkuS, taky Tva prace? Fajn :-) Nikdy jsem neslysel o tom ze by se stare cecko delalo s 5,5 litrovym motorem jako AMG (tedy C 55 AMG). Tento motor lze nalezt v trochu vetsim "medvideti": tride E (E 55 AMG).
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "RadekS"
26. 7. 2000 22:08
Re: Mercedes CL 32 AMG na RS Autorevue
Musim te opet zklamat. Uverejnuji pouze overene informace a pokus jsi neslysel o vyrobe C 55 AMG, tak to jeste naznamena, ze se nevyrabel.
neregistrovaný "Alex1"
27. 7. 2000 16:48
Re: Mercedes CL 32 AMG na RS Autorevue
Radku, docela by me zajimalo odkud ty "overene informace" beres. Mohl bys mi prosim zkopirovat cast toho dokumentu ve ktere se o C55 AMG pise? Rad bych si to precetl (stejne jako predstaveni Porsche 911 v roce 1965 :-))))) Jeste jeden dotaz: To vsechny clanky pises Ty? Jestli ano, proc je v tom pripade v clanku o Renaultu Clio fotografie Clia Sport V6 24 V aniz by o nem byla v clanku zminka? Nebo se mylim?
neregistrovaný "RadekS"
27. 7. 2000 21:27
Re: Mercedes CL 32 AMG na RS Autorevue
1. udaje o C 55 AMG v clanku o MB C32 AMG jsou cerpany z oficialnich materialu placeneho tiskoveho servisu firmy DaimlerChrysler.

2. Citaci k Porsche jsem jiz uvedl nize.

3. Fotografie ke Cliu jsou ilustracni.
neregistrovaný "Alex1"
28. 7. 2000 08:06
Re: Mercedes CL 32 AMG na RS Autorevue
Jo, verit muzu ale nemusim. Ja sam si informace a udaje o jednotlivych automobilech overuji vetsinou z nekolika pramenu. Prusvih je ovsem ten kdyz mam dva tri prameny k jednomu vozu (zejmena ke starsim autum) a vsechny se v detailech lisi! Pak si vyber. Osobne Ti muzu doporucit to same, jak je videt i v tiskovych materialech automobilek muze byt chyba. A ke Cliu: to ze jsou fota ilustracni tam nikde neni napsano, tudiz je tam prostor pro takove rypaly jako jsem ja. Diky za informace.
neregistrovaný "RadekS"
29. 7. 2000 11:41
Re: C 55 AMG
Pokud by si si dal praci s overenim svych informaci. K tomuto ucelu ti muzu doporucit treba www.mercedes-benz.com/amg/, kde je model C 55 AMG v nabidce. Nemusel by jsi mne neustale presvedcovat o mezerach ve svych znalostech. Zajimalo by mne taky, z jakych zdroju cerpas, ze si presvedceny o jejich uplnosti a bezchybnosti.** Za www.rsautorevue.cz Radek**
neregistrovaný "Alex1"
31. 7. 2000 09:47
Re: C 55 AMG
Je mi lito ale site se mi nezobrazuje natolik korektne, abych si overil Tve informace (s instalaci Flashe se nehodlam zaobirat, jsem v zamestnani ktere nema s motorismem nic spolecneho). Nutno dodat ze jsem je hledal i jinde na webu, ale nic jsem nenasel. Kdy byl C 55 AMG predstaven? Nikdy jsem nerekl ze vychazim ze 100 % spravnych pramenu! Venuji se totiz zejmena historii automobilek a jednotlivych vyrabenych modelu. Coz znamena najit tri ctyri prameny k jednomu konkretnimu automobilu, porovnat je (treba udaje o vykonech se znacne lisi!) a usoudit, ktery zdroj dat je nejduveryhodnejsi. A z neho pak vyjit. To je ovsem dosti zdlouhava prace, zvlaste u zavodnich vozu minulosti, kde se data menila neustale, zvysovaly se vykony motoru atd..., nebo u kocaru bez koni z minuleho stoleti, kde treba uvadim vsechny dostupne prameny.... Prosil bych o vice informaci k C 55 AMG (o predstaveni jsem mluvil, nejake technicke info, pocet vyrobenych kusu atp.). Dekuji predem.

P.S. Take obcas zjistuji ze jsem se dopustil nekterych chybek ve svych clancich, mel jsem zatim to stesti ze me nikdo nekritizoval :-) Ovsem jsem schpen najit chyby nebo nedostatky i ve firemni dokumentaci.
neregistrovaný "Alex1"
31. 7. 2000 09:57
Re: C 55 AMG
Tak jsem to nasel! Na AMG (nakonec se mi otevrela i bez Flashe) je info o C 43 AMG, E 55 AMG, CLK 55 AMG a ML 55 AMG. C 43 AMG samozrejme vychazi jeste ze stareho cecka.
neregistrovaný "Alex1"
31. 7. 2000 16:59
Re: C 55 AMG
Co z nize napsaneho vyplyva? To ze zadne info o C 55 AMG neni ani na samotnem oficialnim Webu :-)))) No, zas takova legrace to neni.... RadkuS: abych jen nekritizoval, fotky na RS Autorevue jsou hezky. Mimochodem: ten cerny Escort, to je RS Turbo z roku 84 nebo XR3i? Podle tvaru prednich svetlometu bych hadal urcite na Escorta 1980-1985, nejsem si ale jist verzi. Diky. P.S. Tve nedostatky v clanku o Escortech tentokrat prehlednu :-)))
neregistrovaný "Alex1"
28. 7. 2000 09:43
Anketa
Uz jste videli vysledky ankety uzitkovych vozidel na RS Autorevue? Stoji to za to. Zajimalo by mne zda tam byla taky nejaka kategorie ve ktere nezvitezil Mercedes.... Malinka poznamka k prekladu foremnich materialu: to cemu Nemci rikaji Omnibus se u nas nazyva autobus. Omnibus je stary vyraz pouzivany pro autobusy do 20. let tohoto stoleti.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "petr1111"
28. 7. 2000 18:49
Re: Anketa
jo, videl jsem to proste jsou nejlepsi.

to: RS Auto Revue - pekny casopis, jen tak dal
neregistrovaný "petr1111"
28. 7. 2000 18:51
to alex
ty taky pises pro nejaky casopis??
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "nismo1"
31. 7. 2000 17:48
C55 alexovi
tak vas tu uz chvili sleduju a musim dat za pravdu Radkovi Mercedes opravdu vyrabel C55 amg, krome toho ze mi stoji v garaži, tak se muzes podivat na tuto adresu, Radek ji uz uvadel (toto je uplna na model c55)

***

[odkaz]

***

Alexi jsou tvoje clanky nekde k precteni?

Uz 35 let se pohybuju v automobilovem prumyslu a zavodu aut. Pro tvou informaci jsem pracoval i Mercedes-Benz v nemecku.

P.s. co se ti nelibi na clanku o Escortech?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Alex1"
1. 8. 2000 13:11
Re: C55 alexovi
Nismo, tak Tys me presvedcil. Vcera jsem se dival pouze na "seriove" AMG, nikoli na "specialy". C 55 tam je, uz to ze ho mas v garazi zni jako dost slusny dukaz :-) Byl jsem skutecne presvedcen ze C 55 AMG neexistuje. Radku, omlouvam se, tady jsem mel opravdu mezeru. Vetsina toho co prectu mi zustane v hlave, ale o C 55 AMG jsem skutecne nikdy nikde necetl ani neslysel.... A ze prectu dost motoristickych periodik na to vemte jed :-) Jenze problem je ten ze v naproste vetsine ceskych......
neregistrovaný "Alex1"
1. 8. 2000 13:24
Re: C55 alexovi
Nismo, moje clanky jsou k precteni primo na tomhle serveru, rubrika Tema tydne, clanky Historie Porsche 911, Rumpler, Jaguar XK 120, Bugatti 35, BMW 507. Priznavam ze u Porsche 911 je jedna nepresnost resp. neovereny udaj: tusim u 911 GT3 996 jsem psal ze ma kombinovane chlazeni voda-vzduch. Dam ruku za to ze jsem to skutecne cetl, vetsina pramenu vsak rika ze motor GT3 je odvozen od motoru 911 996 a ma chlazeni kapalinou.... Tady si opravdu nejsem jist. A u Bugatti 35 naleznes vykonove udaje v rozmezi od do. Bylo to zavodni auto, o tom uz jsem tu mluvil. Mel jsem k dispozici dva prameny ve kterych se udaje ruznily (jeden pramen vychazel z dochovane tovarni dokumentace). A k Escortum? Je tam toho trochu malo, navic Fordem s nejvetsim poctem vyrobenych kusu je pickup F Series, ktereho se od roku 1948 vyrobilo (tusim) 25 milionu kusu. Ale zase abych Radka nekritizoval: nevedel jsem ze Escort Mk I se vyrabel uz v roce 1967. To je podobne jako s Mondeem, jehoz se vyrobilo necelych 700 kusu uz v roce 92 jako predseriove vozy.
neregistrovaný "josef8"
9. 8. 2000 13:56
Bez nadpisu
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Alex1"
24. 8. 2000 17:34
Tatra 77/87 na RS Autorevue
No tak tady mame historii Tatry 77/87. Byt vysoce postavenym pracovnikem koprivnicke automobilky, podam na autora clanku zalobu za zneucteni znacky (to myslim naprosto vazne!!!!!). Takovyhle paskvil jsem fakt dlouho necetl. Splacat historii dvou aut do jednoho je fakt vrchol. Ctitele a fandove znacky Tatra, mrknete tam, stoji to opravdu za to.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "login"
24. 8. 2000 18:02
Re: Tatra 77/87 na RS Autorevue
To je prdlajs - kdysi davno nejaky idiot napsal nebo rekl v TV, ze T 603 ma 6 valcu. Zkus se schvalne zeptat lidi. Jeden clovek se me dokonce zeptal na co by mi byl nakladak. :-)
neregistrovaný "Alex1"
12. 9. 2000 16:15
Re: Tatra 77/87 na RS Autorevue
Hezke :-))))))) Pripomina mi to stary totalitni vtip: Vis ze 613ka je jednovalec? Jak to? No protoze se v ni vzdycky vali jenom jeden :-) Ad Skoda Octavia RS: kdyby do toho nacpali quattro od Audiny tak by to byla bomba. Haldex by byl stejne k ho**u
neregistrovaný "petr1111"
7. 9. 2000 22:22
Skoda Octavia RS
Zajimalo by me proc Skodovka nebude RS delat jako 4x4 tak je to porad o nicem
Rozbalit vlákno
0