honda civic, prelude,integra (ta bude ale drazsi) hnusnejsi sportak nez je barcheta sis nemoh vybrat! nebo mysak eclipse,3000gt
Si nenapsal jestli to má být kabrko, kupé zda může být targa, kolik na to máš, jakej motor atd.
Tam sou velký rozdíly od Fiatu kupé po Dodge Viper GTS či Ferrari😁 Nenapsals ani jestli novjěší nebo i starší....
Jo ted sem si všiml, máš na to 200 litrů jo. Hm, tak to budou jen prdítka typu Fiat Coupe, Hyundai Coupe atd.. anebo na druhý straně Chevrolet Camaro (jukni na www.extrauato.cz, jedno tam maj za 220 táců) dokonce manuál přev. nebo Pontiac Firebird či Ford Probe, kabrioletů bude na výběr i víc, ale starší....
Tam sou velký rozdíly od Fiatu kupé po Dodge Viper GTS či Ferrari😁 Nenapsals ani jestli novjěší nebo i starší....
Jo ted sem si všiml, máš na to 200 litrů jo. Hm, tak to budou jen prdítka typu Fiat Coupe, Hyundai Coupe atd.. anebo na druhý straně Chevrolet Camaro (jukni na www.extrauato.cz, jedno tam maj za 220 táců) dokonce manuál přev. nebo Pontiac Firebird či Ford Probe, kabrioletů bude na výběr i víc, ale starší....
kabr. spis ne... hluk, chtel bych to i na zimu... jinak me staci kdyz to bude mit 4 mista, pojede to a bude to vypadat...
Lance: ty mas teda vkus... to bys musel hodne tunit aby to vypadalo aspon trochu pekne...
Lance: ty mas teda vkus... to bys musel hodne tunit aby to vypadalo aspon trochu pekne...
Hm,tak to mi nejde do hlavy, proc chces neco jako Barchetta a pritom to nema byt cabrio... 8-s Byt tebou bych zkusil Fiat Coupe, ale musel by byt fakt ve slusnem stavu...
No ještě jde oto co si představuješ pod pojmem pojede to....
Mě třeba 328i se 142kW a 280Nm řijde že celkem jede ale raketa to teda není. A o si dám 2litry k snídani. A když vezmeš že každá Oktávka, Golf nebo Passat TDI jede po 140kmh tak že ji na silnici při běžným provozu 2litrem nepředjedeš tak bych se koukal po silnějších autech. Teda jestli už po nich nekoukáš...... a taky nevím co mám odjezdíno, abys to nerozházel do tejdne po aleji.
Každopádně kdybych volil znova tak jdu do něčeho co je o třídu jinde než běžný auta co se motaj po silnici, a ne jenom o půl třídy....
M3 😉
Mě třeba 328i se 142kW a 280Nm řijde že celkem jede ale raketa to teda není. A o si dám 2litry k snídani. A když vezmeš že každá Oktávka, Golf nebo Passat TDI jede po 140kmh tak že ji na silnici při běžným provozu 2litrem nepředjedeš tak bych se koukal po silnějších autech. Teda jestli už po nich nekoukáš...... a taky nevím co mám odjezdíno, abys to nerozházel do tejdne po aleji.
Každopádně kdybych volil znova tak jdu do něčeho co je o třídu jinde než běžný auta co se motaj po silnici, a ne jenom o půl třídy....
M3 😉
tou barchettou jsem myslel neco v tom stylu, ale s pevnou strechou a 4 sedadlama... 😊
uz zacinam pokoukavat aj po TTcku, v bazacich 300-400k 😶
uz zacinam pokoukavat aj po TTcku, v bazacich 300-400k 😶
No tak když nehceš kabrio a když necheš ty vyjmenované japonské vozy, tak ti psak asi nic jinýho než Camaro a Friebird nezbyde. Motory 3,8 V6 a 5,0 V8. Výkon dostatečný. Jo eště bych zpoměl na Mustangy, ale těch tu moc není za tuhle price.
Kupátka od MB a BMW sou silně olítaný, Tigra je prtavá, Calibra stará.....
A kupátka se v evropě moc nenesla, vyjma britských malosériových výrobců....
Kupátka od MB a BMW sou silně olítaný, Tigra je prtavá, Calibra stará.....
A kupátka se v evropě moc nenesla, vyjma britských malosériových výrobců....
Fiat Coupé, Alfa GTV, Mazda MX-3 (MX-6), Toyota Celica(6.gen), Mitsibishi Eclipse, Nissan 200SX(horkej favorit na pořádný ježdění), Toyota Supra(3.gen), Ford Cougar/Puma/Probe... za 200k se dá sehnat nádherná kára, ale taky totální vrak, upřímně bych se vyhnul amerikám který uvádí R.Barrichello, ne že by to nebyli dobrý káry, ale přece jen jejich provozní náklady sou trochu vyžší a o údržbě ani nemluvě
Mno tak souhlas, že provozní náklady (čti benzín) sou u Camara a Firebirdu vyšší. Údržba ovšem nikoliv - díly na camaro a Firebird sou ohodně levnější než třeba na Celicu, nemluvě o servisu. Sevis na ameriky se dá poříádit za 300,- Kč/hod bez DPH......
Tady bych se hádal...
K dalším - Alfa = Fiat, to je skoro to samý...
Nissan 200SX a Supra budou za 200 olítaný krámy, to si rovnou může vzít BMW 850, v mnou jmenovaném bazru ho maj do 200 taky, ale je to 92 rok....To je aspoň stylovaka je je jich tu málo...
Puma je prdítko, Probe sem už zmiňoval a Cougar za 200 taky nebud výhra...
Tady bych se hádal...
K dalším - Alfa = Fiat, to je skoro to samý...
Nissan 200SX a Supra budou za 200 olítaný krámy, to si rovnou může vzít BMW 850, v mnou jmenovaném bazru ho maj do 200 taky, ale je to 92 rok....To je aspoň stylovaka je je jich tu málo...
Puma je prdítko, Probe sem už zmiňoval a Cougar za 200 taky nebud výhra...
"Alfa = Fiat, to je skoro to samý... " tak to opravdu není. Řekl bych, že Alfa GTV a Fiat Coupé nebudou mít ani jeden společný díl, rozhodně ne motory, zadní nápravy a karoserii / interiér.
Pokud jsou ovšem potřeba čtyři použitelná sedadla, vypadává GTV ze hry (dozadu si sedne tak jezevčík), zato Fiat Coupé je na tom po této stránce o dost lépe. Za 200.000 Kč by už mohl být docela pěkný a v dobrém stavu. Díly a servis budou relativně levné, jako u všech Italů (kromě Ferrari, Lamba a Maserati >😁 ) a skoro všechno bude k mání z druhovýroby. Coupé by se mělo dát najít v Německu nebo v Itálii i na vrakovištích (plechařina a spol.).
Ještě mě napadly dvě možnosti z kategorie GT: nádherný Peugeot 406 coupé (do 200.000 Kč ovšem jen hodně ojetý dvoulitr) a vzácná Lancia Kappa Coupé. Oba jsou to ale pohodlné dálniční kočáry, nic na řádění po okreskách a sprinty.
Pokud jsou ovšem potřeba čtyři použitelná sedadla, vypadává GTV ze hry (dozadu si sedne tak jezevčík), zato Fiat Coupé je na tom po této stránce o dost lépe. Za 200.000 Kč by už mohl být docela pěkný a v dobrém stavu. Díly a servis budou relativně levné, jako u všech Italů (kromě Ferrari, Lamba a Maserati >😁 ) a skoro všechno bude k mání z druhovýroby. Coupé by se mělo dát najít v Německu nebo v Itálii i na vrakovištích (plechařina a spol.).
Ještě mě napadly dvě možnosti z kategorie GT: nádherný Peugeot 406 coupé (do 200.000 Kč ovšem jen hodně ojetý dvoulitr) a vzácná Lancia Kappa Coupé. Oba jsou to ale pohodlné dálniční kočáry, nic na řádění po okreskách a sprinty.
Nebo se zkus podivat po Renaultu Cliu sport, to je svym zpusobem taky sportak. Vykon ma, zakladni tuning taky, da se jeste vylepsit...
jo tak co treba neco takovyho?
[odkaz]
[odkaz]
Tak to je hnus jeden fialovej... doslova!
V tom bych se styděl vyjet na ulici..
To ten Fiat Coupé o příspěvek níž, to je opravdová nádhera! Ferrari chudých, jen ta barva by mohla být jiná.
Ovšem já osobně bych se ojetého sporťáku bál, ta auta většinou dostávají docela sodu. Sice ti bazarník bude tvrdit, že to měla manželka nějakého boháče na ježdění do salónu krásy, ale realita bude naprosto opačná.. >😒]
V tom bych se styděl vyjet na ulici..
To ten Fiat Coupé o příspěvek níž, to je opravdová nádhera! Ferrari chudých, jen ta barva by mohla být jiná.
Ovšem já osobně bych se ojetého sporťáku bál, ta auta většinou dostávají docela sodu. Sice ti bazarník bude tvrdit, že to měla manželka nějakého boháče na ježdění do salónu krásy, ale realita bude naprosto opačná.. >😒]
Ja by som bral asi Ford Puma za tie peniaze.Vyborna ovladatelnost,slusny design a mal by byt aj spolahlivy
jezdil jsem teď pár měsíců ve Fordu Cougar a musím říst,že to by mohla být dobrá volba. Dá se koupit do 200 tis a svezení v něm byla pohodovka. I design je pěkný
a Tigra a spol. jsou jen plastová prdítka, to není opravdový sporták....To je tak pro nějakou slečnu na parádu možná.....
To samý Hyundai Coupe.....
To samý Hyundai Coupe.....
Barichello: nevim, u Tigry a Coupé je to jasný, ale Pumu spousta lidí chválí za skvělej podvozek. Auto nemusí bejt silná zadokolka, aby s ním byla sranda...
No podvozek je možná ok, ale to auto je ve stylu ála Káčko - podivej se někdy na to pořádně......
Samozřejmě že nemusíš mít Firebird V8 aby sis užil, viz třeba Lotus s motory 1,8. Samozřejmě, když se umí rozložit váha, udělat podvozek atd. může s tím být větší sranda a radost z jízdy třeba v serpentinách o mnoho větší.......
Jenže srovnávat Pumu a takovej Elise při nejlepší vůli fakt nejde, to je jiná liga.....
Samozřejmě že nemusíš mít Firebird V8 aby sis užil, viz třeba Lotus s motory 1,8. Samozřejmě, když se umí rozložit váha, udělat podvozek atd. může s tím být větší sranda a radost z jízdy třeba v serpentinách o mnoho větší.......
Jenže srovnávat Pumu a takovej Elise při nejlepší vůli fakt nejde, to je jiná liga.....
to nesouhlasim, ta poslední generace Hyundai coupe se už dá považovat za sporťák, zvlášť s tím šestiválem 2,7. Tigra jak říkáš je spíš ženský rádoby sporťák.
To máš pravdu, ale má to menší háček - poslední verze Coupe s 2,7 nejni do 200 táců a starší modely co sou a maj ten slavnej dvoulitr nelze při nejelpší vůli považovat za oparvdový sporták, tomu dá na * i 30 let starej stroj 😁
taky se koukam po sportaku do 200k
mam slabost na japonce a nejradsi bych Mitsubishi 3000 GT ale mam velkej strach z toho v jakym stavu bude motor... :?
mam slabost na japonce a nejradsi bych Mitsubishi 3000 GT ale mam velkej strach z toho v jakym stavu bude motor... :?
celorocny sportak je toyota celica, ked chces tak je tam turbo, ked chces tak je tam 4x4, aj carlos sainz na takej "trosku" silnejsej jazdil 😁
Jak tady na to koukám, tak je to zajímavá diskuse. Já osobně bych v této cenové kategorii volil BMW 328i Coupé (E36) z posledních let výroby. To znamená tak 1996 - 1999. To již dnes seženeš za 200 000,- Kč v dobrém stavu a bude v ní echtové svezení😄
kolik si tak zhruba vezme? atmosfericka 2,8 na 100km
Průměr při poměru město a okresky počitej tak 11, na dálnici pod deset čistě město tak 12,5
Pokud to bude automat tak město 13,5-14; dálnice 10 a mix město dálnice 12......
Pokud pojedeš normálně, ani ne na spotřebu, ani jako druhej šumi
Pokud to bude automat tak město 13,5-14; dálnice 10 a mix město dálnice 12......
Pokud pojedeš normálně, ani ne na spotřebu, ani jako druhej šumi
Kromě Fiatu Coupé - ať už 16v turbo nebo 20v turbo (každej má něco - 16v lepší motor a elektroniku, 20v lepší brzdy a ventilaci, LE má 6kvalt) je v podstatě to samý auto Lancia Delta HF (řada 836 s motorem 2.0 - pozor, nezaměnit s 1.6 HF!), která se dělala ve 3 nebo 5 dveřích od r. 93 (5dv. do r. 95, pak už jen 3 dv so r. 99). AR GTV s V6 nemá sice tak brutální zátah motoru (dopor. 2.0 V6 TB nebo 3.0 V6 24v, ale i 12v je socela slušný), zato má lepší podvozek - hlavně zadní nápravu a nižší těžiště. V případě zájmu vlez do fóra Alfa Romeo nebo Lancia Integrale a můžeme na to téma hodit řeč. Pokud bys měl trochu víc peněz (cca 200-250.000), nemůžu nedoporučit perlu světového automobilového průmyslu - Lancii Deltu HF Integrale 16v, jejíž cena bohužel za poslední 2 roky vzrostla o 100 % a roste i nadále (vešli bychom se v nákupu do 200, ale nezbylo by na nezbytný podovozní servis a na servise nedoporučuju ušetřit ani korunu). Jejím nejslabším místem je bohužel ruský plech - bez garáže nemá smysl o ní přemýšlet, protože by ti zrezla. Tomu autu ale může konkurovat akorát tak Lancer Evo od V nahoru nebo Impreza STi, ale to je zcela jiná cenová kategorie. Vnitřnosti z týhle legendy se pak dávaly i do sedanu střední třídy - AR 155 Q4. Dají se dělat různý úpravy, který na tyhle auta osazený motorem ověnčeným 6 tituly z MS v rally vyjdou za rozumný peníze.
Jediný, zato velmi důrazný varování - nakupuj vždy s člověkem, který úplně přesně ví, co a jak to auto má dělat!!! Tyhle auta nadchnou i když jsou totálně po smrti a pak se stávají bezednou studnou na peníze. Naopak dobře vybraný kousek znamená velkou porci odměny. Integrale nebo 155 Q4 se v ČR ostatně koupit ani nedají (aby držely pohromadě). Od nich jsou potom i odvozený různý modifikace, který už jsou ale nezaplatitelný (limitky u Delty, Lancia Hyena nebo Ar 155 Q4 GTA...)
Jediný, zato velmi důrazný varování - nakupuj vždy s člověkem, který úplně přesně ví, co a jak to auto má dělat!!! Tyhle auta nadchnou i když jsou totálně po smrti a pak se stávají bezednou studnou na peníze. Naopak dobře vybraný kousek znamená velkou porci odměny. Integrale nebo 155 Q4 se v ČR ostatně koupit ani nedají (aby držely pohromadě). Od nich jsou potom i odvozený různý modifikace, který už jsou ale nezaplatitelný (limitky u Delty, Lancia Hyena nebo Ar 155 Q4 GTA...)
Fiat Coupe ani Lancia Delta niesu sportaky. (predny nahon)
Integrale moze byt ale iba ak mas neobmedzeny rozpocet - stary taliansky kram. To uz by som radsej bral Sierru Cosworth.
Ale v tejto cene je urcite najlepsia volba BMW E36, pripadne E34 540i
Integrale moze byt ale iba ak mas neobmedzeny rozpocet - stary taliansky kram. To uz by som radsej bral Sierru Cosworth.
Ale v tejto cene je urcite najlepsia volba BMW E36, pripadne E34 540i
tomcat1: Doporučit 540i jako alternativu ke sportovním kupé, to může fakt jenom člověk, který tomu rozumí jako porodní bába turbíně >😁 90% je jich s automatem, bez samosvorného diferáku, pokud tam nejsou KONI, jsou zoufale těžké na předek a krotit jejich 1700 kg, to je opravdu výtečná legrace. Sám jsem jednu měl, tak tu radši nech toho přiblblýho plácání.
Lol, >😁 >😁 , ty si pako Tomcat1 😄 Víš proč Integrala hlavně vyhrávala? protože narozdíl od těch německejch vraků byla teměř dokonale spolehlivá a garantuju ti, že ať už delta nebo coupe v zatáčce ujede 99% ala sporťáků co se na našich silnicích pohybujou...
ikdyž nechápu proč se rozčiluju, když tu napíšeš pětkovýho bawora jako sporták. Šlapat na dálnici na plyn umí i moje máma...
ikdyž nechápu proč se rozčiluju, když tu napíšeš pětkovýho bawora jako sporták. Šlapat na dálnici na plyn umí i moje máma...
Otec mal Lanciu 10 rokov, takze jej spolahlivost poznam je to totalny vrak, co chytis ti ostane v rukre a aj koli malym opravam musi ist motor von a uz sa na to kopu suciastok nedodava ! Kazi sa na tom uplne vsetko a strasne to hrdzavie, karoseria sa kruti ako zuvacka, napravy su ako z hracky. Ked to bolo nove, mozno to bolo dobre, ale to uz bolo davno.
Tomcate, tady se lidé baví o autech. Hromada šrotu, nejasného stáří a původu - tedy cosi co bylo kdysi automobilem Tvého otce, tady opravdu nikoho nezajímá. Dokonce i přesto, že jste tomu co jste vlastnili, říkali Lancia :roll:
Vek aj povod bol jasny -7 rokov, od prveho majitela ...
Teraz ma Sierru 2.0 DOHC nejasneho veku a povodu, ale je asi 10 krat spolahlivejsia ...
Ti, co to obhajuju Integrale, by si mali uvedomit, ze rallye special stoji skoro 100 x tolko ako seriavka a nema s nou skoro nic spolocne ...
Teraz ma Sierru 2.0 DOHC nejasneho veku a povodu, ale je asi 10 krat spolahlivejsia ...
Ti, co to obhajuju Integrale, by si mali uvedomit, ze rallye special stoji skoro 100 x tolko ako seriavka a nema s nou skoro nic spolocne ...
tomcat> to, co jsem psal, bylo pro dospělého člověka, který už s autem něco v životě najel a chce opravdu jezdit. Nepsal jsem to pro patnáctiletýho utřinose, zblblýho přihlouplou reklamou na image a lifestyle, který tu plácá pátý přes devátý, aniž by věděl, o čem se ti dospělí vlastně baví. Chápu, že dnes máš pocit, že všechno víš a všechno znáš, ale až budeš nucen živit se sám, pochopíš, že to tak není.
Poslední sportovní BMW byla M3 řady E30. Fantastický auto, ale moc jich na prodej není nejen u nás, ale kdekoliv v Evropě a cena nebývá právě nízká, což platí i o provozních a servisních nákladech a náročnosti. Ale nepochybuji o tom, že se za ty problémy to auto bohatě odvděčí. Od tý doby žádnej sport u BMW neudělali, místo toho začali dělat luxusní limuzíny pro snoby a ohromují hlupáky nesmyslnými čísly, vycucanými z prstu. 540i je typickej příklad naprostýho nepochopení o čem se tu vlastně bavíme - to je dálniční křižník a ne žádnej sporťák. Pokud to nevíš, nikomu hlavně nic neraď!
Sierra či Escort (ona je to jen zkrácená Sierra, co zdálky vypadá jako Escort a navíc do 200.000 Kč se opravdu nevejde) Cosworth jsou velmi zajímavý a opravdu plnokrevný sportovní auta, bohužel je jim vlastní poněkud vyšší úmrtnost - zadní náprava se musí dělat každý rok, protože je konstrukčně tak "povedená", že se musí nastavovat obrovské negativy, aby to auto alespoň trochu sedělo v zatáčkách a díky těm negativům se vytloukají závěsy a ohýbají ramena. Motor je sice špičkový dílo a na rozdíl od jmenované Lancie má lehký a vyvážený klikový mechanismus, jenže bohužel mnoho toho nenajezdí, protože je to dimenzované tak akorát. Při pokusu vyvinou z motoru vyšší toč. moment se mi rozletí krom převodovky i oba diferáky, což není právě žádoucí. Áčkový stojí dost peněz...Jednopístkový třmeny na neustále se přehřívajících brzdách Girling celkový dojem jen dotváří. Je pravda, že tu Sierru koupím v Itálii v moc hezkým stavu kolem 3.000 Euro ještě navíc se 2 sadami náhradních kol a hromadou dílů, takže pro kutila je to perfektní investice (neboť za to získá opravdu zajímavé a super auto - konečně sám jsem o tom vážně uvažoval), ale to platí jen pro člověka, který tomu sám rozumí, má na to prostor a umí se do toho vlastníma rukama vrhnout. A ten se takto na internetu ptát nebude, nemyslíš?
Ono, ubohý tomcate, by to chtělo nějakou tu osobní zkušenost a ne tu psát smyšlený historky typu jedna paní povídala.
Otec by asi neměl radost, že tu z něho děláš kolosálního hlupáka. Myslím si, že by tě měl vzít pákrát řemenem, aby sis uvědomil, že takto se o rodičích nemluví. Vděčíš jim nejen za život, ale úplně za všechno...
Poslední sportovní BMW byla M3 řady E30. Fantastický auto, ale moc jich na prodej není nejen u nás, ale kdekoliv v Evropě a cena nebývá právě nízká, což platí i o provozních a servisních nákladech a náročnosti. Ale nepochybuji o tom, že se za ty problémy to auto bohatě odvděčí. Od tý doby žádnej sport u BMW neudělali, místo toho začali dělat luxusní limuzíny pro snoby a ohromují hlupáky nesmyslnými čísly, vycucanými z prstu. 540i je typickej příklad naprostýho nepochopení o čem se tu vlastně bavíme - to je dálniční křižník a ne žádnej sporťák. Pokud to nevíš, nikomu hlavně nic neraď!
Sierra či Escort (ona je to jen zkrácená Sierra, co zdálky vypadá jako Escort a navíc do 200.000 Kč se opravdu nevejde) Cosworth jsou velmi zajímavý a opravdu plnokrevný sportovní auta, bohužel je jim vlastní poněkud vyšší úmrtnost - zadní náprava se musí dělat každý rok, protože je konstrukčně tak "povedená", že se musí nastavovat obrovské negativy, aby to auto alespoň trochu sedělo v zatáčkách a díky těm negativům se vytloukají závěsy a ohýbají ramena. Motor je sice špičkový dílo a na rozdíl od jmenované Lancie má lehký a vyvážený klikový mechanismus, jenže bohužel mnoho toho nenajezdí, protože je to dimenzované tak akorát. Při pokusu vyvinou z motoru vyšší toč. moment se mi rozletí krom převodovky i oba diferáky, což není právě žádoucí. Áčkový stojí dost peněz...Jednopístkový třmeny na neustále se přehřívajících brzdách Girling celkový dojem jen dotváří. Je pravda, že tu Sierru koupím v Itálii v moc hezkým stavu kolem 3.000 Euro ještě navíc se 2 sadami náhradních kol a hromadou dílů, takže pro kutila je to perfektní investice (neboť za to získá opravdu zajímavé a super auto - konečně sám jsem o tom vážně uvažoval), ale to platí jen pro člověka, který tomu sám rozumí, má na to prostor a umí se do toho vlastníma rukama vrhnout. A ten se takto na internetu ptát nebude, nemyslíš?
Ono, ubohý tomcate, by to chtělo nějakou tu osobní zkušenost a ne tu psát smyšlený historky typu jedna paní povídala.
Otec by asi neměl radost, že tu z něho děláš kolosálního hlupáka. Myslím si, že by tě měl vzít pákrát řemenem, aby sis uvědomil, že takto se o rodičích nemluví. Vděčíš jim nejen za život, ale úplně za všechno...
magic : Moc dobre si ma neodhadol. Jazdim denne uz 10 rokov, vzdy len BMW (E21, E30,E32), takze o nich nieco viem. E21 som mal do srobika rozobrate, na E32 som robil GO motora. Otec mal tu Lanciu 10 rokov(skodu 100 mal 25 rokov) len preto, lebo som mu ju zadrmo opravoval ale uz ma to nebavilo, tak som mu kupil Sierru a mam pokoj. Akurat som tam dal LPG.
Inak sa zaoberam restaurovanim veteranov, momentalne dokoncujem Camaro V8 1979 (totalna rekonstrukcia 3 roky 500 000 Sk)
Inak za 200 000 kc sa da kupit aj Corvette C4, a nie nejaky Fiat Tipo prezleceny za Coupe ...
BMW 540 ma 1600 kg.
Inak sa zaoberam restaurovanim veteranov, momentalne dokoncujem Camaro V8 1979 (totalna rekonstrukcia 3 roky 500 000 Sk)
Inak za 200 000 kc sa da kupit aj Corvette C4, a nie nejaky Fiat Tipo prezleceny za Coupe ...
BMW 540 ma 1600 kg.
To Magic😒br />
cituji😒br />
"Otec by asi neměl radost, že tu z něho děláš kolosálního hlupáka. Myslím si, že by tě měl vzít pákrát řemenem, aby sis uvědomil, že takto se o rodičích nemluví. Vděčíš jim nejen za život, ale úplně za všechno..."
Magicu, magicu, tak vzít svoje vlastní dítě řemenem jen za to, že má jiný názor na auta než otec 😒 No, tvoje děti musí být asi docela chudáci 😒 😒 😒 😒 😞
cituji😒br />
"Otec by asi neměl radost, že tu z něho děláš kolosálního hlupáka. Myslím si, že by tě měl vzít pákrát řemenem, aby sis uvědomil, že takto se o rodičích nemluví. Vděčíš jim nejen za život, ale úplně za všechno..."
Magicu, magicu, tak vzít svoje vlastní dítě řemenem jen za to, že má jiný názor na auta než otec 😒 No, tvoje děti musí být asi docela chudáci 😒 😒 😒 😒 😞
Tomáš Novák: pokud by o mne můj syn prohlásil, že vlastním absolutní šrot, ve kterém za co chytím to upadne, a já blbec to koupím a ještě v tom jezdím celých 10 let, tak to pane Nováku nebudu považovat za jiný názor na auta. Vy opravdu ano? To mě nepříjemně překvapuje. Potom nám zřejmě nezbývá než doufat, že naše děti to vidí jinak. 😉
Tomáš Novák: ne za to, že má jiný názor, ale za to, že tu z něho dělá kolosálního hlupáka. Všimni si, že opět neuvedl žádná fakta (typ auta, původ, atd.). Z toho mi vyplývá, že lže. Pro šťouraly: tím samozřejmě nechci popírat, že Lancie v sedmdesátých až polovině osmdesátých let vyráběla povětšinou auta, která se za jednu cestu dokázala "pokakat" i několikrát. Dokonce ani plameny nebyly nějakou extra výjimkou (osobní zkušenost s Deltou GT). Ale v té době se Škodovkám také říkalo DoDo (DodělejDoma)...
A s tou převlečenou podlahou z Tempry jezdím denně. Jestli chceš, můžeme to poměřit klidně s tím tvým BMW. Třeba v Jizerkách... 😁
A s tou převlečenou podlahou z Tempry jezdím denně. Jestli chceš, můžeme to poměřit klidně s tím tvým BMW. Třeba v Jizerkách... 😁
Nemel jsem nikdy s Integrale potazmo kteroukoli evoluci osobni zkusenosti. Zato dva lide z meho okoli ano a jeden dokonce s Ackovou. Po Integrale presedlal na Escort Cosworth (opet Gr. A) a opravdu escorty byly spolehlivejsi co se zavodnich aut tyce.
Ad motor v seriovem RS Cosworth - mame dva, predtim jeste dva ruzne nase rodina mela (otec + ja). Me soucasne auto ma 300k (T25), otcovo seriovych 220 (T35) a motory jsou naprosto spolehlive. Navic jsou s relativne malou investici velice slusne "laditelne", takze tech 300 - 350 koni neni veliky problem ani pri zachovani slusne zivotnosti. Podvozek je pravda dost bidny, hold je to koncipovano jako soutezni auto a ne prilis asfaltove orientovane. Nastesti HP Sporting dela za par korun aspon jine tlumice s excentry a pruziny, oboji s moznosti nastaveni (tuhost, vyska) Brzdy jsou docela slabina 😒
Ale to uz docela dost odbihame od tematu sportaku za 200k 😊
Ad motor v seriovem RS Cosworth - mame dva, predtim jeste dva ruzne nase rodina mela (otec + ja). Me soucasne auto ma 300k (T25), otcovo seriovych 220 (T35) a motory jsou naprosto spolehlive. Navic jsou s relativne malou investici velice slusne "laditelne", takze tech 300 - 350 koni neni veliky problem ani pri zachovani slusne zivotnosti. Podvozek je pravda dost bidny, hold je to koncipovano jako soutezni auto a ne prilis asfaltove orientovane. Nastesti HP Sporting dela za par korun aspon jine tlumice s excentry a pruziny, oboji s moznosti nastaveni (tuhost, vyska) Brzdy jsou docela slabina 😒
Ale to uz docela dost odbihame od tematu sportaku za 200k 😊
magic😒br />
Bola to Prisma TDS 1988 a mali sme ju 95- 05. (200 - 260 000 km)Bola neburana, original lak. Karoseria bola taka makka, ze ked sme ju dali na hever, nedali sa otvorit a zavriet dvere - v takej miere som to nevidel u ziadneho ineho auta. Tiekli z toho vsetky kvapaliny.Akonahle sa nieco opravilo, zacalo to inde. Rychlosti sa dost tazko radili.Postupne odisli vsetky agregaty okolo motora vratane turba. Brzdy niekolkokrat. Strasne to hrdzavelo. Na podvozku stale nieco buchalo, tie silentbloky su poddimenzovane, o polovicu mensie ako na inych autach. Po urcitom case sa zacali lamat vsetky plasty, vacsinou uz neboli v ponuke.
Vobec to nieje v tom ze by mal otec iny nazor na auta, ale v tom ze nieje lahke naist niekoho kto by kupil taky kram. Nakoniec sa to podarilio a mal si vidiet ako sa tesil ! Teraz ma Sierru DOHC 89 a nevie si ju vynachvalit!
Ja mam Bmw 735i 88 v plnej vybave, automat. Nic sa tam nekazi, nehrdzavie, nebucha. Ma 380 000 km. Spotreba oleja 0.5l / 20 000 km!
Nic tam nekvapka. Cela vybava perfektne funguje, a je tam toho dost!
Nieje to ale zrovna stroj na zavodenie, ked dokoncim Camaro, kupim si 740. Dalsi projekt, ktory chystam, je replika Cobry s motorom LT1 z Corvette 95. (uz ho mam). Bude to mat 950 kg, 300 HP, nastavitelny podvozok Spax. Co na to Fiat?
Bola to Prisma TDS 1988 a mali sme ju 95- 05. (200 - 260 000 km)Bola neburana, original lak. Karoseria bola taka makka, ze ked sme ju dali na hever, nedali sa otvorit a zavriet dvere - v takej miere som to nevidel u ziadneho ineho auta. Tiekli z toho vsetky kvapaliny.Akonahle sa nieco opravilo, zacalo to inde. Rychlosti sa dost tazko radili.Postupne odisli vsetky agregaty okolo motora vratane turba. Brzdy niekolkokrat. Strasne to hrdzavelo. Na podvozku stale nieco buchalo, tie silentbloky su poddimenzovane, o polovicu mensie ako na inych autach. Po urcitom case sa zacali lamat vsetky plasty, vacsinou uz neboli v ponuke.
Vobec to nieje v tom ze by mal otec iny nazor na auta, ale v tom ze nieje lahke naist niekoho kto by kupil taky kram. Nakoniec sa to podarilio a mal si vidiet ako sa tesil ! Teraz ma Sierru DOHC 89 a nevie si ju vynachvalit!
Ja mam Bmw 735i 88 v plnej vybave, automat. Nic sa tam nekazi, nehrdzavie, nebucha. Ma 380 000 km. Spotreba oleja 0.5l / 20 000 km!
Nic tam nekvapka. Cela vybava perfektne funguje, a je tam toho dost!
Nieje to ale zrovna stroj na zavodenie, ked dokoncim Camaro, kupim si 740. Dalsi projekt, ktory chystam, je replika Cobry s motorom LT1 z Corvette 95. (uz ho mam). Bude to mat 950 kg, 300 HP, nastavitelny podvozok Spax. Co na to Fiat?
Hm, takhle to je vždycky. Popisujesh tu nejakej dieslovej vrak, integralu si videl leda tak na obrazku v casopise(jestli vubec) a samozrejme italsky auta ,a lancie obvzlast, se serou...
To že renovujesh a hrabesh se v autech (v jakejch, to je asi jedno) tě šlechtí, ale tvoje nazory jsou, ehm, mírně řečeno dětinské...
To že renovujesh a hrabesh se v autech (v jakejch, to je asi jedno) tě šlechtí, ale tvoje nazory jsou, ehm, mírně řečeno dětinské...
Vacsina tych zavad sa tyka aj Delty. Karoseria je ta ista, akurat nema kufor. Interier a vypinace (tie horeli ) tiez. Opravitelnost Integraly je este horsia ako u predohrabu, vsetko je tam strasne narvane, motor musi ist von aj koli banalnym opravam. Taketo auto je dobre len pre profesionalneho mechanika s bohatymi sponzormi a nie pre niekoho, kto sa na fore pyta co si ma kupit. Detinske je takemu cloveku radit vylietany taliansky kram stary skor 20 rokov !
Krindy Pindy Tomcate. To nám tady fakt chceš věšet no nos nesmysly takového kalibru, jako že otec beznadějně hledal kupce na ten Váš šrot 10 let? Hele Tomcate a jinak jste doma všichni v pohodě? >😁 >😁 >😁
genie> evidentně mám zcela odlišné zkušenosti - já jsem na Integrale prakticky nezažil mechanickou závadu, na Cossiech ano a to krom toho podvozku zejména na motoru, převodovce a diferákách. Není divu, všechno je tam zhruba poloviční proti Integrale. Není to jen věcí Fordu, třeba Mazda 323 měla navlas stejný mez. diferák jako Integrale, ale železa tam byla taky polovina a taky to šlo do háje. Právě to předimenzování, které se mi původně na Integrale nelíbilo (tlustý pístní kroužky, těžkej celej klikovej mechanismus s velkým momentem setrvačnosti a motor, který bez turba a stratéru s altíkem váží 186(!!!) kg) se nakonec ukázalo jako vynikající tah (podívej kolik se jich dochovalo v super stavu - to naprosto nemá obdoby u jiný značky). Jen ten ruský plech je velkou nevýhodou
tomcat> ano, věřím, Prisma TDS 1988 skutečně byla tím autem, které bylo víc než jen poruchové. Má to jen takovou drobnou vadu - o tomto autě zde nikdo nehovořil (jen jsem uvedl, že se na těchto autech opravdu kazilo snad i to, co tam nebylo a varoval jsem i před nákupem Delty 1.6 HF). Souvislost s Integrale je ale irelevantní, ty auťáky mají společný pouze kliky, část skel a plasty v inetréru. Ty jsou sice nekvalitní, ale u sporťáku mi to čerta starýho vadí. Je tu trochu paradox - Delta první generace a Prisma se výborně prodávaly ač byly velmi nespolehlivé, ale byly podobné vládkyni světových rally. Druhá generace Delty byla naprosto spolehlivá (byť za cenu horšího podvozku), ale prodávala se velmi špatně. Zvláště verze 2.0 16v HF/186-193 koní stála rozhodně za pozornost, jezdila velmi pěkně a přitom jí stačilo v průměru 10,7 l/100 km.
Obecně - i přes rostoucí ceny považuji právě Deltu Integrale za ideální laciný sporťák, protože na rozdíl od srovnatelné konkurence je poměrně spolehlivá (ne ve srovnání s nákupní taškou, samozřejmě) a přitom jízdními výkony už v sériové verzi 16v uspokojí snad každého. Auto je to velmi snadno a dobře laditelné, díly originál i závodní jsou za zlomek ceny ve srovnání s konkurencí. Navíc majitelé a fandové tohoto auta tvoří asi největší a nejsemknutější skupinu pacientů na této planetě, takže se dá domluvit skoro cokoliv. Problémy tu vidím 3: - 1. nutnost auto garážovat a opečovávat z hlediska koroze a za 2. sehnat odpovídející profi servis. Ale většina soutěžních týmů nějak přišla s tímhle autem do styku, takže se to dá. Za 3. je tu nezbytnost dovozu - ideálně z I - a problémy s přihlašováním. V případě, že má někdo s tímhle opravdu problémy, doporučuju tentýž motor v obyčejném autě - tedy s pohonem 4x4 AR 155 Q4 nebo předohraby se špérou Lancii Deltu HF (HPE), Fiat Coupé 16v nebo 20v Turbo. Lepší podvozek má sice AR GTV, ale ty motory jsou zase výrazně slabší.
tomcat> ano, věřím, Prisma TDS 1988 skutečně byla tím autem, které bylo víc než jen poruchové. Má to jen takovou drobnou vadu - o tomto autě zde nikdo nehovořil (jen jsem uvedl, že se na těchto autech opravdu kazilo snad i to, co tam nebylo a varoval jsem i před nákupem Delty 1.6 HF). Souvislost s Integrale je ale irelevantní, ty auťáky mají společný pouze kliky, část skel a plasty v inetréru. Ty jsou sice nekvalitní, ale u sporťáku mi to čerta starýho vadí. Je tu trochu paradox - Delta první generace a Prisma se výborně prodávaly ač byly velmi nespolehlivé, ale byly podobné vládkyni světových rally. Druhá generace Delty byla naprosto spolehlivá (byť za cenu horšího podvozku), ale prodávala se velmi špatně. Zvláště verze 2.0 16v HF/186-193 koní stála rozhodně za pozornost, jezdila velmi pěkně a přitom jí stačilo v průměru 10,7 l/100 km.
Obecně - i přes rostoucí ceny považuji právě Deltu Integrale za ideální laciný sporťák, protože na rozdíl od srovnatelné konkurence je poměrně spolehlivá (ne ve srovnání s nákupní taškou, samozřejmě) a přitom jízdními výkony už v sériové verzi 16v uspokojí snad každého. Auto je to velmi snadno a dobře laditelné, díly originál i závodní jsou za zlomek ceny ve srovnání s konkurencí. Navíc majitelé a fandové tohoto auta tvoří asi největší a nejsemknutější skupinu pacientů na této planetě, takže se dá domluvit skoro cokoliv. Problémy tu vidím 3: - 1. nutnost auto garážovat a opečovávat z hlediska koroze a za 2. sehnat odpovídející profi servis. Ale většina soutěžních týmů nějak přišla s tímhle autem do styku, takže se to dá. Za 3. je tu nezbytnost dovozu - ideálně z I - a problémy s přihlašováním. V případě, že má někdo s tímhle opravdu problémy, doporučuju tentýž motor v obyčejném autě - tedy s pohonem 4x4 AR 155 Q4 nebo předohraby se špérou Lancii Deltu HF (HPE), Fiat Coupé 16v nebo 20v Turbo. Lepší podvozek má sice AR GTV, ale ty motory jsou zase výrazně slabší.
Prosim nejaky tip.
Co treba neco ve stylu Fiat Barchetta? Osobni dojmy? Nazory?
Chtel bych ale aby bylo taky tiche uvnitr na poslech hudby apod.
Diky za rady.
[odkaz]
Pridam taky trochu do mlejna, abys mel to rozhodovani snažší 😉 co treba : Astra Coupé Bertone